Hallo

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Ariel schreef:
Rust schreef:
Teva Teff schreef:blablablabla
Bla blabla bla
a bla balbla labla bladibla

dilaba bla bla et bla bla

Snapje? :razz:
Volkomen Rust.
Allah houd niet van zijn slaven als ze geen slaaf willen zijn, en zal ze dan straffen.

Allah gebruikt apenliefde.
Misschien is Allah een marokkaan.

Maar de ware God is gelukkig anders.
en gelukkig, ( dat is het goede nieuws) is allah een denkbeeldige god. Een waar we niet bang voor hoeven te zijn. En dat is weer mooi.

De ware God reageert op deze manier.

Papa, hou je van me?

Ja maar natuurlijk schat, natuurlijk hou ik van je, ik ben je vader, je bent deel van mijn lichaam, ik hou zoveel van je, ik wil zelfs voor je sterven.

Papa, en als ik eens stout ben.

Iedereen is wel eens stout schat, en als je eens iets heel ergs doet, mensen kwetst of zo, dan wil ik dat je naar die mensen toe gaat en ze om vergeving vraagt.

Leer een ding van me schat… onthoud dat jij mensen moet behandelen zoals je zelf behandeld wil worden. Dat is de enige gouden regel die ik wil dat jij volgt.


Behandel anderen zoals jijzelf behandeld wil worden.


En vergeet nooit, maar dan nooit mijn kind, dat ik altijd van je zal blijven houden. Ook al hou jij op een dag niet meer van mij, mijn liefde voor jou zal nooit verdwijnen. Mijn liefde voor jou is eeuwig.


Dus als je eens verdriet of pijn hebt, dan ben ik er voor je. Ik zal je troosten en je helpen. Ik zal je alles geven wat je nodig hebt.
Hou dit in je gedachten en kom naar me toe als je me nodig hebt.
Ik hou van je voor eeuwig en altijd.
Mijn liefde voor jou gaat nooit over.

Ofzo natuurlijk:

37 Die vader of moeder liefheeft boven Mij, is Mijns niet waardig; en die zoon of dochter liefheeft boven Mij, is Mijns niet waardig.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Bericht door Afghan »

Hey, Ajax mijn lieve vriend,
Als je denkt dat ik je opmerking over wel of niet een man zijn, als een belediging zie, dan zit je daar echt naast. Voor mij om met een vrouw vergeleken te worden, is gewoon een eer en compliment. We hebben veel te danken aan vrouwen, zonder hun, zouden we niet eens bestaan.
Houd jij trouwens wel van je moeder en zussen? Dat hoop ik wel voor je, lieverd :rongue:

ajax schreef:@Afghan niet zo zielig doen gedraag je als een man.
Als je tenminste een man bent betwijfel het je klinkt namelijk als een wijf.
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
Gebruikersavatar
Rust
Berichten: 444
Lid geworden op: do apr 12, 2007 10:04 pm

Bericht door Rust »

Afghan schreef:Dat hoop ik wel voor je, lieverd :rongue:
Mijn broeder heeft het over verwijfde mannen die aandacht te kort komen :lol:
"Hij wiens hart Allah voor de Islam heeft verruimd is in het licht van zijn Heer." (Quran 39:22)
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Bericht door Afghan »

Rust schreef:
Afghan schreef:Dat hoop ik wel voor je, lieverd :rongue:
Mijn broeder heeft het over verwijfde mannen die aandacht te kort komen :lol:
Wel opmerklijk dat zodra ik iets positiefs over vrouwen wil zeggen, dat bij jullie moslims een gevoelige snaar (of moet ik zeggen snor) geraakt wordt.

Jou broeder Ajax, moet wat klappen op zijn zachte billetjes krijgen. Hij is echt een baby.
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Afghan schreef:Hey, Ajax mijn lieve vriend,
Als je denkt dat ik je opmerking over wel of niet een man zijn, als een belediging zie, dan zit je daar echt naast. Voor mij om met een vrouw vergeleken te worden, is gewoon een eer en compliment. We hebben veel te danken aan vrouwen, zonder hun, zouden we niet eens bestaan.
Houd jij trouwens wel van je moeder en zussen? Dat hoop ik wel voor je, lieverd :rongue:

ajax schreef:@Afghan niet zo zielig doen gedraag je als een man.
Als je tenminste een man bent betwijfel het je klinkt namelijk als een wijf.
Ik heb niks tegen vrouwen hoor.
Alleen tegen mannen die zich gedragen als vrouwen jou dus.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

ajax schreef:Ik heb niks tegen vrouwen hoor.
Alleen tegen mannen die zich gedragen als vrouwen jou dus.
Moet ik daaruit afleiden dat jij vindt dat mensen die vriendelijk en zachtaardig zijn "verwijfd" zouden zijn?

Zit jij nog in het (puber)stadium dat mannetjes stoer, brutaal en testosteron bommetjes moeten zijn om hun piemeltje te beschermen?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Rust schreef:
Ariel schreef:Volkomen Rust.
Allah houd niet van zijn slaven als ze geen slaaf willen zijn, en zal ze dan straffen.

Allah gebruikt apenliefde.
Misschien is Allah een marokkaan.
Je wordt oud Ariel... wat heb je tegen Marokkanen als beheerder van dit forum? Wil je je alstUblieft gedragen en netjes discusseren! Moge Allah (swt) je vergeven..

Als je wat wil vertellen voel je vrij, maar bij jou is het altijd wanneer je argumentatie probleempjes hebt dan plak je foto's of speel je op de persoon... die keer speel je niet op de persoon, maar op 40 miljoen mensen. Schaam je! Of schamen mensen niet meer op hun oude dag? En vergeet niet dat straks je verzorgers Marokkanen kunnen zijn en niet je eigen kinderen....
Het blijkt dat jij alleen wil lezen wat je wil lezen Rust.
Zelfs cynisme is je vreemd.

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... ght=#80347

Als er een is die op de man speelt ben jij het wel.
Ik hoef geen voorbeelden aan te dragen hoop ik.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Russen in Afghanistan?

Waren ze daar niet in de eerste plaats als steun, gevraagd door een Afghaanse regering?

Een Afghaanse regering die last had van Islamitische opstandelingen, die heel snel door: via Pakistan, Amerikaans gesteunde Taliban versterkt werden.

Hetgeen na gevraagde Russische adviseurs, (on)gevraagde Russische troepen binnenhaalde en stromannen aan de macht.

Niets abnormaals hoor. Niet meer dan één van de kwaden van MAD (Mutual Assured Destruction). OVeral ter wereld werd de koude oorlog zo uitgespeeld. Soms vraag ik me af of deze kwaden geen ergere resultaten teweeg hebben gebracht, en nog gaan brengen dan moest er een direkte konfrantatie tussen Rusland en Amerika geweest zijn.

AMerikanen kunnen nu niet anders dan hun vroegere bondgenoten afschieten, zoals op een schietkraam.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Rust
Berichten: 444
Lid geworden op: do apr 12, 2007 10:04 pm

Bericht door Rust »

circe schreef:
ajax schreef:Ik heb niks tegen vrouwen hoor.
Alleen tegen mannen die zich gedragen als vrouwen jou dus.
Moet ik daaruit afleiden dat jij vindt dat mensen die vriendelijk en zachtaardig zijn "verwijfd" zouden zijn?
Mijn lieve broeder, ajax, is vriendelijk en zachtaardig.... maar die afghan is noch vriendelijk noch zachtaardig eerder hypocriet en bovenal verwijfd..

Snap je het verschil :razz:

Groetjes,

Rust
"Hij wiens hart Allah voor de Islam heeft verruimd is in het licht van zijn Heer." (Quran 39:22)
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Chaimae schreef:
Zeg: "Het is de waarheid van uw Heer: laat daarom geloven die geloven wil en niet geloven, die niet wil. [ Al-Kahf:29]



De doodstraf is lastig om over te oordelen, omdat Allah de enige is die het recht heeft om het leven van iemand te ontnemen. Het is zo dat in elk Islamitisch land andere regels gelden, omdat zij de Islam anders interpreteren. Het wil dan niet zeggen dat het bij de Islam hoort. De Koran is duidelijk over diegene die de Islam veralten, die gaan namelijk naar de Hel. Het islamitisch recht schrijft voor dat een afvallige van de islam de kans moet krijgen zijn afval van de Islam te herroepen. Normaal gezien moet dat binnen 2 weken gebeuren, maar een afvalligen moet in principe volgens de Islam zijn hele leven de kans te krijgen weer terug te keren tot de Islam. Een afvallige mag in leven blijven zolang het maar geen gevaar voor de samenleving vormt, dus anderen van zijn/haar nieuwe goddienst probeert te overtuigen. In praktijk ligt het dus een stuk ingewikkelder. Veel geleerden vinden dat je niet iemands hart kunt beoordelen en dat je dus alleen maar kunt afgaan op wat iemand zelf verklaart. Dit betekent dat er een redelijk breed verzet is tegen het beschuldigen van iemand van afval van de islam als die persoon.De sharia bepaalt de doodstraf voor afvalligheid, vaak gebaseerd op een combinatie van afvalligheid met landverraad of actieve propaganda voor als anti-islamitisch beschouwde ideeën of andere religies. Echter de Islam kent wel vrijheid van religie.In het verdrag van Medina legde de profeet in het jaar 1 van de islam vrijheid van religie vast: "Moslims, polytheïsten, en joden zullen als één gemeenschap (oemma) samenleven. Elke partij zal zijn eigen religie naleven."Denk aan de vele Soera's zoals ''Le ikraha feh dien.''


MVG.

Nou Afghan... :roll:
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Bericht door Afghan »

Ha die Chaimae,
Wat wil je eigenlijk van mij horen?
Ik kan heel kort zijn hierover. Islam is bang voor mensen die andere koers gaan varen, omdat de kans dan heel groot is dat de leugens van Islam naar buiten komt. Daarom is een "afvallige" vogelvrij in vrijwel alle Islamitsche landen.
Ik geloof personlijk dat, al is de leugen heel snel, de Waarheid achthaalt hem.
Het is toch belachelijk om te weten dat ik (een mens) een bedreiging ben voor jullie Allah die zich Akbar en god durft te noemen. Ik voer al heel veel jaren strijd tegen jullie Allah, en hij is niet eens in staat om mijn aanklachten tegen hem te weerleggen. Het enige wat zijn onderdanen wel doen is mij met de dood bedreigen enz.
Is dit volgens jou ''Le ikraha feh dien.'' ?
De doodstraf is lastig om over te oordelen, omdat Allah de enige is die het recht heeft om het leven van iemand te ontnemen.. . . . . "Denk aan de vele Soera's zoals ''Le ikraha feh dien.''

Nou Afghan... :roll:
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Bericht door Afghan »

Hey die Rust, ga rustig door met je aantijgingen.
Kun je mij vertellen waar en wanneer ik tegen jullie onvriendelijk ben geweest?
Jullie projecteren jullie eigen denkwijze op anderen.
Het is toch heel duidelijk hoe vriendelijk jullie zijn. Het zit hem in de gif dat Islam jullie toegediend heeft. Het maakt niet uit van welke land of achtergrond een moslim afkomstig is, ze zijn allemaal hetzelfde in hun manieren tegenover mensen die bij "Dar ul Harb" horen.

Het was jullie taak eigenlijk om Hamid te vertellen dat hij zijn fatsoen moet bewaren, vooral zijn reactie tegen Teva vond ik beneden peil, maar omdat jullie hem niets schreven, omdat jullie zelf ook zo'n verdorven geest hebben, heb ik geprobeerd om hem op een zachte manier hierover te benaderen. Jullie zijn echt zieke geesten. Ik heb het wel te doen met jullie.

Hopelijk is Hamid niet naar een Islamitische bijeenkomt in Duitsland, want dan zou hij met nog ergere houding terug komen.

Rust schreef:
circe schreef:
ajax schreef:Ik heb niks tegen vrouwen hoor.
Alleen tegen mannen die zich gedragen als vrouwen jou dus.
Moet ik daaruit afleiden dat jij vindt dat mensen die vriendelijk en zachtaardig zijn "verwijfd" zouden zijn?
Mijn lieve broeder, ajax, is vriendelijk en zachtaardig.... maar die afghan is noch vriendelijk noch zachtaardig eerder hypocriet en bovenal verwijfd..

Snap je het verschil :razz:

Groetjes,

Rust
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
Gebruikersavatar
Rust
Berichten: 444
Lid geworden op: do apr 12, 2007 10:04 pm

Bericht door Rust »

afghan schreef:Kun je mij vertellen waar en wanneer ik tegen jullie onvriendelijk ben geweest?
afghan schreef:omdat jullie zelf ook zo'n verdorven geest hebben, Jullie zijn echt zieke geesten..
En dat in hetzelfde bericht wajaaw.. Volgens mij kijk je nooit in de spiegel hé :razz:

Doe dat niet je gaat je rot schrikken.. ;)
"Hij wiens hart Allah voor de Islam heeft verruimd is in het licht van zijn Heer." (Quran 39:22)
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Afghan schreef:Hey die Rust, ga rustig door met je aantijgingen.
Kun je mij vertellen waar en wanneer ik tegen jullie onvriendelijk ben geweest?
Jullie projecteren jullie eigen denkwijze op anderen.
Het is toch heel duidelijk hoe vriendelijk jullie zijn. Het zit hem in de gif dat Islam jullie toegediend heeft. Het maakt niet uit van welke land of achtergrond een moslim afkomstig is, ze zijn allemaal hetzelfde in hun manieren tegenover mensen die bij "Dar ul Harb" horen.

Het was jullie taak eigenlijk om Hamid te vertellen dat hij zijn fatsoen moet bewaren, vooral zijn reactie tegen Teva vond ik beneden peil, maar omdat jullie hem niets schreven, omdat jullie zelf ook zo'n verdorven geest hebben, heb ik geprobeerd om hem op een zachte manier hierover te benaderen. Jullie zijn echt zieke geesten. Ik heb het wel te doen met jullie.

Hopelijk is Hamid niet naar een Islamitische bijeenkomt in Duitsland, want dan zou hij met nog ergere houding terug komen.

Rust schreef:
circe schreef: Moet ik daaruit afleiden dat jij vindt dat mensen die vriendelijk en zachtaardig zijn "verwijfd" zouden zijn?
Mijn lieve broeder, ajax, is vriendelijk en zachtaardig.... maar die afghan is noch vriendelijk noch zachtaardig eerder hypocriet en bovenal verwijfd..

Snap je het verschil :razz:

Groetjes,

Rust
:lol: Weet je dat ik daar geen enkele herinnering meer aan heb?
En ik neem niet eens de moeite om de zielepietscheldwoordjes van dit moslimventje op te zoeken.
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Bericht door Afghan »

De Waarheid tegen moslims zeggen heeft niets te maken met vriendelijk / onvriendelijk zijn.

Ik durf mijzelf degelijk in de spiegel te kijken. Hoe zit het met jou?
Wat zie je als je in de spiegel kijkt, zie je de gelijkenis met je profeet? zo niet, dan moet je nog beter je best doen en Inshallah zal het niet lang duren voordat men een gekloonde Mohammad in jou gaan zien.
Wat zou de wereld dan opkijken tegen jou en zeggen Wauw, wat een een bijzondere man is die Rust. Een precieze copy van zijn voorbeeld.
Alle meisjes van 7 of 8 jaar kunnen zich dan beter verstoppen.

Dit is nog op een vriendelijke wijze uitgedrukt, wil je een onvriendeijke versie dan kunnen we ook daarvoor zorgen.

Rust schreef:
afghan schreef:Kun je mij vertellen waar en wanneer ik tegen jullie onvriendelijk ben geweest?
afghan schreef:omdat jullie zelf ook zo'n verdorven geest hebben, Jullie zijn echt zieke geesten..
En dat in hetzelfde bericht wajaaw.. Volgens mij kijk je nooit in de spiegel hé :razz:

Doe dat niet je gaat je rot schrikken.. ;)
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Bericht door Afghan »

Hoi Teva,
Het is maar goed ook dat je de onzin van moslims gauw vergeet.
Als we ons daarmee bezig gaan houden, dan hebben een full-time job.

Het was jullie taak eigenlijk om Hamid te vertellen dat hij zijn fatsoen moet bewaren, vooral zijn reactie tegen Teva vond ik beneden peil,

:lol: Weet je dat ik daar geen enkele herinnering meer aan heb?
En ik neem niet eens de moeite om de zielepietscheldwoordjes van dit moslimventje op te zoeken.
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
Gebruikersavatar
Rust
Berichten: 444
Lid geworden op: do apr 12, 2007 10:04 pm

Bericht door Rust »

afghan schreef:Kun je mij vertellen waar en wanneer ik tegen jullie onvriendelijk ben geweest?
afghan schreef:omdat jullie zelf ook zo'n verdorven geest hebben, Jullie zijn echt zieke geesten..
afghan schreef:De Waarheid tegen moslims zeggen heeft niets te maken met vriendelijk / onvriendelijk zijn.
De Koran

42:43 "En hij die geduldig is en vergeeft, - dat is voorzeker een (teken) van een sterk karakter."

Groetjes,

Rust
"Hij wiens hart Allah voor de Islam heeft verruimd is in het licht van zijn Heer." (Quran 39:22)
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Rust schreef:
afghan schreef:Kun je mij vertellen waar en wanneer ik tegen jullie onvriendelijk ben geweest?
afghan schreef:omdat jullie zelf ook zo'n verdorven geest hebben, Jullie zijn echt zieke geesten..
afghan schreef:De Waarheid tegen moslims zeggen heeft niets te maken met vriendelijk / onvriendelijk zijn.
De Koran

42:43 "En hij die geduldig is en vergeeft, - dat is voorzeker een (teken) van een sterk karakter."

Groetjes,

Rust
Ff een paar versen ervoor en erna erbij gehaald:

41. Maar er is geen verwijt tegen hen die zich verdedigen nadat hun onrecht is aangedaan.

42. Het verwijt is slechts tegen hen, die de mensen onrecht aandoen en ten onrechte in het land opstand veroorzaken. Dezen zullen een pijnlijke straf ontvangen.

43. En hij die geduldig is en vergeeft, - dat is voorzeker een (teken) van een sterk karakter.

44. Hij die Allah laat dwalen, zal buiten Hem geen beschermer hebben. En gij zult de onrechtvaardigen zien die, wanneer zij de straf zullen aanschouwen, zeggen: "Is er geen weg tot terugkeer?"

45. En gij zult hen aan het Vuur zien blootgesteld, door schande vernederd, terwijl zij er met neergeslagen ogen naar kijken. De gelovigen zullen zeggen: "De verliezers zijn inderdaad zij die zichzelf en hun familie op de Dag der Opstanding hebben verloren." Ziet toe! de onrechtvaardigen zullen een blijvende straf ontvangen


Wat een heerlijk wreed boek en dito god heb je toch rust.
Wat en feest om 5 x per dag tot zo'n narcist te mogen bidden.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Rust
Berichten: 444
Lid geworden op: do apr 12, 2007 10:04 pm

Bericht door Rust »

Bedankt Thomas,

Allah (swt) heeft ons een volmaakt Boek nedergezonden. Lees de Verzen van Onze God eens aandachtig door. Wanneer anderen je onrecht aandoen mag je je verdedigen (er is geen verwijt) maar als je geduldig en vergeeft is dat een teken van een goed karakter.

Uiteindelijk is het alleen Allah (swt) die straft. De onrechtplegers zullen van de straf niet ontkomen. Maar zij die onrecht van anderen op hen geduldig verdragen en vergeven zullen rijkelijk worden geloond.

Terug naar het context. afghan heeft vies naar moslims uitgehaald (wat in dit land verboden is; het is een strafbare uiting, misschien ga ik melding van maken.)... Uitsechlden valt niet onder onrecht aandoen. Onrecht is wanneer hij mij uit mijn huis verdrijft en mijn rechten ontneemt en mijn kinderen en vrouw vermoordt dan mag ik van Allah (swt) me zelf verdedigen (er is geen verwijt), zelfs dan is geduldig wezen en vergeving beter...

La Il-laha Ila Allah

Maar de onrechtplegers zullen niet ontkomen van de hel, ook geloven ze niet in de hel :razz:

Groetjes,

Rust
"Hij wiens hart Allah voor de Islam heeft verruimd is in het licht van zijn Heer." (Quran 39:22)
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Bericht door Afghan »

Wauw, wat ben ik hier onder in indruk.
Waarom vind je dat ik vies naar jullie heb uitgehaald?
Ik heb alleen een spiegel voor je gehouden om te kijken of je al de portret van je profeet in jezelf ziet of niet.
Vind je dit vies?
Ja misschien mijn opmerking over kleine meisjes die zich dan moeten verstoppen voor je, heb je als vies ervaren. Daar kan ik allen op zeggen dat wiens volgeling je bent, diens voorbeeld je volgt. Of je ga je net zoals vele moslim landgenoten van mij ontkennen dat je profeet verliefd werd op een 6 jarige meisje?

Ga geRust dit melden en zeg ook wat je wilt melden.
Ik moet hier even stoppen, want ik word er gewoon misselijk van het idee dat een zogenaamd "profeet" zich alleen bezig heeft gehouden met zaken die onder zijn vieze navel hangt.
Bah foei, vies ........
Terug naar het context. afghan heeft vies naar moslims uitgehaald (wat in dit land verboden is; het is een strafbare uiting, misschien ga ik melding van maken.)...
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Rust schreef:Bedankt Thomas,

Allah (swt) heeft ons een volmaakt Boek nedergezonden. Lees de Verzen van Onze God eens aandachtig door. Wanneer anderen je onrecht aandoen mag je je verdedigen (er is geen verwijt) maar als je geduldig en vergeeft is dat een teken van een goed karakter.

Uiteindelijk is het alleen Allah (swt) die straft. De onrechtplegers zullen van de straf niet ontkomen. Maar zij die onrecht van anderen op hen geduldig verdragen en vergeven zullen rijkelijk worden geloond.

Terug naar het context. afghan heeft vies naar moslims uitgehaald (wat in dit land verboden is; het is een strafbare uiting, misschien ga ik melding van maken.)... Uitsechlden valt niet onder onrecht aandoen. Onrecht is wanneer hij mij uit mijn huis verdrijft en mijn rechten ontneemt en mijn kinderen en vrouw vermoordt dan mag ik van Allah (swt) me zelf verdedigen (er is geen verwijt), zelfs dan is geduldig wezen en vergeving beter...

La Il-laha Ila Allah

Maar de onrechtplegers zullen niet ontkomen van de hel, ook geloven ze niet in de hel :razz:

Groetjes,

Rust
Ik denk dat jij het niet helemaal door hebt Rust.
Jouw boek staat vol met beschuldigingen en dreigingen richting ongelovigen.
Dat heb ik hierboven aangetoond door 2 versen daarvoor en 2 daarna ook aan te halen en het dreigen daarin ff vet en rood te markeren.

Gewoon voor de onervaren lezers.
Die trappen er anders maar in, toch?

En weet je daar ben ik niet van gediend.
Ik heb nl. helemaal geen boodschap aan dat boekje van je en zeker al niet aan jouw profeet en zijn verzonnen allah.
en al helemaal niet als er wordt gedreigd!!!

En dat jouw boekje absoluut niet volmaakt is is hier op dit forum al honderden keren aangetoond.
Maar je moet wel kunnen lezen Rust.

Verder heb ik van afghan helemaal niets gezien waarin hij vies zou hebben uitgehaald naar moslims.
Zou jij zo vriendelijk willen zijn aan te tonen waar dat was en wat hij heeft gezegd????
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

ajax schreef:Ofzo natuurlijk:

37 Die vader of moeder liefheeft boven Mij, is Mijns niet waardig; en die zoon of dochter liefheeft boven Mij, is Mijns niet waardig.
Ik snap niet waarom je steeds dit citaat erbij haalt.
Is allah niet het belangrijkste in jouw leven? Heb jij hem niet meer lief dan je ouders, vrienden etc? Dat hoort toch in elke religie zo?
'Heb je naaste lief als jezelf, en God boven alles.'
Gebruikersavatar
nimda
Berichten: 336
Lid geworden op: za mar 03, 2007 6:42 am

Bericht door nimda »

Ilona schreef:
ajax schreef:Ofzo natuurlijk:

37 Die vader of moeder liefheeft boven Mij, is Mijns niet waardig; en die zoon of dochter liefheeft boven Mij, is Mijns niet waardig.
Ik snap niet waarom je steeds dit citaat erbij haalt.
Is allah niet het belangrijkste in jouw leven? Heb jij hem niet meer lief dan je ouders, vrienden etc? Dat hoort toch in elke religie zo?
'Heb je naaste lief als jezelf, en God boven alles.'
Als ik het me goed herrinner staat er in de koran een dergelijk vers, maar ik ga dat nu niet opzoeken. Maar het bewijst des te meer dat de islam een "gepikte" godsdienst is.
Scientia vincere tenebras
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Ilona schreef:
ajax schreef:Ofzo natuurlijk:

37 Die vader of moeder liefheeft boven Mij, is Mijns niet waardig; en die zoon of dochter liefheeft boven Mij, is Mijns niet waardig.
Ik snap niet waarom je steeds dit citaat erbij haalt.
Is allah niet het belangrijkste in jouw leven? Heb jij hem niet meer lief dan je ouders, vrienden etc? Dat hoort toch in elke religie zo?
'Heb je naaste lief als jezelf, en God boven alles.'

Wat snap je niet?

Hij is een mens van vlees en bloed net als jou
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

ajax schreef:
Ilona schreef:
ajax schreef:Ofzo natuurlijk:

37 Die vader of moeder liefheeft boven Mij, is Mijns niet waardig; en die zoon of dochter liefheeft boven Mij, is Mijns niet waardig.
Ik snap niet waarom je steeds dit citaat erbij haalt.
Is allah niet het belangrijkste in jouw leven? Heb jij hem niet meer lief dan je ouders, vrienden etc? Dat hoort toch in elke religie zo?
'Heb je naaste lief als jezelf, en God boven alles.'

Wat snap je niet?

Hij is een mens van vlees en bloed net als jou

Ze denkt nog steeds dat Jezus VZMH God is. En dat terwijl Jezus VZMH gewoon zoals je al zei een mens was van vlees en bloed. Jezus is ''aan het kruis gestorven.'' Eeen God kan niet sterven. Een God is blijvend.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Plaats reactie