Buyisib betekent: "Appel, geur van de liefde..."

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

Lodewijk Nasser schreef:
Chaimae schreef:
Buyisib schreef:Nou heb ik heel even dit niet kunnen begrijpen (althans de beweringen van vele forumleden). Zijn het de moslims die hypocriet zijn of juist de Islam?
Het zijn de Moslims die hypocreit zijn en niet de Islam. Het zijn de Moslims die fouten maken en imperfect zijn en niet de Islam.
De boom herken je aan zijn vruchten.
kun je niet vaak genoeg herhalen.

en chaimae.. alweer wordt je onderuitgehaald, valt het je op hoe geduldig mensen antwoorden? iets waar jij nooit de moeite voor neemt.
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Miep
Berichten: 668
Lid geworden op: wo dec 06, 2006 12:16 am

Bericht door Miep »

Menstruatie is een ziekte, je moet dan gedekt worden .
Dan is de vrouw er 9 maanden vanaf.

Dat verklaart dan een heleboel he............
God liefhebben boven alles en je naaste alsjezelf.
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

habibti schreef:Menstruatie is een ziekte, je moet dan gedekt worden .
Dan is de vrouw er 9 maanden vanaf.

Dat verklaart dan een heleboel he............
dat is echt idioot...
je moet wel heel stom zijn om dit goed te keuren
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Miep
Berichten: 668
Lid geworden op: wo dec 06, 2006 12:16 am

Bericht door Miep »

Hoi Silly,
dat is echt idioot...
je moet wel heel stom zijn om dit goed te keuren
Ik bedoelde dit cynisch, gecombineerd met hun obsessie voor/tegen seks kom je hier op uit.

Tegelijk een mooi excuus voor hun perversheid .
God liefhebben boven alles en je naaste alsjezelf.
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

ik zie het ze nog zeggen ook :oops:

het zou niet de eerste keer zijn dat ze van die belachelijke conclusies zouden trekken :S
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

Buyisib schreef:Wanneer een vrouw menstrueert mag zij geen koranverzen aanraken. Wel mag zij natuurlijk de Koran (zonder het aan te raken) of andere boeken lezen. Het beluisteren van koranrecitaties is ook toegestaan. Daarnaast mogen zij het gebed niet verrichten, niet vasten en ook geen seks hebben. Het is een ziekte en god heeft de vrouw 'vakantie' gegeven.

Althans volgens de Sjiietische leer.
Aha, ik begin em te begrijpen... de man mag geen seks hebben met een vrouw die ongesteld is.. dus hij neemt er gewoon 4 :D Steeds afwisselen, als de ene ongesteld is, zijn de andere 3 het niet, of andersom, maar zo heeft hij elke dag beschikking over in ieder geval 1 vrouw.

De moslimman hoort eigelijk 7 vrouwen te mogen hebben, elke dag 1 :lol: 'Jij bent maandag, jij bent dinsdag...'
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

Ilona schreef:
Buyisib schreef:Wanneer een vrouw menstrueert mag zij geen koranverzen aanraken. Wel mag zij natuurlijk de Koran (zonder het aan te raken) of andere boeken lezen. Het beluisteren van koranrecitaties is ook toegestaan. Daarnaast mogen zij het gebed niet verrichten, niet vasten en ook geen seks hebben. Het is een ziekte en god heeft de vrouw 'vakantie' gegeven.

Althans volgens de Sjiietische leer.
Aha, ik begin em te begrijpen... de man mag geen seks hebben met een vrouw die ongesteld is.. dus hij neemt er gewoon 4 :D Steeds afwisselen, als de ene ongesteld is, zijn de andere 3 het niet, of andersom, maar zo heeft hij elke dag beschikking over in ieder geval 1 vrouw.

De moslimman hoort eigelijk 7 vrouwen te mogen hebben, elke dag 1 :lol: 'Jij bent maandag, jij bent dinsdag...'
whahahah ilonadier.. breng ze nou niet op ideeen... voor je het weet heb je een engel op je dak die met het wonderlijke bevel komt dat het er 7 mogen zijn. 4 is al erg genoeg joh :oops:
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Gebruikersavatar
Melissa
Berichten: 366
Lid geworden op: di jan 09, 2007 11:25 pm

Bericht door Melissa »

Ilona schreef: Aha, ik begin em te begrijpen... de man mag geen seks hebben met een vrouw die ongesteld is.. dus hij neemt er gewoon 4 :D Steeds afwisselen, als de ene ongesteld is, zijn de andere 3 het niet, of andersom, maar zo heeft hij elke dag beschikking over in ieder geval 1 vrouw.

De moslimman hoort eigelijk 7 vrouwen te mogen hebben, elke dag 1 :lol: 'Jij bent maandag, jij bent dinsdag...'
Daar word de moslimman nog steeds niet mee geholpen. Het schijnt namelijk zo te zijn, dat wanneer een groep vrouwen bij elkaar woont, ze vaak op een gegeven moment op dezelfde tijd hun menstruatie hebben.

Even opgezocht op google, of dat wat ik gehoord had klopte, en was wel moelijk te vinden:
Maar, benadrukt ze, deze hormonale synchronisatie komt alleen voor bij stellen die samen wonen, parallel aan studies waarin gevonden wordt dat vrouwen die samenleven een gesynchroniseerde menstruele cyclus ontwikkelen.

De menstruatiecyclus van vrouwen die (zo goed als) samen leven, begint zich na een tijdje op mekaar af te stemmen.


Verders, dat Chaimea nu haar koran niet mag aanraken omdat ze onrein zou zijn, blijkt maar weer wat een belachelijke regels ze moet volgen. Onrein, omdat er een klein beetje bloed uit je vagina komt, die met tampons en maandverband, zo weg is. Ik kan niet niet anders zeggen dan BELACHELIJK!!
Laatst gewijzigd door Melissa op vr mar 02, 2007 2:28 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Silly schreef:
Ilona schreef:
Buyisib schreef:Wanneer een vrouw menstrueert mag zij geen koranverzen aanraken. Wel mag zij natuurlijk de Koran (zonder het aan te raken) of andere boeken lezen. Het beluisteren van koranrecitaties is ook toegestaan. Daarnaast mogen zij het gebed niet verrichten, niet vasten en ook geen seks hebben. Het is een ziekte en god heeft de vrouw 'vakantie' gegeven.

Althans volgens de Sjiietische leer.
Aha, ik begin em te begrijpen... de man mag geen seks hebben met een vrouw die ongesteld is.. dus hij neemt er gewoon 4 :D Steeds afwisselen, als de ene ongesteld is, zijn de andere 3 het niet, of andersom, maar zo heeft hij elke dag beschikking over in ieder geval 1 vrouw.

De moslimman hoort eigelijk 7 vrouwen te mogen hebben, elke dag 1 :lol: 'Jij bent maandag, jij bent dinsdag...'
whahahah ilonadier.. breng ze nou niet op ideeen... voor je het weet heb je een engel op je dak die met het wonderlijke bevel komt dat het er 7 mogen zijn. 4 is al erg genoeg joh :oops:
Dat heb je goed gezegd Silly:4 is al erg genoeg.

Ik heb met 3 al zo'n moeite :biggrin: :biggrin:
Laten we zeggen minstens zo ERG als 4......
(En dan hebben we het niet eens over de sex want dat mag ik slechts met 1)

Met vr.gr.


Thomas
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Weet je het zeker met die lelijke kop van je....????
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Melissa schreef:
Ilona schreef: Aha, ik begin em te begrijpen... de man mag geen seks hebben met een vrouw die ongesteld is.. dus hij neemt er gewoon 4 :D Steeds afwisselen, als de ene ongesteld is, zijn de andere 3 het niet, of andersom, maar zo heeft hij elke dag beschikking over in ieder geval 1 vrouw.

De moslimman hoort eigelijk 7 vrouwen te mogen hebben, elke dag 1 :lol: 'Jij bent maandag, jij bent dinsdag...'
Daar word de moslimman nog steeds niet mee geholpen. Het schijnt namelijk zo te zijn, dat wanneer een groep vrouwen bij elkaar woont, ze vaak op een gegeven moment op dezelfde tijd hun menstruatie hebben.

Even opgezocht op google, of dat wat ik gehoord had klopte, en was wel moelijk te vinden:
Maar, benadrukt ze, deze hormonale synchronisatie komt alleen voor bij stellen die samen wonen, parallel aan studies waarin gevonden wordt dat vrouwen die samenleven een gesynchroniseerde menstruele cyclus ontwikkelen.

De menstruatiecyclus van vrouwen die (zo goed als) samen leven, begint zich na een tijdje op mekaar af te stemmen.


Verders, dat Chaimea nu haar koran niet mag aanraken omdat ze onrein zou zijn, blijkt maar weer wat een belachelijke regels ze moet volgen. Onrein, omdat er een klein beetje bloed uit je vagina komt, die met tampons en maandverband, zo weg is. Ik kan niet niet anders zeggen dan BELACHELIJK!!
Die gesynchroniseerde menstruatie klopt volkomen Melissa. Men heeft zelfs ontdekt in de dierentuin van Planckendael dat de vrouwelijke bonono-aapjes gelijktijdig begonnen te menstrueren met hun vrouwelijke verzorgsters (of vice versa natuurlijk).

Maarre.... stoppen die moslimmannen hun vrouwtjes wel in dezelfde woning? Ik dacht het niet hé....
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Melissa
Berichten: 366
Lid geworden op: di jan 09, 2007 11:25 pm

Bericht door Melissa »

circe schreef: Maarre.... stoppen die moslimmannen hun vrouwtjes wel in dezelfde woning? Ik dacht het niet hé....
Dat weet ik niet. Hoe doen ze dat dan?
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ik begrijp niet dat er zo'n ophef over wordt gemaakt. De vrouw is inderdaad onrein tijdens haar periode. Je veotl je as vrouwzijnde echt niet rein in je periode. Verder mag een man die geen woedoe verricht heeft ook geen Koran aanraken.
Menstruatie heet in het Arabisch ook wel '' hayd.''
Menstruatie wordt in de Islam gezien als iets normaals en iets vrouwelijks.


Allah swt heeft het juist makkelijk gemaakt voor de vrouwen. Wij hoeven lekker een weekje niet te bidden.


''En zij vragen je omtrent de menstruatie. Zeg (hen): "Het is iets schadelijks, blijft dus gedurende de menstruatie van de vrouwen weg en gaat niet tot haar in, voordat zij hersteld zijn. Maar wanneer zij zich hebben gereinigd, gaat tot haar in, zoals God het je heeft bevolen. God bemint hen, die zich tot Hem wenden en zich rein houden.''
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

Dat heb je goed gezegd Silly:4 is al erg genoeg.

Ik heb met 3 al zo'n moeite
Laten we zeggen minstens zo ERG als 4......
(En dan hebben we het niet eens over de sex want dat mag ik slechts met 1)

Met vr.gr.
ahahha zolang ze maar na elkaar zijn en niet door mekaar heen heh (A)

ik snap gwn niet dat een normaal meisje haar man met anderen kan delen :shock:
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Silly schreef:
Dat heb je goed gezegd Silly:4 is al erg genoeg.

Ik heb met 3 al zo'n moeite
Laten we zeggen minstens zo ERG als 4......
(En dan hebben we het niet eens over de sex want dat mag ik slechts met 1)

Met vr.gr.
ahahha zolang ze maar na elkaar zijn en niet door mekaar heen heh (A)

ik snap gwn niet dat een normaal meisje haar man met anderen kan delen :shock:
Silly,

Ik heb het over mijn vrouw en mijn dochters!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Thomas
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
ric0
Berichten: 355
Lid geworden op: do nov 09, 2006 3:16 am

Bericht door ric0 »

Allah swt heeft het juist makkelijk gemaakt voor de vrouwen. Wij hoeven lekker een weekje niet te bidden
DEze opmerking spreekt boekdelen

Je Bid dus alleen omdat je het moet....

Wat een liefde spreekt hieruit......

Nu begrijp je misschien ook waarom we in het christendom geen vaste gebeden hebben....

Als je tot God bid is het omdat je dat wilt.....

er komt dus geen dwang in voor,Je bid uit liefde of om hulp
When you believe in all the good things of the Gospel and reject everything you think is bad.You don't believe the Gospel but you believe yourself...(augustine)
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

whahahhaha thomas .. dat verklaart een hoop :lol:
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Miep
Berichten: 668
Lid geworden op: wo dec 06, 2006 12:16 am

Bericht door Miep »

Chaimae,
je mag mannen niet verleiden,en dat doe je nu met je gepruilde lipjes.
God liefhebben boven alles en je naaste alsjezelf.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

sorry... 2x
Laatst gewijzigd door Monique op za mar 03, 2007 12:30 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Amorele atheistische nitwit
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Chaimae schreef:Menstruatie wordt in de Islam gezien als iets normaals en iets vrouwelijks.

en:

''En zij vragen je omtrent de menstruatie. Zeg (hen): "Het is iets schadelijks
Wat is het nu Chaimae... is het "normaal" of is het "schadelijk".?

Wanneer het schadelijk is...waar zit het "schadelijke" dan in?

Trouwens, wordt er in de koran uitgelegd wat menstruatie eigenlijk is of wordt er alleen gezegd dat er niet geneukt en gebeden mag worden?
Amorele atheistische nitwit
nina
Berichten: 1884
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 10:53 pm

Bericht door nina »

Chaimae schreef:Allah swt heeft het juist makkelijk gemaakt voor de vrouwen. Wij hoeven lekker een weekje niet te bidden.
Je bent er toch wel van op de hoogte dat je vanwege dit 'gemakje' extra zakaat moet betalen, anders zul je branden in de hel.

Het feit dat vrouwen menstrueren is er namelijk de oorzaak van dat Allah vrouwen laat branden in de hel. Daar kun je onderuit komen door je geld en juwelen af te staan.
Sahih Bukhari, volume 1, boek 6, nr 301:

Verteld door Abu Said Al-Khudri:

Op een keer ging de apostel van Allah naar de Musalla (om te bidden) voor het 'Id al Adha of Al-Fitr-gebed. Hij passeerde de vrouwen en zei: 'O vrouwen, geef aalmoezen, want ik heb gezien dat de meerderheid van de bewoners van het hellevuur jullie (vrouwen) waren.

Ze vroegen: 'Waarom is dat zo, apostel van Allah?' Hij antwoordde: 'Jullie vloeken de hele tijd en zijn je echtgenoten niet dankbaar. Ik heb niemand gezien die zwakzinniger in intelligentie en godsdienst is als jullie. Een voorzichtige, gevoelige man zou door sommigen van jullie aan het dwalen kunnen worden gebracht.'

De vrouwen vroegen: 'Apostel van Allah, waarom zijn wij zwakzinnig wat betreft intelligentie en godsdienst?' Hij antwoordde: 'Is het geen bewijs genoeg dat het getuigenis van vrouwen gelijk staat aan dat van 1 man?" Ze antwoordden bevestigend. Hij zei; 'Dat is het bewijs dat ze achterlijk zijn wat betreft intelligentie. En is het niet waar dat vrouwen niet mogen bidden of vasten tijdens hun menstruatie?" De vrouwen antwoordden bevestigend. Hij zei: 'Daarom zijn hun vermogens op het gebied van godsdienst beperkt'.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Monique schreef:
Chaimae schreef:Menstruatie wordt in de Islam gezien als iets normaals en iets vrouwelijks.

en:

''En zij vragen je omtrent de menstruatie. Zeg (hen): "Het is iets schadelijks
Wat is het nu Chaimae... is het "normaal" of is het "schadelijk".?

Wanneer het schadelijk is...waar zit het "schadelijke" dan in?

Trouwens, wordt er in de koran uitgelegd wat menstruatie eigenlijk is of wordt er alleen gezegd dat er niet geneukt en gebeden mag worden?

Nee, het wordt als iets normaals gezien en tijdens die periode ben je vrij van alles. Gedurende de periode hoeft een vrouw niet te bidden noch vasten, etc.


-Soort van een vakantie voor de vrouwen.-
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Hahahahahhahaahhaha probeer me er alstublieft nou niet in te luizen. Die 7adiths ken ik al. Dat er meer vrouwen in de Hel zijn heeft niks met de menstrautie te maken.


Dat er meer vrouwen in de Hel zijn heeft een andere reden. Wat ben ik blij dat ik dit weet. Vrouwen roddelen erg veel en zoals je wel weet is het één van de grootste zonde's. Dat is dus de reden.

Op een keer ging de apostel van Allah naar de Musalla (om te bidden) voor het 'Id al Adha of Al-Fitr-gebed. Hij passeerde de vrouwen en zei: 'O vrouwen, geef aalmoezen, want ik heb gezien dat de meerderheid van de bewoners van het hellevuur jullie (vrouwen) waren.

Ze vroegen: 'Waarom is dat zo, apostel van Allah?' Hij antwoordde: 'Jullie vloeken de hele tijd en zijn je echtgenoten niet dankbaar. Ik heb niemand gezien die zwakzinniger in intelligentie en godsdienst is als jullie. Een voorzichtige, gevoelige man zou door sommigen van jullie aan het dwalen kunnen worden gebracht.'


Hahahahahahahahahahah
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Chaimae schreef: Nee, het wordt als iets normaals gezien en tijdens die periode ben je vrij van alles. Gedurende de periode hoeft een vrouw niet te bidden noch vasten, etc.
Nee Chaimae, de koran zegt dat het "schadelijk" is.
Wat is dat "schadelijke".?

En.. wat staat er in de koran over het doel en oorzaak van menstruatie?
Amorele atheistische nitwit
nina
Berichten: 1884
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 10:53 pm

Bericht door nina »

Chaimae schreef:Hahahahahhahaahhaha probeer me er alstublieft nou niet in te luizen. Die 7adiths ken ik al. Dat er meer vrouwen in de Hel zijn heeft niks met de menstrautie te maken.


Je kan wel proberen om het zo hard mogelijk weg te lachen, maar de profeet zegt het volgende:
'O vrouwen, geef aalmoezen, want ik heb gezien dat de meerderheid van de bewoners van het hellevuur jullie (vrouwen) waren.
:arrow: De meerderheid van de helbewoners zijn vrouwen

:arrow: De reden is dat ze roddelen en dat ze achterlijk zijn op het gebied van intelligentie en achterlijk op het gebied van de godsdienst

:arrow: Ze zijn achterlijk op het gebied van godsdienst omdat ze niet mogen bidden en vasten tijdens hun menstruatie

:arrow: Vrouwen kunnen hun verblijf in de hel afkopen door aalmoezen te geven

Vrouwen zijn achterlijk op het gebied van de godsdienst omdat ze menstrueren, en gedurende deze tijd niet mogen vasten en bidden. Vanwege deze beperking - bidden en vasten is namelijk verplicht - verdwijnen vrouwen naar de hel.

Cynisch he, dat het vrouwen wordt verboden hun verplichte daden na te komen, en dat ze om die reden achterlijk worden genoemd ten opzichte van mannen.

Ik denk dat je zo bang bent voor de vrouwenhaat van de islam dat je dit zelfs niet kan lezen als het voor je neus gedrukt staat.
Plaats reactie