Jullie (ongelovigen)praten hier zo makkelijk over de profeet

Is Mohammed het zegel der profeten? Of gewoon één der velen? Debatteer over zijn leven, visies, psychologie, sucessen en mislukkingen. Kun je hem met Jezus vergelijken?
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Thomas schreef:
ajax schreef: Liegen is niet je sterkste kant
Wat is mijn leugen beste ajax.
Toon dat eens aan.
Velen om er eentje te noemen:

Over de rechten van de vrouw in islam heb ik een stuk geplaatst met bron erbij en toen heb je gezegd dat ik de bron er niet bij heb gezet.
Dus zei ik dan zou er 1x bewerkt staan en toen reageerde niet meer...

Leugenaar

En nog net zei je dat 9 jarige niet geslachtsrijp zijn en nu opeens wel?

Leugenaar
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

ajax schreef: En nog net zei je dat 9 jarige niet geslachtsrijp zijn en nu opeens wel?
Er zijn meisjes die met 9 zwanger kunnen worden....
Betekent dit dat meisjes van 9 "geslachtsrijp" zijn?

er zijn ook vrouwen die nooit zwanger kunnen worden.
Betekent dit dat vrouwen nooit "geslachtsrijp" zijn?

Het feit dat er boven die foto van je staat "Thai officials chocked to hear of nine-year old becomming a mother" .. is toch een veeg teken dat het een UNIKUM is dat een meisje van 9 geslachtsrijp is?
Laatst gewijzigd door Monique op zo apr 22, 2007 7:56 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

ajax schreef:
Thomas schreef:
ajax schreef: Liegen is niet je sterkste kant
Wat is mijn leugen beste ajax.
Toon dat eens aan.
Velen om er eentje te noemen:

Over de rechten van de vrouw in islam heb ik een stuk geplaatst met bron erbij en toen heb je gezegd dat ik de bron er niet bij heb gezet.
Dus zei ik dan zou er 1x bewerkt staan en toen reageerde niet meer...

Dat klopt ook

Leugenaar

En nog net zei je dat 9 jarige niet geslachtsrijp zijn en nu opeens wel?

En dat klopt ook. Ik heb niet gezegd dat een negenjarige niet geslachtsrijp is.

Leugenaar
Nog een keer voor jou:
Pedofilie
(woord afkomstig uit het Grieks; pais (παις, wortel paid- = "knaap", "kind" pedo = "kind") en filia (φιλια, "vriendschap")) is een term, die gebruikt wordt voor het zich seksueel primair aangetrokken voelen tot kinderen die nog niet geslachtsrijp zijn, door volwassenen (ouder dan 18 jaar) of adolescenten (5 jaar ouder dan het kind). "Die nog niet geslachtsrijp zijn" betekent in de praktijk: kinderen tot gemiddeld ongeveer 12 jaar.

Verder stop ik met jou en je onzinnige discussie want dat heeft geen zin. Jullie blijven sex met kinderen van 9 jaar verdedigen.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Monique schreef:
ajax schreef: En nog net zei je dat 9 jarige niet geslachtsrijp zijn en nu opeens wel?
Er zijn meisjes die met 9 zwanger kunnen worden....
Betekent dit dat meisjes van 9 "geslachtsrijp" zijn?

er zijn ook vrouwen die nooit zwanger kunnen worden.
Betekent dit dat vrouwen nooit "geslachtsrijp" zijn?

Het feit dat er boven die foto van je staat "Thai officials chocked to hear of nine-year old becomming a mother" .. is toch een veeg teken dat het een UNIKUM is dat een meisje van 9 geslachtsrijp is?
Dat betekent dat 9 jarige ook geslachtsrijp zijn.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Thomas schreef:
ajax schreef:
Thomas schreef: Wat is mijn leugen beste ajax.
Toon dat eens aan.
Velen om er eentje te noemen:

Over de rechten van de vrouw in islam heb ik een stuk geplaatst met bron erbij en toen heb je gezegd dat ik de bron er niet bij heb gezet.
Dus zei ik dan zou er 1x bewerkt staan en toen reageerde niet meer...

Dat klopt ook

Leugenaar

En nog net zei je dat 9 jarige niet geslachtsrijp zijn en nu opeens wel?

En dat klopt ook. Ik heb niet gezegd dat een negenjarige niet geslachtsrijp is.

Leugenaar
Nog een keer voor jou:
Pedofilie
(woord afkomstig uit het Grieks; pais (παις, wortel paid- = "knaap", "kind" pedo = "kind") en filia (φιλια, "vriendschap")) is een term, die gebruikt wordt voor het zich seksueel primair aangetrokken voelen tot kinderen die nog niet geslachtsrijp zijn, door volwassenen (ouder dan 18 jaar) of adolescenten (5 jaar ouder dan het kind). "Die nog niet geslachtsrijp zijn" betekent in de praktijk: kinderen tot gemiddeld ongeveer 12 jaar.

Verder stop ik met jou en je onzinnige discussie want dat heeft geen zin. Jullie blijven sex met kinderen van 9 jaar verdedigen.


Ik heb het niet verdedigd ik zeg alleen dat het normaal in die tijd was.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Dat meisje op jouw foto heeft het waarschijnlijk niet met een man van 54 gedaan ajax.
En als dat wel het geval is dan is dat schandalig.
Dan is die man een pedofiel.

Wat jij nu zegt is dat als iemand vermoord, jij het ook mag doen.
Twee fouten dingen maken een ding niet goed.

Wat betreft het geslachtsrijp zijn van een kind van 9.
Ik moet je toch echt teleurstellen.

Als een kind te vroeg seks heeft dan kan men later grote geestelijke en lichamelijke problemen optreden.

==============

En beste ajax.
In Islam landen is het nog steeds normaal om een kind van 9 jaar te trouwen.

En dat komt omdat Mohammed dat ook gedaan heeft, en daarom denken Moslims dat zij in de schoenen van je profeet mogen treden.

http://www.memritv.org/Transcript.asp?P1=978

http://switch5.castup.net/frames/200410 ... mv&ak=null
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Ariel schreef:Dat meisje op jouw foto heeft het waarschijnlijk niet met een man van 54 gedaan ajax.
En als dat wel het geval is dan is dat schandalig.
Dan is die man een pedofiel.

Wat jij nu zegt is dat als iemand vermoord, jij het ook mag doen.
Twee fouten dingen maken een ding niet goed.

Wat betreft het geslachtsrijp zijn van een kind van 9.
Ik moet je toch echt teleurstellen.

Als een kind te vroeg seks heeft dan kan men later grote geestelijke en lichamelijke problemen optreden.

==============

En beste ajax.
In Islam landen is het nog steeds normaal om een kind van 9 jaar te trouwen.

En dat komt omdat Mohammed dat ook gedaan heeft, en daarom denken Moslims dat zij in de schoenen van je profeet mogen treden.

http://www.memritv.org/Transcript.asp?P1=978

http://switch5.castup.net/frames/200410 ... mv&ak=null

Ik wil alleen duidelijk maken dat het vroeger normaal was en nu niet meer.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

ajax schreef: Ik heb het niet verdedigd ik zeg alleen dat het normaal in die tijd was.
Nooit, ajax, de romeinen, nochtans niet gekend voor hun strikte zeden, gebruikten bepaalden de huwbare leeftijd van 12 jaar. De meeste volkeren, in die tijd, overigens, gebruikten 14 jaar.

Trouwens, vele moslim-geleerden vinden 9 jaar normaal, omdat hun eeuwige voorbeeld het ook deed.
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

ajax schreef:
Ariel schreef:Dat meisje op jouw foto heeft het waarschijnlijk niet met een man van 54 gedaan ajax.
En als dat wel het geval is dan is dat schandalig.
Dan is die man een pedofiel.

Wat jij nu zegt is dat als iemand vermoord, jij het ook mag doen.
Twee fouten dingen maken een ding niet goed.

Wat betreft het geslachtsrijp zijn van een kind van 9.
Ik moet je toch echt teleurstellen.

Als een kind te vroeg seks heeft dan kan men later grote geestelijke en lichamelijke problemen optreden.

==============

En beste ajax.
In Islam landen is het nog steeds normaal om een kind van 9 jaar te trouwen.

En dat komt omdat Mohammed dat ook gedaan heeft, en daarom denken Moslims dat zij in de schoenen van je profeet mogen treden.

http://www.memritv.org/Transcript.asp?P1=978

http://switch5.castup.net/frames/200410 ... mv&ak=null

Ik wil alleen duidelijk maken dat het vroeger normaal was en nu niet meer.
Echte onzin en zovaak aangetoond dor o.a. Linda dat ik hier verder niet op wil ingaan.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Ketter schreef:
ajax schreef: Ik heb het niet verdedigd ik zeg alleen dat het normaal in die tijd was.
Nooit, ajax, de romeinen, nochtans niet gekend voor hun strikte zeden, gebruikten bepaalden de huwbare leeftijd van 12 jaar. De meeste volkeren, in die tijd, overigens, gebruikten 14 jaar.

Trouwens, vele moslim-geleerden vinden 9 jaar normaal, omdat hun eeuwige voorbeeld het ook deed.

Vind je het erg als ik weer jou tegenspreek met bewijs dat romeinen trouwden met kleine meiden?
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Sjeik_Umair
Berichten: 9
Lid geworden op: wo apr 18, 2007 2:59 pm

Bericht door Sjeik_Umair »

Thomas schreef: Nee, dat was ze niet. 9 jaar is NIET geslchtsrijp.
Als je een wedstrijd speelt en je verliest moet je niet gaan proberen de regels te veranderen!!!
Was ze wel. Wanneer ben je geslachtsrijp? Dit zegt de Van Dale:

ge·slachts·rijp (bn.)
1 zo ver ontwikkeld dat voortplanting kan plaats hebben

Wanneer het meisje zwanger kan worden is zij geslachtsrijp. Wat is het teken dat een meisje zwanger kan raken? Juist, na de eerste menstruatie. En een man mag pas met een vrouw trouwen wanneer zij zich kan voortplanten, dus geslachtsrijp is.
Dus is onze mo gewoon een pedo!!!
Nee, dat is hij niet.
Praat nou geen bull shit. We hebben het over Aisha!!
En die was 6 jaar toen ze trouwden met een vijftiger(gadverdegadverse vieze oude vent) en 9 toen ze met hem neukte.


We hebben het over pedofilie, dus zijn de andere vrouwen van de Profeet (Sallalahu aleyhi wassalam) wel degelijk relevant. Pedofiel zijn betekent namelijk:

pe·do·fiel1 (de ~ (m.), ~en)
1 iem. met voorkeur voor seksueel verkeer met jonge kinderen => pedo, pedoseksueel

Als hij voorkeur had voor seksueel verkeer met jonge kinderen, waarom is alleen Aisha dan zo jong?
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

ajax schreef:
Ketter schreef:
ajax schreef: Ik heb het niet verdedigd ik zeg alleen dat het normaal in die tijd was.
Nooit, ajax, de romeinen, nochtans niet gekend voor hun strikte zeden, gebruikten bepaalden de huwbare leeftijd van 12 jaar. De meeste volkeren, in die tijd, overigens, gebruikten 14 jaar.

Trouwens, vele moslim-geleerden vinden 9 jaar normaal, omdat hun eeuwige voorbeeld het ook deed.

Vind je het erg als ik weer jou tegenspreek met bewijs dat romeinen trouwden met kleine meiden?
Ajax, er zijn vast wel romeinen geweest die sex hadden met slaven en slavinnen, waaronder waarschijnlijk serieus minderjarigen.

Feit is dat volgens hun wet de huwbare leeftijd 12 jaar was.

Feit is ook dat de romeinen ons niet als eeuwig voorbeeld wordt opgedrongen, en blijkbaar Mohammed wel.

En een eeuwig voorbeeld had gewoon een jaar of 7 langer kunnen wachten, om het bloemetje te doorprikken, niet? Of ten minste, God had het kunnen voorzien dat er hadith gingen komen die jeugdige meisjes tot op de dag van vandaag nadelig zouden zijn, en dus effe in de Koran duidelijk kunnen maken dat meisje ook recht hebben op een jeugd, niet?

Dus, Ajax, ik probeer de niet-goddelijkheid van de Islam aan te tonen, niet de niet-goddelijkheid van de Romeinen, want... daar zijn we het over eens, niet?

mvg,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Ketter schreef:
ajax schreef:
Ketter schreef: Nooit, ajax, de romeinen, nochtans niet gekend voor hun strikte zeden, gebruikten bepaalden de huwbare leeftijd van 12 jaar. De meeste volkeren, in die tijd, overigens, gebruikten 14 jaar.

Trouwens, vele moslim-geleerden vinden 9 jaar normaal, omdat hun eeuwige voorbeeld het ook deed.

Vind je het erg als ik weer jou tegenspreek met bewijs dat romeinen trouwden met kleine meiden?
Ajax, er zijn vast wel romeinen geweest die sex hadden met slaven en slavinnen, waaronder waarschijnlijk serieus minderjarigen.

Feit is dat volgens hun wet de huwbare leeftijd 12 jaar was.

Feit is ook dat de romeinen ons niet als eeuwig voorbeeld wordt opgedrongen, en blijkbaar Mohammed wel.

En een eeuwig voorbeeld had gewoon een jaar of 7 langer kunnen wachten, om het bloemetje te doorprikken, niet? Of ten minste, God had het kunnen voorzien dat er hadith gingen komen die jeugdige meisjes tot op de dag van vandaag nadelig zouden zijn, en dus effe in de Koran duidelijk kunnen maken dat meisje ook recht hebben op een jeugd, niet?

Dus, Ajax, ik probeer de niet-goddelijkheid van de Islam aan te tonen, niet de niet-goddelijkheid van de Romeinen, want... daar zijn we het over eens, niet?

mvg,
Ketter
http://www.answering-christianity.com/b ... brides.htm
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
droevie
Berichten: 275
Lid geworden op: vr apr 20, 2007 8:59 pm

Bericht door droevie »

Sheik Umair schreef:pe·do·fiel1 (de ~ (m.), ~en)
1 iem. met voorkeur voor seksueel verkeer met jonge kinderen => pedo, pedoseksueel

Als hij voorkeur had voor seksueel verkeer met jonge kinderen, waarom is alleen Aisha dan zo jong?
Pedofiel is een persoon welke sexuele fantasiën heeft met van een kind.
Pedosexueel is een persoon welke sexuele gemeenschap heeft met een kind. En daarbij gaat het niet hoe vaak je dit pleegt.

Nu mag voor de Islam gelden, als je ongesteld geweest bent, dan ben je 'volwassen'. Feit is dat je dat als 9 jarig kind gewoon niet bent. Vroeger niet en nu niet. Dat dit wordt goed gepraat, daar heb ik dus geen goed woord voor over. Het had haar opa kunnen zijn. En denk je ook dat Aisha genoten heeft? Kan mij het niet voorstellen.
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Wat zegt die link me nu?

Je link wekt me de indruk dat je het gedrag van Mohammed als beschreven in de hadith goedkeurt.

WANT Mohammed mocht even decadent of nog decadenter zijn dan de byzantijnse nobelen? Het gaat hier ten slotte over decadente nobelen, niet over "de perfecte mens".

Merk ook op dat de link een huwelijk vermeld tussen een 8 jarige en 13 jarige, en zonder consumptie. Het waren staatshuwelijken. Mohammed was over de 50 toen hij een 9-jarig meisje consummeerde, en huwde reeds op 6.

Kortom, wat je link duidelijk aantoont hier is dat Mohammed tussen de minst goede mensen zich begeeft, niet tussen de besten.

Alweer: nog plakken geven Islam geleerden geen minimum leeftijd op een Islamtisch huwelijk, omdat Mohammed hen het "goede" voorbeeld heeft gegeven.

Waarom voorziet de koran niet op het recht op een jeugd voor jonge meisjes? Of is het recht op jeugd niet belangrijk om te vermelden?

mvg,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

ajax schreef:Ik wil alleen duidelijk maken dat het vroeger normaal was en nu niet meer.
Je vindt het dus niet normaal wanneer een vent van 54 een meisje van 9 neukt?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Monique schreef:
ajax schreef:Ik wil alleen duidelijk maken dat het vroeger normaal was en nu niet meer.
Je vindt het dus niet normaal wanneer een vent van 54 een meisje van 9 neukt?
Nogmaals ik vind dat het idee al walgelijk is maar dat is puur mijn gedachte uit de hedendaagse tijd ik bedoel vroeger hadden ze die meningen niet toen was het de normaalste zaak van de wereld.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Sjeik_Umair
Berichten: 9
Lid geworden op: wo apr 18, 2007 2:59 pm

Bericht door Sjeik_Umair »

droevie schreef:
Sheik Umair schreef:pe·do·fiel1 (de ~ (m.), ~en)
1 iem. met voorkeur voor seksueel verkeer met jonge kinderen => pedo, pedoseksueel

Als hij voorkeur had voor seksueel verkeer met jonge kinderen, waarom is alleen Aisha dan zo jong?
Pedofiel is een persoon welke sexuele fantasiën heeft met van een kind.
Pedosexueel is een persoon welke sexuele gemeenschap heeft met een kind. En daarbij gaat het niet hoe vaak je dit pleegt.

Nu mag voor de Islam gelden, als je ongesteld geweest bent, dan ben je 'volwassen'. Feit is dat je dat als 9 jarig kind gewoon niet bent. Vroeger niet en nu niet. Dat dit wordt goed gepraat, daar heb ik dus geen goed woord voor over. Het had haar opa kunnen zijn. En denk je ook dat Aisha genoten heeft? Kan mij het niet voorstellen.
Jouw stuk is gebasseerd op emotie, niet op feiten. Daar heb ik niets aan en kan ik ook niet op ingaan.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

ajax schreef:Nogmaals ik vind dat het idee al walgelijk is maar dat is puur mijn gedachte uit de hedendaagse tijd ik bedoel vroeger hadden ze die meningen niet toen was het de normaalste zaak van de wereld.
Maar.. de koran is toch van alle tijden? Het gebeurt nog steeds hoor dat oud mannen kinderen verkrachten (trouwen). En dat alleen maar omdat in de islam mag. Je zegt zelf dat het mag wanneer een meisje haar menstruatie heeft. Wat kan er nu "walgelijk" zijn aan een gebod van allah?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Monique schreef:
ajax schreef:Nogmaals ik vind dat het idee al walgelijk is maar dat is puur mijn gedachte uit de hedendaagse tijd ik bedoel vroeger hadden ze die meningen niet toen was het de normaalste zaak van de wereld.
Maar.. de koran is toch van alle tijden? Het gebeurt nog steeds hoor dat oud mannen kinderen verkrachten (trouwen). En dat alleen maar omdat in de islam mag. Je zegt zelf dat het mag wanneer een meisje haar menstruatie heeft. Wat kan er nu "walgelijk" zijn aan een gebod van allah?

Allah heeft dat niet geboden dus ik weet niet wat je lult maar goed dat doe je continu
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

ajax schreef: Allah heeft dat niet geboden dus ik weet niet wat je lult maar goed dat doe je continu
Niet?
Waar komt het dan vandaan? Wie heeft dan verzonnen dat meisjes van 9 geslachtsrijp zijn en dus getrouwd mogen worden?
Mohammed kreeg dat toch ingefluisterd door allah?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Monique schreef:
ajax schreef: Allah heeft dat niet geboden dus ik weet niet wat je lult maar goed dat doe je continu
Niet?
Waar komt het dan vandaan? Wie heeft dan verzonnen dat meisjes van 9 geslachtsrijp zijn en dus getrouwd mogen worden?
Mohammed kreeg dat toch ingefluisterd door allah?

Nee hoor dat was normaal in die tijd dus ik weet niet wat lult
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
droevie
Berichten: 275
Lid geworden op: vr apr 20, 2007 8:59 pm

Bericht door droevie »

Sheik_Umair schreef:Jouw stuk is gebasseerd op emotie, niet op feiten. Daar heb ik niets aan en kan ik ook niet op ingaan.

Sorry mun beste, het zijn geen emoties, het zijn feiten.
Feit= Pedosexualiteit is sex met 1 kind.
Feit= 9 jaar is kind
Feit= penetratie bij een jong kind is zeeeeeeer pijnlijk.
(al zou Mohammed een klein pinkeltje hebben)
Feit= Mohammed had haar opa kunnen zijn. (45 jr)

Wat is de emotie? Ik vraag niet of jij antwoorden hebt.. en die heb jij hier ook niet op. Het verschuilen achter 'een emotie'.

De emotie komt als je de feiten laat spreken! :yuk:
Laatst gewijzigd door droevie op zo apr 22, 2007 9:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
droevie
Berichten: 275
Lid geworden op: vr apr 20, 2007 8:59 pm

Bericht door droevie »

ajax schreef:
Monique schreef:
ajax schreef: Allah heeft dat niet geboden dus ik weet niet wat je lult maar goed dat doe je continu
Niet?
Waar komt het dan vandaan? Wie heeft dan verzonnen dat meisjes van 9 geslachtsrijp zijn en dus getrouwd mogen worden?
Mohammed kreeg dat toch ingefluisterd door allah?

Nee hoor dat was normaal in die tijd dus ik weet niet wat lult

Bij wie was dat normaal? Want de huwbare leeftijd 'normaal' gesproken, was ongeveer 14 jaar. En dat was zeg maar een paar honderd jaar eerder.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Het is algemeen bekend dat de Profeet vzmh niet de eerste was die toestemming vroeg om met Aisha te trouwen. Hij is namelijk voorgegaan door anderen zoals Djoebayr ibnoe Moetcim ibnoe Adiyy en dit geeft aan dat Aishah volgens de toenmalige Arabieren huwelijksgereed was.


:=)
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Plaats reactie