''Geduld is een schone zaak.''

Moderator: M

Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Re: ''Geduld is een schone zaak.''

Bericht door Thomas »

Chaimae schreef:Geduld is een schone zaak.

Niemand zal eraan twijfelen dat ''geduld'' één van de meest belangrijke eigenschap van de Islam is.
Geduld was nodig voordat de mensen gehoor zouden geven aan de profeet en in hem zal geloven.
De profeet vzmh heeft vele beproevingen gekend en toch bleef hij geduldig. Immers geduld wordt beloond.


Geduld is de helft van het geloof.
De eigenschap geduld is onder te verdelen in drie categorieen: het hebben van geduld in het gehoorzamen van Allah swt, geduld hebben om het begaan van zonden te voorkomen en geduldig zijn op dat moment dat men getroffen wordt door de voorbeschikkking.
Weet dat Allah swt soms handelt met liefdevolle strengheid door ons door nieuwe en moeilijke ervaringen heen te leiden.
Soms laat Hij pijnlijke ervaringen in ons leven toe. We zien het in onse eigen leven. We zijn nooit meer hetzelfde na zulke ervaringen.
De wonden genezen, maar de littekens blijven en we weten in onse diepste wezen dat Allah swt erbij was en dat Hij er altijd bij zal zijn.
Toch begrijpen we nog maar een heel klein beetje dat deze wonden in Allah's ogen zeer kostbaar zijn.
Weet dat Allah swt je in moelijke tijden op de proef stelt. Met behulp van geduld zul je deze test doorstaan en de zegeningen van Allah swt krijgen. Allah swt houdt namelijk van de geduldigen.
Hij zegt hierover het volgende in de Koran:

2-153: ''O, jij die gelooft, zoekt hulp met geduld en gebed; voorzeker, God is met de geduldigen.'''

2-155: ''En Wij zullen u een weinig beproeven door vrees, honger, verlies van bezittingen, levens en vruchten; maar verkondig blijde tijdingen aan de geduldigen.''

Allah swt, de geduldige.
Één van de schone namen van Allah swt is ''As-Saboer'', wat ''De Geduldige'' betekent. Niemand die Allah swt kan overtreffen in zijn geduldheid. Allah swt is zo geduldig met de mensen. Ondanks het feit dat er dagelijks miljoenen zonden worden begaan, straft Hij niet meteen. Allah swt laat ons bewust worden van onse zondes en hiervoor vergiffenis te vragen. Mocht iemand toch een zonde begaan, dan zal de rechterengel tegen de linkerengel zeggen, er nog even mee moeten wachten alvorens hij het opschrijft. De persoon heeft 6 uur de tijd er oprecht berouw voor te tonen. Mocht hij na 6 uur nog steeds geen berouw voor hebben getoond, wordt het als één zonde genoteerd.
Terwijl bij een goede daad het als 60 goede daden gentoeerd wordt.
Kijk wat een barmhartigheid!

''Geduld is licht.'' De woorden van de profeet vzmh.
Wanneer men met slechte tijden geconfronteerd wordt, is geduld als licht in de duisternis. Geduld is namelijk de enigste eigenschap waarmee je deze duisternis kan overwinnen.
De profeet vzmh zei het volgende: '' Steeds wanneer een gelovige wordt overvallen door vermoeidheid, ziekte, zorgen, verdriet, pijn, miserie, zelfs een doorn die hem steekt, zal het de zonden iets doen verminderen.''

Oh Moslims probeer daarom geduld te hebben tijdens moeilijke tijden en Allah swt zal jullie hiervoor belonen. Insa'Allah.

Chaimae L.
Wat een slap lulverhaal Chaimae.
Als ik niet beter wist zou ik denken dat het was geschreven door iemand die is ontsnapt uit een inrichting. Met een engel op je linkerschouder, eentje op je rechterschouder en een godheid die er blijkbaar bij betrokken is.

Weet je, mensen die allerlei dingen zien die er niet zijn zitten normaal opgesloten in een inrichting. (Waarom dat bij het geloof niet zo is is mij een raadsel.)

En zou jij mij misschien willen vertellen waar ik de beweringen die jij doet over de profeet kan verifieren en wel de volgende uitspraken:

1) De profeet vzmh heeft vele beproevingen gekend en toch bleef hij geduldig.
2) ''Geduld is licht.'' De woorden van de profeet vzmh.
3) De profeet vzmh zei het volgende: '' Steeds wanneer een gelovige wordt overvallen door vermoeidheid, ziekte, zorgen, verdriet, pijn, miserie, zelfs een doorn die hem steekt, zal het de zonden iets doen verminderen.''
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Chaimae schreef:Gelieve geen reacties op mijn tekst.
Dit is weer zo heerlijk islamitisch... :lol:

Deze oproep kwam na een (negatieve) reactie van Ketter.
Op de eerste (positieve) reactie van Zuster Latifa zei Chaimae NIET dat er geen reactie mag worden gegeven.

Chaimae... je moet wel iets duidelijker zijn; "Gelieve geen reacties op mijn tekst"... moet zijn.... "Gelieve geen negatieve reacties op mijn tekst.".

Net als de gehele islam..... positief commentaar wordt met open armen ontvangen... negatief commentaar wordt met het zwaard ontvangen.

Proficiat Chaimae... je bent al een echte moslima aan het worden. Nog even werken aan je dreigementen en het paradijs is een feit voor je... inclusief 82 maagden.. 8)

Oeps... sorry... je bent een vrouw. Geen paradijs voor jou.... je doet alles voor niets.. :cry:
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Monique schreef:
Chaimae schreef:Gelieve geen reacties op mijn tekst.
Dit is weer zo heerlijk islamitisch... :lol:

Deze oproep kwam na een (negatieve) reactie van Ketter.
Op de eerste (positieve) reactie van Zuster Latifa zei Chaimae NIET dat er geen reactie mag worden gegeven.

Chaimae... je moet wel iets duidelijker zijn; "Gelieve geen reacties op mijn tekst"... moet zijn.... "Gelieve geen negatieve reacties op mijn tekst.".

Net als de gehele islam..... positief commentaar wordt met open armen ontvangen... negatief commentaar wordt met het zwaard ontvangen.

Proficiat Chaimae... je bent al een echte moslima aan het worden. Nog even werken aan je dreigementen en het paradijs is een feit voor je... inclusief 82 maagden.. 8)

Oeps... sorry... je bent een vrouw. Geen paradijs voor jou.... je doet alles voor niets.. :cry:
En als ze ze eventueel toch zou krijgen:

Jij geeft ze ook weg als warme broodjes he Mo.
Het waren toch 72 maagden of beloon jij Chaimae voor haar prachtige fantasien en leugens met een bonus van 10 extra maagden???
:biggrin:
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: ''Geduld is een schone zaak.''

Bericht door Chaimae »

Wat een slap lulverhaal Chaimae.
Als ik niet beter wist zou ik denken dat het was geschreven door iemand die is ontsnapt uit een inrichting. Met een engel op je linkerschouder, eentje op je rechterschouder en een godheid die er blijkbaar bij betrokken is.

Dat is het niet. Het is namelijk door Chaimae geschreven. Chaimae is kerngezond, en er mankeert helemaal niks aan aan haar hersens.
Weet je, mensen die allerlei dingen zien die er niet zijn zitten normaal opgesloten in een inrichting. (Waarom dat bij het geloof niet zo is is mij een raadsel.)
De Islam is een mooi geloof. Wij zien die dingen namelijk niet, maar het wordt in de koran verteld. De dingen zijn er, zonder dat wij ze zien.
En zou jij mij misschien willen vertellen waar ik de beweringen die jij doet over de profeet kan verifieren en wel de volgende uitspraken:

1) De profeet vzmh heeft vele beproevingen gekend en toch bleef hij geduldig.
2) ''Geduld is licht.'' De woorden van de profeet vzmh.
3) De profeet vzmh zei het volgende: '' Steeds wanneer een gelovige wordt overvallen door vermoeidheid, ziekte, zorgen, verdriet, pijn, miserie, zelfs een doorn die hem steekt, zal het de zonden iets doen verminderen.'
Met dat eerste bedoel ik dus, het feit dat Mohammed door zijn openbarigen gehaat werd. Neem nou eens zijn eigen oom, die hem begon te haten. de Profeet had zoveel vijanden, hij had het zo moelijk. Maar hij beelfstandvastig en beelf geduld hebben.
Die andere twee zijn hadiths.
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Chaimae schreef:
Roelof schreef:
Chaimae schreef:Neen. Ik geloof in Allah swt en dat is heel wat anders dan geloven in leugens.
Dan mag jij dat even fijn gaan bewijzen...
Waarom zou ik. Dat jullie niet in Allah swt geloven dat intresseert me dus echt niet. Doe wat je niet laten kunt.

Je zult het vanzelf een keer merken. Dat kan ik je garanderen.
Allah? neen. Ik heb je het al een keer bewezen.

Laat ons samen hopen God wel, hé, Chaimae!
En dan zul je merken dat mijn concept van "oneindigheid" en "rechtvaardigheid" barmhartiger, oneindiger, liefdevoller, rechtvaardiger en juister is dat wat hoe ze met de Koran goede meisjes als jij bang willen maken.

Maar ik vrees dat er na het leven gewoon niets zal zijn. En da's ook niet erg. Da's ook rechtvaardigheid. Verheug je dan met dit leven en ruim plaats voor nieuw wanneer het voorbij is. Dat vult mij ook met vreugde, want ik verlang niet naar de eeuwigheid.

En over eeuwigheid gesproken, als God bestaat dan geldt:
Geduld ligt in de tijd, God moet buiten de tijd liggen.
Geduld is altijd eindig, God is oneindig.

Wat is fout aan dit inzicht? Geen hel? Is het leven maar zinvol als er ook een hel in voorkomt?

mvg,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Maar hij beelfstandvastig en beelf geduld hebben.
Maar toonde geen geduld om zijn vijanden een natuurlijke dood te laten sterven. Alles en iedereen die kritiek op hem had kon hij niet snel genog het hoofd afsnijden.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
olafo
Berichten: 51
Lid geworden op: zo dec 03, 2006 11:11 am

Bericht door olafo »

Hij kon ook niet wachten om zijn leuter zo snel mogelijk in een negenjarige te proppen.
Zij die niets te zeggen hebben zoeken het gezelschap van anderen op.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

Thomas schreef: Jij geeft ze ook weg als warme broodjes he Mo.
Het waren toch 72 maagden of beloon jij Chaimae voor haar prachtige fantasien en leugens met een bonus van 10 extra maagden???
:biggrin:
Virgin No. 72: It was paradise, until you showed up.
SEVENTY-TWO VIRGINS
by STEVE MARTIN
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

[60.8] Allah verbiedt u niet, degenen, die niet tegen u om de godsdienst hebben gevochten, noch u uit uw huizen hebben verdreven, goed te doen en rechtvaardig te behandelen; voorzeker, Allah heeft de rechtvaardigen lief.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Chaimae schreef:[60.8] Allah verbiedt u niet, degenen, die niet tegen u om de godsdienst hebben gevochten, noch u uit uw huizen hebben verdreven, goed te doen en rechtvaardig te behandelen; voorzeker, Allah heeft de rechtvaardigen lief.
Lees wel goed, "Verbiedt u niet", meestal zegt Allah "en u zal ... of de hel". -- effe vergelijken met een andere "profeet", Jezus Christus:

"Heb uw vijanden lief", "Bid voor diegene die U vervloeken".


:)
mvg,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89872
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef:[60.8] Allah verbiedt u niet, degenen, die niet tegen u om de godsdienst hebben gevochten, noch u uit uw huizen hebben verdreven, goed te doen en rechtvaardig te behandelen; voorzeker, Allah heeft de rechtvaardigen lief.
Mooi vers Chaimae. Dit is een van de eerste soera's die mohammed aan zijn volgelingen gaf.
Hij had er toen 10 ( volgelingen ) of zo.
Later kwamen de wat meer minder mooie soera's
Ik zou willen dat je ze allemaal even leest.
Misschien kunnen we ze stuk voor stuk bespreken.

3.118 O gij die gelooft, neemt buiten uw volk geen ander tot intieme vrienden; zij zullen niet in gebreke blijven u te benadelen. Zij houden van leedvermaak. Nijd laten zij blijken en wat hun innerlijk verbergt is nog erger.

4.56 Gewis, degenen die Onze tekenen verwerpen zullen Wij weldra het Vuur doen binnengaan. Wij zullen hen telkens, wanneer hun huiden zijn verbrand, andere huiden er voor in de plaats geven; opdat zij de straf ten volle zullen ondergaan.

4.101 Voorwaar, de ongelovigen zijn een openlijke vijand voor u.

5.51 O, gij die gelooft, neemt de Joden en de Christenen niet tot vrienden. Zij zijn elkanders vrienden. En wie uwer hen tot vrienden neemt, is inderdaad één hunner.

5.60 Zeg: "Zal ik u vertellen over degenen wier straf bij Allah erger is dan dit? Dezen zijn het, die Allah heeft vervloekt en over wie Hij Zijn toorn heeft uitgestort en van wie Hij apen, zwijnen en duivelsdienaren heeft gemaakt. Dezen zijn inderdaad in een slechte toestand en ver van het rechte pad afgedwaald."

8.22 Voorzeker, erger dan de beesten zijn in de ogen van Allah de doven en de stommen die niet willen begrijpen.

9.23 O gij, die gelooft, neemt uw vaders en uw broeders niet tot vrienden als zij ongeloof boven geloof verkiezen. En wie onder u met hen bevriend is behoort tot de overtreders.

98.6 Voorwaar, de ongelovigen onder de mensen van het boek (Joden en Christenen) en de afgodendienaren zullen in het vuur der hel geworpen worden. Zij zijn de slechtsten der schepselen.

2.191 En doodt hen (de ongelovigen), waar gij hen ook ontmoet en drijft hen uit, vanwaar zij u hebben uitgedreven; want vervolging is erger dan doden.

4.75 Laten derhalve zij die hun tegenwoordig leven voor hun leven in het hiernamaals willen offeren, voor de zaak van Allah strijden. En wie voor de zaak van Allah strijdt, hetzij gedood wordt of overwint, weldra zullen Wij hem een grote beloning geven.

4.91 Als zij zich derhalve niet op een afstand van u houden, noch u vrede aanbieden, noch hun handen terughouden, grijpt hen dan aan en doodt hen waar gij Hen ook vindt. Tegen dezen hebben Wij u duidelijk gezag gegeven.

4.100 En wie van zijn huis weggaat, zijn land verlatend terwille van Allah en Zijn boodschapper en de dood achterhaalt hem - zijn beloning bij Allah staat vast

4.101 Voorwaar, de ongelovigen zijn een openlijke vijand voor u

4.104 En toont geen zwakheid in de vervolging van dit (vijandige) volk.

5.33 De vergelding dergenen die oorlog tegen Allah en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet

8.12 Toen uw Heer aan de engelen openbaarde: "Ik ben met u; versterkt de gelovigen. Ik boezem ontzag in de harten der ongelovigen. Slaat daarom hun hoofd af en slaat alle toppen van hun vingers af."

8.13 Dit is, omdat zij zich tegen Allah en Zijn boodschapper hebben verzet.

8.17 Gij doodde hen niet, doch Allah was het, Die hen doodde. (Het gevaarlijke karakter van deze tekst werd gedemonstreerd door de ouders van de moordenaar die Rene Steegman dood sloeg. Hoewel analfabeet wisten zij wel deze tekst aan te halen.)

8.65 O profeet, spoor de gelovigen aan om te vechten. Als er twintig onder u zijn die stand houden, zullen zij tweehonderd overwinnen en als er honderd uwer zijn zullen zij duizend der ongelovigen verslaan, omdat zij een volk zijn dat niet wil begrijpen. (Bij 10 % van de bevolking begint het gevecht ook hier)

9.5 Wanneer de heilige maanden voorbij zijn, doodt dan de afgodendienaren waar gij hen ook vindt en grijpt hen en belegert hen en loert op hen uit elke hinderlaag.

9.20 Zij, die geloven en van hun woonplaatsen verhuizen en met hun bezit en met hun persoon voor de zaak van Allah strijden, hebben in de ogen van Allah de hoogste rang. Dezen zullen zegevieren.

9.29 Bestrijdt diegenen onder de mensen van het Boek, (Joden en Christenen) die in Allah noch in de laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat Allah en Zijn boodschapper voor onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zijn.

9.111 Voorzeker, Allah heeft van de gelovigen hun persoon en hun bezittingen gekocht in ruil voor het paradijs - zij vechten voor de zaak van Allah en zij doden en worden gedood - een onfeilbare belofte in de Thora en het Evangelie en de Koran. (Dat staat in geen enkel evangelie)

48.29 Mohammed is de boodschapper van Allah. En zij, die met hem zijn, zijn hard tegen de ongelovigen en zachtmoedig onder elkander.

48.18 Voorzeker, Allah had aan de gelovigen welgevallen, toen zij u onder de boom trouw zwoeren en Hij wist wat in hun hart was en Hij zond op hen kalmte neder en Hij beloonde hen met een spoedige overwinning.

48.19 En een grote buit die zij konden bemachtigen. En Allah is Almachtig, Alwijs

48.20 Allah heeft u een grote buit beloofd die gij moogt nemen en Hij heeft u deze voorlopig gegeven en heeft de handen der vijanden van u weerhouden opdat het een teken moge zijn voor de gelovigen en dat Hij u op het rechte pad moge leiden.

8.1 Zij vragen u omtrent de oorlogsbuit. Antwoord: "De oorlogsbuit behoort aan Allah en de boodschapper.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

ariel ariel toch..

je ziet gewoon alleen het slechte in de islam en je weigert naar het goede te kijken :roll: :roll:

heel selectief :roll: :wink:
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Silly schreef:ariel ariel toch..

je ziet gewoon alleen het slechte in de islam en je weigert naar het goede te kijken :roll: :roll:

heel selectief :roll: :wink:
Ja Silly. Je hebt gelijk.
Ze is zo negatief voor de islam.
En er zijn zoveel mooie soera's in de koran.

Maar ja die wil ze niet zien natuurlijk.:biggrin:
(Gehehehe)
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
beestvanantwerpen
Berichten: 76
Lid geworden op: za feb 03, 2007 10:22 pm

Bericht door beestvanantwerpen »

Thomas schreef:
Chaimae schreef:Gelieve geen reacties op mijn tekst.
Dit is een openbaar forum lieverd en niet JIJ maar WIJ bepalen of wij reageren op een stuk tekst van jou op een OPENBAAR FORUM!!!!

Ik kom zo met een reactie op jouw stukje proza!!!!

Met vr.gr.

Thomas
Wooooo, ik heb schijt in mijn broek...sukkel.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

[60.8] Allah verbiedt u niet, degenen, die niet tegen u om de godsdienst hebben gevochten, noch u uit uw huizen hebben verdreven, goed te doen en rechtvaardig te behandelen; voorzeker, Allah heeft de rechtvaardigen lief.

Maar....
9. Maar God verbiedt u vriendschap te betonen aan degenen, die tegen u gevochten hebben om de godsdienst, en die u uit uw huizen hebben verdreven of geholpen hebben u te verdrijven. En wie hun ook vriendschap aanbiedt, dezen zijn de boosdoeners.

-----------------------------

Vers goed quoten in het vervolg Chaimae.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

ja jammer is dat heh thomas..

ze zou meer een voorbeeld moeten nemen aan beestvanantwerpen. zo gegrond en zo gefundeerd antwoorden is echt een kunst... :lol:
Wooooo, ik heb schijt in mijn broek...sukkel
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Silly schreef:ja jammer is dat heh thomas..

ze zou meer een voorbeeld moeten nemen aan beestvanantwerpen. zo gegrond en zo gefundeerd antwoorden is echt een kunst... :lol:
Wooooo, ik heb schijt in mijn broek...sukkel
Ja, of wat dacht je van een momo???
(Woeoeoehaaaa)

Of vroeger (voor jouw tijd) Maroc_21
Ajax bijvoorbeeld of King of Controversy.

Veel betere en gefundamentaarde mening.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

jaa.. achja

helaas kan niet iedereen perfect zijn, en zijn er ook mensen als jij en ariel en ketter en bfa op het forum :(
-------------------------------------------------------------------
jammer dat ik maroc_21 niet mee heb gemaakt :D :lol: als hij net zo goed is als beestvanantwerpen dan weet ik genoeg :P
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Silly schreef:jaa.. achja

helaas kan niet iedereen perfect zijn, en zijn er ook mensen als jij en ariel en ketter en bfa op het forum :(
-------------------------------------------------------------------
jammer dat ik maroc_21 niet mee heb gemaakt :D :lol: als hij net zo goed is als beestvanantwerpen dan weet ik genoeg :P
Weet je wat mij verbaasd????
Dat Ariel niet op haar bezem stapt en ons terug gaat pakken....
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

:lol: :lol: :lol:

ze weet gewoon dat wij de juiste waarheid hebben en zij niet

in ieder mens schuilt een momo ( :roll: )
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Of vroeger (voor jouw tijd) Maroc_21
Ajax bijvoorbeeld of King of Controversy.

Veel betere en gefundamentaarde mening.

nu ga ik het even voor Maroc_21 openemen. Het was gewoon een jongen die zeker was van zijn geloof. Hij is alles behalve een Orthodox Moslim. Eeen schat van een jongen, die geen kwaad doet en erg veel van zijn geloof houdt.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89872
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef:
Of vroeger (voor jouw tijd) Maroc_21
Ajax bijvoorbeeld of King of Controversy.

Veel betere en gefundamentaarde mening.

nu ga ik het even voor Maroc_21 openemen. Het was gewoon een jongen die zeker was van zijn geloof. Hij is alles behalve een Orthodox Moslim. Eeen schat van een jongen, die geen kwaad doet en erg veel van zijn geloof houdt.
Vraag of hij terug wil komen Chaimae.
Zeg hem maar dat we hem missen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Vraag of hij terug wil komen Chaimae.
Zeg hem maar dat we hem missen.
Dat wilt hij niet. Hij vindt jullie een stelletje leeghoofden.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

er zijn meer mensen die heel lief zijn meisje..

en daar zijn wij het op msn ook nooit over eens :lol: dus.. naar wat ik van zijn posts gelezen heb.. nej niet bepaald een schatje :)
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89872
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef:
Vraag of hij terug wil komen Chaimae.
Zeg hem maar dat we hem missen.
Dat wilt hij niet. Hij vindt jullie een stelletje leeghoofden.
Je kan hem vertellen dat alle oude leeg hoofden in het bejaarden huis zitten, en dat er nu alleen nog maar leuke jonge blommen op dit forum zitten. :D
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie