Voor Rust

Is de koran perfect? Bevat de koran informatie over de toekomst? Bevat de koran wonderen? Is de koran het woord van God? Of begonnen als een tekstuitleg bij de bijbel?
droevie
Berichten: 275
Lid geworden op: vr apr 20, 2007 8:59 pm

Bericht door droevie »

ChechenMaga schreef:
droevie schreef:
droevie schreef: of van de Islam naar het Christendom, of van geen religie naar het Christendom :razz:

Het gaat even om de strekking Chechenmaga. Het gaat niet om het afkeren van de Islam. Het gaat om de reden, juist door de intolerantie.

Noem mij 10 democratiesche Moslimstaten. Waar mensenrechten, gelijkheid van meningsuiting, godsdienstvrijheid heerst.
Ik ben benieuwd naar dit antwoord :D
Waarschijnlijk zullen er niet veel zijn.
Maar bv. wel republieken. Bv. in Rusland.
(Daar heeft Rusland gezag, wrs daarom)
Ik begrijp van jouw dat jij geen 10 landen kan opnoemen. (De Republieken onder gezag van Rusland? Daar heerst sowiezo geen vrijheid van meningsuiting en zeker de mensenrechten worden daar geschonden..)

Ivm de tolerantie van de Islam: Kunnen wij (minstens) 10 Islamitische landen noemen, waar:
a- geen vrijheid van Godsdienst is
b- geen gelijkheid van mensenrechten
c- geen vrijheid van meningsuiting is..

Ik bedoel: Als de Islam zo vredelievend is.. dan moet dan moet dat er toch uitkomen,.. want aan de boom herkent men zijn vruchten?
Gebruikersavatar
Rust
Berichten: 444
Lid geworden op: do apr 12, 2007 10:04 pm

Bericht door Rust »

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لاَ يَحِلُّ لَكُمْ أَنْ تَرِثُوا النِسَاء كَرْها ً وَلاَ تَعْضُلُوهُنَّ لِتَذْهَبُوا بِبَعْضِ مَا آتَيْتُمُوهُنَّ إِلاَّ أَنْ يَأْتِينَ بِفَاحِشَة ٍ مُبَيِّنَة ٍ وَعَاشِرُوهُنَّ بِالْمَعْرُوفِ فَإِنْ كَرِهْتُمُوهُنَّ فَعَسَى أَنْ تَكْرَهُوا شَيْئا ً وَيَجْعَلَ اللَّهُ فِيه ِِ خَيْرا ً كَثِيرا

4.19 "O, gij die gelooft, het is u niet geoorloofd, vrouwen te erven tegen haar wil, noch moogt gij haar tegenhouden opdat gij een gedeelte van wat gij haar hebt gegeven, moogt terugnemen, tenzij zij schuldig zijn aan een schandelijk kwaad; en blijft met haar vriendelijk omgaan en als gij afkeer van haar hebt, kan het zijn, dat gij afkeer hebt van iets, waarin Allah veel goeds kan hebben gelegd."

Bedankt broeder dit Heilige vers zocht ik om aan te tonen dat in de Islam verboden is om een vrouw uit te huwelijken..

En tussen ons, lieden die geen liefde in hun harten hebben zullen nooit begrijpen dat Allah (swt) het goede voor ons heeft... hetzelfde geldt voor verderfzaaiers die zullen niets vredigs in de Islam zien.. en dat is loigsch toch?

Click hier

Assalaam Aleykoum,
"Hij wiens hart Allah voor de Islam heeft verruimd is in het licht van zijn Heer." (Quran 39:22)
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Rust schreef: En tussen ons, lieden die geen liefde in hun harten hebben zullen nooit begrijpen dat Allah (swt) het goede voor ons heeft... hetzelfde geldt voor verderfzaaiers die zullen niets vredigs in de Islam zien.. en dat is loigsch toch?
Islam is niet zo erg dat er niets vredigs in zit. Helaas voor jullie is Islam ook niet zo goddelijk dat er geen misdaden in z'n naam gepleegd worden.

Wanneer zien jullie toch ooit eens de realiteit?
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Ketter schreef:
ajax schreef: 1:Die vers gaat over dat Mannen volledige zorg moeten nemen over de vrouwen.
Ik zie dat niet als een probleem
4:34 Men are in charge of women, because Allah hath made the one of them to excel the other, and because they spend of their property (for the support of women).
Mannen zijn beter dan vrouwen.
So good women are the obedient, guarding in secret that which Allah hath guarded.
Vrouwen moeten gehoorzaam zijn.
As for those from whom ye fear rebellion, admonish them and banish them to beds apart, and scourge them. Then if they obey you, seek not a way against them. Lo! Allah is ever High, Exalted, Great.
En als een man ook maar ongehoorzaamheid VREEST, SLA ZE.
ajax schreef:2:Oorlogen zullen er komen want afgodienaars zullen de profeet proberen dood te maken.
Nou, in plaats van overtuigend te zijn, beledigt Mohammed de "afgodsdienaren" in hun diepste geloof en moet ten strijde trekken.

Da's niet de fout van de afgoddienaren, hé, ajax, maar de fout van de 'almachtige' Allah die problemen heeft om op een eerlijke manier z'n religie te verspreiden.

Allah is inderdaad groter geworden dan de andere afgoden. Met geweld. Helaas.

mvg,
Ketter

34. Mannen zijn voogden over de vrouwen omdat Allah de enen boven de anderen heeft doen uitmunten en omdat zij van hun rijkdommen besteden. Deugdzame vrouwen zijn dus zij, die gehoorzaam zijn en heimelijk bewaren, hetgeen Allah onder haar hoede heeft gesteld. En degenen, van wie gij ongehoorzaamheid vreest, wijst haar terecht en laat haar in haar bedden alleen en tuchtigt haar. Als zij u dan daarna gehoorzamen, zoekt geen weg tegen haar. Waarlijk, Allah is Verheven, Groot.

Er Staat wijst haar terecht en niet sla haar.
Vrouwen krijgen volledige zorg van de Man en ongehoorzaamheid is onnodig.

2 Nee niet door geweld Islam is Logica en liefde en natuurlijk Vrede.

Vrede voor jou :razz:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

ajax schreef:
Ketter schreef:
ajax schreef: 1:Die vers gaat over dat Mannen volledige zorg moeten nemen over de vrouwen.
Ik zie dat niet als een probleem
4:34 Men are in charge of women, because Allah hath made the one of them to excel the other, and because they spend of their property (for the support of women).
Mannen zijn beter dan vrouwen.
So good women are the obedient, guarding in secret that which Allah hath guarded.
Vrouwen moeten gehoorzaam zijn.
As for those from whom ye fear rebellion, admonish them and banish them to beds apart, and scourge them. Then if they obey you, seek not a way against them. Lo! Allah is ever High, Exalted, Great.
En als een man ook maar ongehoorzaamheid VREEST, SLA ZE.
ajax schreef:2:Oorlogen zullen er komen want afgodienaars zullen de profeet proberen dood te maken.
Nou, in plaats van overtuigend te zijn, beledigt Mohammed de "afgodsdienaren" in hun diepste geloof en moet ten strijde trekken.

Da's niet de fout van de afgoddienaren, hé, ajax, maar de fout van de 'almachtige' Allah die problemen heeft om op een eerlijke manier z'n religie te verspreiden.

Allah is inderdaad groter geworden dan de andere afgoden. Met geweld. Helaas.

mvg,
Ketter

34. Mannen zijn voogden over de vrouwen omdat Allah de enen boven de anderen heeft doen uitmunten en omdat zij van hun rijkdommen besteden. Deugdzame vrouwen zijn dus zij, die gehoorzaam zijn en heimelijk bewaren, hetgeen Allah onder haar hoede heeft gesteld. En degenen, van wie gij ongehoorzaamheid vreest, wijst haar terecht en laat haar in haar bedden alleen en tuchtigt haar. Als zij u dan daarna gehoorzamen, zoekt geen weg tegen haar. Waarlijk, Allah is Verheven, Groot.

Er Staat wijst haar terecht en niet sla haar.
Vrouwen krijgen volledige zorg van de Man en ongehoorzaamheid is onnodig.

2 Nee niet door geweld Islam is Logica en liefde en natuurlijk Vrede.

Vrede voor jou :razz:
Spijtig genoeg wijst het vers én de realiteit op een heel andere Islam.

Maar in ieder geval: Vrede ook voor jou, ajax.
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

En tot Zijn tekenen behoort, dat Hij voor u van onder uzelven echtgenoten heeft geschapen, opdat gij bij haar rust zoudt vinden, en dat Hij tussen u genegenheid en barmhartigheid heeft gemaakt. Daarin zijn waarlijk tekenen voor lieden, die indachtig zijn.
[Sura 30, 21]
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

ajax schreef:En tot Zijn tekenen behoort, dat Hij voor u van onder uzelven echtgenoten heeft geschapen, opdat gij bij haar rust zoudt vinden, en dat Hij tussen u genegenheid en barmhartigheid heeft gemaakt. Daarin zijn waarlijk tekenen voor lieden, die indachtig zijn.
[Sura 30, 21]
Je moet toch wel een lulletje zijn als je op jouw leeftijd met een ernstig koppetje het woord 'indachtig' gebruikt.
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

ajax schreef:En tot Zijn tekenen behoort, dat Hij voor u van onder uzelven echtgenoten heeft geschapen, opdat gij bij haar rust zoudt vinden, en dat Hij tussen u genegenheid en barmhartigheid heeft gemaakt. Daarin zijn waarlijk tekenen voor lieden, die indachtig zijn.
[Sura 30, 21]
Ajax, waarom begin jij altijd over iets anders, hé?

Stel dat ik een wet maak, dat alle mooie dingen in het leven bezingt, dat rechten par excellence aan mannen en vrouwen geef, maar dat ook toelaat aan mannen om hun vrouw te slaan op een gewoon vermoeden.

Maak ik dan een goeie wet?
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

ajax schreef:34. Mannen zijn voogden over de vrouwen omdat Allah de enen boven de anderen heeft doen uitmunten en omdat zij van hun rijkdommen besteden. Deugdzame vrouwen zijn dus zij, die gehoorzaam zijn en heimelijk bewaren, hetgeen Allah onder haar hoede heeft gesteld. En degenen, van wie gij ongehoorzaamheid vreest, wijst haar terecht en laat haar in haar bedden alleen en tuchtigt haar. Als zij u dan daarna gehoorzamen, zoekt geen weg tegen haar. Waarlijk, Allah is Verheven, Groot.

Er Staat wijst haar terecht en niet sla haar.
Vrouwen krijgen volledige zorg van de Man en ongehoorzaamheid is onnodig.
Er staat TUCHTIGT haar! Leer lezen!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
ChechenMaga
Berichten: 318
Lid geworden op: za apr 14, 2007 12:13 pm

Bericht door ChechenMaga »

Ketter schreef: Da's niet de fout van de afgoddienaren, hé, ajax, maar de fout van de 'almachtige' Allah die problemen heeft om op een eerlijke manier z'n religie te verspreiden.

Allah is inderdaad groter geworden dan de andere afgoden. Met geweld. Helaas.

mvg,
Ketter
Dat is wel de fout van de afgodedienaren.
Lot waarschuwde zijn volk ook. Luisterden zij?
Zij verjoegen hem.
Elke profeet werd genegeerd en bespot en vaak gevochten.
Dus het is niet alleen Muhammad(saw) die zoiets meemaakte.
Maar hij heeft wel de grootste leger tegen hen gezet, met de moedigste gelovigen. Masha'Allah.
Zij vervolgden hen, dus verdedigden zij zichzelf. (Strijd in Mekka, Medina,...)

Nu, u gelooft niet en niemand valt u lastig. :D
Vrede.
En zeg: "De Waarheid is gekomen en de valsheid is ten onder gegaan. Voorwaar, de valsheid gaat ten onder." (17:81)
Gebruikersavatar
Rust
Berichten: 444
Lid geworden op: do apr 12, 2007 10:04 pm

Bericht door Rust »

ChechenMaga schreef:Dat is wel de fout van de afgodedienaren.
Lot waarschuwde zijn volk ook. Luisterden zij?
Zij verjoegen hem.
Elke profeet werd genegeerd en bespot en vaak gevochten.
Dus het is niet alleen Muhammad(saw) die zoiets meemaakte.
Maar hij heeft wel de grootste leger tegen hen gezet, met de moedigste gelovigen. Masha'Allah.
Zij vervolgden hen, dus verdedigden zij zichzelf. (Strijd in Mekka, Medina,...)

Nu, u gelooft niet en niemand valt u lastig. :D
Vrede.
wie hebben we daar onze Rusische broeder, oh sorry Tsjesjeense broeder ;)

Geweldig om je woorden te lezen, ik krijg altijd zo'n rust van.....

Assalaam Aleykoum,
"Hij wiens hart Allah voor de Islam heeft verruimd is in het licht van zijn Heer." (Quran 39:22)
Gebruikersavatar
ChechenMaga
Berichten: 318
Lid geworden op: za apr 14, 2007 12:13 pm

Bericht door ChechenMaga »

Rust schreef:
ChechenMaga schreef:Dat is wel de fout van de afgodedienaren.
Lot waarschuwde zijn volk ook. Luisterden zij?
Zij verjoegen hem.
Elke profeet werd genegeerd en bespot en vaak gevochten.
Dus het is niet alleen Muhammad(saw) die zoiets meemaakte.
Maar hij heeft wel de grootste leger tegen hen gezet, met de moedigste gelovigen. Masha'Allah.
Zij vervolgden hen, dus verdedigden zij zichzelf. (Strijd in Mekka, Medina,...)

Nu, u gelooft niet en niemand valt u lastig. :D
Vrede.
wie hebben we daar onze Rusische broeder, oh sorry Tsjesjeense broeder ;)

Geweldig om je woorden te lezen, ik krijg altijd zo'n rust van.....

Assalaam Aleykoum,
Wa´aleikum assalam.
- :P Grapjas. :razz:

- Dat is dan goed. :) Ik vind ook rust in de jouwe. Jij hebt dan ook Rust als naam. :lol:
Broeder, kan je pm's ontvangen? Of dat ook niet...?
Ik weet zelf niet of ik kan zenden. Ga eens moeten checken.
Ik wou wat met je praten. :) Weet wel, msn ofzo. Je email hebbe enz.
Salam.
En zeg: "De Waarheid is gekomen en de valsheid is ten onder gegaan. Voorwaar, de valsheid gaat ten onder." (17:81)
Gebruikersavatar
Rust
Berichten: 444
Lid geworden op: do apr 12, 2007 10:04 pm

Bericht door Rust »

ChechenMaga schreef:Wa´aleikum assalam.
- :P Grapjas. :razz:

- Dat is dan goed. :) Ik vind ook rust in de jouwe. Jij hebt dan ook Rust als naam. :lol:
Broeder, kan je pm's ontvangen? Of dat ook niet...?
Ik weet zelf niet of ik kan zenden. Ga eens moeten checken.
Ik wou wat met je praten. :) Weet wel, msn ofzo. Je email hebbe enz.
Salam.
;)

[email protected]
"Hij wiens hart Allah voor de Islam heeft verruimd is in het licht van zijn Heer." (Quran 39:22)
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

ChechenMaga schreef:
Ketter schreef: Da's niet de fout van de afgoddienaren, hé, ajax, maar de fout van de 'almachtige' Allah die problemen heeft om op een eerlijke manier z'n religie te verspreiden.

Allah is inderdaad groter geworden dan de andere afgoden. Met geweld. Helaas.

mvg,
Ketter
Dat is wel de fout van de afgodedienaren.
Lot waarschuwde zijn volk ook. Luisterden zij?
Zij verjoegen hem.
Stel, dat er een andere "valse" profeet was gekomen, die Baal als énige god zou naar voren geschoven hebben. En die het volk waarschuwde dat als ze Baal niet volgen, moesten ze dan ook volgen?

Neen, die mensen kwamen gewoon op voor hun diepste geloof. Mogelijk op de foute manier, met geweld, maar de ware god zou perfect in staat moeten zijn om geweld te weerleggen met liefde. En dat, m'n beste, zou ik als een mogelijk indicatie van goddelijkheid aanvaarden. Helaas voor de Islam.

Wat is sterker, liefde van een ware God of geweld, ChechenMaga?
ChechenMaga schreef:Elke profeet werd genegeerd en bespot en vaak gevochten.
Dus het is niet alleen Muhammad(saw) die zoiets meemaakte.
Maar hij heeft wel de grootste leger tegen hen gezet, met de moedigste gelovigen. Masha'Allah.
Zij vervolgden hen, dus verdedigden zij zichzelf. (Strijd in Mekka, Medina,...)
Met geweld, Chechen, met geweld. Dus de "ware" profeet is diegene die het grootste leger kan naar voren schuiven.

Meer niet.
ChechenMaga schreef:Nu, u gelooft niet en niemand valt u lastig. :D
In mijn land worden met mijn belastinge Imams betaald. De seculiere staat wordt zwaar bekritiseerd door Imams die er nochtans van gebruik maken om hier hun ding te komen doen. Onze vrouwen worden voor hoer uitgescholden.

Men valt me dus wel lastig. Het is mijn plicht om de simpele realiteit naar voren te schuiven, dat ik geen afgod kan volgen, ook niet de jouwe.

Maar dat alles natuurlijk wel in...
ChechenMaga schreef:Vrede.
Vrede ook met jou, ChechenMaga. Want we kunnen het heus oneens zijn zonder nijd of haat.

mvg,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

@Ketter,

De boodschap en de militaire successen van Mohammed (vzmh) zijn in de Bijbel voorspeld. Lees Jesaja en Habakuk maar eens goed door.
Daar lees je de komst van een Koning dat vrede zal brengen. Hetgeen Mohammed (vzmh) heeft gedaan en niet Jezus (vzmh).

In Habakuk lees je de plaatsnamen van Teman en Paran. Teman is de oase-gebied bij Medina in Arabië, de stad waarnaar Mohammed (vzmh) was gevlucht vanuit Mekka. En in Paran woonde Ismaël, de stamvader van de Arabieren, dus de stamvader van Mohammed (vzmh).

Groet,
Serdar.
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

Serdar schreef:@Ketter,

De boodschap en de militaire successen van Mohammed (vzmh) zijn in de Bijbel voorspeld. Lees Jesaja en Habakuk maar eens goed door.
Daar lees je de komst van een Koning dat vrede zal brengen. Hetgeen Mohammed (vzmh) heeft gedaan en niet Jezus (vzmh).

In Habakuk lees de plaatsnamen van Theman en Paran. Theman is de oasegebied bij Medina, de stad waarnaar Mohammed (vzmh) was gevlucht. En in Paran woonde Ismaël, de stamvader van de Arabieren, dus de stamvader van Mohammed (vzmh).

Groet,
Serdar.
Leugenaar uw misdadiger, uw zogenaamde profeet, heeft trouwens oorlog gebracht, geen vrede. Beschavingen verwoest, mensen onder het islamitische juk gebracht, vernederd, tot slaaf en tot 3de rangsburgers herleid in hun eigen door de moslimlegers onder de voet gelopen land. Daarbij kwam dan nog dat moslims steeds onder elkaar hebben gevochten, elk met hun eigen waarheid, met hun eigen interpretatie van dat walgelijk haatzaaiend oorlogsboek koran.

De heilige oorlog of djihaad van Moslims.
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... php?t=8386

islam voor ongelovigen
http://koenraadelst.bharatvani.org/arti ... ngel1.html

Laten we moslims de dhimmi-status geven.
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... php?t=6532

De Islam is met het zwaard verspreid
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... php?t=7519

Islam's lelijke gezicht
http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... php?t=6401
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

Wat een onzin kraai jij allemaal uit je nek zeg!

Ja klopt, Mohammed (vzmh) heeft één ding verwoest, namelijk de Arabische heidendom, de leer van de Satan. Hij behoort tegenover God altijd tot verliezers.

Salaam,
Serdar.
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

Serdar schreef:Wat een onzin kraai jij allemaal uit je nek zeg!

Ja klopt, Mohammed (vzmh) heeft één ding verwoest, namelijk de Arabische heidendom, de leer van de Satan. Hij behoort tegenover God altijd tot verliezers.

Salaam,
Serdar.
De enige die hier onzin uitkraamt ben jij. Je vergeet trouwens nog Perzische Egyptische Indische byzantijnse enz. beschavingen waar die 7de eeuwse nomaden hun kennis en hun rijkdom vandaan haalden. Van hun plunderingen en rooftochten. Uw zogenaamde 'profeet' was niet meer of minder dan een roverhoofdman. Vandaag had die voor al zijn misdaden tegen de menselijkheid minstens 10x levenslang gekregen.
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

pd7835 schreef:
Serdar schreef:Wat een onzin kraai jij allemaal uit je nek zeg!

Ja klopt, Mohammed (vzmh) heeft één ding verwoest, namelijk de Arabische heidendom, de leer van de Satan. Hij behoort tegenover God altijd tot verliezers.

Salaam,
Serdar.
De enige die hier onzin uitkraamt ben jij. Je vergeet trouwens nog Perzische Egyptische Indische byzantijnse enz. beschavingen waar die 7de eeuwse nomaden hun kennis en hun rijkdom vandaan haalden. Van hun plunderingen en rooftochten. Uw zogenaamde 'profeet' was niet meer of minder dan een roverhoofdman. Vandaag had die voor al zijn misdaden tegen de menselijkheid minstens 10x levenslang gekregen.
Wie heeft jou dit soort informatie in jouw harde kop gestopt?

Ik ga niet naar bronnen vragen, want ik zie wat voor soort bronnen je gebruikt.
Geloof maar waarin jij wilt geloven, kan er goed mee leven.

Salaam,
Serdar.
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

Serdar schreef:Wie heeft jou dit soort informatie in jouw harde kop gestopt?

Ik ga niet naar bronnen vragen, want ik zie wat voor soort bronnen je gebruikt.
Geloof maar waarin jij wilt geloven, kan er goed mee leven.

Salaam,
Serdar.
ik ken mijn geschiedenis beter dan een harde godsdienstwaanzinnige islamietische stijfkop als jij die niets beter kan dan de geschiedenis in het voordeel van de islam en zijn roverhoofdman te veranderen. Ontkennen zal je hier niet helpen. Loop maar terug naar je leugenachtige islamitische bronnen. Loop maar weg van de waarheid want die kan je niet aan.
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

pd7835 schreef:
Serdar schreef:Wie heeft jou dit soort informatie in jouw harde kop gestopt?

Ik ga niet naar bronnen vragen, want ik zie wat voor soort bronnen je gebruikt.
Geloof maar waarin jij wilt geloven, kan er goed mee leven.

Salaam,
Serdar.
ik ken mijn geschiedenis beter dan een harde godsdienstwaanzinnige islamietische stijfkop als jij die niets beter kan dan de geschiedenis in het voordeel van de islam en zijn roverhoofdman te veranderen. Ontkennen zal je hier niet helpen. Loop maar terug naar je leugenachtige islamitische bronnen. Loop maar weg van de waarheid want die kan je niet aan.
Je intelligentie is inderdaad uitmuntend. Ik sta er versteld van. :lol:

Jullie waarheid komt van de Satan. Jullie leugenachtige 3-koppige heidense God. De waarheid is aan zulken als jij niet gegund. En terecht ook, want jullie zijn door God vervloekt.

Salaam,
Serdar.
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

Serdar schreef: Jullie waarheid komt van de Satan.
Uw waarheid komt van de satan. Iedereen die de geschiedeis kent en die je rotboek(ken) begrijpend kan lezen weet dit
Jullie leugenachtige 3-koppige God. De waarheid is aan zulken als jij niet gegund. En terecht ook.
Jij vol haat tegenover de christenen opgefokte godsdienstwaanzinnige die denkt dat hij steeds met christenen te maken heeft en die door islamisitsche haatzaaiers die de 3 eenheid niet snappen is wijsgemaakt dat christenen in een 3koppige god geloven en niet in 1 god.
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

1) Laat mij maar in de Bijbel zien, uit het Oude Testament, welk profeet van God heeft gepredikt dat God uit drie personen bestaat?

2) Laat mij die verzen uit het Oude Testament zien, waar God openbaart dat Hij bestaat uit Vader, Zoon en Heilige Geest?

3) Laat mij die verzen uit het Oude Testament zien, waar God openbaart dat Hij als mens naar de wereld zal komen tussen ons en dat Hij Zichzelf voor onze zonden zou opofferen aan het kruis?

4) Laat mij die verzen uit het Oude Testament zien, waar God openbaart dat Hij een moeder zou hebben?


Salaam,
Serdar.
Laatst gewijzigd door Anonymous op di apr 24, 2007 3:00 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Serdar schreef:Laat mij maar in de Bijbel zien, uit het Oude Testament, welk profeet of boodschapper van God heeft gepredikt dat God uit drie personen bestaat.

Laat mij die verzen uit het Oude Testament zien, waar God openbaart dat Hij bestaat uit Vader, Zoon en Heilige Geest?

Laat mij die verzen uit het Oude Testament zien, waar God openbaart dat Hij als mens naar de wereld zal komen tussen ons en dat Hij Zichzelf voor onze zou opofferen aan het kruis?

Laat mij die verzen uit het Oude Testament zien, waar God openbaart dat Hij een moeder zou hebben?
Niet zo zeuren.
God bestaat niet.
Allah bestaat niet.
De bijbel en de koran zouden het beste ongelezen in de afvalbak gedeponeerd moeten worden.
Ga nu verder je moeder pesten.
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

Serdar schreef:Laat mij maar in de Bijbel zien, uit het Oude Testament, welk profeet of boodschapper van God heeft gepredikt dat God uit drie personen bestaat.

Laat mij die verzen uit het Oude Testament zien, waar God openbaart dat Hij bestaat uit Vader, Zoon en Heilige Geest?

Laat mij die verzen uit het Oude Testament zien, waar God openbaart dat Hij als mens naar de wereld zal komen tussen ons en dat Hij Zichzelf voor onze zou opofferen aan het kruis?

Laat mij die verzen uit het Oude Testament zien, waar God openbaart dat Hij een moeder zou hebben?
Nogmaals christenen geloven in 1 god. Met het verschrikkelijke Oude testament moet je trouwens niet afkomen (en zeker niet bij mij) zij geloven in het Nieuwe testament. Zij nemen ook geen door mensen geschreven boek letterlijk zoals moslims doen. Ook hebben zij de middeleeuwen reeds lang achter zich gelaten dit in tegenstelling tot goede moslims (en dit kan men wereldwijd merken) En het christendom is een religie wat de islam duidelijk niet is. En moest je het nog niet weten ik ben geen christen. Maar als ik moest kiezen tussen een vredelievende jezus christus of een misdadiger mohammed dan is mijn keuze vlug gemaakt !
Plaats reactie