Vraagje aan moslims

Is de islamitische openbaring uniform? Wordt deze door alle gelovigen op dezelfde manier geïnterpreteerd? Hoe denken anderen zoals de Arabist HANS JANSEN over de islam?
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Chaimae schreef:Het is niet erg. Ik heb er geen last van en stoor me erniet aan. Ik wil jullie alleen waarschuwen.
Maar... wanneer "wij" zeggen..."bedankt voor de waarschuwing" blijf je doorgaan met dreigen en zijn wij "dom" "onwetend" "onbetrouwbaar" etc.
Kannelijk heb je wel "last" van kafir anders zou je je niet zo druk maken en niet zo dreigen met allerlei ellende en dat nog fantastisch vinden ook.
Moslims verafschuwen helemaal niet.
Oh.. onderstaand is een uiting van......... ????
Ze halen het bloed onder mijn nagels vandaan. Wat ik probeer duidelijk te maken is dat die Kafirs niet moeten zeuren als zij later zullen verbranden in de Hel. Ze hebben de kans gehad om voor de Hemel te kiezen, maar zij kozen voor het aardse pezier en dus voor de Hel.
Amorele atheistische nitwit
Linda Danvers
Berichten: 2931
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 10:14 am

Bericht door Linda Danvers »

Ze halen het bloed onder mijn nagels vandaan. Wat ik probeer duidelijk te maken is dat die Kafirs niet moeten zeuren als zij later zullen verbranden in de Hel. Ze hebben de kans gehad om voor de Hemel te kiezen, maar zij kozen voor het aardse pezier en dus voor de Hel.
Hoe weet jij dat de Islam het ware geloof is?

Het enige waar jij mee komt zijn dreigementen:
Geloof in de islam of Brand in de Hel!

Ja, dat zeggen de Gerformeerden ook over hun geloof.

Die hebben ook geen bewijs.

Als jij werkelijk om je medemensen gaf, dan zou jij Allah 50 keer per dag smeken om niemand voor eeuwig naar de Hel te sturen. Je moet wel een heel kleinzielig persoon zijn om iemand eeuwigdurende martelingen toe te wensen.
Laatst gewijzigd door Linda Danvers op wo aug 05, 2009 11:17 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ChechenMaga
Berichten: 318
Lid geworden op: za apr 14, 2007 12:13 pm

Bericht door ChechenMaga »

sprot schreef:
ChechenMaga schreef:
sprot schreef:"Ik nodig ze wel uit"
En na de uitnodiging, indien ze er niet willen op ingaan ?

Afbeelding
Wat is er met je?
Ooo. Het is Beslan.
Moet je weten wie ze heeft gedood?
Russen, ja, RUSSEN!
Wij hebben alleen maar AK's en ze kunnen nog niet winnen. We vragen alleen maar troepen uit, that's it!
En wat kan je nog doen? Vragen, ja.
En wat doen Russen? Schieten. Tanks, helikopter,...
Yey!
Dat gebouw eraan en die kinderen dood.
Door Tsjetsjenen zeker?
Jij bent ook verteld geweest dat het allemaal door Tsjetsjenen is. Ja hoor alles door hen.
De TV is een goeie ding, he. :)
Wees niet blind.
Leuk .... en wie heeft er die school binnengevallen ??? WIe heeft die bommen tot ontploffing gebracht ???

Typisch;: ikke nikske gedaan ...

Vorige week, gewoon als simpel voorbeeldje, bomaanslag in algerije ... twee idioten die zich met 700 kg opblazen ...zon' 30 doden en 200 zwaargewonden ... allemaal moslims ....

Wat zijn dat ... nuttige slachtoffers ???
En Algerije heeft iets te maken met Tsjetsjenië?
Wat er in Tsjetsjenië gebeurt en wat er door Tsjetsjenen gebeurt, is puur door oorlog.
Waarom praat je alsof je iets weet? Moet je weten hoe de Russen heel Noord-Kaukasus hebben lastiggevallen?
Al meer dan 300 jaar laten ze ons niet met rust. Maar wij geven niet op en zullen ook nooit opgeven. :mad:
Mansur, Imam Shamil,...
Allemaal vochten tegen de Russen. Niet alleen Tsjetsjenen, maar ook die van Dagestan en anderen.

Zoals nu, van Iran, Jordanie, Turkije, Oekraïne,... velen kwam helpen tijdens de oorlogen in '90, vooral de 2de.
Die vuile Russische regering kan niks schelen. Hun eigen volk lijdt en andere volkeren ook.

Wees niet blind, man. Ga eerst op zoek naar de oorzaak van dit. En geloof niet alles wat die Russen zeggen.
Wij worden allemaal terroristen, bandieten, moordenaars,... genoemd. Ze nemen jongens vanaf 12 jaar mee. Ze nemen mannen mee en martelen ze en daarna vermoorden en soms lijk verkopen voor een paar duizend dollar $.
Jammer genoeg wordt de waarheid niet getoond... :roll:
En zeg: "De Waarheid is gekomen en de valsheid is ten onder gegaan. Voorwaar, de valsheid gaat ten onder." (17:81)
Gebruikersavatar
sprot
Berichten: 4146
Lid geworden op: ma jan 27, 2003 11:25 pm
Locatie: Hel
Contacteer:

Bericht door sprot »

Jammer genoeg wordt de waarheid niet getoond...

En meer islam is de oplossing ?
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
Gebruikersavatar
ChechenMaga
Berichten: 318
Lid geworden op: za apr 14, 2007 12:13 pm

Bericht door ChechenMaga »

sprot schreef:Jammer genoeg wordt de waarheid niet getoond...

En meer islam is de oplossing ?
Wat bedoel je ... ?
Ik ben niet meer mee.
En zeg: "De Waarheid is gekomen en de valsheid is ten onder gegaan. Voorwaar, de valsheid gaat ten onder." (17:81)
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Kan je Arabisch Chechenmaga?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Maar... wanneer "wij" zeggen..."bedankt voor de waarschuwing" blijf je doorgaan met dreigen en zijn wij "dom" "onwetend" "onbetrouwbaar" etc.
Kannelijk heb je wel "last" van kafir anders zou je je niet zo druk maken en niet zo dreigen met allerlei ellende en dat nog fantastisch vinden ook.

Ik zal niet meer dreigen met de Hel. :=)
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
sprot
Berichten: 4146
Lid geworden op: ma jan 27, 2003 11:25 pm
Locatie: Hel
Contacteer:

Bericht door sprot »

ChechenMaga schreef:
sprot schreef:Jammer genoeg wordt de waarheid niet getoond...

En meer islam is de oplossing ?
Wat bedoel je ... ?
Ik ben niet meer mee.
Na het uiteenvallen van de sovjetunie hebben vb. de westelijke gelegen staten zich zonder veel problemen ontwikkeld tot serieuze democratieën , ..; Letland, Polen, Tjechië, Roemenie, ex-DDR, enz ....
Blijkbaar ligt dit moeilijker bij de 'moslimlanden' ....
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
Gebruikersavatar
ChechenMaga
Berichten: 318
Lid geworden op: za apr 14, 2007 12:13 pm

Bericht door ChechenMaga »

Chaimae schreef:Kan je Arabisch Chechenmaga?
Nee. :)
Ik wil wel leren (om te lezen). Niet Arabisch zelf, gewoon lezen. :P
Gaat moeilijk worden, maar ik ga ervoor. :D
En zeg: "De Waarheid is gekomen en de valsheid is ten onder gegaan. Voorwaar, de valsheid gaat ten onder." (17:81)
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

ChechenMaga schreef:
Chaimae schreef:Kan je Arabisch Chechenmaga?
Nee. :)
Ik wil wel leren (om te lezen). Niet Arabisch zelf, gewoon lezen. :P
Gaat moeilijk worden, maar ik ga ervoor. :D
Oh ok. Kun je het wel verstaan/spreken dan?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

ChechenMaga schreef:Wij worden allemaal terroristen, bandieten, moordenaars,... genoemd. Ze nemen jongens vanaf 12 jaar mee. Ze nemen mannen mee en martelen ze en daarna vermoorden en soms lijk verkopen voor een paar duizend dollar $.
Jammer genoeg wordt de waarheid niet getoond... :roll:
Maak dat de ganzen wijs. Jij komt uit die buurt, en jij weet even goed als de rest van je land wie die dingen gepleegd heeft.

Je weet evengoed dat dat van het ontvoeren van kinderen niet waar is.

Maar als het inderdaad nationalisme is, leg dan gerust uit waarom een Ukraiense moslim (met de naam abdullah en een imam) de tweede in commando was.

Leg gerust uit waarom alle getuigenissen het veelvuldige horen van "allah akbar" vertellen, het hadden over gefrustreerde mannen en verschillende verkrachtingen.

Je bent tegen een gigantische berg bewijs op aan het boksen, en je liegt gewoon.

Verantwoordelijken voor beslan :

* Shamil Basayev, has taken ultimate responsibility for the attack
* Magomed Magas Yevloyev, Ingush national also involved in the Basayev's attack on Nazran
* Abu Omar al-Saif, Saudi national, killed in Dagestan in 2005
* Abu Zaid, Saudi national, killed by Russian special forces February 16, 2005

Neuuuuh dit had *niets* met de verdrukking (= nederlands voor "islam") te maken.

Waarom ben jij een slaaf ? Waarom ben jij een moordenaar ? (ondermeer 9:111)
Laatst gewijzigd door tomc op zo apr 22, 2007 5:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Chaimae schreef:Moslims verafschuwen helemaal niet.
De sekte die ze aanbidden probeert ze daar wel degelijk toe aan te zetten Chaimae, en velen van jouw geloofsgenoten geven gehoor aan deze verdorven ideologie!
sprot schreef:En meer islam is de oplossing ?
Islam aanbidders zien meer geweld als "de oplossing" sprot, zo wordt het ook door hun sekte voorgeschreven.

Als je mensen die kinderen gijzelen en vele doden op hun geweten hebben als helden gaat beschouwen, zegt dat voldoende over de instelling en de mentaliteit van de persoon...
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

De sekte die ze aanbidden probeert ze daar wel degelijk toe aan te zetten Chaimae, en velen van jouw geloofsgenoten geven gehoor aan deze verdorven ideologie!
Begin je weer?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Oh nu zijn wij het al die beginnen. Typische moslimmoordenaarsmentaliteit.

Als jij de vraag nu eens beantwoordde he Chaema, waarom jij een moordenaar bent, dan zouden we verder komen. En dat jij altijd over hetzelfde begint is onze fout niet.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Moslim=moordenaar. :shock:
Laatst gewijzigd door Chaimae op zo apr 22, 2007 5:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
ChechenMaga
Berichten: 318
Lid geworden op: za apr 14, 2007 12:13 pm

Bericht door ChechenMaga »

Chaimae schreef:
ChechenMaga schreef:
Chaimae schreef:Kan je Arabisch Chechenmaga?
Nee. :)
Ik wil wel leren (om te lezen). Niet Arabisch zelf, gewoon lezen. :P
Gaat moeilijk worden, maar ik ga ervoor. :D
Oh ok. Kun je het wel verstaan/spreken dan?
Nee. Dat ook niet. :)
sprot schreef:
ChechenMaga schreef:
sprot schreef:Jammer genoeg wordt de waarheid niet getoond...

En meer islam is de oplossing ?
Wat bedoel je ... ?
Ik ben niet meer mee.
http://en.wikipedia.org/wiki/First_Chec ... ion_Treaty

(...) "The only federal subjects which did not sign the treaty were Chechnya and Tatarstan. Eventually, in the spring of 1994, President Yeltsin signed a special political accord with Mintimer Şäymiev, the president of Tatarstan, granting many of its demands for greater autonomy for the republic within Russia.

Thus, Chechnya remained the only federal subject which did not sign the treaty. Neither Yeltsin nor the Chechen government attempted any serious negotiations and the situation would deteriorate into a full-scale conflict."


Rusland dreigde Tatarstan, ze zeiden dat ze hun troepen zouden sturen naar daar enz., dus ging Tatarstan toch akkoord.
Alleen Tsjetsjenië niet.

Toen wou Dudayev onafhankelijkheid en hij had zijn eigen leger. En toen zeiden Russen dat het niet mag en bla bla en zij begonnen oorlog.
De 2de oorlog begon door o.a. de bombardementen op Russische appartementen.
En de Russen zeiden "het zijn de Tsjetsjenen!" en zo weer binnengevallen.
Maar wat was er wel? Het waren de geheime Russische diensten die dat deden. Ze waren ook een paar keer 'betrapt' toen ze een gebouw wilden laten ontploffen. :roll:
Maar dat zeggen ze niet he, op TV, in het nieuws. :o
Litvinenko schreef een boek dacht ik, over FSB. Die werd vermoord.
tomc schreef:
ChechenMaga schreef:Wij worden allemaal terroristen, bandieten, moordenaars,... genoemd. Ze nemen jongens vanaf 12 jaar mee. Ze nemen mannen mee en martelen ze en daarna vermoorden en soms lijk verkopen voor een paar duizend dollar $.
Jammer genoeg wordt de waarheid niet getoond... :roll:
Maak dat de ganzen wijs. Jij komt uit die buurt, en jij weet even goed als de rest van je land wie die dingen gepleegd heeft.

Je weet evengoed dat dat van het ontvoeren van kinderen niet waar is.

Maar als het inderdaad nationalisme is, leg dan gerust uit waarom een Ukraiense moslim (met de naam abdullah en een imam) de tweede in commando was.

Leg gerust uit waarom alle getuigenissen het veelvuldige horen van "allah akbar" vertellen, het hadden over gefrustreerde mannen en verschillende verkrachtingen.

Je bent tegen een gigantische berg bewijs op aan het boksen, en je liegt gewoon.

Verantwoordelijken voor beslan :

* Shamil Basayev, has taken ultimate responsibility for the attack
* Magomed Magas Yevloyev, Ingush national also involved in the Basayev's attack on Nazran
* Abu Omar al-Saif, Saudi national, killed in Dagestan in 2005
* Abu Zaid, Saudi national, killed by Russian special forces February 16, 2005

Neuuuuh dit had *niets* met de verdrukking (= nederlands voor "islam") te maken.

Waarom ben jij een slaaf ? Waarom ben jij een moordenaar ? (ondermeer 9:111)
Basayev liet Maschadov geen normale republiek 'maken'.
Hij wou sharia invoeren, dit en dat doen. Maschadov wou dat niet.
En toen waren er problemen dus moest Maschadov met Basayev samenwerken...
Ze lieten Dudayev zijn werk niet doen, Maschadov ook niet.
(Russen en Basayev etc.)

Ja, duh, het was wrs Basayev die Beslan-idee had.
Maar wat wilden die Tsjetsjenen? Wat eisten ze?
TROEPEN WEG. VRIJHEID.
Laatst gewijzigd door ChechenMaga op zo apr 22, 2007 5:47 pm, 4 keer totaal gewijzigd.
En zeg: "De Waarheid is gekomen en de valsheid is ten onder gegaan. Voorwaar, de valsheid gaat ten onder." (17:81)
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Chaimae schreef:
De sekte die ze aanbidden probeert ze daar wel degelijk toe aan te zetten Chaimae, en velen van jouw geloofsgenoten geven gehoor aan deze verdorven ideologie!
Begin je weer?
Moet ik de citaten uit jouw (schijn)heilige sprookjesboek die dit benadrukken (voor de zoveelste maal) plaatsen Chaimae?

Of heb je liever dat ik de lijsten plaats met de aantallen slachtoffers die de onderdanen van de duivel die ook jij aanbid op hun geweten hebben?

Zeg het maar schatje..., want ik moet helaas constateren dat jij in de periode dat ik dit forum niet heb bezocht totaal niets geleerd hebt, en nog steeds in de macht bent van de ideologie die ooit bedacht is door een geesteszieke pedofiele middeleeuwse tiran.
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

tomc schreef:Oh nu zijn wij het al die beginnen. Typische moslimmoordenaarsmentaliteit.

Als jij de vraag nu eens beantwoordde he Chaema, waarom jij een moordenaar bent, dan zouden we verder komen. En dat jij altijd over hetzelfde begint is onze fout niet.
Kijk, tomc, Chaimae is geen moordenaar.

Moslims zijn, net als de duitse bevolking in de 2e wereldoorlog, over het algemeen geen moordenaars.

Je moet het verschil kunnen maken met de ideologie van verovering en overheersing, Islam, en de voornaamste slachtoffers ervan, de moslims.

Alles wat ze moeten inzien is dat hun ingebakken "wij" tegen "zij" mentaliteit niet helpt, en er vooral niet zelf intrappen.

mvg,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Chaimae schreef:Moslim=moordenaar. :shock:
Je buigt 5X daags voor de hersenspinsels van een moordenaar.

Hersenspinsels die aanzetten tot moord...
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Roelof schreef:
Chaimae schreef:Moslim=moordenaar. :shock:
Je buigt 5X daags voor de hersenspinsels van een moordenaar.

Hersenspinsels die aanzetten tot moord...
Heb je daar last van? Zie jij me 5 maal per dag bidden? Nogmaals heb je daar last van? Niemand die ziet dat ik 5 keer per dag bid hoor. Ik doe het netjes thuis op mijn kamer.

Nou..
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Roelof schreef: Zeg het maar schatje..., want ik moet helaas constateren dat jij in de periode dat ik dit forum niet heb bezocht totaal niets geleerd hebt, en nog steeds in de macht bent van de ideologie die ooit bedacht is door een geesteszieke pedofiele middeleeuwse tiran.
Ja, waar was je Roelof.

Chaimae en de rest hebben je gemist.
Ok, wij echt en Chaimae als kiespijn maar toch...
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

ChechenMaga schreef:Maar wat wilden die Tsjetsjenen? Wat eisten ze?
TROEPEN WEG. VRIJHEID.
Ow, en dan ga je maar kleine kinderen gijzelen die daar niets aan kunnen doen? :roll:

Heldhaftig hoor! :(
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Thomas schreef:
Roelof schreef: Zeg het maar schatje..., want ik moet helaas constateren dat jij in de periode dat ik dit forum niet heb bezocht totaal niets geleerd hebt, en nog steeds in de macht bent van de ideologie die ooit bedacht is door een geesteszieke pedofiele middeleeuwse tiran.
Ja, waar was je Roelof.

Chaimae en de rest hebben je gemist.
Ok, wij echt en Chaimae als kiespijn maar toch...
Ha die Thomas! Alles goed?

Ik was druk... (misschien hoor je nog wel waarmee :wink: )
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Roelof schreef:
Thomas schreef:
Roelof schreef: Zeg het maar schatje..., want ik moet helaas constateren dat jij in de periode dat ik dit forum niet heb bezocht totaal niets geleerd hebt, en nog steeds in de macht bent van de ideologie die ooit bedacht is door een geesteszieke pedofiele middeleeuwse tiran.
Ja, waar was je Roelof.

Chaimae en de rest hebben je gemist.
Ok, wij echt en Chaimae als kiespijn maar toch...
Ha die Thomas! Alles goed?

Ik was druk... (misschien hoor je nog wel waarmee :wink: )
Ok. Als je het kwijt wil hoor ik het wel

Ben blij dat je er weer bent.
Gebruikersavatar
ChechenMaga
Berichten: 318
Lid geworden op: za apr 14, 2007 12:13 pm

Bericht door ChechenMaga »

Roelof schreef:
ChechenMaga schreef:Maar wat wilden die Tsjetsjenen? Wat eisten ze?
TROEPEN WEG. VRIJHEID.
Ow, en dan ga je maar kleine kinderen gijzelen die daar niets aan kunnen doen? :roll:

Heldhaftig hoor! :(
Dat is niet juist wat ze daar deden. Gijzelen...
Maar wat konden ze nog doen? Hoe moeten ze aandacht krijgen? Door lief aan Poetin te vragen?
Maschadov heeft al genoeg gevraagd en hij werd genegeerd. :roll:
Laatst gewijzigd door ChechenMaga op zo apr 22, 2007 6:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
En zeg: "De Waarheid is gekomen en de valsheid is ten onder gegaan. Voorwaar, de valsheid gaat ten onder." (17:81)
Plaats reactie