het plan was om de kerken aan te vallen en te verwoesten

Dit forum is alleen bedoeld voor getuigenissen van ex Moslims en de moderator heeft het recht zonder enige voorkennis alle off-topic threads verplaatsen in daarvoor bestemde folders.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Dit had ik dus nooit verwacht. vind het wel heel zielig dat jullie dit doen.
Heb je, je al eens afgevraagd wat wij denken van al je superzoete leugenverhaaltjes die je over je geloof komt posten?
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

wat is je naam bij marokko.nl? ben wel benieuwd naar je gezever daar, klets je daar ook over korte rokjes en hoge hakken.
Nee sorry. Ik draag geen korte rokjes en hoge hakken anders slaat mijn vader me.

Afbeelding!
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Nou ik ga ook mensen uitnodigen de Islam te onarmen. Ik ga allemaal mooie Soera's uitprinten en verspreiden.

Als ik naar de bieb ga zet ik alle bijbelse boeken bij fictie. :laugh1:
Eens kijken of de bieb me dan eruit zet.
Laatst gewijzigd door Chaimae op vr feb 09, 2007 9:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef:Nou ik ga ook mensen uitnodigen de Islam te onarmen. Ik ga allemaal mooie Soera's uitprinten en verspreiden.

Als ik naar de bieb ga zet ik alle bijbelse boeken bij non-fictie. :laugh1:
Eens kijken of de bieb me dan eruit zet.
Gelijk heb je Chaimae.
Vergeet de bejaarden huizen en verpleeghuizen niet.
Daar zitten mensen die op het randje van de dood leven, en je weet het. :idea:
Als ze op hun doodsbed de shahada uitspreekt , sterf je als Moslim en komen ze toch nog in de hemel.
Succes.

PS.. vergeet deze soera's niet...

3.118 O gij die gelooft, neemt buiten uw volk geen ander tot intieme vrienden; zij zullen niet in gebreke blijven u te benadelen. Zij houden van leedvermaak. Nijd laten zij blijken en wat hun innerlijk verbergt is nog erger.

4.56 Gewis, degenen die Onze tekenen verwerpen zullen Wij weldra het Vuur doen binnengaan. Wij zullen hen telkens, wanneer hun huiden zijn verbrand, andere huiden er voor in de plaats geven; opdat zij de straf ten volle zullen ondergaan.

4.101 Voorwaar, de ongelovigen zijn een openlijke vijand voor u.

5.51 O, gij die gelooft, neemt de Joden en de Christenen niet tot vrienden. Zij zijn elkanders vrienden. En wie uwer hen tot vrienden neemt, is inderdaad één hunner.

5.60 Zeg: "Zal ik u vertellen over degenen wier straf bij Allah erger is dan dit? Dezen zijn het, die Allah heeft vervloekt en over wie Hij Zijn toorn heeft uitgestort en van wie Hij apen, zwijnen en duivelsdienaren heeft gemaakt. Dezen zijn inderdaad in een slechte toestand en ver van het rechte pad afgedwaald."

8.22 Voorzeker, erger dan de beesten zijn in de ogen van Allah de doven en de stommen die niet willen begrijpen.

9.23 O gij, die gelooft, neemt uw vaders en uw broeders niet tot vrienden als zij ongeloof boven geloof verkiezen. En wie onder u met hen bevriend is behoort tot de overtreders.

98.6 Voorwaar, de ongelovigen onder de mensen van het boek (Joden en Christenen) en de afgodendienaren zullen in het vuur der hel geworpen worden. Zij zijn de slechtsten der schepselen.

2.191 En doodt hen (de ongelovigen), waar gij hen ook ontmoet en drijft hen uit, vanwaar zij u hebben uitgedreven; want vervolging is erger dan doden.

4.75 Laten derhalve zij die hun tegenwoordig leven voor hun leven in het hiernamaals willen offeren, voor de zaak van Allah strijden. En wie voor de zaak van Allah strijdt, hetzij gedood wordt of overwint, weldra zullen Wij hem een grote beloning geven.

4.91 Als zij zich derhalve niet op een afstand van u houden, noch u vrede aanbieden, noch hun handen terughouden, grijpt hen dan aan en doodt hen waar gij Hen ook vindt. Tegen dezen hebben Wij u duidelijk gezag gegeven.

4.100 En wie van zijn huis weggaat, zijn land verlatend terwille van Allah en Zijn boodschapper en de dood achterhaalt hem - zijn beloning bij Allah staat vast

4.101 Voorwaar, de ongelovigen zijn een openlijke vijand voor u

4.104 En toont geen zwakheid in de vervolging van dit (vijandige) volk.

5.33 De vergelding dergenen die oorlog tegen Allah en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet

8.12 Toen uw Heer aan de engelen openbaarde: "Ik ben met u; versterkt de gelovigen. Ik boezem ontzag in de harten der ongelovigen. Slaat daarom hun hoofd af en slaat alle toppen van hun vingers af."

8.13 Dit is, omdat zij zich tegen Allah en Zijn boodschapper hebben verzet.

8.17 Gij doodde hen niet, doch Allah was het, Die hen doodde. (Het gevaarlijke karakter van deze tekst werd gedemonstreerd door de ouders van de moordenaar die Rene Steegman dood sloeg. Hoewel analfabeet wisten zij wel deze tekst aan te halen.)

8.65 O profeet, spoor de gelovigen aan om te vechten. Als er twintig onder u zijn die stand houden, zullen zij tweehonderd overwinnen en als er honderd uwer zijn zullen zij duizend der ongelovigen verslaan, omdat zij een volk zijn dat niet wil begrijpen. (Bij 10 % van de bevolking begint het gevecht ook hier)

9.5 Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag.

9.20 Zij, die geloven en van hun woonplaatsen verhuizen en met hun bezit en met hun persoon voor de zaak van Allah strijden, hebben in de ogen van Allah de hoogste rang. Dezen zullen zegevieren.

9.29 Bestrijdt diegenen onder de mensen van het Boek, (Joden en Christenen) die in Allah noch in de laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat Allah en Zijn boodschapper voor onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zijn.

9.111 Voorzeker, Allah heeft van de gelovigen hun persoon en hun bezittingen gekocht in ruil voor het paradijs - zij vechten voor de zaak van Allah en zij doden en worden gedood - een onfeilbare belofte in de Thora en het Evangelie en de Koran. (Dat staat in geen enkel evangelie)

48.29 Mohammed is de boodschapper van Allah. En zij, die met hem zijn, zijn hard tegen de ongelovigen en zachtmoedig onder elkander.

48.18 Voorzeker, Allah had aan de gelovigen welgevallen, toen zij u onder de boom trouw zwoeren en Hij wist wat in hun hart was en Hij zond op hen kalmte neder en Hij beloonde hen met een spoedige overwinning.

48.19 En een grote buit die zij konden bemachtigen. En Allah is Almachtig, Alwijs

48.20 Allah heeft u een grote buit beloofd die gij moogt nemen en Hij heeft u deze voorlopig gegeven en heeft de handen der vijanden van u weerhouden opdat het een teken moge zijn voor de gelovigen en dat Hij u op het rechte pad moge leiden.

8.1 Zij vragen u omtrent de oorlogsbuit. Antwoord: "De oorlogsbuit behoort aan Allah en de boodschapper.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

Chaimae schreef:Nou ik ga ook mensen uitnodigen de Islam te onarmen. Ik ga allemaal mooie Soera's uitprinten en verspreiden.

Als ik naar de bieb ga zet ik alle bijbelse boeken bij non-fictie. :laugh1:
Eens kijken of de bieb me dan eruit zet.
je zet ze bij non fictie :?
dat is een heel goed idee :D aangezien het ook geen fictie is :twisted:
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Gelijk heb je Chaimae.
Vergeet de bejaarden huizen en verpleeghuizen niet.
Daar zitten mensen die op het randje van de dood leven, en je weet het. :idea:
Als ze op hun doodsbed de shahada uitspreekt , sterf je als Moslim en komen ze toch nog in de hemel.
Succes.

PS.. vergeet deze soera's niet...
Dat zal ik niet vergeten. Dat zal echt mooi zijn. Er heeft zich laatst hier een vrouw van 90 jaar bekeerd tot de Islam uit vrije wil. De volgende dag is ze gestorven. Ik kreeg er tranen van. Masa'Allah.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Silly schreef:
Chaimae schreef:Nou ik ga ook mensen uitnodigen de Islam te onarmen. Ik ga allemaal mooie Soera's uitprinten en verspreiden.

Als ik naar de bieb ga zet ik alle bijbelse boeken bij non-fictie. :laugh1:
Eens kijken of de bieb me dan eruit zet.
je zet ze bij non fictie :?
dat is een heel goed idee :D aangezien het ook geen fictie is :twisted:
:D Goed op gemerkt Silly.
Volgens mij staan deze boeken al bij non fictie, maar wie ben ik.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef:
Gelijk heb je Chaimae.
Vergeet de bejaarden huizen en verpleeghuizen niet.
Daar zitten mensen die op het randje van de dood leven, en je weet het. :idea:
Als ze op hun doodsbed de shahada uitspreekt , sterf je als Moslim en komen ze toch nog in de hemel.
Succes.

PS.. vergeet deze soera's niet...
Dat zal ik niet vergeten. Dat zal echt mooi zijn. Er heeft zich laatst hier een vrouw van 90 jaar bekeerd tot de Islam uit vrije wil. De volgende dag is ze gestorven. Ik kreeg er tranen van. Masa'Allah.
Nou... :D ik vind het ook om te huielen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

ahahah ariel :D

je zou bijna een correlatie gaan zien heh :twisted:
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ariel schreef:
Chaimae schreef:
Gelijk heb je Chaimae.
Vergeet de bejaarden huizen en verpleeghuizen niet.
Daar zitten mensen die op het randje van de dood leven, en je weet het. :idea:
Als ze op hun doodsbed de shahada uitspreekt , sterf je als Moslim en komen ze toch nog in de hemel.
Succes.

PS.. vergeet deze soera's niet...
Dat zal ik niet vergeten. Dat zal echt mooi zijn. Er heeft zich laatst hier een vrouw van 90 jaar bekeerd tot de Islam uit vrije wil. De volgende dag is ze gestorven. Ik kreeg er tranen van. Masa'Allah.
Nou... :D ik vind het ook om te huielen.
Kijk eens aan. :D
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Het is trouwens HUILEN..... :crying:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ik bedoelde uiteraard fictie.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ariel schreef:Het is trouwens HUILEN..... :crying:

Niet huilen lieve Ariel. Ik ben juist heel erg vrolijk vandaag.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

Chaimae schreef:Ik bedoelde uiteraard fictie.
in de psychologie noemen we dat impliciete (/subconscience) gedachten (A) :lol:
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Zullen we deze prachtige soera eens bespreken Chaimae lief?
Wat bedoelt Allah met "bezittingen gekocht in ruil voor het paradijs "

9.111 Voorzeker, Allah heeft van de gelovigen hun persoon en hun bezittingen gekocht in ruil voor het paradijs - zij vechten voor de zaak van Allah en zij doden en worden gedood - een onfeilbare belofte in de Thora en het Evangelie en de Koran.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Silly schreef:
Chaimae schreef:Ik bedoelde uiteraard fictie.
in de psychologie noemen we dat impliciete (/subconscience) gedachten (A) :lol:
Okee, maar dat versta ik niet. Ik ben maar een havist.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

Chaimae schreef:
Silly schreef:
Chaimae schreef:Ik bedoelde uiteraard fictie.
in de psychologie noemen we dat impliciete (/subconscience) gedachten (A) :lol:
Okee, maar dat versta ik niet. Ik ben maar een havist.
je weet best wat ik bedoel :)

ben benieuwd naar je antw op ariel :D
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ariel schreef:Zullen we deze prachtige soera eens bespreken Chaimae lief?
Wat bedoelt Allah met "bezittingen gekocht in ruil voor het paradijs "

9.111 Voorzeker, Allah heeft van de gelovigen hun persoon en hun bezittingen gekocht in ruil voor het paradijs - zij vechten voor de zaak van Allah en zij doden en worden gedood - een onfeilbare belofte in de Thora en het Evangelie en de Koran.


Ik heb de aya's ervoor eens gelezen. Het is een moeilijke Soera.

Maar daarmee bedoelt de Koran dus de mensen die alles opgeven voor Allah swt. Mensen die afstand van al hun bezittingen en rijkdom om zo alleen voor Allah swt te leven.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef:
Silly schreef:
Chaimae schreef:Ik bedoelde uiteraard fictie.
in de psychologie noemen we dat impliciete (/subconscience) gedachten (A) :lol:
Okee, maar dat versta ik niet. Ik ben maar een havist.
In kinderlijk Nederlands...
De wens is de vader van de gedachte.
Betekenis: Je gelooft iets, omdat je wil dat het zo is. :D
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

je weet best wat ik bedoel :)
Nee hoor. Maar ik heb vandaag een leuke jurkje gevonden, wou hem bijna halen. ik twijfelde alleen een beetje. Ik heb spijt dat ik het niet gehaald heb, nu ga ik er de hele avond over dromen.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ariel schreef:
Chaimae schreef:
Silly schreef: in de psychologie noemen we dat impliciete (/subconscience) gedachten (A) :lol:
Okee, maar dat versta ik niet. Ik ben maar een havist.
In kinderlijk Nederlands...
De wens is de vader van de gedachte.
Betekenis: Je gelooft iets, omdat je wil dat het zo is. :D

Harstikke lief van je Ariel. Nu begrijp ik het.

Ondanks het feit dat Silly het niet bij het juiste eind heeft. Ik geloof omdat het gewoon zo is!
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

Maar daarmee bedoelt de Koran dus de mensen die alles opgeven voor Allah swt. Mensen die afstand van al hun bezittingen en rijkdom om zo alleen voor Allah swt te leven.
dat staat er niet :)

lees niet wat je wilt.. lees wat er staat...

daar hebben we ook een mooie term voor :D maar ik zal je sparen (A)
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef:
Ariel schreef:Zullen we deze prachtige soera eens bespreken Chaimae lief?
Wat bedoelt Allah met "bezittingen gekocht in ruil voor het paradijs "

9.111 Voorzeker, Allah heeft van de gelovigen hun persoon en hun bezittingen gekocht in ruil voor het paradijs - zij vechten voor de zaak van Allah en zij doden en worden gedood - een onfeilbare belofte in de Thora en het Evangelie en de Koran.


Ik heb de aya's ervoor eens gelezen. Het is een moeilijke Soera.

Maar daarmee bedoelt de Koran dus de mensen die alles opgeven voor Allah swt. Mensen die afstand van al hun bezittingen en rijkdom om zo alleen voor Allah swt te leven.

Om het in context te plaatsen…

9. Berouw (At-Taubah).
Soera 9 begint zo.

1. Dit is de verklaring van ontheffing door Allah en zijn boodschapper tegenover degenen der afgodendienaren met wie gij een verdrag hebt gesloten.

2. Gaat daarom in het land rond voor vier maanden en weet, dat gij Allah niet kunt ontsnappen en dat Allah de ongelovigen zal vernederen.

3. En dit is een verklaring van Allah en Zijn boodschapper aan de mensen op de dag van de grote bedevaart, dat Allah alsmede Zijn boodschapper niets uitstaande hebben met de afgodendienaren. Als gij daarom berouw toont zal het beter voor u zijn, maar indien gij u afwendt, weet dan, dat gij Allah niet kunt ontsnappen. En geeft tijding van een pijnlijke straf aan de ongelovigen.

4. Met uitzondering van diegenen der afgodendienaren met wie gij een verbond hebt gesloten en die in niets hebben gefaald, noch iemand tegen u hebben geholpen. Vervult daarom aan dezen het verbond tot hun bepaalde termijn. Voorzeker, Allah heeft de godvruchtigen lief.

5. Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de
afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag. Maar als zij berouw hebben en het gebed houden en de Zakaat betalen, laat hun weg dan vrij. Voorzeker, Allah is Vergevensgezind, Genadevol.

9.111 Voorzeker, Allah heeft van de gelovigen hun persoon en hun bezittingen gekocht in ruil voor het paradijs - zij vechten voor de zaak van Allah en zij doden en worden gedood - een onfeilbare belofte in de Thora en het Evangelie en de Koran.



Heb jij enig idee of deze verzen op elkaar afgestemd zijn. ?
Wat denk je... zou het iets te maken hebben met vechten voor Allah?
Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de
afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ik heb het zo vaak uitgelegegd. Het is een soera die betrekking heeft met de tijd van de profeet Mohammed vzmh. De Moeshrikien maakten de profeet en zijn Moslims erg moelijk. Overal waar ze kwamen werden ze geslagen en dat ging een tijdje zo door. Mohammed vzmh die negeerde het, als hij geslagen werd deed hij niks terug. Hij was het op een gegeven moment zat en vroeg om hulp bij allah swt. Toen werd de vers geopenbaard die dus over het doden van de afgoddienaren gaat.
Mohammed vzmh mocht ze dus doden, buiten de heilige maanden om. Je weest vast wel dat de Islamitische jaarkalender dus 4 heilige maanden kent. Het is dus niet zo dat Moslims alle afgoddienaren die ze buiten zien maar mogen vermoorden.

Zoals je weet hebben de Moslim een tijdje in Indie geregeerd, hebben ze toen alle hindoes vermoord? Nee, de Moslims waren erg tolerant en respecteerden ze. Dus kom aub niet met dingen aanzetten waar jij gewoon geen verstand van hebt.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Zoals je weet hebben de Moslim een tijdje in Indie geregeerd, hebben ze toen alle hindoes vermoord? Nee, de Moslims waren erg tolerant en respecteerden ze. Dus kom aub niet met dingen aanzetten waar jij gewoon geen verstand van hebt.
Ontwetend mens, nooit gehoord dat er tachtig miljoen hindoes zijn afgeslacht?
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Plaats reactie