Jullie (ongelovigen)praten hier zo makkelijk over de profeet

Is Mohammed het zegel der profeten? Of gewoon één der velen? Debatteer over zijn leven, visies, psychologie, sucessen en mislukkingen. Kun je hem met Jezus vergelijken?
Gebruikersavatar
ChechenMaga
Berichten: 318
Lid geworden op: za apr 14, 2007 12:13 pm

Bericht door ChechenMaga »

tomc schreef:Wel spijtig dat een bepaalde profeet zo vreselijk veel moeite had met zich menselijk te gedragen natuurlijk.
Wat ben jij een goede historicus geworden, zeg. :)
Je kan ook direct zijn naam zeggen, hoor. :)

Btw, je moet me ook niet vertellen hoe hij was etc etc etc, ik heb zoiets al vele keren gelezen, van mensen die zoals jij over hem denken. :)

Vrede.
En zeg: "De Waarheid is gekomen en de valsheid is ten onder gegaan. Voorwaar, de valsheid gaat ten onder." (17:81)
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

ChechenMaga schreef:
Ketter schreef:
ChechenMaga schreef: Maar de extremisten zijn ook niet beter.
Maar die bestaan voor o.a. deze reden: onschuldigen doden door westerlingen enz.
Hieraan zie je dat we allen mensen zijn, en dat er geen volk is die beter is omdat er ze door God worden geleid...
Yep, we zijn mensen, met een hoger IQ dan van de dieren. We zouden ons ook als mensen moeten gedragen. :)
Ja, en God belooft aan gelovigen de juiste leiding.
Maar ik merk niet veel verschil met die die niet het juiste geloof aanhangen.
Da's problematisch: want dat wijst erop dat hij er niet is.
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
ChechenMaga
Berichten: 318
Lid geworden op: za apr 14, 2007 12:13 pm

Bericht door ChechenMaga »

Ketter schreef:
ChechenMaga schreef:
Ketter schreef: Hieraan zie je dat we allen mensen zijn, en dat er geen volk is die beter is omdat er ze door God worden geleid...
Yep, we zijn mensen, met een hoger IQ dan van de dieren. We zouden ons ook als mensen moeten gedragen. :)
Ja, en God belooft aan gelovigen de juiste leiding.
Maar ik merk niet veel verschil met die die niet het juiste geloof aanhangen.
Da's problematisch: want dat wijst erop dat hij er niet is.
Jij hebt het recht om te geloven (of niet).
Ik weet al dat je niet gelooft. Zo ben jij en zo zijn vele anderen.
Jij weet al dat ik geloof. Zo ben ik en zo zijn vele anderen.
Btw, betekent niet dat we niet in vrede kunnen leven toch? :)

Vrede.
En zeg: "De Waarheid is gekomen en de valsheid is ten onder gegaan. Voorwaar, de valsheid gaat ten onder." (17:81)
Amatallah
Berichten: 19
Lid geworden op: za apr 21, 2007 10:18 pm

Re: Jullie (ongelovigen)praten hier zo makkelijk over de pro

Bericht door Amatallah »

Ariel schreef:
MOsliima schreef:Jullie (ongelovigen) praten hier zo makkelijk over de profeet Mohammed (vzmh). Ik snap niet hoe mensen zoveel onzin kunnen bedenken :? Ik lees overal Mohammed Mohammed, alsof t zomaar iemand was:S HOu dat gespot liever voor je wil je..

Ik ga niemand uitschelden of wat dan ook, ik ben niet degene die dat doet.
Allah rekent alles in het hier namaalse met jullie af nchallah.
Ik hoop dat wie er hier spot met de islam beseffen waar ze mee bezig zijn..Echt waar
En Onder de mensen die denken dat de islam zal uitsterven,, De islam zal altijd voort bestaan nchallah!

ALLAH OU AKBAR!
xxSOnia
Maar beste Sonia.
Wij halen onze informatie uit de Hadith.
Je wil toch niet zeggen dat jij de Hadith verwerpt ?
O wacht, natuulijk zijn jullie nu de geleerden.. :roll:
Als jullie de koran en de ahadith werkelijk zouden begrijpen, zouden jullie wel anders piepen..
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

ChechenMaga schreef:
Ketter schreef:
ChechenMaga schreef: Yep, we zijn mensen, met een hoger IQ dan van de dieren. We zouden ons ook als mensen moeten gedragen. :)
Ja, en God belooft aan gelovigen de juiste leiding.
Maar ik merk niet veel verschil met die die niet het juiste geloof aanhangen.
Da's problematisch: want dat wijst erop dat hij er niet is.
Jij hebt het recht om te geloven (of niet).
Ik weet al dat je niet gelooft. Zo ben jij en zo zijn vele anderen.
Jij weet al dat ik geloof. Zo ben ik en zo zijn vele anderen.
Btw, betekent niet dat we niet in vrede kunnen leven toch? :)

Vrede.
Natuurlijk, Chechen, kunnen we in vrede leven.
We kunnen zelfs in vrede discussiëren over dingen waar we het volledig over oneens zijn, en toch vrienden blijven, niet?

groetjes,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Jullie (ongelovigen)praten hier zo makkelijk over de pro

Bericht door Ariel »

Amatallah schreef:
Ariel schreef:
MOsliima schreef:Jullie (ongelovigen) praten hier zo makkelijk over de profeet Mohammed (vzmh). Ik snap niet hoe mensen zoveel onzin kunnen bedenken :? Ik lees overal Mohammed Mohammed, alsof t zomaar iemand was:S HOu dat gespot liever voor je wil je..

Ik ga niemand uitschelden of wat dan ook, ik ben niet degene die dat doet.
Allah rekent alles in het hier namaalse met jullie af nchallah.
Ik hoop dat wie er hier spot met de islam beseffen waar ze mee bezig zijn..Echt waar
En Onder de mensen die denken dat de islam zal uitsterven,, De islam zal altijd voort bestaan nchallah!

ALLAH OU AKBAR!
xxSOnia
Maar beste Sonia.
Wij halen onze informatie uit de Hadith.
Je wil toch niet zeggen dat jij de Hadith verwerpt ?
O wacht, natuulijk zijn jullie nu de geleerden.. :roll:
Als jullie de koran en de ahadith werkelijk zouden begrijpen, zouden jullie wel anders piepen..

Welkom beste Amatallah.

Kan jij ons leren hoe we de koran en de ahadith werkelijk zouden moeten begrijpen ?
Ik lees namelijk wat ik lees.
Is er een geheime code waar we ons aan moeten houden om de koran en de ahadith werkelijk te begrijpen?

Dan hoop ik dat jij ons deze geheime code wil vertellen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: Jullie (ongelovigen)praten hier zo makkelijk over de pro

Bericht door Teva Teff »

Amatallah schreef: O wacht, natuulijk zijn jullie nu de geleerden..
Als jullie de koran en de ahadith werkelijk zouden begrijpen, zouden jullie wel anders piepen..
Moslimdreigementjes?
Wil je je achterlijkheden nog even uitdiepen?
Zo raak ik echt niet onder de indruk van je, hoor!
Laatst gewijzigd door Teva Teff op zo apr 22, 2007 11:31 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Re: Jullie (ongelovigen)praten hier zo makkelijk over de pro

Bericht door nadia »

Teva Teff schreef:
Amatallah schreef: O wacht, natuulijk zijn jullie nu de geleerden..
Als jullie de koran en de ahadith werkelijk zouden begrijpen, zouden jullie wel anders piepen..
Moslimdreigementjes?
Wil je je achterlijkheden nog even uitdiepen?
Zo raak ik echt niet onder de indruk van je, hoor?
amatallah,

je hoeft geen geleerde te zijn om te zien wat er staat....

kijk, als de juf op het bord schrijf "heb de ongelovige niet lief, steek ze neer" dan staat daar "heb de ongelovige niet lief, steek ze neer" .. moet je daar geleerd voor zijn.


weet je wat het is, jullie gaan er al bij voorbaat uit dat mohammed een zegel is net als een diamant, tja dan lees je niet verder.
je zou eerst moeten gaan kijken naar die mohammed, wat voor man was hij, hoe heeft hij geleefd, zou hij een goed mens geweest zijn want god stuurt geen slechte voorbeelden, dat ben je hopelijk toch wel met mij eens.

oja, welkom op ffi, ik hoop dat je hier de juiste bronnen gaat onderzoeken.
met dejuiste bronnen heb ik het over de koran, hadiths en niet te vergeten, mohammeds leven, daarna mag je zijn boodshappen gaan bekijken en 1 plus 1 is twee, ook voor een kleuter. ik hoop dusdat je eerlijk gaat bekijken hoe of wat en laat je niet beinvloedn door je zogenaamde broeders, je bent alleen hun broeder als je met ze meefietst.


mvg nadia
Sjeik_Umair
Berichten: 9
Lid geworden op: wo apr 18, 2007 2:59 pm

Bericht door Sjeik_Umair »

Lodewijk Nasser schreef:
Ik begrijp je woede. Maar wist je niet dat Mohammed de vrouwen van zijn tegenstanders roofde, hij ze doodde en achterbleef met hun vrouw.
Bewijs?
Mohammed een pedofiel? Als jij een 54-jarige die zich uit laat huwelijken aan een zesjarige geen pedofillie noemt, dan weet ik het ook niet meer.
Wat is de definitie van pedofilie? Leg mij dat eens uit.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Sjeik_Umair schreef:
Lodewijk Nasser schreef:
Ik begrijp je woede. Maar wist je niet dat Mohammed de vrouwen van zijn tegenstanders roofde, hij ze doodde en achterbleef met hun vrouw.
Bewijs?
Mohammed een pedofiel? Als jij een 54-jarige die zich uit laat huwelijken aan een zesjarige geen pedofillie noemt, dan weet ik het ook niet meer.
Wat is de definitie van pedofilie? Leg mij dat eens uit.
Omdat Lodewijk niet meer actief is op dit forum zal ik jouw uitleggen wat pedofilie is:

Pedofilie
(woord afkomstig uit het Grieks; pais (παις, wortel paid- = "knaap", "kind" pedo = "kind") en filia (φιλια, "vriendschap")) is een term, die gebruikt wordt voor het zich seksueel primair aangetrokken voelen tot kinderen die nog niet geslachtsrijp zijn, door volwassenen (ouder dan 18 jaar) of adolescenten (5 jaar ouder dan het kind). "Die nog niet geslachtsrijp zijn" betekent in de praktijk: kinderen tot gemiddeld ongeveer 12 jaar. In het dagelijks spraakgebruik wordt een volwassene die zich seksueel aangetrokken voelt tot personen van 14-15 jaar vaak een pedofiel genoemd, maar dit klopt dus niet, aangezien personen van die leeftijd vrijwel altijd al geslachtsrijp zijn.

Actieve pedofilie (ook wel pedoseksualiteit genoemd), wordt gezien als psychoseksuele stoornis. Er wordt dus onderscheid gemaakt tussen pedofilie en pedoseksualiteit. Het eerste slaat op het zich seksueel aangetrokken voelen tot kinderen, het tweede op het daadwerkelijk hebben van seks met kinderen. In het dagelijks gebruik wordt echter vrijwel uitsluitend van pedofiel en pedofilie gesproken, ook als men pedoseksueel of pedoseksualiteit bedoelt.


Je zult je wel moeten realiseren dat mohammed trouwde met een poppetje van 6 en met haar sex had toen ze 9 was.

We kunnen dus met een gerust hart vaststellen dat mohammed en pedo was.
Sjeik_Umair
Berichten: 9
Lid geworden op: wo apr 18, 2007 2:59 pm

Bericht door Sjeik_Umair »

Nee, dat kan je niet. Want Aisha was geslachtsrijp, dit is namelijk een van de voorwaarden waaraan voldaan moet worden alvorens je een huwelijk aangaat. Daarnaast, als de Profeet (Sallahu aleyhi wassalam) pedofiel zou zijn, waarom waren ál zijn vrouwen dan geslachtsrijp?
droevie
Berichten: 275
Lid geworden op: vr apr 20, 2007 8:59 pm

Bericht door droevie »

kwam hier een stuk tegen van Linda Danvers
Linda Danvers woensdag 07 feb.2007 schreef:Geplaatst: Wo Feb 07, 2007 7:53 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Mohammed consumeerde het huwelijk met Aisha toen ze 9 jaar oud was. "Consumeren" betekent in deze context; geslachtsgemeenschap hebben.


Bukhari volume 5, boek 58, nr. 234

Verteld door Aisha

De profeet trouwde met mij toen ik een meisje van zes was. We gingen naar Medina en bleven in het huis van Bani al Harith bin Khazraj. Toen werd ik ziek en mijn haar viel uit. Later groeide mijn haar weer aan, en mijn moeder, Um Ruman, kwam naar me toe terwijl ik met een paar van mijn vriendinnetjes op de schommel speelde. Ze riep me, en ik ging naar haar toe, zonder te weten wat ze van me wilde. Ze nam me bij de hand en zei dat ik bij de deur van het huis moest blijven staan. Ik was ademloos, en toen ik weer goed ademde, nam ze water en wreef mijn gezicht en hoofd ermee. Toen nam ze me mee naar binnen. Daar in het huis zag ik een paar Ansari-vrouwen, die zeiden: 'Felicitaties en zegeningen van Allah en veel geluk.' Toen overhandigde ze mij aan hen en ze bereidden me voor (op het consummeren van het huwelijk). Onverwacht kwam de apostel van Allah naar me toe in het begin van de middag, en mijn moeder overhandigde mij aan hem. Toen was ik een meisje van negen.

Sahih Bukhari, Volume 5, boek 58, nr. 236

Verteld door de vader van Hisham.

Khadija stierf drie jaar voor de profeet naar Medina trok. Hij bleef daar een jaar of twee en trouwde toen met Aisha toen ze zes was, en consummeerde het huwelijk met haar toen ze negen was.

Sahih Bukhari, volume 7, boek 62, nr. 64

Verteld door Aisha
dat de profeet met haar trouwde toen ze zes jaar was en het huwelijk met haar consummeerde toen ze negen was, en dat ze toen negen jaar lang bij hem was (dat wil zeggen tot aan zijn dood).


(Ook 7:62:65 en 7:62:88 )

sunan Abu Dawud Boek 41, Nummer 4915:

Verteld door Aisha, moeder van de gelovigen:

De apostel van Alla trouwde met me toen ik zeven of zes was. We gingen naar Medina, en er kwamen een paar vrouwen. Volgens de versie van Bishr: Um Ruman kwam naar me toen terwijl ik zat te schommelen. Ze namen me mee, bereidden me voor en maakten me op. Ik werd toen naar de apostel van Allah gebracht, en hij had gemeenschap met me toen ik negen was. Ze zei me te wachten bij de deur, en ik barstte in lachen uit.

sunan Abu Dawud Boek 41, Nummer 4916

Verteld door Abu Usamah:

De hierboven vertelde traditie (nr. 4915) is ook doorgegeven door Abu Usamah op dezelfde manier, via een andere keten van vertellers.
Deze versie zegt: 'Met veel geluk.' Zij (Um Ruman) handigde mij aan hen over. Ze wasten mijn hoofd en kleedde me om. Niemand kwam onverwacht bij me behalve de apostel van Allah in de voormiddag. Dus ze handigden mij aan hem over.

Sahih Bukhari, volume 7, nr 88

Verteld door 'Ursa:

De profeet schreef het huwelijkscontract met Aisha toen ze zes was, en consummeerde het huwelijk met haar toen ze negen was, en ze bleef negen jaar bij hem (dwz tot zijn dood).

Mohammed drong op dit huwelijk aan. Aboe Bakr probeerde tactvol "nee" te zeggen maar Mohammed wilde hier niet van horen.

Sahieh Boechari, volume 7, boek 62, nummer 18

De Profeet vroeg Aboe Bakr om de hand van Aïsja. Aboe Bakr zei:
"Maar ik ben uw broer."
De Profeet zei: "U bent mijn broer in Allah's religie en Zijn Boek, maar zij ( Aïsja) is wettig voor mij om te trouwen.

Aisha was ook niet het enige kleine kind waar Mohammed zich toe aangetrokken voelde.

In de Riwaya van Yoenoes werd het vastgelegd dat de Apostel toen hij haar (Oemmoe'l Fadl) zag toen ze als Baby voor hem kroop zei:
'Als ze opgroeid en ik dan nog in leven ben, zal ik met haar trouwen."
Maar hij stierf voor ze opgroeide en Soefyan b. al-Aswad b. 'Abdoe'l-Asad al-Makhzoemi trouwde haar zij baarde voor hem Rizq en Loebab
Bron: Ibn Ishaq, The Life of Muhammad: A Translation of Ishaq's Sirat Rasul Allah, translated by A. Guillaume [Oxford University Press, Karachi], p. 311)

(Suhayli, ii. 79: In the riwaya of Yunus I. I. recorded that the apostle saw her (Ummu'lFadl) when she was a baby crawling before him and said, 'If she grows up and I am still alive I will marry her.' But he died before she grew up and Sufyan b. al-Aswad b. 'Abdu'l-Asad al-Makhzumi married her and she bore him Rizq and Lubabb… (Ibn Ishaq, The Life of Muhammad: A Translation of Ishaq's Sirat Rasul Allah, translated by A. Guillaume [Oxford University Press, Karachi], p. 311)
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Sjeik_Umair schreef:Nee, dat kan je niet. Want Aisha was geslachtsrijp,

Nee, dat was ze niet. 9 jaar is NIET geslchtsrijp.
Als je een wedstrijd speelt en je verliest moet je niet gaan proberen de regels te veranderen!!!


dit is namelijk een van de voorwaarden waaraan voldaan moet worden alvorens je een huwelijk aangaat.

Dus is onze mo gewoon een pedo!!!

Daarnaast, als de Profeet (Sallahu aleyhi wassalam) pedofiel zou zijn, waarom waren ál zijn vrouwen dan geslachtsrijp?

Praat nou geen bull shit. We hebben het over Aisha!!
En die was 6 jaar toen ze trouwden met een vijftiger(gadverdegadverse vieze oude vent) en 9 toen ze met hem neukte.

En welke omdraaiing je in je redenering ook gaat gebruiken je zult de feiten NIET KUNNEN VERDRAAIEN!!!
Laatst gewijzigd door Thomas op zo apr 22, 2007 7:19 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Sjeik_Umair schreef:Nee, dat kan je niet. Want Aisha was geslachtsrijp, dit is namelijk een van de voorwaarden waaraan voldaan moet worden alvorens je een huwelijk aangaat. Daarnaast, als de Profeet (Sallahu aleyhi wassalam) pedofiel zou zijn, waarom waren ál zijn vrouwen dan geslachtsrijp?
Geslachtrijp? Een meisje van 9 jaar? Aisha speelde nog met poppen toen ze naar Mohammed zijn huis werd gebracht, en jij weet net zo goed als ik dat als meisjes geslachtsrijp zijn ze in Islam niet meer met poppen mogen spelen.

Kijk, hier heb je een kind van 11 jaar,
Gehuwd met een man van 40.
Mohammed was 54 jaar. Nog 14 jaar ouder toen hij met Aisha naar bed ging.
Ziet dit meisje er volwassen uit?

Afbeelding


Lees deze link ook nog even.
Dan word alles duidelijk.

http://www.wikiislam.com/wiki/Aisha%27s ... nsummation
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

ajax schreef:Afbeelding
En??????????????????????????
Maakt dat de pedofilie van mohammed minder erg??/

Doe toch niet zo achterlijk man.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Thomas schreef:
ajax schreef:Afbeelding
En??????????????????????????
Maakt dat de pedofilie van mohammed minder erg??/

Doe toch niet zo achterlijk man.
Ze waren toch niet geslachtsrijp??
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
ChechenMaga
Berichten: 318
Lid geworden op: za apr 14, 2007 12:13 pm

Bericht door ChechenMaga »

Ja, eigenlijk. :lol:
Hmm...

Btw, er zijn zelfs kinderen van 6 die zwanger waren...
En zeg: "De Waarheid is gekomen en de valsheid is ten onder gegaan. Voorwaar, de valsheid gaat ten onder." (17:81)
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Dat jullie moslims niet zien dat sex met een 9 jarige onethisch is, verboden is en gewoon ordinaire pedofilie zegt een heleboel over jullie.

En denk erom. Als een meisje van 9 geslachtsrijp is betekent niet dat het geen pedofilie is.
Laatst gewijzigd door Thomas op zo apr 22, 2007 7:36 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Thomas schreef:Dat jullie moslims niet zien dat sex met een 9 jarige onethisch is, verboden is en gewoon ordinaire pedofilie zegt een heleboel over jullie.

Je oma trouwde toen ze 12 was en werdt geneukt toen ze 12 was.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

ajax schreef:
Thomas schreef:Dat jullie moslims niet zien dat sex met een 9 jarige onethisch is, verboden is en gewoon ordinaire pedofilie zegt een heleboel over jullie.

Je oma trouwde toen ze 12 was en werdt geneukt toen ze 12 was.
Je kent mijn oma niet. Gelukkig.
Ook dit zegt weer alles over jou ajax.

Is nog steeds 3 jaar ouder dan Aisha.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Thomas schreef:
ajax schreef:
Thomas schreef:Dat jullie moslims niet zien dat sex met een 9 jarige onethisch is, verboden is en gewoon ordinaire pedofilie zegt een heleboel over jullie.

Je oma trouwde toen ze 12 was en werdt geneukt toen ze 12 was.
Je kent mijn oma niet. Gelukkig.
Ook dit zegt weer alles over jou ajax.

Is nog steeds 3 jaar ouder dan Aisha.
En dan?

Tijden veranderen
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

ajax schreef:
Thomas schreef:
ajax schreef:
Je oma trouwde toen ze 12 was en werdt geneukt toen ze 12 was.
Je kent mijn oma niet. Gelukkig.
Ook dit zegt weer alles over jou ajax.

Is nog steeds 3 jaar ouder dan Aisha.
En dan?

Tijden veranderen
Wat wil je me nou vertellen?
Mijn oma was 26 toen ze mijn vader kreeg. en mijn opa was toen 28.
Wat is je probleem ?
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Thomas schreef:
ajax schreef:
Thomas schreef: Je kent mijn oma niet. Gelukkig.
Ook dit zegt weer alles over jou ajax.

Is nog steeds 3 jaar ouder dan Aisha.
En dan?

Tijden veranderen
Wat wil je me nou vertellen?
Mijn oma was 26 toen ze mijn vader kreeg. en mijn opa was toen 28.
Wat is je probleem ?

Liegen is niet je sterkste kant
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

ajax schreef: Liegen is niet je sterkste kant
Wat is mijn leugen beste ajax.
Toon dat eens aan.
Plaats reactie