nederlandse rania is een bijna bekeerde moslima

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

Rust wil rania reeds in zijn netten lokken. Maar rania is een vrouw van 32 en geen meisje van 13. Vrouwen van 32 zijn moeilijker in de islamitische val te lokken rust. Jij zegt dat moslims voor 100 % in de koran geloven en dat die het letterlijke onveranderde woord van uw maangod allah bevat en perfect is.. wat denkt rania bvb over deze verzen (en de koran staat er vol van).


De ongelovigen onder het Volk van het Boek (d.i. joden en christenen) en de heidenen zullen voor eeuwig branden in het vuur van de hel. Zij zijn de gemeenste van alle wezens." [98:6]

Ik zal terreur zaaien in het hart van de ongelovigen. Slaat hun het hoofd af, verminkt hen in alle ledematen." [8:12]

Doodt de afgodendienaars waar ge hen maar vindt, neemt hen gevangen en belegert hen en bereidt hun alle soorten hinderlaag." [9:5]

Wanneer gij de ongelovigen tegenkomt, houwt dan in op hun nek en wanneer gij onder hen een bloedbad aangericht hebt, bindt hen (= de overlevenden) dan in de boeien." [47:4]

Bestrijdt hen die niet geloven in Allah, noch in de Laatste Dag, en die niet verboden stellen wat Allah en Zijn boodschapper verboden hebben gesteld (= de heidenen), en hen die zich niet voegen naar de ware religie onder degenen aan wie de Schrift gegeven is (= joden en christenen), totdat zij uit de hand de schatting opbrengen in onderdanigheid." [9:29]

Strijdt tegen de ongelovigen in uw omgeving, en laat hen hardheid in u vinden." [9:123]

Mohammed is Allahs apostel. Zij die hem volgen zijn meedogenloos voor de ongelovigen maar mild voor elkander." [48:29]


Gelovigen ! Kiest niet uw vader en uw broers als vrienden als zij het ongeloof boven het geloof verkiezen. Wie hen als vrienden houdt is een boosdoener." [9:23]

Wij breken met u. Vijandschap en haat zullen tussen ons heersen tot gij gelooft in Allah alleen." [60:4]
Al Fatt-h
Berichten: 37
Lid geworden op: za apr 14, 2007 4:57 pm

Bericht door Al Fatt-h »

Salaam Zuster Rania,

Als basis van uw geloof dient uw kennis van de Koran. Tafseerlessen zijn een diepere kennismaking van de openbaring en laten de kennis toe tot uw hart. U leert de regels van uw geloof begrijpen en toe te passen

In uw omgeving is het vast mogelijk om lessen te volgen. Neem contact op met uw moskee. Leer en begrijp daarom.

Er staat niet voor niets geschreven: IQRA!

Al Fatt-h
ashadoe an la illahi illa allah
Linda Danvers
Berichten: 2931
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 10:14 am

Bericht door Linda Danvers »

souhaila schreef:hoe komt het dat er in de ene zin : om een eendaags afstand te reizen staat en in de andere een reis van drie dagen of meer alleen moeten reizen :? ?
weet iemand wat de juise hadith is ?
Boechari Volume 2, Boek 20, Nummer 192

Verteld door Ibn Oemar.

De Profeet zei: Eem vrouw moet niet meer dan drie dagen reizen tenzij samen met een Dhi-Mahram (een man waarmee ze niet kan trouwen zoals haar broer, vader of grootvader etc. of haar eigen echtgenoot.)

Boechari Volume 2, Boek 20, Nummer 193

Vertelde Ibn Oemar:
De Profeet zei: Een vrouw meot niet meer dan drie dagen reizen tenzij (zij reist) met een Dhi-Mahram.

Boechari Volume 2, Boek 20, Nummer 194

Verteld door Aboe Hoeraira:

De profeet zei: het is niet toegestaan dat een vrouw die gelooft in Allah en de laatste dag om een dag en een nacht te reizen behalve met een Mahram.


Boechari Volume 3, Boek 29, Number 85

Verteld door Ibn 'Abbas:

De profeet zei: "Een vrouw moet niet reizen behalve met een Dhi-Mahramen geen man mag haar bezoeken behalve als er een Dhu-Mahram bij is. "
Een man stond op en zei; "Oh Allahs apostel. Ik ben van plan om bij dat en dat leger te gaan en mijn vrouw wil de Haj verrichten.
De profeet zei: "Ga met haar mee."

Boechari Volume 3, Book 29, Number 87

Ibn Abbas vertelde

Dat hij de Profeet hoorde zeggen: "Het is een man niet toegestaan om alleen te zijn met een vrouw en een dame hoort niet te reizen behalve met een Mahram."
Een man stond op en zei: "Oh Alahs apostel. Ik heb dienst genomen in het leger voor die en die Ghazwa en mijn echtgenote gaat naar de Hajj."
Allahs apostel zei: "Ga en doe de Hajj samen met je echtgenote."

Moeslim Volume 4, Boek 52, Nummer 250

Ibn Abbas vertelde

Dat hij de Profeet hoorde zeggen: "Het is een man niet toegestaan om alleen te zijn met een vrouw en een dame hoort niet te reizen behalve met een Mahram."
Een man stond op en zei: "Oh Alahs apostel. Ik heb dienst genomen in het leger voor die en die Ghazwa en mijn echtgenote gaat naar de Hajj."
Allahs apostel zei: "Ga en doe de Hajj samen met je echtgenote."



Welke is juist?

Goede vraag. Misschien heeft Mohammed zich later bedacht en de regels aangescherpt.
Laatst gewijzigd door Linda Danvers op ma apr 23, 2007 11:33 pm, 4 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Rust
Berichten: 444
Lid geworden op: do apr 12, 2007 10:04 pm

Bericht door Rust »

ajax schreef:Hadiths zijn niet direct geschreven 200 jaar na de dood van Mohammed vzmh.
Dus je kunt ze als betrouwbaar nemen of als ze elkaar tegenspreken niet betrouwbaar nemen.
Moge Allah (swt) je rijkelijk belonen... ;)

Dat is ook de regel....

Assalaam Aleykoum,
"Hij wiens hart Allah voor de Islam heeft verruimd is in het licht van zijn Heer." (Quran 39:22)
Al Fatt-h
Berichten: 37
Lid geworden op: za apr 14, 2007 4:57 pm

Bericht door Al Fatt-h »

Waarom kan ik geen PM sturen?
ashadoe an la illahi illa allah
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Al Fatt-h schreef:Waarom kan ik geen PM sturen?
Salam

Dit is een nieuwe regel:Moslims mogen geen PM sturen
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Al Fatt-h
Berichten: 37
Lid geworden op: za apr 14, 2007 4:57 pm

Bericht door Al Fatt-h »

Salaam zuster Rania,

Voor mijn bekering heb ik de Weg van de Moslim gelezen. Op uw pad naar liefde van god mag u een fout begaan. Verzamel kennis en laat u deze toe tot het hart.

Deze website informeert: http://www.al-yaqeen.com/index2.html

ALs u vragen heeft moet u ze stellen. Ik kan niet antwoorden want ik kan niet bericht sturen.

Heel veel salaam,

Uw broeder Al Fatt-h
mij is verteld dat ik uit het hart en met logica moet blijven nadenken en dat doe ik volgens mijns inziens.
laten we hopen dat allah mij vergeeft mocht ik een fout begaan hebben

tafsir lessen? wat zijn dat voor lessen dhr Al Fath, ik heb er nog nooit van gehoord.
wat mij is gegeven zijn een paar dunne boekjes over de islam, makkelijk leesbaar en makkelijk uitleg.
ashadoe an la illahi illa allah
Gebruikersavatar
rania
Berichten: 16
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 7:31 pm

Bericht door rania »

Geachte Linda

zou u zo vriendelijk willen zijn om naar mijn post op deze topic te kijken.
zie 1 bladzijde terug, gericht aan souhaila en deze post gaat over de reisregels.
aangezien u met hadiths komt denk ik dat u mijn zou kunnen helpen met een aantal vragen waar ik mee zit, zoals u weet ben ik nog bezig met kennis opdoen.

helaas heb ik geen hadiths tot mijn beschikking, zou ik deze hadiths ergens kunnen kopen?
geld is geen probleem, voor allah en mijn eigen imaan betaal ik wat nodig is.

ik ga volgende week naar Denhaag en daar moeten speciale islamitische winkeltjes zijn die allerlei islamitische boeken te koop hebben maar of zij deze hadiths verkopen weet ik niet.
volgens mijn moslimvriendin zijn deze hadiths niet zo makkelijk te verkrijgen.

u begrijpt misschien wel dat ik het zeer belangerijk vind om zelf de hadiths in handen te kunnen krijgen, de edele koran heb ik al in mijn bezit en nog een par dunne boekjes (hoe men kan bidden en uitleg in het kort over de 5 zuilen van de islaam).

bij voorbaat dank.

in afwachting van uw reactie verblijf ik.

salaam,
rania
Al Fatt-h
Berichten: 37
Lid geworden op: za apr 14, 2007 4:57 pm

Bericht door Al Fatt-h »

Salaam zuster,

Indien u naar Den Haag komt, neem dan contact op met Zusters en Broeders van as Soennah. Bescherm u tegen de roep van anderen want wij hebben kennis genomen van het ware woord. Sommige broeders verlichten u met religieuze innovaties (bidcaah), wij hebben kennis van het juiste pad.

Lees (Iqra): http://www.al-yaqeen.com/index2.html

Of bel morgen: 070 - 3881257

Salaam, uw Broeder.
ashadoe an la illahi illa allah
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

Al Fatt-h schreef:Salaam zuster Rania,

Voor mijn bekering heb ik de Weg van de Moslim gelezen.

De weg van de moslim’, de Nederlandse vertaling van ‘Minjah El Muslim’ (uitgeverij Project Dien, Leiden) van de Algerijnse moslimgeleerde AboeBakr Djaber El Djezeïri. In dit boek met levensrichtlijnen, bedoeld om moslims zoveel mogelijk naar de letter van de koran te laten leven, staat o.a. dat moslims homoseksuelen met het hoofd naar beneden van een hoog gebouw moeten gooien, om ze vervolgens ook nog te stenigen.

Is dit waar rania naartoe wil ?

Op uw pad naar liefde van god mag u een fout begaan. Verzamel kennis en laat u deze toe tot het hart.
:roll:
Laatst gewijzigd door pd7835 op ma apr 23, 2007 11:45 pm, 4 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Bijbel

13 Wanneer ook een man bij een manspersoon zal gelegen hebben, met vrouwelijke bijligging, zij hebben beiden een gruwel gedaan; zij zullen zekerlijk gedood worden; hun bloed is op hen!
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Rust
Berichten: 444
Lid geworden op: do apr 12, 2007 10:04 pm

Bericht door Rust »

Linda Danvers schreef:Boechari Volume 2, Boek 20, Nummer 192[/b]

Verteld door Ibn Oemar.

De Profeet zei: Eem vrouw moet niet meer dan drie dagen reizen tenzij samen met een Dhi-Mahram (een man waarmee ze niet kan trouwen zoals haar broer, vader of grootvader etc) of haar eigen echtgenoot.[/color]
Hoi Linda,

Bedankt voor het plaatsen van deze hadith. In de Koran is hier niks overgezegd. Integendeel de Koran heeft het over reiziger dat kan vrouw of man zijn. Er zijn zelfs culturen die vrouwen niet eens boodschappen laten doen.. die culturen heb je. Als je deze hadith haalt dan zijn die culturen dus hartstikke fout. Ze mag zelfs boodschappen doen in New york.. binnen drie dagen is ze dan terug ;)

Wat ik probeer te zeggen is dat de hadiths 200 jaar na de dood van onze Nobele profeet Mohammed (saws) zijn genoteerd. Je kan a) niet met zekerheid zeggen dat de profeet het daadwerkelijk heeft geezegd en b) je moet je altijd afvragen waarom?... de veiligheid van de vouw staat vooraf.

Als haar veiligheid in geding is dan moet ze vergezeld worden door haar Dhi-mahram of echtgenoot. Of ze willen of niet ze moeten mee...

Echter hedendaags zijn er genoeg vrouwen die alleen reizen, dan heb ik het over Moslima's die sterk met Islam bezig zijn... sterker nog er zijn profesorse Moslima's die les geven aan de Islamitische universiteiten en reizen over de wereld om daar les te geven... En er zijn nog steeds genoeg vrouwen die alleen op hadj op reis gaan bijvoorbeeld...

De Koran geeft een reiziger een speciale plaats binnen de Islam.. Gelovigen worden gemoedigd om reizigers (zowel man of vrouw) te helpen, eten en drinken te geven en gastvrijheid te geven. Ze hebben zelfs recht op zakat net als de armen daar recht op hebben (natuurlijk alleen als ze zelf ook arm zijn)

De Koran

30:38 Geeft de verwanten de behoeftigen de reiziger wat hun toekomt. Dat is het beste voor degenen die het Aangezicht van Allah zoeken dezen zijn het die zullen slagen."

4:36 "En aanbidt Allah en vereenzelvigt niets met Hem en bewijst vriendelijkheid aan ouders verwanten wezen de behoeftigen en aan de nabuur die een vreemdeling is en de nabuur die een bloedverwant is en aan de metgezel de reiziger en aan degenen die onder uw macht zijn. Voorzeker Allah heeft de pochers en de opscheppers niet lief."

2:177 "Het is geen deugd, dat gij uw gezicht naar het Oosten of naar het Westen wendt, maar waarlijke deugd is in hem, die in Allah, de Laatste Dag, de engelen, het Boek en de profeten gelooft en die van zijn vermogen geeft uit liefde voor Hem aan de verwanten, de wezen, de armen, de reiziger, de bedelaars en voor het vrijkopen van slaven en die het gebed onderhoudt en de Zakaat betaalt; verder in degenen, die hun belofte nakomen, wanneer zij een belofte doen en de geduldigen in armoede, in kwellingen en in oorlogstijd; dezen zijn het, die bewezen hebben, waarachtig te zijn en dezen zijn vromen."

Groetjes,

Rust
"Hij wiens hart Allah voor de Islam heeft verruimd is in het licht van zijn Heer." (Quran 39:22)
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

ajax schreef:Bijbel

13 Wanneer ook een man bij een manspersoon zal gelegen hebben, met vrouwelijke bijligging, zij hebben beiden een gruwel gedaan; zij zullen zekerlijk gedood worden; hun bloed is op hen!
Een christen neemt de bijbel niet letterlijk. Ook hebben zij de middelleeuwen achter zich gelaten. En een christen hecht ook geen geloof aan het oude testament.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Ajax, hoe dikwijls moet je dit gezegd worden ! Geen enkele christen denkt dat de bijbel het letterlijke woord van god is, dus de woorden uit de bijbel worden NOOIT letterlijk genomen of opgevolgd (buiten misschien door een enkel psychisch ziek sectelid).
Je kan dus onmogelijk de bijbel vergelijken met de koran.
Linda Danvers
Berichten: 2931
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 10:14 am

Bericht door Linda Danvers »

Beste Rania,

Ik gebruik zelf deze online vertaling in het Engels.
http://www.usc.edu/dept/MSA/fundamentals/hadithsunnah/

Er zijn ook universiteitsbibliotheken die vertalingen in hun collectie hebben. Doorgaans in het Engels of het Frans.

Ik heb in de koninklijke bibliotheek helaas nog geen Nederlandse vertaling kunnen vinden van de complete Hadithverzamelingen van Boechari, Moeslim en Aboe Dawoed.
http://opc4.kb.nl/IMPLAND=Y/SRT=YOP/LNG=NE/DB=1/

Zover ik weet is er nog geen officiële vertaling in het Nederlands. Mogelijk zijn deze wel in voorbereiding.

Met vriendelijke groet,

Linda
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

pd7835 schreef:
ajax schreef:Bijbel

13 Wanneer ook een man bij een manspersoon zal gelegen hebben, met vrouwelijke bijligging, zij hebben beiden een gruwel gedaan; zij zullen zekerlijk gedood worden; hun bloed is op hen!
Een christen neemt de bijbel niet letterlijk. Ook hebben zij de middelleeuwen achter zich gelaten. En een christen hecht ook geen geloof aan het oude testament.

Is dat niet tegen God inwerken en z,n geboden verwaarlozen?
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Dutch schreef:Ajax, hoe dikwijls moet je dit gezegd worden ! Geen enkele christen denkt dat de bijbel het letterlijke woord van god is, dus de woorden uit de bijbel worden NOOIT letterlijk genomen of opgevolgd (buiten misschien door een enkel psychisch ziek sectelid).
Je kan dus onmogelijk de bijbel vergelijken met de koran.

Tegna
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

ajax schreef:
pd7835 schreef:
ajax schreef:Bijbel

13 Wanneer ook een man bij een manspersoon zal gelegen hebben, met vrouwelijke bijligging, zij hebben beiden een gruwel gedaan; zij zullen zekerlijk gedood worden; hun bloed is op hen!
Een christen neemt de bijbel niet letterlijk. Ook hebben zij de middelleeuwen achter zich gelaten. En een christen hecht ook geen geloof aan het oude testament.

Is dat niet tegen God inwerken en z,n geboden verwaarlozen?
Enkel idioten godsdienstwaanzinnigen en gevaarlijke mensen nemen een door mensen geschreven boek als Het letterlijke woord van god. Enkel idioten godsdienstwaanzinnigen en gevaarlijke mensen kunnen het goede niet onderscheiden van het slechte en het onmenselijke niet onderscheiden van het menselijke.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

pd7835 schreef:
ajax schreef:
pd7835 schreef: Een christen neemt de bijbel niet letterlijk. Ook hebben zij de middelleeuwen achter zich gelaten. En een christen hecht ook geen geloof aan het oude testament.

Is dat niet tegen God inwerken en z,n geboden verwaarlozen?
Enkel idioten godsdienstwaanzinnigen en gevaarlijke mensen nemen een door mensen geschreven boek als Het letterlijke woord van god. Enkel idioten godsdienstwaanzinnigen en gevaarlijke mensen kunnen het goede niet onderscheiden van het slechte en het onmenselijke niet onderscheiden van het menselijke.

Een idioot zoals jou
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

ajax schreef:
pd7835 schreef:
ajax schreef:
Is dat niet tegen God inwerken en z,n geboden verwaarlozen?
Enkel idioten godsdienstwaanzinnigen en gevaarlijke mensen nemen een door mensen geschreven boek als Het letterlijke woord van god. Enkel idioten godsdienstwaanzinnigen en gevaarlijke mensen kunnen het goede niet onderscheiden van het slechte en het onmenselijke niet onderscheiden van het menselijke.

Een idioot zoals jou
Had ik het dan over u ? Wie het schoentje past trekke het aan natuurlijk. :D
Gebruikersavatar
Rust
Berichten: 444
Lid geworden op: do apr 12, 2007 10:04 pm

Bericht door Rust »

Wat betreft homoseksualiteit in de Islam kan ik je het volgende over vertellen.. in het kort:

De Islam is de enige religie die homoseksualiteit erkent. De Islam verbiedt echter de daad (overspel). Een man behoort maagd het huwelijk in te gaan. In de Koran staat nergens iets over steniging .. En zelfs niet in de hadiths...

Volgens de koran valst het onder overspel. Deze is strafbaar. Het gaat wel om 4 getuigen. En er 3 getuigen en de laatste twijfelt en zegt ik heb niet goed kunnen zien.. krijgen de 3 straf.. Deze regels geldt algemeen...

Let op het gaat hier wel om maximale straf.. de rechter kan de straf verminderen of zelfs vrijspreken.

In een hadith zegt de profeet dat homoseksuelen die bezig zijn met de daad in het openbaar gedood mogen worden... En ik ben zelf ook een voorstander van al is het een hadith. Want in het openbaar waar kinderen, vrouwen, gelovigen, rechtvaardigen enz. behoor je dat niet te doen...

De straffen in de Islam (uit de Koan of hadith) zijn heel moeilijk uit te voeren.. ze zijn streng maar vereisen ook zware bewijzen. En het voordeel is dat ze werken als afschrik middel.. Als je Naar Amerika of Brazielië gaat kijken dan zie je dat er een behoorlijk mensen omkomen door criminele gedrag.... Ik heb liever zware straffen dan dat te weten dat er zoveel mensen omkomen door criminaliteit en geweld en verkrachtigen enz. enz. In BrazieLie sterven per jaar meer dan in de oorlog tussen Israel en palestina in de afgelopen 10 jaar (als ik het nog goed onthouden heb)

In Saoudi Arabië kennen ze zeer zware straffen maar heb je je afgevraagd hoe hoog daar de criminaliteit is? ;)

De strafwetten zijn streng maar Barmhartig...

Groetjes,

Rust
Laatst gewijzigd door Rust op ma apr 23, 2007 11:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Hij wiens hart Allah voor de Islam heeft verruimd is in het licht van zijn Heer." (Quran 39:22)
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Ajax noemde me
Tegna
Hou het beleefd aub !
Zo, jij bent dus een Berber ?!?
Treurig manneke, zo uw afkomst verloochenen ! Ooit werd jouw over-over-over-over-over grootmoeder door een Arabische krijger verkracht, net zoals haar echtgenoot over de kling werd gejaagd door dezelfde Arabier, die daarmee het bloeddorstige voorbeeld van zijn profeet navolgde...
Sommige Berbers kennen niks van hun verleden af. Algemene amnesia door de islam. Treurig is dat.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

pd7835 schreef:
ajax schreef:
pd7835 schreef: Enkel idioten godsdienstwaanzinnigen en gevaarlijke mensen nemen een door mensen geschreven boek als Het letterlijke woord van god. Enkel idioten godsdienstwaanzinnigen en gevaarlijke mensen kunnen het goede niet onderscheiden van het slechte en het onmenselijke niet onderscheiden van het menselijke.

Een idioot zoals jou
Had ik het dan over u ? Wie het schoentje past trekke het aan natuurlijk. :D
Idioot wat voor type idioot ben je?
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

Rania, dit is o.a. wat 'the religion of peace' graag in ons land zou willen invoeren.

Het stenigen van mensen.

http://apostatesofislam.com/media/video ... iginal.wmv

En het afhakken van handen en voeten

http://www.apostatesofislam.com/media/v ... 00kbps.wmv

Zoals fat-h schreef...
Verzamel kennis en laat u deze toe tot het hart :roll:
Laatst gewijzigd door pd7835 op di apr 24, 2007 12:01 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Dutch schreef:Ajax noemde me
Tegna
Hou het beleefd aub !
Zo, jij bent dus een Berber ?!?
Treurig manneke, zo uw afkomst verloochenen ! Ooit werd jouw over-over-over-over-over grootmoeder door een Arabische krijger verkracht, net zoals haar echtgenoot over de kling werd gejaagd door dezelfde Arabier, die daarmee het bloeddorstige voorbeeld van zijn profeet navolgde...
Sommige Berbers kennen niks van hun verleden af. Algemene amnesia door de islam. Treurig is dat.
Wow wat intressant zeg allemaal was uw getuige?

Zoniet hou dan u mond en zwijg
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie