Hallo

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Hallo

Bericht door Hamid »

Ik ben Hamid en ik kom uit Afghanistan. Woon al 10 jaar in nederland. Ik ben moslim en ben toevallig via faithfreedom.org, naar jullie gekomen. Ik heb al gezien dat jullie tegen Islam zijn. Ik begrijp dit echt niet. Waarom zaaien jullie zoveel haat tegen moslims? Wie is hier nou achterlijk? jullie of wij moslims?
Dit was het voor nu, ik ga nu stoppen voor vandaag. Later kom ik wel kijken wat jullie te zeggen hebben.
Hamid
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Gebruikersavatar
Steffi
Berichten: 464
Lid geworden op: wo apr 18, 2007 11:33 am
Locatie: Borgerhout (België)

Bericht door Steffi »

salaam aleykum hamid,

Welkom op dit forum.
Ze zijn hier idd niet zo voor de islam,de meeste haten islam ook niet maar zijn er gewoon 'tegen'.
Dit is natuurlijk hun keuze dus zou me er niet te druk in maken.
Veel plezier hier op het forum.

wa3salaam

*souhaila*
Love is like war..Easy to start..difficult to end.. impossible to forget..
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Van Harte welkom Hamid.
Fijn om je hier te zien.
Ik kijk uit naar een goede discussie.

Vriendelijke groet.
Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

Welkom Hamid, wij zaaien helemaal geen haat integendeel, wij zijn tegen haat vandaar dat wij ook tegen haatzaaiende ideologieen zijn.
Wij hebben nog een lid die van Afghanistan afkomstig is nl. Afghan :D

Neem eens een kijkje
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... php?t=4791
weda
Berichten: 948
Lid geworden op: wo feb 11, 2004 10:39 am
Locatie: haar
Contacteer:

Re: Hallo

Bericht door weda »

Hamid schreef:Ik ben Hamid en ik kom uit Afghanistan. Woon al 10 jaar in nederland. Ik ben moslim en ben toevallig via faithfreedom.org, naar jullie gekomen. Ik heb al gezien dat jullie tegen Islam zijn. Ik begrijp dit echt niet. Waarom zaaien jullie zoveel haat tegen moslims? Wie is hier nou achterlijk? jullie of wij moslims?
Dit was het voor nu, ik ga nu stoppen voor vandaag. Later kom ik wel kijken wat jullie te zeggen hebben.
Hamid
dat zegt een gek die zelf de islam tiranie is ontvlucht. hoe ondankbaar kun je zijn. als de islam een goede godsdienst zou zijn waarom ben je dan hier en niet bij de vredelievende taliban.
wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Selaam Aleykoum.


Welkom hier & wens je een fijne tijd toe. Voor zover dat gaat lukken.

M3A SELEMA.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Re: Hallo

Bericht door Ketter »

Hamid schreef:Ik ben Hamid en ik kom uit Afghanistan. Woon al 10 jaar in nederland. Ik ben moslim en ben toevallig via faithfreedom.org, naar jullie gekomen. Ik heb al gezien dat jullie tegen Islam zijn. Ik begrijp dit echt niet. Waarom zaaien jullie zoveel haat tegen moslims? Wie is hier nou achterlijk? jullie of wij moslims?
Dit was het voor nu, ik ga nu stoppen voor vandaag. Later kom ik wel kijken wat jullie te zeggen hebben.
Hamid
Let wel: tegen de Islam zijn is niet Moslims haten.
Laat staan haat zaaien tegen moslims.
Dat komt uit de koran: het zegt dat als je niet akkoord gaat met de boodschap je automatisch ook moslims haat.
Dus de koran zaait verdeling tussen jou, gelovige, en mij, humanist.

Dus integendeel, het is juist omdat de koran tracht verdeeldheid te zaaien tussen jou en mij dat ik tegen de koran ben.

mvg,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Teva Teff

Re: Hallo

Bericht door Teva Teff »

Hamid schreef:Ik ben Hamid en ik kom uit Afghanistan. Woon al 10 jaar in nederland. Ik ben moslim en ben toevallig via faithfreedom.org, naar jullie gekomen. Ik heb al gezien dat jullie tegen Islam zijn. Ik begrijp dit echt niet. Waarom zaaien jullie zoveel haat tegen moslims? Wie is hier nou achterlijk? jullie of wij moslims?
Dit was het voor nu, ik ga nu stoppen voor vandaag. Later kom ik wel kijken wat jullie te zeggen hebben.
Hamid
Wat is de reden dat jij in een niet moslimland woont?
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

Welkom Hamid, op FFI.

Ik hoop dat je wat beters bij hebt te dragen dan sommige moslims op dit forum..

Have fun!
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

Beste Souhaila,
Salaam
bedankt voor je reactie. Ik ben hier nieuw en moet mijn weg vinden. Ik heb ook nog niet veel gelezen hier. Ik ben meer druk met een andere forum, waar ik met mensen die hetzelfde hobby als mij hebben, heel veel tijd doorbreng, dus om echt veel hier aanwezig te moeten zijn, dan moet ik me in twee delen en dat is niet makelijk.
Daarom kan ik niet beloven dat ik vaak aanwezig zou zijn.
In ieder geval fijn om te weten dat er ook moslims hier zijn. Ik maak me druk om mensen die die ons haten, blaffene honden bijten niet, toch?
Ik ben trouwens ook een gematigd moslim en weet ook niet veel over Islam. Ik hoop hier veel te leren.
souhaila schreef:salaam aleykum hamid,

Welkom op dit forum.
Ze zijn hier idd niet zo voor de islam,de meeste haten islam ook niet maar zijn er gewoon 'tegen'.
Dit is natuurlijk hun keuze dus zou me er niet te druk in maken.
Veel plezier hier op het forum.

wa3salaam

*souhaila*
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

Beste Ariel (is dit een niet een naam voor een wasmiddel?)
Bedankt voor de welkom reactie.
Ik weet niet of ik zin heb voor discussie. Ik kom even kijken wat jullie over Islam schrijven.
doei
Ariel schreef:Van Harte welkom Hamid.
Fijn om je hier te zien.
Ik kijk uit naar een goede discussie.

Vriendelijke groet.
Ariel.
Niet geschoten is altijd mis :lol:
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Dag Hamid,

Welkom hier.
Velen hier zijn tegen Islam.
Je kan die ideologie onze maatschappij niet laten ontwrichten en in 2 opdelen.

In feite zou jij heel goed op de hoogte moeten zijn wat het is onder het Islamitische Juk te leven.

10j in NL. Is dat hetzelfde als 10j weg uit Afghanistan?

In het café mag je me eens over je hobbys vertellen.

Groetjes,
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

Hallo vreemde man of vrouw met een vreemde naam, hoe moet ik je naam uitspreken?
Ik heb weinig tijd gehad om te kijken wat jullie zaaien, maar ik kan wel zeggen dat wat jullie zaaien, dat zullen jullie ook oogsten.
Wie is die Afghan waar je het over hebt? Ik las onder een van zijn bericht dat hij zegt niet moslim te zijn, dan is hij misschien een hindo, want we hebben in Afghanistan ook mensen die hindo zijn.
Waarom geeft hij niet zijn naam?
doei
pd7835 schreef:Welkom Hamid, wij zaaien helemaal geen haat integendeel, wij zijn tegen haat vandaar dat wij ook tegen haatzaaiende ideologieen zijn.
Wij hebben nog een lid die van Afghanistan afkomstig is nl. Afghan :D

Neem eens een kijkje
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... php?t=4791
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Hallo

Bericht door Hamid »

Het gaat jou niks aan wat ik hier doe. Jou naam klinkt Iraans, misschien ben je een Iraanse, in dat geval wat doe jij hier?
ben je soms van andere planeet? heb je niet gezien wat amerika en westen met met ons land hebben gedaan? en dan durf je nog te vragen wat ik hier doe. Het gaat jou helemaal niets aan.
weda schreef:
Hamid schreef:Ik ben Hamid en ik kom uit Afghanistan. Woon al 10 jaar in nederland. Ik ben moslim en ben toevallig via faithfreedom.org, naar jullie gekomen. Ik heb al gezien dat jullie tegen Islam zijn. Ik begrijp dit echt niet. Waarom zaaien jullie zoveel haat tegen moslims? Wie is hier nou achterlijk? jullie of wij moslims?
Dit was het voor nu, ik ga nu stoppen voor vandaag. Later kom ik wel kijken wat jullie te zeggen hebben.
Hamid
dat zegt een gek die zelf de islam tiranie is ontvlucht. hoe ondankbaar kun je zijn. als de islam een goede godsdienst zou zijn waarom ben je dan hier en niet bij de vredelievende taliban.
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

Hallo Chaimae,
Salaam.
Jou naam klinkt Turks, ben je ook een moslim? in ons land hebben we een meisjes naam dat is Shaima, is dit hetzelfde als jou naam? als dat zo is, dan waarom heb je een jongens foto gekozen? ben je niet gelukkig als meisje?
Chaimae schreef:Selaam Aleykoum.


Welkom hier & wens je een fijne tijd toe. Voor zover dat gaat lukken.

M3A SELEMA.
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Salam


Hamid die Afghan is een ex-moslim die nu christen is en ook de 1e is die beweert dat de bijbel geen fouten kent.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

Hallo BFA,
Waarom zijn jullie dan tegen Islam?
Er wonen heel veel moslims hier en of je het wil of niet, Islam zal winnen van jullie.
De situatie in mijn land is begonnen met de Russen en later heeft Amerika en westen zich met ons bemoeid en ons land kapot gemaakt. Taliban waren niet ware moslims, ze waren door Amerika aan de macht gebracht om Islam een slechte naam te geven.
Mijn hobbies deel ik in een andere forum aan mijn vrienden.
Je bent mij vriend als je niet tegen Islam bent, maar zo te zien is dat niet zo.
BFA schreef:Dag Hamid,

Welkom hier.
Velen hier zijn tegen Islam.
Je kan die ideologie onze maatschappij niet laten ontwrichten en in 2 opdelen.

In feite zou jij heel goed op de hoogte moeten zijn wat het is onder het Islamitische Juk te leven.

10j in NL. Is dat hetzelfde als 10j weg uit Afghanistan?

In het café mag je me eens over je hobbys vertellen.

Groetjes,
Niet geschoten is altijd mis :lol:
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Re: Hallo

Bericht door tomc »

Allereerst, welkom op dit forum !
Hamid schreef:Ik ben Hamid en ik kom uit Afghanistan. Woon al 10 jaar in nederland. Ik ben moslim en ben toevallig via faithfreedom.org, naar jullie gekomen. Ik heb al gezien dat jullie tegen Islam zijn. Ik begrijp dit echt niet. Waarom zaaien jullie zoveel haat tegen moslims? Wie is hier nou achterlijk? jullie of wij moslims?
Welkom. Als je van faithfreedom komt dan weet je perfect wat wij tegen islam hebben. We kunnen de vraag ook omdraaien. Waarom zijn jullie racisten en moordenaars ? Dit is 1 van een goeie 500 vragen die we hebben.
koran 9:111 schreef:Voorzeker, God heeft van de gelovigen hun persoon en hun bezittingen gekocht in ruil voor het paradijs - zij vechten voor de zaak van God en zij (de moslims) doden en worden gedood - een onfeilbare belofte in de Torah en het Evangelie en de Koran. En wie is getrouwer aan zijn belofte, dan God? - Verheugt u dan in de verbintenis, die je met Hem hebt gesloten en dat is de grote zegepraal.
koran 8:55 schreef:Voorzeker, in de ogen van God zijn zij, die (de waarheid) verwerpen erger dan beesten want zij willen niet geloven.
Geloof jij dit ? Dat jij moet moorden, en dat wij erger zijn dan beesten ? Zo ja, dan snap je perfect wat wij tegen de islam hebben. Zo nee, schrap het dan uit de koran.

Ik zou je wel aanraden van het superioriteitsgevoel wat te dimmen, want als er nu 1 ding is wat je op fora buitengesmeten krijgt, dan is het dat. Je eerste post op dit forum komt al meteen ermee af dat iedereen hier "achterlijk" is, terwijl jij gelooft in een "god" die wilt dat je zijn kinderen vermoord. Wie achterlijk is is heel duidelijk.

Maar als je echt wil discussieren, dan ben je meer dan welkom, en je zal hier goed verdedigde, duidelijke opinies vinden, en mensen met een open geest. Als je die zelf niet hebt, dan vrees ik ervoor.

Indien je echt wil reageren op deze verzen, open dan liefst een nieuwe topic.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Hamid schreef:Beste Ariel (is dit een niet een naam voor een wasmiddel?)
Bedankt voor de welkom reactie.
Ik weet niet of ik zin heb voor discussie. Ik kom even kijken wat jullie over Islam schrijven.
doei
Beste Hamid.
Inderdaad is Ariel een merk van een wasmiddel.
Mijn taak op dit forum is om alle harten van Moslims wit te wassen.
Dat is een moeilijke taak, want veel harten van Moslims zijn besmeurd door Islam en het lezen van de Koran.
De islam is een moeilijke vlek om weg te wassen.

Ik hoop dat ik jouw hart snel mag, en kan wit wassen.

Vriendelijke groet.

Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

Salaam Ajax,
bedankt voor je bericht.
Goed dat ik nu weet wie die Afghan is. Ik wil met zo'n hond niets te maken hebben. Als ik hem tegen zou komen op straat, dan zal ik wel raad met hem of haar weten.
In ieder geval bedankt voor je waarschuwing.
ajax schreef:Salam


Hamid die Afghan is een ex-moslim die nu christen is en ook de 1e is die beweert dat de bijbel geen fouten kent.
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Ooh goh intressant Ariel
Vorige keer zei je namelijk wat anders :)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

Was maar je eigen viezigheid.
Hoe durven jullie mijn geloof te beledigen?
Volgens mij ben je een jood, die haten ons en denken dat ze heel slim zijn. We hebben jullie heel snel door. Ik heb genoeg gelezen voor nu. Ik kan beter naar mijn vrienden in een andere site gaan, wat doe ik hier eigenlijk?
Ariel schreef:
Hamid schreef:Beste Ariel (is dit een niet een naam voor een wasmiddel?)
Bedankt voor de welkom reactie.
Ik weet niet of ik zin heb voor discussie. Ik kom even kijken wat jullie over Islam schrijven.
doei
Beste Hamid.
Inderdaad is Ariel een merk van een wasmiddel.
Mijn taak op dit forum is om alle harten van Moslims wit te wassen.
Dat is een moeilijke taak, want veel harten van Moslims zijn besmeurd door Islam en het lezen van de Koran.
De islam is een moeilijke vlek om weg te wassen.

Ik hoop dat ik jouw hart snel mag, en kan wit wassen.

Vriendelijke groet.

Ariel.
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Gebruikersavatar
Rust
Berichten: 444
Lid geworden op: do apr 12, 2007 10:04 pm

Re: Hallo

Bericht door Rust »

Hamid schreef:Ik ben Hamid en ik kom uit Afghanistan. Woon al 10 jaar in nederland. Ik ben moslim en ben toevallig via faithfreedom.org, naar jullie gekomen. Ik heb al gezien dat jullie tegen Islam zijn. Ik begrijp dit echt niet. Waarom zaaien jullie zoveel haat tegen moslims? Wie is hier nou achterlijk? jullie of wij moslims?
Dit was het voor nu, ik ga nu stoppen voor vandaag. Later kom ik wel kijken wat jullie te zeggen hebben.
Hamid
Assalaam Aleykoum broeder,

Ik wil je allereerst waarschuwen tegen deze verdwaalde geesten. Ze zijn hypocriet en denken dat ze visioenen krijgen en lichte dromen en dat ze "zielen van moslims kunnen lezen en dat ze een gave hebben"...

Mij hebben ze de functie van het versuren van Pm ontnomen en er blijkt dat ze dat bij alle moslim hebben gedaan. Ze willen voorkomen dat we mekaar Privé mailen.. en denken daardoor onze broederschap te verbreken.

Ik ben zelf actief op Marokko.nl mijn nickname is AdnaanX.. als je komt kan ik je in contact brengen met Afghanen die ik ken ze zijn prachtig en hebben masha'Allah veel kennis over de Islam....

We kunnen beter onze energie seken in onze eigen broeders en zusters en mensen die geintresseerd zijn in de Islam, deze mensen zijn verloren....

Je kan me bereiken als je meer wilt weten via marokko.nl en binnenkort via www.ontdekislam.nl en je kan me ook mailen/msnen op [email protected]

Moge Allah (swt) je beschermen en behoeden en je zegenen met veel Kennis.. Amien

@ Ariel het is niet mijn stijl om zo te praten maar ik probeer druk op je uit te oefenen....

Asslaam Aleykoum broeder,

Je broeder van Marokkaanse komaf..
"Hij wiens hart Allah voor de Islam heeft verruimd is in het licht van zijn Heer." (Quran 39:22)
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Bericht door Afghan »

Beste Hamid,
Allereerst wil ik je van harte welkom heten hier in dit forum.
Ik was vandaag niet in de gelegenheid geweest om online te gaan, maar heb al gemerkt dat mijn grote vriend Ajax mij al aan jou geintroduceerd heeft. Hij heeft wel gelijk dat ik een Christen ben, maar laten we daar later over schrijven. Ik ben echt blij dat er nu eindelijk een andere landgenoot van mij meedoet in dit forum. Voor lange tijd was ik de enige.
Je noemt mij een hond, dat vind ik ok, ik begrijp dat je niet gewend bent om een Christen Afghan tegen te komen, maar laten we gewoon met elkaar onze harten delen. We hebben alle twee veel meegemaakt en kunnen als geen andere elkaar begrijpen.
Ik heb in je andere posten gelezen dat je een gematigd moslim ben, dat vind ik heel fijn. Ik hoop niet dat je als Ajax gaat worden, mensen zoals hij weten niet wat ze hier zoeken. Voor mij maakt niet of iemand Hindo is of een Moslim, Jood is of Christen en of nergens in gelooft. In eerste instantie zijn we allemaal mensen.
Ik hoop heel veel met je te kunnen schrijven. Ik houd van Afghanistan en van mijn landgenoten en wil ze graag dienen.
Kan je het volgende zin in Dari lezen?
برادر عزیزم حمید جان سلام
به این وب سایت خوش آمدی

Met vriendelijke groeten,
Afghan
p.s. ik heb deze naam gekozen zoadat een andere landgenoot mij snel zou herkennen, daarom heb ik ook de vlag van onze land onder mijn naam geplaats.
Hamid schreef:Salaam Ajax,
bedankt voor je bericht.
Goed dat ik nu weet wie die Afghan is. Ik wil met zo'n hond niets te maken hebben. Als ik hem tegen zou komen op straat, dan zal ik wel raad met hem of haar weten.
In ieder geval bedankt voor je waarschuwing.
ajax schreef:Salam


Hamid die Afghan is een ex-moslim die nu christen is en ook de 1e is die beweert dat de bijbel geen fouten kent.
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Hamid schreef:De situatie in mijn land is begonnen met de Russen en later heeft Amerika en westen zich met ons bemoeid en ons land kapot gemaakt.
Je bent uit je land gevlucht vanwege "het westen" om in dat "westen" te gaan wonen?
Amorele atheistische nitwit
Plaats reactie