chaimae negeren want zij is het niet waard.

Moderator: M

Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

chaimae negeren want zij is het niet waard.

Bericht door nadia »

chaimea is een stom witch met een dubbel identiteit en wij alle geven haar tijd en geduld, het zou niet verkeerd zijn denk ik om haar voorlopig te negeren, zie haar laatste topics en je gat gewoon over je nek met dat arrogant ding...vol met haat jegens andersdenkende en joden.
ze kan super toneel spelen zoals ze ooit zelf heeft verteld, dus pas op met dat zogenaamd kind.
ik zou haar negeren als ik jullie was, zij is het niet waard!!

zij liegt dat ze barst, spreekt zichzelfs heel bewust tegen en speelt graag spelletjes en het ergste, ze wil niet luisteren en al helemaal niet kijken naar het welzijn van de mensheid.
haar broeders zijn de pallestijnen en moslims.

bah bah bah, dat je zo'n hart kunt hebben vind ik ongelovelijk maar goed, ze zijn vaak ook ongelovelijk.

mvg zeer boze nadia
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

Chaimae maakt uitgebreid gebruik van de MSN helpdesk, Maroc_21 misschien?

Daarom zwalken haar meningen zo nu en dan. Soms zijn haar teksten ineens heel inhoudelijk, soms ook weer niet. Voor iemand die net begonnen is met lezen, maar de meeste tijd op dit forum doorbrengt, geeft ze soms opeens erg veel kennis.

Ze is duidelijk zoekende en dat zal voorkopig nog wel zo blijven!
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Daar pleit ik al langer voor. Ik ken wel een ander goed forum voor Chaimae http://www.borderlineforum.nl/
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

Polleke schreef:Chaimae maakt uitgebreid gebruik van de MSN helpdesk, Maroc_21 misschien?

Daarom zwalken haar meningen zo nu en dan. Soms zijn haar teksten ineens heel inhoudelijk, soms ook weer niet. Voor iemand die net begonnen is met lezen, maar de meeste tijd op dit forum doorbrengt, geeft ze soms opeens erg veel kennis.

Ze is duidelijk zoekende en dat zal voorkopig nog wel zo blijven!
lieverd, ik dacht ook dat zij zoekende was maar ik betwijfel het, dat kan toch bijna niet of ben ik nu diegene met gering mensenkennis...
laat maar zitten want ik kan mijn woede soms niet in bedwang houden,ik kan er niets aan doen, misschien dat ik ooit genees maar voorlopig ben ik ziek van dat mens, sorry jongens maar zo voelt het op ddit moment.

mvg nadia
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Waarschijnlijk ben jij het die gelijk heeft Nadia.
Je hebt genoeg mensen kennis.
Ik denk ook dat we wat minder op haar moeten reageren, maar ik ben van mening dat als ze op haar onbeholpen manier de islam probeert te verdedigen, wij haar wel tegemoet moeten komen en haar moeten vertellen hoe de vork werkelijk in de steel zit.
Ik ben in ieder geval van plan me niet meer in te laten met koetjes en kalfjes, wel hoge hakken en geen hoge hakken, maar als ze serieus een discussie over islam wil aangaan, dan zal ik daar voor gaan.
Als zij er niet van wil leren, dan is er misschien iemand anders ( een toevallige lezer) waarvan zijn/haar ogen wel open gaan.
Daar doen we het toch voor?

Trek het je niet aan lieverd. Laat haar even links liggen, en beantwoord haar alleen als je dat echt nodig vind.

Knuf…
Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Polleke schreef:Chaimae maakt uitgebreid gebruik van de MSN helpdesk, Maroc_21 misschien?

Daarom zwalken haar meningen zo nu en dan. Soms zijn haar teksten ineens heel inhoudelijk, soms ook weer niet. Voor iemand die net begonnen is met lezen, maar de meeste tijd op dit forum doorbrengt, geeft ze soms opeens erg veel kennis.

Ze is duidelijk zoekende en dat zal voorkopig nog wel zo blijven!

Nou nee. ik heb duidelijk gewoon een eigen mening ik laat me niet door mensen ompraten hoor. Verder wil ik je erop wijzen dat ik Mroc al maanden niet gesproken heb. Die arme jongen heeft het ook zo druk. Alles wat ik hier typ dat komt ook echt an mij. Het klopt wel dat ik de ene dag wat inhoudelijker typ omdat ik er dan ook echt voor ga zitten er er de tijd voor neem.


Wat betreft Nadia doe vooral wat je niet laten kunt.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Ik heb het al maanden gehad met Chaimae.
Maar af en toe kan ik het niet laten om t och te reageren omdat haar stellingen en uitlatingen weer te gek voor woorden zijn.

Dan dringt het weer tot me door dat dergelijke mensen opgesloten moeten zitten en met deskundige hulp langzaam maar zeker weer kunnen worden "genezen".

Ik ben het dan ook volledig met Nadia eens.
Elke letter die zij over Chaimae schrijft is waar.

Kortom: ik adviseer Chaimae nog steeds een goede psycholoog aan.

Met vr.gr.

Thomas

PS Je hoeft niet te reageren Chaimae want antwoord hoef je van mij niet meer te verwachten.
En deze keer trap ik er niet meer in om toch te reageren!!!!!!!!!!!!!!
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Kortom: ik adviseer Chaimae nog steeds een goede psycholoog aan.

Mijn psycholoog is Allah swt.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Mijn psycholoog is Allah swt.
Een goede psycholoog zei Thomas.
Wat heb je aan een sadistische meester die alleen je mentale dood wil.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

ik dacht dat dit een forum was.. ze mag toch best posten wat ze wilt?

ik vind het ook jammer dat ze steeds minder open staat voor wat wij zeggen, maar wat bereik je door te negeren?

een psycholoog hebben we allemaal zo nu en dan nodig :wink:
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Gebruikersavatar
Melissa
Berichten: 366
Lid geworden op: di jan 09, 2007 11:25 pm

Bericht door Melissa »

Ze is een puber en ze is in de war, anders blijf je niet hier komen, als echte moslima, dat lijkt dan meer op sm, want ons overtuigen van de goedheid van de islam kan ze toch niet en dat weet ze.

Bovendien, ze zegt het zelf, ze is eigenwijs. Iedereen hier en op haar school is niet echt een voorstander van haar geloof, dus wat doe je dan als oprechte puber? Net zoals mensen die zeggen tegen pubers dat roken slecht voor je is, maar je rookt toch maar weer eens een sigaretje, zo blijft zij nu op haar standpunt dat de islam het enige ware geloof is. Bovendien is ze bang, want ook al zijn de standpunten tegen de islam veel geloofwaardiger, stel nou dat er toch iets van waar is........., dat als je dood gaat, Chaimae toch bang is om naar de hel te gaan. Dan heeft ze op dit moment liever dat ze toch door gaat met de islam. Tenminste, zo zie ik het op dit moment, dat Chaimae zo denkt.

En inderdaad, wat haar niet bevalt, daar antwoord ze ook niet op, zoals mijn posten over de amazighen. Maar dat is op zich wel logisch, want niet veel tegen in te brengen.
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

Chaimae schreef:
Kortom: ik adviseer Chaimae nog steeds een goede psycholoog aan.

Mijn psycholoog is Allah swt.



Als ALLAH jouw psygoloog is dan moet jij ook aan jouw allah om al je raad gaan vragen en niet aan leden van ffi...klein kind !
&
zeker niet met je zogenaamde zielige verhalen aan komen zetten.

Jij bent ongelovelijk vergiftigd en heel bewust blind, mensen zo blind als jij heb ik zelden meegemaakt.
als ik ga spitten in al je berichten dan ziet iedereen dat jij geregeld in de knoop lag met je allah, dus weer lieg je en kraam je onzin uit door te zeggen dat hij jouw psygoloog is.

Jij weet niet eens wat een psygoloog werkelijk is, dat hebben enkele leden gisteren nog aan je uitgelegd en vandaag is allah ineens je psygoloog....

wat kun jij liegen zeg, keer op keer en dat doe je gewoon zomaar, jij vergeet echter dat je op een gegeven moment jezelf tegenkomt en dus in een web verstikt raakt, ongelovelijk gewoon.

wat voor psygoloog is allah voor je?
ik weet het al, eentje die je gek kan maken, blind kan maken, hatelijk kan maken en vooral eentje die jou doodleuk laat liegen.
ik zou zeggen stoot je hoofd tegen de muur over het feit hoe stom en vooral dom jij wilt zijn, helaas "blijven" in dit geval.

zooooo, en nu ga ik verder met mijn plannetje.
wij (ik en nog een aantal andere) gaan huis een huis moslims benaderen en zo hun de werkelijke islam aan te leren, met info op folders, links naar websites en de waardheid achter de sluier van de islam.
info op cassetes, met info op cd voor de ongeletterde en dit in allerlei talen, van turks, arabisch tot aan het berbers.
De ongeletterde en die zijn er veel want deels daardoor zijn ze nog steeds niet wakker geworden, krijgen een zeer bijzonder pakketje met al het luistermateriaal, het is de dag dat hun leven op zijn kop zet maar tevens worden zij dan ook bevrijdt, zullen zij kiezen voor de vrijheid en eerlijkheid.

Dit allemaal met als doel om de goedwillige moslims (niet jouw soort) wakker te maken in de hoop dat zij de heel duidelijke misleiding zullen gaan inzien en uiteindelijk uit eigen wil deze onderdrukte islam zullen gaan verlaten....dit is mijn feest, mijn hoop, mijn liefde...jij ziet ze liever vergaan in haat, ik in bevrijding en liefde en dat is het grootste verschil tussen jou en mij.

sorry maar ik heb geen tijd meer voor je want het kost me veel tijd om allerlei informatie zien te versprijden die vele moslims verborgen word (het geheim achter de islam).
dat zullen we gaan doen in allerlei talen,
Jij zult ooit zien dat jij over een aantal jaren nog 1 van de weinige zult zijn die nog moslim wil blijven.

het gaat je goed.

mvg nadia
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

melissa,

Volgens mij is zij geen puber, zij doet alsof zij een puber is (wordt ze lekker vertroeteld).
zij kan heel goed toneel spelen en dat heeft zij trouwens zelf ook gezegd, doet zij echt niet voor niks.

jij mag haar blijven posten, iedereen moet dat voor zichzelf weten maar deze topic is transparant zodat men kan zien wat voor kind we in huis hebben, een hatelijk kind zonder enig liefde en een zeer gemeen kind, ik mag ze niet (meer), dat is duidelijk en dus negeer ik haar voortaan.

Waneer zij minder vertroeteld word dan zul jij zien dat zij op den duur hier zal gaan verdwijnen want dan houd zij het namelijk niet vol, als zij over de islam wilt praten dan is ze welkom maar zij moet niet zo selectief zijn en d'r eigen keer op keer aanstellen en zeker niet gaan praten over WIJ TEGEN DE JODEN.

silly,
je bent een schatje en als jij het met haar kunt uithouden dan mag je dat proberen, ik kan dat niet sorry.
"chaimae moe".
Gebruikersavatar
Melissa
Berichten: 366
Lid geworden op: di jan 09, 2007 11:25 pm

Bericht door Melissa »

Nadia, dat kan natuurlijk ook. Ik heb waarschijnlijk niet zo veel mensenkennis als jij, maar ze komt op mij nogal verknipt over. Ik reageer er dan ook niet al te veel op. Misschien is ze helemaal geen meisje, maar een groep van allerlei personen, die er plezier in hebben om zo met ons om te gaan. Je kan het zo gek niet verzinnen, of het kan. Maar ze geeft mij het idee dat ze een puber met een crisis is. Maar goed, het kan allemaal.
Nayla
Berichten: 219
Lid geworden op: do sep 14, 2006 12:52 pm

Bericht door Nayla »

Melissa schreef:Ze is een puber en ze is in de war, anders blijf je niet hier komen, als echte moslima, dat lijkt dan meer op sm, want ons overtuigen van de goedheid van de islam kan ze toch niet en dat weet ze.
Op wat trekt deze redenering nu in godsnaam?! Dus het is verboden om hier als "echte moslima" te komen?! Is de bedoeling van een forum niet om te dicussiëren, OOK met andersdenkenden? Echt belachelijk hoor Melissa!
Diep in jullie schuilt een Moslim...
Gebruikersavatar
Melissa
Berichten: 366
Lid geworden op: di jan 09, 2007 11:25 pm

Bericht door Melissa »

Nayla schreef:
Melissa schreef:Ze is een puber en ze is in de war, anders blijf je niet hier komen, als echte moslima, dat lijkt dan meer op sm, want ons overtuigen van de goedheid van de islam kan ze toch niet en dat weet ze.
Op wat trekt deze redenering nu in godsnaam?! Dus het is verboden om hier als "echte moslima" te komen?! Is de bedoeling van een forum niet om te dicussiëren, OOK met andersdenkenden? Echt belachelijk hoor Melissa!
Nayla, ik vind het weer belachelijk dat jij denkt dat ik het zou verbieden, voor moslima's om hier te komen, dan lees je het weer niet goed.
Maar Chaimea is hier veel te vinden en schrijft veel, meer dan jij. Telkens wordt ze door mensen van dit forum, ondervraagt over haar geloof. Misschien heb je het nog niet in de gaten, maar FFI is niet bepaald een forum die positief staat tegenover de islam.
Dus, als jij een echte moslima bent, die telkens wordt ondervraagd over jouw geloof en waarin telkens eigenlijk jij als moslima zijnde, jouw stellingen volledig onderuit wordt getrokken, dan lijkt het mij nogal op sm. Steeds terugkomen en eigenlijk niet kan reageren op de gebreken van de islam, hoe moet je dat noemen?
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

nayla... het houdt bij discussieren al op bij velen...

zelfs wanneer alles tegen jullie is, hebben jullie toch altijd gelijk, en zijn wij altijd degenen die fout zitten...

ik ben het niet met alles eens wat hierboven gezegd is, maar soms negeert chaimae gwn wat mensen bewijzen!!
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

Nayla schreef:
Melissa schreef:Ze is een puber en ze is in de war, anders blijf je niet hier komen, als echte moslima, dat lijkt dan meer op sm, want ons overtuigen van de goedheid van de islam kan ze toch niet en dat weet ze.
Op wat trekt deze redenering nu in godsnaam?! Dus het is verboden om hier als "echte moslima" te komen?! Is de bedoeling van een forum niet om te dicussiëren, OOK met andersdenkenden? Echt belachelijk hoor Melissa!
melissa zegt niet dat het verboden is om hier te komen, zeker niet als een moslim.
zij bedoeld waarschijnlijk de "echte moslims" met andere woorden zij die de koran letterlijk nemen en er dus ook naar leven en dan komen zij in de knoei want eigenlijk mogen zij volgens de koran hier niet komen omdat faithfreedom tegen de koran en tegen de islam is die het geest dood maakt.
als jij een vredelievend moslima bent dan hebben wij niets tegen jouw, athans ik niet en ik denk melissa ook niet en daarbij heeft zij een islamitische man waar zij veel van houd dus het lijkt me echt niet zo dat ze generealiseerd maar jij moet ook begrijpen dat we soms niet anders kunnen dan het beesteje bij de naam te noemen, hoe moeten wij het anders doen? er zijn goeie en slechte moslims en dat weet de hele wereld, voel je dus niet aangesproken want jij weet dat jouw geest niet zo verziekt is en daar ben ik heel blij om, ik ben zelf ook niet verziekt van geest, ook niet toen ik nog moslima was.
snappie.

Melissa is een hele lieve meid en zij bedoeld het echt niet beledigd naar jouw toe.

lieverd, jij bent hier van harte welkom en dat is elk moslim als zij maar eerlijk zijn tegenover zichzelf en als zij maar goed zijn voor de mensheid in het kort gezegd.
Niet vol haat jegens andersdenkende en de zwaard laten voor wat het is.

Mohammed B is niet op 1 dag radicaal geworden, dat heeft tijd in beslag genomen en het soort als chaimae en maroc 21 ZIJN ook hard op weg om een radicalist te worden, zij denken heel radicaal en dat is fout .
Hoe langer zij hun geest blijven verneuken, hoe erger het wordt.

op een gegeven moment is het evil zo diep ingedrongen dat het bijna een onmogelijke taak zou zijn om dat soort mensen nog te genezen.

ps:
bedankt voor je pm, fijn dat jij met mij meeleeft, het doet mij goed.

liefs nadia
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

melissa,

Jij hebt ondertussen al gerageerd zie ik nu ineens, dat had het nog niet gezien.
Ik was nog aan het typen en ik zie dat silly ook al heeft gerageerd op nayla..

ik laat mijn eerdere boodschap voor wat het is en ik hoop dat ik er niet ver naast zat.

liefs nadia
Nayla
Berichten: 219
Lid geworden op: do sep 14, 2006 12:52 pm

Bericht door Nayla »

Melissa schreef:
Nayla schreef:
Melissa schreef:Ze is een puber en ze is in de war, anders blijf je niet hier komen, als echte moslima, dat lijkt dan meer op sm, want ons overtuigen van de goedheid van de islam kan ze toch niet en dat weet ze.
Op wat trekt deze redenering nu in godsnaam?! Dus het is verboden om hier als "echte moslima" te komen?! Is de bedoeling van een forum niet om te dicussiëren, OOK met andersdenkenden? Echt belachelijk hoor Melissa!
Nayla, ik vind het weer belachelijk dat jij denkt dat ik het zou verbieden, voor moslima's om hier te komen, dan lees je het weer niet goed.
Maar Chaimea is hier veel te vinden en schrijft veel, meer dan jij. Telkens wordt ze door mensen van dit forum, ondervraagt over haar geloof. Misschien heb je het nog niet in de gaten, maar FFI is niet bepaald een forum die positief staat tegenover de islam.
Dus, als jij een echte moslima bent, die telkens wordt ondervraagd over jouw geloof en waarin telkens eigenlijk jij als moslima zijnde, jouw stellingen volledig onderuit wordt getrokken, dan lijkt het mij nogal op sm. Steeds terugkomen en eigenlijk niet kan reageren op de gebreken van de islam, hoe moet je dat noemen?
Melissa,

Jij denkt aan SM, terwijl ik denk aan een gewone discussie punt uit. Misschien begrijp ik jou niet goed, maar ik kan alleen lezen wat jij schrijft. Je zegt duidelijk in je post "anders blijf je niet hier komen, als echte moslima". Ik kan alleen lezen wat er staat, je bijbedoelingen kan ik helaas niet interpreteren.
Diep in jullie schuilt een Moslim...
Nayla
Berichten: 219
Lid geworden op: do sep 14, 2006 12:52 pm

Bericht door Nayla »

Silly schreef:nayla... het houdt bij discussieren al op bij velen...

zelfs wanneer alles tegen jullie is, hebben jullie toch altijd gelijk, en zijn wij altijd degenen die fout zitten...

ik ben het niet met alles eens wat hierboven gezegd is, maar soms negeert chaimae gwn wat mensen bewijzen!!
Silly

Ik begrijp wat je denkt want ik heb ook altijd het gevoel dat jullie gelijk willen hebben, en als jullie dat dan niet krijgen, dan worden wij afgeschilderd als "domme achterlijke moslim". Maar dat is normaal voor een forum, zo gaat het altijd met pro en contra's. Kan je wekelijks in de Knack lezen.
Diep in jullie schuilt een Moslim...
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

dat heeft tijd in beslag genomen en het soort als chaimae en maroc 21 ZIJN ook hard op weg om een radicalist te worden, zij denken heel radicaal en dat is fout .
Jeetje ineens zijn alle Moslims die zich gewoon aan de regels houden en gewoon netjes bidden en daarbij niet de naasten storen ''radicaal?''

Nou dit is toch te gek voor woorden joh. Wat versta jij nou eigenlijk onder het woordje 'radicaal?'' Waarschijnlijk niet hetzelfde als wat ik eronder versta.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

Ik begrijp wat je denkt want ik heb ook altijd het gevoel dat jullie gelijk willen hebben, en als jullie dat dan niet krijgen, dan worden wij afgeschilderd als "domme achterlijke moslim". Maar dat is normaal voor een forum, zo gaat het altijd met pro en contra's.
jullie praten nou eenmaal dingen goed, die niet goed te praten zijn...

er zijn nou eenmaal feiten die jullie weigeren te erkennen omtrent jullie eigen koran...

wat ik bij chaimae merk is een selectief blind zijn voor terreur en pijn van anderen. dat is geen uitzondering, eerder een kenmerk...

chaimae heeft zo veel vragen onbeantwoord gelaten (anderen ook btw.) terwijl de rest van ffi altijd netjes een antwoord klaar heeft (dat vaak nog ergens op slaat ook nog :wink: )
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

Chaimae schreef:
dat heeft tijd in beslag genomen en het soort als chaimae en maroc 21 ZIJN ook hard op weg om een radicalist te worden, zij denken heel radicaal en dat is fout .
Jeetje ineens zijn alle Moslims die zich gewoon aan de regels houden en gewoon netjes bidden en daarbij niet de naasten storen ''radicaal?''

Nou dit is toch te gek voor woorden joh. Wat versta jij nou eigenlijk onder het woordje 'radicaal?'' Waarschijnlijk niet hetzelfde als wat ik eronder versta.
jij hebt gisteren zo vaak tegen de mensheid gesproken en daar begint het radicalisme jonge damen.

jij bent TEGEN DE JODEN EN DAAR STRIJD JIJ VOOR !!!
Het waren je eigen woorden en daarom mag ik je niet meer.

jij bent een eviltje eerste klas en dat wil je graag zijn jammer genoeg en wat je daarmee doet moet jij zelf weten.
&
ik mag jou niet MEER omdat jij zoveel liegt en jij spreekt jezelf zo vaak tegen en als klap op de vuurpijl omzeil jij vele zaken en doe jij alsof je neus bloeidt.
niet echt bepaald iets waar ik trots op kan zijn.
Ben zelf ook een nederlandse marokkaan, dacht jij soms dat ik gek was......

alhoceima, daar gaan we elkaar een keertje ontmoeten, lekker samen aan het strand van playa.

zoek zoek en jij gij zult vinden.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »


jij hebt gisteren zo vaak tegen de mensheid gesproken en daar begint het radicalisme jonge damen.

jij bent TEGEN DE JODEN EN DAAR STRIJD JIJ VOOR !!!
Het waren je eigen woorden en daarom mag ik je niet meer.

jij bent een eviltje eerste klas en dat wil je graag zijn jammer genoeg en wat je daarmee doet moet jij zelf weten.
&
ik mag jou niet MEER omdat jij zoveel liegt en jij spreekt jezelf zo vaak tegen en als klap op de vuurpijl omzeil jij vele zaken en doe jij alsof je neus bloeidt.
niet echt bepaald iets waar ik trots op kan zijn.
Ben zelf ook een nederlandse marokkaan, dacht jij soms dat ik gek was......

alhoceima, daar gaan we elkaar een keertje ontmoeten, lekker samen aan het strand van playa.

zoek zoek en jij gij zult vinden.
Ik haat ze niet. Zoals ik al zei ik haat maar 3 personen, maar dat heeft gewoon zo zijn redenen. Ik mag niet haten. In de Islam mag je je naasten niet haten.

[60.8] Allah verbiedt u niet, degenen, die niet tegen u om de godsdienst hebben gevochten, noch u uit uw huizen hebben verdreven, goed te doen en rechtvaardig te behandelen; voorzeker, Allah heeft de rechtvaardigen lief.

''Die de woede inhouden en vergevers van de mensen zijn. En Allah houdt van de weldoeners.'' (3:134)

An-Nawwaas ibnoe Samcaan overlevert dat de Profeet (vrede zij met hem) heeft gezegd: “Goedheid is het goede gedrag en de zonde is datgene wat onrust in jezelf opwekt en waar jij niet van houdt dat anderen ervan op de hoogte komen.” (Moeslim)


Ik weet van mezelf dat ik soms erg ben en dat zal vast ook wel de reden zijn waarom iedereen mij haat. Maar dat vind ik niet erg, aangezien ik toch een gruwelijk hekel heb aan mensen. Het klinkt hard, maar het is zo.


PS: Ben nog nooit in Al-Hoceima geweest, mij vind je altijd in Tetouan. 8)
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Plaats reactie