Echte moslims willen niet met Nederlanders leven

Moderator: M

Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

De stromen bloed die de wereld deze eeuw zal zien vloeien is nog nooit eerder door de geschiedenis aanschouwt
vanwaar deze voorspelling??
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Verloren romantiek, haalt de fundamenten van een ingebeelde werkelijkheid weg. Dit ogenblik van mentale dood wordt heel gemakkelijk gevolgd door drang naar zelfmoord.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

Silly schreef:
De stromen bloed die de wereld deze eeuw zal zien vloeien is nog nooit eerder door de geschiedenis aanschouwt
vanwaar deze voorspelling??
Een sombere blik op de toekomst. Met emancipatie en voorlichting valt heel veel winst te behalen. En een brug slaan tussen twee verschillende culturen voordat de kloof te breed wordt.....
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

zeker heel somber.. zie je het voor je op korte of wat langere termijn?
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

Silly schreef:zeker heel somber.. zie je het voor je op korte of wat langere termijn?
Het is niet mijn voorspelling, maar ik denk dat door emancipatie bij de moslima heel veel winst te bereiken valt. Maak ze financieel zelfstandig, met eigen carrieres, een goede opleiding.... maak ze onafhankelijk en het hele gedoe valt als een kaarenhuis in elkaar...
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

BFA schreef:Verloren romantiek, haalt de fundamenten van een ingebeelde werkelijkheid weg. Dit ogenblik van mentale dood wordt heel gemakkelijk gevolgd door drang naar zelfmoord.
er zijn vele moslims die zelfmoord plegen, weet je dat?
en weet je wat ze intern dan zeggen, de duivel heeft hem in zijn macht gehad om zichzelf van het leven beroven ipv dat ze zeggen dat er iets niet klopt met hun volk schuiven ze het ergens anders op.


groetjes nadia
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

Het is niet mijn voorspelling, maar ik denk dat door emancipatie bij de moslima heel veel winst te bereiken valt. Maak ze financieel zelfstandig, met eigen carrieres, een goede opleiding.... maak ze onafhankelijk en het hele gedoe valt als een kaarenhuis in elkaar...
je vergeet dat in die cultuur financieel onafhankelijk nog niets betekent.
je bent nooit onafhankelijk binnen die cultuur, ik zie het hier in mijn eigen cultuur, kun je nagaan bij hun.
ik mag dan wel nog geen stromen van bloed zien in de toekomst, maar ik weet ook dat de islam vaarwel zeggen enkel op financiele gronden niet gaat.
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

BFA schreef:
onze tijd blijft niet romantisch, het sprookje zal met veel verloren bloed beindigen.
Romantiek is niet anders dan het tonen van je eigen zwakheid. Het zoeken van de realitieit in de eigen inbeelding.
Omdat de romantische politieker zijn inbeelding als realiteit wil zien, neigt die heel snel naar totalitarisme.
De stromen bloed die de wereld deze eeuw zal zien vloeien is nog nooit eerder door de geschiedenis aanschouwt.
ik ben bang dat je gelijk hebt, dat gevoel heb ik namelijk ook maar goed we moeten blijven proberen om zoveel mogelijk te voorkomen en met ffi doen we al heel wat al is het maar een korreltje van het berg zand dat we op te ruimen hebben.

liefs nadia
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

Silly schreef:
Het is niet mijn voorspelling, maar ik denk dat door emancipatie bij de moslima heel veel winst te bereiken valt. Maak ze financieel zelfstandig, met eigen carrieres, een goede opleiding.... maak ze onafhankelijk en het hele gedoe valt als een kaarenhuis in elkaar...
je vergeet dat in die cultuur financieel onafhankelijk nog niets betekent.
je bent nooit onafhankelijk binnen die cultuur, ik zie het hier in mijn eigen cultuur, kun je nagaan bij hun.
ik mag dan wel nog geen stromen van bloed zien in de toekomst, maar ik weet ook dat de islam vaarwel zeggen enkel op financiele gronden niet gaat.
Nee, natuurlijk niet, maar met financiële onafhabkelijkheid kan de moslima in ieder geval zelf een keuze maken. Waarom denk je dat ze bijvoorbeeld de helft erft volgens de sharia? Om haar afhankelijk te houden.

Bij echtscheiding is het in veel islamitische landen nog veel erger. Door de schande van scheiding worden veel vrouwen verstoten. Veel moeten zich als hoer verhuren om nog te kunnen overleven. Dus dan zijn ze dubbel het slachtoffer van een rigide systeem!
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

dat is waar, maar niet van toepassing in nederland denk ik.

en wat die andere gebieden betreft, er zal nog heeeeeel veel moeten gebeuren voordat vrouwen echt voor zichzelf op kunnen komen :(
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Vergeet niet dat die drang naar zelfmoord een mentaal proces is. Gebeurd de daad niet op het aangewezen ogenblik, is het heel moeilijk dit punt terug te bereiken.

Zoals Polleke schreef, met emancipatie en voorlichting valt veel winst te behalen. Dit is enkel hier plaatselijk in het Westen. In het MO kunnen wij weinig invloed brengen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

Da's waar; niettemin heeft Saoedi-Arabië nu een heleboel Moslima's naar Maastricht gestuurd om medicijnen te studeren. Na 6 jaar kieken en loeren zullen ze met een nieuwe blik terugkeren naar Riad.
en wat die andere gebieden betreft, er zal nog heeeeeel veel moeten gebeuren voordat vrouwen echt voor zichzelf op kunnen komen
Wat ik waarneem is dat het polariseert; aan de ene kant kiezen vrouwen voor de orthodoxe versie van de islam, en veel anderen voor een persoonlijke beleving. De allochtone gemeenschap is aan het splijten. Da's normaal in een democratie, je hebt de persoonlijke vrijheid je eigen keuzes te maken.
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

De allochtone gemeenschap is aan het splijten. Da's normaal in een democratie, je hebt de persoonlijke vrijheid je eigen keuzes te maken.
hopelijk zet dit door...
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Na 6 jaar kieken en loeren zullen ze met een nieuwe blik terugkeren naar Riad.
Als er tegen die tijd geen ondergrondse stad voor vrouwen bijgebouwd is.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

BFA schreef:
Na 6 jaar kieken en loeren zullen ze met een nieuwe blik terugkeren naar Riad.
Als er tegen die tijd geen ondergrondse stad voor vrouwen bijgebouwd is.
Ze zitten misschien nu al in St. Pietersberg.... :shock: Kunnen ze beter voor de Fluweel grot in Valkenburg kiezen! 8)
Plaats reactie