Hallo, ik ben Hansa,

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Hasna schreef:dank je wel Lodewijk.
Ik ga helemaal blozen.
Graag gedaan. Meisje, doe zo goed mogelijk je best op school. En laat je niet teveel leiden door wat anderen zeggen. Ga zoveel mogelijk zelf op onderzoek uit.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

ben trots op je meis :D

en welkom 8)
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Hasna
Berichten: 37
Lid geworden op: wo dec 27, 2006 8:50 am

Bericht door Hasna »

Ik ben Turkse, en nu moet ik weg.

Liefs en tot ziens.

Hasna
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Hasna schreef:Ik ben Turkse, en nu moet ik weg.

Liefs en tot ziens.

Hasna
Doei meid.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Thomas schreef:
Chaimae schreef:
Thomas schreef: Dat is zeker balen.
En weet je hoe dat komt liefie????
Omdat ik bang ben voor de Hel.
Ok. Klopt.
Maar hoe komt het dat je zo bang bent voor die hel????
Daar is een reden voor.

Mijn dochters zijn absoluut niet bang voor de hel
Die hebben daar nooit over gedroomd.
Precies Thomas, mijn dochter droomt ook nooit van de hel.

Angst wordt kennelijk snel doorgegeven, kinderen van ouders die bang zijn voor onweer b.v, zijn zelf ook altijd bang voor onweer.

In een ander draadje schreef ik aan Chaimae:
Roelof schreef:
Chaimae schreef:
Maar de dag des oordeels moet je niet vergeten.
En daar zit ik nou mee.Ben namelijk bang voor het hiernamaals.
Ontzettend bang.
Dat is ook de hele opzet van de islam Chaimae, niemand weet of er na de dood iets is...
De 'leer' van Mohammed speelt heel listig in op deze menselijke onzekerheid en ge(mis)bruikt dit om mensen in zijn macht te houden door ze bang te maken met de meest zware straffen die een zogenaamde god in het 'hiernamaals' in petto heeft voor degene die zich niet onderwerpen aan (zich laten onderdrukken door) de dominante ideologie de men "islam" noemt. (een concept wat Mohammed trouwens rechtstreeks uit de leer van de christenen heeft overgenomen (gestolen), die al zo'n 600 jaar bestond voor Mohammed de islam oprichte)

Het woord "islam" betekent letterlijk "onderwerping", en is in mijn ogen niets anders dan een dictatuur op religieuze basis.
Een dictator als Saddam Hoessein strafte de mensen die niet naar zijn pijpen danste bij het in leven zijn, de islam dreigt met zware straffen na de dood voor degene die niet naar de pijpen van een zogenaamde god genaamd "allah" dansen.

De gehele ideologie achter de islam is gebaseerd op de menselijke drang naar macht, wat voor mij één van de belangrijkste reden dat deze religie niet van een hogere macht afkomstig is, maar van een gewone sterveling (een mens).
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat als er een goddelijke macht bestaat hij deze 'slechte' menselijke eigenschap heeft.

Er zijn nog veel meer zaken van deze religie die aantonen dat de islam puur en alleen uit is op macht, de manier waarop de aanhangers ervan worden aangezet tot het strijden tegen de zogenaamde 'ongelovigen' waar deze religie geen goed woord voor over heeft b.v.
ook de manier waarop vrouwen behandelt worden binnen dit geloof geeft mij de indruk dat hun enige functie het baren van zoveel mogelijk mannelijke strijdkrachten is.
Het huwelijk binnen deze religie heeft namelijk niets met liefde tussen twee mensen te maken, maar heeft meer weg van een soort zakelijk contract waarbij de man een machtspositie bekleed.
Gelukkig zijn er nog mensen die hun verstand gebruiken en zich niet laten indoctrineren door de bedreigingen van welke religie dan ook...
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

Chaimae, nog even een opmerking voor jou..

Ik denk eigenlijk, dat het beter is voor jou om in plaats van alles wat hier over de Bijbel gezegd wordt, zelf de Bijbel te lezen. Probeer er aan een te komen (Nieuwe Testament) begin bij de evangelien. Misschien voel jij je wel beter bij wat er in de Bijbel wordt gezegd. Op dit forum heb ik jou namelijk bar weinig argumenten zien geven waarom de islam het juiste geloof zou zijn. 'Het is gewoon zo' of 'anders ga je naar de hel' is niet genoeg.

Neem de tijd eens om er logisch over na te denken nadat je de Bijbel hebt gelezen, vergelijk het eens met wat jij uit de koran haalt en doe het op een logische manier, niet jezelf aanpraten dat de koran goed is, laat het achterwege wat jij nu vindt. Gewoon vergelijken, wat de rest van de mensen op dit forum ook proberen te doen. Maar ik denk dat het vooral voor jou goed is om de Bijbel zelf eens te lezen. Vooral iemand die twijfelt.

Twijfelende mensen hebben geen profeet nodig die iedereen zo in onzekerheid brengt, iemand die zelf niet eens weet of hij naar de hemel gaat. Mensen die twijfelen hebben behoefte aan de liefde van Jezus. De vergeving en kracht van Jezus. Geloof mij, als jij het wilt kan Jezus prachtige dingen doen in je leven. Denk niet dat omdat jij liever naar mohammed luistert dat Jezus niet van jou houdt.
Hij houd van je, en hij zal jouw hele leven proberen jou ook van Hem te laten houden, hij zal aan de deur van jou ziel blijven kloppen. Hij verafschuwt geen mensen die een andere religie aanhangen, Hij houdt van alles dat Hij heeft gemaakt.

Ik weet zeker dat jouw twijfels hier iets mee te maken hebben. Misschien ben je een klein beetje in gaan zien wat men hier op het forum probeert te doen.

Oke, dit komt misschien een beetje dramatisch over, maar ik kon het gewoon niet anders onder woorden brengen :wink: Denk er ajb eens over na. Wíl je wel de rest van je leven als moslima blijven? Wíl je wel in de koran geloven, nadat wij jou hebben proberen te laten inzien dat het helemaal niet zo vredelievend is als jij altijd had gehoopt?

Nja, denk er maar eens rustig over na. Jezus veroordeelt niet. Hij is mohammed niet die iedere 'afvallige' per direct de hel instuurt.

Moge God je bijstaan!
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Roelof schreef:Precies Thomas, mijn dochter droomt ook nooit van de hel.

Angst wordt kennelijk snel doorgegeven, kinderen van ouders die bang zijn voor onweer b.v, zijn zelf ook altijd bang voor onweer.
En als er in je hele leven op je wordt ingepraat met de duivel en de hel, as je je hele leven volgens die onzinnnige regels moet leven, en als je dan ook realiseert dat als je van die regels afwijkend die hel toch heel dicht bij komt........ja dan ga je daar van dromen.

Triest eigenlijk dat je het als ouders zo ver kunt laten komen!!!!!
Ik zou die Chaimea en Hasna zo op willen nemen om ze te deprogrammeren en om ze wat echte (ouder)liefde bij te brengen zonder hel en verdoemenis.

Met vr.gr.

Thomas
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

chaimae...

bang zijn voor de hel omdat je er bang voor wordt gemaakt duidt niet op een vrije keuze...

was je keuze wel in vrijheid gemaakt??

als je enkel met mogelijke consequenties geconfronteert wordt, ben je dan wel vrij??

of meen je die vrijheid niet nodig te hebben?? meen je te kunnen leven in gevangenschap van wat je ouders goeddunkt?
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Hallo Hasna,
Welkom hier beste meid.
Jij bent inderdaad net zoals onze Chaimae een goed mens, gelukkig maar. Geniet gewoon van je vriendschap met je Joodse vriendin, lap de korangeboden wat dat betrfeft gewoon aan je laars (zoals Chaimae je het ook zei) en wees goed en aardig met wie goed en aardig voor jou is. We zijn toch allemaal mensen, broers en zusters van elkaar, is het niet ?
Geen enkele religie mag de verstandhouding onder de mensen, onder ALLE mensen op de helling zetten !
Ik ben blij dat je dat alvast aanvoelt en weet !
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Thomas schreef:"Triest eigenlijk dat je het als ouders zo ver kunt laten komen!!!!!"
Laten we er maar vanuit gaan dat die ouders ook niet beter weten Thomas, die zijn op de zelfde manier opgevoed...
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Roelof schreef:
Thomas schreef:"Triest eigenlijk dat je het als ouders zo ver kunt laten komen!!!!!"
Laten we er maar vanuit gaan dat die ouders ook niet beter weten Thomas, die zijn op de zelfde manier opgevoed...
Ok. roelof.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Lodewijk Nasser schreef:
Kijk er staat niet in de Koran dat je ze moet haten
Klopt niet. Een goede moslim behoort Joden en Christenen te haten.
En hier heb ik de link

http://switch5.castup.net/frames/200410 ... mv&ak=null
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Staat ook in de koran Lodewijk:
koran schreef:2.120: En de Joden en de Christenen zullen je nooit welgezind zijn, tenzij je hun godsdienst belijdt. Zeg: "Voorzeker, God's leiding is de Merkelijke leiding". En, indien je hun wensen volgt, nadat de kennis tot je is gekomen, zul je aan God Vriend noch Helper hebben.

3.85: En wie een andere godsdienst zoekt dan de Islam, het zal van hem niet worden aanvaard en hij zal in het Hiernamaals onder de verliezers zijn.

3.110: Gij (Moslims) bent het beste volk dat voor de mensheid (ter lering) is verwekt; je gebiedt wat goed is, verbiedt wat kwaad is en gelooft in God. En, indien de mensen van het Boek hadden geloofd, zou het zeker beter voor hen zijn geweest. Sommigen hunner zijn gelovigen, maar de meesten hunner zijn overtreders.

3.118. O gij die gelooft, neemt buiten uw volk geen ander tot intieme vrienden; zij zullen niet in gebreke blijven u te benadelen. Zij houden van leedvermaak. Nijd laten zij blijken en wat hun innerlijk verbergt is nog erger. Wij hebben u onze geboden duidelijk gemaakt, indien je ze wilt begrijpen.
Generalisatie en discriminatie.
Niets is de islam vreemd om maar te proberen om de aanhangers te laten geloven dat degene die niet tot hun religieuze cluppie behoren niet deugen...

Wie had het over "naasteliefde"...???
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Hoe zou het met Hasna zijn.
Zou ze druk met tentamens zijn net zoals onze Chaimae???

Of zou ze ook een idioot als ikkeniet o.i.d. zijn tegengekomen???

Ik hoop het eerste en dat je goede cijfers haalt meis.
Doe je best en een dikke knuffel van:

Thomas
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Hasna
Berichten: 37
Lid geworden op: wo dec 27, 2006 8:50 am

Bericht door Hasna »

Thomas schreef:Hoe zou het met Hasna zijn.
Zou ze druk met tentamens zijn net zoals onze Chaimae???

Of zou ze ook een idioot als ikkeniet o.i.d. zijn tegengekomen???

Ik hoop het eerste en dat je goede cijfers haalt meis.
Doe je best en een dikke knuffel van:

Thomas
met mij gaat het goed hoot Thomas. dank je wel voor je knuffel.
ik lees het allemaal wel wat jullie schrijven , maar ik durf bijna niet te reageren.
Ik weet het allemaal niet meer. ik geloof dat dit forum niet goed voor me is, want ik begin zo te twijfelen.

dat had jij ook he Chamea ? hoe gaat het nu met jou?
ik bid niet meer, en ik ga ook niet naar de moskee.
weet je waar ik zo mee zit dat Aisha zo jong was toen ze met Mohammed trouwde.
En dat hij zoveel dingen gedaan heeft zoals mensen vermoorden.
ik heb op een site Hadiths gelezen en het staat er toch echt in.
Hadiths liegen niet.
Weet je wat ik ook aan het lezen ben. dit boek. je kunt het online lezen. Ik ben nog niet ver want het is in engles. maar het is wel goed voor mijn engels.
http://www.prophetofdoom.net/Prophet_of ... ogue.Islam
ik heb dit boek gevonden op deze site.
nou, dan schrik je toch wel even.
Moet jij ook eens gaan lezen Chamea

Liefs.
Hasna
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Beste Hasna,

Ik ben blij dat het goed met je gaat!

Ik verzeker je ook dat wij over het algemeen heel goed de betrouwbaarheid onze bronnen nagaan. Wij lezen ze alleen met de ogen van mensen die door de Koran worden beschuldigd van "blind" te zijn.

Ik zei het ook al aan Chaimae: als we de Koran en de Hadith lezen met de wetenschap dat dit zuiver een machtsmiddel is voor Mohammed, hoeven we ons niet te draaien en te keren en naar in de "historische context" dingen proberen goed te praten om een duidelijke en klare uitleg te kunnen geven aan wat daar staat.

Als ik de Koran als "goddelijk" moet uitleggen, stoot ik echter op talloze contradicties en ongerijmdheden waarvoor apologeten 1400 jaar lang de tijd gehad hebben om er één of andere verklaring aan te breien. Maar je weet dat "apologeet" dezelfde stam heeft als "apology", wat Engels is voor verontschuldiging.

Kortom, het is een machtsmiddel om te heersen. En er zijn nu mensen die dat machtsmiddel nog willen gebruiken. Meer niet.

mvg,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

dat had jij ook he Chamea ? hoe gaat het nu met jou?
Gaat goed en met jou?
ik bid niet meer, en ik ga ook niet naar de moskee.


Oow dan ben je niet de enigste.Ik bid al sinds 1.5 week niet meer.
Naar de Moskee ging ik toch niet,aangezien de vrouwen hier in Enschede veel roddelen.Maar ik ga morgen naar de Moskee.
weet je waar ik zo mee zit dat Aisha zo jong was toen ze met Mohammed trouwde.
En dat hij zoveel dingen gedaan heeft zoals mensen vermoorden.
ik heb op een site Hadiths gelezen en het staat er toch echt in.
Hadiths liegen niet.
Weet je wat ik ook aan het lezen ben. dit boek. je kunt het online lezen. Ik ben nog niet ver want het is in engles. maar het is wel goed voor mijn engels.
http://www.prophetofdoom.net/Prophet_of ... ogue.Islam
ik heb dit boek gevonden op deze site.
nou, dan schrik je toch wel even.
Moet jij ook eens gaan lezen Chamea
Liefs.

Ik zal het gaan lezen,in het weekend.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Peter Louter
Berichten: 934
Lid geworden op: zo feb 26, 2006 2:21 pm

Bericht door Peter Louter »

Hasna en Chaimae, jullie hoeven niet te twijfelen als je je zou verdiepen in de liberale islam.
Die kent aan veel teksten niet meer waarde toe dan ze verdienen: historisch materiaal.
De liberale islam probeert haar plaats in de wereld opnieuw te definiëren door mede-verantwoordelijkheid te nemen voor de wereld.
Er blijft genoeg moois over om mee verder te gaan.
Uit naam van de Verlichting: Red moslims van de orthodoxe islam!
"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful" - Seneca (5 BC - 65 AD)
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Er bestaat niet zoiets als "liberale islam", dat is gewoon geen islam meer. De islam is gestoeld op de onveranderlijke letterlijke teksten van een god, voor alle tijden en alle volkeren. Als je ook maar aan 1 iota van een vers uit de koran twijfelt, valt de hele koran in duigen en ben je een afvallige moslim, dus geen moslim meer.
De term "liberale moslim" is een zachte term, die misschien minder hard aankomt, maar een liberale moslim is geen moslim...
Chaimae en Hasna, ga beiden op onderzoek uit voor jezelf, lees en leer, enkel op die manier zullen jullie de waarheid vinden !
Domweg slikken van wat je gezegd en vaak ook voorgelogen wordt is puur zelfbedrog...
En daar zijn jullie nu eenmaal té intelligent voor.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Liberale Islam is Taqiyah.
Eens die iets te zeggen krijgt, vormt deze liberale Islam de toegangsdeur voor extremisten.
Met de ideologie van Islam is enkel en aleen totale verwerping mogelijk.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Hasna schreef:
Thomas schreef: met mij gaat het goed hoot Thomas. dank je wel voor je knuffel.
ik lees het allemaal wel wat jullie schrijven , maar ik durf bijna niet te reageren.
Ik weet het allemaal niet meer. ik geloof dat dit forum niet goed voor me is, want ik begin zo te twijfelen.

Weet je. Dit forum is juist heel goed voor je.
Op dit forum zit meer kennis van de islam dan op (bijvoorbeeld) marokko.nl.
Maar... laat je vooral niet tegen houden hoor
Ga gerust op anders sites onze uitspraken en de hadits onderzoeken.
Of ga net als Chaimae met een antal vragen naar de imam.
Als je wilt hlpen wij je wel ermee of kun je kijken wat aij hebben gezegd tegen Chaimae wat ze moet vragen.
Kijk maar wat je er mee doet.


dat had jij ook he Chamea ? hoe gaat het nu met jou?
ik bid niet meer, en ik ga ook niet naar de moskee.
weet je waar ik zo mee zit dat Aisha zo jong was toen ze met Mohammed trouwde.
En dat hij zoveel dingen gedaan heeft zoals mensen vermoorden.
ik heb op een site Hadiths gelezen en het staat er toch echt in.
Hadiths liegen niet.
Weet je wat ik ook aan het lezen ben. dit boek. je kunt het online lezen. Ik ben nog niet ver want het is in engles. maar het is wel goed voor mijn engels.
http://www.prophetofdoom.net/Prophet_of ... ogue.Islam
ik heb dit boek gevonden op deze site.
nou, dan schrik je toch wel even.
Moet jij ook eens gaan lezen Chamea

Liefs.
Hasna
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Dutch schreef:Er bestaat niet zoiets als "liberale islam", dat is gewoon geen islam meer. De islam is gestoeld op de onveranderlijke letterlijke teksten van een god, voor alle tijden en alle volkeren. Als je ook maar aan 1 iota van een vers uit de koran twijfelt, valt de hele koran in duigen en ben je een afvallige moslim, dus geen moslim meer.
De term "liberale moslim" is een zachte term, die misschien minder hard aankomt, maar een liberale moslim is geen moslim...
Chaimae en Hasna, ga beiden op onderzoek uit voor jezelf, lees en leer, enkel op die manier zullen jullie de waarheid vinden !
Domweg slikken van wat je gezegd en vaak ook voorgelogen wordt is puur zelfbedrog...
En daar zijn jullie nu eenmaal té intelligent voor.
De gematigde islam bestaat niet.

Gematigde moslims bestaan wel, maar die worden door de islam niet als echte moslims beschouwd omdat zei de regels van hun religie niet naleven:
3. 110: Gij (Moslims) bent het beste volk dat voor de mensheid (ter lering) is verwekt; je gebiedt wat goed is, verbiedt wat kwaad is en gelooft in God. En, indien de mensen van het Boek hadden geloofd, zou het zeker beter voor hen zijn geweest. Sommigen hunner zijn gelovigen, maar de meesten hunner zijn overtreders.

3.113: Zij zijn niet allen gelijk. Onder de mensen van het Boek is een oprechte groep, die het Woord van God in de uren van de nacht opzegt en zich met het gelaat ter aarde werpt.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Als iemand nog een keer de term liberale/gematigde Islam in de mond neemt, dan verdient hij een ban! :wink:
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

weet je waar ik zo mee zit dat Aisha zo jong was toen ze met Mohammed trouwde.
En dat hij zoveel dingen gedaan heeft zoals mensen vermoorden.
Dat had ik ook Hasna. Ik kon het ook moeilijk geloven dat Mohammed zoveel foute dingen heeft gedaan. Ik geloof in God, maar ik heb moeite te geloven dat God zo iemand zou uitkiezen als zijn profeet.

Bovendien moet je Mohammeds gedrag volgen, wil je een goede moslim zijn.
33:21. Voorwaar, gij hebt in de Profeet van God een prachtig voorbeeld voor ieder die God en de laatste Dag vreest, en die God vaak herdenkt.
Een lid van ons forum heeft Mohammed weleens met Jezus vergeleken.
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 0869#10869

Voor wie kies jij?
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Wat een ontroerende discussie hier met Chaimae en Hansa! Als de meeste moslims en moslima's zo zijn dan gloort er hoop. Ik wens ze ook allebei het beste.
Plaats reactie