Voor Rust

Is de koran perfect? Bevat de koran informatie over de toekomst? Bevat de koran wonderen? Is de koran het woord van God? Of begonnen als een tekstuitleg bij de bijbel?
Gebruikersavatar
Melissa
Berichten: 366
Lid geworden op: di jan 09, 2007 11:25 pm

Bericht door Melissa »

Makkelijk, nietwaar Islamfreedom, om mijn bericht te negeren, omdat dat niet in jouw straatje past.
IslamFreedom
Berichten: 43
Lid geworden op: di apr 17, 2007 7:29 pm

Bericht door IslamFreedom »

Dan zullen we op het einde wel zien wie het waarheid heeft gezegd.
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

IslamFreedom schreef:Dan zullen we op het einde wel zien wie het waarheid heeft gezegd.
We zullen op het einde Inderdaad zien wie de waarheid heeft gezegd. :D
Spijtig toch dat jij nog zo lang moet wachten eer je de waarheid zult zien.
Gebruikersavatar
ChechenMaga
Berichten: 318
Lid geworden op: za apr 14, 2007 12:13 pm

Bericht door ChechenMaga »

IslamFreedom schreef:hehehe, niets anders dan beledigen. Wel, ik ben benieuwd dat jullie daardoor veel zielen kunnen winnen?

Gelukkig dat de Islam ons vriendelijkheid leert. Iets wat jullie nog niet kennen.
Salam,

Tja. Zij willen ons boos zien. :)
Weet je niet dat als er protest, staking etc. is van moslims, dat sommige mensen het leuk vinden? Ze willen juist dat... en moslims trappen erin.
Moslims zijn te onverdraagzaam. :)
Wij moeten geduld hebben, broeder, geduld.
Laat hen zeggen wat ze willen. :)
@Iznogoodh:
Nee, dat wist ik niet, dank je voor de info. Have a nice life, enjoy while you can. Iedereen gaat immers dood. Besteed je tijd maar aan wat jij nu doet. :)
Vrede.
pd7835 schreef:
IslamFreedom schreef:Dan zullen we op het einde wel zien wie het waarheid heeft gezegd.
We zullen op het einde Inderdaad zien wie de waarheid heeft gezegd. :D
Spijtig toch dat jij nog zo lang moet wachten eer je de waarheid zult zien.
Heh, maar wrs is het niet zolang meer, hoor. :)
Btw, we moeten geduld hebben. Maar, jammer genoeg, hebben vele moslims dat niet, ondanks dit is gezegd geweest:
"Allah is met as-Sabirin".
Hoe dan ook. We zullen allemaal doodgaan en wrs weten hoe het allemaal in elkaar zit.
Kunnen we tot dan in vrede samenleven? :)
En zeg: "De Waarheid is gekomen en de valsheid is ten onder gegaan. Voorwaar, de valsheid gaat ten onder." (17:81)
IslamFreedom
Berichten: 43
Lid geworden op: di apr 17, 2007 7:29 pm

Bericht door IslamFreedom »

In vrede samenleven?

Hah, dan zouden ze willen.

Dit leven is een beproeving, dus maak je klaar voor zoveel mogelijk problemen chechen. Allah beproeft de gelovigen om hun geloof te testen. Hun beloning is in het hiernamaals.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Ik heb nog steeds niet gehoord welk recht een moslima nu wel heeft en ik niet?

Te moeilijk?
Onmogelijk?
Hebben moslima's toch NIET meer erchten dan kafir vrouwen?
Liegen moslims een beetje?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
ChechenMaga
Berichten: 318
Lid geworden op: za apr 14, 2007 12:13 pm

Bericht door ChechenMaga »

IslamFreedom schreef:In vrede samenleven?

Hah, dan zouden ze willen.

Dit leven is een beproeving, dus maak je klaar voor zoveel mogelijk problemen chechen. Allah beproeft de gelovigen om hun geloof te testen. Hun beloning is in het hiernamaals.
Idd, een beproeving.
Maar gelooft iedereen dat? Is iedereen gelovig?
Of is iedereen moslim? Nee...
Laat hen, zij willen niet zien en zullen niet zien. :)
Maak zorgen over jezelf, we gaan allemaal wel eigen problemen hebben op de dag dat alles zal sterven.
En zeg: "De Waarheid is gekomen en de valsheid is ten onder gegaan. Voorwaar, de valsheid gaat ten onder." (17:81)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

ChechenMaga, Ik mag jou wel.

Je hebt een goede instelling.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Rust
Berichten: 444
Lid geworden op: do apr 12, 2007 10:04 pm

Bericht door Rust »

ChechenMaga schreef:Maak zorgen over jezelf, we gaan allemaal wel eigen problemen hebben op de dag dat alles zal sterven.
Ik hou van je omwille van Aallah (swt)...
"Hij wiens hart Allah voor de Islam heeft verruimd is in het licht van zijn Heer." (Quran 39:22)
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

Rust schreef:
ChechenMaga schreef:Maak zorgen over jezelf, we gaan allemaal wel eigen problemen hebben op de dag dat alles zal sterven.
Ik hou van je omwille van Aallah (swt)...
Je zou beter van alle mensen houden. Of ze nu in een maangod geloven of niet. Als er een goede god bestaat dan maakt die heus geen onderscheid tussen de mensen op grond van een door mensen gemaakte religie. En zoiets vreselijks als een eeuwig hellevuur is duidelijk uit een menselijk brein ontsproten om 'gelovigen' onder de religieuze knoet, in het gareel te houden. Het wapen van de angst. Wakker worden mensen.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

IslamFreedom schreef:In vrede samenleven?

Hah, dan zouden ze willen.

Dit leven is een beproeving, dus maak je klaar voor zoveel mogelijk problemen chechen. Allah beproeft de gelovigen om hun geloof te testen. Hun beloning is in het hiernamaals.

SELAAM ALEYKOUM,

Oh Boodschapper van Allah SWT! Welke mensen worden het meest getest? Mohammed VZMH antwoorde:

Eerst de profeten, dan de rechtschapenen, dan de één na besten, en dan de daarna besten van mensen. Een man zal getest worden op basis van de mate waarin hij vasthoudt aan zijn dien. Als hij volhardend is, dan zal hij zwaarder getest worden, en als er iets van zwakte is in zijn vastberadenheid dan zal de test verlicht worden voor hem. Een man zal doorlopend getest worden totdat hij op de aarde loopt en en er geen zondes meer op hem zijn.

Het is moelijk je aan je DIEN vast te houden. Dat is in feite gewoon een beproevingvan Allah SWT voor de mensen.




''Denken de mensen dat zij (met rust) zullen worden gelaten, alleen omdat zij zeggen: 'Wij geloven' zonder dat zij zullen worden beproefd?"(29:1)


''Voorwaar, Wij hebben de mens geschapen om moeilijkheden (te overwinnen.'' (90:4)
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Idd, een beproeving.
Maar gelooft iedereen dat? Is iedereen gelovig?
Of is iedereen moslim? Nee...
Laat hen, zij willen niet zien en zullen niet zien. :)
Maak zorgen over jezelf, we gaan allemaal wel eigen problemen hebben op de dag dat alles zal sterven.
Wij, Moslims gaan het al moeilijk hebben in onse graf en in het Hiernaamls. Dan ook nog druk maken om de anderen?! Het is straks ieder voor zich.

'' En Wij hebben inderdaad het Woord voortdurend aan hen nedergezonden opdat zij er lering uit mogen trekken.''
(28 51)


Tsjah.

[34.50] Zeg: "Als ik dwaal, dwaal ik slechts door mijzelf; en indien ik goed geleid ben, is het door hetgeen mijn Heer mij heeft geopenbaard. Voorwaar, Hij is de Alhorende, de Nabijzijnde.''


Moge Onze Heer ons in de wereld het goede geven en in Hiernaamaals met het goede belonen. En moge Hij ons beschermen tegen de bestraffing van de Hel. Insa'Allah Ya Rabbie.


M3A SELEMA.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

IslamFreedom schreef:En jij pid, denk jij dat je kan ontsnappen aan de verslavenheid van deze wereld?

Hoeveel drink alcohol drink jij per dag?

Als men zat is dan lijkt hij alsof hij mentaal gestoord is. Dit is de verslavenheid waaraan jullie leiden.

ps: kijk naar de zelfmoorden en verkeersongelukken die veroorzaakt worden door teveel alcohol drinken.
Reli-stonedheid.
Soms denk ik dat zombies als jij permanent relistoned zijn en je hele leven niet alleen hopeloos verslaafd blijven aan de reli-drug die ze islam noemen maar ook een steeds grotere dagelijkse dosis gezond verstand oplossend relilariekoek tot je moet nemen.
En dan nog denken dat normalen jaloers op jouw armzalig relijunken leventje zouden zijn.
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

ChechenMaga schreef:Tja. Zij willen ons boos zien. :)
Neen, ik wil jullie niet boos zien.
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

En nu nog een antwoord op de vraag van Monique!!!!!!!!!!!!!

Ik vermoed alleen dat daar geen antwoord op gaat komen monique.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Melissa
Berichten: 366
Lid geworden op: di jan 09, 2007 11:25 pm

Bericht door Melissa »

En nog steeds heeft IslamFreedom geen enkele reactie gegeven, na mijn bericht dat het onzin is, dat niet moslima's uren voor de spiegel rondhangen en zich laveloos zuipen, zoals IslamFreedom en andere moslims graag vertellen en willen geloven over niet-moslims.
Zelfde geld voor de berichten van Monique.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Melissa schreef:En nog steeds heeft IslamFreedom geen enkele reactie gegeven, na mijn bericht dat het onzin is, dat niet moslima's uren voor de spiegel rondhangen en zich laveloos zuipen, zoals IslamFreedom en andere moslims graag vertellen en willen geloven over niet-moslims.
Zelfde geld voor de berichten van Monique.
Ariel heeft zijn account op non-actief gesteld helaas
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Melissa
Berichten: 366
Lid geworden op: di jan 09, 2007 11:25 pm

Bericht door Melissa »

IslamFreedom schreef:In vrede samenleven?

Hah, dan zouden ze willen.

Dit leven is een beproeving, dus maak je klaar voor zoveel mogelijk problemen chechen. Allah beproeft de gelovigen om hun geloof te testen. Hun beloning is in het hiernamaals.
Goed, wat is jouw beloning in het hiernamaals? En wat is het verschil in beloning tussen de mannen en vrouwen in het hiernamaals?
Voor mannen staan er 72 maagden klaar, die iedere keer na de ontmaagding weer opnieuw maagd zijn en de man heeft een eeuwigdurende erectie. Een groot bordeel voor de man dus, het hiernamaals.
Linda Danvers
Berichten: 2931
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 10:14 am

Bericht door Linda Danvers »

Beste Melissa,

Islamfreedom kwam hier alleen maar om een avondje te trollen. Dat heeft hij ook gezegd.

Verwacht dus geen antwoord meer van hem.
IslamFreedom schreef:Maar deze forum was goed voor 1 nacht, helaas kom ik hier niet meer na deze nacht. Verder wens ik voor de rest een "gelukkige" wereldse leven en we zien elkaar misschien op de Dag des Oordeels. Om te zien wie waar heeft gesproken.
Met vriendelijke groet,

Linda
Gebruikersavatar
Melissa
Berichten: 366
Lid geworden op: di jan 09, 2007 11:25 pm

Bericht door Melissa »

ajax schreef:Ariel heeft zijn account op non-actief gesteld helaas
Daar zal dan wel een reden voor zijn, want je weet, het is moeilijk om hier van verwijderd te worden, in tegenstelling tot pro-islam sites, waar je na kritische vragen, verwijderd wordt, zoals ik, in nog geen 24 uur, zonder enige vorm van waarschuwing.
Gebruikersavatar
ChechenMaga
Berichten: 318
Lid geworden op: za apr 14, 2007 12:13 pm

Bericht door ChechenMaga »

Ketter schreef:
ChechenMaga schreef:Tja. Zij willen ons boos zien. :)
Neen, ik wil jullie niet boos zien.
Ik bedoelde niet direct mensen hier. :)
Maar sommige niet-moslims.
Ah, forget it. :P
En zeg: "De Waarheid is gekomen en de valsheid is ten onder gegaan. Voorwaar, de valsheid gaat ten onder." (17:81)
droevie
Berichten: 275
Lid geworden op: vr apr 20, 2007 8:59 pm

Bericht door droevie »

Gebruikersavatar
ChechenMaga
Berichten: 318
Lid geworden op: za apr 14, 2007 12:13 pm

Bericht door ChechenMaga »

Ja, er zijn nu eenmaal mensen die bekeren.
Van christendom naar Islam ook.
Of gwn van geen religie naar Islam.
En zeg: "De Waarheid is gekomen en de valsheid is ten onder gegaan. Voorwaar, de valsheid gaat ten onder." (17:81)
droevie
Berichten: 275
Lid geworden op: vr apr 20, 2007 8:59 pm

Bericht door droevie »

ChechenMaga schreef:
Ja, er zijn nu eenmaal mensen die bekeren.
Van christendom naar Islam ook.
Of gwn van geen religie naar Islam.
of van de Islam naar het Christendom, of van geen religie naar het Christendom :razz:

Het gaat even om de strekking Chechenmaga. Het gaat niet om het afkeren van de Islam. Het gaat om de reden, juist door de intolerantie.

Noem mij 10 democratiesche Moslimstaten. Waar mensenrechten, gelijkheid van meningsuiting, godsdienstvrijheid heerst.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

droevie schreef:
ChechenMaga schreef:
Ja, er zijn nu eenmaal mensen die bekeren.
Van christendom naar Islam ook.
Of gwn van geen religie naar Islam.
of van de Islam naar het Christendom, of van geen religie naar het Christendom :razz:

Het gaat even om de strekking Chechenmaga. Het gaat niet om het afkeren van de Islam. Het gaat om de reden, juist door de intolerantie.

Noem mij 10 democratiesche Moslimstaten. Waar mensenrechten, gelijkheid van meningsuiting, godsdienstvrijheid heerst.

Dat begon allemaal bij Islam
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie