Jullie (ongelovigen)praten hier zo makkelijk over de profeet

Is Mohammed het zegel der profeten? Of gewoon één der velen? Debatteer over zijn leven, visies, psychologie, sucessen en mislukkingen. Kun je hem met Jezus vergelijken?
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

Dutch schreef:Dus de koran is "betrouwbaar" en de ahadith zijn "halvelings betrouwbaar" ?
Moslimgeleerden hebben zich er het hoofd over gebroken en de ahadith van Muslim en Bukhari "sahih" verklaard. Wie ben jij om dat tegen te spreken ? :shock:
Hoe weet jij dan voor jezelf dat de ahadith ivm het bidden juist/onjuist zijn ? Misschien ben je wel totaal verkeerd aan het bidden...
Er staat, voor zover ik het weet, geen tegenstrijdigheden m.b.t. het bidden. Daar valt niet over te twijfelen. Daar had ik het ook niet helemaal over.
Slechts over de leeftijd van Aisha (r.a.) :shock:

Waar ik het over had, was het tegenstrijdige informatie over de leeftijd van Aisha (r.a.).
De Ahadiths verschillen op dit punt. Maar dat is geen belangrijk onderwerp.

Salaam,
Serdar.
gideong
Berichten: 702
Lid geworden op: za okt 29, 2005 11:05 pm

Bericht door gideong »

Ilona schreef:Als geen één hadith 100% betrouwbaar is.. waarom leven moslims dan naar de regels die erin staan? :roll:
Goede vraag zeg Ilona. Wie geeft het antwoord ?
De boom herken je aan zijn vruchten
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

gideong schreef:
Ilona schreef:Als geen één hadith 100% betrouwbaar is.. waarom leven moslims dan naar de regels die erin staan? :roll:
Goede vraag zeg Ilona. Wie geeft het antwoord ?
Dat ze niet allemaal 100% betrouwbaar zouden zijn is toch geen reden om het (volledig) te verwerpen. Je kan het alleen niet vergelijken met de Koran.
Met name de overleveringen die tegenstrijdig zijn is het toch wel duidelijk dat het niet 100% te vertrouwen is. That's it.

Overigens, ik verwerp de Hadith niet volledig!

Salaam,
Serdar.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Maar je beslist wel dat de hadith die Mohammed in een kwaad daglicht zetten niet voor 100% betrouwbaar zijn.


Ik neem aan dat deze hadith wel voor 100% betrouwbaar is?
Abu Huraira, moge Allah met hem tevreden zijn, heeft overgeleverd dat een zwarte man of vrouw, die de moskee veegde, overleden was. De Profeet had naar hem gevraagd. Zij vertelden hem dat hij was overleden. Toen zei Hij: "Hadden jullie dat maar eerder aan mij verteld. Kunnen jullie zijn graf aanwijzen?". Hij kwam bij zijn of haar graf en verrichtte een gebed. [De uiteindelijke overlevering door Boekhaarie en Moesliem]
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

Ten eerste, er moet een Hadith zijn dat een dergelijk exercitie tegenspreekt. Dan zou het niet 100% betrouwbaar zijn.
Of het moet tegenstrijdig zijn met de Koran. Dan is die Hadith natuurlijk nietig voor elk moslim.

Ten tweede, zie ik geen reden waarom deze Hadith niet betrouwbaar zou zijn.
De Profeet (vrede zij met hem) was blijkbaar niet aanwezig bij zijn/haar uitvaartgebed en doet het later alsnog. Wellicht uit zijn respect en waardering voor de desbetreffende persoon dat overleden is.

Salaam,
Serdar.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Serdar schreef:Ten eerste, er moet een Hadith zijn dat een dergelijk exercitie tegenspreekt. Dan zou het niet 100% betrouwbaar zijn.
Of het moet tegenstrijdig zijn met de Koran. Dan is die Hadith natuurlijk nietig voor elk moslim.

Ten tweede, zie ik geen reden waarom deze Hadith niet betrouwbaar zou zijn.
De Profeet (vrede zij met hem) was blijkbaar niet aanwezig bij zijn/haar uitvaartgebed en doet het later alsnog. Wellicht uit zijn respect en waardering voor de desbetreffende persoon dat overleden is.

Salaam,
Serdar.

Daar zijn we het dan over eens.
Deze hadiths zijn dus betrouwbaar.
Ik zie geen tegenstrijdigheden.

Sahih Muslim Book 008, Number 3310:
'A'isha (Allah be pleased with her) reported: Allah's Apostle (may peace be upon him) married me when I was six years old, and I was admitted to his house when I was nine years old.

Sahih Bukhari Volume 7, Book 62, Number 64
Narrated 'Aisha:
that the Prophet married her when she was six years old and he consummated his marriage when she was nine years old, and then she remained with him for nine years (i.e., till his death).

Sahih Bukhari Volume 7, Book 62, Number 65
Narrated 'Aisha:
that the Prophet married her when she was six years old and he consummated his marriage when she was nine years old. Hisham said: I have been informed that 'Aisha remained with the Prophet for nine years (i.e. till his death)." what you know of the Quran (by heart)'

Sahih Bukhari Volume 7, Book 62, Number 88
Narrated 'Ursa:
The Prophet wrote the (marriage contract) with 'Aisha while she was six years old and consummated his marriage with her while she was nine years old and she remained with him for nine years (i.e. till his death).
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

@Ariel,

Ik meende eerder te gelezen hebben, dat jij een niet-tegenstrijdige Hadith een onzin vond. Dus volgens mij kun je beter geen Hadith meer gebruiken als bron.

Als ik een Hadith plaats dat een wonder van de Profeet (vrede zij met hem) overlevert, begin je het toch weer te ontkennen.
Dus het is alles "ja" of "nee" en niet naar smaak.

Salaam,
Serdar.
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

Een ander wonder was het stromen van water uit de vingers van de Profeet (vrede zij met hem), toen zijn metgezellen dorst kregen en geen water hadden behalve dat weinig water dat in een vat was.
Ze kwamen naar hem (vrede zij met hem) toe en vertelden hem dat ze geen water hadden om de kleine wassing te verrichten noch te drinken behalve dat wat in het vat was.
De Profeet (vrede zij met hem) stak zijn hand in het vat en het water begon uit zijn vingers te stromen, waarop zij dronken en de kleine wassing verrichtten.
Ze waren met vijftienhonderd man. (1)

(1) Overgeleverd in Sahieh al-Bukhaarie, #3576 en Sahieh Muslim, #1856
Laatst gewijzigd door Anonymous op di apr 24, 2007 11:56 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

Serdar schreef:
Rust schreef:
Serdar schreef:Afbeelding

De neef en schoonzoon van de Profeet (vrede zij met hem), Kalief Ali (r.a.) (598-661)
In die tijd waren er toch geen foto's?
Klopt, dit soort foto's zie je dan ook alleen bij de Sjieten. Met name in Iran. Dus niet bij de soennieten.
Sjieten beelden Ali (r.a.) wel af. Niet dat ik er waarde aan hecht ofzo, maar wilde het gewoon delen hier op het forum.

Wezens met een ziel afbeelden is in de Islam niet toegestaan.

Salaam,
Serdar.
een foto heeft geen ziel, ziel gaat mee, plakt niet vast op een foto, je zou juist trost moeten zijn.

ik ben blij dat ik kan zien via de televisie, foto´s etc hoe de wereld uit ziet, daar zit ook een ziel in, of niet dan..denk na.
bomen leven, planten leven, de aarde leeft etc etc en zo is het ook met de dieren.

ik zeg altijd, wees kritisch op zogenaamde haramzaken, zoek ze uit, niet in schrift maar met je eigen logica, denk erover na en denk een keer positief over wat geschapen is..mensen van allerlei religie´s, dieren, ook honden dus en varkens etc etc...

jongens, als vrouw kan ik alleen maar zeggen, gebruik je instinct, die zal je de juiste wegwijs geven in het hartje en gebruik je gevoel, laat je niets INPROGAMEREN want dat zie ik zoveel bij moslims, waarom zie ik dat.
ze denken vaak hetzelfde en dat is juist gevaarlijk, niet voor mohammed )was zijn plan namelijk' maar voor de mensheid samen, kijk maar diep om je heen en laat deze woorden tot je hart dringen, doe het voor jezelf, voor onze wereldsevrede en ook voor je nageslacht, opdat jij een mooie boom zult worden die mooie vruchtjes gaat grotbrengen met liefde voor ELKAAR, echte liefde en niet omdat het moet van jezelf om het paradijs die NOG NIET bestaat of de hemel. doe het voor de schapen, schapen van onze vader want dat is juist wat hij wil en geen verdeeeldheid.
door zelf na te denken word jij een uniek mens en dat is eigenlijk wat iedereen wil, zichzelf en uniek zijn.. niet kopie kopie van what ever.

nadia.
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

@Nadia,

Trouwens ben jij een ex-moslima?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Serdar schreef:@Ariel,

Ik meende eerder te gelezen hebben, dat jij een niet-tegenstrijdige Hadith een onzin vond. Dus volgens mij kun je beter geen Hadith meer gebruiken als bron.

Als ik een Hadith plaats dat een wonder van de Profeet (vrede zij met hem) overlevert, begin je het toch weer te ontkennen.
Dus het is alles "ja" of "nee" en niet naar smaak.

Salaam,
Serdar.
Ohhhhhhhh, maar ik vond die hadith geen onzin hoor.
Ik vind het wonder geen wonder.
Deze hadith laat juist de simpelheid van Islam zien in al zijn glorie, en de domheid van Moslims die nog steeds in deze hadith geloven.
Nee hoor.
Het is juist een prachtige hadith.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

Je bevestigt het dus dat je een Hadith blijft ontkennen. De Hadith is heel duidelijk over de grote wonder.

Salaam,
Serdar.
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

Serdar schreef: Trouwens ben jij een ex-moslima?
is dat het enige wat je kunt vragen na aanleiding van wat ik gescreven heb.
met jou valt dus niet te praten, te dom en ik heb echt geen zin om zoveel ajaxen te blijven beantwoorden, alsof je het bericht gewoon niet leest.

ben geen papagaai en al helemaal geen kinderjuf, we zijn hier voor een maatschappelijk doel, in dialoog gaan en jullie wakker proberen te maken voor jullie zelf en dat uit liefde voor de mensheid omdat we jullie willen redden, eigenlijk is het diep bekeken zo.

maar wie niet wil luisteren zal een hoge prijs moeten betalen.
afein, ooit zullen jullie in gaan zien wie jullie volgen, meer zeg ik vamavond niet meer.

ik hoop dat jij iets beter kunt lezen dan bijvoorbeeld ajax, wat ik overigens jammer vind, hij kan namelijk niet begrijpen lezen en soms moeilijk logisch nadenken.
niet zijn schuld hoor maar hij zelf is wel de enige die zich kan redden, open staan voor de andere kant van de medaillen`wij-jullie`zou wonderen kunnen verrichter.
echter kan niemand jullie dwingen, fiat zul je zelf moeten geven, wij geven je de tools..

een visser geef je een hengel zodat ie zelf kan gaan vissen.

ik bedoel het positief, neem het niet op als een aanval, nogmaals.
het is uit liefde geboren.

mvg nadia
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

Mij redden? whahaha
Hoe kan nou iemand mij redden die zijn ziel in de gevangenis heeft opgesloten?

Fijne avond voor jou,
Serdar.
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

Serdar schreef:Mij redden? whahaha
Hoe kan nou iemand mij redden die zijn ziel in de gevangenis heeft opgesloten?

Fijne avond voor jou,
Serdar.
gij weet niet wat gij zegt.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Serdar schreef:Een ander wonder was het stromen van water uit de vingers van de Profeet (vrede zij met hem), toen zijn metgezellen dorst kregen en geen water hadden behalve dat weinig water dat in een vat was.
Ze kwamen naar hem (vrede zij met hem) toe en vertelden hem dat ze geen water hadden om de kleine wassing te verrichten noch te drinken behalve dat wat in het vat was.
De Profeet (vrede zij met hem) stak zijn hand in het vat en het water begon uit zijn vingers te stromen, waarop zij dronken en de kleine wassing verrichtten.
Ze waren met vijftienhonderd man. (1)

(1) Overgeleverd in Sahieh al-Bukhaarie, #3576 en Sahieh Muslim, #1856

Nu we het toch over wonderen hebben....
Overgeleverd in Sai Baba's # 3758 en Sai Baba's# 4782

Een wonder dat hij iedere dag vele malen doet is het met een handbeweging materialise-ren, dus uit het niets tevoorschijn halen, van vibhuti of heilige as. Alles wat ooit geschapen is, vergaat uiteindelijk tot as of stof en deze vibhuti is de symbolische herinnering aan dit eindprodukt. Baba gebruikt deze as echter ook om mensen te genezen. In het ene geval moet de patiënt het opeten en in een ander geval zegt hij, dat de vibhuti op de zieke plek van het lichaam moet worden ge-smeerd. De resultaten zijn echter altijd opzienbarend.


Baba heeft tot nu toe reeds enige honderdduizenden wonderen verricht in het bijzijn van miljoenen getuigen. Deze wonderen vinden plaats op werkelijk alle denkbare terreinen. Zij zijn echter alle terug te voeren tot zijn alomtegenwoordig-heid, alwetendheid en almacht, dus tot zijn goddelijke aard.

Verder materialiseert hij ook medailles, ringen, horloges, gouden beeldjes en bloemen, vermenigvuldigt hij rijst en vruchten, zet hij materie om, zoals een bloemknop in een diamant, en geeft hij er blijk van de elementen te beheersen, zoals de regen, de wind en het onweer. Hij heeft vele malen aangetoond het verleden, het heden en de toekomst van iedereen te kennen, hij heeft mensen genezen van verlammingen, blindheid, kanker, enzovoort en hij heeft zelfs enige malen iemand opgewekt uit de dood.

Baba's wonderen hebben absoluut niets te maken met goocheltrucs, al zullen er natuurlijk altijd mensen zijn die weigeren in de wonderen te geloven. Voor Baba zijn deze wonderen echter vanzelfsprekend. 'Ik ben alles, overal, alwetend, almachtig en alomtegenwoordig, en dus gebeurt wat ik ook wil onmiddellijk.'

http://www.sathyasai.nl/babaswon.htm

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Vooruit.
Voordat ik naar bed ga nog een wonder.

Mmmmmmm, misschien was het niet Jezus, maar Mohammed. :?

Afbeelding

Ongeveer zesduizend gelovigen menen dat ze vorige week op klaarlichte dag Jezus Christus hebben gezien. Misschien is het moeilijk te geloven, maar niets zal hen van mening doen veranderen, want "Jezus" sprak tot hen en beloofde spoedig terug te zullen keren.

De lange gestalte van een blootvoetse, bebaarde man in witte kleren was verschenen uit het niets en stond in het midden van de menigte.

http://www.sharenl.org/nairobi.html
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Nog een wonder...
Maar dan een van Ada van Wonderen.

Zij heeft deze witte vaas "Groen " genoemd..
Een wonder.

Afbeelding

http://vanwonderen.com/1024/start1024.htm
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
weda
Berichten: 948
Lid geworden op: wo feb 11, 2004 10:39 am
Locatie: haar
Contacteer:

Bericht door weda »

beste Ariel,

ik wou ook n.a.v serdar met sai baba beginnen.

je ziet dat sai baba en mohammed mensen hun verstand afnemen en diep geloof prediken. het is jammer dat mensen met verstand in die onzin geloven of ze hebben geen verstand.

als serdar gelooft in het water dat uit de handen van mohammed stroomt, dan zal hij ook moeten geloven in sai baba. anders is het hypocriet.
wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

@weda,

Als Christenen geloven dat Jezus (vrede zij met hem) doden kon opwekken, over water kon lopen, uit de dood is opgestaan en water in wijn kon veranderen, waarom zullen Moslims dan niet geloven dat Mohammed (vrede zij met hem) de maan liet spleten en water uit zijn vingers liet stromen?

Het zou anders wel heel hypocriet zijn!


@Ariel, nogmaals: zijn de Hadiths volgens jou de waarheid over Mohammed (vrede zij met hem), ja of nee?

Salaam,
Serdar.
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

Overgeleverd door Djabir ibn Abdallah al-Ansari (r.a.): De Profeet (vrede zij met hem) sprak eens over de periode waarin een onderbreking van de openbaring was en vertelde:

- Terwijl ik rondliep hoorde ik een stem uit de hemel. Ik keek naar boven en daar was de engel die bij mij was gekomen in Hiraa' (grot op de berg Noer), zittend op een stoel tussen hemel en aarde. Ik schrok vreselijk, liep (naar huis) terug en riep. Omhul mij, omhul mij! Ze bedekten mij met een mantel waarop openbaarde Allah, Gezegend en Verheven zij Hij:
- Jij die met de mantel bedekt bent. Sta op en waarschuw. Verheerlijk je Rabb (Heer), reinig je kleren en mijd de smerigheid [74:1-5], namelijk de afgoden. Daarna volgden de openbaringen elkaar op.

Bron: Muslim /B.73/H.255
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

Serdar schreef:Overgeleverd door Djabir ibn Abdallah al-Ansari (r.a.): De Profeet (vrede zij met hem) sprak eens over de periode waarin een onderbreking van de openbaring was en vertelde:

- Terwijl ik rondliep hoorde ik een stem uit de hemel. Ik keek naar boven en daar was de engel die bij mij was gekomen in Hiraa' (grot op de berg Noer), zittend op een stoel tussen hemel en aarde. Ik schrok vreselijk
, liep (naar huis) terug en riep. Omhul mij, omhul mij! Ze bedekten mij met een mantel waarop openbaarde Allah, Gezegend en Verheven zij Hij:
- Jij die met de mantel bedekt bent. Sta op en waarschuw. Verheerlijk je Rabb (Heer), reinig je kleren en mijd de smerigheid [74:1-5], namelijk de afgoden. Daarna volgden de openbaringen elkaar op.

Bron: Muslim /B.73/H.255
nou ja zeg, steeds meer vreemde mohammed wat ik zie, volgens mij wilde hij graag als een profeet gezien worden.
dit is niet meer normaal.

misschien heeft god mohammed willen waarschuwen, weet jij veel.
maar nu een andere vraag.

DUS....omdat mohammed zulke visioenen kreeg is hij een wonder..
is dit de reden dat moslims hem als profeet zijn gaan zien.
ongelovelijk!!
god spreekt wel tot meer mensen, er is immers geen afscheiding alleen waneer je die laat komen (mohammeds ideologie/misleiding).
waneer god spreekt tot iemand wil dat ook niet zeggen dat dat voor een ander geld, integendeel zelfs.
wat je vrouw je influisterd is toch ook niet bestemd voor mij.

mohammeds ideologie/misleiding is niet nodig, onze wijsheid delen we gratis en met liefde zonder enige bewering van mohammed dat we dat niet mogen "neem hen niet tot je vrienden zie hij toch" tja die mo is wel slim geweest, dat is zeker, sluw slim bedoel ik.

mo was volgens mij jaloers op Jezus en wilde zodoende een eigen religie starten maar kon jezus door zijn enorme populariteit natuurlijk niet uitsluiten.
we dumpen effe dat jezus is geboren uit maagd maria in de koran en de rest gaan we ontkennen.
zo dat is makkelijk, dan komt de liefdesleer van jezus toch niet ter sprake (koran bezit geen of weinig leer over de liefde).
daarom ook niet juist, onliefde en dat is precies wat satan zoals jij dat ziet als doel heeft.
de juiste weg die ze vrij maakt en dat is de kennis die je van jezus kunt leren.
mohammed is den duivel, als je nu eens goed nadenkt zie je het zo.
duivel niet zoal jij ziet maar duivels alszijnde "niet goed bedoelend voor de mensheid) duivels is een groot begrip, als ik dood ben ik ook duiveks bezig, een slechte daad verrischten maar niet beinvloed dor een duivel, alleen waneer je slaafje word van een VOORGAANDE DUIVEL, in jou geval mohammed, dan pas is er een spraken van een soort sekte.. je doet in opodracht van....omwill van......

je eigen ik doet zoiets niet uit zichzelf, slechte daden, duivels zijn voor een ander is een slaaf/meester verhouding creeen voor jezelf, doe je dus helemaal zelf en daarom heb jij de vrijheid gekregen om gebruik te maken van je recht om VRIJ te zijn, VRIJ van alles wat CLAIMT.

nadia

jammer.
Laatst gewijzigd door nadia op wo apr 25, 2007 11:55 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

Hier kunnen geïnteresseerden meer lezen over de wonderen van de Profeet (vrede zij met hem):

http://www.ontdekislam.nl/forum/viewtopic.php?t=5804

Salaam,
Serdar.
weda
Berichten: 948
Lid geworden op: wo feb 11, 2004 10:39 am
Locatie: haar
Contacteer:

Bericht door weda »

Serdar schreef:@weda,

Als Christenen geloven dat Jezus (vrede zij met hem) doden kon opwekken, over water kon lopen, uit de dood is opgestaan en water in wijn kon veranderen, waarom zullen Moslims dan niet geloven dat Mohammed (vrede zij met hem) de maan liet spleten en water uit zijn vingers liet stromen?

Het zou anders wel heel hypocriet zijn!


@Ariel, nogmaals: zijn de Hadiths volgens jou de waarheid over Mohammed (vrede zij met hem), ja of nee?

Salaam,
Serdar.
wauow,, wat een kinderlijke antwoord. meen je wat je zegt. ik hoop het niet.

welnu: de maan heeft god geschapen. er is geen menselijke kracht die dat kan veranderen. zelfs god kan dat niet veranderen. Waarom: omdat god zijn werk perfect doet en geen noodzaak is om tussentijds te veranderen. dus het splijten van de maan is bulshit. een mens en god kunnen dat niet. dat is logica. met jouw redenatie maak je enkel god belachelijk en dat doet de islam.
wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

@weda,

Een antwoord die jou niet past is natuurlijk een kinderlijk antwoord! :lol:

Je kan niet iets bullshit en iets als waarheid vinden uit één en dezelfde bron!
Dus waarom erken je de ene wel en het andere niet?


Je onderschrift zegt ook genoeg over jouw denkniveau, verstand en capaciteiten. :lol:
Plaats reactie