Geachte leden,

Moderator: M

Plaats reactie
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Geachte leden,

Bericht door Chaimae »

Geachte FFI-leden,


Hierbij wil ik jullie allen het volgende mededelen. Jullie zeggen de Islam te bestrijden, maar in wijze willen jullie de Islam gewoon in een kwaad daglicht stellen. Jullie verloochenen de waarheid en zijn daarom nog velen malen erger dan de gewone Kufars. Respect voor de Islam dat hebben jullie niet, en zo kan ik nog wel doorgaan. Respect moet van 2 kanten komen en dat komt in ieder geval niet van jullie kant. Jullie beledeigen de Islam en onse profeet Mohammed niet wetend dat
het zeer doet in de harten van de Moslims, het komt hard aan en niet zo'n beetje ook. Ik heb hier meerdere malen gewoon om moeten huilen. Maar nooit ben ik echt boos geworden, ik heb namelijk hier op beroept:

Aboe Hoerayrah overlevert dat een man tegen de Profeet (vrede zij met hem) zei: “Geef mij raad!” Hij (vrede zij met hem) antwoordde: “Wordt niet boos.” En hij herhaalde meerdere malen, (zeggende): “Wordt niet boos.” (al-Boechari)

Jullie zeggen verder dat de Islam te veel onrust meebrengt en daarmee dus geen vredig religie is, maar het zijn de Moslims die onrust meebrengen en niet de Islam zelf. Moslims zijn inperfect en denken de Islam te begrepen hebben, wat natuurlijk niet zo is. De Islam keurt het zelf ook af en ze zullen gestraft worden in het Hiernamaals door Allah swt. Je hebt recht op een vrijheid van meningsuiting in de Islam, alleen moet je wel met FEITEN komen en niet beledigen, datgene wat jullie dus doen.
Allah swt die haat niemand, dus ook niet de ongelovigen, Hij spreekt in de koran Zijn afkeer uit over het gedrag van bepaalde mensen en groepen.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

''lslaam begon als iets vreemds en het zal eindigen zo vreemd als het begon.'' (Mohammed vzmh)

Zijn jullie het hiermee eens?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Re: Geachte leden,

Bericht door Thomas »

Chaimae schreef:Geachte FFI-leden,


Hierbij wil ik jullie allen het volgende mededelen. Jullie zeggen de Islam te bestrijden, maar in wijze willen jullie de Islam gewoon in een kwaad daglicht stellen. Jullie verloochenen de waarheid en zijn daarom nog velen malen erger dan de gewone Kufars. Respect voor de Islam dat hebben jullie niet, en zo kan ik nog wel doorgaan.

Klopt allemaal Chaimae.
Wij kunnen geen respect opbrengen voor een geloof dat geen respect voor ons kan opbrengen. Een geloof dat ons het liefst dood wil omdat wij NIET in die onzin geloven. Een geloof dat ons als varkens en beesten ziet. Een geloof dat ons uitsluitend de hel toewenst. En wel zo dat als ons ene velletje verband is wij een volgend velletje krijgen zodat wij opnieuw van voor af aan kunnen voelen hoe het is om te verbranden.

Respect voor zo'n doctrine??? Chaimae, wij zouden geen knip voor onze neus waard zijn als wij daar ook maar een greintje respect voor zouden hebben.


Respect moet van 2 kanten komen en dat komt in ieder geval niet van jullie kant. Jullie beledeigen de Islam en onse profeet Mohammed niet wetend dat
het zeer doet in de harten van de Moslims, het komt hard aan en niet zo'n beetje ook.

Zie hierboven. RESPECT MOET VAN 2 KANTEN KOMEN JA!!!!

Ik heb hier meerdere malen gewoon om moeten huilen. Maar nooit ben ik echt boos geworden, ik heb namelijk hier op beroept:

Ik heb ook zo vaak moeten huilen Chaimae. ALs volwassen vent van 56 om Theo, om Hirschi Ali, om de leden van de 'Ukl of 'Uraina stam, om alle andere miljoenen en miljoenen mensen die gedood zijn omdat ze de islam niet wilde. Ik heb gehuild - samen met Katie - om Yaell. Ik heb gehuild samen met Dutch om haar verhaal, met Nadia om de behandeling die zei van de islam heeft gehad.

Nee Chaimae, ik heb inmiddels geen tranen meer om te huilen om alle vrouwen die de pineut zijn in verband met jouw vreedzame, vrouwvriendelijke geloof.

De tranen zijn op Chaimae. En dat is in en intriest. Omdat ik weet dat jouw vreedzame geloof nog veel slachtoffers gaat maken voordat er eindelijk een halt wordt toegeroepen aan deze waanzin!!!!!!!!!!



Aboe Hoerayrah overlevert dat een man tegen de Profeet (vrede zij met hem) zei: “Geef mij raad!” Hij (vrede zij met hem) antwoordde: “Wordt niet boos.” En hij herhaalde meerdere malen, (zeggende): “Wordt niet boos.” (al-Boechari)

Jullie zeggen verder dat de Islam te veel onrust meebrengt en daarmee dus geen vredig religie is, maar het zijn de Moslims die onrust meebrengen en niet de Islam zelf. Moslims zijn inperfect en denken de Islam te begrepen hebben, wat natuurlijk niet zo is. De Islam keurt het zelf ook af en ze zullen gestraft worden in het Hiernamaals door Allah swt. Je hebt recht op een vrijheid van meningsuiting in de Islam, alleen moet je wel met FEITEN komen en niet beledigen, datgene wat jullie dus doen.
Allah swt die haat niemand, dus ook niet de ongelovigen, Hij spreekt in de koran Zijn afkeer uit over het gedrag van bepaalde mensen en groepen.
De moslims zijn de grootste slachtoffers van deze doctrine die jij geloof noemt. Jij bent zelf de grootste. Helaas. Jij nslikt alles voor zoete koek wat er in de koran staat en de haddiths. Je bekrititseert ons constant. En waarom??? Omdat wij de teksten die wij halen uit jouw heilige boekje en de haddiths publiceren?

Zodat iedereen kan zien wat een ellende dit geloof over ons kan brengen????

En zodat iedereen kan zien dat jouw allah eigenlijk niets meer en minder is dan de satan zelf. Die er voor zorgt dat alle mensen die maar niet willen geloven in de hel komen en allerlei zware straffen te wachten staan.

En Chaimae wat ik het ergste vind:
Dat jij vindt dat alle moslims slachtoffer zijn van de islam.
Alsof ze zelf niet na zouden kunnen denken.
Kom kom, je onderschat je medegelovigen.
Die hebben het allemaal heel goed door.

En jullie hebben pech: WANT WIJ HEBBEN HET OOK GOED DOOR!!!!
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Geachte leden,

Bericht door Chaimae »

Klopt allemaal Chaimae.
Wij kunnen geen respect opbrengen voor een geloof dat geen respect voor ons kan opbrengen. Een geloof dat ons het liefst dood wil omdat wij NIET in die onzin geloven. Een geloof dat ons als varkens en beesten ziet. Een geloof dat ons uitsluitend de hel toewenst. En wel zo dat als ons ene velletje verband is wij een volgend velletje krijgen zodat wij opnieuw van voor af aan kunnen voelen hoe het is om te verbranden.

Respect voor zo'n doctrine??? Chaimae, wij zouden geen knip voor onze neus waard zijn als wij daar ook maar een greintje respect voor zouden hebben.
Mooi om dat van je te horen, heel erg mooi. Je zegt dat de Islam geen respect heeft voor anderen, maar nu ben jezelf geen haar beter. Bovendien toont de Islam wel degelijk respect voor anderen. Zo moeten Moslims anderen respectereren en moeten Moslims altijd goed omgaan met mensen. Allah swt haat helemaal niemand, Hij spreekt in de koran slechts Zijn afkeer uit over het gedrag van bepaalde mensen en groepen. Waar maak jij je verder druk om Thomas? Je gelooft toch niet in de Hel, waarom zou je het dan ook zo serieus opvatten.




Ik heb ook zo vaak moeten huilen Chaimae. ALs volwassen vent van 56 om Theo, om Hirschi Ali, om de leden van de 'Ukl of 'Uraina stam, om alle andere miljoenen en miljoenen mensen die gedood zijn omdat ze de islam niet wilde. Ik heb gehuild - samen met Katie - om Yaell. Ik heb gehuild samen met Dutch om haar verhaal, met Nadia om de behandeling die zei van de islam heeft gehad.

Nee Chaimae, ik heb inmiddels geen tranen meer om te huilen om alle vrouwen die de pineut zijn in verband met jouw vreedzame, vrouwvriendelijke geloof.

De tranen zijn op Chaimae. En dat is in en intriest. Omdat ik weet dat jouw vreedzame geloof nog veel slachtoffers gaat maken voordat er eindelijk een halt wordt toegeroepen aan deze waanzin!!!!!!!!!!
Zo niet intressant. Huil je wel eens om die kindertjes in Afrika ofzo?

De moslims zijn de grootste slachtoffers van deze doctrine die jij geloof noemt. Jij bent zelf de grootste. Helaas. Jij nslikt alles voor zoete koek wat er in de koran staat en de haddiths. Je bekrititseert ons constant. En waarom??? Omdat wij de teksten die wij halen uit jouw heilige boekje en de haddiths publiceren?

Zodat iedereen kan zien wat een ellende dit geloof over ons kan brengen????

En zodat iedereen kan zien dat jouw allah eigenlijk niets meer en minder is dan de satan zelf. Die er voor zorgt dat alle mensen die maar niet willen geloven in de hel komen en allerlei zware straffen te wachten staan.
De Moslims hebben zelf voor de Islam gekozen. Weet je wie de echte slachtoffers zijn? Juist ja, de ongelovigen. Jullie behoren tot de verliezers in het Hiernamaals terwijl de Moslims insa'Allah zullen genieten van de Hemel die Allah swt ons gegeven heeft.
En Chaimae wat ik het ergste vind:
Dat jij vindt dat alle moslims slachtoffer zijn van de islam.
Alsof ze zelf niet na zouden kunnen denken.
Kom kom, je onderschat je medegelovigen.
Die hebben het allemaal heel goed door.

En jullie hebben pech: WANT WIJ HEBBEN HET OOK GOED DOOR!!
Zoals ik al zei de Moslims zijn geen slachtoffers maar de winnaars. De ongelovigen dat zijn de slachtoffers.


-Hahahahah jij denkt het inderdaad beter te weten, met nadruk op denkt. Zie wat de Koran erover zegt:


Wa minhoum oumiyouna la ya'lamouna 'l kitaba ila amania wa inhoum ila yadounoun.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

als eerste: niet liegen, je hebt je zeker wel boos gemaakt. alleen je reacties al op sommige doodgewone dingen laten woede zien...
Hierbij wil ik jullie allen het volgende mededelen. Jullie zeggen de Islam te bestrijden, maar in wijze willen jullie de Islam gewoon in een kwaad daglicht stellen. Jullie verloochenen de waarheid en zijn daarom nog velen malen erger dan de gewone Kufars. Respect voor de Islam dat hebben jullie niet, en zo kan ik nog wel doorgaan. Respect moet van 2 kanten komen en dat komt in ieder geval niet van jullie kant. Jullie beledeigen de Islam en onse profeet Mohammed niet wetend dat
het zeer doet in de harten van de Moslims, het komt hard aan en niet zo'n beetje ook. Ik heb hier meerdere malen gewoon om moeten huilen. Maar nooit ben ik echt boos geworden, ik heb namelijk hier op beroept:
jij mag dan wel huilen, maar sommigen gooien bommen als antwoord hierop. en die sommigen zijn steeds vaker moslim... vreemd heh...

het interesseert me niet wat ik jou aan kan doen, het interesseert me wel wat anderen aangedaan wordt door mensen als jij :wink:

alleen moet je wel met FEITEN komen en niet beledigen, datgene wat jullie dus doen.
luister kindje.. alle texten die aangehaald worden komen rechtstreeks uit de hadith en de koran.. jij bent degene die selectief leest :wink:
Allah swt die haat niemand, dus ook niet de ongelovigen, Hij spreekt in de koran Zijn afkeer uit over het gedrag van bepaalde mensen en groepen.
hij haat genoeg mensen, en moslims mogen zelfs haten.. dus...
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Bericht door Silly »

dubbel :oops:
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Gebruikersavatar
nimda
Berichten: 336
Lid geworden op: za mar 03, 2007 6:42 am

Bericht door nimda »

Wa minhoum oumiyouna la ya'lamouna 'l kitaba ila amania wa inhoum ila yadounoun.
jng ora wvw gbpu rra mvryvt gehgwr.
Scientia vincere tenebras
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

maar in wijze willen jullie de Islam gewoon in een kwaad daglicht stellen. Jullie verloochenen de waarheid
Iets dat voornamelijk een kwade uitstraling de wereld instuurt, an je moeilijk een rooskleurige belichting geven.
De waarheid zij honderd oorlogen waar Islam in verwikkeld is. Honderd oorlogen, gebaseerd op de politieke doctrine die zich in een religie camoufleert.
daarom nog velen malen erger dan de gewone Kufars.
Zijn gewone kufars diegenen die Islam een voorkeursbehandeling geven, diegene die vinden dat rascise altijd eenrichtingsverkeer is.
Respect voor de Islam dat hebben jullie niet,
Respect moet je verdienen, kan je niet zomaar opeisen. Welverdiend respekt zal zonder vraag gegeven worden. Wat verwezenlijkt Islam heden ten dage, dat respekt verdient?
het zeer doet in de harten van de Moslims,
Hebben Moslims zich al eens afgevraagd welke pijn zij anderen bezorgen? Moet ik mij iets aantrekken van de pijn in Moslims harten, als zij dooropend alle anderen kwetsen door het niet persoonlijk kunnen houden van hun geloof.

Hoe ik mij als atheist voel, kan jou varkensworst schelen, je hebt steeds gedaan alsof atheisten niet bestaan. Arheisten minder zijn dan het vuil in de goot.
het komt hard aan en niet zo'n beetje ook.
Bereid je maar voor op een toekomst die nog veel harder gaat worden. Dit is enkel Moslimarrogantie's fout.
Ik heb hier meerdere malen gewoon om moeten huilen
Leer je emoties en impulsen beheersen.
Jullie zeggen verder dat de Islam te veel onrust meebrengt en daarmee dus geen vredig religie is, maar het zijn de Moslims die onrust meebrengen en niet de Islam zelf
Punt voor je dat je beseft dat Moslims onrust meebrengen. Spijtig dat je niet beseft dat het de politieke doctrine van Islam: iedere levende mens op Aarde aan allah onderwerpen, de basis is van deze onrust.
Moslims zijn inperfect en denken de Islam te begrepen hebben,
Het enige wat je hoeft te begrijpen aan Islam is: ENkel het naar de letter interpreteren van de Koran en Hadiths is belangrijk. Houdt je creativiteit maar passief, anders wordt je een slechte Moslim.
Allah swt die haat niemand,
Het feit dat Allah zelfs met zijn gelovigen niet anders kan communiceren dan op basis van onderwerping maakt dat hij zelfs deze haat.
Hij spreekt in de koran Zijn afkeer uit over het gedrag van bepaalde mensen en groepen.
Alles en iedereen die zich niet onderworpen opstelt, is doel van Allahs afkeer. Voor het grootste deel van zijn onderworpenen voelt hij hetzelfde.
Gaf Allah wel om een ander mens dan Mohammed.
'lslaam begon als iets vreemds en het zal eindigen zo vreemd als het begon.
Islam is ontsproten uit oorlog, zal in oorlog ten onder gaan.
De Moslims hebben zelf voor de Islam gekozen.
De Moslims hebben geen keus. In Islam gebore = leven in Islam of dood.
Jullie behoren tot de verliezers in het Hiernamaals
Nog steeds dol op grimmige sprookjes?
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Geachte leden,

Bericht door Monique »

Chaimae schreef:Geachte FFI-leden,
Hierbij wil ik jullie allen het volgende mededelen. Jullie zeggen de Islam te bestrijden, maar in wijze willen jullie de Islam gewoon in een kwaad daglicht stellen.
Verder dan dit hoef ik niet te gaan.
Je zegt hier dat de islam zichzelf in een kwaad daglicht stelt.
Immers... "wij" doen niets anders dan het quoten dan de koran en hadith.
Toch?

Verder ben JIJ iemand die de islam in een kwaad daglicht stelt met je onnozele en ondoordachte gezever.
Door te zeggen: "het staat in de koran/hadith DUS is het zo" laat je enkel zien dat de islam slechts beleden kan worden door je verstand op nul te zetten.
Eeen "kwader daglicht" dan dat kan ik me nauwelijks voorstellen.

Wat betreft dat "respect"... ik heb net zoveel respect voor de islam als de islam voor mij heeft.
In al je topics heb je het enkel over moslims en christen en joden. Atheisten bestaan voor jou niet. Is dat "respect"?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Re: Geachte leden,

Bericht door Lodewijk Nasser »

Chaimae schreef:Geachte FFI-leden,


Hierbij wil ik jullie allen het volgende mededelen. Jullie zeggen de Islam te bestrijden, maar in wijze willen jullie de Islam gewoon in een kwaad daglicht stellen. Jullie verloochenen de waarheid en zijn daarom nog velen malen erger dan de gewone Kufars. Respect voor de Islam dat hebben jullie niet, en zo kan ik nog wel doorgaan. Respect moet van 2 kanten komen en dat komt in ieder geval niet van jullie kant. Jullie beledeigen de Islam en onse profeet Mohammed niet wetend dat
het zeer doet in de harten van de Moslims, het komt hard aan en niet zo'n beetje ook. Ik heb hier meerdere malen gewoon om moeten huilen. Maar nooit ben ik echt boos geworden, ik heb namelijk hier op beroept:

Aboe Hoerayrah overlevert dat een man tegen de Profeet (vrede zij met hem) zei: “Geef mij raad!” Hij (vrede zij met hem) antwoordde: “Wordt niet boos.” En hij herhaalde meerdere malen, (zeggende): “Wordt niet boos.” (al-Boechari)

Jullie zeggen verder dat de Islam te veel onrust meebrengt en daarmee dus geen vredig religie is, maar het zijn de Moslims die onrust meebrengen en niet de Islam zelf. Moslims zijn inperfect en denken de Islam te begrepen hebben, wat natuurlijk niet zo is. De Islam keurt het zelf ook af en ze zullen gestraft worden in het Hiernamaals door Allah swt. Je hebt recht op een vrijheid van meningsuiting in de Islam, alleen moet je wel met FEITEN komen en niet beledigen, datgene wat jullie dus doen.
Allah swt die haat niemand, dus ook niet de ongelovigen, Hij spreekt in de koran Zijn afkeer uit over het gedrag van bepaalde mensen en groepen.
Aan jouw postings kan ik altijd jouw bui herkennen. Chaimea, wat heb je op je lever? (MSN)
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Wat wil je zeggen dat christendom jou de hemel toewenst omdat je niet eens in god gelooft??
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

@ Chaimae:
"Respect voor de Islam dat hebben jullie niet, [...]"
Nee, hier tref je weinig respect aan voor de Islam. Maar kop op Chaimae, niet getreurd, elders is er steeds meer respect.
Neem nu onze cabarettiers. Daar hebben we er erg veel van. Iedere avond heeft er minimaal eentje een voorstelling op het een of andere TV-kanaal. Of wat oneerbiedig met een oud volksgezegde : "je kan er sloten mee dempen".
Het is een traditie dat cabarettiers alles en iedereen humoristisch (of wat daarvoor door moet gaan) aanpakken. Voor niks en niemand tonen ze respect. Zelfs niet voor de koningin of de minister-president!
Al deze cabarettiers (op 2 na geloof ik) maken geen grappen over Mohammedanen en/of Islam. Dat doen ze allemaal uit respect.
Maar ja, er zijn twee soorten respect: respect betoond vanuit morele overwegingen en respect vanwege "ik heb vrouw en kinderen".
En wat denk je, Chaimae, welke soort respect het hier betreft? Je zegt:
"Moslims zijn inperfect en denken de Islam te begrepen hebben,[...]"
Het zijn de imperfecte Mohammedanen met verkeerd begrip die onze cabarettiers respectvol maken?
Volgens de communisten waren de gruwelijkheden en onderdrukking helaas noodzakelijk maar als het ArbeidersParadijs door de dictatuur van het proletariaat eenmaal op aarde gevestigd was, dan zou dat voorbij zijn. Een heilsleer heet dat.
Navane
Berichten: 577
Lid geworden op: do nov 16, 2006 12:25 pm

Re: Geachte leden,

Bericht door Navane »

Chaimae schreef:Geachte FFI-leden,

Hierbij wil ik jullie allen het volgende mededelen. Jullie zeggen de Islam te bestrijden, maar in wijze willen jullie de Islam gewoon in een kwaad daglicht stellen. Jullie verloochenen de waarheid en zijn daarom nog velen malen erger dan de gewone Kufars
.
Alles is omkleed met argumenten. Als je dat nog erger vindt dan gewone Kafirs (doe eens iets aan je spelling, meisje) dan weten we in ieder geval wat we aan jou hebben in de toekomst.
Respect voor de Islam dat hebben jullie niet, en zo kan ik nog wel doorgaan. Respect moet van 2 kanten komen en dat komt in ieder geval niet van jullie kant
.

Wij hebben genoeg respect voor de islam: we behandelen haar als een serieus studie object in alle opzichten. Jij bedoelt met 'respect' eigenlijk 'kritiekloze eerbied' en 'kritiekloze aanvaarding'. Die zal nooit komen, dat zou je inmiddels moeten weten. De overgrote meerderheid van westerlingen gruwt van islam.
Jullie beledeigen de Islam en onse profeet Mohammed niet wetend dat
het zeer doet in de harten van de Moslims, het komt hard aan en niet zo'n beetje ook.

Hetzelfde geldt voor wat in de koran staat over de ongelovigen. Zelf schrijf je hierboven letterlijk 'dat we nog erger zijn dan de gewone kafirs'. En dat is wat jij bedoelt met respect tonen?

Jullie zeggen verder dat de Islam te veel onrust meebrengt en daarmee dus geen vredig religie is, maar het zijn de Moslims die onrust meebrengen en niet de Islam zelf. Moslims zijn inperfect en denken de Islam te begrepen hebben, wat natuurlijk niet zo is. De Islam keurt het zelf ook af en ze zullen gestraft worden in het Hiernamaals door Allah swt.
We geven de voorkeur eraan om de moslims al in dit leven te confronteren en indien nodig te straffen. Dan hebben we er tenminste echt iets aan. Wat jouw god in het volgende leven doet, is zijn zaak.

Je hebt recht op een vrijheid van meningsuiting in de Islam, alleen moet je wel met FEITEN komen en niet beledigen, datgene wat jullie dus doen.Allah swt die haat niemand, dus ook niet de ongelovigen, Hij spreekt in de koran Zijn afkeer uit over het gedrag van bepaalde mensen en groepen.
Het zijn de feiten, alleen jij wilt ze niet erkennen als zodanig. Als Allah is zoals jij beweert, dan heb jij nog heel veel straf te duchten van die ouwe baas, want je bent respectloos ten opzichte van die arme, onwetende, goddeloze kafirs. Sterkte alvast.
Als wij onze cultuur niet verdedigen, wie gaat het dan wel doen?
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Re: Geachte leden,

Bericht door Roelof »

Chaimae schreef:Jullie zeggen de Islam te bestrijden, maar in wijze willen jullie de Islam gewoon in een kwaad daglicht stellen.
De islam stelt zichzelf in een kwaad daglicht Chaimae.

Het enige wat 'wij' doen is laten zien dat hetgeen jij en velen van jouw geloofsgenoten ons proberen wijs te maken (dat de islam een vredelievende religie is) leugens zijn.

Elk rationeel denkend mens kan met eigen ogen zien wat de islam veroorzaakt in de wereld, en een ieder die de moeite neemt om zich te verdiepen in deze 'religie' zal tot de conclusie komen dat de bron en voedingsbodem voor de misdragingen waar moslims zich wereldwijd aan schuldig maken voortkomen uit een middeleeuws geschrift dat zij en jij als het woord van één of andere bovenaardse macht beschouwen.

DAT is hier al meerdere malen met inhoudelijke argumenten aangetoond, maar jij steekt daar tot nu toe nog steeds je kop voor in de grond...
Jullie verloochenen de waarheid en zijn daarom nog velen malen erger dan de gewone Kufars.
Zozo..., en hoe 'erg' zijn "gewone Kufars" dan wel volgens jou Chaimae?

Waarom ben ik in jouw ogen dan zo 'erg' ? Omdat ik niet bereid ben te buigen voor de ideologie van één of ander middeleeuws figuur die mij niet als mens maar puur en alleen op mijn geloofsovertuiging beoordeelt?
Of omdat ik in tegenstelling tot jou niet bang ben voor de bedreigingen uit die ideologie en mijn mening durf te geven over de bedenker ervan?
Zeg het maar Chaimae..., waarom ben ik minder/slechter als jij?

En welke "waarheid" verloochen 'wij' als ik vragen mag? Die van jouw?
Respect voor de Islam dat hebben jullie niet, en zo kan ik nog wel doorgaan. Respect moet van 2 kanten komen en dat komt in ieder geval niet van jullie kant. Jullie beledeigen de Islam en onse profeet Mohammed niet wetend dat het zeer doet in de harten van de Moslims, het komt hard aan en niet zo'n beetje ook. Ik heb hier meerdere malen gewoon om moeten huilen. Maar nooit ben ik echt boos geworden, ik heb namelijk hier op beroept:

Aboe Hoerayrah overlevert dat een man tegen de Profeet (vrede zij met hem) zei: “Geef mij raad!” Hij (vrede zij met hem) antwoordde: “Wordt niet boos.” En hij herhaalde meerdere malen, (zeggende): “Wordt niet boos.” (al-Boechari)
Heb jij enig idee hoeveel verzen uit hetzelfde boek waar jij deze uit hebt gehaald ik hier kan plaatsen die jouw en je geloofsgenoten aanzetten om tegen de 'ongelovigen' te strijden, en die 'ons' keihard veroordelen puur en alleen om het feit dat 'wij' een andere mening hebben en ons niet laten onderdrukken door de ideologie van één of andere middeleeuwse idioot die van zichzelf beweerde een profeet te zijn?

Wat jouw religieuze dictatuur en vele van zijn onderdanen proberen is respect afdwingen door middel van geweld of de bedreiging daarmee.
Dat werkt helaas alleen maar averechts.
Respect kun je niet afdwingen, respect kun je alleen verdienen.
En de manier waarop vele van jouw geloofsgenoten (die de verzen uit de koran letterlijk proberen na te leven) bezig zijn verdient in mijn ogen nog niet het kleinste greintje respect!
Jullie zeggen verder dat de Islam te veel onrust meebrengt en daarmee dus geen vredig religie is, maar het zijn de Moslims die onrust meebrengen en niet de Islam zelf. Moslims zijn inperfect en denken de Islam te begrepen hebben, wat natuurlijk niet zo is. De Islam keurt het zelf ook af en ze zullen gestraft worden in het Hiernamaals door Allah swt. Je hebt recht op een vrijheid van meningsuiting in de Islam, alleen moet je wel met FEITEN komen en niet beledigen, datgene wat jullie dus doen.
Allah swt die haat niemand, dus ook niet de ongelovigen, Hij spreekt in de koran Zijn afkeer uit over het gedrag van bepaalde mensen en groepen.
En wij spreken op onze beurt weer onze afkeer (met duidelijke feiten) uit over de aanzet tot onderdrukking, discriminatie, haat, moord en doodslag, en het gebruik van geweld die de islam in de bijbehorende geschriften de dwazen die het in zijn macht heeft voorschrijft.

Waarom mag allah het wel en wij niet Chaimae?

Als allah mij niet haat, waarom wordt ik dan door hem het vagevuur in gestuurd als ik niet volgens zijn (dominante) regels leef?
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Re: Geachte leden,

Bericht door Iznogoodh »

Chaimae schreef:Geachte FFI-leden,


Hierbij wil ik jullie allen het volgende mededelen. Jullie zeggen de Islam te bestrijden, maar in wijze willen jullie de Islam gewoon in een kwaad daglicht stellen.
Allerliefst geschift religieus teefje. Heb je je huiswerk al gemaakt of blijf je liever voor de rest van je leven je ouders teleurstellen?
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Chaimae buigt liever 5X daags voor de duivel...
Plaats reactie