Voor Rust

Is de koran perfect? Bevat de koran informatie over de toekomst? Bevat de koran wonderen? Is de koran het woord van God? Of begonnen als een tekstuitleg bij de bijbel?
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Voor Rust

Bericht door Monique »

Ok Rust, ik heb je deze vraag nu 2 keer gesteld en je geeft geen reactie.
Misschien is deze vraag ondergesneeuwd in die 2 topiscs, vandaar dat ik deze maar even apart stel. Ik vind dit namelijk een zeer belangrijke vraag.
Constant roepen moslims dat moslima's meer rechten hebben dan kafir-vrouwen en constant moeten ze het voorbeeldje schuldig blijven.

Dus Rust, jij bent de zoveelste die deze kreet uit.... doe je best en overtuig mij ervan om moslima te worden.
Wanneer ik meer rechten zal hebben als moslima zijn de dan ik nu heb ga ik mij DIRECT bekeren.

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... lima#74519
Rust schreef: Er is geen enkel religie of ongeloof die vrouwen rechten geeft als de Islam....
Proef op de som.... voor de zoveelste keer. Nog nooit heeft een moslim hierop antwoord kunnen geven. Jij bent zo zeker van je zaak dat jij dat vast wel zal kunnen.

Je zegt dat moslimsa's meer rechten hebben dan kafir vrouwen.
Ok.... welke rechten (1 = genoeg) heeft een moslima wel en ik niet?
Amorele atheistische nitwit
IslamFreedom
Berichten: 43
Lid geworden op: di apr 17, 2007 7:29 pm

Bericht door IslamFreedom »

Jij bent verslaafd aan je uiterlijk, terwijl een Moslima voor haar innerlijk zorgt.

Hoeveel uren sta jij voor de spiegel voor je naar buiten gaat?

Als je wilt kan ik er nog opsommen.
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

IslamFreedom schreef:Jij bent verslaafd aan je uiterlijk, terwijl een Moslima voor haar innerlijk zorgt.

Hoeveel uren sta jij voor de spiegel voor je naar buiten gaat?

Als je wilt kan ik er nog opsommen.
Er is niks mis mee om zowel voor je innerlijke als voor je uiterlijke te zorgen. vreselijk toch hoe men in de moslimwereld schoonheid wil wegstoppen.
Gebruikersavatar
Rust
Berichten: 444
Lid geworden op: do apr 12, 2007 10:04 pm

Bericht door Rust »

Ik ben je niet vergeten Monique...... mijn antwoord komt asap.

Het gaat mij niet om winnen...

Groetjes,

Rust
"Hij wiens hart Allah voor de Islam heeft verruimd is in het licht van zijn Heer." (Quran 39:22)
IslamFreedom
Berichten: 43
Lid geworden op: di apr 17, 2007 7:29 pm

Bericht door IslamFreedom »

En jij pid, denk jij dat je kan ontsnappen aan de verslavenheid van deze wereld?

Hoeveel drink alcohol drink jij per dag?

Als men zat is dan lijkt hij alsof hij mentaal gestoord is. Dit is de verslavenheid waaraan jullie leiden.

ps: kijk naar de zelfmoorden en verkeersongelukken die veroorzaakt worden door teveel alcohol drinken.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

IslamFreedom schreef:Jij bent verslaafd aan je uiterlijk, terwijl een Moslima voor haar innerlijk zorgt.

Hoeveel uren sta jij voor de spiegel voor je naar buiten gaat?

Als je wilt kan ik er nog opsommen.
Wat heeft dit met "rechten" te maken?

(ps... beetje domme op,erking van je hoor... heb je mijn foto niet gezien? Maar ja, idiote vooroordelen nietwaar?; iedere kafirvrouw is een hoer?)

En nu genoeg dom geleuter... terug naar de buitensporige rechten van een moslima.
Amorele atheistische nitwit
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

IslamFreedom schei eens uit met je geleuter... dit gaat over de meerdere rechten van moslima's tov van kafirvrouwen.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Melissa
Berichten: 366
Lid geworden op: di jan 09, 2007 11:25 pm

Bericht door Melissa »

Moe word ik daar van, Islamfreedom, die domme opmerkingen die typerend voor veel moslims en moslima's zijn. Ik sta minder lang voor de spiegel als een moslima die haar hoofddoek goed moet omdoen en vastspelden (en een paar keer per dag het moet herschikken, steeds weer dat gefrunnik). Dat zijn dan nog de make up lozen, dan heb je ook nog de hoofddoekendraagster die flink met de ogenzwart in de weer gaan.

Ik, ik was mijn gezicht, vochtinbrengende creme, drie slagen met de borstel door mijn haar en kijk er een hele dag niet naar om. Nog geen 2 minuten dus. Als moslima zou ik per dag veel meer tijd aan mijn uiterlijke verschijning kwijt zijn.

Alcohol, nog zo'n typische moslim opmerking, niet-moslims liggen iedere dag laveloos op de bank. Ik neem hooguit twee alcoholische versnaperingen per maand.
IslamFreedom
Berichten: 43
Lid geworden op: di apr 17, 2007 7:29 pm

Bericht door IslamFreedom »

Wat weet jij van rechten?

De Islam stelt voor de moslims alleen het goede voor en het slechte verbiedt het. Dus alles wat je schaadt is ook een onderdeel van recht. Zeg me nu niet dat jij niet verslaafd bent aan je uiterlijk. Je hebt vanjezelf een lustobject gemaakt, leest goed!!! Object

Zie je dat woord? object

Jah, je bent niets meer dan dat. Je bent geen menselijke wezen meer die vrij is van alle slavernij die deze wereld te bieden heeft.

De Islam geeft voor de moslim(a) het recht om zichzelf als een vrije mens te bekijken, en te denken en handelen als een mens. De Islam leert ons wat het goede is en wat het slechte is, dat is Islam.

Jij (vrouw) word niet gerespecteerd in deze wereld door de mannen (ongelovigen). De mannen bezien jou als een wegwerpspeeltje.
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

IslamFreedom schreef:En jij pid, denk jij dat je kan ontsnappen aan de verslavenheid van deze wereld?

Hoeveel drink alcohol drink jij per dag?

Als men zat is dan lijkt hij alsof hij mentaal gestoord is. Dit is de verslavenheid waaraan jullie leiden.

ps: kijk naar de zelfmoorden en verkeersongelukken die veroorzaakt worden door teveel alcohol drinken.
Toch triestig die moslims. Kijk toch eens wat een vooroordelen.
Niet dat het u iets aan gaat maar. Ik drink alleen water en af en toe een fruitsapje. De enige keer dat ik een druppel alcohol aanraak is op nieuwjaar en dan nog maar net de bodem van een glaasje vol alleen maar voor de smaak want ik kan niet tegen alcohol omdat ik niet gewoon ben om te drinken. Ik heb trouwens geen verslaving. Ik ben nu eenmaal een vrij mens en geen moslim die verslaafd is aan zijn islam.
IslamFreedom
Berichten: 43
Lid geworden op: di apr 17, 2007 7:29 pm

Bericht door IslamFreedom »

Dat noem ik nu met spek schieten.
Gebruikersavatar
ChechenMaga
Berichten: 318
Lid geworden op: za apr 14, 2007 12:13 pm

Bericht door ChechenMaga »

@IslamFreedom:

Assalamu ´aleikum, broeder.

Broeder, probeer niet te veralgemenen. En praat ook wat aardiger. Val niet aan. Wees niet zoals velen van hen.
Zonder ruzie maken kan het allemaal ook, is het niet zo, broeder? :)
Laten we elkaar met respect aanspreken.

PS: Onthoud broeder, de profeet(saw) zei (iets van):
"Sterk is niet degene die een ander op de grond werpt, sterk is diegene die zich kan beheersen als hij boos wordt."

Salam.
En zeg: "De Waarheid is gekomen en de valsheid is ten onder gegaan. Voorwaar, de valsheid gaat ten onder." (17:81)
IslamFreedom
Berichten: 43
Lid geworden op: di apr 17, 2007 7:29 pm

Bericht door IslamFreedom »

Voor zover ik weet heb ik nog met niemand geworsteld hier. Ik ben nog altijd vriendelijk en ik praat op de manier zoals zij met mij praten. Dat zij onze profeet als pedo bestempelen, jah, ga ik dan zeggen dat zij engeltjes zijn??
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

IslamFreedom schreef: Dat zij onze profeet als pedo bestempelen, jah, ga ik dan zeggen dat zij engeltjes zijn??
De waarheid mag toch gezegd worden. Uw zogenaamde profeet was een pedo. Een normaal man kan immers geen seksuele betrekkingen hebben met een kind van 9. 'Engeltjes' spreken de waarheid. Indien zij zouden liegen en zeggen. Die zogenaamde 'profeet' was een pracht van een man, een echt voorbeeld om volgen en helemaal geen roofmoordenaar en pedo. Zouden zij dan volgens jou wel 'engeltjes' zijn ? Helemaal niet want dat zou van hen leugenaars maken.
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

IslamFreedom schreef:En jij pid, denk jij dat je kan ontsnappen aan de verslavenheid van deze wereld?

Hoeveel drink alcohol drink jij per dag?

Als men zat is dan lijkt hij alsof hij mentaal gestoord is. Dit is de verslavenheid waaraan jullie leiden.

ps: kijk naar de zelfmoorden en verkeersongelukken die veroorzaakt worden door teveel alcohol drinken.
Merkwaardig. Ik meende dat dit onderwerp over vrouwenrechten ging.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

IslamFreedom schreef:Voor zover ik weet heb ik nog met niemand geworsteld hier. Ik ben nog altijd vriendelijk en ik praat op de manier zoals zij met mij praten. Dat zij onze profeet als pedo bestempelen,
Mohammed was gewoon een smerig zwijn. Maar dat wist je toch al?
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Gebruikersavatar
ChechenMaga
Berichten: 318
Lid geworden op: za apr 14, 2007 12:13 pm

Bericht door ChechenMaga »

pd7835 schreef:
IslamFreedom schreef: Dat zij onze profeet als pedo bestempelen, jah, ga ik dan zeggen dat zij engeltjes zijn??
De waarheid mag toch gezegd worden. Uw zogenaamde profeet was een pedo. Een normaal man kan immers geen seksuele betrekkingen hebben met een kind van 9. 'Engeltjes' spreken de waarheid. Indien zij zouden liegen en zeggen. Die zogenaamde 'profeet' was een pracht van een man, een echt voorbeeld om volgen en helemaal geen roofmoordenaar en pedo. Zouden zij dan volgens jou wel 'engeltjes' zijn ? Helemaal niet want dat zou van hen leugenaars maken.
Zeg wat je maar wilt. Zolang je er goed bij voelt. :)
IslamFreedom, let niet op.
Wees geduldig, broeder.
Iznogoodh schreef:
IslamFreedom schreef:Voor zover ik weet heb ik nog met niemand geworsteld hier. Ik ben nog altijd vriendelijk en ik praat op de manier zoals zij met mij praten. Dat zij onze profeet als pedo bestempelen,
Mohammed was gewoon een smerig zwijn. Maar dat wist je toch al?
=) Nog 1.
Ah ja. :)
IslamFreedom, nog een keer, wees geduldig. :)
En zeg: "De Waarheid is gekomen en de valsheid is ten onder gegaan. Voorwaar, de valsheid gaat ten onder." (17:81)
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

IslamFreedom schreef:Wat weet jij van rechten?
Nou.... dat ik ze heb bijvoorbeeld...en..dat ik zelf bepaal WELKE ik wil en niet wil?
Jah, je bent niets meer dan dat. Je bent geen menselijke wezen meer die vrij is van alle slavernij die deze wereld te bieden heeft.
Leg dit eens uit? Ik kan je niet volgen?
De Islam geeft voor de moslim(a) het recht om zichzelf als een vrije mens te bekijken, en te denken en handelen als een mens. De Islam leert ons wat het goede is en wat het slechte is, dat is Islam.
maar....welke rechten (1 is genoeg) heeft een moslima nu MEER dan ik heb?
Daar komt maar geen antwoord op.
hat lijkt me zo makkelijk.... 1 woord is voldoende... ik zal het vast voor je voorbereiden:
"een moslima heeft het recht te ******** en dat recht heeft een kafir vrouw niet."

Gewoon in de sterretjes invullen.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
ChechenMaga
Berichten: 318
Lid geworden op: za apr 14, 2007 12:13 pm

Bericht door ChechenMaga »

De Islam gaf wel meer rechten aan vrouwen als je vergelijkt met de polytheisten die in de 7de eeuw leefden. :)
Van het christendom, jodendom,... ken ik niet veel.

Maar nu, 21ste eeuw, is het wel logisch zeker dat vrouwen gelijk behandeld worden als mannen?
Ik bedoel, geen 'bezit' meer van mannen, zulke dingen.

Het is dus nogal logisch, want nu zijn er mensenrechten en er is gelijkheid etc. etc. etc.

Meer weet ik niet. :P
En zeg: "De Waarheid is gekomen en de valsheid is ten onder gegaan. Voorwaar, de valsheid gaat ten onder." (17:81)
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

ChechenMaga schreef:
pd7835 schreef:
IslamFreedom schreef: Dat zij onze profeet als pedo bestempelen, jah, ga ik dan zeggen dat zij engeltjes zijn??
De waarheid mag toch gezegd worden. Uw zogenaamde profeet was een pedo. Een normaal man kan immers geen seksuele betrekkingen hebben met een kind van 9. 'Engeltjes' spreken de waarheid. Indien zij zouden liegen en zeggen. Die zogenaamde 'profeet' was een pracht van een man, een echt voorbeeld om volgen en helemaal geen roofmoordenaar en pedo. Zouden zij dan volgens jou wel 'engeltjes' zijn ? Helemaal niet want dat zou van hen leugenaars maken.
Zeg wat je maar wilt. Zolang je er goed bij voelt. :)
IslamFreedom, let niet op.
Wees geduldig, broeder.
Iznogoodh schreef:
IslamFreedom schreef:Voor zover ik weet heb ik nog met niemand geworsteld hier. Ik ben nog altijd vriendelijk en ik praat op de manier zoals zij met mij praten. Dat zij onze profeet als pedo bestempelen,
Mohammed was gewoon een smerig zwijn. Maar dat wist je toch al?
=) Nog 1.
Ah ja. :)
IslamFreedom, nog een keer, wees geduldig. :)
En Mohammed was ook nog een megalomaan zwijn en een kinderneuker. En aan zijn volgelingen IslamFreedom is dat gebrek aan moraal nog goed te merken.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

ChechenMaga schreef:De Islam gaf wel meer rechten aan vrouwen als je vergelijkt met de polytheisten die in de 7de eeuw leefden. :)
Van het christendom, jodendom,... ken ik niet veel.

Maar nu, 21ste eeuw, is het wel logisch zeker dat vrouwen gelijk behandeld worden als mannen?
Ik bedoel, geen 'bezit' meer van mannen, zulke dingen.

Het is dus nogal logisch, want nu zijn er mensenrechten en er is gelijkheid etc. etc. etc.

Meer weet ik niet. :P
En de Islam stelt de vrouwen nog steeds achter, zowel in theorie als in praktijk.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

IslamFreedom schreef:Voor zover ik weet heb ik nog met niemand geworsteld hier. Ik ben nog altijd vriendelijk en ik praat op de manier zoals zij met mij praten. Dat zij onze profeet als pedo bestempelen, jah, ga ik dan zeggen dat zij engeltjes zijn??
Jouw fraaie profeet was gewoon een misdadige krijgsheer zonder geweten of moraal. En hij loog voor zijn voordeel al net zo als jij hier liegt.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
IslamFreedom
Berichten: 43
Lid geworden op: di apr 17, 2007 7:29 pm

Bericht door IslamFreedom »

hehehe, niets anders dan beledigen. Wel, ik ben benieuwd dat jullie daardoor veel zielen kunnen winnen?

Gelukkig dat de Islam ons vriendelijkheid leert. Iets wat jullie nog niet kennen.
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

IslamFreedom schreef:hehehe, niets anders dan beledigen. Wel, ik ben benieuwd dat jullie daardoor veel zielen kunnen winnen?

Gelukkig dat de Islam ons vriendelijkheid leert. Iets wat jullie nog niet kennen.
Zieltjes winnen zegt hij. Alsof wij aan 'zieltjes winnen' willen doen zoals hij. Grappig toch. :lol:

Beledigingen ? Waar zie jij beledigingen ? De waarheid zeggen over een misdadiger is helemaal niet beledigen.
Laatst gewijzigd door pd7835 op di apr 17, 2007 10:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

IslamFreedom schreef:hehehe, niets anders dan beledigen. Wel, ik ben benieuwd dat jullie daardoor veel zielen kunnen winnen?

Gelukkig dat de Islam ons vriendelijkheid leert. Iets wat jullie nog niet kennen.
Jouw bijdragen lezende rijst het vermoeden dat de Islam vooral leert om te liegen.
Laatst gewijzigd door Iznogoodh op di apr 17, 2007 10:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Plaats reactie