Hallo

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Afghan schreef:Beste Hamid,
Allereerst wil ik je van harte welkom heten hier in dit forum.
Ik was vandaag niet in de gelegenheid geweest om online te gaan, maar heb al gemerkt dat mijn grote vriend Ajax mij al aan jou geintroduceerd heeft. Hij heeft wel gelijk dat ik een Christen ben, maar laten we daar later over schrijven. Ik ben echt blij dat er nu eindelijk een andere landgenoot van mij meedoet in dit forum. Voor lange tijd was ik de enige.
Je noemt mij een hond, dat vind ik ok, ik begrijp dat je niet gewend bent om een Christen Afghan tegen te komen, maar laten we gewoon met elkaar onze harten delen. We hebben alle twee veel meegemaakt en kunnen als geen andere elkaar begrijpen.
Ik heb in je andere posten gelezen dat je een gematigd moslim ben, dat vind ik heel fijn. Ik hoop niet dat je als Ajax gaat worden, mensen zoals hij weten niet wat ze hier zoeken. Voor mij maakt niet of iemand Hindo is of een Moslim, Jood is of Christen en of nergens in gelooft. In eerste instantie zijn we allemaal mensen.
Ik hoop heel veel met je te kunnen schrijven. Ik houd van Afghanistan en van mijn landgenoten en wil ze graag dienen.
Kan je het volgende zin in Dari lezen?
برادر عزیزم حمید جان سلام
به این وب سایت خوش آمدی

Met vriendelijke groeten,
Afghan
p.s. ik heb deze naam gekozen zoadat een andere landgenoot mij snel zou herkennen, daarom heb ik ook de vlag van onze land onder mijn naam geplaats.
Hamid schreef:Salaam Ajax,
bedankt voor je bericht.
Goed dat ik nu weet wie die Afghan is. Ik wil met zo'n hond niets te maken hebben. Als ik hem tegen zou komen op straat, dan zal ik wel raad met hem of haar weten.
In ieder geval bedankt voor je waarschuwing.
ajax schreef:Salam


Hamid die Afghan is een ex-moslim die nu christen is en ook de 1e is die beweert dat de bijbel geen fouten kent.

Sorry Afghan maar sins jou post:de bijbel heeft geen fouten weet ik al dat ik niet met een serieuse persoon te maken heb.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Hamid schreef:Salaam Ajax,
bedankt voor je bericht.
Goed dat ik nu weet wie die Afghan is. Ik wil met zo'n hond niets te maken hebben. Als ik hem tegen zou komen op straat, dan zal ik wel raad met hem of haar weten.
In ieder geval bedankt voor je waarschuwing.
Volgens mij is dit een trol.
Iemand die zich voordoet als moslim om de slechte naam van islam even verder de stront in te duwen?
Niet 1 moslim legt de haat er zo dik bovenop.... tenminste..niet meteen.

Zelfs zijn onderschrift is "haat".
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Rust
Berichten: 444
Lid geworden op: do apr 12, 2007 10:04 pm

Bericht door Rust »

ajax schreef:Sorry Afghan maar sins jou post:de bijbel heeft geen fouten weet ik al dat ik niet met een serieuse persoon te maken heb.
hahah Zei hij dat echt?.... Je weet niet wat je in dit forum allemaal hoort, de één kan in zielen kijken omdat hij een gave heeft de ander krijgt visioenen en licht dromen en tegen mij zegt ze ik droom jouw soort, de ander zegt ik kan je hart lezen... eng hoor! brrrr

laten we hier snel weg gaan.. het spookt hier :evil:
"Hij wiens hart Allah voor de Islam heeft verruimd is in het licht van zijn Heer." (Quran 39:22)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Rust schreef:
ajax schreef:Sorry Afghan maar sins jou post:de bijbel heeft geen fouten weet ik al dat ik niet met een serieuse persoon te maken heb.
hahah Zei hij dat echt?.... Je weet niet wat je in dit forum allemaal hoort, de één kan in zielen kijken omdat hij een gave heeft de ander krijgt visioenen en licht dromen en tegen mij zegt ze ik droom jouw soort, de ander zegt ik kan je hart lezen... eng hoor! brrrr

laten we hier snel weg gaan.. het spookt hier :evil:

hahhah:)
Ze zijn allemaal oud dus ze beginnen al visioenen te krijgen.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Rust
Berichten: 444
Lid geworden op: do apr 12, 2007 10:04 pm

Bericht door Rust »

ajax schreef:
hahah Zei hij dat echt?.... Je weet niet wat je in dit forum allemaal hoort, de één kan in zielen kijken omdat hij een gave heeft de ander krijgt visioenen en licht dromen en tegen mij zegt ze ik droom jouw soort, de ander zegt ik kan je hart lezen... eng hoor! brrrr

laten we hier snel weg gaan.. het spookt hier :evil:
hahhah:)
Ze zijn allemaal oud dus ze beginnen al visioenen te krijgen.
Ze zien zeker de Engel des doods die hun dagen komt aftellen.... ;)
"Hij wiens hart Allah voor de Islam heeft verruimd is in het licht van zijn Heer." (Quran 39:22)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

53. Wachten zij slechts op (een andere) verklaring daarvan? De Dag, waarop deze komen zal, zullen degenen die het voorheen vergaten, zeggen: "De boodschappers van onze Heer brachten inderdaad de waarheid, zullen wij dan enige bemiddelaars hebben, die voor ons zullen bemiddelen? Of konden wij worden teruggezonden (naar de aarde), opdat wij anders mochten doen, dan hetgeen wij deden?" Zij deden hun ziel inderdaad tekort en hetgeen zij verzonnen is voor hen verloren gegaan.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Islam zal winnen van jullie.
Je vroeg me waarom ik tegen Islam was? Hierboven heb je zelf al een reden gegeven.

ALs je denkt in winnen of verliezen is dit het gevolg van een oorlogsverklaring. Wij zitten blijkbaar aan het andere eind.

Zo snel geven we ons ook niet over.
Taliban waren niet ware moslims, ze waren door Amerika aan de macht gebracht om Islam een slechte naam te geven.
Tijdens de koude oorlog ging dat zo. Zijn toen veel fouten gemaakt.

Toch kom je de ideologie van die onware TalibanMoslims verderzetten door hier te willen willen?
Je bent mij vriend als je niet tegen Islam bent, maar zo te zien is dat niet zo.
Spijtig dat je vriendschap, je geloof niet kan overstijgen. Zijn dat op je hobbyforum allemaal Moslims?

Haat je me als vijand, als ik je vriend niet ben?
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

ajax schreef:Ooh goh intressant Ariel
Vorige keer zei je namelijk wat anders :)
Beste Ajax,
Mag ik vragen waarom je onder je naam het woord trol heb geschreven?
Trol is toch een negative naam voor een moslim. Volgens mij betekent het iets als monster of dergelijke. Dat vind ik dus niet goed en vraag je vriendelijk om iets beters te kiezen in plaats van trol.
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Hamid schreef:
ajax schreef:Ooh goh intressant Ariel
Vorige keer zei je namelijk wat anders :)
Beste Ajax,
Mag ik vragen waarom je onder je naam het woord trol heb geschreven?
Trol is toch een negative naam voor een moslim. Volgens mij betekent het iets als monster of dergelijke. Dat vind ik dus niet goed en vraag je vriendelijk om iets beters te kiezen in plaats van trol.
Beste Hamid:)

Dat heb ik niet gedaan dat hebben de moderators(Ariel,M,Polleke gedaan.
Deze mensen beweren dat ze in je ziel kunnen kijken!
Uitkijken dus!
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

Afghan schreef:Beste Hamid,
Je noemt mij een hond, dat vind ik ok,
Met vriendelijke groeten,
Afghan
Hallo Hond,
Schaam je niet dat je de naam van ons land en onze mensen te schande doet? Jou soort moet gedood worden, want je bent een kankergezwel.
Hoe veel geld heb je van de kerken gekregen dat je een hielenlikker van hun geworden bent? en wat zal je met dat geld bereiken? Wat doe je als je voor God verschijnt op hiernamaals? Dat zijn een paar vragen van mij kant. Als ik je kan helpen om weer moslim te worden, dan zal ik dat doen, maar als je dat weigert, dan hoop ik achter je naam te komen en dan zal ik wat anders leren.
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Hij zegt dat hij ook de bijbel vertaald in jullie taal.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

Hamid schreef: Hallo Hond,
Schaam je niet dat je de naam van ons land en onze mensen te schande doet? Jou soort moet gedood worden, want je bent een kankergezwel.
Hamid je bent een vreselijk mens, je doet je islam alle eer aan. Jij bent een goed moslim.

"Als u, net als ik, moslims kent die oprecht vriendelijk en verdraagzaam zijn, dan is dat geen verdienste van de islam, maar een verdienste van die mensen in weerwil van de islam. Zij zijn goede mensen, maar slechte moslims. "

Koenraad Elst

http://koenraadelst.bharatvani.org/arti ... ngel1.html
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

Beste Hamid:)

Dat heb ik niet gedaan dat hebben de moderators(Ariel,M,Polleke gedaan.
Deze mensen beweren dat ze in je ziel kunnen kijken!
Uitkijken dus!
[/quote]

Salaam Ajax.
Bedankt voor je snelle reactie en uitleg. Wat vind ik dit slecht van deze mensen om een Moslim zo te benoemen. Dat is toch weer een bewijs dat ze aan het verliezen zijn. Gaan ze dat met mij ook doen?
Ik ben niet zo snel in schrijven en ik loop nu al achter.
Die afghan heeft mij ook geschreven. hij probeert zo lief te doen, alsof ik gek ben.
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

ajax schreef:Hij zegt dat hij ook de bijbel vertaald in jullie taal.
Stook het vuurtje maar op ajax.
Je hebt je gelijke gevonden in Hamid.

Er is geen beter mans als Afghan.
Hij heeft meer liefde in zijn kleine teen dan jij in je hele lijf.

lekker stel zijn jullie.. Hamid en jij.
Schamen moeten jullie je.
Straks zit Afghan in de hemel en jij in de hel.

Heb jij niet ergens een post gemaakt dat Christenen in de hemel komen?
Even kijken....
Jawel.....
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 8156#78156
Ik moet je alweer corrigeren

5.69. Voorzeker, de gelovigen en de Joden en de Sabianen en de Christenen die in Allah en de laatste Dag geloven en goede daden verrichten - over hen zal geen vrees komen, noch zullen zij treuren.
Tssssssssssssssssss, straks zit Afghan in de hemel en jij niet......
Ik zou maar oppassen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Hamid schreef: Salaam Ajax.
Bedankt voor je snelle reactie en uitleg. Wat vind ik dit slecht van deze mensen om een Moslim zo te benoemen. Dat is toch weer een bewijs dat ze aan het verliezen zijn. Gaan ze dat met mij ook doen?
Ik ben niet zo snel in schrijven en ik loop nu al achter.
Die afghan heeft mij ook geschreven. hij probeert zo lief te doen, alsof ik gek ben.
Wie weet Hamid. Je komt nu al trollerig over.
Doe je best, en dan krijg jij ook de ere titel trol.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Ariel schreef:
ajax schreef:Hij zegt dat hij ook de bijbel vertaald in jullie taal.
Stook het vuurtje maar op ajax.
Je hebt je gelijke gevonden in Hamid.

Er is geen beter mans als Afghan.
Hij heeft meer liefde in zijn kleine teen dan jij in je hele lijf.

lekker stel zijn jullie.. Hamid en jij.
Schamen moeten jullie je.
Straks zit Afghan in de hemel en jij in de hel.

Heb jij niet ergens een post gemaakt dat Christenen in de hemel komen?
Even kijken....
Jawel.....
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 8156#78156
Ik moet je alweer corrigeren

5.69. Voorzeker, de gelovigen en de Joden en de Sabianen en de Christenen die in Allah en de laatste Dag geloven en goede daden verrichten - over hen zal geen vrees komen, noch zullen zij treuren.
Tssssssssssssssssss, straks zit Afghan in de hemel en jij niet......
Ik zou maar oppassen.

Zie Goede daden verrichten!
Dat doet hij niet
De Bijbel vertalen is het tegenovergestelde.

Nogmaals Afghan neem niet meer serieus sinds deze woorden:

De Bijbel bevat geen fouten.

En liefde heb ik meer dan jou oud wijf
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Hallo

Bericht door Hamid »

Rust schreef:
Hamid schreef:Ik ben Hamid en ik kom uit Afghanistan. Woon al 10 jaar in nederland. Ik ben moslim en ben toevallig via faithfreedom.org, naar jullie gekomen. Ik heb al gezien dat jullie tegen Islam zijn. Ik begrijp dit echt niet. Waarom zaaien jullie zoveel haat tegen moslims? Wie is hier nou achterlijk? jullie of wij moslims?
Dit was het voor nu, ik ga nu stoppen voor vandaag. Later kom ik wel kijken wat jullie te zeggen hebben.
Hamid
Assalaam Aleykoum broeder,

Ik wil je allereerst waarschuwen tegen deze verdwaalde geesten. Ze zijn hypocriet en denken dat ze visioenen krijgen en lichte dromen en dat ze "zielen van moslims kunnen lezen en dat ze een gave hebben"...

Mij hebben ze de functie van het versuren van Pm ontnomen en er blijkt dat ze dat bij alle moslim hebben gedaan. Ze willen voorkomen dat we mekaar Privé mailen.. en denken daardoor onze broederschap te verbreken.

Ik ben zelf actief op Marokko.nl mijn nickname is AdnaanX.. als je komt kan ik je in contact brengen met Afghanen die ik ken ze zijn prachtig en hebben masha'Allah veel kennis over de Islam....

We kunnen beter onze energie seken in onze eigen broeders en zusters en mensen die geintresseerd zijn in de Islam, deze mensen zijn verloren....

Je kan me bereiken als je meer wilt weten via marokko.nl en binnenkort via www.ontdekislam.nl en je kan me ook mailen/msnen op [email protected]

Moge Allah (swt) je beschermen en behoeden en je zegenen met veel Kennis.. Amien

@ Ariel het is niet mijn stijl om zo te praten maar ik probeer druk op je uit te oefenen....

Asslaam Aleykoum broeder,

Je broeder van Marokkaanse komaf..
Beste broeder Rust, Salaam.
Bedankt voor je bericht. Sorry dat het even duurde. Ik ben hier nieuw en er in eens zoveel reacties gekomen dat ik door de bomen het bos niet meer kon zien. Ik werd ook heel kwaad op sommige idioten en hun stomme reactie.

Je schrijft dat ze jou de functie van versturen van PM hebben ontnomen, is dat de afkorting voor prive mail?
wat denken ze daarmee te bereiken?

Bedankt voor de links naar de websites. Ik kan helaas geen Arabisch en ben ook heel druk met mijn werk als tolk overdag en heb ook heel veel contact met mijn landgenoten. Ik kom tijd echt tekort, maar ik zal zeker een keer kijken.

Ik bid ook dat Allah alle Moslims op rechte pad (Siratul Mostaqim) leidt en dat we beschermd mogen zijn tegen onze vijanden.
Het is nu al heel laat geworden. Ik moet nu stoppen.
Tot later,
Hamid
Niet geschoten is altijd mis :lol:
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

en, Hamid, wat vind je van faithfreedom ?
Al Fatt-h
Berichten: 37
Lid geworden op: za apr 14, 2007 4:57 pm

Bericht door Al Fatt-h »

Salaam Broeder Hamid,

Afghan zal branden in het vuur, zoals geschreven staat. Wij oordelen niet maar verkondigen. Laat hem kennis maken met dat wat zal komen.

Al Fatt-h
ashadoe an la illahi illa allah
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

tomc schreef:en, Hamid, wat vind je van faithfreedom ?
Tja, die zal zich wel eens achter de oren krabben..... :shock:
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Al Fatt-h schreef:Salaam Broeder Hamid,

Afghan zal branden in het vuur, zoals geschreven staat. Wij oordelen niet maar verkondigen. Laat hem kennis maken met dat wat zal komen.

Al Fatt-h
Is Al Fatt-h onze volgende Kandidaat voor de titel Trol.

Welkom Al Fatt-h? Ik heb je nog niet verwelkomd wat onaardig van me.

Wat vind jij van het feit dat Mohammed de vrouw van zijn aangenomen zoon afgetroggeld heeft?
Ken je dat verhaal?

Vriendelijke groet.
Ariel.


Ps... wat betekend All Fattah?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Al Fatt-h
Berichten: 37
Lid geworden op: za apr 14, 2007 4:57 pm

Bericht door Al Fatt-h »

Ik een trol? Voordat jij mij vragen stelt stel ik jou: waarom kan ik geen PM sturen maar moet ik de verwijten wel lezen?

Het verhaal over Mohammed (SAWS) is niet belangrijk aangezien hij rechtvaardig was en daarom geroepen was om te heersen.

Op dit forum is geen rechtvaardigheid, als je al weet wat het betekent.
ashadoe an la illahi illa allah
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

Al Fatt-h schreef:Het verhaal over Mohammed (SAWS) is niet belangrijk aangezien hij rechtvaardig was en daarom geroepen was om te heersen.
uw mohammed was een kl**tzak en als er een hel bestaat dan is het daar waar je hem kan vinden.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Al Fatt-h schreef:Ik een trol? Voordat jij mij vragen stelt stel ik jou: waarom kan ik geen PM sturen maar moet ik de verwijten wel lezen?

Het verhaal over Mohammed (SAWS) is niet belangrijk aangezien hij rechtvaardig was en daarom geroepen was om te heersen.

Op dit forum is geen rechtvaardigheid, als je al weet wat het betekent.
Waarschijnlijk zit er een foutje in het forum software .
Vandaar dat jij geen PM kan versturen.

En ik zie dat Allah in zijn grote wijsheid je de ere titel Trol gegeven heeft.

Allah is inderdaad zeer wijs en barmhartig.

Vriendelijke groet.
Ariel,
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

Ariel schreef: En ik zie dat Allah in zijn grote wijsheid je de ere titel Trol gegeven heeft.

Allah is inderdaad zeer wijs en barmhartig.

Vriendelijke groet.
Ariel,
:D
Plaats reactie