getrol uit dochter bekeerd tot de Islam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

Serdar schreef:@Souhaila,

Zo zie je maar wat voor een rotzooi, haat en een ziektevirus het Christendom is.
Haar moeder weet waarschijnlijk wat voor rotzooi, haat en een ziektevirus de islam is.
Linda Danvers
Berichten: 2931
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 10:14 am

Bericht door Linda Danvers »

pd7835 schreef:
Serdar schreef:@Souhaila,

Zo zie je maar wat voor een rotzooi, haat en een ziektevirus het Christendom is.
Haar moeder weet waarschijnlijk wat voor rotzooi, haat en een ziektevirus de islam is.
Haar moeder is een racist als ze haar dochter echt een Marokkanenhoer heeft genoemd. Haar moeder weet niet eens van haar bekering.

Je dochter afwijzen omdat je haar vrienden niet ziet zitten is gewoon harteloos.
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

Linda Danvers schreef:
pd7835 schreef:
Serdar schreef:@Souhaila,

Zo zie je maar wat voor een rotzooi, haat en een ziektevirus het Christendom is.
Haar moeder weet waarschijnlijk wat voor rotzooi, haat en een ziektevirus de islam is.
Haar moeder is een racist als ze haar dochter echt een Marokkanenhoer heeft genoemd. Haar moeder weet niet eens van haar bekering.

Je dochter afwijzen omdat je haar vrienden niet ziet zitten is gewoon harteloos.
Ik gaf gewoon serdar lik op stuk. Je ziet wat hij met zijn haatzaaiende opmerking wilde bereiken.
Linda Danvers
Berichten: 2931
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 10:14 am

Bericht door Linda Danvers »

Je kunt mensen beter van repliek dienen met de waarheid.

De reactie van Souhaila's moeder heeft waarschijnlijk niks met religie te maken. Ze weet niet van haar dochters bekering en Souhaila heeft ook niet genoemd dat haar moeder over de Bijbel begon.

Dat "Marokkanenhoer" wijst op een ander soort onverdraagzaamheid.

Ik ken de thuissituatie niet. Je dochter per brief verzoeken het huis te verlaten is heel extreem. Wij weten uiteraard niet watvoor ruzies en problemen hier aan vooraf zijn gegaan. Souhaila heeft wel aangegeven dat de relatie met haar moeder al langer slecht was.

Ik ken de andere kant van het verhaal niet. Ik heb echter heel veel moeite met mensen die zich tegen hun eigen vlees en bloed keren. Tenzij je kind zeer extreme dingen doet zoals stelen, de boel afbreken, geweld gebruiken en/of inwoners van het ouderlijk huis in gevaar brengen, valt verbanning niet te rechtvaardigen. Als een kind echt een gevaar is voor zichzelf en anderen dan zou je in eerste instantie naar een vrijwillige of gedwongen opname moeten streven en iemand niet zo maar op straat moeten zetten.

Ik heb echter niet de indruk dat zulke extreme zaken spelen.
Laatst gewijzigd door Linda Danvers op zo apr 29, 2007 11:54 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

Linda Danvers schreef:Je kunt mensen beter van repliek dienen met de waarheid.

De reactie van Souhaila's moeder heeft waarschijnlijk niks met religie te maken. Ze weet niet van haar dochters bekering en Souhaila heeft ook niet genoemd dat haar moeder over de Bijbel begon.
Ik heb hem met de waarheid van repliek gedient. Naar wat ik eerder gelezen had heeft steffis moeder haar reeds van toen ze klein was van de islam willen weghouden. Ik veronderstel dus dat dit alles wel met religie te maken heeft, veel mensen gaan er gewoon van uit dat een Marokkaan een moslim is en zij weten ook dat veel moslims westerse vrouwen als hoeren beschouwen. En de beschrijving die serdar van het christendom geeft slingerde ik in zijn gezicht terug aangezien die beschrijving veel beter bij de islam past ipv het christendom.

Niet dat ik goedkeur dat zij steffi heeft buitengeshot. Het ging mij niet daarom maar over serdars hatelijke reactie, een goede moslim die zijn haatboek volgt waardig.
Laatst gewijzigd door pd7835 op zo apr 29, 2007 11:56 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Linda Danvers
Berichten: 2931
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 10:14 am

Bericht door Linda Danvers »

Het doel van dat soort posten is juist om iemand anders te verleiden tot soortgelijke botte uitspraken.

Dat plezier gun ik ze niet.
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

Linda Danvers schreef:Het doel van dat soort posten is juist om iemand anders te verleiden tot soortgelijke botte uitspraken.

Dat plezier gun ik ze niet.
Hij volgt gewoon zijn haatzaaiend boek waarin staat dat joden christenen en ongelovigen zullen branden in de hel en tot de gemeenste van alle wezens behoren. Wat helemaal niet klopt.

"De ongelovigen onder het Volk van het Boek (d.i. joden en christenen) en de heidenen zullen voor eeuwig branden in het vuur van de hel. Zij zijn de gemeenste van alle wezens." [98:6]

Trouwens, om een produkt zoals de islam verkocht te krijgen moet hij het produkt van de concurent met leugens tot op het bot afbreken en de rottigheid van zijn eigen produkt verbergen of met leugens verbloemen. En dat is wat hij als goede haatzaaiende moslim doet en dit is hoe steffi in de islamitische val is gelopen.

Die repliek was volgens mij nodig.
Laatst gewijzigd door pd7835 op ma apr 30, 2007 12:22 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

Wat is daar haat aan?
God zegt dat diegene niet geloven in de hel zullen branden, wat is daar zo scheef en raar aan?
Als ik volgens jullie stripboek niet geloof dat God voor mij aan een hout is opgehangen omdat ik iemand vermoord zou hebben, dan kom ik volgens jullie verzonnen nepboek toch ook in "jullie hel"?
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

Serdar schreef:Wat is daar haat aan?
God zegt dat diegene niet geloven in de hel zullen branden, wat is daar zo scheef aan?
Als ik volgens jullie stripboek niet geloof dat God voor mij aan een hout is opgehangen omdat ik iemand vermoord zou hebben, dan kom ik volgens jullie verzonnen nepboek toch ook in "jullie hel"?
Het is duidelijk te zien hoe blind jij wel niet bent. Kan ook niet anders anders zou je jezelf geen moslim meer noemen en je rotideologie zitten verdedigen.

Jij vraagt wat er nu zo haat aan is aan zeggen dat al diegenen die niet geloven in de hel zullen branden en tot de gemeenste van alle wezens behoren.

Laat ik het zinnetje eens wat aanpassen en in de plaats van 'ongelovigen' 'moslims' plaatsen misschien snap je het zo beter.

Moslims zullen voor eeuwig branden in het vuur van de hel. Zij zijn de gemeenste van alle wezens.

En wat dat zogenaamde stripboek betreft. Ik heb geen stripboek. Ik heb helemaal geen boek en door mensen gemaakte regeltjes en verzonnen hel nodig om te weten wat goed is en wat niet.
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

Mocht er zoiets staan in de Bijbel zou ik er sowieso niks om geven, omdat ik niet in de Bijbel geloof maar in de Koran.
De Bijbel heeft voor mij geen waarde en ook helemaal geen invloed in mijn leven, dus niet meer dan dat.

Aangezien de Koran voor jou toch niet belangrijk is en toch een verzonnen boek is, waarom maak je je nou zo druk daarover wat er over Joden, Christenen, Heidenen of andere ongelovigen erin zou staan?
Waarom lig je daar zo wakker van dan?
Komt het door de angst ofzo dat veel mensen zich tot de Islam bekeren?
Gebruikersavatar
pd7835
Berichten: 1637
Lid geworden op: di mar 01, 2005 10:35 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door pd7835 »

Serdar schreef: Aangezien de Koran voor jou toch niet belangrijk is en toch een verzonnen boek is, waarom maak je je nou zo druk daarover wat er over Joden, Christenen, Heidenen of andere ongelovigen erin zou staan?
Waarom lig je daar zo wakker van dan?
Komt het door de angst dat veel mensen zich in de Islam bekeren?
Angst dat de islam het ook hier ooit voor het zeggen zou kunnen krijgen en haar haatzaaierij en onmenselijkheid in de praktijk zou kunnen brengen, (de demografische meerderheid onder de bevolking verkrijgen is 1 middel om dit doel te bereiken). De islam is namelijk een gevaarlijke sekte. In Turkije betogen ze vandaag niet voor niets. Of zijn die betogers ginder ook allemaal zogenaamd islamofoob ? :roll:
Laatst gewijzigd door pd7835 op ma apr 30, 2007 8:59 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Linda Danvers
Berichten: 2931
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 10:14 am

Bericht door Linda Danvers »

Die repliek was volgens mij nodig.
Nee, pd7835. Dit onderwerp gaat over bekering tot de Islam. Als jij zo reageert onaard het in gekissebis tussen jou en Serdar.

Je hoort gewoon feitelijk te reageren en bij het onderwerp blijven. Trollen willen dat je terugscheld en zo het onderwerp verpest.

Alsjeblieft doe dat niet.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Serdar schreef:Wat is daar haat aan?
God zegt dat diegene niet geloven in de hel zullen branden, wat is daar zo scheef en raar aan?
Als ik volgens jullie stripboek niet geloof dat God voor mij aan een hout is opgehangen omdat ik iemand vermoord zou hebben, dan kom ik volgens jullie verzonnen nepboek toch ook in "jullie hel"?
Zo respectvol is deze jongeman toch. Een stripboek nota bene. Zo briljant gevonden. En dan ook nog aan hout is opgehangen. Dat is nou een feitelijke waarneming waar mening theoloog u tegen kan zeggen.

Hiervoor was namelijk het idee dat hij aan aluminium was opgehangen.
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Plaats reactie