Jullie (ongelovigen)praten hier zo makkelijk over de profeet

Is Mohammed het zegel der profeten? Of gewoon één der velen? Debatteer over zijn leven, visies, psychologie, sucessen en mislukkingen. Kun je hem met Jezus vergelijken?
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

Beste mensen,

Helaas moet ik nu voorgoed afscheid nemen. Want ik heb gemerkt dat mijn prive uitgeschakeld is door de beheerder.
Blijkbaar klopt er iets niet op deze forum en is men bang.

Salaam,
Serdar.
Laatst gewijzigd door Anonymous op wo apr 25, 2007 12:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
weda
Berichten: 948
Lid geworden op: wo feb 11, 2004 10:39 am
Locatie: haar
Contacteer:

Bericht door weda »

Serdar schreef:@weda,

Een antwoord die jou niet past is natuurlijk een kinderlijk antwoord! :lol:

Je kan niet iets bullshit en iets als waarheid vinden uit één en dezelfde bron!
Dus waarom erken je de ene wel en het andere niet?


Je onderschrift zegt ook genoeg over jouw denkniveau, verstand en capaciteiten. :lol:
ik heb het over logica. snap je dat niet? hersenen gebruiken??

mijn onderschrift is de realiteit. kom je weleens in gevangenissen. ik wel.

jouw manier van discusseren is op een laag niveau, want jij gaat niet inhoudelijk in op mijn argumenten.
wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

Je hebt geen argumenten. Je l*lt maar onzin uit wat er in jouw hoofd is ingestampt uit Islamhaat.
Discussieren met zulken als jij, is zonde van mijn tijd. Heeft weining toe te voegen bij mij dan alleen maar leugenachtige informatie zonder inhoud.

Ik ben weg, doei!

Gegroet,
Serdar.
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

Serdar schreef:Beste mensen,

Helaas moet ik nu voorgoed afscheid nemen. Want ik heb gemerkt dat mijn prive uitgeschakeld is door de beheerder.
Blijkbaar klopt er iets niet op deze forum en is men bang.

Salaam,
Serdar.
moslims zijn bang voor afvalligheid.
ffi is nergens bang voor. wer zo'n LOZE kreet, je weet niet eens meer wat je zegt.

dat is pas erg.
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

Jij moet al helemaal stil houden jij, berber.. :twisted:

Als er een wedstrijd gehouden zou worden over "wie kan het beste overdrijven?" dan zou jij zeker als eerste eindigen. :razz:
Laatst gewijzigd door Anonymous op wo apr 25, 2007 12:12 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
weda
Berichten: 948
Lid geworden op: wo feb 11, 2004 10:39 am
Locatie: haar
Contacteer:

Bericht door weda »

Serdar schreef:Je hebt geen argumenten. Je l*lt maar onzin uit wat er in jouw hoofd is ingestampt uit Islamhaat.
Discussieren met zulken als jij, is zonde van mijn tijd. Heeft weining toe te voegen bij mij dan alleen maar leugenachtige informatie zonder inhoud.

Ik ben weg, doei!

Gegroet,
Serdar.
losser.

ik haat niemand, want daarvoor moet ik moslim zijn.
had maar bewezen welke informatie van mij een leugen was. volgens mij slaat dat op jouw.
in ieder geval, de normaal denkenden onder ons oordeelt zelf.
wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

Nee joh, om te haten moet je daarvoor een kruisvaarder als Bush zijn! :razz:
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89711
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Serdar heeft geen verweer meer, omdat hij weet dat wij al zijn woorden kunnen ontkrachten.

Het gaat je goed Serdar.
Vriendelijke groet.
Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

@Ariel,

Ik heb mijn reden al gegeven. Mijn prive is uitgeschakeld. Dus zegt mij al genoeg.

Met de groeten,
Serdar.
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

Serdar schreef:Jij moet al helemaal stil houden jij, berber.. :twisted:

Als er een wedstrijd gehouden zou worden over "wie kan het beste overdrijven?" dan zou jij zeker als eerste eindigen. :razz:
jij bent boos, geirriteerd en op je pik getrapt omdat ik niet ben ingegaan op je gespeelde dreiging dat je zou gaan vertrekken, komt vervelend gewijs aandacht te kort en ik heb je nog zoveel leervoer gegeven, ook in andere topics.

petje af voor jou niveau van denken en doen.
benankt voor je warme afscheid..

het gaat je goed sedar.
xxx nadia.


ariel,

laat hem maar gaan op het moment.
hij zoekt aandacht en dat op een verkeerde manier.

hij zal een hoge prijs moeten betalen voor zijn verdere ontwikkeling. zegt domme bezeten nadia. :wink:

we gaan gewoon door met andere, ja toch. onze tijd is ook kostbaar en wie niet horen wil KEER OP KEER moet maar voelen, op de blaren gaan zitten.
mijn kont ziet nog rood. :wink: groeien moeten we allemaal maar sommige, tja lijkt soms hopeloos. we houden in het achterhoofdje de hoop er in.
Laatst gewijzigd door nadia op wo apr 25, 2007 12:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Ariel schreef:Serdar heeft geen verweer meer, omdat hij weet dat wij al zijn woorden kunnen ontkrachten.

Het gaat je goed Serdar.
Vriendelijke groet.
Ariel.

Ariel hoe diep kun je zinken?

Kon je ook al in hem ziel kijken?

Deze site heet zogenaamd:Faith Freedom
Maar schrap die freedom maar weg.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

@nadia,

Het is jouw niveau, en GEEN jou niveau. Wellicht ben je wel beetje ontwikkeld, maar niet goed genoeg in het Nederlands grammatica heb ik gemerkt!

Even een snelcursus Nederlands grammatica voor jou, (lieve) berber:

Jou is aanwijzing tot diegene met wie je spreekt
Jouw is bezittelijk, dus iets wat aan iemand toebehoort..

Dus:
Jouw boek,
Jouw school,
Jouw gedachte,
Jouw schoen(en),
Jouw niveau etc.

Pai pai... :twisted:
Laatst gewijzigd door Anonymous op wo apr 25, 2007 12:36 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

Serdar schreef:@nadia,

Het is jouw niveau, en GEEN jou niveau. Wellicht ben je wel ontwikkeld, maar niet goed genoeg in het Nederlands grammatica heb ik gemerkt!

Even een snelcursus voor jou, lieve berber:

Jou is aanwijzing tot diegene met wie je spreekt
Jouw is bezettelijk, dus iets wat aan iemand toebehoort..

Jouw boek,
Jouw school,
Jouw gedachte,
Jouw schoen(en),
Jouw niveau etc.

Pai pai... :twisted:
denk je nou echt kleine kleuter dat jij wat doet met je woorden, denk jijsoms dat ik niet weet dat ik vaak genoeg fouten bij mezelf zie, soms per ongeluk en soms weet ik het niet.

iq en eq !! totaal verschillend van elkaar, mag jij raden wat het verschil is.
over intelligentie gesproken. leg het uit, zo goed dat ik DOMME NADIA jou kindertaal wel kan begrijpen want ik ben dom, erg dom

gelukkig ben ik geestelijk goed genoeg om mezelf in stand te houden, om mezelf wijsheid bij te brengen en leren doe ik graag, daar groei je van. :wink:
ik moet wat he.
Teva Teff

Re: Jullie (ongelovigen)praten hier zo makkelijk over de pro

Bericht door Teva Teff »

Back on topic maar weer.

Ik ben realist, dit schreef ik.
Teva Teff schreef:Mohammed was een veelneuker, grappig dat zijn opschepperij zich nu tegen hem keert.
Nou ja, ik zelf lig er niet wakker van, de geschiedenis kent vele wrede schoften hij is er gewoon 1 uit een hele lange rij. Ik maak me drukker om de hedendaagse schoften.
Maar voor een allahaanbidder is het wel vervelend dat deze godheid ooit nou uitgerekend deze psychotische woestijnschoft als boodschapper heeft uitverkoren, geen slimme zet van dit armzalige maangodje.
Amatallah schreef: O wacht, natuulijk zijn jullie nu de geleerden..
Als jullie de koran en de ahadith werkelijk zouden begrijpen, zouden jullie wel anders piepen..
Hoezo, zouden 'wij' wel anders piepen?
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

Serdar schreef:Nee joh, om te haten moet je daarvoor een kruisvaarder als Bush zijn! :razz:
Neen, daarvoor moet je een goede moslim(kruisvaarder) zijn.
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

Serdar schreef:Hier kunnen geïnteresseerden meer lezen over de wonderen van de Profeet (vrede zij met hem):

http://www.ontdekislam.nl/forum/viewtopic.php?t=5804

Salaam,
Serdar.
Die leugenachtige site zal jou niet helpen, het is trouwens duidelijk waar jij je 'kennis' vandaan haalt.
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

Nee jullie leugenachtige site zal jullie helpen. www.answering-islam.com :lol:
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

Serdar schreef:Nee jullie leugenachtige site zal jullie helpen. www.answering-islam.com :lol:
Uw haatzaaiende intolerante zogenaamde heilige boek(en).
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

Moet ik nu aanhoren WIE het zegt! :razz:
weda
Berichten: 948
Lid geworden op: wo feb 11, 2004 10:39 am
Locatie: haar
Contacteer:

Bericht door weda »

bewijs dan het tegendeel, losser. jij roept als een klein kind. als je geen verstand van de islam hebt, oké dat kan.

jij bent op een forum waar je alle kansen krijgt het tegendeel te bewijzen. op een moslim site hebben we die kansen niet, ongeacht of we netjes blijven. ik spreek uit ervaring.

een losser kan de islam niet verdedingen.
wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

Ik heb niet het behoefte om jullie te overtuigen. Ik lig er niet wakker van wat jullie over de Koran en Mohammed (vrede zij met hem) vinden.

Wellicht heeft dit er mee te maken omdat ik vind dat iedereen zelf moet bepalen wat hij of zij vindt en niet perse iets moet proberen op te dringen aan een ander, dat hij of zij wel gelijk heeft.

Kun je mij nu volgen?
weda
Berichten: 948
Lid geworden op: wo feb 11, 2004 10:39 am
Locatie: haar
Contacteer:

Bericht door weda »

ik kan je zeker volgen.

het komt op het volgende neer: ik heb de discussie verloren en heb geen antwoord, maar omdat ik niet naar de hel wil blijf ik in de cult geloven en een pedofiel aanhangen die niks goeds heeft gebracht.

kijk eens diep in je hart?
wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

Lees je voorgaande bericht nogmaals eens goed door.
Je zult wellicht ooit inzien waarom ik zulke als jij niet serieus neem voor een discussie.

Ooit wellicht, als je lege harde hoofd het kan doorgronden.
weda
Berichten: 948
Lid geworden op: wo feb 11, 2004 10:39 am
Locatie: haar
Contacteer:

Bericht door weda »

lul niet als een klein kind. jij hebt helemaal geen argumenten. wat jij daarna doet is letten op taal en type fouten. alsof jij daarmee de islam kan verdedingen.

wat is het nou: nederlands cursus of cursus nederlands.

want jij geleerde nederlands schrijft: nederlands cursus.
wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Serdar schreef:Ten eerste, er moet een Hadith zijn dat een dergelijk exercitie tegenspreekt. Dan zou het niet 100% betrouwbaar zijn.
Of het moet tegenstrijdig zijn met de Koran. Dan is die Hadith natuurlijk nietig voor elk moslim.
Stel, er zijn 2 hadith, de ene zegt "mohammed liet water uit zijn vingers stromen" en de andere zegt "mohammed kon ze niet aan water helpen".

Welke is dan goed...of ...zijn ze alletwee fout... of.. hoe werkt dat?
Hoe weet je welke de juiste is?

Hoe werkt het wanneer je er 3 hebt? 1 van water uit vingers, 1 van geen water en 1 van water uit voeten? welke is dan geldig? En.. waarom?

Ik ben heel nieuwsgierig hoe dat valideren van hadith in zijn werk gaat.
Amorele atheistische nitwit
Plaats reactie