King of Controversy; de eerste islamwatcher kijker

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Ik denk in ieder geval niet dat de Koran er iets mee te maken heeft. Voor de tijd van de Koran werden vrouwen aldaar ook al slecht behandeld, en in andere landen, waar niemand in de Koran gelooft, worden vrouwen ook slecht behandeld. Tuurlijk geeft de Koran een excuus, maar voornamelijk een excuus achteraf.
Dat is inderdaad een typisch moslimverweer. Wat je stelt, klopt hoogstwaarschijnlijk niet eens waar. De eerste vrouw van de profeet Mohammed heette Khadija, was een rijke weduwe en zakenvrouw. Dat ondergraaft die stelling dus al eigenlijk.
Laatst gewijzigd door Lodewijk Nasser op ma feb 12, 2007 2:26 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

Ariel schreef:
.
King of controversy, vertel eens eerlijk.
Ben jij een Moslim?
8) Ik dacht precies hetzelfde toen ik "Voor de tijd van de Koran werden vrouwen aldaar ook al slecht behandeld, en in andere landen, waar niemand in de Koran gelooft, worden vrouwen ook slecht behandeld. Tuurlijk geeft de Koran een excuus, maar voornamelijk een excuus achteraf." las.

Een inhoudloos argument. De tijd van voor de koran vergelijken met 'andere landen waar de vrouw ook slecht wordt behandeld'? :?: :?:
King of controversy
Berichten: 133
Lid geworden op: wo feb 07, 2007 6:25 pm

Bericht door King of controversy »

@ Ariel
Nee, ben zeker geen moslim. Het idee...
@ Lodewijk
Ben ik niet met je eens. Ik bevind me niet op een glijdend vlak, omdat ik niet claim dat er in Afganistan niets aan de hand is vergeleken met....
IK wijs er slechts op dat het leven voor de vrouw in Afganistan beroerd is vergeleken met het Westen, maar minder beroerd is dan in Afrika. Verder weten die vrouwen misschien wel niet beter. Op het moment dat je daar de conclusie aan verbind dat die 'Afgaanse wijzen niet zo motten zeiken' dan ben je ook mijn inziens verkeerd bezig.

En wat betreft je tweede post, daar snap ik helemaal geen fluit van. Jij denkt da vrouwen 'normaal' werden behandeld in de 4de eeuw na Christus? En wat heeft de eerste vrouw van Mohammed daar nou weer mee te maken?

@ Polleke
Valt wel mee met dat inhoudloos volgens mij. Punt is dat de Koran an sich niet de enige verklaring is voor het slaan enzo van vrouwen, want voordat de Koran bestond gebeurde het ook al, en tegenwoordig gebeurd het nog steeds, ook in landen waar men niet leeft volgens de wetten van de Koran.
Het heeft dus weinig nut om in Afganistan de Koran te verbieden om het lot der Afgaanse vrouwen te verlichten.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

En wat betreft je tweede post, daar snap ik helemaal geen fluit van. Jij denkt da vrouwen 'normaal' werden behandeld in de 4de eeuw na Christus? En wat heeft de eerste vrouw van Mohammed daar nou weer mee te maken?
Vrouwen zijn nooit normaal behandeld geweest. Maar Mohammed was zeker geen vrouwenbevrijder.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

Ariel schreef:
King of controversy schreef: @ Ariel
Is er dan een Islamitisch juk? Zelfs in het meest Islamitische land ter wereld (Iran) worden de islamitische leefregels door grote delen van de bevolking aan hun laars gelapt.
Echt waar?
Wat denk je van Afghanistan en Saoudi Arabië ?
Vermoed je dat vrouwen daar een goed leven hebben?
King of controversy schreef: @ Ariel
Nee hoor Ariel, die vrouwen hebben daar inderdaad geen goed leven, vergeleken bij Westerse vrouwen. Daarentegen leven ze in een paradijs vergeleken bij de vrouwen uit Darfur.
Had ik hier nou al gepost dat het leven het slechtste is in Irak, en dat is niet eens een Islamitisch land?
Nadia schreef: Beste king of.......

Jij hebt geen antwoord gegeven op de vraag van ariel, kun jij dit alsnog doen en AUB er niet omheen draaien want daar heb ik een gruwelijk hekel aan. "hoe helpen wij die vrouwen"
wij willen namelijk die vrouwen helpen, dus graag een EERLIJK en OPRECHT antwoord en dat zou jij moeten kunnen, doe maar alsof het om je zussen zou gaan, misschien dat je hartje dan beter gaat werken.

"ze leven in een paradijs vergeleken met darfur" is onzin, het verkeerde Darfur is een hel voor elk mens en daar had ariel het ook niet over.
By the way "westerse vrouwen leven niet altijd in een paradijs", jij denkt waarschijnlijk van wel maar dat is niet zo.
Ik heb ook geen paradijslijk leven gehad ondanks dat ik in nederland leef en met mij nog vele andere.

een helleven is een helleven, hier of in darfur, beide levens brengen enorme "schade" aan een mens, man of vrouw maakt ook niets uit.

groet van simpele nadia
King of controversy schreef: @ Nadia
Ik zeg niet dat Westerse vrouwen in het paradijs leven.
Ik geef wel antwoord op de vragen van Ariel. Ik denk wel dat voor Saoedie-Arabie en Afganistan geldt dat vrouwen niet beter weten. Wat je niet hebt dat mis je niet.
Het ging me om het referentiekader. Vergeleken bij westerse vrouwen en hun rechten hebben de Afgaanse vrouwen een behoorlijk slecht leven. Vergeleken bij vrouwen uit extreme oorlogsgebieden zoals Darfur, valt hun lot wel weer mee. En vergeleken met hun moeders en oma's, ach veel zal er in al die jaren niet veranderd zijn.

Je andere vraag, hoe kunnen we die vrouwen helpen, dat is een hele lastige. Daar zou ik ook eerlijk gezegd geen antwoord op weten. Ja, behalve dan dat je een compleet volk moet heropvoeden.
Beste king of.......

Volgende vraag want ik ben het met je eens dat we inderdaad een heel volk zou moeten heropvoeden maar HOE kunnen we een compleet volk heropvoeden als zij enof het land waarin zij leven naar de letter van de koran/hadiths leven die de vrouwen en mannen tegenwoordig ook een hel van een leven bezorgen.

ik zal je 1 simpel voorbeeld geven.
een vrouw die verkracht word heeft volgens de islam 4 getuigen nodig (een man niet) aangezien een verkrachter zoiets in het geniep doet kan een vrouw nooit aan die 4 getuigen komen dus word de man vrijgelaten en de vrouw kan dan (ligt eraan in welk islamitisch land zij woont) ook nog eens straf krijgen omdat ze overspel heeft gepleeg (zo zien zij het dan) of omdat ze geen maagd meer is en dan heeft zij dubbel straf want zij word dan als klap op de vuurpijl door haar familie verstoten.
hoe lossen we zoiets op ?? help me dan want ik weet het niet meer.
we kunnen niet zeggen scheur die koran en hadiths maar kapot en laten we een normale wet maken dat enigzins reeel is MAAR dat doen ze niet, vandaag niet en morgen ook niet.
we kunnen met onze handjes over elkaar blijven zitten maar ondertussen leid zo'n zieltje een hel van een leven....dit is maar 1 voorbeeldje.

mvg simpele nadia
King of controversy schreef:
@ Nadia
Zoals ik al schreef in m'n eerste post, ik ben King of Controversy, niet God met alle oplossingen.
Maar ik wil je wel een belofte doen: zodra ik een methode heb bedacht om al het leed de wereld uit te helpen, vertel ik het jouw als eerste. Deal?

Ik denk in ieder geval niet dat de Koran er iets mee te maken heeft. Voor de tijd van de Koran werden vrouwen aldaar ook al slecht behandeld, en in andere landen, waar niemand in de Koran gelooft, worden vrouwen ook slecht behandeld.
Tuurlijk geeft de Koran een excuus, maar voornamelijk een excuus achteraf.
Hoe dat te veranderen? Echt waar, ik wilde dat ik het wist. Het enige reele wat we kunnen doen is gevluchte vrouwen hier in Europa onderdak bieden, met een grote rol voor de Europese ambassades, maar meer kan ik zo niet verzinnen.
Trouwens, vrouwen met gitaren zijn nooit simpel, tenzij ze Tremble heten.


Beste king of.......

Volgende vraag want ik ben het met je eens dat we inderdaad een heel volk zou moeten heropvoeden maar HOE kunnen we een compleet volk heropvoeden als zij enof het land waarin zij leven naar de letter van de koran/hadiths leven die de vrouwen en mannen tegenwoordig ook een hel van een leven bezorgen.

ik zal je 1 simpel voorbeeld geven.
een vrouw die verkracht word heeft volgens de islam 4 getuigen nodig (een man niet) aangezien een verkrachter zoiets in het geniep doet kan een vrouw nooit aan die 4 getuigen komen dus word de man vrijgelaten en de vrouw kan dan (ligt eraan in welk islamitisch land zij woont) ook nog eens straf krijgen omdat ze overspel heeft gepleeg (zo zien zij het dan) of omdat ze geen maagd meer is en dan heeft zij dubbel straf want zij word dan als klap op de vuurpijl door haar familie verstoten.
hoe lossen we zoiets op ?? help me dan want ik weet het niet meer.
we kunnen niet zeggen scheur die koran en hadiths maar kapot en laten we een normale wet maken dat enigzins reeel is MAAR dat doen ze niet, vandaag niet en morgen ook niet.
we kunnen met onze handjes over elkaar blijven zitten maar ondertussen leid zo'n zieltje een hel van een leven....dit is maar 1 voorbeeldje.

mvg simpele nadia

King of controversy schreef:

@ Nadia
Zoals ik al schreef in m'n eerste post, ik ben King of Controversy, niet God met alle oplossingen.
Maar ik wil je wel een belofte doen: zodra ik een methode heb bedacht om al het leed de wereld uit te helpen, vertel ik het jouw als eerste. Deal?

Ik denk in ieder geval niet dat de Koran er iets mee te maken heeft. Voor de tijd van de Koran werden vrouwen aldaar ook al slecht behandeld, en in andere landen, waar niemand in de Koran gelooft, worden vrouwen ook slecht behandeld.
Tuurlijk geeft de Koran een excuus, maar voornamelijk een excuus achteraf.
Hoe dat te veranderen? Echt waar, ik wilde dat ik het wist. Het enige reele wat we kunnen doen is gevluchte vrouwen hier in Europa onderdak bieden, met een grote rol voor de Europese ambassades, maar meer kan ik zo niet verzinnen.
Trouwens, vrouwen met gitaren zijn nooit simpel, tenzij ze Tremble heten.


Beste king of.......

ik zeg heel duidelijk dat het staat in de koran/hadith, ik zou zoiets net zomaar beweren, dat zou dom zijn van mij.
dat jij het niet wilt geloven wil nog niet zeggen dat het niet waar is.
dat zou jij moeten begrijpen ben ik bang.

ik zie jou niet aan als een god met alle oplossingen want dat ben jij natuurlijk niet maar jij hebt wel een stel gezonde hersenstjes en jij bent 10maal hoger geschoold dan ik dus ik dacht dat jij het wel beter zou doen dan jij tot nu toe hebt gedaan.
Ik hoopte dat JIJ een eerlijk en transparant antwoord zou kunnen geven in plaats van “jouw oplossing om de slachtoffers als nood eventueel op te vangen in europa”.
Een beetje dom zoals maxima tegen alexander zei toen zij ttrouwde, “hij was een beetje dom”
Jouw ideetje kan GEEN oplossing zijn, je moet dit aanpakken bij de wortels en niet achteraf gaan denken, zoals ik al zei, dan is het kwaad al geschiedt.
De gezegde “Voorkomen is beter dan genezen”is er niet voor niets.
&
Trouwens jij geeft doodleuk ook nog eens dat die krankzinnige regel niet in de hadith/koran zou staan……
hoe weet jij dat? Heb jij de hadiths en de koran erop nagelezen.
Wil je weten waar het staat?
Zeg het maar hoor.
ik ben maar een simpele meid en niet hoog opgeleid dus stoor je vooral niet aan mij.
By the way, Volgens mij ben jij een moslim, ik weet het eigenlijk wel zeker aan je reactie’s en houding te zien..ik heb niet veel geleerd maar ik ben zeker niet dom en mensenkennis genoeg om daar doorheen te prikken.

als ik in jouw schoenen zou staan dan had ik zeker anders gereageerd.
Ik was iets meer tevreden geweest als jij geen KOP IN HET ZAND MENTALITEIT zou hanteren zoals vele beginnen, helaas doe jij dit nu wel, misschien onbedoeld maar je doet het toch.

Ik was tevreden geweest als jij BIJVOORBEELD gezegd zou hebben:
"als het inderdaad zo is dat men bij de islam waneer een vrouw verkracht word 4 getuigen vraagt dan ben ik het met je eens dat dit onmogelijk kan en niet moet kunnen maar jammer genoeg kan ik daar niets aan veranderen, misschien dat ik met mijn toekomstige reputatie/titel/functie in het parlement of what ever dit onderwerp bespreekbaar zou kunnen maken zodat slachtoffers betere behandeling krijgen, opdat dit krankzinnig regel ooit voorgoed voorbij is"het doet mij pijn dat jij niet zo'n soort antwoord hebt gegeven.

misschien kom je ooit tot het besef dat het wel degelijk zo is betreft “de 4 getuigen” dat natuurlijk van de zotte is want geen 1 kerel gaat een vrouw verkrachten midden op straat.
ik zou never en tenimmer zo'n regelgeving kunnen accepteren, al komt het recht uit de hemel vallen, dan nog niet.
god is liefde en liefde laat zulk leed niet toe, daar ben ik heilig van overtuigd.

ik geef je een voorbeeld over wat een leugen voor eigen bestwil of uit wanhoop kan doen, een soort leugentje voor eigen bestwil lijkt het op de 1e plaats maar dat is het duidelijk niet.
toen ik voor het eerst hoorde dat mohammed met aisha trouwde terwijl zij extreem jong was, klapte mijn hart bijna uit elkaar en mijn vader wist niet gauw hoe hij haar leeftijd moest verbloemen.
nu jaren later kom ik erachter dat mijn vader heeft gelogen, dat doet heel veel pijn want ik zocht destijds naar de waardheid en ik hou niet van zulke leugens, gewoon de zaak uitleggen zoals het is want er komt een dag dat je tegen de lamp aan loopt.
elk mens heeft een geweten, zo ook jij dus ik hoop het voor je dat je eerlijk zult zijn met jezelf.

wat je functie/reputatie enof titel betreft kan mij eerlijk gezegd geen moer schelen, ik hecht daar geen waarde aan.
als koniging beatrix bij wijze van spreken zo'n antwoord zou geven dan ben ik het met haar ook niet eens.
ik kijk niet naar jou maar naar de slachtoffers.
sorry voor dit punt.
En ja, ik ben inderdaad geen simpele dame en ook geen gemakkelijke (gelukkig) maar ik ben er wel voor de mensheid en zoveel mogelijk transparant, zou jij ook moeten zijn, zeker waneer je in het parlement wilt gaan werken en anders heeft zo'n functie in mijn ogen geen inhoud.

het gaat je goed en weltrusten voor later.

Mvg simpele nadia
Laatst gewijzigd door nadia op ma feb 12, 2007 11:37 am, 1 keer totaal gewijzigd.
King of controversy
Berichten: 133
Lid geworden op: wo feb 07, 2007 6:25 pm

Bericht door King of controversy »

@ Lodewijk
Dat claim ik ook helemaal niet.
Wat heb jij toch met die Mohammed dat je hem er telkens met de haren bijsleept?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Beste King.
Ik weet niet waarom ik je niet geloof . Van dag een spookt dit door mijn hoofd.
Niet dat het erg is als je een moslim bent, maar zeg het dan eerlijk, want dan weten we tenminste met wie we te maken hebben.

Verder kan ik niks anders bedenken dat je een enorme islam apologeet bent.
Waarschijnlijk een linkse broeder. Vergeef mijn gedachtekronkels, maar het is zo vervelend te praten tegen een schimmige geest.
Je bent niet concreet in je posten, en ook een beetje mysterieus,
Zoals bijvoorbeeld de opmerking dat als jij in het parlement komt nou dan….
Kijk, wat hebben we aan zo’n opmerking. Niks.
Of je verteld wat je hier komt doen, of je zegt niks. Je hoeft ons forum leven niet zwaarder te maken dan als het al is.
Je bent nog niet met een moslim in discussie gegaan, maar je komt wel ons bevechten, want zo voel ik dat.
Ik ben nu eerlijk tegen je. Als dit “ons bevechten ”de enige reden is dat je hier bent, dan moet je dit duidelijke kenbaar maken. Dan weten we waar we aan toe zijn.
Of je staat in ons kamp, of je staat in het andere kamp.
Ik heb geen tijd en geen zin om energie in je te steken. Ik heb geen zin om proefkonijn voor jouw spelletjes te worden.
Je hebt totaal geen verstand van de Islam, want dat blijkt uit je antwoord naar Lodewijk.
Als je iets van de achtergronden van Islam zou weten dan zou je ook weten wat Lodewijk bedoelt met de eerste vrouw van Mohammed.

Ik hoop dat ik duidelijk genoeg geweest ben, en nogmaals, ik heb geen zin in psychologische spelletjes, en ik laat me niet gebruiken door je.

Vriendelijke groet.
Ariel
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
King of controversy
Berichten: 133
Lid geworden op: wo feb 07, 2007 6:25 pm

Bericht door King of controversy »

@ Nadia
Ik weet dat er best wel wat onvrouwvriendelijke teksten in de Koran staan, en dat sommigen daar een excuus inzien om hun vrouw te slaan. Echter, als de Koran verdwijnt, verdwijnt vrouwenmishandeling niet. Dat een vrouw 4 getuigen nodig heeft om haar onschuld te bewijzen, en dat (als ze dat niet kunnen) soms worden gestenigd is natuurlijk afschuwelijk. Dat leek me zo vanzelfsprekend dat ik het niet nodig achtte dat nogeens te benadrukken.

Ik steek me kop ook niet in het zand, maar ik weet echt niet wat er moet veranderen, behalve dan dat het complete land op z'n kop moet. Dan moet je in Afganistan ander onderwijs regelen, andere wetgeving, een politie en rechterlijke macht die goed functioneerd. Dan moet je een volledige cultuuromslag maken. Ik geloof best dat verkrachte vrouwen voor hun leven getekend zijn, maar om die vrouwen te helpen moet je psychische hulp hebben, een zorgzame familie, een meelevende samenleving. Opnieuw een cultuuromslag.
Dat gaat tijd kosten. Elke verandering in menselijk gedrag kost tijd. Het is helaas niet anders, mocht God bestaan dan heeft hij dat kennelijk zo gewild.

Jij ook (hmm om de een of andere reden past weltrusten hier niet) een goede nacht.
King of controversy
Berichten: 133
Lid geworden op: wo feb 07, 2007 6:25 pm

Bericht door King of controversy »

@ Ariel
Ik behoor zeer zeker niet tot 'jullie' kamp. Zie de titel "islamwachter kijker". Persoonlijk denk ik dat fora zoals deze, met nazi-achtige teksten, een gevaar zijn voor de democratie, en bestreden moeten worden met woorden. Dat kom ik hier doen.
Ik sta ook niet in het moslim kamp, dat ik hier een kalifaat Nederland wil.

Ik zou mijzelf ook niet links willen noemen. Bij de laatste verkiezingen heb ik D66 gestemd.

Ik gebruik je niet, speel geen spelletje, meen oprecht wat ik hier schrijf.
De reden dat ik nog niet met een moslim in discussie ben gegaan ligt aan het feit mensen die reageren op 'mijn' welkomsttopic voorrang krijgen. Daar heeft nog geen moslim op gereageerd, en ik heb nog geen tijd gehad om er eentje in een discussie op te scharrelen.

Duidelijk?

Hoogachtend,

King of Controversy
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

King of controversy schreef:uot;]@ Nadia
Ik weet dat er best wel wat onvrouwvriendelijke teksten in de Koran staan, en dat sommigen daar een excuus inzien om hun vrouw te slaan. Echter, als de Koran verdwijnt, verdwijnt vrouwenmishandeling niet. Dat een vrouw 4 getuigen nodig heeft om haar onschuld te bewijzen, en dat (als ze dat niet kunnen) soms worden gestenigd is natuurlijk afschuwelijk. Dat leek me zo vanzelfsprekend dat ik het niet nodig achtte dat nogeens te benadrukken.

Ik steek me kop ook niet in het zand, maar ik weet echt niet wat er moet veranderen, behalve dan dat het complete land op z'n kop moet. Dan moet je in Afganistan ander onderwijs regelen, andere wetgeving, een politie en rechterlijke macht die goed functioneerd. Dan moet je een volledige cultuuromslag maken. Ik geloof best dat verkrachte vrouwen voor hun leven getekend zijn, maar om die vrouwen te helpen moet je psychische hulp hebben, een zorgzame familie, een meelevende samenleving. Opnieuw een cultuuromslag.
Dat gaat tijd kosten. Elke verandering in menselijk gedrag kost tijd. Het is helaas niet anders, mocht God bestaan dan heeft hij dat kennelijk zo gewild.

Jij ook (hmm om de een of andere reden past weltrusten hier niet) een goede nacht.
zo kwam het toch niet over dat jij het zo afschuwlijk vind, ben je nu wel eerlijk vraag ik me af en daarbij had ik het niet over slaan, (mag ook volgens de koran) daar zijn we nog niet eens beland.
ik had het specifiek over een regelgeving uit de islam die bij een verkrachting/sexueel misbruikvorm 4 getuigen vraagt en jij kwam met het antwoord dat dat waarschijnlijk niet in de koran enof hadith zou staan. dus dat het vanzelfsprekend zou zijn is bullshit, eerlijk zijn met mij en met jezelf aub.

ik zal je het nogmaals haarfijn uitleggen voor een simpele meid als ik.

het leek jou niet vanzelfsprekend anders zou jij niet zeggen dat het niet in de koran vermeld zou staan.hiermee verdedig jij de koran, de aard van de evil vind ik persoonlijk en dat verteld een exmoslima aan je, exmoslima tegen een niet moslim, vreemd maar waar !!!
het is het een of het ander, grijs bestaat niet, miste je dat heel duidelijk aangeeft wat je bedoeld.

het complete land omgooien en een cultuuromslag maken heeft geen zin in dit geval, en het zou dan eerder om een complete gemeenschap gaan die wereldwijd verspreid zit zul je bedoelen.
met een cultuuromslag doe je niet veel zo ook met onderwijs zolang de daders berecht worden naar de wet waarvan de oorzaak ligt in de islam in het algemeen vernoemd.
WAAR NIETS AAN GEDAAN WORDT EN DAAROM BLIJFT HET IN ZULK GROTE GEVALLEN DOORBESTAAN.

jij gelooft "best" dat verkrachtte vrouwen voor hun leven getekend zijn, ja, dat zijn ze zeker en met een degelijk begleiding kunnen ze weer herleven maar hoeveel komen zover...dat zijn er maar weinig en in vele landen waarover ik het had kennen zij niet eens hulp in deze vorm, mannen worden niet eens berecht laat staan dat een vrouw hulp krijgt, hulp krijgen is een grote taboe en dat wet jij ook neem ik aan.
als mannen niet berecht worden omdat een achtelijk regeltje hun de dekking geeft dan gaan zij toch gewoon door!!!!!
zou ik wel doen als man zou zijn die zijn lul achterna loopt en daarbij een liefdeloos hartje bezit.
Er word ze immers toch niets aangerekend & dat weten zij UIT DE PRAKTIJK.
gelukkig zijn er wel landen waar deze schoften gepakt worden. god zij dank anders was het helemaal een hel op aarde.

mocht god bestaan dan heeft dat kennelijk zo gewild zeg jij, nou dankje wel zeg !! ben zelf ook slachtoffer en zoiets moet je toch vertellen recht in mijn gezicht want dan ben ik bang dat we elkaar gaan kruisen.
dus die god van jou hoef ik niet.........een god zonder liefde hoef ik niet en hij lijkt mij teveel op allah, de zogenaamde god die liefdeloos overkomt.

inderdaad. alles kost tijd en dat hebben we al ondervonden op deze wereld, wonden genezen gaat ook met de tijd maar ik had het liever over voorkomen en niet waneer het al gebeurd is want dan is het kwaad al geschiedt.

jij en ik begrijpen elkaar niet, teveel niveauverschil ben ik bang.

nogmaals welktrusten, ik ga slapen, morgen weer een dag

mvg simpele nadia
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Nou we zijn in ieder geval iets wijzer geworden, en wat betreft mijn kant is dit er zeker niet beter opgeworden,
Met alle respect meneer de king, maar iemand die op D66 stemt, ( ik had het kunnen weten, want wat heb ik een gruwelijke pest hekel aan dat ongelofelijke achterlijke partijtje) stemt niet van uit links , maar stemt vanuit een diepe zwarte enge put.
Ik hoop vanuit mijn ganse hart, dat met de volgende verkiezingen deze partij zal geslonken zijn tot een minimum van laten we zeggen 10 leden, zodat deze leden en het bestuur met elkaar toch nog eens samen gezellig een kopje koffie kunnen drinken om nog even na te kletsen over de goeie ouwe tijd.
Men noemt zich sociaal-liberale , en dat met een leider als Alexander Pechtold. Bah.
Ik vermoed dat u het idee dat u ooit nog eens in het parlement zal komen ( als u op deze partij blijft stemmen) uit uw hoofd kan zetten, en dat is maar goed ook. Wie wil er een persoon als u in de regering. Ik in ieder geval niet.

U zegt dat u nog geen tijd gehad heeft om een moslim op te scharrelen, wel nu, we zullen er een aan u binden zodat u wat sociale, liberale ideeën in dit meisje kan pompen, en haar kan vertellen dat Mohammed en de koran niet belangrijk zijn voor Islam.
Vergeet haar vooral niet te vertellen dat het onnodig is om Mohammed er telkens met zijn haren bij te slepen.
De ware reden dat u nog niemand heeft kunnen opscharrelen is, omdat de enige thread die u hier bezoekt uw eigen thread is, en u niet van plan bent om u te verdiepen in de islam.
Wat een arrogantie. Wat een sociaal-liberale ideeën. :yuk:

Democratie… Bah, hoe durft u het woord in uw mond te nemen.
Wij zijn hier bezig om te zorgen dat er over 20 jaar nog steeds een democratie bestaat.
Waar heeft u het over…
Als wij uw ideeën, en de ideeën van uw but partijtje gaan volgen dan bestaat er binnenkort geen democratie meer maar kunnen we ons met z’n alle onderwerpen aan de sharia wetten.
Lijkt me een leuk vooruit zicht voor u, dat u over 25 jaar met uw gehoofd doekte vrouw een dagje gaat stappen naar islamdam om daar op de dam een steniging van een overspelige vrouw mee te maken.
Misschien is het leuk om zelf ook een steentje te gooien, maar zorg er dan voor dat de steen niet te groot en niet te klein is want ook daar zijn regels voor in de islam.
Verder kunt u zich misschien verdiepen hoe men het beste het amputeren van handen en voeten van dieven of afvallige moslims kan organiseren. Wel zorgen dat u de correcte procedure volgt.
Ik heb het voor u opgezocht.

5:33. Voorwaar, de vergelding van degenen die oorlog voeren tegen Allah en Zijn Boodschapper en (die) naar het zaaien van verderf op aarde streven, is dat zij gedood worden, of gekruisigd worden, of het afhouwen van handen en voeten aan tegenovergestelde kanten, of dat zij uit het land verbannen worden. Dat is voor hen een vernedering op de wereld en voor hen is er in het Hiernamaals een geweldige bestraffing. 34 Behalve (voor) degenen die berouw tonen, voordat jullie hen in jullie macht krijgen (en bestraffen). En weet Allah vergevensgezind, Meest Barhartig is.

http://www.answering-islam.de/Main/Dutc ... inking.htm

Nazi-achtige teksten. Hoe durft u met uw “sociale, liberale gezicht “ ons te beschuldigen van Nazi-achtige teksten, en hoe durft u te zeggen dat wij een gevaar zijn voor de democratie.
Bah.. Ja voor uw democratie zijn we gevaarlijk. Dat klopt.
Als er iemand bestreden moeten worden met woorden dan bent u het wel.
U die de democratie om zeep wil helpen.



Ik stel er verder geen prijs meer op dat u mij voorrang geeft als u nog eens reageert op dit forum.

:yuk:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Ariel schreef:Nou we zijn in ieder geval iets wijzer geworden, en wat betreft mijn kant is dit er zeker niet beter opgeworden,
Met alle respect meneer de king, maar iemand die op D66 stemt, ( ik had het kunnen weten, want wat heb ik een gruwelijke pest hekel aan dat ongelofelijke achterlijke partijtje) stemt niet van uit links , maar stemt vanuit een diepe zwarte enge put.
Ik hoop vanuit mijn ganse hart, dat met de volgende verkiezingen deze partij zal geslonken zijn tot een minimum van laten we zeggen 10 leden, zodat deze leden en het bestuur met elkaar toch nog eens samen gezellig een kopje koffie kunnen drinken om nog even na te kletsen over de goeie ouwe tijd.
Men noemt zich sociaal-liberale , en dat met een leider als Alexander Pechtold. Bah.
Ik vermoed dat u het idee dat u ooit nog eens in het parlement zal komen ( als u op deze partij blijft stemmen) uit uw hoofd kan zetten, en dat is maar goed ook. Wie wil er een persoon als u in de regering. Ik in ieder geval niet.

U zegt dat u nog geen tijd gehad heeft om een moslim op te scharrelen, wel nu, we zullen er een aan u binden zodat u wat sociale, liberale ideeën in dit meisje kan pompen, en haar kan vertellen dat Mohammed en de koran niet belangrijk zijn voor Islam.
Vergeet haar vooral niet te vertellen dat het onnodig is om Mohammed er telkens met zijn haren bij te slepen.
De ware reden dat u nog niemand heeft kunnen opscharrelen is, omdat de enige thread die u hier bezoekt uw eigen thread is, en u niet van plan bent om u te verdiepen in de islam.
Wat een arrogantie. Wat een sociaal-liberale ideeën. :yuk:

Democratie… Bah, hoe durft u het woord in uw mond te nemen.
Wij zijn hier bezig om te zorgen dat er over 20 jaar nog steeds een democratie bestaat.
Waar heeft u het over…
Als wij uw ideeën, en de ideeën van uw but partijtje gaan volgen dan bestaat er binnenkort geen democratie meer maar kunnen we ons met z’n alle onderwerpen aan de sharia wetten.
Lijkt me een leuk vooruit zicht voor u, dat u over 25 jaar met uw gehoofd doekte vrouw een dagje gaat stappen naar islamdam om daar op de dam een steniging van een overspelige vrouw mee te maken.
Misschien is het leuk om zelf ook een steentje te gooien, maar zorg er dan voor dat de steen niet te groot en niet te klein is want ook daar zijn regels voor in de islam.
Verder kunt u zich misschien verdiepen hoe men het beste het amputeren van handen en voeten van dieven of afvallige moslims kan organiseren. Wel zorgen dat u de correcte procedure volgt.
Ik heb het voor u opgezocht.

5:33. Voorwaar, de vergelding van degenen die oorlog voeren tegen Allah en Zijn Boodschapper en (die) naar het zaaien van verderf op aarde streven, is dat zij gedood worden, of gekruisigd worden, of het afhouwen van handen en voeten aan tegenovergestelde kanten, of dat zij uit het land verbannen worden. Dat is voor hen een vernedering op de wereld en voor hen is er in het Hiernamaals een geweldige bestraffing. 34 Behalve (voor) degenen die berouw tonen, voordat jullie hen in jullie macht krijgen (en bestraffen). En weet Allah vergevensgezind, Meest Barhartig is.

http://www.answering-islam.de/Main/Dutc ... inking.htm

Nazi-achtige teksten. Hoe durft u met uw “sociale, liberale gezicht “ ons te beschuldigen van Nazi-achtige teksten, en hoe durft u te zeggen dat wij een gevaar zijn voor de democratie.
Bah.. Ja voor uw democratie zijn we gevaarlijk. Dat klopt.
Als er iemand bestreden moeten worden met woorden dan bent u het wel.
U die de democratie om zeep wil helpen.



Ik stel er verder geen prijs meer op dat u mij voorrang geeft als u nog eens reageert op dit forum.

:yuk:
Klasse Ariel.
Hardgrondig mee eens!!!!!!!!!!!!

Met vr.gr.


Thomas
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
weda
Berichten: 948
Lid geworden op: wo feb 11, 2004 10:39 am
Locatie: haar
Contacteer:

Bericht door weda »

@ weda
Tsja, op andere site’s heb ik weleens voor de legalisering van pedofilie gepleit (gewoon voor de grap hoor, heb zelf verder geen pedosensuele gevoelens).

Maar het moge duidelijk zijn dat Allah inderdaad niet tot Mohammed heeft gesproken, of althans van verkeerde informatie heeft voorzien (platte aarde enzo). Verder is de Koran (net als de Bijbel) zeer plaats- en tijdsgebonden. (3x raden waarom de ijsbeer bijna is uitgestorven, inderdaad, hij mocht niet mee op de Ark van Noah). Julius Ceasar schept ook bijvoorbeeld op over het aantal Galliers dat hij om zeep heeft geholpen. Dat was in die tijd normaal. Zo moet je ook pedofilie zien. De oude Grieken bijvoorbeeld, vonden pedofilie de normaalse zaak van de wereld. Het was zelfs een wederdienst van het kind, naar zijn leermeester. Pedofilie was toen normaal, en dus staat het ook in de Koran.
Als Atheist denk ik natuurlijk niet dat Allah toestemming heeft gegeven.


Beste KIC,

mensen met een gezond verstand zouden zelfs NIET voor de grap pleiten voor legalisering van pedofielie. het zegt iets over uw niveau.
als de koran tijdsgebonden is dan is het geen godswoord. blij dat u ook tot deze conclusie komt, want god is tijdloos en zijn "woord" ook. dat is logica.

opscheppen van Julius is anders als pedofielie. opscheppen is niet strafbaar, maar pedofielie wel. uw vergelijking deugt niet.
wat heeft uitsterven van ijsberen te maken met pedofilie.

als de oude grieken pedofilie normaal vonden, waarom heeft mohammed, volgens jullie een nobel, eerbaar, goede persoon, niet tegen gestreden. waar heeft hij pedofilie bestreden. het blijkt dat de oude grieken dat niet normaal vonden.

waarom heeft jullie god, allah, beeldenaanbidding verworpen terwijl je daar niemand kwaad mee doet en PEDOFILIE niet verworpen.

wederdienst van een kind aan zijn leermeester in de vorm van seks. laat mij niet lachen. het is gewoon kinderverkraching.

allah heeft toestemming gegeven om met een klein meisje te trouwen. het belachelijke verhaal is dat allah in de dromen van mohammed kwam met de boodschap om aisha te trouwen. de hadit is op dit forum aangehaald.

allah komt in de droom van mohammed om met aisha te trouwen, maar in de dromen van Aisha is hij niet gekomen.
het is duidelijk dat mohammed allah misbruikt heeft om een kind van 9 te mogen neuken. (WANT waarom is hij niet in de dromen van aisha gekomen of van de ouders)

duidelijk...
wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.
Gebruikersavatar
Melissa
Berichten: 366
Lid geworden op: di jan 09, 2007 11:25 pm

Bericht door Melissa »

Melissa schreef:
King of controversy schreef:@ Melissa
Hoe kun je last hebben van de islam? Mag ik eens een wilde gok doen, en vragen of je misschien bedoeld dat je last hebt van mensen die in de islam geloven?
Zou jij nog steeds last hebben van de islam als er in de hele wereld geen moslim meer leeft?
Typ eens mijn naam in en lees mijn eerste berichten, dan hoor ik het wel weer van je.
Zeker nog geen tijd gehad? KOC?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Lieve Nadia.

Ik moet je even tot orde roepen lieverd.
Dat had ik vannacht willen doen , maar toen was ik een beetje boos , en moest ik lang nadenken of ik de mijn originele post aan hem , of de gekuiste versie op het forum zou zetten.

Lieve schat.. Mijn opmerking. Wil jij je aub niet naar beneden halen door je post aan hem te besluiten met mvg simpele Nadia?
Je zegt dat er teveel niveauverschil tussen jullie is, en daar heb je wel gelijk in, want jouw geestelijk, menselijk en waarschijnlijk ook jouw intellectueel niveau staat mijlen ver boven dhr k o c.
Hij mag dan misschien ooit eens gestudeerd hebben, maar dat wil niets zeggen dat hij wijs is.
Integendeel durf ik te zeggen. Deze heer is zo ontzettend dom, en ziet niet in dat hij dom is , en komt daarom nog eens extra dom over.
Zijn opgeblazen ego en zijn zelfingenomenheid en waarschijnlijk het gedachte goed van D66 zorgen er voor dat dit hoogstwaarschijnlijk ook nooit meer goed komt.
Zijn arrogantie sluit als een dikke burka om hem heen, en heeft hem in zijn macht, en het zal heel moeilijk voor hem worden om dit kleed af te werpen.
Een heerschap die op een forum durft te zeggen dat…
“Tsja, op andere site’s heb ik weleens voor de legalisering van pedofilie gepleit (gewoon voor de grap hoor, heb zelf verder geen pedosensuele gevoelens).” moet wel een bord voor zijn kop hebben , heel dom zijn, of gewoon toch misschien toch een beetje pedoseksuelen gevoelens hebben.
Maar ja, wat kan ik verwachten van iemand die het sociale, liberale gedachte goed van D66 volgt . Wij komen voor alle onderdrukte Nederlandse burgers op, dus ook voor pedoseksuelen.

Enfin. Laten we hopen dat het hem ooit lukt want wij gunnen een ieder een goed leven niet waar?

Beantwoord deze post maar niet Nadia, dit zijn mijn woorden, en anders kan deze heer misschien nog denken dat jij ook achter mijn woorden staat.

Dus schat…Vanaf nu eindig jij je post aan koc met de woorden.
Vriendelijke groet.
De trotse wijze en verstandige Nadia.

Een mond vol, dat wel, maar het is wel de waarheid.

Knuf.
Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Melissa schreef:
Melissa schreef:
King of controversy schreef:@ Melissa
Hoe kun je last hebben van de islam? Mag ik eens een wilde gok doen, en vragen of je misschien bedoeld dat je last hebt van mensen die in de islam geloven?
Zou jij nog steeds last hebben van de islam als er in de hele wereld geen moslim meer leeft?
Typ eens mijn naam in en lees mijn eerste berichten, dan hoor ik het wel weer van je.
Zeker nog geen tijd gehad? KOC?
Misschien moet hem de link geven Melissa.
Meneer is namelijk niet een van de slimste.

Hier is de link.

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... ght=#51244
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
nina
Berichten: 1884
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 10:53 pm

Bericht door nina »

King of controversy schreef:IK wijs er slechts op dat het leven voor de vrouw in Afganistan beroerd is vergeleken met het Westen, maar minder beroerd is dan in Afrika.
De kraamsterfte in Afghanistan is de hoogste ter wereld.
In Afrika bijvoorbeeld heeft een vrouw een kans van 1 op 16 dat zij een zwangerschap niet overleeft, in Afghanistan een kans van bijna 1 op 6. In het Westen is die kans 1 op 2.800
http://archief.nieuws.nl/2004-2-13/119129/WHO

Ik weet niet of het inmiddels minder is, niet veel gehoord over verbeteringen.
Verder weten die vrouwen misschien wel niet beter.
Afghanistan was een redelijk gewoon land, waar vrouwen ongesluierd en westers rondliepen en naar school gingen. Het is een trauma geweest wat deze vrouwen ineens is overkomen. En nog steeds is de situatie voor vrouwen erbarmelijk. Voor de vrouwen die hier nieuw in worden geboren zal het wel normaal zijn dat een vrouw een half mens zonder rechten en zonder uiterlijk is. Maar dat wil niet zeggen dat ze daar zo gelukkig mee zijn. Het aantal zelfmoorden onder Afghaanse vrouwen is enorm hoog, en dat is altijd het topje van de ijsberg van het leed dat zich werkelijk afspeelt.

Om even flink bij te spijkeren over Afghanistan en Afghaanse vrouwen kun je rawa.org lezen.
The gunmen came at night to drag Mohammed Halim away from his home, in front of his crying children and his wife begging for mercy.
The 46 year old schoolteacher tried to reassure his family that he would return safely. But his life was over, he was part-disembowelled and then torn apart with his arms and legs tied to motorbikes, the remains put on display as a warning to others against defying Taliban orders to stop educating girls.
Mr Halim was one of four teachers killed in rapid succession by the Islamists at Ghazni, a strategic point on the routes from Kabul.

The Independent, Sep. 29, 2006


Maar ja, misschien weet deze leraar wel niet beter. :wink:

Hele stuk: The Guardian, December 9, 2006

http://www.rawa.org/talibanrule.htm
http://www.rawa.org/women.html
http://www.rawa.org/
Peter Louter
Berichten: 934
Lid geworden op: zo feb 26, 2006 2:21 pm

Bericht door Peter Louter »

KIC, moeten we je verder maar negeren?
Ik hoor bij degenen die niet echt overtuigd zijn van je identiteit. Je toon lijkt verdacht veel op de arrogante en superieure moslimstijl.
Je argumenten zijn altijd relativerend en ontlastend voor de islam.
Je bedrijft dawa onder dekking van een valse identiteit.
Ik wil best discussiëren, maar niet op jouw manier van grote stappen, snel thuis.
Wel: concreet, beargumenteerd ipv beweerd, gegrond ipv oppervlakkig en gedekt door feiten (waar je graag van wegdraait)

Laat je mening eens horen over de expansie van de islam in Afrika, Azië en Europa.
Je valt Al Sina aan, maar welke islamcriticus is wel goed bezig in jouw ogen.
Moeten moslims worden bevrijd van de orthodoxe islam?, een religie die hun (middeleeuwse) cultuur bestendigt.
Uit naam van de Verlichting: Red moslims van de orthodoxe islam!
"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful" - Seneca (5 BC - 65 AD)
King of controversy
Berichten: 133
Lid geworden op: wo feb 07, 2007 6:25 pm

Bericht door King of controversy »

@ Nadia
Wil je dat ik eerlijk ben? Prima, maar dan moet je niet boos worden he?
*godver, hoe moet ik dit nou weer zeggen*
Ik vind het walgelijk als ik lees dat er in Afganistan vrouwen worden verkracht.
Ik vind het walgelijk als ik lees dat Bosnische gevangenen een keus kregen: " of ik breek alle tien je vingers 1 voor 1, of ik bijt er twee af"
Ik vind het ronduit verschrikkelijk als ik lees over die SS beul die de moeder van twee kinderen liet kiezen welke er dood moest
Ik wil niet denken aan de laatste momenten van VOC motrozen die betrapt waren op homofilie. (die werden namelijk met z'n tweeen in een tonnetje gestopt, deksel erop en overboord).
Ik moet er niet aan denken dat zoonlief de ballen van palief er af moest bijten en opeten.
Ik wil niet denken aan het uitzicht van iemand die zich voor dood heeft gehouden en zijn kapotgeschoten zusje en onthoofde broer naast zich ziet liggen
ect ect ect
Misschien dat ik een beetje ben afgestompt door al die zaken.

Terug naar je post. jij schrijft: "en jij kwam met het antwoord dat dat waarschijnlijk niet in de koran enof hadith zou staan". Dit is niet waar. Ik weet dat het wel in de Koran+hadtith staat. Ik geloof alleen niet dat dat de enige reden is voor vrouwenmisbruik.
Alles is grijs, zwart en wit bestaan niet.
In Afganistan is juist de wet, met de inval van de Amerikanen veranderd, vrouwen zijn daar volgens de wet nu gelijkwaardig aan de man. Er zit zelfs een vrouwelijke minister. Helaas is het zo dat de macht van Kaboel beperkt blijft tot de hoofdstad zelf. En zelfs in die hoofdstad zie je weer een verval naar oude tijden.

"dus die god van jou hoef ik niet" Juist vanwege al die gruwelijkheden die ik eerder opnoemde geloof ik niet dat God bestaat.

" Preachers often argued that prostitution could happen to any woman who violated the wishes of her husband." Dit was hoe de Engelsen ongeveer 150 jaar geleden dachten over vrouwen.

Voorkomen kan niet, tenzij je de complete mensheid uitroeit, en af en toe lijkt dat geeneens een slecht idee.

@ Ariel
Ah Gossie, is het overgewaardeerde waspoeder mannetje kwaad?
Ik heb de vergelijking met nazi teksten en citaten uit de doelstelling al eerder gepost. Inhoudelijke kritiek graag daarop, of diep bukken.
Overigens reageer ik niet allees hier, heb m'n gezicht ook al even laten zien bij commentaar van lezers. En volgens mij heb ik niets ondertekend waarmee ik mezelf verplicht om op z'n minst 3 topics per dag te reageren.
Dus ga janken, vervolg je kruistocht tegen het grote moslimgevaar, maak er 1 dood voor de grap, het kan me allemaal niets verrotten, maar verveel mij niet met je irritante, nietszeggende, uit de lucht gegrepen, achterlijke, onvolwassen, prutserige postjes. Je bent een democratie onwaardig.
@ Thomas
Idem
@ Weda
Ik wil hier die discussie nog best eens overnieuw doen, en dan zal blijken dat ik er nog wetenschappelijke argumenten voor heb.
en wat praat je verder over mijn God? Ik ben geen moslim en zal het nooit worden ook.
@ Melissa
Je hebt dus last van iemand die gelooft in de Islam, niet van de islam zelf. Je hebt een probleem met iemand die gelooft in de Koran enzo. Dank je.
@ Nina
De kraamsterfte mag er het hoogste zijn, in Darfur lopen veel vrouwen rond die hebben gezien hoe hun kinderen voor hun ogen werden verbrand. Verder heb je mij nergens horen claimen dat het leven voor Afgaanse vrouwen goed is. En dat de Taliban zeker geen goede dingen heeft gedaan. Wees blij dat je het geluk hebt gehad dat je wieg in het westen stond.
@ peter Louter
Mijn argumenten zijn lang niet altijd ontlastend voor de Islam. De enige vraag die ik stel is of moslims in Nederland en Europa wel geleid worden door de Koran, zo ja hoeveel, en zo nee, door wat dan wel? En volgens mij heb ik ook wel antwoord gegeven op die vragen.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

King of controversy schreef:@ Ariel
Ah Gossie, is het overgewaardeerde waspoeder mannetje kwaad?
Ik heb de vergelijking met nazi teksten en citaten uit de doelstelling al eerder gepost. Inhoudelijke kritiek graag daarop, of diep bukken.
Overigens reageer ik niet allees hier, heb m'n gezicht ook al even laten zien bij commentaar van lezers. En volgens mij heb ik niets ondertekend waarmee ik mezelf verplicht om op z'n minst 3 topics per dag te reageren.
Dus ga janken, vervolg je kruistocht tegen het grote moslimgevaar, maak er 1 dood voor de grap, het kan me allemaal niets verrotten, maar verveel mij niet met je irritante, nietszeggende, uit de lucht gegrepen, achterlijke, onvolwassen, prutserige postjes. Je bent een democratie onwaardig.
@ Thomas
Idem
Dank je wel KOC.
Je bent wat mij betreft volledig door het ijs gezakt.

1) Je reageert niet op de post van Ariel.
(Geen man maar een schatje en de moeder van dit forum. Dat jij haar zo over de zeik krijgt zegt dus alles over jou en NIETS over Ariel!!!)
2)Alleen "betrapte moslims" kunnen zo reageren.
(Want alleen moslims schelden op dit forum)

3) Van mij zul jij NIETS MEER HOREN.
Vanaf nu ben jij overleden voor mij op dit forum.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Miep
Berichten: 668
Lid geworden op: wo dec 06, 2006 12:16 am

Bericht door Miep »

Goedenavond allemaal,

Ik wil even iets positiefs zeggen.

Het word hier interessant.

K.o.c. zoekt naar een angel binnen de islam. De vraag is alleen of die in de koran te vinden is. En of het dat is, dat in Europa de moslims leid of niet.

Ik vind dat het o.a. de koran en de duivelse uitleg ervan is.
Deze duivelse uitleg is dus nog eens xtra boven op de koran die al een duivelse religie is.

Het hangt samen met de denkwijze,cultuur,IQ,opvoeding etc.
Misschien vergeet ik een paar oorzaken, die mogen jullie erbij voegen.

Als ik luister naar mijn vriend uit Algerije, die zegt dat velen moslims of
die zichzelf moslim noemen, de islam misbruiken.
Nu wil ik de islam niet goed praten,maar er zijn wel degelijk moslims die zich niet haatdragend uiten naar niets moslims.

Aan de andere kant ken ik christelijke mensen die de moslims zo haten , dat ze de liefde van Christus daarmee niet uitstralen.
In feite doen ze hetzelfde als moslims die zich hemelwaardiger achten dan niet moslims.Dus beter achten als een ander,terwijl het hart gevuld is met haat.

Waarom vind ik de islam duivels?
Als ik zie die terechtstellingen van mensen,schuldig of niet schuldig,
deze mensen worden met veel gejuich en geroep geexecuteerd.
Maar die beulen en die vonnis uitsprekers, hebben die zelf nooit gezondigd?

Vinden wij liefde in de Koran?

Dus K.O.C. een moslim komt altijd op de koran terug,of het nou in Afghanistan is of hier. Ze impreteren het geweld,hoogmoed,minachting en haat vanuit de koran.

Dat is mijn visie, voor zover ik mijn kennis heb.

Groetjes Habibti
God liefhebben boven alles en je naaste alsjezelf.
King of controversy
Berichten: 133
Lid geworden op: wo feb 07, 2007 6:25 pm

Bericht door King of controversy »

@ Thomas
Nou, dan heeft mijn scheldpartij toch nog nut gehad, want weer een vooroordeel ontkracht. Ik ben namelijk geen moslim. Rot he?
Verder valt er weinig inhoudelijk te reageren op de post van Ariel.
Ariel schrijft bijvoorbeeld:
"Met alle respect meneer de king, maar iemand die op D66 stemt, ( ik had het kunnen weten, want wat heb ik een gruwelijke pest hekel aan dat ongelofelijke achterlijke partijtje) stemt niet van uit links , maar stemt vanuit een diepe zwarte enge put."
Ik heb dus ook nooit geclaimd dat ik links stem. Verder wil ik hier wel ontkennen dat ik vanuit een diepe zwarte enge put stem, maar dat leek me onnodig en voor de hand liggend. Ik stem namelijk, zoals de meesten, in een gemeentehuis.

"Ik hoop vanuit mijn ganse hart, dat met de volgende verkiezingen deze partij zal geslonken zijn tot een minimum van laten we zeggen 10 leden, zodat deze leden en het bestuur met elkaar toch nog eens samen gezellig een kopje koffie kunnen drinken om nog even na te kletsen over de goeie ouwe tijd."
Gooi maar in me pet deze opmerking, want ik ben geen lid, voel me totaal niet aangesproken, dus wat moet ik ermee? Niets.
"Men noemt zich sociaal-liberale , en dat met een leider als Alexander Pechtold. Bah."
Want wat is er niet sociaal-liberaal aan Pechtold/D66? Niks geen voorbeeld of argument.

"Ik vermoed dat u het idee dat u ooit nog eens in het parlement zal komen ( als u op deze partij blijft stemmen) uit uw hoofd kan zetten, en dat is maar goed ook. Wie wil er een persoon als u in de regering. Ik in ieder geval niet." Waarvan akte...

"U zegt dat u nog geen tijd gehad heeft om een moslim op te scharrelen, wel nu, we zullen er een aan u binden zodat u wat sociale, liberale ideeën in dit meisje kan pompen, en haar kan vertellen dat Mohammed en de koran niet belangrijk zijn voor Islam."
Geen idee waar Ariel nou weer dat laatste statement vandaan haalt. Zoiets heb ik in ieder geval nooit beweerd.

"Vergeet haar vooral niet te vertellen dat het onnodig is om Mohammed er telkens met zijn haren bij te slepen.
De ware reden dat u nog niemand heeft kunnen opscharrelen is, omdat de enige thread die u hier bezoekt uw eigen thread is, en u niet van plan bent om u te verdiepen in de islam. "
De eerste opmerking heb ik gemaakt tegen Lodewijk Nasser, die kennelijk probeert om alles wat moslims vandaag de dag doen te maken heeft met Mohammed, terwijl dat gewoon niet het geval is. Hij sleept Mohammed er met de haren bij. Waarom ik dus aan een moslima moet vertellen dat vooral niet te doen, beats me.
Ik heb al op meerdere treads hier gereageerd, al was het maar kort. Ik heb me misschien niet zo zeer verdiept in de Islam, maar wel in de algemene geschiedenis en de huidige samenleving. De Islam is daar maar een onderdeel van. En bovendien, wat dan nog. Alsof hier alleen maar Korankenners mogen reageren. Nog een opmerking die nergens over gaat dus.

"Wat een arrogantie. Wat een sociaal-liberale ideeën."
...

"Democratie… Bah, hoe durft u het woord in uw mond te nemen.
Wij zijn hier bezig om te zorgen dat er over 20 jaar nog steeds een democratie bestaat.
Waar heeft u het over…
Als wij uw ideeën, en de ideeën van uw but partijtje gaan volgen dan bestaat er binnenkort geen democratie meer maar kunnen we ons met z’n alle onderwerpen aan de sharia wetten."
Een beschuldiging die nergens op slaat. Ik ben dus geen lid van D66, dus het is niet mijn partij. Verder heb ik niemand van D66 horen pleiten voor het invoeren van de Sharia.
Dat jullie bezig zijn de democratie te verdedigen. Zal best, maar opnieuw geen argumenten.
"Lijkt me een leuk vooruit zicht voor u, dat u over 25 jaar met uw gehoofd doekte vrouw een dagje gaat stappen naar islamdam om daar op de dam een steniging van een overspelige vrouw mee te maken.
Misschien is het leuk om zelf ook een steentje te gooien, maar zorg er dan voor dat de steen niet te groot en niet te klein is want ook daar zijn regels voor in de islam.
Verder kunt u zich misschien verdiepen hoe men het beste het amputeren van handen en voeten van dieven of afvallige moslims kan organiseren. Wel zorgen dat u de correcte procedure volgt.
Ik heb het voor u opgezocht."
Lief van Ariel dat ze de juiste procedure opzoekt, maar D66 pleit niet voor het invoeren van de Sharia. D66 hanteert verlichte principes zoals geen lijfstraffen.

"Nazi-achtige teksten. Hoe durft u met uw “sociale, liberale gezicht “ ons te beschuldigen van Nazi-achtige teksten, en hoe durft u te zeggen dat wij een gevaar zijn voor de democratie."
Ben ik al inhoudelijk op in gegaan met een vergelijking tussen de doelstellingen van dit forum en citaten van illustere nazi's zoals Adolf Hitler en Heinrich Himmler. (en ik kan je verklappen dat ik die post zelf nog wel wat magertjes vond, en momenteel bezig ben met een zeer uitgebreide post. Je wilt niet weten hoeveel vergelijkingen en overeenkomsten er al zijn) De claim van nazi teksten is dus wel gefundeerd.

"Als er iemand bestreden moeten worden met woorden dan bent u het wel.
U die de democratie om zeep wil helpen."
Ja, ik wil de democratie om zeep helpen. wel te rusten. Jullie herkennen een democratie nog niet eens als die uit je eigen reet rolt.

"Ik stel er verder geen prijs meer op dat u mij voorrang geeft als u nog eens reageert op dit forum."
Ook een zin die uitnodigd om een inhoudelijk reactie te geven.

Dus Thomas, nog verdere vragen waarom ik niet inhoudelijk op de post van Ariel ben ingegaan?
en trouwens, jij krijgt geen koffie en cake.
nina
Berichten: 1884
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 10:53 pm

Bericht door nina »

King of controversy schreef:Nina, De kraamsterfte mag er het hoogste zijn, in Darfur lopen veel vrouwen rond die hebben gezien hoe hun kinderen voor hun ogen werden verbrand. Verder heb je mij nergens horen claimen dat het leven voor Afgaanse vrouwen goed is. En dat de Taliban zeker geen goede dingen heeft gedaan. Wees blij dat je het geluk hebt gehad dat je wieg in het westen stond.


Beste K.o.c., :D

Misschien heb je het Engels niet kunnen volgen, maar 'disembowelled' wil zeggen dat zijn darmen uit zijn lichaam gerukt zijn, torn apart, tied to motorobike etc. wil zeggen dat hij met armen en benen aan motors is gebonden en vervolgens gevierendeeld, en remains on display betekent dat zijn overblijfselen voor iedereen zichtbaar zijn tentoongesteld als waarschuwing om meisjes geen les te geven.

December 2006 is Engels voor december 2006. :!:

http://news.independent.co.uk/world/asi ... 023831.ece

En dan zeg jij 'maar in Darfur hebben vrouwen gezien hoe kinderen voor hun ogen werden verbrand'.
Je zei niet dat het leven voor Afghaanse vrouwen goed is, je zei dat het beter is dan het leven in Afrika. Je hebt dan wel een merkwaardige perceptie van beter, als je dit soort terreurdaden in gradaties wil onderbrengen.

Dit ging dus over het 'nu'.

Wb kraamsterfte, 1 op 6 overleden vrouwen is niet 'hoog', het is absurd. Het is een bewijs dat een vrouwenleven helemaal geen ene cent waard is.
Ik vind het walgelijk als ik lees dat Bosnische gevangenen een keus kregen: " of ik breek alle tien je vingers 1 voor 1, of ik bijt er twee af"
Ik vind het ronduit verschrikkelijk als ik lees over die SS beul die de moeder van twee kinderen liet kiezen welke er dood moest
Ik wil niet denken aan de laatste momenten van VOC motrozen die betrapt waren op homofilie. (die werden namelijk met z'n tweeen in een tonnetje gestopt, deksel erop en overboord).
Allemaal zaken die breed zijn aangeklaagd, inclusief de achterliggende leugenpropaganda en ideologieën.
Geen van die zaken is afgedaan door te zeggen 'maar in Darfur werden kinderen voor hun moeders verbrand'.
Alleen het aan de kaak stellen van islamitisch nazistreken wordt krampachtig omgebogen door te wijzen naar schurkengedrag uit andere culturen.
Misschien dat ik een beetje ben afgestompt door al die zaken.
Ik moet zeggen, zo afgestompt maak je ze niet veel mee bij D'66. Misschien moet je positievere vrienden nemen. :D
Ik weet dat het wel in de Koran+hadtith staat. Ik geloof alleen niet dat dat de enige reden is voor vrouwenmisbruik.
Het verschil is natuurlijk dat koran+hadith de wet (sharia) is, en dat het sunna is. Het verkrachten van vrouwelijke oorlogsbuit is sunna in de islam, met speciale toestemming van de profeet himself.

De koran+hadith hebben van vrouwenmisbruik een goddelijk recht gemaakt. :idea:
Linda Danvers
Berichten: 2931
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 10:14 am

Bericht door Linda Danvers »

King of Controversy probeert onrecht tegen vrouwen in tal van landen weg te wuiven door te stellen dat het elders nog erger is en dat andere mensen ook onrecht wordt aangedaan.

Stel dat je die redenering op Racisme lostliet. Dan zou King of Controversie het eens moeten zijn met de volgende stelling:

Apartheid was zo erg nog niet. Zwarten werden vroeger in Zuid-Afrika tenminste niet vergast en verbrandt in ovens zoals Joden in de Tweede Wereldoorlog.

Ik vind dit uiteraard onzin.
Dat Zwarten niet systematisch werden uitgemoord, maakt onderdrukking en systematische terreur tegen mensen op basis van hun etniciteit niet minder erg.

Stel:
Meneer X hakt de wijsvinger af van meneer A.
Meneer Y hakt de hand af van meneer B.

Dan is meneer B erger af dan meneer A, maar meneer A is niet minder verminkt. Die wijsvinger is nog altijd weg.
Laatst gewijzigd door Linda Danvers op ma feb 12, 2007 9:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Melissa
Berichten: 366
Lid geworden op: di jan 09, 2007 11:25 pm

Bericht door Melissa »

King of controversy schreef: @ Melissa
Je hebt dus last van iemand die gelooft in de Islam, niet van de islam zelf. Je hebt een probleem met iemand die gelooft in de Koran enzo. Dank je.
Het is maar hoe je het bekijkt. Ik vind dat ik last heb van de islam, omdat dat geloof dus eigenlijk voorschrijft, hoe iemand die in de islam gelooft, met mij moet omgaan.
Plaats reactie