Mohammed, de lener.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Mohammed, de lener.

Bericht door Lodewijk Nasser »

Kwam er ooit eigenlijk ooit, behalve jihad, een origineel woord uit de mond van Mohammed?

http://www.6thcolumnagainstjihad.com/Noteworthy_P2.htm
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Gebruikersavatar
appelsientje
Berichten: 2
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 9:44 am

Bericht door appelsientje »

DIt zijn woorden van iemand die niks weet over de Islam.
Als je verder leest, dan weet je wat er allemaal werd gezegd.

Ik vind het jammer dat velen hier niet eens open staan voor normale gesprekken. Hokjesdenkers.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

appelsientje schreef:DIt zijn woorden van iemand die niks weet over de Islam.
Als je verder leest, dan weet je wat er allemaal werd gezegd.

Ik vind het jammer dat velen hier niet eens open staan voor normale gesprekken. Hokjesdenkers.
Voorlopig zie ik alleen nog maar een appeltje in een strak omgrensd hokje liggen.
Gebruikersavatar
appelsientje
Berichten: 2
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 9:44 am

Bericht door appelsientje »

Ja mooi he zo een groen appeltje! Wist je dat groen de kleur van de Islam is? Hokje, mwah ik weet dat avaters redelijk klein moeten zijn daarom zo eentje in een hokje, terwijl ik zie dat andere een wat grotere hebben. Als ik tijd heb maak ik m groter.

Maar terug naar mijn appel in een hokje, dat zegt niets over de Islam? toch
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

Groen is de kleur van de islam.... en valse profeties. Moslims uit West-Europa zijn voor 50 MILJARD euro opgelicht. Beleg groen was het motto en het netwerk van imans, mullah's en bestuurders van Mili Gurus hebben de goedgelovige moslim uitgeschud.

De kleur groen past niet bij fatalisme en dus niet bij de islam. Een grijs verdord appeltje zou beter zijn!
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

appelsientje schreef:Ja mooi he zo een groen appeltje! Wist je dat groen de kleur van de Islam is? Hokje, mwah ik weet dat avaters redelijk klein moeten zijn daarom zo eentje in een hokje, terwijl ik zie dat andere een wat grotere hebben. Als ik tijd heb maak ik m groter.

Maar terug naar mijn appel in een hokje, dat zegt niets over de Islam? toch
Groen is de kleur van het hollandse polderlandschap.
Wist je dat?
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

appelsientje schreef:DIt zijn woorden van iemand die niks weet over de Islam.
Als je verder leest, dan weet je wat er allemaal werd gezegd.

Ik vind het jammer dat velen hier niet eens open staan voor normale gesprekken. Hokjesdenkers.
Dit zijn de woorden van een echte islamgeleerde.
En appelsientje, vele niet moslims - zo niet allen - op dit forum staan open voor de waarheid.

Als onze moslimvrienden dat ook zouden doen was ons forum overbodig en de islam weg/verboden/verbrand/opgelost/verdwenen/foetsie/etc.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Rust
Berichten: 444
Lid geworden op: do apr 12, 2007 10:04 pm

Bericht door Rust »

Teva Teff schreef: Groen is de kleur van het hollandse polderlandschap.
Zo mooi en vredig.....

Afbeelding

Ik denk dat ik toch maar blijf :razz:
"Hij wiens hart Allah voor de Islam heeft verruimd is in het licht van zijn Heer." (Quran 39:22)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Anders ga je terug naar Marokko:

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
fucmoh
Berichten: 858
Lid geworden op: za dec 24, 2005 10:48 pm
Locatie: AMSTERDAM

Bericht door fucmoh »

ajax schreef:Anders ga je terug naar Marokko:

Afbeelding
Tja, wat doen die moslims hier eigenlijk?
Gebruikersavatar
Rust
Berichten: 444
Lid geworden op: do apr 12, 2007 10:04 pm

Bericht door Rust »

ajax schreef:Anders ga je terug naar Marokko:
Als ik naar Marokko terug ga dan zal ik in Ifrane net boven de Atlas gebergte vestigen waar het altijd sneeuwt en gebouwen westerse stijlen hebben. Zo blijf ik Hollands gevoel houden..het sneeuwt hier in Nederland bijna niet meer.. maar goed ;)

Afbeelding

Afbeelding

En een paar kilometers verder op heb je de grote stad Casablanca en duizenden kilometer strand... :)

Afbeelding

Afbeelding

Ik denk dat ik toch maar ga :razz:
"Hij wiens hart Allah voor de Islam heeft verruimd is in het licht van zijn Heer." (Quran 39:22)
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Als ik naar Marokko zou gaan dan kies ik natuurlijk voor Tétouan! 8)
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Wel enkeltjes aub en neem zoveel mogelijk vrienden en verwanten mee.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Dit zijn foto's van de de bergen in Tetouan. Gemaakt met mijn telefoon.




Afbeelding

Afbeelding

Dat is pas natuur. En die geur gewoon heerlijk. De streek/oorsprongstreek van mijn moeder.


Afbeelding


Mooi he? Nou wees maar niet bang.. nog 2 maanden en dan ben ik hier weg uit Nederland. :cool:
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

Chaimae schreef:Als ik naar Marokko zou gaan dan kies ik natuurlijk voor Tétouan! 8)
Jij was Marokkaans toch?
Gebruikersavatar
Rust
Berichten: 444
Lid geworden op: do apr 12, 2007 10:04 pm

Bericht door Rust »

Chaimae schreef:Dit zijn foto's van de de bergen in Tetouan. Gemaakt met mijn telefoon.
Ziet wel mooi uit... Ik wist niet dat Tetouan zo mooi was ;)
"Hij wiens hart Allah voor de Islam heeft verruimd is in het licht van zijn Heer." (Quran 39:22)
Gebruikersavatar
Rust
Berichten: 444
Lid geworden op: do apr 12, 2007 10:04 pm

Bericht door Rust »

Serdar schreef:
Chaimae schreef:Als ik naar Marokko zou gaan dan kies ik natuurlijk voor Tétouan! 8)
Jij was Marokkaans toch?
Chaimae is Marokkaans broeder... trouwens Turkye is ook een heel mooi land.. Insha'Allah zal ik een keertje Turkye bezoeken. Mijn broer was er vorig jaar geweest samen met zijn vrouw, hij vond het geweldig

Assalaam Aleykoum,
"Hij wiens hart Allah voor de Islam heeft verruimd is in het licht van zijn Heer." (Quran 39:22)
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Serdar schreef:
Chaimae schreef:Als ik naar Marokko zou gaan dan kies ik natuurlijk voor Tétouan! 8)
Jij was Marokkaans toch?
Jaa ben Marokkaanse en jij Turks he? Ik ken een Turkse jongen die ook Serdar heet.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Rust schreef:
Chaimae schreef:Dit zijn foto's van de de bergen in Tetouan. Gemaakt met mijn telefoon.
Ziet wel mooi uit... Ik wist niet dat Tetouan zo mooi was ;)
Ben je nog nooit in Tetouan geweest? :mad:
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Bericht door Afghan »

Hopelijk voor een vakantie en niet om mensen de keel af te snijden.
Rust schreef:
Serdar schreef:
Chaimae schreef:Als ik naar Marokko zou gaan dan kies ik natuurlijk voor Tétouan! 8)
Jij was Marokkaans toch?
Chaimae is Marokkaans broeder... trouwens Turkye is ook een heel mooi land.. Insha'Allah zal ik een keertje Turkye bezoeken. Mijn broer was er vorig jaar geweest samen met zijn vrouw, hij vond het geweldig

Assalaam Aleykoum,
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

Rust schreef:
Serdar schreef:
Chaimae schreef:Als ik naar Marokko zou gaan dan kies ik natuurlijk voor Tétouan! 8)
Jij was Marokkaans toch?
Chaimae is Marokkaans broeder... trouwens Turkye is ook een heel mooi land.. Insha'Allah zal ik een keertje Turkye bezoeken. Mijn broer was er vorig jaar geweest samen met zijn vrouw, hij vond het geweldig

Assalaam Aleykoum,
Inderdaad ja, het paradijs op deze aarde. Is echt schitterend. Je moet zeker gaan.

Salaam,
Serdar.
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

Chaimae schreef:
Serdar schreef:
Chaimae schreef:Als ik naar Marokko zou gaan dan kies ik natuurlijk voor Tétouan! 8)
Jij was Marokkaans toch?
Jaa ben Marokkaanse en jij Turks he? Ik ken een Turkse jongen die ook Serdar heet.
Ja ben Turks. Je hebt meerdere Serdars he... :razz:
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Hopelijk voor een vakantie en niet om mensen de keel af te snijden.
Mijn vriendinnen en ik liepen vandaag langs een reisburo en we wouden dus zo'n reisburo binnengaan en om 3 tickets vragen naar Afghanistan. De vrouw zou dan vragen voor hoelnag waarop we zouden antwoorden met:''een enkeltje hoor.''

Hebben we natuurlijk niet gedaan. Maar mijn vriendinnen en ik zijn wel zo gek omdat een keer voor de grap te doen. Lachen dat we samen doen. :lol:
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Serdar schreef:
Chaimae schreef:
Serdar schreef: Jij was Marokkaans toch?
Jaa ben Marokkaanse en jij Turks he? Ik ken een Turkse jongen die ook Serdar heet.
Ja ben Turks. Je hebt meerdere Serdars he... :razz:
Du hast recht.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Plaats reactie