Pilgrim

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Pilgrim

Bericht door Pilgrim »

Hallo allemaal, :D

Mijn naam is Pilgrim en ben net als jullie bezorgd over de groeiende invloed van de Islam in de Westerse wereld. Volgens mij is het een historische vergissing dat de Islam voet aan de grond heeft gekregen in Europa. Er is echter hoop, want er is een groeiende tendens tot afvalligheid in de Islam en dat moeten we dus stimuleren. Helaas zien we dat naïve mensen in Europa het gevaar dat de Islam behelst niet willen zien en kreten alle critici van de Islam uit voor racist. Er is nu een censuurgolf gaande om islamkritische sites de mond te snoeren. Gelukkig kunnen die terecht op Amerikaanse servers. Op deze manier redden de Amerikanen ons opnieuw. Eerst van het nazisme, toen van het communisme (door de bewapeningswedloop vol te houden) en nu misschien van de Islam. Die afvalligheid kan immers alleen maar gestimuleerd worden als er voldoende kritiek is en dat is dringend noodzakelijk! Bevind deze site zich ook op een Amerikaanse server?
Ook onlangs, bij de demonisering van Geert Wilders, zagen we weer pogingen om islamkritische sites te bestempelen als "extreem rechts", zoals Dutch Desease Report, een site waar ik vroeger veel actief op was. Ik heb er nooit iets gemerkt van rassenwaan, nazisme of antisemitisme, Men is er zelfs pro-Israel. Controleer dit zelf:

http://www.freeforum101.com/ddr/viewtop ... mforum=ddr

Nadat de vorige versie van Dutch Disease Report uit de lucht ging was ik een beetje islam-moe geworden. Ik weet ook niet waarom die site opgeheven is. Mogelijk door de censuur van het linkse "Meldpunt Discriminatie Internet". De opvolger van die site bevindt zich nu op een Amerikaanse server.
Jullie site heb ik destijds al vaak bezocht en er veel interessante informatie vandaan gehaald, net als bij Answering Islam trouwens. Ik was echter al die tijd nog een "lurker", maar heb nu besloten jullie team te versterken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89878
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Welkom Pilgrim.
Fijn dat je ons team wil komen versterken.
We kunnen je gebruiken.

Vriendelijke groet.
Ariel
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Leuk Pilgrim,

Ik had al drie bijdrages gelezen en was al fan. Het is belangrijk dat we de Islam als leer van repliek dienen. Ik geloof namelijk dat ze Islam an sich weinig voorstelt. Duisternis is nu eenmaal extreem gevoelig voor licht.

Ik onderschrijf wat je verder schrijft. Het is een blunder van de eerste orde de middeleeuwen naar het Westen te halen.

Het mooie van dit forum is dat hier mensen van verschillende achtergronden elkaar gevonden hebben.

Welkom!

MVG

Lodewijk
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Welkom Pilgrim,

Ik deel je mening dat de religieuze dictatuur van de islam niet thuis hoort in de westerse democratische landen.

Je tweede punt geeft aan dat (s)linkse politische partijen de democratie misbruiken om aan de macht te blijven in dit land.
Door het binnenhalen van zoveel mogelijk uitheemse mensen en er voor te zorgen dat deze mensen op hen stemmen door het voor ze op te nemen en ze zoveel mogelijk in de watten te leggen, creëren ze een eigen kiezersgroep die steeds groter wordt.

Democratie is mooi, maar heeft ook zo zijn nadelen...

gr,
Roelof
Miep
Berichten: 668
Lid geworden op: wo dec 06, 2006 12:16 am

Bericht door Miep »

Welkom Pilgrim!!!
God liefhebben boven alles en je naaste alsjezelf.
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

welkom Pilgrim :D

fijn dat je erbij bent

liefs sil
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Bericht door stropke »

Ik onderschrijf wat je verder schrijft. Het is een blunder van de eerste orde de middeleeuwen naar het Westen te halen. [quote Lode}


Idd welkom Pilgrim en sluit mij aan bij het welkom dat Lodewijk schreef.
Zie echter mijn antiterreur-pak niet als een trugkeer naar middeleeuwen :lol: , maar als de islam op gelijke wijze bestrijden. Ze wanen zich in die tijd , gebruiken wapens uit die tijd (Messen zwaarden) dus verdedig ik mij ook overeenkomstig.
Eigelijk is het weer hypocriet dat ze bommen en moderne middelen ook gebruiken want in de middeleeuwen waren er geen bomauto's en PC's om te communiceren enz... Als ze zo graag in die tijd willen leven dan ook in alles.
Er was ook geen Aldi waar ze karren vol boodschappen kunnen doen; wel een hoop kritiek op onze maatschappij, maar wel profiteren van de verworvenheden ervan.
Laatst weer zoiets gezien. Stond in de rij achter een hoofddoekfam met volle kar. o.a zes pakken chips. Hadden die twee snotneuzen van kinderen nog ruim voor ze aan de kassa waren (altij lange rij bij Aldi) al een heel pak naar binnen gewerkt. Echt onbeschoft, had één van mij gastjes nooit moet proberen zoiets te flikken; had ter plekke een draai om de oren gehad.
Denk wel dat ze het lege pak betaald hebben, maar tis geen stijl. :oops:
En die ouders staan erbij en kijke ernaar. :roll:
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Hallo Pilgrim, welkom hier.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

Hee

Wees welkom!
ric0
Berichten: 355
Lid geworden op: do nov 09, 2006 3:16 am

Bericht door ric0 »

Beste Pilgrim,


mag ik vragen hoe je aan deze wijsheid gekomen bent?

Met andere woorden..Waarom zie je de opkoming van de Islam als een gevaar?
When you believe in all the good things of the Gospel and reject everything you think is bad.You don't believe the Gospel but you believe yourself...(augustine)
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Hallo Pilgrim,
van harte welkom hier ! Je komt dus onze ploeg "tegendraadsen" versterken !
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

ric0 schreef:Beste Pilgrim,


mag ik vragen hoe je aan deze wijsheid gekomen bent?

Met andere woorden..Waarom zie je de opkoming van de Islam als een gevaar?
Ik heb me de afgelopen jaren verdiept in de Islam en ik kan alleen maar tot de conclusie komen dat de critici gelijk hebben. Twee elementen maken de Islam volgens mij gevaarlijk:
1. Aanzetten tot haat tegen Christenen, Joden en ongelovigen (respectievelijk “zwijnen, apen en demonen”; soera 5 vers 60). De koran is waarschijnlijk het meest antisemitische boek ter wereld, nog erger dan "Mein Kampf" (daarom is "Mein Kampf" erg populair in de islamitische wereld, vooral ook in Turkije);
2. Totalitair karakter. :evil:

Wat het totalitaire karakter betreft. Moslims streven naar een islamitische staat. Als Nederland een islamitische staat wordt zijn er voor niet-moslims de volgende opties:
1. moslim worden;
2. vluchten (alleen in vroeg stadium met achterlating van bezit);
3. dimmy worden (2e rangsburgerschap; dit geldt alleen voor Joden en Christenen). Als dimmy heb je minder rechten en sta je bloot aan vernederingen door moslims;
4. liquidatie.

Onlangs is nog gebleken dat ca. 40% (soms is het ook ca. 50%) van de islamitische jongeren de democratie afwijst en hier dus een islamitische staat wil. Hier heeft Geert Wilders nog op gewezen. Volgens Bernard Lewis (een beroemd arabist) zal rond 2100 of misschien al rond 2050 Europa tot de Maghreb behoren; het Arabische Westen. Men spreekt al van Eurabië. Onlangs las ik in een futurologisch blad dat rond 2015 de Islam in Nederland al de dominante godsdienst zal zijn. Je kan dus uitrekenen wanneer Nederland een islamitische staat wordt! De maatregelen die nodig zijn zijn volgens mij het terugdringen van de Islam d.m.v. een immigratiestop voor de islamitische wereld en het afschaffen van de kinderbijslag na het 2e of 3e kind. Uiteraard moet ook de toetreding van Turkije stopgezet worden.

De Islam is voor zover ik weet nog nooit geïntegreerd, in geen enkele cultuur, ook niet na eeuwen. de meeste oorspronkelijke culturen zijn door de Islam vernietigd.

Zie ook even deze site:

http://www.radioislam.org/nederlands/nederlands.htm
Laatst gewijzigd door Anonymous op vr jan 19, 2007 4:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Miep
Berichten: 668
Lid geworden op: wo dec 06, 2006 12:16 am

Bericht door Miep »

Ja en eigenlijk sta ik hier niet eens van te kijken!!!

Mijn broer roepr dit al zo lang.

habibti
God liefhebben boven alles en je naaste alsjezelf.
islam_is_my_life
Berichten: 102
Lid geworden op: za dec 09, 2006 8:22 pm
Locatie: België

Bericht door islam_is_my_life »

welkom Pilgrim :)
Plaats reactie