'Moslims moeten helft Koran verscheuren'

melihacan
Berichten: 62
Lid geworden op: za jan 06, 2007 3:13 am
Locatie: amsterdam

Bericht door melihacan »

Vroeger waren het de joden..
nu zijn de moslims aan de beurt.

Het maakte toen ook niet uit of je arts was of docent, iedereen werd weggevoerd naar een concentratiekamp.

De Februari stakingen in Amsterdam..hoop dat er ook nu mensen zijn die hun hersens gebruiken. Die mensen zitten natuurlijk niet op deze site.

De site van Hitler..
Galiba ikisinden birinin cebinde skaller bulunuyordu..
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

melihacan schreef:Vroeger waren het de joden..
nu zijn de moslims aan de beurt.

Het maakte toen ook niet uit of je arts was of docent, iedereen werd weggevoerd naar een concentratiekamp.

De Februari stakingen in Amsterdam..hoop dat er ook nu mensen zijn die hun hersens gebruiken. Die mensen zitten natuurlijk niet op deze site.

De site van Hitler..
De mensen die hun hersens gebruiken zitten juist wel op deze site. Voor de site van Hitler of voor de site van 'profeet' Mohammed, waar ze hun hersens niet gebruiken, moet je elders zijn.

En wat je andere punt betreft, wat ook nergens op slaat, daar heb ik het hier reeds over gehad.

Zijn moslims de joden van vandaag ?
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... &start=200
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

melihacan schreef:Wilders is een walgelijk mannetje met zijn achterlijke uitspraken. Tsunami van de islam.
Dubbele nationaliteit.
Loyaliteit..bladieblabla.


Ok, je hebt een universitaire opleding, twee universitaire opleidingen in het buitenland, je spreekt je talen, je bent staatssecretaris.
Hmm..maar hoe weet ik dat je echt geintegreerd bent?

Ok, je hebt geneeskunde gestudeerd en je werkt nu als gynaecoloog in een ziekenhuis.
Hmmm...maar hoe weet ik dat je echt geintegreerd bent?

Ok, je staat bij de metrostations en controleert de kaartjes van de reizigers.
Hmmm....maar hoe weet ik nu dat je echt geintegreerd bent?

Ok, je haalt elke week mijn vuilnis op en hangt achter de vuilniswagen.
Hmmm...maar hoe weet ik nu dat je echt geintegrerd bent?

Ok, je zit achter de kassa bij de albert hijen en draagt een blauwe hoofdoek. Je bent knap, je lacht en bent zeer klantvriendelijk.
Hmmm...maar hoe weet ik nu dat je echt geintegreerd bent?

Dit is hetgeen dat ik altijd moeilijk kan verdragen bij moslims. Die eeuwige slachtofforrol. Je leeft in NL: een land waar de kansen voor het oprapen liggen, maar altijd blijven klagen dat je tekort komt.

Mijn vriend Daniel T. Boom, en het is net of hij jou in gedachte heeft, schreef er eens het volgende over:
Wie een ander steeds de schuld geeft van zijn eigen problemen zal nooit een oplossing kunnen vinden. Neem bijvoorbeeld een allochtone Nederlander die geweigerd wordt voor een baan omdat hij niet goed genoeg is. Zo iemand krijgt van de overheid en talloze instanties te horen dat hij gediscrimineerd wordt. De gedachte dat je gediscrimineerd wordt is veel aangenamer dan de realisatie dat je beter Nederlands moet spreken, of een hogere opleiding moet volgen. Dus blijft zo iemand in zelfmedelijden zwelgen. In Nederland is deze instelling een maatschappelijk probleem wat opgelost moet worden, maar in een oorlog is een tegenstander met oogkleppen op ideaal.

Moslims in het algemeen, en dus ook de Palestijnen, hebben voor zelfmedelijden een waar talent. Dat heeft natuurlijk niets te maken met genen, maar met de cultuur. De Arabisch Islamitische cultuur staat het niet toe om fouten te maken. Wie zich vergist of iets verkeerd gedaan heeft ontkent dat gewoon. De eer is namelijk belangrijker dan de waarheid. Daarbij komt dat de Joden een uitzonderlijk aantrekkelijke zondebok zijn. Niet alleen omdat Palestijnen legitieme redenen hebben om een hekel te hebben aan Israël, maar ook vanwege de geschiedenis van het zo vervolgde Joodse volk. Dat maakt de Joden niet zielig, in tegendeel. Je zou bijna kunnen zeggen dat het niet eerlijk is om de Islamitisch/Arabische cultuur met haar onvermogen om kritisch naar zichzelf te kijken, in contact te brengen met de meest populaire zondebok uit de geschiedenis. Dat kunnen Moslims gewoon niet aan, de verleiding om de Joden overal de schuld van te geven is voor deze arme mensen te groot.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Wilders is een walgelijk mannetje met zijn achterlijke uitspraken. Tsunami van de islam.
Dubbele nationaliteit.
Loyaliteit..bladieblabla.
Is het verkeerd om onze maatschappij te verdedigen en kulturele waarden die we hebben opgebouwd?

Moeten we een vreemde kutuur haar aanspraken acepteren, zonder toelating van ons er vragen over te stellen?

Zijn we niet geoorloofd openlijk te zeggen waarom ze hier zijn? Hun politieke en religieuze leiders in hun thuislanden maken er geen geheim van.

Moeten we ook het feit aanvaarden dat wij het zijn die hier ook voor moeten betalen?

Wij hebben groepen van meer dan 150 nationaliteiten hier. Het is maar één groep die speciale voorwaarden eist, zich vanuit haar religie gewettigd ziet de maatschapij van harmonie en veiligheid te ondermjnen.

Kunnen we de hoop uiten van in de toekomst die maatschappij van harmonie en veiligheid terug te zien.

IS het rascisme, tegen een religie te sprekendie - vanuit ons perspectief- gewelddadig en oppressief is? Dingen te discussieren die de volgelingen -onderling- oopenlijk toegeven?
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Vroeger waren het de joden..
nu zijn de moslims aan de beurt.
Het is nochtans vanuit de Islam/Linkse alliantie dat het antisemitisme een bloeiende wederkomst krijgt.

Zielig, je slachtofferrol camoufleren in diegenen die je het eerst van de wereld gevaagd wil hebben?

Zijn jullie een Minderheidzoals Joden?
26milj Belgen en Nederlanders tegenover een Ummah van 1,2 miljard Moslims.
Stelletje huichelaars.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
melihacan
Berichten: 62
Lid geworden op: za jan 06, 2007 3:13 am
Locatie: amsterdam

Bericht door melihacan »

Lodewijk Nasser schreef:
melihacan schreef:Wilders is een walgelijk mannetje met zijn achterlijke uitspraken. Tsunami van de islam.
Dubbele nationaliteit.
Loyaliteit..bladieblabla.


Ok, je hebt een universitaire opleding, twee universitaire opleidingen in het buitenland, je spreekt je talen, je bent staatssecretaris.
Hmm..maar hoe weet ik dat je echt geintegreerd bent?

Ok, je hebt geneeskunde gestudeerd en je werkt nu als gynaecoloog in een ziekenhuis.
Hmmm...maar hoe weet ik dat je echt geintegreerd bent?

Ok, je staat bij de metrostations en controleert de kaartjes van de reizigers.
Hmmm....maar hoe weet ik nu dat je echt geintegreerd bent?

Ok, je haalt elke week mijn vuilnis op en hangt achter de vuilniswagen.
Hmmm...maar hoe weet ik nu dat je echt geintegrerd bent?

Ok, je zit achter de kassa bij de albert hijen en draagt een blauwe hoofdoek. Je bent knap, je lacht en bent zeer klantvriendelijk.
Hmmm...maar hoe weet ik nu dat je echt geintegreerd bent?

Dit is hetgeen dat ik altijd moeilijk kan verdragen bij moslims. Die eeuwige slachtofforrol. Je leeft in NL: een land waar de kansen voor het oprapen liggen, maar altijd blijven klagen dat je tekort komt.

Mijn vriend Daniel T. Boom, en het is net of hij jou in gedachte heeft, schreef er eens het volgende over:
Wie een ander steeds de schuld geeft van zijn eigen problemen zal nooit een oplossing kunnen vinden. Neem bijvoorbeeld een allochtone Nederlander die geweigerd wordt voor een baan omdat hij niet goed genoeg is. Zo iemand krijgt van de overheid en talloze instanties te horen dat hij gediscrimineerd wordt. De gedachte dat je gediscrimineerd wordt is veel aangenamer dan de realisatie dat je beter Nederlands moet spreken, of een hogere opleiding moet volgen. Dus blijft zo iemand in zelfmedelijden zwelgen. In Nederland is deze instelling een maatschappelijk probleem wat opgelost moet worden, maar in een oorlog is een tegenstander met oogkleppen op ideaal.

Moslims in het algemeen, en dus ook de Palestijnen, hebben voor zelfmedelijden een waar talent. Dat heeft natuurlijk niets te maken met genen, maar met de cultuur. De Arabisch Islamitische cultuur staat het niet toe om fouten te maken. Wie zich vergist of iets verkeerd gedaan heeft ontkent dat gewoon. De eer is namelijk belangrijker dan de waarheid. Daarbij komt dat de Joden een uitzonderlijk aantrekkelijke zondebok zijn. Niet alleen omdat Palestijnen legitieme redenen hebben om een hekel te hebben aan Israël, maar ook vanwege de geschiedenis van het zo vervolgde Joodse volk. Dat maakt de Joden niet zielig, in tegendeel. Je zou bijna kunnen zeggen dat het niet eerlijk is om de Islamitisch/Arabische cultuur met haar onvermogen om kritisch naar zichzelf te kijken, in contact te brengen met de meest populaire zondebok uit de geschiedenis. Dat kunnen Moslims gewoon niet aan, de verleiding om de Joden overal de schuld van te geven is voor deze arme mensen te groot.

Moslims zitten dus niet in een slachtofferrol. Ze zijn sterk, werken keihard en zijn onafhankelijk. Ze zijn trots.

Dit kunnen jouw soort mensen niet hebben jaloers als ze zijn..

het enige wat jou rest is hen te kleineren om jezelf toch nog een beetje op te hemelen. Arme man..de mensen van de media...de politiek

laat de moslims toch met rust. Probeer iets van je eigen leven te maken.

Want heus moslims leven ook verder, die houden zich niet met anderen bezig. Ze weten waarom ze leven en waarvoor ze leven en zijn ook niet afgunstig.


Wat is het toch mooi om een moslim te zijn. Ik heb echt medelijden met jullie, echt waar.
Galiba ikisinden birinin cebinde skaller bulunuyordu..
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

Moslims zitten dus niet in een slachtofferrol. Ze zijn sterk, werken keihard en zijn onafhankelijk. Ze zijn trots.
juist wel...
ik zie onder jongeren heel erg de neiging om elke opmerking als discriminatie te bestempelen, terwijl ze zelf wel aanstootgevende dingen mogen zeggen... :roll:

zoals lodewijk al zei, de kansen hier zijn ongekend. zet je beste beentje voor en mensen krijgen de kans gewoon niet meer iets denegrerends te zeggen.
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
melihacan
Berichten: 62
Lid geworden op: za jan 06, 2007 3:13 am
Locatie: amsterdam

Bericht door melihacan »

Wilders vindt het verschrikkelijk dat er twee moslims in het kabinet zitten. Dat kan niet dat mag niet!!
Twee moslims..

Hoe halen zij het in hun hoofd!!

Democratie?? Steek dat woord maar in je kont.

Als het aan Wilders en de mensen van faitfreedom ligt, moeten moslims verrotten in verpauperde wijken.
Gereduceerd worden tot een subject van allochtonenbeleid.
Moslims worden voorgeschoteld als nieuws van de dag. Zonder de islam geen kijkcijfers.
etc.etc.

Democratie bestaat niet. Ook niet op deze site.

Mijn stuk over een meisje met hoofddoek die gisteren in de metro van Amsterdam in elkaar geslagen is, is eruit gehaald. Zij werd door een man aangesproken omdat ze een hoofddoek droeg. Ze moest oprotten naar haar eigen land. de man schold haar uit en sloeg haar in elkaar.

Het mag blijkbaar niet gezegd worden.

Jullie willen niet alles horen.

Stop je kop maar in de grond en de democratie in je kont.
Galiba ikisinden birinin cebinde skaller bulunuyordu..
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Mijn stuk over een meisje met hoofddoek die gisteren in de metro van Amsterdam in elkaar geslagen is, is eruit gehaald. Zij werd door een man aangesproken omdat ze een hoofddoek droeg. Ze moest oprotten naar haar eigen land. de man schold haar uit en sloeg haar in elkaar.

Het mag blijkbaar niet gezegd worden.

Jullie willen niet alles horen.

Stop je kop maar in de grond en de democratie in je kont.

Danku zeer. Nu weet ik 't zeker. Een jongeman hier genaamd Ikkeniet die heeft hier ook een aantal dingen gepost. Hij vertelde me aan de telefoon dat ze gelijk verwijderd waren.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

melihacan schreef:Wilders vindt het verschrikkelijk dat er twee moslims in het kabinet zitten. Dat kan niet dat mag niet!!
Twee moslims..

Lul toch niet zo slap dom wicht.
Luister eerst eens wat hij heeft gezegd.
Het gaat hem niet om de moslims maar om het feit dat er 2 nationaliteiten zijn. Dat hadden ook Nederlands en Duits kunnen zijn.

Hoe halen zij het in hun hoofd!!

Democratie?? Steek dat woord maar in je kont.

Slaat nergens op. zonder democratie had Wilders niet gekozen geworden en had jij hier niet in dit land de onzin uit kunnen kramen die je nu wel doet!!!!!!!!!!!

Als het aan Wilders en de mensen van faitfreedom ligt, moeten moslims verrotten in verpauperde wijken.
Gereduceerd worden tot een subject van allochtonenbeleid.
Moslims worden voorgeschoteld als nieuws van de dag. Zonder de islam geen kijkcijfers.
etc.etc.

slaat ook nergens op.
Wij hebben al zo vaak betoogd dat moslims als mens onze broeders en zusters zijn. De islam dat is het kwaad in de wereld. En denk erom: Ik weet heeeeeeeeeel goed waar ik over praat!!!


Democratie bestaat niet. Ook niet op deze site.

Mijn stuk over een meisje met hoofddoek die gisteren in de metro van Amsterdam in elkaar geslagen is, is eruit gehaald. Zij werd door een man aangesproken omdat ze een hoofddoek droeg. Ze moest oprotten naar haar eigen land. de man schold haar uit en sloeg haar in elkaar.

Het mag blijkbaar niet gezegd worden.

Jullie willen niet alles horen.

Wij willen graag bronnen horen.
NIEMAND ANDERS HEEFT DIT GELEZEN OF GEHOORD.
Kom maar op met je bronnen!!!!!!!!!!!!!!
En als je het kunt aantonen dan heb je het grootste gelijk van de wereld en krijg je dat ook.
Maar niet zomaar iets brullen!!!!!


Stop je kop maar in de grond en de democratie in je kont.
Wil je mij misschien vertellen waar ter wereld er een ISLAMitisch land is waar democratie is!!!!!!!!!!!!!!!

En je mag me ook vertellen waar die democratieen WEL zijn.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

Chaimae schreef:
Mijn stuk over een meisje met hoofddoek die gisteren in de metro van Amsterdam in elkaar geslagen is, is eruit gehaald. Zij werd door een man aangesproken omdat ze een hoofddoek droeg. Ze moest oprotten naar haar eigen land. de man schold haar uit en sloeg haar in elkaar.

Het mag blijkbaar niet gezegd worden.

Jullie willen niet alles horen.

Stop je kop maar in de grond en de democratie in je kont.

Danku zeer. Nu weet ik 't zeker. Een jongeman hier genaamd Ikkeniet die heeft hier ook een aantal dingen gepost. Hij vertelde me aan de telefoon dat ze gelijk verwijderd waren.
Moderator, is dit onderwerp verwijderd? Ik geloof er helemaal niks van, maar wik het toch wel even checken! Hoogst waarschijnlijk door de poster zelf verwijderd om dit verwijt te kunnen maken; we weten hoe salafisten met de waarheid omgaan. Liegen en bedriegen, dat is hun wapen.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Wilders vindt het verschrikkelijk dat er twee moslims in het kabinet zitten. Dat kan niet dat mag niet!!
Twee moslims..
Wilders vraagt zich enkel af waar de loyaliteit van die Moslims ligt.
Dat is een heel goeie vraag. Zeker omdat zo dikwijls door Moslimclerics en politieke leiders geroepen wordt dat de import van onze nieuwe bevolking enkel dient om Europa te onderwerpen aan Islam.

Zeker omdat zo dikwijls door Moslimclerics gepredikt wordt dat onze democratie het werk van Satan is, moet vervangen worden door de wet van Allah.
Stop je kop maar in de grond en de democratie in je kont.
Dat jij daar ook achter staat toon je in bovenstaande zin.

Wij willen jullie gedegenereerde profeet niet.
Wij willen julie gedegenereerde god Allah ook niet.
Als jullie ook willen degenereren door het voorbeeld van die twee te volgen, doe dat ik je eigen territoria. Niet hier.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

melihacan schreef:Moslims zitten dus niet in een slachtofferrol. Ze zijn sterk, werken keihard en zijn onafhankelijk. Ze zijn trots.

Dit kunnen jouw soort mensen niet hebben jaloers als ze zijn.
Ik ben nog nooit iemand tegen gekomen die jaloers is op moslims. Er is ook niets om jaloers op te zijn! Moslims bengelen onderaan de maatschappelijke ladder en zijn zelf afgunstig op het Westen omdat hun eigen cultuur gestagneerd is. De haat tegen Joden komt wel voort uit afgunst, want zij staan wel bovenaan de maatschappelijke ladder.

De overeenkomst met antisemitisme en Islamkritiek is trouwens ver te zoeken. Joden hebben zich nooit op dezelfde manier opgesteld als de moslims. Joden stonden niet vijandig tegenover onze cultuur en streefden niet naar een totalitaire ‘Joodse staat’ in ons land, ze verkrachtten geen westerse vrouwen, preekten geen haat in hun synagogen, pleegden geen terreuraanslagen. Joden onthoofden geen gegijzelden met video-opnamen. Joden hebben geen geschiedenis van 1000 jaar gewapende aanvallen op Europa, India, Afrika, het Midden-Oosten en centraal Azië. Joden snijden niet de keel door van Boeddhistisch monniken in Thailand en onthoofden geen christelijke meisjes in Indonesië. Joden slachten geen Hindoes af in Bangladesh (vandaag de dag!) en steken geen christelijke nonnen neer in Egypte. Joden behoorden tot de meest getalenteerde en welvarende etnische groep van Europa, terwijl moslims onder aan de maatschappelijke ladder bengelen. Hoewel moslims 20% van de wereldbevolking uitmaken hebben ze slechts 3 Nobelprijzen geproduceerd voor wetenschap en literatuur, terwijl de Joden, slechts 0.2% van de wereldbevolking en 120 Nobelprijzen gekregen hebben op het gebied van wetenschap, economie, medicijnen en literatuur. Voor WO II vulden de Joden de universiteiten, moslims vandaag de dag vullen de gevangenissen.

Bovenstaand is ontleend aan een artikel van Fjordman:

http://fjordman.blogspot.com/2005/11/ar ... today.html

Wij jaloers op moslims? Laat mij niet lachen!!!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Polleke schreef:
Chaimae schreef:
Mijn stuk over een meisje met hoofddoek die gisteren in de metro van Amsterdam in elkaar geslagen is, is eruit gehaald. Zij werd door een man aangesproken omdat ze een hoofddoek droeg. Ze moest oprotten naar haar eigen land. de man schold haar uit en sloeg haar in elkaar.

Het mag blijkbaar niet gezegd worden.

Jullie willen niet alles horen.

Stop je kop maar in de grond en de democratie in je kont.

Danku zeer. Nu weet ik 't zeker. Een jongeman hier genaamd Ikkeniet die heeft hier ook een aantal dingen gepost. Hij vertelde me aan de telefoon dat ze gelijk verwijderd waren.
Moderator, is dit onderwerp verwijderd? Ik geloof er helemaal niks van, maar wik het toch wel even checken! Hoogst waarschijnlijk door de poster zelf verwijderd om dit verwijt te kunnen maken; we weten hoe salafisten met de waarheid omgaan. Liegen en bedriegen, dat is hun wapen.
Ik verwijder nooit onderwerpen.
Ze zijn verhuist naar de plek waar ze thuis horen.
Als deze dame het gehele forum zou lezen, en minder selectief zou zijn , dan was zij ze tegen gekomen.
Nadat ze gisteren uitgelogd was , zijn er nog een paar antwoorden op deze post geweest.

Hier kan ze haar posten vinden.

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 7826#67826

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... php?t=7886

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... php?t=7885
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

ariel je bent te goed voor haar...
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
anna
Berichten: 331
Lid geworden op: za feb 17, 2007 1:32 am

Bericht door anna »

melihacan

Muhammed heeft gezegd:
'jullie [moslims] moeten je niets aantrekken van kritiek want kritiek kan je verwachten'.


Enig idee waarom moslims "kritiek kunnen verwachten" op hun religie volgens de stichter daarvan? Want WAAROM kritiek als de Islam zo geweldig en foutloos is?

Dat wij vermeend "jaloers" zouden zijn komt ook uit de Islam waarin 'Allah' zijn moslims voortrekt ten koste van anderen en moslims ophitst "
ons te vermoorden, ons land te stelen en onze goederen" en ons uiteindelijk te "vernietigen' door het "verbranden in zijn Hel'-
net zoals Hitler dat deed met mensen.

Het anti-semitisme in de Koran is niet te gelóven gruwelijk, totaal onaanvaardbaar zoals ook de haat van 'Allah'voor christenen in feite voor iedereen die geen 'moslim' is - en vandaar dat Wilders zegt dat de Koran gedecimeerd moet worden opdat wij samen kunnen leven met 'moslims'. Ik geef hem groot gelijk want ook voor mij is die Koran/Islam een Grote Oorlogsverklaring en de aanwezigheid van moslims die in die Gruwelijke 'Allah'geloven een doorn in mijn oog.

Moeten wij "jaloers" op zijn op jouw discriminerende, intolerante, racistische, moordende 'Allah' en zijn even gruwelijke en moordende Mohammed de 'profeet'? :roll: :roll:

Dat jij de Islam en de Koran niet kent is niet onze schuld. Ga daarom je licht op steken o.a. hier en op het internationale F.F.I. forum waar afvalligen van de Islam de Koran dónders goed kennen om uit te vinden waarom miljoenen mensen o.a. in Europa de Islam verachten en niet kúnnen respecteren.
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

melihacan schreef:Moslims zitten dus niet in een slachtofferrol. Ze zijn sterk, werken keihard en zijn onafhankelijk. Ze zijn trots.
Sterk?
Vindt jij mensen die zich door een religieuze dictatuur laten onderdrukken "sterk" Melihacan?

Keihard werken?
Er zullen er vast wel zijn die hun steentje bijdragen om onze economische welvaart enigszins op peil te houden, maar als we de cijfers van het CBS bekijken moeten we helaas conluderen dat een zeer groot gedeelte toch liever van die economische welvaart profiteerd.

Onafhankelijk?
Iemand die niet kan leven zonder de geestelijke leiding van een 'religie' (sekte) kunnen we moeilijk "onafhankelijk" noemen.

Trots?
Leg mij eens uit waar een moslim trots op kan zijn?
Dit kunnen jouw soort mensen niet hebben jaloers als ze zijn..
Jouw soort mensen..., kun je daar misschien een definitie van geven Melihacan?
Volgens mij mogen de moslims in hun handen knijpen dat westerlingen zo sociaal en verdraagzaam zijn.
Hadden 'wij' namelijk de zelfde instelling als de islam "alles wat niet tot ons (religieuze) cluppie behoort deugt niet", dan hadden er nu echt niet meer dan een miljoen moslims in Nederland gewoond...
Want heus moslims leven ook verder, die houden zich niet met anderen bezig. Ze weten waarom ze leven en waarvoor ze leven en zijn ook niet afgunstig.
Open je ogen Melihacan, en zie wat de moslims de wereld aandoen... (klik maar eens op mijn onderschrift b.v, of kijk eens op: http://www.thereligionofpeace.com)

Het is echt geen toeval dat het hoofdzakelijk moslims zijn die verantwoordelijk zijn voor de terreur in de wereld, de bron en voedingbodem voor deze gewelddadigheden kunnen we namelijk terugvinden in de 'religie' (sekte) die zij aanbidden en proberen na te leven.
En de gruweldaden van de grondlegger van de islam, die zij verheerlijken en als hun grote voorbeeld zien.

Slapen doen we s'nachts Melihacan...
Wat is het toch mooi om een moslim te zijn. Ik heb echt medelijden met jullie, echt waar.
En wat is er zo mooi aan om voor een god te buigen die verdeeldheid en haat onder mensen probeert te zaaien, en die aanzet tot moord en doodslag, en het gebruik van geweld Melihacan?

Ben je daar zo "trots" op?
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Polleke schreef:
Chaimae schreef:
Mijn stuk over een meisje met hoofddoek die gisteren in de metro van Amsterdam in elkaar geslagen is, is eruit gehaald. Zij werd door een man aangesproken omdat ze een hoofddoek droeg. Ze moest oprotten naar haar eigen land. de man schold haar uit en sloeg haar in elkaar.

Het mag blijkbaar niet gezegd worden.

Jullie willen niet alles horen.

Stop je kop maar in de grond en de democratie in je kont.

Danku zeer. Nu weet ik 't zeker. Een jongeman hier genaamd Ikkeniet die heeft hier ook een aantal dingen gepost. Hij vertelde me aan de telefoon dat ze gelijk verwijderd waren.
Moderator, is dit onderwerp verwijderd? Ik geloof er helemaal niks van, maar wik het toch wel even checken! Hoogst waarschijnlijk door de poster zelf verwijderd om dit verwijt te kunnen maken; we weten hoe salafisten met de waarheid omgaan. Liegen en bedriegen, dat is hun wapen.

Noem jij mij een salfist? Ik ben een Moslim, een Soenia.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Weet jij niet dat Salafisme Sunni is Chaimae?
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

melihacan schreef:Mijn stuk over een meisje met hoofddoek die gisteren in de metro van Amsterdam in elkaar geslagen is, is eruit gehaald. Zij werd door een man aangesproken omdat ze een hoofddoek droeg. Ze moest oprotten naar haar eigen land. de man schold haar uit en sloeg haar in elkaar.
Tjonge zeg, er wordt iemand met een hoofddoek om in elkaar geslagen en meneer Melihacan voelt zich meteen zwaar gechoqueerd...

Gek dat ik meneer Melihacan nooit hoor over de daden waar zijn geloofsgenoten onze samenleving mee 'verrijken'...
De politie is een grootscheeps onderzoek gestart naar overlast die met name Marokkaanse jongeren zouden veroorzaken in en rond het zwembad De IJzeren Man in Weert.

Aanleiding is een voorval van afgelopen weekend, toen een negentienjarige vrouw uit de regio Roermond bij het zwembad werd betast en geslagen.

Onder meer wordt gekeken of er een relatie bestaat tussen deze gebeurtenis en een voorval begin vorige maand. Toen werd een 42-jarige man uit het Belgische Bocholt aangevallen door een groep van twintig jongeren. Ook in dit geval zouden de belagers vooral van Marokkaanse afkomst zijn. Over de aanleiding van deze zaak is nog altijd geen helderheid.

Naast deze twee concrete aangiftes zegt de politie ’signalen’ te hebben dat de allochtone jongeren vaker voor overlast zorgen op en bij het zwembad. “Het gaat om een groter aantal Marokkaanse jongens die vooral vrouwen lastigvallen'’, verzekert een woordvoerster. “Via een grootscheeps onderzoek met onder meer getuigenverhoren proberen we te achterhalen of er een verband is tussen de twee aangiften en zo ja, waar de groep jongeren dan vandaan komt.'’

De woordvoerster uit vooral haar zorgen over de agressie waarmee de overlast gepaard gaat. Zo werd de negentienjarige vrouw vorig weekend in haar gezicht geslagen omdat ze tegensputterde toen ze betast werd. Ook haar vriend, die te hulp schoot, kreeg klappen. De vrouw heeft aangifte van mishandeling gedaan. In de zaak met de Bocholtse man moest er een buitenstaander aan te pas komen om het slachtoffer te ontzetten. De Belg kon zodoende naar zijn auto vluchten.

“Het is geen nieuw en ook geen typisch Weerts probleem dat allochtone jongeren vrouwen lastigvallen in zwembaden'’, stelt de politiewoordvoerster. “Maar dit jaar valt het ons in Weert wel op dat ze daarbij steeds agressiever te werk gaan.'’


Bron: Dutch Disease Report
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

BFA schreef:Weet jij niet dat Salafisme Sunni is Chaimae?
Er zit een verschil tussen die twee stromingen. Noem me nooit meer zo wil je. Ik ben gewoon een Moslim die de koran en de Soenah van Rasoel Mohammed vrede zij hem volgt.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Roelof schreef:
melihacan schreef:Mijn stuk over een meisje met hoofddoek die gisteren in de metro van Amsterdam in elkaar geslagen is, is eruit gehaald. Zij werd door een man aangesproken omdat ze een hoofddoek droeg. Ze moest oprotten naar haar eigen land. de man schold haar uit en sloeg haar in elkaar.
Tjonge zeg, er wordt iemand met een hoofddoek om in elkaar geslagen en meneer Melihacan voelt zich meteen zwaar gechoqueerd...

Gek dat ik meneer Melihacan nooit hoor over de daden waar zijn geloofsgenoten onze samenleving mee 'verrijken'...
De politie is een grootscheeps onderzoek gestart naar overlast die met name Marokkaanse jongeren zouden veroorzaken in en rond het zwembad De IJzeren Man in Weert.

Aanleiding is een voorval van afgelopen weekend, toen een negentienjarige vrouw uit de regio Roermond bij het zwembad werd betast en geslagen.

Onder meer wordt gekeken of er een relatie bestaat tussen deze gebeurtenis en een voorval begin vorige maand. Toen werd een 42-jarige man uit het Belgische Bocholt aangevallen door een groep van twintig jongeren. Ook in dit geval zouden de belagers vooral van Marokkaanse afkomst zijn. Over de aanleiding van deze zaak is nog altijd geen helderheid.

Naast deze twee concrete aangiftes zegt de politie ’signalen’ te hebben dat de allochtone jongeren vaker voor overlast zorgen op en bij het zwembad. “Het gaat om een groter aantal Marokkaanse jongens die vooral vrouwen lastigvallen'’, verzekert een woordvoerster. “Via een grootscheeps onderzoek met onder meer getuigenverhoren proberen we te achterhalen of er een verband is tussen de twee aangiften en zo ja, waar de groep jongeren dan vandaan komt.'’

De woordvoerster uit vooral haar zorgen over de agressie waarmee de overlast gepaard gaat. Zo werd de negentienjarige vrouw vorig weekend in haar gezicht geslagen omdat ze tegensputterde toen ze betast werd. Ook haar vriend, die te hulp schoot, kreeg klappen. De vrouw heeft aangifte van mishandeling gedaan. In de zaak met de Bocholtse man moest er een buitenstaander aan te pas komen om het slachtoffer te ontzetten. De Belg kon zodoende naar zijn auto vluchten.

“Het is geen nieuw en ook geen typisch Weerts probleem dat allochtone jongeren vrouwen lastigvallen in zwembaden'’, stelt de politiewoordvoerster. “Maar dit jaar valt het ons in Weert wel op dat ze daarbij steeds agressiever te werk gaan.'’


Bron: Dutch Disease Report
volgens mij is melihacane een wicht van een jaar of 17, 18
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Chaimae schreef:Ik ben gewoon een Moslim die de koran en de Soenah van Rasoel Mohammed vrede zij hem volgt.
Mohammed Rasoel?
Die heeft ook een zeer intressante leer geschreven:
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Thomas schreef:volgens mij is melihacane een wicht van een jaar of 17, 18
Qua leeftijd zit je volgens mij aardig goed Thomas, maar of het een jongen of een meisje is kan ik zo niet zeggen.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Roelof schreef:
Chaimae schreef:Ik ben gewoon een Moslim die de koran en de Soenah van Rasoel Mohammed vrede zij hem volgt.
Mohammed Rasoel?
Die heeft ook een zeer intressante leer geschreven:
Dat scheen een Pakistaanse varietee-artiest te zijn.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Plaats reactie