Maar als ze storend zijn (en naar iemand blaffen valt daar ook onder).
Gelijk aanklagen en boete of schadevergoeding!
ik vind de mullah op vrijdag ook "storend".. denk je dat iemand dat boeit...

honden horen nou eenmaal bij de natuur man

Maar als ze storend zijn (en naar iemand blaffen valt daar ook onder).
Silly schreef:Maar als ze storend zijn (en naar iemand blaffen valt daar ook onder).
ik vind de mullah op vrijdag ook "storend".. denk je dat iemand dat boeit...![]()
honden horen nou eenmaal bij de natuur manvogeltjes maken ook geluid.. ook een boete??
Silly schreef:Maar als ze storend zijn (en naar iemand blaffen valt daar ook onder).
ik vind de mullah op vrijdag ook "storend".. denk je dat iemand dat boeit...![]()
honden horen nou eenmaal bij de natuur manvogeltjes maken ook geluid.. ook een boete??
Chaimae schreef:''Motivatieloos.''
Ketter schreef:Chaimae schreef:''Motivatieloos.''
Je moet je hogere studies goed kiezen, beste Chaimae. Want motivatie is alles. Ik denk dat talent geen probleem is, kies zo hoog je kunt. "Take a challange" zou ik zeggen, maar motiveer jezelf.
Maar troost je, motivatie in hogere studies is wel makkelijker dan in de middelbare studies. En denk aan m'n raad over studiemethode.
Ik wil dat je slaagt.
... en voorlopig: doorbijten. Beloof jezelf een goed cadeau als je slaagt, maar één waar je niet van kunt genieten als je niet slaagt.
Lodewijk Nasser schreef:GPS-Burqa
De imam op vrijdag is nog altijd vrije wil en keus.
De imam mag met zijn microfoon geen geluidsoverlast veroorzaken evenals voetbalstadiums of concertarena's etc.
Geluid van een vogel (wat overigens vaak niet wordt gehoord)
Islamofoob schreef:Vrijdag 24 november 2106
Geen geld voor Concertgebouworkest in begroting 2107
Amsterdam – Wethouder Samir Arkouz van Financiën is vastbesloten om geen geld meer op te nemen in de begroting 2107 voor het Concertgebouworkest.
Het Concertgebouworkest krijgt in 2107 geen subsidie meer van de gemeente Amsterdam. Wethouder Samir Arkouz van Financiën heeft laten weten dit als verspilling te zien in relatie tot de groeiende armoede in de stad. De hoogste prioriteit gaat naar zijn mening nu uit naar het in stand houden van de koopkracht van de bijstandsgerechtigden. De mening van Arkouz wordt in de Amsterdamse gemeenteraad verdedigd door de Islamitische Partij Nederland (IPN). De IPN voert als belangrijkste argument aan dat bij een recente enquête is gebleken dat een zeer ruime meerderheid van de Amsterdamse bevolking geen enkele waarde hecht aan klassieke muziek.
Silly schreef:je woont vast in een stadmoet je keertje naar ede komen... genoeg vogeltjes hier
ahahah leef je ook in de buurt van de veluwe danRoelof schreef:Silly schreef:je woont vast in een stadmoet je keertje naar ede komen... genoeg vogeltjes hier
Hee, je woont vlak bij mij Silly.
Socrates woont vast in zo'n achterstandswijk met aan elke woning een schotel, waar de mensen onderhouden worden door de sociale dienst.
Als ik een vogel was zou ik me daar ook niet laten zien...
habibti schreef:He ajax,
he ajax,
gheghegehgeh
ik vind het ook niet lekker als jij met je hand over mijn haar strijkt.
Dus jij bent onrein!!!!!
habibti schreef:Zo zie je zelf ook wel dat wat je zegt onzin is.
Ik ben gek op katten,op bloemen.
Maar wat jij niet begrijpt Ajax is dat het niets te maken heeft of een dier goed is om te hebben of niet.
Het gaat om het eten van een dier.
Onrein heeft te maken met ,zoals ik al zei , het eten ervan.
En dode dieren zijn zoiezo onrein,tenminste als je ze dood vind.
Infeite weet jij niet eens wat onrein is.
Als jij je pukkeltje openkrabt en zonder je handen te wassen een boterhammetje smeert.Dat is onrein.
Maar ben jij dan te onrein om aan te spreken, mag ik jou dan neerslaan?
Krijg ik toch punten?
Voel je een beetje wat ik bedoel?
En dan Ajax,een heel duidelijk voorbeeld.
Een schaap,geit,bok kan ook een likje geven,zijn ze dan onrein?
pf ,ik kan nog meer voorbeelden geven.Maar ga eerst zelf maar eens verdiepen.
Dit is op de man spelen.
Je mag ajax niet vergelijken met een hond.
Want hier ben ik het met ajax eens (ja ja......de wonderen zijn de wereld nog niet uit): het is echt goor als een hond je in je gezicht loopt te likken.
Terug naar “Samenleving & Integratie”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten