Woedende Westerse christenen eisen excuses van moslims

Plaats reactie
Gebruikersavatar
isci
Berichten: 103
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 3:18 pm
Contacteer:

Woedende Westerse christenen eisen excuses van moslims

Bericht door isci »

Deze week werd in de Westerse wereld opeens bekend dat de Koran Jezus niet erkent als Zoon van God.

Overal in Westerse hoofdsteden zijn woedende christenen de straat opgegaan, Saoedische vlaggen werden verbrand, de Liverpoolse vestiging van Fly Emirates is kort en klein geslagen (maar waarnemers geven aan dat dat ook verband kan houden met de wedstrijd Chelsea-Liverpool van morgen), in Vaticaanstad zijn de pinnen uit een shoarmatent gehaald, vermoed wordt dat het ook met de belediging van Jezus te maken heeft.

De ambassadeurs van Denemarken zijn inmiddels allemaal uit de Arabische landen terug geroepen. EU-gezant Solana eist persoonlijke excuses van de moefti van de Azhar-universiteit in Cairo. De oproep om Arabische producten te boycotten is enthousiast onthaald. De ANWB heeft wel gevraagd om olieproducten daarbij te ontzien. Maar anderen vragen zich af wat er dan nog te boycotten valt.

Gevreesd wordt dat na de zondagmorgenpreken opnieuw rellen zullen uitbreken.
Ik kom op deze forum gewoon als tijdverdrijf. Ik heb respect voor iedereen ongeacht het geloof en wens dat ook wederzijds. Wel hou ik van discusie's...
Gebruikersavatar
isci
Berichten: 103
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 3:18 pm
Contacteer:

Bericht door isci »

Ik dacht dat westerlingen tolerant waren? En zich voor de vrije meningsuiting stelden. Of heb ik het mis???

http://www.gristelijk.nl/index.php?opti ... &Itemid=31
Ik kom op deze forum gewoon als tijdverdrijf. Ik heb respect voor iedereen ongeacht het geloof en wens dat ook wederzijds. Wel hou ik van discusie's...
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Dit is een broodje aap verhaal Isci
Dit is satire.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Dit is GOEIE satire!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
isci
Berichten: 103
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 3:18 pm
Contacteer:

Bericht door isci »

:p Ik mag toch ook eens af en toe grappen maken zeker??? :p
Ik kom op deze forum gewoon als tijdverdrijf. Ik heb respect voor iedereen ongeacht het geloof en wens dat ook wederzijds. Wel hou ik van discusie's...
Gebruikersavatar
sprot
Berichten: 4146
Lid geworden op: ma jan 27, 2003 11:25 pm
Locatie: Hel
Contacteer:

Bericht door sprot »

isci, je hebt toch wel door dat dit satire is, net zoals vb. de stelling 'moslims zijn als beesten, ....
Maar vervang nu eens alles door 'moslims' in deze tekst .... en je herkent heel wat situaties ...
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Natuurlijk meisje.
Je hebt me goed gefopt.
Ik dacht echt dat je serieus was. :D
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
isci
Berichten: 103
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 3:18 pm
Contacteer:

Bericht door isci »

Seeeeeg, ik zen geen meiske he...
Ik kom op deze forum gewoon als tijdverdrijf. Ik heb respect voor iedereen ongeacht het geloof en wens dat ook wederzijds. Wel hou ik van discusie's...
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

In mijn oude ogen is iedereen onder de 40 een meisje. :D
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Oh, Sorry, jij bent een jongen. :oops:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Re: Woedende Westerse christenen eisen excuses van moslims

Bericht door Ketter »

isci schreef:Deze week werd in de Westerse wereld opeens bekend dat de Koran Jezus niet erkent als Zoon van God.

Overal in Westerse hoofdsteden zijn woedende christenen de straat opgegaan, Saoedische vlaggen werden verbrand, de Liverpoolse vestiging van Fly Emirates is kort en klein geslagen (maar waarnemers geven aan dat dat ook verband kan houden met de wedstrijd Chelsea-Liverpool van morgen), in Vaticaanstad zijn de pinnen uit een shoarmatent gehaald, vermoed wordt dat het ook met de belediging van Jezus te maken heeft.

De ambassadeurs van Denemarken zijn inmiddels allemaal uit de Arabische landen terug geroepen. EU-gezant Solana eist persoonlijke excuses van de moefti van de Azhar-universiteit in Cairo. De oproep om Arabische producten te boycotten is enthousiast onthaald. De ANWB heeft wel gevraagd om olieproducten daarbij te ontzien. Maar anderen vragen zich af wat er dan nog te boycotten valt.

Gevreesd wordt dat na de zondagmorgenpreken opnieuw rellen zullen uitbreken.
En, Isci? Is dit echt gebeurt?

Hoe komt het dat zoiets "normaal" is enkel bij Moslims en niet bij andere godsdiensten?
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

sprot schreef:isci, je hebt toch wel door dat dit satire is, net zoals vb. de stelling 'moslims zijn als beesten, ....
Maar vervang nu eens alles door 'moslims' in deze tekst .... en je herkent heel wat situaties ...
Jep, dezelfde "tactiek" toegepast op de cartoon-rellen. Je ziet al meteen dat moslims er meteen intrappen. Hopelijk dat het schrikeffect zijn effect heeft en dat moslims eens aan introspectie doen.

Mijn complimenten voor dit nep-nieuwsbericht, een zeer goede en hopelijk effectieve grap! worthy:
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

Whahaha, goeie grap man! Ik dacht al, heah.. dat was toch al lang bekend dat Jezus niet de zoon van God is in de koran :lol:

nice job
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Heb het stukje gesmaakt isci.
Wat is jouw diepere bedoeling hierachter ? Vind jij dus ook dat de moslims te lange tenen hebben ? Of denk je eerder dat de christenen te laks zijn en teveel over zich heen laten lopen ? Of wat ?
Volgens mij maak je met deze satire eens te meer duidelijk hoe ongelooflijk belachelijk de moslimreacties zijn wanneer het om kritiek op hun profeet gaat. Ga ik 100 % mee akkoord.
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Bericht door stropke »

isci schreef:Seeeeeg, ik zen geen meiske he...
Alléz, dan zijde ge een manneke zekrs :lol: :lol:
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Gebruikersavatar
isci
Berichten: 103
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 3:18 pm
Contacteer:

Bericht door isci »

Geen commentaar. Hopen dat iedereen erin is getuimelt...
Ik kom op deze forum gewoon als tijdverdrijf. Ik heb respect voor iedereen ongeacht het geloof en wens dat ook wederzijds. Wel hou ik van discusie's...
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

isci schreef:Geen commentaar. Hopen dat iedereen erin is getuimelt...
Niemand is er ingetuimeld isci.
Maar ik krijg het gevoel dat jij wel het bericht geloofde.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie