Jonge moslims gevoelig voor radicalisering

Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Domme actie van de schoolcoordinators. Maar vonden ze je een terroriste of wouden ze gewoon het schoolreglement op een bedenkelijke wijze afdwingen?
Ze haten de Islam. Dat was overduidelijk. Ze hebben mijn vriendin onder druk gezet en op een gegeven moment barstte ze in tranen uit. Ze zochten naar onse gevoelige plek. Ze vroegen me vriendin om de 72 maagden en of zij er ook 72 zou krijgen als ze de hijaab zou dragen en deze school zou opblazen. Ze zeiden dat ze wel willen dat de school er volgens jaar nog staat. Met andere woorden: '' opblazen van de school.''

Mijn hebben ze opgesloten in een kamer en ze wouden me niet loslaten totdat ik zou praten. Ik zweeg als de graf. Ze zeiden dat ik sexueel ben misbruikt, en dat de reden is van mijn ''vreemd gedrag.'' Ik moest ze erover vertellen maar dat heb ik natuurlijk niet gedaan.


Gelukkig maar, dat zou natuurlijk ook redelijk onnozel geweest zijn.
Achteraf gezien was het inderdaad een verstandige en wijze keus.




Kom op net alsof ik dit zou opblazen. Ik bedoel als je iets doet doe het dan ook goed. :roll:
Afbeelding
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Dom moslimwicht.
Ik hoop dat je evenveel lef hebt als je ooit gaat solliciteren voor een baan die je graag wilt.
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

Chaimae schreef:
ajax schreef:Dit valt ook onder radicalisering:

Een jonge jochie van 11 heeft op z,n website de 5 zuilen van Islam geplaatst.
Is dat radicalisering???
Jaaa. Ik wou een hijaab dragen en toen was ik volgens twee schoolcoordinators een terrorist en sloten ze op in een kamer van 2 bij 2.

Jammer dat ik het mijn vader niet heb gezegd. Mijn vader had niks heel gelaten van die mensen. Hij had ze echt afgemaakt.
chaimae,

ik geloof je niet want jij liegt zo vaak (vaak betrapt).
volgens mij ging het heel anders.

tja, dat is nu het GROTE nadeel van liegen want op een gegeven moment weet je zelf niet meer wat je gezegd hebt. :wink:

jij was een beetje teveel doorgedraaid weet je nog, dat ging dus niet om je hijaab.
(zoveel moslimas lopen gewoon vrij rond op school met een hijaab)

oja, en wat ze je op school ook hadden gezegd was dat jij een psygoloog moest gaan zoeken.
dit doet men allemaal uit het lieve kafirhartje, ze wensen namelijk dat jij een beter mens wordt, voor je eigen bestwil wel te verstaan, jammer dat jij het niet zo opgepkat hebt en wij hebben het ook nog gezegd tegen jou, destijds.

luisteren en BEGRIJPEN WAT MEN BEDOELD AAN TE GEVEN is dus heel belangerijk, dan had je nu niet hoeven te staan liegen en het allerbelangerijkste, DAN HAD JIJ HET NU ONDERHAND WEL BEGREPEN.

nadia
Laatst gewijzigd door nadia op vr apr 27, 2007 7:48 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Teva Teff schreef:Dom moslimwicht.
Ik hoop dat je evenveel lef hebt als je ooit gaat solliciteren voor een baan die je graag wilt.

Ik word eigen baas later. Ik ben namelijk van plan een ISLAMITISCHE KRANT te beginnen in Nederland. Een soort van een islamitische NRC Next. Insa'Allah.


Je mag wel voor me komen werken als Journalist(e). moet je wel eens door je solicitatiegesprek heenkomen.


MVG.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Ik word eigen baas later.
Jij blijft altijd Allahs slavin.
De reden dat je nooit iets zal kunnen terechtbrengen van je leven.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »


chaimae,

ik geloof je niet want jij liegt zo vaak en volgens mij ging het heel anders.
tja, dat is nu het GROTE nadeel van liegen, op een gegeven momnet weet je zelf niet meer wat je gezegd hebt. :wink:

jij was een beetje teveel doorgedraaid weet je nog en het ging dus niet om je hijaab.
(zoveel moslimas lopen gewoon vrij rond op school met een hijaab)
oja, en wat ze je op school ook hadden gezegd was dat jij een psygoloog moest gaan zoeken.
dit doet men allemaal uit het lieve kafirhartje, ze wensen namelijk dat jij een beter mens word.
is dat radicaal, is dat om een hijaab, beide NEE.

nadia

nadia
Moslims liegen altijd volgens jou. Het is jammer genoeg echt gebeurd. Ze hebben gewoon een hekel aan de Islam. Maar ik heb een hekel aan hun. Ik zit op een Christelijke school, een school waar alleen maar Nederlanders op zitten en Syrsiche mensen. Mijn vriendin en ik zijn de enigste Marokkanen op die school. Ik woon in Enschede weet je nog? Een rustige stad met weinig Marokkanen en veel Nederlanders.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Moslims liegen altijd volgens jou.
De tijd dat je op het forum zit heb je al veel leugens getoond.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
nimda
Berichten: 336
Lid geworden op: za mar 03, 2007 6:42 am

Bericht door nimda »

nadia schreef:ik geloof je niet want jij liegt zo vaak en volgens mij ging het heel anders.
Inderdaad, dit verhaal lijkt me zo immenselijk absurd en kinderachting dat het alle geloofwaardigheid verliest.
Scientia vincere tenebras
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

BFA schreef:
Moslims liegen altijd volgens jou.
De tijd dat je op het forum zit heb je al veel leugens getoond.

Dat is nieuw voor me.


?¿
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Chaimae schreef:
Teva Teff schreef:Dom moslimwicht.
Ik hoop dat je evenveel lef hebt als je ooit gaat solliciteren voor een baan die je graag wilt.

Ik word eigen baas later. Ik ben namelijk van plan een ISLAMITISCHE KRANT te beginnen in Nederland. Een soort van een islamitische NRC Next. Insa'Allah.


Je mag wel voor me komen werken als Journalist(e). moet je wel eens door je solicitatiegesprek heenkomen.


MVG.
Zo naar jouw reactie op dit forum kijkend, ben ik bang dat je niet genoeg getalenteerd bent om je ambities in die richting uiteindelijk te kunnen verzilveren.
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

Chaimae schreef:
chaimae,

ik geloof je niet want jij liegt zo vaak (vaak betrapt).
volgens mij ging het heel anders.

tja, dat is nu het GROTE nadeel van liegen want op een gegeven moment weet je zelf niet meer wat je gezegd hebt. :wink:

jij was een beetje teveel doorgedraaid weet je nog, dat ging dus niet om je hijaab.
(zoveel moslimas lopen gewoon vrij rond op school met een hijaab)

oja, en wat ze je op school ook hadden gezegd was dat jij een psygoloog moest gaan zoeken.
dit doet men allemaal uit het lieve kafirhartje, ze wensen namelijk dat jij een beter mens wordt, voor je eigen bestwil wel te verstaan, jammer dat jij het niet zo opgepkat hebt en wij hebben het ook nog gezegd tegen jou, destijds.

luisteren en BEGRIJPEN WAT MEN BEDOELD AAN TE GEVEN is dus heel belangerijk, dan had je nu niet hoeven te staan liegen en het allerbelangerijkste, DAN HAD JIJ HET NU ONDERHAND WEL BEGREPEN.

nadia
Moslims liegen altijd volgens jou. Het is jammer genoeg echt gebeurd. Ze hebben gewoon een hekel aan de Islam. Maar ik heb een hekel aan hun. Ik zit op een Christelijke school, een school waar alleen maar Nederlanders op zitten en Syrsiche mensen. Mijn vriendin en ik zijn de enigste Marokkanen op die school. Ik woon in Enschede weet je nog? Een rustige stad met weinig Marokkanen en veel Nederlanders.
jij zult het nooit begrijpen en dat wil gaan ondernemen, sterker nog een islamitische krantje beginnen...
tuurlijk, jij bent zo objectief, dat word een supertof krantje..

verassing voor jou, dan word ik jou concurrent, ben je zo failiet.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Teva Teff schreef:
Chaimae schreef:
Teva Teff schreef:Dom moslimwicht.
Ik hoop dat je evenveel lef hebt als je ooit gaat solliciteren voor een baan die je graag wilt.

Ik word eigen baas later. Ik ben namelijk van plan een ISLAMITISCHE KRANT te beginnen in Nederland. Een soort van een islamitische NRC Next. Insa'Allah.


Je mag wel voor me komen werken als Journalist(e). moet je wel eens door je solicitatiegesprek heenkomen.


MVG.
Zo naar jouw reactie op dit forum kijkend, ben ik bang dat je niet genoeg getalenteerd bent om je ambities in die richting uiteindelijk te kunnen verzilveren.

Gij zult zien... een Islamitische krant zal zeker zijn populariteit halen in Nederland. De Moslims zullen er massaal een abonnement op nemen en zelfs de Nederlanders zullen zo af en toe zo'n krant kopen.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

nadia schreef:
Chaimae schreef:
chaimae,

ik geloof je niet want jij liegt zo vaak (vaak betrapt).
volgens mij ging het heel anders.

tja, dat is nu het GROTE nadeel van liegen want op een gegeven moment weet je zelf niet meer wat je gezegd hebt. :wink:

jij was een beetje teveel doorgedraaid weet je nog, dat ging dus niet om je hijaab.
(zoveel moslimas lopen gewoon vrij rond op school met een hijaab)

oja, en wat ze je op school ook hadden gezegd was dat jij een psygoloog moest gaan zoeken.
dit doet men allemaal uit het lieve kafirhartje, ze wensen namelijk dat jij een beter mens wordt, voor je eigen bestwil wel te verstaan, jammer dat jij het niet zo opgepkat hebt en wij hebben het ook nog gezegd tegen jou, destijds.

luisteren en BEGRIJPEN WAT MEN BEDOELD AAN TE GEVEN is dus heel belangerijk, dan had je nu niet hoeven te staan liegen en het allerbelangerijkste, DAN HAD JIJ HET NU ONDERHAND WEL BEGREPEN.

nadia
Moslims liegen altijd volgens jou. Het is jammer genoeg echt gebeurd. Ze hebben gewoon een hekel aan de Islam. Maar ik heb een hekel aan hun. Ik zit op een Christelijke school, een school waar alleen maar Nederlanders op zitten en Syrsiche mensen. Mijn vriendin en ik zijn de enigste Marokkanen op die school. Ik woon in Enschede weet je nog? Een rustige stad met weinig Marokkanen en veel Nederlanders.
jij zult het nooit begrijpen en dat wil gaan ondernemen, sterker nog een islamitische krantje beginnen...
tuurlijk, jij bent zo objectief, dat word een supertof krantje..

verassing voor jou, dan word ik jou concurrent, ben je zo failiet.

De Islamitische krant zal ik beginnen voor mijn broeders/zusters in Nederland. Ik zal er objectieve dingen gebruiken. Dus FEITEN en geen meningen. Immers een journaliste dient neutraal en objectief te zijn.


Ga jij een anti-Islan krant beginnen?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

geen anti-islam maar de WARE islam.

het blijft niet bij een krantje/magazine of website.

er komt ook nog een WARE film over mohammed, ook aisha zal getoond worden dat ze gebruikt werd door mohammed en al zijn wandaden worden belicht, wandaden die voor de meeste moslims onbekend terrein zijn.
met bron uiteraard uit de hadith en koran.
met andere woorden, de WARE mohammed zal herezen worden en geen zoete mohammed want dat was hij niet, de waardheid dus.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

nadia schreef:geen anti-islam maar de WARE islam.

het blijft niet bij een krantje/magazine of website.

er komt ook nog een WARE film over mohammed, ook aisha zal getoond worden dat ze gebruikt werd door mohammed en al zijn wandaden worden belicht, wandaden die voor de meeste moslims onbekend terrein zijn.
met bron uiteraard uit de hadith en koran.
met andere woorden, de WARE mohammed zal herezen worden en geen zoete mohammed want dat was hij niet, de waardheid dus.

Succes Nadia. Maak er wat van he.


P.S: Ik zou wel in die film willen spelen. :twisted:
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Chaimae schreef:
nadia schreef:geen anti-islam maar de WARE islam.

het blijft niet bij een krantje/magazine of website.

er komt ook nog een WARE film over mohammed, ook aisha zal getoond worden dat ze gebruikt werd door mohammed en al zijn wandaden worden belicht, wandaden die voor de meeste moslims onbekend terrein zijn.
met bron uiteraard uit de hadith en koran.
met andere woorden, de WARE mohammed zal herezen worden en geen zoete mohammed want dat was hij niet, de waardheid dus.

Succes Nadia. Maak er wat van he.


P.S: Ik zou wel in die film willen spelen. :twisted:
Mag jij Aisha spelen als ze negen is en gen... door die viezerik.
Laatst gewijzigd door Thomas op vr apr 27, 2007 8:12 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef: Ze haten de Islam. Dat was overduidelijk. Ze hebben mijn vriendin onder druk gezet en op een gegeven moment barstte ze in tranen uit. Ze zochten naar onse gevoelige plek. Ze vroegen me vriendin om de 72 maagden en of zij er ook 72 zou krijgen als ze de hijaab zou dragen en deze school zou opblazen. Ze zeiden dat ze wel willen dat de school er volgens jaar nog staat. Met andere woorden: '' opblazen van de school.''
Lieve Chaimae.
Dit is schandalig. :twisted: Dit had niet mogen gebeuren.
Wat denk je, zal ik contact met deze school opnemen en ze vragen waarom ze zo gemeen tegen je zijn?
Ik zie dat sommige van onze leden je niet geloven.
Dan kunnen we gelijk hun vertellen dat jij nooit jokt.

Ik denk dat het inderdaad beter is om deze school te gaan bellen.
Ik denk dat ik dat maandag maar even ga bellen.

Liefs.
Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ariel schreef:
Chaimae schreef: Ze haten de Islam. Dat was overduidelijk. Ze hebben mijn vriendin onder druk gezet en op een gegeven moment barstte ze in tranen uit. Ze zochten naar onse gevoelige plek. Ze vroegen me vriendin om de 72 maagden en of zij er ook 72 zou krijgen als ze de hijaab zou dragen en deze school zou opblazen. Ze zeiden dat ze wel willen dat de school er volgens jaar nog staat. Met andere woorden: '' opblazen van de school.''
Lieve Chaimae.
Dit is schandalig. :twisted: Dit had niet mogen gebeuren.
Wat denk je, zal ik contact met deze school opnemen en ze vragen waarom ze zo gemeen tegen je zijn?
Ik zie dat sommige van onze leden je niet geloven.
Dan kunnen we gelijk hun vertellen dat jij nooit jokt.

Ik denk dat het inderdaad beter is om deze school te gaan bellen.
Ik denk dat ik dat maandag maar even ga bellen.

Liefs.
Ariel.
Doe dat maar lieve, aardige Ariel. Vraag dan gelijk om Menr. Kissemaker en Mevr. Rohaan.

Ik weet dat ik de waarheid spreek.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Dat zal ik doen lieverd.
Maandag ga ik bellen.
Heb jij het telefoon nummer van je school?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ariel schreef:Dat zal ik doen lieverd.
Maandag ga ik bellen.
Heb jij het telefoon nummer van je school?
Weet je wat, ik geef je de website van mijn school.


http://www.bc-enschede.nl/geessinkweg/index.asp


P.S: je zult helaas moeten wachten. Heb nu een week vakantie.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Oh, ja dat is waar.
We zullen moeten wachten. :cry:
ik stuur wel een mail.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

Wat een lulverhaal. Een moslim zou in Nederland eigenlijk een spreekverbod moeten krijgen totdat de verklaring door een leugendetector is getoetst.

Ik heb inmiddels veel islamitische bronnen onderzocht; als ze niet glashard liegen dan zijn ze op zijn minstens misleidend.

Elke euro belasting die naar de islam gaat is bloedgeld.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ariel schreef:Oh, ja dat is waar.
We zullen moeten wachten. :cry:
ik stuur wel een mail.

Met de groeten van Chaimae L. :cool:
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Islamofoob
Berichten: 250
Lid geworden op: zo apr 02, 2006 12:03 am
Locatie: Vesting Holland

Bericht door Islamofoob »

Chaimae schreef:
Teva Teff schreef:Dom moslimwicht.
Ik hoop dat je evenveel lef hebt als je ooit gaat solliciteren voor een baan die je graag wilt.

Ik word eigen baas later. Ik ben namelijk van plan een ISLAMITISCHE KRANT te beginnen in Nederland. Een soort van een islamitische NRC Next. Insa'Allah.


Je mag wel voor me komen werken als Journalist(e). moet je wel eens door je solicitatiegesprek heenkomen.


MVG.
:lol: :lol: :lol: Wie gaan die krant lezen. 90% van de moslims in Nederland kunnen niet of nauwelijk Nederlands lezen. Dan maar in het arabisch uitgeven zeker ? Dat kunnen Nederlanders weer niet lezen. Kortom veel succes.
Overigens complimenten voor je ondernemerszin, zie je niet veel bij marocs, die hangen liever in een uitkering.
In naam van De Vrijheid, de Democratie, de Tolerantie.
Geprezen zij De Democratie de Vrijheid der hemelen en der aarde
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

:lol: :lol: :lol: Wie gaan die krant lezen. 90% van de moslims in Nederland kunnen niet of nauwelijk Nederlands lezen.
Tssss. Je zult toch echt met cijfers en feiten moeten komen wil je me daarvan overtuigen. Mijn vader spreekt vloeiend Nederlands en nog 6 andere talen: Frans, Spaans, Marokkaans, Arabisch, Engels, Duits. Daar kan niemand aan tippen. :cool:
Mijn moeder spreekt vloeiend Nederlands, Frans en al die Arabische dialecten. :wink:

Dan maar in het arabisch uitgeven zeker ? Dat kunnen Nederlanders weer niet lezen. Kortom veel succes.
De meeste Moslims kunnen Nederlands spreken/lezen.
Overigens complimenten voor je ondernemerszin, zie je niet veel bij marocs, die hangen liever in een uitkering.
Uhúm.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Plaats reactie