Profeet Mohammed is beter dan jezus etc .. (de verschillen)

Is Mohammed het zegel der profeten? Of gewoon één der velen? Debatteer over zijn leven, visies, psychologie, sucessen en mislukkingen. Kun je hem met Jezus vergelijken?
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

nadia schreef:
ajax schreef:Wat leuk geschreven nadia

Nog effe een vraag:Kan je ook logica erachter zetten?

Ik bedoel maar God als mens is van de heidenen overgenomen door Paulus.
ik heb nergens gezegd dat god een mens is, dat is namelijk niet zo.
waneer hou je op om god zo neer te gooien, heb resoect voor hetgeen wat je nog niet begrijpen kunt.

god is het alfa en omega, zonder einde en god heeft jou geboren laten wordn als een vrij kind, leeeef zegt god, leeef want daar heb ik je het leven voor gegeven..

jij vond mijn woorden mooi he, mag jij raden wie mij ze stuurt...via een weg......... jezus, dus wil je mijn denken ook hebben, zoek dan naar de weg en meer hoef je niet te doen.

god zal je leiden, dat zul jij VOELEN, echt VOELEN.
maar.
god is groot en heeft jou niet nodig, wil je hem niet zoeken dan zal hij ook nooit bij jou komen, nooit.

nadia


Jezus is toch god of heb ik het alweer verkeerd?

Ik wordt al geleid door Allah swt

2. Alle lof zij Allah, de Heer der Werelden.

3. De Barmhartige, de Genadevolle.

4. Meester van de Dag des Oordeels.

5. U alleen aanbidden wij en U alleen smeken wij om hulp.

6. Leid ons op het rechte pad,

7. Het pad dergenen, aan wie Gij gunsten hebt geschonken - niet dat van hen, op wie toorn is nedergedaald, noch dat der dwalenden.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

ajax schreef:
nadia schreef:
ajax schreef:Wat leuk geschreven nadia

Nog effe een vraag:Kan je ook logica erachter zetten?

Ik bedoel maar God als mens is van de heidenen overgenomen door Paulus.
ik heb nergens gezegd dat god een mens is, dat is namelijk niet zo.
hetgeen wat je nog niet begrijpen kunt.

god is zo groot (geestelijk) zonder einde.
god heeft jou geboren laten worden als een vrij kind.
leef zegt god, leef want daar heb ik je het leven voor gegeven..

god is groot en heeft jou niet nodig, wil je hem niet zoeken dan zal hij ook nooit bij jou komen, nooit.
ken je god niet dan is dat ook goed maar wordt nogmaals nooit een slaaf van afgoderij en dat is bij jou geval mohammed, jij bent een slaaf van hemn omdat jij je jezelf door hem hebt laten vangen, onbewust.

leef, denk vanuit je gevoel en handel er ook naar en wees vrij.

nadia
Jezus is toch god of heb ik het alweer verkeerd?

Ik wordt al geleid door Allah swt
laat maar, jij kan het niet begrijpen.
blijf gewoon lezen en wie weet dat je het ooit begrijpt.

als je A niet begrijpt dan kan je B ook niet begrijpen.
jezus was op aarde gekomen als mens, TIJDELIJK is GOD's HEILIGE GEEST is in een lichaam gekomen op aarde om ONS DOMME KUDDE DIE NIET LUISTEREN WIL te leren waar we voor moeten staan willen we in vrede blijven leven.

daarom zijn zijn preken, diepgangen ook zo belangerijk, jezus kwam dus preken en wist dat hij daarna terug zou gaan... dat is nou wat een heilieg profeet op aarde en herrezen weer als god betekent.
denk door en blijf denken totdat je het kunt begrijpen.

god was het waarschijnlijk zat dat WIJ (de mensen) maar niet willen leren, daarom kwam jezus en dus god.
wat zou jij doen als jij ziet dat je kudden niet goed bezig is, ingrijpen denk ik en dat heeft god gedaan DMV jezus.

maar dan komt het.
god weet dat niet iedereen zal gaan luisteren naar de diepe betekenis van jezus zijn boodschappen en wist dus ook dat deze niet willende mensen zouden gaan veranderen, zelf transformeren naar een machtslushebbende persoon die zijn volgelingen heel anders zal progameren, hierbij steelt hij de kudde van god en nu mag jij raden wie dat doet, GOED ZO, MOHAMMED.
jezus heeft ons niet voor niks gewaarschuwd en dus god.
jij neemt de woorden van god veelste licht op en je plakt soms mooie woorden uit de bijbel en soms om te stangen slechte woorden.

begrijpeb ho maar, ga maar eerst begrijpen, dan pas kun je groeien jongeman, eerder niet.
als jij niet wil begrijpen er dus niet voor open wil staan dan heeft praten weinig zin.

nadia.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

nadia schreef:
ajax schreef:
nadia schreef: ik heb nergens gezegd dat god een mens is, dat is namelijk niet zo.
hetgeen wat je nog niet begrijpen kunt.

god is zo groot (geestelijk) zonder einde.
god heeft jou geboren laten worden als een vrij kind.
leef zegt god, leef want daar heb ik je het leven voor gegeven..

god is groot en heeft jou niet nodig, wil je hem niet zoeken dan zal hij ook nooit bij jou komen, nooit.
ken je god niet dan is dat ook goed maar wordt nogmaals nooit een slaaf van afgoderij en dat is bij jou geval mohammed, jij bent een slaaf van hemn omdat jij je jezelf door hem hebt laten vangen, onbewust.

leef, denk vanuit je gevoel en handel er ook naar en wees vrij.

nadia
Jezus is toch god of heb ik het alweer verkeerd?

Ik wordt al geleid door Allah swt
laat maar, jij kan het niet begrijpen.
blijf gewoon lezen en wie weet dat je het ooit begrijpt.

als je A niet begrijpt dan kan je B ook niet begrijpen.
jezus was op aarde gekomen als mens, TIJDELIJK is GOD's HEILIGE GEEST is in een lichaam gekomen op aarde om ONS DOMME KUDDE DIE NIET LUISTEREN WIL te leren waar we voor moeten staan willen we in vrede blijven leven.

daarom zijn zijn preken, diepgangen ook zo belangerijk, jezus kwam dus preken en wist dat hij daarna terug zou gaan... dat is nou wat een heilieg profeet op aarde en herrezen weer als god betekent.
denk door en blijf denken totdat je het kunt begrijpen.

god was het waarschijnlijk zat dat WIJ (de mensen) maar niet willen leren, daarom kwam jezus en dus god.
wat zou jij doen als jij ziet dat je kudden niet goed bezig is, ingrijpen denk ik en dat heeft god gedaan DMV jezus.

maar dan komt het.
god weet dat niet iedereen zal gaan luisteren naar de diepe betekenis van jezus zijn boodschappen en wist dus ook dat deze niet willende mensen zouden gaan veranderen, zelf transformeren naar een machtslushebbende persoon die zijn volgelingen heel anders zal progameren, hierbij steelt hij de kudde van god en nu mag jij raden wie dat doet, GOED ZO, MOHAMMED.
jezus heeft ons niet voor niks gewaarschuwd en dus god.
jij neemt de woorden van god veelste licht op en je plakt soms mooie woorden uit de bijbel en soms om te stangen slechte woorden.

begrijpeb ho maar, ga maar eerst begrijpen, dan pas kun je groeien jongeman, eerder niet.
als jij niet wil begrijpen er dus niet voor open wil staan dan heeft praten weinig zin.

nadia.

Nadia pleas ik weet meer over de bijbel dan dat je weet.

Laat ik maar effe reageren de mensen die heilige geest hadden hebben nooit beweerd dat ze God zijn of de zoon van God dus veklaar:

2:De verdwaalde volk:Joden dus niet jij jij bent namelijk een hond in de ogen van Jezus.


3.God van de christenen beweert dat ik al een zonde heb begaan toen ik een baby was.
Daarmee als ik doodga als baby en ik heb niet geloofd in Jezus onmogelijk omdat ik een baby ben naar de hel ga stagfirullah dat is namelijk de leer nadia.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Rust
Berichten: 444
Lid geworden op: do apr 12, 2007 10:04 pm

Bericht door Rust »

nadia schreef:als je A niet begrijpt dan kan je B ook niet begrijpen.
jezus was op aarde gekomen als mens, TIJDELIJK is GOD's HEILIGE GEEST is in een lichaam gekomen op aarde om ONS DOMME KUDDE DIE NIET LUISTEREN WIL te leren waar we voor moeten staan willen we in vrede blijven leven...
Beste Nadia,

Bovenstaande uitspraak staat nergens in de Bijbel. Mensen hebben het zelf bedacht om een tegenstrijdigheid in de Bijbel te verdoezelen en hebben het overgenomen van de Heidenen.

In de oudheid geloofden ze dat:

Zeus, de god van de hemel, een lichaam heeft aangenomen van een uil om een heel mooie vrouw te versieren, genaamd Hera. Toen hij haar bezat kreeg Zeus van der 4 kinderen, deze 4 kinderen werden halfgoden, half mens en half god..

Maar hoe komen de Christen hierop als het niet in de Bijbel staat?

In de Bijbel wordt gezegd dat God één is. Ergens wordt gezegd dat Jezus = God en weer ergens anders wordt gezegd dat Heilige Geest God is....

Een normaal denkend mens weet dat bovenstaand een domme tegenstrijdigheid is in de Bijbel. Om dit te verdoezelen hebben ze de drieheid uit de heidense en vlees geworden God van de heidenen overgenomen.. en Klaar probleem is opgelost :razz:

Als je jezelf een heel eevoudige vraag stelt. Waarom zou God naar aarde komen? Om problemen op te lossen? Kan Hij dat dan niet zonder naar de aarde te komen??? Een God die dat niet kan wil ik niet aanbidden...

Maar Allah (swt) is Almachtig, er is niets wat Hij (swt) niet kan. Jezus, wienst echte naam Easa (as) is noemde zijn Heere Allah (swt). En hij (as) aanbad één God.

In de Islam wordt elk kind met fitra geboren. Dat wil zeggen zondevrij, foutloos en als een onbeschreven blad. De christenen denken dat ieder met een erfzonde wordt geboren. Lijkt me wel heel moeilijk om te geloven dat je zondig geboren bent..

De erfzonde, een begrip die de Islam niet kent, is van de Bijbel afgeleid. Omdat Eva van de boom heeft gegeten en Adam verleid heeft van de boom te eten werden ze zondig en moesten ze vertrekken..

Bovendien de Bijbel in Genesis 3 haalt fel naar Eva...

16 Tegen de vrouw zei hij:
‘Je zwangerschap maak ik tot een zware last,
zwoegen zul je als je baart.
Je zult je man begeren,
en hij zal over je heersen.’

17 Tegen de mens zei hij:
‘Je hebt geluisterd naar je vrouw,
gegeten van de boom die ik je had verboden.
Vervloekt is de akker om wat jij hebt gedaan,
zwoegen zul je om ervan te eten,
je hele leven lang."


De Bijbel geeft de vrouw de schuld en noemt haar niet eens mens, en Adam moest ook boeten omdat hij naar de vrouw heeft geluisterd, dat had hij niet moeten doen.

De Koran, het Woord van Allah (swt), dat vrij is van vervalsingen, zuivert Eva onze Moeder van dat zij alleen de schuldige is. Zowel Adam (as) als Eva zijn beiden schuldig.

De Koran

2:36 "Toen misleidde de Satan hen met die (boom), hij deed hen weggaan van de plaats waar zij zich bevonden. ......".

20:120-121 "Maar de Satan fluisterde hem in, en zei: "O Adam, zal ik jou de eeuwige boom wijzen en een koninkrijk dat niet vergaat?"
Vervolgens aten zij ervan, zodat hun schaamte zichtbaar werd en zij begonnen zich te bedekken met bladeren van het Paradijs; en zo was Adam zijn Heer ongehoorzaam en dwaalde hij."


Een ander verschil met de Bijbel is dat Allah (swt) Adam en Eva hun zonde vergeven heeft:

7:23 Zij zeiden: "Onze Heer, wij hebben onszelf onrecht aangedaan en wanneer U ons niet vergeeft en ons geen genade schenkt, dan zullen wij zeker tot de verliezers behoren."

2:37 "Toen ontving Adam van zijn Heer Woorden. Daarop aanvaardde Hij zijn berouw. Voorwaar, Hij is de Meest Berouwaanvaardende, de Meest Barmhartige."

Waarom kies je voor om te leven met het idee dat je als vrouw zondig bent en dat je boeten moet.. Terwijl Allah (swt) de fouten van onze voorouders vergeven heeft. En dat jij geboren bent zondevrij en als een onbeschreven blad..

Nadia, alsjeblieft doe je ogen open.. en weet dat er één God is.

Allah (swt) is Almachtig hij hoeft echt niet naar de aarde te dalen. Sterker nog Allah (swt) is overal..

En om vergeven te worden hoef je echt niet te geloven in de kruisiging. De kruisiging is verzonnen. Allah (swt) heeft zijn dienaar en boodschapper gered van de kruisigingsdood...

En Allah (swt) vergeeft alle zonden... Lees deze Haidht Qudsi:

Anas (Allahs welbehagen zij met hem) heeft gezegd: Ik hoorde de boodschapper van Allah(Allahs zegen en vrede zij met hem ) zeggen:

‘Allah de Verhevene heeft Gezegd: ‘O, kind van Adam! Zolang je tot Mij bidt en zolang je smeekt, zal Ik je wat je ook gedaan mag hebben, zonder meer Vergeven.O, kind van Adam! Al zouden je zonden tot aan de wolken in de hemel reiken en je zou Mij om vergeving vragen dan zal Ik je Vergeven.O, kind van Adam! Al zou je met zoveel zonden aankomen dat je er nagenoeg de gehele aarde mee kan vullen zonder naast Mij iemand te dienen dan zal Ik je een vergeving van gelijke omvang Schenken'.

[Overgeleverd door Tirmidzi]

Als deze hadith van Easa (as) was dan hadden christenen gedacht dat Easa (as) zonden vergeeft. Maar Jezus, wiens echte naam Easa (as) kan je niets vergeven, en Mohammed (saws) kan je ook niks vergeven.. Niemand kan je zonden vergeven behalve Allah (swt)..

Heb berouw en keert terug naar de vergeving van Allah (swt)..

Groetjes,

Rust
Laatst gewijzigd door Rust op wo apr 25, 2007 12:11 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Hij wiens hart Allah voor de Islam heeft verruimd is in het licht van zijn Heer." (Quran 39:22)
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

ajax schreef:
nadia schreef:
ajax schreef: Jezus is toch god of heb ik het alweer verkeerd?

Ik wordt al geleid door Allah swt
laat maar, jij kan het niet begrijpen.
blijf gewoon lezen en wie weet dat je het ooit begrijpt.

als je A niet begrijpt dan kan je B ook niet begrijpen.
jezus was op aarde gekomen als mens, TIJDELIJK is GOD's HEILIGE GEEST is in een lichaam gekomen op aarde om ONS DOMME KUDDE DIE NIET LUISTEREN WIL te leren waar we voor moeten staan willen we in vrede blijven leven.

daarom zijn zijn preken, diepgangen ook zo belangerijk, jezus kwam dus preken en wist dat hij daarna terug zou gaan... dat is nou wat een heilieg profeet op aarde en herrezen weer als god betekent.
denk door en blijf denken totdat je het kunt begrijpen.

god was het waarschijnlijk zat dat WIJ (de mensen) maar niet willen leren, daarom kwam jezus en dus god.
wat zou jij doen als jij ziet dat je kudden niet goed bezig is, ingrijpen denk ik en dat heeft god gedaan DMV jezus.

maar dan komt het.
god weet dat niet iedereen zal gaan luisteren naar de diepe betekenis van jezus zijn boodschappen en wist dus ook dat deze niet willende mensen zouden gaan veranderen, zelf transformeren naar een machtslushebbende persoon die zijn volgelingen heel anders zal progameren, hierbij steelt hij de kudde van god en nu mag jij raden wie dat doet, GOED ZO, MOHAMMED.
jezus heeft ons niet voor niks gewaarschuwd en dus god.
jij neemt de woorden van god veelste licht op en je plakt soms mooie woorden uit de bijbel en soms om te stangen slechte woorden.

begrijpeb ho maar, ga maar eerst begrijpen, dan pas kun je groeien jongeman, eerder niet.
als jij niet wil begrijpen er dus niet voor open wil staan dan heeft praten weinig zin.

nadia.

Nadia pleas ik weet meer over de bijbel dan dat je weet.

Laat ik maar effe reageren de mensen die heilige geest hadden hebben nooit beweerd dat ze God zijn of de zoon van God dus veklaar:

2:De verdwaalde volk:Joden dus niet jij jij bent namelijk een hond in de ogen van Jezus.


3.God van de christenen beweert dat ik al een zonde heb begaan toen ik een baby was.
Daarmee als ik doodga als baby en ik heb niet geloofd in Jezus onmogelijk omdat ik een baby ben naar de hel ga stagfirullah dat is namelijk de leer nadia.
ik geef het op voor vandaag want jij begrijpt mij niet.
ik denk eerder spiritueel dan wat anders.

ik heb het niet over de bijbel, ik ken de bijbel niet eens uit mijn hoofd.
dat jezus in de bijbel beschreven staat heeft niets te maken met EEN ANDERE HOKJE.

religies zijn gemaakt door mensen, jezus HEEFT GEEN RELIGIE GECREERD dus jezus is er ook voor jou, ZIJN LEER DUS EN DIE VIND JE NIET IN DE KORAN.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

nadia schreef:
ajax schreef:
nadia schreef: laat maar, jij kan het niet begrijpen.
blijf gewoon lezen en wie weet dat je het ooit begrijpt.

als je A niet begrijpt dan kan je B ook niet begrijpen.
jezus was op aarde gekomen als mens, TIJDELIJK is GOD's HEILIGE GEEST is in een lichaam gekomen op aarde om ONS DOMME KUDDE DIE NIET LUISTEREN WIL te leren waar we voor moeten staan willen we in vrede blijven leven.

daarom zijn zijn preken, diepgangen ook zo belangerijk, jezus kwam dus preken en wist dat hij daarna terug zou gaan... dat is nou wat een heilieg profeet op aarde en herrezen weer als god betekent.
denk door en blijf denken totdat je het kunt begrijpen.

god was het waarschijnlijk zat dat WIJ (de mensen) maar niet willen leren, daarom kwam jezus en dus god.
wat zou jij doen als jij ziet dat je kudden niet goed bezig is, ingrijpen denk ik en dat heeft god gedaan DMV jezus.

maar dan komt het.
god weet dat niet iedereen zal gaan luisteren naar de diepe betekenis van jezus zijn boodschappen en wist dus ook dat deze niet willende mensen zouden gaan veranderen, zelf transformeren naar een machtslushebbende persoon die zijn volgelingen heel anders zal progameren, hierbij steelt hij de kudde van god en nu mag jij raden wie dat doet, GOED ZO, MOHAMMED.
jezus heeft ons niet voor niks gewaarschuwd en dus god.
jij neemt de woorden van god veelste licht op en je plakt soms mooie woorden uit de bijbel en soms om te stangen slechte woorden.

begrijpeb ho maar, ga maar eerst begrijpen, dan pas kun je groeien jongeman, eerder niet.
als jij niet wil begrijpen er dus niet voor open wil staan dan heeft praten weinig zin.

nadia.

Nadia pleas ik weet meer over de bijbel dan dat je weet.

Laat ik maar effe reageren de mensen die heilige geest hadden hebben nooit beweerd dat ze God zijn of de zoon van God dus veklaar:

2:De verdwaalde volk:Joden dus niet jij jij bent namelijk een hond in de ogen van Jezus.


3.God van de christenen beweert dat ik al een zonde heb begaan toen ik een baby was.
Daarmee als ik doodga als baby en ik heb niet geloofd in Jezus onmogelijk omdat ik een baby ben naar de hel ga stagfirullah dat is namelijk de leer nadia.
ik geef het op voor vandaag want jij begrijpt mij niet.
ik denk eerder spiritueel dan wat anders.

ik heb het niet over de bijbel, ik ken de bijbel niet eens uit mijn hoofd.
dat jezus in de bijbel beschreven staat heeft niets te maken met EEN ANDERE HOKJE.

religies zijn gemaakt door mensen, jezus HEEFT GEEN RELIGIE GECREERD dus jezus is er ook voor jou, ZIJN LEER DUS EN DIE VIND JE NIET IN DE KORAN.

Wacht Jezus de leer staat beschreven in de bijbel.
Maar op het moment dat de bijbel jouw (regelmatig) tegenspreekt dan keer je de andere wang.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Rust
Berichten: 444
Lid geworden op: do apr 12, 2007 10:04 pm

Bericht door Rust »

nadia schreef:religies zijn gemaakt door mensen, jezus HEEFT GEEN RELIGIE GECREERD dus jezus is er ook voor jou, ZIJN LEER DUS EN DIE VIND JE NIET IN DE KORAN.
religies zijn gemaakt door mensen, badakozaba HEEFT GEEN RELIGIE GECREERD dus badakozaba is er ook voor jou, ZIJN LEER DUS EN DIE VIND JE NIET IN DE KORAN.

Wat is dit voor een vluchtgedrag :razz:
"Hij wiens hart Allah voor de Islam heeft verruimd is in het licht van zijn Heer." (Quran 39:22)
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

ik ben een hond zeg je he ajax, jij bent mij pareltje, een paraltje waarvan ik hoop dat ie nog eens open zal gaan.

"my wish for you: "ajax zal herezen worden uit zijn eigen geesltelijke dood".


dikke kus.

nadia
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

nadia schreef:ik ben een hond zeg je he ajax, jij bent mij pareltje, een paraltje waarvan ik hoop dat ie nog eens open zal gaan.

"my wish for you: "ajax zal herezen worden uit zijn eigen geesltelijke dood".


dikke kus.

nadia
Waarom moet je liegen nadia?

Ik zei dat in Jezus de ogen ben jij een hond.

26 Doch Hij antwoordde en zeide: Het is niet betamelijk het brood der kinderen(mensen(joden) te nemen, en den hondekens (jij dus)voor te werpen.

27 En zij zeide: Ja, Heere! doch de hondekens (Jij)eten ook van de brokjes die er vallen van de tafel van hun heren.

Mohammed vzmh preekte inderdaad anders dan Jezus.
Mohammed vzmh preekte gelijkheid tussen de mensen.

Geestelijke dood?

Volgens mij ben jij nog geestelijk dood.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

ajax schreef:Mohammed vzmh preekte gelijkheid tussen de mensen.
Ik denk dat jij dringend wat extra kamelenpis moet drinken ajax. Mensen, is dat inclusief mannen EN vrouwen ? En waarom heb jij dan geen hoofddoek aan ?
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

Hoofddoek dient ter bescherming van de vrouw. Goud leg je ook niet zomaar open in het zicht, maar verberg je in een kast. Zo zijn de vrouwen ook.

Zulke idiote Westerlingen als jij kunnen dat niet begrijpen. Ze denken te materialistisch en weinig transparant.
Gebruikersavatar
Rust
Berichten: 444
Lid geworden op: do apr 12, 2007 10:04 pm

Bericht door Rust »

tomc schreef:
ajax schreef:Mohammed vzmh preekte gelijkheid tussen de mensen.
Ik denk dat jij dringend wat extra kamelenpis moet drinken ajax. Mensen, is dat inclusief mannen EN vrouwen ? En waarom heb jij dan geen hoofddoek aan ?
De profeet Mohammed (saws) zelf aan het woord:

"De gehele mensheid komt van Adam en Eva, een Arabier is niet superieur aan een niet-Arabier noch is een niet-Arabier superieur aan een Arabier; ook is een blanke niet superieur aan een donkere persoon noch is een donkere persoon superieur aan een blanke, behalve in religieuze toewijding en goede daden."

Vrede zij met de Heilige profeet Mohammed (saws) :cry:

Wat hoofddoek betreft zie uitleg van mijn broeder Serdar hierboven.

Groetjes,

Rust
"Hij wiens hart Allah voor de Islam heeft verruimd is in het licht van zijn Heer." (Quran 39:22)
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

Serdar schreef:Hoofddoek dient ter bescherming van de vrouw. Goud leg je ook niet zomaar open in het zicht, maar verberg je in een kast. Zo zijn de vrouwen ook.
Zulke idiote Westerlingen als jij kunnen dat niet begrijpen. Ze denken te materialistisch en weinig transparant.
de gedachte van een rasechte moslimman !!

in de kast met die hap, weg ermee want owee (jaloezie, bezitterig gedrag)
wat jij zegt is waardheid.
dat weet ik nog net zo niet.

weet waneer je te maken hebt met LUST.

bij de moslimmannen is een vrouw bijna altijd een lustobject, een stukje vlees doet ze al op stang jagen, kunnen er niet tegen, waarom niet ???

oeps, mo was ook een zeer sexueel beluste man.
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

Serdar schreef:Hoofddoek dient ter bescherming van de vrouw. Goud leg je ook niet zomaar open in het zicht, maar verberg je in een kast. Zo zijn de vrouwen ook.
Wat een idiote uitspraak. Volgens die theorie zou een winkelier zijn koopwaar niet mogen uitstallen omdat dit dieven zou aansporen om zijn waar te stelen. Trouwens geen enkel normale westerling gaat een vrouw aanranden of verkrachten omdat zij geen hoofddoek draagt of een lokje haar opmerkt. Zulke absurditeiten kunnen enkel voortkomen uit het brein van zieke geesten en godsdienstwaanzinnigen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

nadia schreef:
Serdar schreef:Hoofddoek dient ter bescherming van de vrouw. Goud leg je ook niet zomaar open in het zicht, maar verberg je in een kast. Zo zijn de vrouwen ook.
Zulke idiote Westerlingen als jij kunnen dat niet begrijpen. Ze denken te materialistisch en weinig transparant.
de gedachte van een rasechte moslimman !!

in de kast met die hap, weg ermee want owee (jaloezie, bezitterig gedrag)
wat jij zegt is waardheid.
dat weet ik nog net zo niet.

weet waneer je te maken hebt met LUST.

bij de moslimmannen is een vrouw bijna altijd een lustobject, een stukje vlees doet ze al op stang jagen, kunnen er niet tegen, waarom niet ???

oeps, mo was ook een zeer sexueel beluste man.

Vrouwen hebben een schoonheid waarvan je niet zomaar mag profiteren mooi he ken je niet.

Maar goed verder je bent toch een hond volgens jezus je favoriete profeet.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

ajax schreef:
nadia schreef:
Serdar schreef:Hoofddoek dient ter bescherming van de vrouw. Goud leg je ook niet zomaar open in het zicht, maar verberg je in een kast. Zo zijn de vrouwen ook.
Zulke idiote Westerlingen als jij kunnen dat niet begrijpen. Ze denken te materialistisch en weinig transparant.
de gedachte van een rasechte moslimman !!

in de kast met die hap, weg ermee want owee (jaloezie, bezitterig gedrag)
wat jij zegt is waardheid.
dat weet ik nog net zo niet.

weet waneer je te maken hebt met LUST.

bij de moslimmannen is een vrouw bijna altijd een lustobject, een stukje vlees doet ze al op stang jagen, kunnen er niet tegen, waarom niet ???

oeps, mo was ook een zeer sexueel beluste man.

Vrouwen hebben een schoonheid waarvan je niet zomaar mag profiteren mooi he ken je niet.

Maar goed verder je bent toch een hond volgens jezus je favoriete profeet.
ajax,

heb ik het gehad over PROFITEREN?
Ik DACHT HET NIET, ik ben evenmin voor profiteren, het woord zegt het al.

anderzijds vertel je onbewust wat er in je dode hersenspilsels speelt...
jij profiteerd dus graag van de vrouwtjes. hmm lekker profiteren van de al ontmaagde meisjes..hmmm en dan wil ik een maagd...hmmmm als dat geen profiteren is.
jij bent zeker ook zo'n marokkaantje die nu veelal profiteren van de meisjes, het liefst westerse meisjes en later moet je natuurlijk een maagd trouwen, daarna haar proberen te onderdrukken en dan voor altijd blijven profiteren als broedmachine.
neuken met die hap en als ze je niet genoeg geeft oweee en dan heb jij recht op een tweede vrouw want je krijgt niet goed genoeg...! je moet wel goed grazen voor je akker anders ben je geen HEER !

over lust en profiteren gesproken.

gatver, jij weet echt niet wat sex en liefde met elkaar kan doen en waar liefde bedrijven voor staat.

nadia
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

nadia schreef:
Serdar schreef:Hoofddoek dient ter bescherming van de vrouw. Goud leg je ook niet zomaar open in het zicht, maar verberg je in een kast. Zo zijn de vrouwen ook.
Zulke idiote Westerlingen als jij kunnen dat niet begrijpen. Ze denken te materialistisch en weinig transparant.
de gedachte van een rasechte moslimman !!

in de kast met die hap, weg ermee want owee (jaloezie, bezitterig gedrag)
wat jij zegt is waardheid.
dat weet ik nog net zo niet.

weet waneer je te maken hebt met LUST.

bij de moslimmannen is een vrouw bijna altijd een lustobject, een stukje vlees doet ze al op stang jagen, kunnen er niet tegen, waarom niet ???

oeps, mo was ook een zeer sexueel beluste man.
Wat zwets jij nu allemaal zeg?
Praat toch a.u.b. niet over zaken waarover je geen verstand hebt.

In de Islam is niemand een lustobject van iemand.
Islamitisch gezien mogen partners elkaar sexueel niet weigeren. Wellicht omdat dit kan aanzetten of kan stimuleren tot overspel (zina).

Jaloezie en bezitterig gedrag komt in de Islam niet voor.
De getrouwde stellen zijn natuurlijk wel enkel voor elkaar bestemd en niet voor een ander.
Jaloezie komt voornamelijk ook uit liefde, maar ook dat zul je niet begrijpen denk ik.
Jaloezie is goed, als het maar niet te overdreven en erg is. Geldt trouwens voor beiden.
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

Tja, laat die HIV-virussen maar komen... :?

De Profeet (vrede zij met hem) heeft ook gezegd:"De hel is verscholen achter datgene wat overeenkomt met de wil van de mens, en het paradijs is verscholen achter datgene wat niet overeenkomt met de wil van de mens en dat voor een mens onplezierig overkomt."
Laatst gewijzigd door Anonymous op wo apr 25, 2007 3:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

Serdar schreef:Tja, laat die HIV-virussen maar komen... :?
jij denkt zo krom, ongelovelijk !!

maar ik weet waarom, ik spreek openlijk als vrouw over haramzaken en dan leg jij snel je conclussie.

verder laat ik het hierbij, aju !
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

By the way, mijn pm is door de beheerder geblokkeerd.

Ajuu..
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Serdar schreef:Tja, laat die HIV-virussen maar komen... :?

De Profeet (vrede zij met hem) heeft ook gezegd:"De hel is verscholen achter datgene wat overeenkomt met de wil van de mens, en het paradijs is verscholen achter datgene wat niet overeenkomt met de wil van de mens en dat voor een mens onplezierig overkomt."
Want een merkwaardige visie op god... in een polytheistisch pantheon zou dit de god van de oorlog, het ongenoemgen en de tweestrijd zijn.

Nou, als je weet dat Mohammed meestal zijn zin krijgt tijdens zijn leven, zit hij per jouw definitie dus nu in de hel.
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

@Ketter,

Dat zou kunnen volgens de Christelijke visie. :lol:
Want de Profeet (vrede zij met hem) geloofde niet dat Jezus (vrede zij met hem) voor de zonden van de mensen aan het kruis was genageld.

By the way, de Profeet (vrede zij met hem) doelt met "de wil van de mens" op de wereldse verleiding en de verlangens daartoe.
De wereld en God gaan niet samen, de wereld is namelijk een tijdelijke plaats waar wij op de proef worden gesteld door de Allemachtige.

De Profeet (vrede zij met hem) heeft ook gezegd:"Voor de gelovige is de wereld(se) (leven) een gevangenis en voor de ongelovige het paradijs."
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

pd7835 schreef:
Serdar schreef:Hoofddoek dient ter bescherming van de vrouw. Goud leg je ook niet zomaar open in het zicht, maar verberg je in een kast. Zo zijn de vrouwen ook.
Wat een idiote uitspraak. Volgens die theorie zou een winkelier zijn koopwaar niet mogen uitstallen omdat dit dieven zou aansporen om zijn waar te stelen. Trouwens geen enkel normale westerling gaat een vrouw aanranden of verkrachten omdat zij geen hoofddoek draagt of een lokje haar opmerkt. Zulke absurditeiten kunnen enkel voortkomen uit het brein van zieke geesten en godsdienstwaanzinnigen.
Wat een idiote reactie zeg, dat een logisch vervolg is van een hersenloze zwijn dat moeite heeft met optimaal (na)denken.
Doe ik alle moeite om iets duidelijk uit te leggen, waarbij ik het ook duidelijk wil illustreren aan de hand van een voorbeeld. Komt er ineens zo'n hersenloze imbeciel met een domme inhoudloze bericht reageren.

Resumerend wilde ik uitleggen:
Iets wat waardevol is bescherm je, dat is bij de vrouwen ook zo. De man behoort toe aan de vrouw en vice versa.

Koopwaar vs. vrouwen? :roll:
Wat een smerige, misselijke en een denigrerende vergelijking voor een vrouw. Wat een idioot zeg!

Misschien op de Wallen ja, kom je daar wel eens? :razz:
Gebruikersavatar
nimda
Berichten: 336
Lid geworden op: za mar 03, 2007 6:42 am

Bericht door nimda »

een hersenloze zwijn
mohammedanen hebben duidelijk iets met varkens.
Scientia vincere tenebras
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

Wij zijn geen Mohammedanen maar Moslims.

Wij noemen ons zelf niet naar een persoon (zoals Christenen, van Jezus Christus) of naar een plaats (zoals Joden, van Judea) maar hoe God ons heeft genoemd. Namelijk Moslims, "zij die zich onderwerpen aan de Wil van God."

Salaam,
Serdar.
Laatst gewijzigd door Anonymous op wo apr 25, 2007 4:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie