De reaktie's

Moderator: M

droevie
Berichten: 275
Lid geworden op: vr apr 20, 2007 8:59 pm

De reaktie's

Bericht door droevie »

Hoe mensen reageren hier moet ik af en toe bedenkelijk kijken. Niet speciaal gericht naar ajax, maar aan beide kampen. Het fel discuseren is best goed. Maar op een gegeven moment, slaat dit om in uitschelden.

Vroeger is mij geleerd, uitschelden is een kwestie van zwakte. Je probeert, omdat de reden niet meer werkt, het op een agressieve manier. Aangezien ik een watje ben. En hoop hier niet mee in te gaan, snap ik de logica er niet van.

Een vb. Het woordje trol onder een van de namen. Al heeft de persoon misschien weinig respect voor anderen, toch is het goed om wel respect te hebben voor de persoon. Misschien niet met de keuze, maar wij zijn toch allemaal mensen? (denk ik dan........)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Bewijs?
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ik ben het met je eens droevie
We moeten met respect met elkaar omgaan.
Maar het is soms moeilijk om steeds respect te tonen aan mensen die jouw dit respect niet geven.
Maar ik ben van mening dat we ons niet moeten verlagen tot schelden en tieren, en elkaar beledigen.
Ook ik moet mijn hand in eigen boezem steken. En dat ga ik doen.
We moeten met bewijzen en goede argumenten de Islam ontleden tot dat wat het is.
Een gevaarlijke religie.

Bedankt dat je dit topic geopend hebt.
Vriendelijke groet.
Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Ik ben het er helemaal niet mee eens.
Vandaag was er nog een achterlijke moslimmuts die stond te juichen bij het bericht dat een nederlandse militair in Afghanistan na het stappen op een mijn was gesneuveld.
Volgens haar zijn verdiende loon.
Gebruikersavatar
Rust
Berichten: 444
Lid geworden op: do apr 12, 2007 10:04 pm

Re: De reaktie's

Bericht door Rust »

droevie schreef:Een vb. Het woordje trol onder een van de namen. Al heeft de persoon misschien weinig respect voor anderen, toch is het goed om wel respect te hebben voor de persoon. Misschien niet met de keuze, maar wij zijn toch allemaal mensen? (denk ik dan........)
Kan jij één geval aantonen van de meer dan 800 berichten die ajax poste waarin hij met weinig respect uitte...

Waarom wijs je niet op de fouten van anderen die hier de Islam proberen zwart te maken.. tevergeefs natuurlijk. En wanneer de argument op zijn dan spelen ze op de persoon....

Noem jij het geen pesterij als je moslims hun PM functie wordt ontnemen en trol onder hun naam wordt geplakt??? om het niet te hebben over scheldwoorden en schinzig taalgebruik...

Beseffen jullie niet het om moslim jongeren gaat (sommigen van hen zijn erg jong). We houden van de Islam. Ondanks de jonge leeftijd staan we sterk in onze schoenen...

Zou het misschien jalozie zijn van bejaarde mensen die moslim kinderen en jongeren haten omdat ze nog familie-waarden hebben terwijl hun eigen kinderen hen verlaten hebben...?

Waarom is er niemand die vindt dat het niet kan om moslims PM functie te ontnemen.. Waarom vond niemand dat discriminatie?

Groetjes,

Rust
"Hij wiens hart Allah voor de Islam heeft verruimd is in het licht van zijn Heer." (Quran 39:22)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Dat vond ik ook afschuwelijk Teva.
Maar dan toch nog moeten we opeen beschaafde manier dat persoon de waarheid vertellen.
Dat betekend niet dat je dat niet op een scherpe manier mag doen.
Laat ze maar werken hoe verwerpelijk we dit soort zaken vinden.
Besef wel dat deze uitspraken goed voor het forum zijn.
Ze heeft ons een dienst bewezen.
Mensen die dit forum lezen weten nu wat in de harten zit van Moslims.
Je mag best het dunne laagje beschaving van sommige moslims afschrapen, maar ik zou niet willen dat wij ons verlagen tot het uitroepen van dit soort kreten als dit een moslim had betreft.,

Als wij ons ook gaan verlagen tot dit soort praktijken, dan zijn wij niet veel beter dan sommige Moslims.
( niet dat ik jou daar van beschuldig , want jij doet dat niet. )

Vriendelijke groet.
Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Rust
Berichten: 444
Lid geworden op: do apr 12, 2007 10:04 pm

Bericht door Rust »

Ariel schreef:Besef wel dat deze uitspraken goed voor het forum zijn..
Zie hier de hypocriete...
"Hij wiens hart Allah voor de Islam heeft verruimd is in het licht van zijn Heer." (Quran 39:22)
droevie
Berichten: 275
Lid geworden op: vr apr 20, 2007 8:59 pm

Bericht door droevie »

ajax schreef:Bewijs?
Kan jij één geval aantonen van de meer dan 800 berichten die ajax poste waarin hij met weinig respect uitte...
Ja, dat gaat mij wel lukken. Maar het is niet bedoeld gericht aan ajax.
(Ik heb iid een aantal quoten verzameld, waarvan IK VIND dat ik dit van weinig respect betuig als mens) Als je wil, wil ik die wel herhalen...
Bewijs vind IK genoeg. Maar goed dat VIND ik.
rust schreef:Waarom wijs je niet op de fouten van anderen die hier de Islam proberen zwart te maken.. tevergeefs natuurlijk. En wanneer de argument op zijn dan spelen ze op de persoon....

Noem jij het geen pesterij als je moslims hun PM functie wordt ontnemen en trol onder hun naam wordt geplakt??? om het niet te hebben over scheldwoorden en schinzig taalgebruik...
Zeker wijs ik wel op de andere. Als je mijn bericht goed leest: dan stoorde ik mij bv al aan het woordje 'trol' bij ajax.

Voor de rest: doe met de posting wat je wil doen. Ik zal iig wel mijn best doen om met respect voor de persoon te reageren.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Laat maar zien
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Rust
Berichten: 444
Lid geworden op: do apr 12, 2007 10:04 pm

Bericht door Rust »

droevie schreef:Zeker wijs ik wel op de andere. Als je mijn bericht goed leest: dan stoorde ik mij bv al aan het woordje 'trol' bij ajax..
Hoi droevie,

Mijn reaktie was niet echt persoonlijk naar je gericht... Tuurlijk zie ik dat je het goed bedoelt en tuurlijk lees ik dat je bovendien zei "misschien"...

Deze hypocrieten hier en dan met name Ariel wil juist dat er niet met respect met elkaar wordt omgegaan zie haar bovenstaande post. Ze wil molims express pesten.. Elke keer wanneer de bijbel tekort schiet dan plakt ze plaatjes van oorlogs-slachtoffers terwijl ze vergeet dat ze met kinderen ziet te discusseren.. Of ze speelt op de persoon.

Het feit dat zijn moslims pm functie ontneemt is zij in mijn ogen geen snorhaartje van een zwijn waard.. ik merk bij haar behalve haat naar de Profeet Mohammed ook haat naar Ismael en zelfs naar Jezus, wiens echte naar Easa (as) is omdat hij God gewoon Allah (swt) noemt en ze haat die bijbelse verzen die de komst van de Heilige profeet Mohammed (saws)...

Haar hypocriesie wordt nog erger doordat toegeeft dat ze meer dan de helft van de Bijbel verwerpt terwijl ze in onbetrouwbare hadiths meer gelooft dan in haar eigen ziel.. en dan heb ik het niet over uitspraken als "ik kan in je ziel kijken, want ik heb een gave"...

Probeer je voor te doen als moslim dan weet je wat ik bedoel...

Mijn post was dus niet echt naar jou persoonlijk gericht.... Ik vind wel dat Ajax ondanks alles, minachtingen, trol onder zijn naam, beledigingen enz enz toch redelijk is gebleven..

En dat wil Ariel juist niet... maar ze wil moslims pesten zodat ze gaan uitschelden want dat is goed voor het forum... Noem jij dat niet hypocriet? Geef eerlijk toe al is het voor één keertje?

Groetjes,

Rust

Groetjes,
"Hij wiens hart Allah voor de Islam heeft verruimd is in het licht van zijn Heer." (Quran 39:22)
gideong
Berichten: 702
Lid geworden op: za okt 29, 2005 11:05 pm

Bericht door gideong »

Vind ook dat Ajax best wel symphatiek is. Rust, jouw insinuaties jegens Ariel vind ik helemaal niet symphatiek. Ze gelooft wat anders dan jou. Het is niet eerlijk van je dat je zegt dat Ariel gescheld van moslims wil.
De boom herken je aan zijn vruchten
droevie
Berichten: 275
Lid geworden op: vr apr 20, 2007 8:59 pm

Bericht door droevie »

ajax schreef:Laat maar zien
He leugenaar misschien een nieuwe bril??

Ik heb namelijk de bron er gewoon bij gezet al veel eerder.

Mvg

Leugenaar (alias)Thomas
Droevig ben je wel moet ik zeggen heet jij niet stiekem droevie ik betwijfel of je hond zo heet
sorry ivm de tijd nu nog maar 2. Maar punt is duidelijk hoop ik.

DIT IS NIET PERSOONLIJK BEDOELD.. En het gaat zeker nogmaals niet om ajax
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Rust schreef: En dat wil Ariel juist niet... maar ze wil moslims pesten zodat ze gaan uitschelden want dat is goed voor het forum... Noem jij dat niet hypocriet? Geef eerlijk toe al is het voor één keertje?
Waarom zou ik Moslim willen pesten Rust.
Je kruipt weer in een slachtoffer rol.

Ik heb gezegd:
Je mag best het dunne laagje beschaving van sommige moslims afschrapen, maar ik zou niet willen dat wij ons verlagen tot het uitroepen van dit soort kreten als dit een moslim had betreft.,
Dat betekend dat onze leden Moslims mogen tonen zoals ze zijn.
Lok een moslim uit, en hij zegt na een tijdje wat er waarlijk in zijn hart zit.
Het beschaafde islamitische versuikerde laagje is vaak heel dun

Als een jong meisje hier open en bloot verkondigd dat ze zo blij is dat er een soldaat vermoord is, dan zijn dat haar woorden.
Niemand heeft deze uitspraak uitgelokt. Ze is eerlijk, en verteld ons wat haar gedachten zijn.
Oh wat was ik blij toen ik dit hoorde. Zal ze leren. Maar Allah SWT zal ze straffen. En oh wat zal die straf pijnlijk zijn en vernederend.
Me het dunne laagje beschaving bedoel ik dat meer moslims dit denken, maar niet openlijk zullen zeggen, behalve als ze “onder ons” zijn.
De Nederlandse bevolking heeft er recht op om te weten hoe sommige moslims over ons denken.

Wil je een ander voorbeeld? Van het “onder ons “zeggen wat je denkt?
Amerikanen gedood door aanslag in Irak

ANP

BAGDAD - Negen Amerikaanse militairen zijn maandag gedood door een zelfmoordaanslag op een legerbasis in de provincie Diyala, ten noordoosten van Bagdad. Dat heeft het Amerikaanse leger dinsdagmorgen vroeg in een verklaring laten weten. Door de aanslag raakten twintig Amerikanen en een Iraakse burger gewond.

De dader van de aanslag ramde met een vrachtwagen vol explosieven een Amerikaanse basis in de buurt van de stad Baquba. In april zijn tot dusver al 85 Amerikaanse militairen in Irak gedood.

rak" target=_blankhttp://www.volkskrant.nl/buitenland..._in_I
rak
http://www.maroc.nl/prikbord/forums/sho ... did=219190

+++++++++++++++++=
Sallahddin

Jammer , nog steeds te weinig Amerikkaanse doden = hoop op meer =echte zware verliezen zodat die Amerikkanen weggejaagd worden uit Irak , net als eerder in vietnam!!!...
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

droevie schreef:
ajax schreef:Laat maar zien
He leugenaar misschien een nieuwe bril??

Ik heb namelijk de bron er gewoon bij gezet al veel eerder.

Mvg

Leugenaar (alias)Thomas
Droevig ben je wel moet ik zeggen heet jij niet stiekem droevie ik betwijfel of je hond zo heet
sorry ivm de tijd nu nog maar 2. Maar punt is duidelijk hoop ik.

DIT IS NIET PERSOONLIJK BEDOELD.. En het gaat zeker nogmaals niet om ajax

De 1e heb ik gezegd omdat thomas ermee begon.

2e is niet eens beledigend bedoelt
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Rust schreef:
Ariel schreef:Besef wel dat deze uitspraken goed voor het forum zijn..
Zie hier de hypocriete...
Als ik jou was, zou dringend ik het woordje "hypocriet" eens in het woordenboek opzoeken, Rust.
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Ondertekst van Thomas:

Het beste dat Faith Freedom kan overkomen zijn onze useful idiots ajax en rust.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

ajax schreef:Ondertekst van Thomas:

Het beste dat Faith Freedom kan overkomen zijn onze useful idiots ajax en rust.
En BEGRIJP jij dat ook ajax.
Besef jij waarom dat daar staat.
Heb je enig idee???
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Thomas schreef:
ajax schreef:Ondertekst van Thomas:

Het beste dat Faith Freedom kan overkomen zijn onze useful idiots ajax en rust.
En BEGRIJP jij dat ook ajax.
Besef jij waarom dat daar staat.
Heb je enig idee???
Gelukkig zak ik niet zo diep net als jou.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

ajax schreef:
Thomas schreef:
ajax schreef:Ondertekst van Thomas:

Het beste dat Faith Freedom kan overkomen zijn onze useful idiots ajax en rust.
En BEGRIJP jij dat ook ajax.
Besef jij waarom dat daar staat.
Heb je enig idee???
Gelukkig zak ik niet zo diep net als jou.
Is geen antwoord op mijn vraag ajax......
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Thomas schreef:
ajax schreef:
Thomas schreef: En BEGRIJP jij dat ook ajax.
Besef jij waarom dat daar staat.
Heb je enig idee???
Gelukkig zak ik niet zo diep net als jou.
Is geen antwoord op mijn vraag ajax......
Als de achterlijke moslim merkt dat zijn vriendelijke achterlijkheid niet overtuigt dan gaat hij heel snel verder met agressieve achterlijkheid.
Draagt dit bij tot het krijgen van een helder beeld van deze 2 strijders van de achterlijke europese stormtroepen van de islam?
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Als bewijs van je woorden nog ff een kleine bijdrage van onze Strijder Rust:
Rust schreef: Het is misschien beter om die gestoorde gek te negeren. Hij komt duidelijk aandacht tekort. Verlaag je niet tot zijn (dierlijk) niveau
10 minuutjes geleden dus.
De bewijzen worden met tot de verbeelding sprekende ijver door henzelf aangedragen.

EN DAN SNAPT HIJ (AJAX) MIJN ONDERSCHIFT NIET....
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Thomas schreef:Als bewijs van je woorden nog ff een kleine bijdrage van onze Strijder Rust:
Rust schreef: Het is misschien beter om die gestoorde gek te negeren. Hij komt duidelijk aandacht tekort. Verlaag je niet tot zijn (dierlijk) niveau
10 minuutjes geleden dus.
De bewijzen worden met tot de verbeelding sprekende ijver door henzelf aangedragen.

EN DAN SNAPT HIJ (AJAX) MIJN ONDERSCHIFT NIET....
Ja, moslimidiotie tekent zich het scherpst af als het flinterdunne laagje beschaving met een paar rake waarheden verdampt en de domme en redeloze woestijndebiel in volle glorie zichtbaar wordt.
Het verontwaardigde redeloze getier bevat ook steevast geen enkele zinnige informatie.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Als ik wil mag ik jou uitschelden maar ik hou mijn vrede
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Als de achterlijke moslim merkt dat zijn vriendelijke achterlijkheid niet overtuigt dan gaat hij heel snel verder met agressieve achterlijkheid.
Draagt dit bij tot het krijgen van een helder beeld van deze 2 strijders van de achterlijke europese stormtroepen van de islam?

Dat heeft niks met zijn Islamitische achtergrond te maken. Maar met dit:



In de Utrechtse Laboratorium Onderzoek van het Menselijke lichaam heeft een zeer merkwaardige ontdekking gedaan. Bij een onderzoek in Marokko zijn ze tot de ontdekking gekomen dat Marokkanen een aparte celvorming hebben. De celvorming lijkt merkwaardig veel op de halfaap. De halfaap heeft veel weg van de mens. Kenmerkend is dan ook het gedrag van de Marokkanen.

Dhr. Otto Zund heeft de laatste jaren veel onderzoek gedaan en het gedrag van enkele Marokkanen geobseveerd. Vaak kwam eruit dat ze erg agressief zijn en moeilijk onder controle zijn te houden. Wat ook weer overeen kwam met de halfaap. Dhr. Otto Zund wil hier verder geen uitspraak over doen, want niks is nog zeker.
Bron:nieuws.nl


:roll2:
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

:D :D :D

Leuke grap
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie