Hallo, ik ben Hansa,

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Harry Potter
Berichten: 18
Lid geworden op: do aug 03, 2006 2:49 pm
Locatie: Zweinstein

Re: Hallo, ik ben Hansa,

Bericht door Harry Potter »

Harry Potter schreef:
Hasna schreef:Hallo mensen.
Ik ben Hasna, en ik ben moslim.

Ik heb een tijdje op dit forum gelezen, maar ik vraag me af of dit een haat site is.
Kijk, ik heb ook moeite met sommige dingen die in de koran staan, en ik twijfel soms wel eens, maar ik heb nog nooit gehoord dat Mohammed ( vzmh) een pedofiel is.


Zijn huwelijk met Aïsha, moge Allah met haar tevreden zijn , was een gelukkig huwelijk.
Zij was de meest geliefde onder zijn vrouwen en de meest geleerde onder de moslim-vrouwen.

Het is niet waar dat Mohammed seks met haar had toen ze nog jong was. Echt niet.
Mohammed ( vzmh) hield veel van Aisha, en Aisha was 17 jaar toen ze met Mohammed trouwde.
Kom maar op met bewijs dat het niet waar is wat ik zeg.

liefs.
Hasna.
Hasna welkom.

Hoe kun je zeggen dat het niet waar was dat mohammed seks had met Aisha....
Het staat in diverse haddiths.
In de door moslims als meest betrouwbaar aanvaarde haddiths van bijvoorbeeld Muslim en Buhkari. Ik zal je er hieronder een geven"

Bukhari volume 5, boek 58, nr. 234

Verteld door Aisha

De profeet trouwde met mij toen ik een meisje van zes was. We gingen naar Medina en bleven in het huis van Bani al Harith bin Khazraj. Toen werd ik ziek en mijn haar viel uit. Later groeide mijn haar weer aan, en mijn moeder, Um Ruman, kwam naar me toe terwijl ik met een paar van mijn vriendinnetjes op de schommel speelde. Ze riep me, en ik ging naar haar toe, zonder te weten wat ze van me wilde. Ze nam me bij de hand en zei dat ik bij de deur van het huis moest blijven staan. Ik was ademloos, en toen ik weer goed ademde, nam ze water en wreef mijn gezicht en hoofd ermee. Toen nam ze me mee naar binnen. Daar in het huis zag ik een paar Ansari-vrouwen, die zeiden: 'Felicitaties en zegeningen van Allah en veel geluk.' Toen overhandigde ze mij aan hen en ze bereidden me voor (op het consummeren van het huwelijk). Onverwacht kwam de apostel van Allah naar me toe in het begin van de middag, en mijn moeder overhandigde mij aan hem. Toen was ik een meisje van negen.Bukhari volume 5, boek 58, nr. 234


Nog eentje dan:

Sahih Bukhari, volume 7, boek 62, nr. 64

Verteld door Aisha
dat de profeet met haar trouwde toen ze zes jaar was en het huwelijk met haar consummeerde toen ze negen was, en dat ze toen negen jaar lang bij hem was (dat wil zeggen tot aan zijn dood).


Volgens mij heb je nu toch wel vodoende bewijzen!!!!

De groeten van Harry
Hasna,

Wat vind je nou van bovenstaande haddiths.
Je zult ze vast weleens hbben gelezen.

Wat is nou jouw persoonlijke mening hierover.
En dan niet voorgezegd door je imam of fanatieke islamisten van ons forum zoals momo of anderen.

Ik wil gewoon weten hoe jij hierover denkt.
Vergelijk het maar met je zusje!!!!!!
Harry Potter
Berichten: 18
Lid geworden op: do aug 03, 2006 2:49 pm
Locatie: Zweinstein

Bericht door Harry Potter »

Hasna,

Om nog beter te kunnen begrijpen hoe jij denkt. Kun je mij ook vertellen wat jij verder over de koran en de profeet denkt.
We hebben hier nog een moslima die in het begin twijfelede toen weer van de islam afging toen weer niet, toen weer wel.
Zij vindt de profeet een heel goede man die niets kwaad heeft gedaan en waar iedereen een voorbeeld aan moet nemen.

Hoe denk jij dus verder over hem??

Groetjes

Harry.
islam_is_my_life
Berichten: 102
Lid geworden op: za dec 09, 2006 8:22 pm
Locatie: België

Bericht door islam_is_my_life »

circe schreef:
ik was op reis, daarom ben ik een tijdje niet meer actief geweest
Afghanistan? Pakistan?.... 8)
Nee ben naar Dubai geweest
Hasna
Berichten: 37
Lid geworden op: wo dec 27, 2006 8:50 am

Re: Hallo, ik ben Hansa,

Bericht door Hasna »

Harry Potter schreef:
Harry Potter schreef:
Hasna schreef:Hallo mensen.
Ik ben Hasna, en ik ben moslim.

Ik heb een tijdje op dit forum gelezen, maar ik vraag me af of dit een haat site is.
Kijk, ik heb ook moeite met sommige dingen die in de koran staan, en ik twijfel soms wel eens, maar ik heb nog nooit gehoord dat Mohammed ( vzmh) een pedofiel is.


Zijn huwelijk met Aïsha, moge Allah met haar tevreden zijn , was een gelukkig huwelijk.
Zij was de meest geliefde onder zijn vrouwen en de meest geleerde onder de moslim-vrouwen.

Het is niet waar dat Mohammed seks met haar had toen ze nog jong was. Echt niet.
Mohammed ( vzmh) hield veel van Aisha, en Aisha was 17 jaar toen ze met Mohammed trouwde.
Kom maar op met bewijs dat het niet waar is wat ik zeg.

liefs.
Hasna.
Hasna welkom.

Hoe kun je zeggen dat het niet waar was dat mohammed seks had met Aisha....
Het staat in diverse haddiths.
In de door moslims als meest betrouwbaar aanvaarde haddiths van bijvoorbeeld Muslim en Buhkari. Ik zal je er hieronder een geven"

Bukhari volume 5, boek 58, nr. 234

Verteld door Aisha

De profeet trouwde met mij toen ik een meisje van zes was. We gingen naar Medina en bleven in het huis van Bani al Harith bin Khazraj. Toen werd ik ziek en mijn haar viel uit. Later groeide mijn haar weer aan, en mijn moeder, Um Ruman, kwam naar me toe terwijl ik met een paar van mijn vriendinnetjes op de schommel speelde. Ze riep me, en ik ging naar haar toe, zonder te weten wat ze van me wilde. Ze nam me bij de hand en zei dat ik bij de deur van het huis moest blijven staan. Ik was ademloos, en toen ik weer goed ademde, nam ze water en wreef mijn gezicht en hoofd ermee. Toen nam ze me mee naar binnen. Daar in het huis zag ik een paar Ansari-vrouwen, die zeiden: 'Felicitaties en zegeningen van Allah en veel geluk.' Toen overhandigde ze mij aan hen en ze bereidden me voor (op het consummeren van het huwelijk). Onverwacht kwam de apostel van Allah naar me toe in het begin van de middag, en mijn moeder overhandigde mij aan hem. Toen was ik een meisje van negen.Bukhari volume 5, boek 58, nr. 234


Nog eentje dan:

Sahih Bukhari, volume 7, boek 62, nr. 64

Verteld door Aisha
dat de profeet met haar trouwde toen ze zes jaar was en het huwelijk met haar consummeerde toen ze negen was, en dat ze toen negen jaar lang bij hem was (dat wil zeggen tot aan zijn dood).


Volgens mij heb je nu toch wel vodoende bewijzen!!!!

De groeten van Harry
Hasna,

Wat vind je nou van bovenstaande haddiths.
Je zult ze vast weleens hbben gelezen.

Wat is nou jouw persoonlijke mening hierover.
En dan niet voorgezegd door je imam of fanatieke islamisten van ons forum zoals momo of anderen.

Ik wil gewoon weten hoe jij hierover denkt.
Vergelijk het maar met je zusje!!!!!!
dat doe ik ook. ik denk aan mijn zusje. ze is nog zo klein.
ik denk dat ze nog veel te jong is om te trouwen. ze speelt zo graag en ik knuffel haar en dan denk ik stel dat een man haar knuffelt .
Dat voelt niet goed.
nee, ik had niet deze Haddiths gelezen.
Hasna
Berichten: 37
Lid geworden op: wo dec 27, 2006 8:50 am

Bericht door Hasna »

Harry Potter schreef:Hasna,

Om nog beter te kunnen begrijpen hoe jij denkt. Kun je mij ook vertellen wat jij verder over de koran en de profeet denkt.
We hebben hier nog een moslima die in het begin twijfelede toen weer van de islam afging toen weer niet, toen weer wel.
Zij vindt de profeet een heel goede man die niets kwaad heeft gedaan en waar iedereen een voorbeeld aan moet nemen.

Hoe denk jij dus verder over hem??

Groetjes

Harry.
Mohammed ( vzmh) is de edelmoedigste onder de schepselen van Allah de beste onder zijn gezanten en de laatste van de profeten. Dat heb ik altijd geleerd harry, ik heb nog nooit gehoord dat hij kwaad gedaan heeft. hij was juist heel lief en zorgde goed voor moslims.

ik geloof in de rechtvaardigheid van Allah. hij doet zijn schepselen nooit onrecht aan en zal dat ook nooit doen. Aan ons heeft Hij alleen goede dingen opgedragen en alleen slechte dingen heeft Hij hen afgeraden.

waarom twijfelde de moslima? Vond zij het ook gek dat Aisha zo jong moest trouwen?
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Selaam aleykoum Hasna.

Allereerst welkom op het forum.

Ik wil je een tip geven,laat je niet gek maken door deze mensen.
De Islam is het ware geloof!

Daar is geen twijfel aan mogelijk.Wat ga ja later zeggen tegen Allah swt als je in je graf ligt?
Want dan is het te laat.Ik heb zo'n spijt dat ik heb getwijfeld,dat kan ik gewoon niet beschrijven.Hoe heb ik ooit zo dom kunnen zijn,ik heb Allah swt gewoon telerusgesteld.
Kan et niet meer terugdraaien,kan alleen berouw tonen en hopen dat Allah swt het me vergeeft.
Allah swt is barmhartig en genadig.SubhanAllah.
Al die regels die Allah swt voor ons heeft opgesteld,die zijn er alleen maar om het ons een goed leven te laten leiden.
SubhanAllah,kan er niet genoeg van krijgen.

Meid,heb je vragen over iets PM me dan.
Ken namelijk een masa'Allah goede broeder in de Islam die verstand heeft van zaken.

Aleykoum selaam.

Chaima.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Harry Potter
Berichten: 18
Lid geworden op: do aug 03, 2006 2:49 pm
Locatie: Zweinstein

Bericht door Harry Potter »

Hasna schreef: waarom twijfelde de moslima? Vond zij het ook gek dat Aisha zo jong moest trouwen?
Eerst twijfelde ze heel erg.
toen ging ze de koran en haddiths nog eens bestuderen en kwam ze tot de ontdekking dat ze absoluut geen moslima meer wilde zijn.
En toen.........
toen weet ik het niet meer.
Ik denk dat ze heel erg beinvloed is door fanatieke molims die haar via de pm hel en verdoemenis hebben beloofd als ze ook nog maar 1 keer zou twijfelen.

Ze heeft zelfs beloofd (ik dacht aan ikkeniet) dat ze niet meer op deze site zou komen. Maar dat heeft ze slechts een week volgehouden.

Er is hier op de site zelfs een ex-moslima die werkelijk de meest idiote verwensingen kreeg via de PM.

En je weet het ...pm zijn prive. Maar deze PM heeft ze hier openbaar geplaatst zodat iedereen kon zien wat ze haar flikte.

Zie http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... php?t=5701
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ik denk dat ze heel erg beinvloed is door fanatieke molims die haar via de pm hel en verdoemenis hebben beloofd als ze ook nog maar 1 keer zou twijfelen.
Hier ben ik dan!

Ik heb me door niemand laten overhalen.Het is mijn keus!
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Is dit niet mooi Hasna.
Krijg jij hier geen tranen van.Alle Moslims die daar zijn,allemaal samen.Geloven in hetzeflde God,één ummah.
Is dat niet massÁllah.Allemaal mensen die van Allah swt houden.

Beit Allah,kijk hoe schoon en zuiver.
Al je zonden worden gewassen nadat je naar Mekka bent geweest.
Net een baby die net uit de buik van de moeder is.
SubhanAllah.

+++++++++++++++++++++++++

Het is een prachtig plaatje, alleen iets te groot.
Als je dit plaatje kan verkleinen dan kan je hem weer plaatsen.

Vriendelijke groet.
Moderator.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

''De hele aarde is voor de Moslims tot moskee gemaakt(schoon en zuiver) en ik ben als Profeet gestuurd voor de hele wereld en de keten van het profeetschap wordt door mij voltooid.''

De mooie woorden van onse profeet Mohammed.
Vrede zij met hem.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Hasna
Berichten: 37
Lid geworden op: wo dec 27, 2006 8:50 am

Bericht door Hasna »

Chaimae schreef:Selaam aleykoum Hasna.

Allereerst welkom op het forum.

Ik wil je een tip geven,laat je niet gek maken door deze mensen.
De Islam is het ware geloof!

Daar is geen twijfel aan mogelijk.Wat ga ja later zeggen tegen Allah swt als je in je graf ligt?
Want dan is het te laat.Ik heb zo'n spijt dat ik heb getwijfeld,dat kan ik gewoon niet beschrijven.Hoe heb ik ooit zo dom kunnen zijn,ik heb Allah swt gewoon telerusgesteld.
Kan et niet meer terugdraaien,kan alleen berouw tonen en hopen dat Allah swt het me vergeeft.
Allah swt is barmhartig en genadig.SubhanAllah.
Al die regels die Allah swt voor ons heeft opgesteld,die zijn er alleen maar om het ons een goed leven te laten leiden.
SubhanAllah,kan er niet genoeg van krijgen.

Meid,heb je vragen over iets PM me dan.
Ken namelijk een masa'Allah goede broeder in de Islam die verstand heeft van zaken.

Aleykoum selaam.

Chaima.
dank je wel zuster. goed van je dat je spijt hebt.
waar twijfelde jij aan?
en ik zal zeker een pm sturen als ik vragen heb.

Aleykoum selaam

hasna.
Harry Potter
Berichten: 18
Lid geworden op: do aug 03, 2006 2:49 pm
Locatie: Zweinstein

Bericht door Harry Potter »

Hasna schreef: Mohammed ( vzmh) is de edelmoedigste onder de schepselen van Allah de beste onder zijn gezanten en de laatste van de profeten. Dat heb ik altijd geleerd harry, ik heb nog nooit gehoord dat hij kwaad gedaan heeft. hij was juist heel lief en zorgde goed voor moslims.

ik geloof in de rechtvaardigheid van Allah. hij doet zijn schepselen nooit onrecht aan en zal dat ook nooit doen. Aan ons heeft Hij alleen goede dingen opgedragen en alleen slechte dingen heeft Hij hen afgeraden.
Laat ik je gelijk de ogen openen liefie......
Hij was de slechtste der slechten.
Hij was een struikrover, een moordenaar, een pedofiel enz.
Kijk eens naar de volgende onderstaande haddiths:

Hier een kleine passage over het lot van Saffiya, in de sira verteld door Ibn Ishaq, de vroegste biograaf van de profeet. Dit gebeurt tijdens de veldslag tegen Khaibar.

De profeet trok geleidelijk verder. Hij maakte zich meester van de kudden die hij tegenkwam en veroverde fort na fort. Het eerste fort dat werd veroverd was Na'im. daarbij sneuvelde Mahmoed ibn Maslama, die een maalsteen naar zich toegegooid kreeg. Daarna viel Kamoes, het fort van de clan Aboe al-Hukaik. Daar maakte de profeet enige gevangenen, onder wie Safia bint Huyeyy ibn Aktab, die getrouwd was met Kinana ibn Rabie', en twee nichten van haar. Safia werd door de profeet uitgekozen voor hem zelf. Dihja de Kalbiet had gevraagd of hij Safia mocht hebben, maar toen de profeet haar voor zichzelf uitkoos, gaf hij Dihja de twee nichten. Alle andere gevangen uit Khaibar werden onder de moslims verdeeld.

Hier gaat Ibn Ishaq verder over hoe Kinana ibn Rabie', de echtgenoot van Safiay, werd gedood door de profeet.

Kinana ibn Rabie', die de schat van de stam Nadier bewaakte, werd bij de profeet gebracht. Deze vroeg waar die schat was, maar hij beweerde het niet te weten. Een jood wist te vertellen dat hij Kinana iedere ochtend bij een bepaalde ruine zag rondscharrelen. 'Weet je dat ik je ter dood laat brengen als wij de schat bij jou vinden?', zei de profeet, maar Kinana gaf geen krimp. De profeet liet graven bij de ruine, en een deel van de schat kwam inderdaad tevoorschijn. Maar over de rest weigerde Kinana iets te zeggen, en dus gaf de profeet Zoebair ibn Awwam opdracht hem te folteren tot hij het eruit kreeg. Zoebair stookte een vuurtje op zijn borst, tot hij op sterven na dood was; daarna gaf de profeet hem over aan Muhammad ibn Maslama, die hem zijn hoofd afsloeg om zijn broer Mahmoed te wreken.



Iemand op een gruwelijke manier doodfolteren voor een schat.

Als je nog meer wilt van deze gruwelijke verhalen dan hoor ik het wel.
Ik heb er nog heeeeeeeeeeeeeel veel.

Groetjes


Harry
Harry Potter
Berichten: 18
Lid geworden op: do aug 03, 2006 2:49 pm
Locatie: Zweinstein

Bericht door Harry Potter »

Chaimae schreef:''De hele aarde is voor de Moslims tot moskee gemaakt(schoon en zuiver) en ik ben als Profeet gestuurd voor de hele wereld en de keten van het profeetschap wordt door mij voltooid.''

De mooie woorden van onse profeet Mohammed.
Vrede zij met hem.
Omdat iemand iets zegt is het nog niet waar Chaimea.
En ook de grootte en kleur van je woorden zal de kracht er niet van doen toenemen.!!!!!!!!!!
Als ik zeg dat jij een heks bent wil nog niet zeggen dat je het bent.

En gelukkig zal dat ook niet gebeuren.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef:Is dit niet mooi Hasna.
Krijg jij hier geen tranen van.Alle Moslims die daar zijn,allemaal samen.Geloven in hetzeflde God,één ummah.
Is dat niet massÁllah.Allemaal mensen die van Allah swt houden.

Beit Allah,kijk hoe schoon en zuiver.
Al je zonden worden gewassen nadat je naar Mekka bent geweest.
Net een baby die net uit de buik van de moeder is.
SubhanAllah.

+++++++++++++++++++++++++

Het is een prachtig plaatje, alleen iets te groot.
Als je dit plaatje kan verkleinen dan kan je hem weer plaatsen.

Vriendelijke groet.
Moderator.
Tja Chaimae.
Als je het prachtig vind om om een heidens ritueel te volgen dan ben je zeker op de goede plek in Mekka.

Ook de heidense Arabieren aanbaden de maangod Allah door verscheidene malen per dag in de richting van Mekka te bidden, door het maken van pelgrimstochten naar Mekka, te lopen rond de tempel - de Kaäba - van de maangod, het kussen van de zwarte steen, het offeren van een dier aan de maangod, stenen te werpen naar de duivel, een maand te vasten van wassende maan tot wassende maan, enz.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Hasna schreef:
Chaimae schreef:Selaam aleykoum Hasna.

Allereerst welkom op het forum.

Ik wil je een tip geven,laat je niet gek maken door deze mensen.
De Islam is het ware geloof!

Daar is geen twijfel aan mogelijk.Wat ga ja later zeggen tegen Allah swt als je in je graf ligt?
Want dan is het te laat.Ik heb zo'n spijt dat ik heb getwijfeld,dat kan ik gewoon niet beschrijven.Hoe heb ik ooit zo dom kunnen zijn,ik heb Allah swt gewoon telerusgesteld.
Kan et niet meer terugdraaien,kan alleen berouw tonen en hopen dat Allah swt het me vergeeft.
Allah swt is barmhartig en genadig.SubhanAllah.
Al die regels die Allah swt voor ons heeft opgesteld,die zijn er alleen maar om het ons een goed leven te laten leiden.
SubhanAllah,kan er niet genoeg van krijgen.

Meid,heb je vragen over iets PM me dan.
Ken namelijk een masa'Allah goede broeder in de Islam die verstand heeft van zaken.

Aleykoum selaam.

Chaima.
dank je wel zuster. goed van je dat je spijt hebt.
waar twijfelde jij aan?
en ik zal zeker een pm sturen als ik vragen heb.

Aleykoum selaam

hasna.

Mooi zo.
Aaarzel niet bij vragen,een broeder kan al je vragen beantwoorden.
Die zal het met plezier doen.

Ik weet niet waar ik aan twijfelde,heb me gewoon helemaal laten ompraten.
Eeerlijk gezegd twijfel ik nog steeds aan de Islam.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

Dat valt anders niet te zien aan jou posts, je lijkt juist zo vastbesloten (ik zal maar niet 'geindoctrineerd' zeggen..)

Waar twijfel je dan nog aan? (zelfs na het lezen van alle gequote hadith :lol: )
Harry Potter
Berichten: 18
Lid geworden op: do aug 03, 2006 2:49 pm
Locatie: Zweinstein

Bericht door Harry Potter »

Chaimae schreef:
Hasna schreef:
Chaimae schreef:Selaam aleykoum Hasna.

Allereerst welkom op het forum.

Ik wil je een tip geven,laat je niet gek maken door deze mensen.
De Islam is het ware geloof!

Daar is geen twijfel aan mogelijk.Wat ga ja later zeggen tegen Allah swt als je in je graf ligt?
Want dan is het te laat.Ik heb zo'n spijt dat ik heb getwijfeld,dat kan ik gewoon niet beschrijven.Hoe heb ik ooit zo dom kunnen zijn,ik heb Allah swt gewoon telerusgesteld.
Kan et niet meer terugdraaien,kan alleen berouw tonen en hopen dat Allah swt het me vergeeft.
Allah swt is barmhartig en genadig.SubhanAllah.
Al die regels die Allah swt voor ons heeft opgesteld,die zijn er alleen maar om het ons een goed leven te laten leiden.
SubhanAllah,kan er niet genoeg van krijgen.

Meid,heb je vragen over iets PM me dan.
Ken namelijk een masa'Allah goede broeder in de Islam die verstand heeft van zaken.

Aleykoum selaam.

Chaima.
dank je wel zuster. goed van je dat je spijt hebt.
waar twijfelde jij aan?
en ik zal zeker een pm sturen als ik vragen heb.

Aleykoum selaam

hasna.

Mooi zo.
Aaarzel niet bij vragen,een broeder kan al je vragen beantwoorden.
Die zal het met plezier doen.

Ik weet niet waar ik aan twijfelde,heb me gewoon helemaal laten ompraten.
Eeerlijk gezegd twijfel ik nog steeds aan de Islam.
Dat komt Chaimea omdat je nog steeds WEET dat de koran en Mohammed niet deugen.
alleen ben je als de dood voor de hel.
En ook voor idioten als ikkeniet enzo.

Maar diep in je hart weet je wel beter!!!!!!!!!!!!!!
Diep in je hart weet je dat mohammed een in en in slecht mens was.

En nogmaals: als je hulp nodig hebt om deze sekte voorgoed te verlaten staat er een heel regiment hele lieve mensen (ariel, ketter enz) klaar om jou te helpen!!!!
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

En gewoon volhouden dat Mo de beste mens ter wereld is he Chaimea.
Tegen je eigen ideen in.
Als je het maar hard genoeg schreeuwt ga je het misschien zelf geloven Chaimea.

Maar.........ik denk van niet........
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Thomas schreef:En gewoon volhouden dat Mo de beste mens ter wereld is he Chaimea.
Tegen je eigen ideen in.
Als je het maar hard genoeg schreeuwt ga je het misschien zelf geloven Chaimea.

Maar.........ik denk van niet........

Ik moet wel.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

Je moet niks
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Chaimae schreef:
Thomas schreef:En gewoon volhouden dat Mo de beste mens ter wereld is he Chaimea.
Tegen je eigen ideen in.
Als je het maar hard genoeg schreeuwt ga je het misschien zelf geloven Chaimea.

Maar.........ik denk van niet........

Ik moet wel.
Wie dwingt je daartoe dan?
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Chaimae schreef:
Thomas schreef:En gewoon volhouden dat Mo de beste mens ter wereld is he Chaimea.
Tegen je eigen ideen in.
Als je het maar hard genoeg schreeuwt ga je het misschien zelf geloven Chaimea.

Maar.........ik denk van niet........

Ik moet wel.
Chaimea, dit is flagrante nonsens.
Je hoeft van niemand behalve - zoals ik al eerder zei - van idioten als ikkeniet e.d.

Als je het daar niet mee eens bent en het hier niet wilt vertellen mag dat uiteraard ok via een PM.

Thomas
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Harry Potter
Berichten: 18
Lid geworden op: do aug 03, 2006 2:49 pm
Locatie: Zweinstein

Bericht door Harry Potter »

Chaimae schreef:
Thomas schreef:En gewoon volhouden dat Mo de beste mens ter wereld is he Chaimea.
Tegen je eigen ideen in.
Als je het maar hard genoeg schreeuwt ga je het misschien zelf geloven Chaimea.

Maar.........ik denk van niet........

Ik moet wel.
Door wie wordt je dan gedwongen om zo te liegen tegen jezelf Chaimea???
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Harry Potter schreef:
Chaimae schreef:
Thomas schreef:En gewoon volhouden dat Mo de beste mens ter wereld is he Chaimea.
Tegen je eigen ideen in.
Als je het maar hard genoeg schreeuwt ga je het misschien zelf geloven Chaimea.

Maar.........ik denk van niet........

Ik moet wel.
Door wie wordt je dan gedwongen om zo te liegen tegen jezelf Chaimea???

Dat weet ik niet.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Roelof schreef:
Chaimae schreef:
Thomas schreef:En gewoon volhouden dat Mo de beste mens ter wereld is he Chaimea.
Tegen je eigen ideen in.
Als je het maar hard genoeg schreeuwt ga je het misschien zelf geloven Chaimea.

Maar.........ik denk van niet........

Ik moet wel.
Wie dwingt je daartoe dan?
Ik wil later dus echt niet naar de Hel.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Plaats reactie