Voor Rust

Is de koran perfect? Bevat de koran informatie over de toekomst? Bevat de koran wonderen? Is de koran het woord van God? Of begonnen als een tekstuitleg bij de bijbel?
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

Je kan geen antwoord geven op mijn vragen, dus weglopen door te zeggen dat je geen Christen bent is een goekoop kunstje.
Als je geen Christen zou zijn, zou je je ook niet inmengen in religieuze discussies.

Weet je, ik had je blijkbaar toch iets overschat. Maar je bleek toch een echte lafaard te zijn dat als een mietje wegloopt.

Het NT komt niet van God, het is een afvallige leer van de anti-christ Paulus!

Btw: ik hou net zoveel van Jezus (vrede zij met hem) als van Mohammed (vrede zij met hem).
Wij geloven dat Jezus (vrede zij met hem) de Messias is.

Salaam,
Serdar.
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

Serdar schreef:Je kan geen antwoord geven op mijn vragen, dus weglopen door te zeggen dat je geen Christen bent is een goekoop kunstje.

Weet je, ik had je blijkbaar toch iets overschat. Maar je bleek toch een echte lafaard te zijn dat als een mietje wegloopt.

Het NT komt niet van God, het is een afvallige leer van de anti-christ Paulus.

Btw: ik hou net zoveel van Jezus (vrede zij met hem) als van Mohammed (vrede zij met hem).
Wij geloven dat Jezus (vrede zij met hem) de Messias is.

Salaam,
Serdar.
Wie loopt er hier weg jij mietje. Jij lafaard. Als het moet zal ik je blijven beantwoorden tot dagen weken jaren aan een stuk. Wat kan mij nu het oude testament schelen. Maar de islamitische leugens zal ik doorprikken. Als jij van mohammed (oorlog zij met hem houd) dan bent u een onwetend mens en indien niet, een slecht mens.
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

pd7835 schreef:
Serdar schreef:Je kan geen antwoord geven op mijn vragen, dus weglopen door te zeggen dat je geen Christen bent is een goekoop kunstje.

Weet je, ik had je blijkbaar toch iets overschat. Maar je bleek toch een echte lafaard te zijn dat als een mietje wegloopt.

Het NT komt niet van God, het is een afvallige leer van de anti-christ Paulus.

Btw: ik hou net zoveel van Jezus (vrede zij met hem) als van Mohammed (vrede zij met hem).
Wij geloven dat Jezus (vrede zij met hem) de Messias is.

Salaam,
Serdar.
Wie loopt er hier weg jij mietje. Jij lafaard. Als het moet zal ik je blijven beantwoorden tot dagen weken jaren aan een stuk. Wat kan mij nu het oude testament schelen. Maar de islamitische leugens zal ik doorprikken. Als jij van mohammed (oorlog zij met hem houd) dan bent u een onwetend mens en indien niet, een slecht mens.
Het Oude Testament kan jou niet schelen dus?

Terwijl je voor Jezus (vzmh) kiest?
Terwijl je het NT beschermd en dat het juist is en van God komt?

Zonder het Oude Testament is het Nieuwe Testament niks, 3 X niks!

Hoe dom en achterlijk kun je zijn om zijn uitspraak te maken? :lol:

Salaam,
Serdar.
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

Waarom zou het voeren van een oorlog slecht zijn?

Soms is men verplicht om voor de rechtvaardiging een oorlog te voeren.
Oorlog is soms juist nodig om de vrede te brengen en einde te maken aan de onrechtvaardigheid en alle ellende.

Mohammed (vrede zij met hem) had vele malen een overeenkomst getekend voor een vredesverdrag, elke keer was het de heidense Arabieren die deze verdragen schonden en moslims vermoorden door het verdrag éénzijdig te schenden.
Mohammed (vrede zij met hem) greep naar zijn zwaard pas als hij geen andere keus meer had en het op een andere manier tot stand brengen van vrede niet kon lukken en dat de Islam vanuit zijn hart werd bedreigd.

Zo werd Mekka in 630 door Mohammed (vrede zij met hem) zonder oorlog en bloedvergieten overgenomen en de heidense afgoden werden vernietigd en de Kaba werd gezuiverd.

Maar zulke debielen als jij kunnen dat niet begrijpen!

Salaam,
Serdar.
Laatst gewijzigd door Anonymous op di apr 24, 2007 3:30 pm, 4 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

Serdar schreef: Het Oude Testament kan jou niet schelen dus?

Terwijl je voor Jezus (vzmh) kiest?
Terwijl je het NT beschermd en dat het juist is en van God komt?

Hoe dom en achterlijk kun je zijn om zijn uitspraak te maken? :lol:
Het oude testament is verschrikkelijk en kan onmogelijk van een liefhebbende god afkomstig zijn. het nieuwe testament wat, islamieten natuurlijk afwijzen, gaat al meer de goede kant uit. Ik heb trouwens geen religie nodig om te weten wat goed of wat slecht is. En wat Jezus beterft, ik zei indien ik moest kiezen tussen hem of jouw misdadiger.
Domheid en achterlijkheid aan anderen verwijten is natuurlijk gemakkelijk te begrijpen van volgelingen die een haatzaaiend boek aanhangen. Die ongelovigen o.a. als 'doof stom en blind' bestempelen en erger dan beesten.
Moest die haatdragende islam enkel een religie zijn dan zou dit geen mens kunnen schelen. Spijtig genoeg is islam meer dan religie alleen.
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

Serdar schreef:Waarom zou het voeren van een oorlog slecht zijn?

Soms is men verplicht om voor de rechtvaardiging een oorlog te voeren.
Oorlog is soms juist nodig om de vrede te brengen en einde te maken aan de onrechtvaardigheid en alle ellende.

Mohammed (vrede zij met hem) had vele malen een overeenkomst getekend voor een vredesverdrag, elke keer was het de heidense Arabieren die deze verdragen schonden en moslims vermoorden door het verdrag éénzijdig te schenden.
Mohammed (vrede zij met hem) greep naar zijn zwaard pas als hij geen andere keus meer had en het op een andere manier tot stand brengen van vrede niet kon lukken en dat de Islam vanuit zijn hart werd bedreigd.

Maar zulke debielen als jij kunnen dat niet begrijpen!

Salaam,
Serdar.
Hou op met liegen man. Het was steeds uw oorlogsprofeet die de verdragen verbrak zodra hij sterk genoeg geworden was. Loop heen met je uit leugenachtige islamitische bronnen gehaalde verhaaltjes. En uw oorlogsprofeet en zijn opvolgers brachten helemaal geen rechtvaardigheid in de door hen en hun legers onder de voet gelopen landen, enkel onderdrukking, slavernij, vernedering en doffe ellende voor al diegenen die weigerden zich tot de islam te bekeren. Geen kat (van zuid frankrijk, tot in india) wensten trouwens niet door jullie 'vredebrengende legers' die 500 miljoen doden hebben gekost (80 mijoen in india alleen al) onder de voet te worden gelopen. Niemand staat immers te sprongen om tot dhimmi in eigen land gedegradeerd te worden. U kunt oprotten met uw islam.
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

Ga weg man, diegene die hier alleen maar liegt is ben jij.
Je lult aleen maar uit je nek, uit je leugenachtige domme informatie die je hebt geplukt uit anti-islam bronnen.

Ik ga geen tijd besteden aan zulke idioten als jij, sorry. Zonde van mijn tijd.

Salaam,
Serdar.
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

Serdar schreef:Diegene die hier alleen maar liegt is ben jij. Je lult aleen maar uit je nek uit je leugenachtige domme informatie die je hebt geplukt uit anti-islam bronnen.

Jij bent hier de leugenaar. Jou moesten ze ook een schop onder je haatzaaiende leugenachtige kont geven richting woestijnzand. Wat doet iemand met zulk een vijandige ingesteldheid trouwens hier in dit vrije niet door de islam onder de voet gelopen land ?
Ik ga geen tijd besteden aan zulke idioten als jij, sorry.

Salaam,
Serdar.
Ja loop maar weg, jij mietje, jij lafaard.
Laatst gewijzigd door pd7835 op di apr 24, 2007 3:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Waar kan je niet tegen Serdar?

Dat je omgekeerde wereld op zijn plaats draait?
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
droevie
Berichten: 275
Lid geworden op: vr apr 20, 2007 8:59 pm

Bericht door droevie »

Serdar schreef:1) Laat mij maar in de Bijbel zien, uit het Oude Testament, welk profeet van God heeft gepredikt dat God uit drie personen bestaat?

2) Laat mij die verzen uit het Oude Testament zien, waar God openbaart dat Hij bestaat uit Vader, Zoon en Heilige Geest?

3) Laat mij die verzen uit het Oude Testament zien, waar God openbaart dat Hij als mens naar de wereld zal komen tussen ons en dat Hij Zichzelf voor onze zonden zou opofferen aan het kruis?

4) Laat mij die verzen uit het Oude Testament zien, waar God openbaart dat Hij een moeder zou hebben?


Salaam,
Serdar.
De Islam heeft volgens mij 99 namen van Allah. Echter missen zij 1 nl die van Vader. Welke wel voorkomen in het OT als NT.

Persoonlijk geloof ik dat God 3 verschijningsvormen heeft. Dus 1 God. 3 verschijningen.

Kan je lezen al gen 1:2
De aarde nu was woest en ledig, en duisternis was op den afgrond; en de Geest Gods zweefde op de wateren .

Ex 35
31 En de Geest Gods heeft hem vervuld met wijsheid, met verstand, en met wetenschap, namelijk in alle handwerk;


Jes 9:6
6 Want een Kind is ons geboren, een Zoon is ons gegeven, en de heerschappij rust op zijn schouder en men noemt hem Wonderbare Raadsman, Sterke God, Eeuwige Vader, Vredevorst.

Mich 5:1
2 En gij, Betlehem Efrata, al zijt gij klein onder de geslachten van Juda, uit u zal Mij voortkomen die een heerser zal zijn over Israel en wiens oorsprong is van ouds, van de dagen der eeuwigheid.

Zach 14:11
De letterlijke tekst:
Zij zullen op Mij zien die zij doorstoken hebben.
Jes 53
2 Want als een loot schoot hij op voor zijn aangezicht, en als een wortel uit dorre aarde; hij had gestalte noch luister, dat wij hem zouden hebben aangezien, noch gedaante, dat wij hem zouden hebben begeerd.
3 Hij was veracht en van mensen verlaten, een man van smarten en vertrouwd met ziekte , ja, als iemand, voor wie men het gelaat verbergt ; hij was veracht en wij hebben hem niet geacht.
4 Nochtans, onze ziekten heeft hij op zich genomen, en onze smarten gedragen; wij echter hielden hem voor een geplaagde, een door God geslagene en verdrukte.
5 Maar om onze overtredingen werd hij doorboord , om onze ongerechtigheden verbrijzeld ; de straf die ons de vrede aanbrengt, was op hem, en door zijn striemen is ons genezing geworden .
6 Wij allen dwaalden als schapen, wij wendden ons ieder naar zijn eigen weg, maar de HERE heeft ons aller ongerechtigheid op hem doen neerkomen.
7 Hij werd mishandeld, maar hij liet zich verdrukken en deed zijn mond niet open; als een lam dat ter slachting geleid wordt, en als een schaap dat stom is voor zijn scheerders, zo deed hij zijn mond niet open.
8 Hij is uit verdrukking en gericht weggenomen , en wie onder zijn tijdgenoten bedacht , dat hij is afgesneden uit het land der levenden? Om de overtreding van mijn volk is de plaag op hem geweest.
9 En men stelde zijn graf bij de goddelozen ; bij de rijke was hij in zijn dood, omdat hij geen onrecht gedaan heeft en geen bedrog in zijn mond is geweest.


Nu even Deut 21:22
22 Voorts, wanneer in iemand een zonde zal zijn , die het oordeel des doods waardig is, dat hij gedood zal worden, en gij hem aan het hout zult opgehangen hebben;

Jezus Christus, God die mens is geworden heeft zich zelf gegeven, om onze overtredingen. Niet omdat wij het verdient hebben. Maar omdat Hij van ons houdt.

Noem mij een ongelovige van Allah. Maar dit is de God die IK aanbid. Geen andere vind ik het waard om te aanbidden.

(oja,.. er zijn nog veeeeeeeeeeeeeeel meer profetien welke op Jezus slaan in het OT)
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

Serdar schreef:Waarom zou het voeren van een oorlog slecht zijn?

Soms is men verplicht om voor de rechtvaardiging een oorlog te voeren.
Oorlog is soms juist nodig om de vrede te brengen en einde te maken aan de onrechtvaardigheid en alle ellende.

Mohammed (vrede zij met hem) had vele malen een overeenkomst getekend voor een vredesverdrag, elke keer was het de heidense Arabieren die deze verdragen schonden en moslims vermoorden door het verdrag éénzijdig te schenden.
Mohammed (vrede zij met hem) greep naar zijn zwaard pas als hij geen andere keus meer had en het op een andere manier tot stand brengen van vrede niet kon lukken en dat de Islam vanuit zijn hart werd bedreigd.

Zo werd Mekka in 630 door Mohammed (vrede zij met hem) zonder oorlog en bloedvergieten overgenomen en de heidense afgoden werden vernietigd en de Kaba werd gezuiverd.
Maar zulke debielen als jij kunnen dat niet begrijpen!

Salaam,
Serdar.
sedar,

mag ik je vragen waar jij het verhaal (wat ik rood heb gemaakt) kan vinden.
ik ben namelijk al heel lang op zoek naar het complete verhaal, islamitische versie graag.

nadia
Gebruikersavatar
ChechenMaga
Berichten: 318
Lid geworden op: za apr 14, 2007 12:13 pm

Bericht door ChechenMaga »

nadia schreef:
Serdar schreef:Waarom zou het voeren van een oorlog slecht zijn?

Soms is men verplicht om voor de rechtvaardiging een oorlog te voeren.
Oorlog is soms juist nodig om de vrede te brengen en einde te maken aan de onrechtvaardigheid en alle ellende.

Mohammed (vrede zij met hem) had vele malen een overeenkomst getekend voor een vredesverdrag, elke keer was het de heidense Arabieren die deze verdragen schonden en moslims vermoorden door het verdrag éénzijdig te schenden.
Mohammed (vrede zij met hem) greep naar zijn zwaard pas als hij geen andere keus meer had en het op een andere manier tot stand brengen van vrede niet kon lukken en dat de Islam vanuit zijn hart werd bedreigd.

Zo werd Mekka in 630 door Mohammed (vrede zij met hem) zonder oorlog en bloedvergieten overgenomen en de heidense afgoden werden vernietigd en de Kaba werd gezuiverd.
Maar zulke debielen als jij kunnen dat niet begrijpen!

Salaam,
Serdar.
sedar,

mag ik je vragen waar jij het verhaal (wat ik rood heb gemaakt) kan vinden.
ik ben namelijk al heel lang op zoek naar het complete verhaal, islamitische versie graag.

nadia
Ik dacht dat Muhammad(saw) de polytheïsten juist had vergeven.
Zelfs de moordenaar(s) van Hamza. (Ze hadden zijn organen opgegeten.. of hoe zat het?)
Hoe dan ook. Iedereen werd daar moslim. :)
De 'bazen' van Mekka.
Denk dat het zo was. Maar ik wil ook het complete verhaal, als iemand kan vinden. :)
En zeg: "De Waarheid is gekomen en de valsheid is ten onder gegaan. Voorwaar, de valsheid gaat ten onder." (17:81)
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Serdar schreef:Als je geen Christen zou zijn, zou je je ook niet inmengen in religieuze discussies.
Wanneer islam het niet zou hebben over "ongelovigen" en wat voor rotte appels dat wel niet zijn die allemaal uitgeroeid moeten worden zouden atheisten zich inderdaad niet in religieuze discussies HOEVEN mengen.
Helaas gaat jouw religie ook over mij.
Ik bemoei me er dus mee wanneer en hoe ik wil.
Amorele atheistische nitwit
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

Monique schreef:
Serdar schreef:Als je geen Christen zou zijn, zou je je ook niet inmengen in religieuze discussies.
Wanneer islam het niet zou hebben over "ongelovigen" en wat voor rotte appels dat wel niet zijn die allemaal uitgeroeid moeten worden zouden atheisten zich inderdaad niet in religieuze discussies HOEVEN mengen.
Helaas gaat jouw religie ook over mij.
Ik bemoei me er dus mee wanneer en hoe ik wil.
De Islam zegt niet dat ongelovigen uitgeroeid moeten worden.
De Koran zegt:"In de godsdienst is er geen dwang".

Salaam,
Serdar.
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

@droevie,

Jesaja 9:6 zegt niet dat God een Zoon heeft. Hoe kom je daar nou bij?
Ook die andere verzen dat jij aanhaalt zeggen niet dat God uit 3 personen zou bestaan.

Jesaja 9:6 gaat over Mohammed (vrede zij met hem) en niet over Jezus (vrede zij met hem).
Jezus is nooit koning geworden en kon ook geen vrede brengen.
Sterke God verwijst dus ook duidelijk naar Mohammed (vrede zij met hem) en niet Jezus (vrede zij met hem).

Welke vriend of vijand kon Jezus (vrede zij met hem) ooit sterk of machtig beschrijven?
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

Serdar schreef:
Monique schreef:
Serdar schreef:Als je geen Christen zou zijn, zou je je ook niet inmengen in religieuze discussies.
Wanneer islam het niet zou hebben over "ongelovigen" en wat voor rotte appels dat wel niet zijn die allemaal uitgeroeid moeten worden zouden atheisten zich inderdaad niet in religieuze discussies HOEVEN mengen.
Helaas gaat jouw religie ook over mij.
Ik bemoei me er dus mee wanneer en hoe ik wil.
De Islam zegt niet dat ongelovigen uitgeroeid moeten worden.
De Koran zegt:"In de godsdienst is er geen dwang".

Salaam,
Serdar.
sedar,

tip !
je moet wel verder kijken dan je neus lang is, 1 regel zegt niets, 100 ook niet, doorzien, kijken door een andere bril zou kunnen helpen. :wink:
Laatst gewijzigd door nadia op wo apr 25, 2007 12:11 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

Serdar schreef:Nadia, ben jij een ex-moslima?
exmoslim, zie een aantal berichten terug van mij bij `topic /aisha was 18 gestard door ajax`.
link http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... highlight=

daar heb ik dit voor een deel zojuist duidelijk uitgelegd en eerder 100x meer of jij het gelooft is een tweede. :wink:

ik zou zeggen lees ! IQRA !!

ken jij wel denk ik. :wink: en lees heel goed en niet alleen wat JIJ MOET OF WILT lezen...

mvg nadia

By the way, Welkom.
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

Serdar schreef:Nadia is toch een vrouwennaam. Of zie ik dat verkeerd?
ik ben ook een vrouw, dat is toch van mij af te lezen of kom ik zo mannelijk over. :oops: .

ik ben een echte vrouw, van top tot teen, zonder buka :D en zelfs mijn halve :wink: hersens zijn een vrouw.

jij kunt wel tegen kietelen he.. :wink:

goed zo lieverd, leer je van.

mvg nadia

wil je met mij kletsen over de islam, heel graag.
kom dan met mij in discussie bij mijn topic waar ik me heb voorgesteld..`berberse nadia kiest voor liefde en niet voor haat`.
sorry voor de titel. :wink:
Laatst gewijzigd door nadia op wo apr 25, 2007 12:41 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

Serdar schreef:
nadia schreef:
Serdar schreef:Nadia is toch een vrouwennaam. Of zie ik dat verkeerd?
ik ben ook een vrouw, dat is toch van mij af te lezen of kom ik zo mannelijk over. :oops: .

ik ben een echte vrouw, van top tot teen, zonder buka :D en zelfs mijn halve :wink: hersens zijn een vrouw.

jij kunt wel tegen kietelen he.. :wink:

goed zo lieverd, leer je van.

mvg nadia

wil je met mij kletsen over de islam, heel graag.
kom dan met mij in discussie bij mijn topic waar ik me heb voorgesteld..`berberse nadia kiest voor liefde en niet voor haat`.
sorry voor de titel. :wink:
Wat valt er te kletsen over de Islam met iemand die de Islam heeft verlaten? :roll:

By te way, ik ga zo slapen.... :cool:
Dommer had je niet kunnen antwoorden. :wink:

weltrusten :)
droevie
Berichten: 275
Lid geworden op: vr apr 20, 2007 8:59 pm

Bericht door droevie »

Serdar schreef:@droevie,

Jesaja 9:6 zegt niet dat God een Zoon heeft. Hoe kom je daar nou bij?
Ook die andere verzen dat jij aanhaalt zeggen niet dat God uit 3 personen zou bestaan.

Jesaja 9:6 gaat over Mohammed (vrede zij met hem) en niet over Jezus (vrede zij met hem).
Jezus is nooit koning geworden en kon ook geen vrede brengen.
Sterke God verwijst dus ook duidelijk naar Mohammed (vrede zij met hem) en niet Jezus (vrede zij met hem).

Welke vriend of vijand kon Jezus (vrede zij met hem) ooit sterk of machtig beschrijven?
Koning der Joden.. Uit het geslacht van David

14 Daarom zal de Heer zelf u een teken geven: de jonge vrouw is zwanger, zij zal spoedig een zoon baren en hem Immanuël

Als jes 9:6 ergens niet op slaat dan is het op Mohammed. Maar goed ik denk niet dat wij hier uit komen :smile:
Gebruikersavatar
ChechenMaga
Berichten: 318
Lid geworden op: za apr 14, 2007 12:13 pm

Bericht door ChechenMaga »

droevie schreef:
Serdar schreef:@droevie,

Jesaja 9:6 zegt niet dat God een Zoon heeft. Hoe kom je daar nou bij?
Ook die andere verzen dat jij aanhaalt zeggen niet dat God uit 3 personen zou bestaan.

Jesaja 9:6 gaat over Mohammed (vrede zij met hem) en niet over Jezus (vrede zij met hem).
Jezus is nooit koning geworden en kon ook geen vrede brengen.
Sterke God verwijst dus ook duidelijk naar Mohammed (vrede zij met hem) en niet Jezus (vrede zij met hem).

Welke vriend of vijand kon Jezus (vrede zij met hem) ooit sterk of machtig beschrijven?
Koning der Joden.. Uit het geslacht van David

14 Daarom zal de Heer zelf u een teken geven: de jonge vrouw is zwanger, zij zal spoedig een zoon baren en hem Immanuël

Als jes 9:6 ergens niet op slaat dan is het op Mohammed. Maar goed ik denk niet dat wij hier uit komen :smile:
Interessant. :D
Lijkt wel dat 'Isa(as) wordt voorspeld. :P
En zeg: "De Waarheid is gekomen en de valsheid is ten onder gegaan. Voorwaar, de valsheid gaat ten onder." (17:81)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

ChechenMaga schreef:
droevie schreef:
Serdar schreef:@droevie,

Jesaja 9:6 zegt niet dat God een Zoon heeft. Hoe kom je daar nou bij?
Ook die andere verzen dat jij aanhaalt zeggen niet dat God uit 3 personen zou bestaan.

Jesaja 9:6 gaat over Mohammed (vrede zij met hem) en niet over Jezus (vrede zij met hem).
Jezus is nooit koning geworden en kon ook geen vrede brengen.
Sterke God verwijst dus ook duidelijk naar Mohammed (vrede zij met hem) en niet Jezus (vrede zij met hem).

Welke vriend of vijand kon Jezus (vrede zij met hem) ooit sterk of machtig beschrijven?
Koning der Joden.. Uit het geslacht van David

14 Daarom zal de Heer zelf u een teken geven: de jonge vrouw is zwanger, zij zal spoedig een zoon baren en hem Immanuël

Als jes 9:6 ergens niet op slaat dan is het op Mohammed. Maar goed ik denk niet dat wij hier uit komen :smile:
Interessant. :D
Lijkt wel dat 'Isa(as) wordt voorspeld. :P
-Staat geen Maagd(iedereen(vrouw) kan baren
-Jezus heet gewoon Jezus dus niet Immanuel
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

@droevie,

Mijn vraag is, nogmaals: wanneer is Jezus (a.s.) koning geworden?
weda
Berichten: 948
Lid geworden op: wo feb 11, 2004 10:39 am
Locatie: haar
Contacteer:

Bericht door weda »

Serdar schreef:@droevie,

Mijn vraag is, nogmaals: wanneer is Jezus (a.s.) koning geworden?
mijn vraag: hoe is het mogelijk dat een persoon een man splijt die heel ver verwijderd is en ook nog vele vele malen groter is dan die persoon. en waarom heeft allah zijn creatie laten splijten, was zijn creatie niet goed genoeg??
wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

Heet jij droevie?
Of voel jij je overal voor aangesproken?

Met een tegenvraag komen aan een gestelde vraag is wel laag! :lol:


@droevie,
Mijn vraag blijft: wanneer is Jezus (a.s.) koning geworden?

Mohammed (vrede zij met hem) in 630 en regeerde tot zijn dood in 632.
Wanneer heeft Jezus dat gedaan?

Hij gaf wel opdracht aan zijn volgelingen om zijn vijanden voor zijn ogen dood te slaan, die hem niet als koning wilden.

Lucas 19, 27-28:
Doch deze mijn vijanden, die niet hebben gewild, dat ik over hen koning zoude zijn, brengt ze hier, en slaat ze hier voor mij dood.
En dit gezegd hebbende, reisde Hij voor hen heen, en ging op naar Jeruzalem.
Laatst gewijzigd door Anonymous op wo apr 25, 2007 3:01 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie