Onthoofden is een islamitische traditie

Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

BFA schreef:
Ik blijf je tegenwerken totdat je eerlijk en rechtvaardig bent.
eerlijk hoe, wat of waar?
rechtvaardig, hoe wat of waar?

Maak woorden niet betekenisloos.
Van M19 heb ik alleen maar betekenisloze en waardeloze reactie gelezen.

Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand.
Gebruikersavatar
nimda
Berichten: 336
Lid geworden op: za mar 03, 2007 6:42 am

Bericht door nimda »

Teva Teff schreef:
BFA schreef:
Ik blijf je tegenwerken totdat je eerlijk en rechtvaardig bent.
eerlijk hoe, wat of waar?
rechtvaardig, hoe wat of waar?

Maak woorden niet betekenisloos.
Van M19 heb ik alleen maar betekenisloze en waardeloze reactie gelezen.

Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand.
Ik heb de indruk dat M19 een hersenloze snol is, die bekeerd is omdat ze een propagandafilmpje over de Islam gezien heeft.
IslamLeer.nl
Berichten: 48
Lid geworden op: ma apr 23, 2007 10:27 pm

Bericht door IslamLeer.nl »

Nou:

Mamma ik wil niet meer luisteren wat ze zeggen :'( (is dit een teken van verliezen?)
Terug naar de tipic-onderwerp (is dat ook een teken)


Voor de ene een boek van de schepper, de ander een sprookjesboek
De ene is eerlijk tegen zichzelf, de ander denkt dat ie een sprookje is


"Zeggen zij: 'Hij heeft dit (de Koran) verzonnen?' Antwoord: 'Breng dan tien dergelijke verzonnen hoofdstukken voort en roept buiten Allah wie gij kunt,
als gij waarachtig zijt'. En indien zij uw (uitdaging) niet aannemen, weet dan, dat het met Allah's kennis is geopenbaard en dat er geen illah is
behalve Hij."
(Zie de vertaling van de betekenissen van de Koran, soerah Hoed, vers 13 - 14)


37. En deze Koran kon door niemand buiten Allah worden voortgebracht. Integendeel, hij is de vervulling van datgene wat er vóór was en is een uiteenzetting van de Wet door de Heer der Werelden, daaraan is geen twijfel.

38. Of zeggen zij: "Hij (de profeet) heeft het verzonnen"? Zeg: "Brengt dan een hieraan gelijke Soerah voort en roept buiten Allah wie gij kunt (om hulp aan), als gij waarachtig zijt."


Nou nog steeds geen antwoord op deze verzen?
Of wilt Gij(t) meer?
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

IslamLeer.nl schreef:Nou:

Mamma ik wil niet meer luisteren wat ze zeggen :'( (is dit een teken van verliezen?)
Terug naar de tipic-onderwerp (is dat ook een teken)


Voor de ene een boek van de schepper, de ander een sprookjesboek
De ene is eerlijk tegen zichzelf, de ander denkt dat ie een sprookje is


"Zeggen zij: 'Hij heeft dit (de Koran) verzonnen?' Antwoord: 'Breng dan tien dergelijke verzonnen hoofdstukken voort en roept buiten Allah wie gij kunt,
als gij waarachtig zijt'. En indien zij uw (uitdaging) niet aannemen, weet dan, dat het met Allah's kennis is geopenbaard en dat er geen illah is
behalve Hij."
(Zie de vertaling van de betekenissen van de Koran, soerah Hoed, vers 13 - 14)


37. En deze Koran kon door niemand buiten Allah worden voortgebracht. Integendeel, hij is de vervulling van datgene wat er vóór was en is een uiteenzetting van de Wet door de Heer der Werelden, daaraan is geen twijfel.

38. Of zeggen zij: "Hij (de profeet) heeft het verzonnen"? Zeg: "Brengt dan een hieraan gelijke Soerah voort en roept buiten Allah wie gij kunt (om hulp aan), als gij waarachtig zijt."


Nou nog steeds geen antwoord op deze verzen?
Of wilt Gij(t) meer?
Normalen hoeven niet op wartaal te reageren.
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Islamleer.nl, bedoel je hiermee, dat geen mens op aarde zoiets als de koran had kunnen schrijven en daarmee het bewijs is dat het goddelijk is?

Onzinnig, er is wereldliteratuur geschreven door mensen, door de eeuwen heen, die zo mooi, ontroerend en diepzinnig is, dat streeft de koran gewoon voorbij. Zo mooi is de koran in zijn geheel ook niet, een verzameling van verhaaltjes, vaak nog herhalend ook, ik vind het geen wonder.

Ik heb op deze site weleens gelezen, dat deze vraag wel eens meer is gesteld, en dat een paar posters toen zelf een soera hebben geschreven. Ik kan het alleen niet terugvinden.

En wat nog onzinniger is, door te claimen dat mensen die niet in de islam geloven, niet eerlijk zijn tegenover hun zelf. Deze site staat vol met bewijzen en argumenten t.o.v. de islam, die door moslims niet te zijn tegenspreken. Ze proberen het wel, maar ze kunnen het niet, want bewijzen ontbreken. Dan gaan ze, net als jij, als een kind roepen, jullie zijn dom en stom en ik luister niet, ik weet dat ik het goed heb en jullie zullen het wel merken, als de dag daar is. Dat is zo'n beetje het stereotype antwoord en helaas blijk jij ook in die categorie te vallen.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Ik zie meer goddelijkheid in een 2GB MP3 speler of de Rubik's kubus dan in het eeuwenoude rare spreukenboekje van een zandpsychoot.
Gebruikersavatar
nimda
Berichten: 336
Lid geworden op: za mar 03, 2007 6:42 am

Bericht door nimda »

IslamLeer.nl schreef:Nou:

Mamma ik wil niet meer luisteren wat ze zeggen :'( (is dit een teken van verliezen?)
Terug naar de tipic-onderwerp (is dat ook een teken)


Voor de ene een boek van de schepper, de ander een sprookjesboek
De ene is eerlijk tegen zichzelf, de ander denkt dat ie een sprookje is


"Zeggen zij: 'Hij heeft dit (de Koran) verzonnen?' Antwoord: 'Breng dan tien dergelijke verzonnen hoofdstukken voort en roept buiten Allah wie gij kunt,
als gij waarachtig zijt'. En indien zij uw (uitdaging) niet aannemen, weet dan, dat het met Allah's kennis is geopenbaard en dat er geen illah is
behalve Hij."
(Zie de vertaling van de betekenissen van de Koran, soerah Hoed, vers 13 - 14)


37. En deze Koran kon door niemand buiten Allah worden voortgebracht. Integendeel, hij is de vervulling van datgene wat er vóór was en is een uiteenzetting van de Wet door de Heer der Werelden, daaraan is geen twijfel.

38. Of zeggen zij: "Hij (de profeet) heeft het verzonnen"? Zeg: "Brengt dan een hieraan gelijke Soerah voort en roept buiten Allah wie gij kunt (om hulp aan), als gij waarachtig zijt."


Nou nog steeds geen antwoord op deze verzen?
Of wilt Gij(t) meer?
De werken van Shakespeare zijn genialer, poetischer en menselijker en spreken veel meer menselijke emoties aan dan eender welke soerah.

Shakespeare is dus de echte boodschapper van God, en de Koran is verzonnen (waarvoor ook andere bewijzen zijn).
mohyouknow19
Berichten: 437
Lid geworden op: ma apr 23, 2007 12:09 pm
Locatie: Zaandam
Contacteer:

Bericht door mohyouknow19 »

nimda schreef:
Teva Teff schreef:
BFA schreef: eerlijk hoe, wat of waar?
rechtvaardig, hoe wat of waar?

Maak woorden niet betekenisloos.
Van M19 heb ik alleen maar betekenisloze en waardeloze reactie gelezen.

Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand.
Ik heb de indruk dat M19 een hersenloze snol is, die bekeerd is omdat ze een propagandafilmpje over de Islam gezien heeft.

Ik heb niks te zeggen tegen jullie, ik zal me niet verlagen naar jullie nivo,

Ik heb veel tekst geschreven en niemand van jullie kon dit tegenwerken.

zware afgunst , Jaloerzie.
Ik hou van mijn geloof en ik ben geboren als moslim en niet bekeerd.
onthoudt dat ik geef nu lezingen over de islam .
aan jongeren om ze over ons geloof te vertellen.
Ik heb zelf , de ongelovigen uitgedaagd om een dischussie over geloof maar ze konden niet ,

Nu gaan ze liegen,schelden en vloeken je weet hoe het met pim fortuin en theo van ghog is geeindigd.
Als jullie haat stoken en ruzie maken maak je zelf bekend wees een man.
Ik kan nu ook gaan schelden over jullie maar dat doe ik niet, Ik heb geen afgunst ik wil geen haat zaaien.

Kijk deze bekeerde moslim , luister naar zijn levensverhaal±

http://www.youtube.com/watch?v=SJ_T70W-BJA

Wij zijn dagelijks bezig om mensen te bekeren.
en het nieuws van het jaar de islam is het snelste groeiende geloof.
dankzij onze broeders en zusters.
en wij zullen blijven jullie uitdagen , wat je ook doet jullie kunnen er niet tegen ik blijf hier tot dat jullie rechtvaardig en eerlijk werken.
dan zal ik meschien weg gaan uit deze site anders blijf ik jullie tegenwerken dag en nacht.

Als de mensen andere geloven met respect behandelden dan zou er geen haat zij maar vrede en liefde .

maar helaas heb je HAATZAAIERS NET ZOALS TEVA TEFF ; EN ~MOSLIMTERRORIST, ze naam zegt het al een moslim die terrorist is kan geen eens net of je zeft zachthard , islam betekent onderwerpen aan de wil van god en terrorist is iemand die verderf zaait.
islam is vrede terrorist is oorlog
hij veraadt zich zelf hoe dom kan je zijn.

JULLIE ZIJN ECHT LAAG:

In naam van God, de Barmhartige, de Genadevolle.

1. Alif Laam Miem.

2. Dit is het volmaakte Boek, daaraan is geen twijfel, een gids voor de godvrezenden.

3. Die in het onzichtbare geloven en het gebed houden en die weldoen met hetgeen Wij hun hebben geschonken.

4. En die geloven in hetgeen je is geopenbaard en in hetgeen vóór je is geopenbaard, en een standvastig vertrouwen hebben in dat wat komen zal.

5. Zij zijn het, die de leiding van hun Heer volgen en zullen slagen.

6. Zeker, zij die (de waarheid) verwerpen, het is hun om het even, of je hen waarschuwt of niet - zij zullen niet geloven.

7. God heeft hun hart en oren verzegeld en over hun ogen is een sluier en hen wacht een zware straf.

8. En er zijn mensen, die zeggen: "Wij geloven in God en in de laatste Dag, hoewel zij geen gelovigen zijn."

9. Zij trachten God en de gelovigen te bedriegen, zij misleiden echter niemand dan zichzelf en beseffen dat niet.

10. Er is een ziekte in hun hart en God heeft die ziekte verergerd; er wacht hen een pijnlijke straf, omdat zij plachten te liegen.

11. Wanneer hun wordt gezegd: "Richt geen onheil op aarde aan" dan zeggen zij: "Wij zijn slechts vredestichters".


Ik zal nooit van mijn geloof afwijken ook al zou je de zon en de hemel naar me toe brengen, of een kogel op me kop richten.

Hoe deze man denkt zo denk ik ook HEM en mij kan je vergelijken kijk hier benenden kijk maar en kijk het helemaal en niet zo als teva teff,
zij is hoogmoedig , arrogant , jaloers en een haatzaaier onruststoker tussen de moslims en andere groeperingen.
volgens mij woont ze bij veel marokkenen of turken die haar onrecht hebben aangedaan.
probeert ze nu stoer te doen op deze site .

Schaam je rot teva teff.
Voorzeker, zij, die de tekenen van God verwerpen, zullen een strenge straf ontvangen; God is machtig, de Heer der Vergelding
Gebruikersavatar
nimda
Berichten: 336
Lid geworden op: za mar 03, 2007 6:42 am

Bericht door nimda »

nimda schreef:@mohyouknow19

Voor je weer in een hysterische woedeaanval overgaat, waar een kleuter nog wat van kan leren, zou je beter de islam beter leren kennen ipv je alleen maar te baseren op een propagandafilmpje.

1) Het verhaal van de lafhartige mood op Asma Bint Marwan opgedragen door de pedofeet is in een Sirah vermeld:
Link
Zie ook Ibn Ishaq's "Sirah Rasul Allah"

2) Het verhaal van de lafhartige mood op Abu AFak opgedragen door de pedofeet is in de islamitische geschiedschrijving vermeld op verschillende plaatsen :
Link
Zie ook :
Ibn Ishaq, Sirat Rasul Allah ("The Life Of the Prophet of God"), p.675
en
Ibn Sa'd, Kitab al Tabaqat al Kabir (The book of The Major Classes), Volume 2, (2), p.32

3) Het verhaal van de lafhartige moord op 600-900 ongewapende gevangenen, de eerste genocide op Joden.
Link
Zie ook Ibn Hisham: de biografie van de profeet; deel 2 pag. 40 en 41

4) Het verhaal van Aisha, het 9-jarige kinderbruidje van de pedofeet.
Link
Zie ook:
Sahih Muslim Book 008, Number 3310
Sahih Bukhari Volume 7, Book 62, Number 64,65
Sunan Abu-Dawud Book 41, Number 4915, 4916 and 4917

5) Het verhaal waar de begeerten van de pedofeet op de vrouw van zijn aangenomen zoon (Zaynab bint Jahsh) opgewekt worden, en deze dwingt zijn vrouw te scheiden om met haar te kunnen trouwen.
Link
Zie ook Koran 33:36,37
en
Sahih Muslim, Book 008, Number 3330

enz. enz.

Dat al deze feiten in je propagandafilmpje niet voorkomen bewijst dat het propaganda was. Al deze feiten (en nog vele anderen, zoals bv. de vele verhalen over de overvallen op karavanen, de plunderingen en het verdelen van de buit) zijn afkomstig uit islamitische bronnen.
Doe aub een beetje opzoekingswerk ipv zomaar wat uit je nek te kletsen en andere mensen die wetenschappelijk onderzoek doen te overstelpen met een stortvloed van scheldwoorden.
M19, waarom zijn deze feiten, opgeschreven door moslims, niet opgenomen in je propagandafilm?

MMmmmmm?

(het geluid van krekels op de achtergrond)
mohyouknow19
Berichten: 437
Lid geworden op: ma apr 23, 2007 12:09 pm
Locatie: Zaandam
Contacteer:

Bericht door mohyouknow19 »

Ze proberen onze geloof zwart maken, afgunst en hoogmoed, jaloerzie en haatzaaiers

LA ILAHA ILLAH WA ASHADA MUHAMADU RASSULAH

DEZE WOORDEN BEREIKEN ZICH OVERAL.

IK ben blij dat ik moslim ben.

IK ben nog nooit zo gelukkig geweest in mijn leven .

Ik heb de islam verkozen boven alles, zelf boven mij zelf.

La ilaha illah wa ashadu ana muham

ZE KUNNEN ER NIET TEGEN , de saytan wil je niet zien op de rechte pad , de syhatan wil je meenemen.

ALlah uakbar .

de westen probeert de islam te bestrijden, maar de islam zal zich verkondigen in het westen en oosten in de noorden en zuiden..
kijk de groei van moslims in china alleen al dat zegt genoeg.
De islam zal winnen want god staat achter ons de gelovigen.
Voorzeker, zij, die de tekenen van God verwerpen, zullen een strenge straf ontvangen; God is machtig, de Heer der Vergelding
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

mohyouknow19 schreef: De islam zal winnen want god staat achter ons de gelovigen.
Is Israël daar een schoolvoorbeeld van?
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
Aidan
Berichten: 49
Lid geworden op: wo aug 02, 2006 11:23 am
Locatie: Antwerpen

Bericht door Aidan »

Hoi Mohyouknow19,
mohyouknow19 schreef:Ik heb niks te zeggen tegen jullie, ik zal me niet verlagen naar jullie nivo,

Ik heb veel tekst geschreven en niemand van jullie kon dit tegenwerken.

zware afgunst , Jaloerzie.
Ik hou van mijn geloof en ik ben geboren als moslim en niet bekeerd.
onthoudt dat ik geef nu lezingen over de islam .
aan jongeren om ze over ons geloof te vertellen.
Ik heb zelf , de ongelovigen uitgedaagd om een dischussie over geloof maar ze konden niet
Heb je ook mijn post gelezen ? Ik hoop dat je alleszins niet de indruk had dat ik je wou beledigen...
Aidan schreef: Hoi Mohyouknow19,

Ik zie dat je intenties goedbedoeld zijn…

Het is belangrijk dat we bewust worden van de échte aard van alle dingen,dat we ze accepteren en dat we ons niet laten verblinden door egoïstische verlangens,dromen en illusies. Hoe groot jouw overtuiging ook mag zijn,een bescheiden iemand roept het eigen ‘geloof’ niet uit tot absolute waarheid. Vergeet niet dat veel mensen praten over Gods woord terwijl het eigenlijk hun eigen interpretatie is uit een boek dat door de speling van het lot als de wil van God wordt beschouwd. Hoe kan iemand die verblind wordt door eigen interpretaties de werkelijke aard van de dingen op een hoger niveau aanschouwen ?

Religie stimuleert de mens niet om zelf bewust te worden van de waarde van juist handelen maar dwingt zijn volgelingen in een bepaald patroon. Ik wens jouw Godsbeeld niet te verwerpen maar men moet zich afvragen of het wel nodig is om een God ter vereren om in zijn/haar gratie te vallen. De geloofsbelevenis van ieder mens is uiteindelijk niet meer dan een persoonlijke zaak. Ernaar streven een goed mens te zijn wordt door religie niet bevorderd wanneer we niet voor onszelf leren denken en zelf niet de verantwoordelijkheden leren nemen voor onze handelingen. Het is belangrijk dat we als individu beseffen wat juist is en wat niet,wat nodig is en wat overbodig is. Dat kan je door jezelf in vraag te stellen, door je acties te observeren, door te kijken en te luisteren...

Na meer dan duizend jaar Islam en Christendom moeten we durven toegeven dat ze beiden als inspiratiebron gefaald hebben. Angst en liefde voor een God heeft al heel wat onschuldig bloed doen vloeien. Wij mensen zijn simpelweg te beperkt om een mogelijke boodschap van God in vrede te verspreiden. Die beperking zorgt voor misbruik en misinterpretaties. Het is eerder een middel geweest om te moorden en te verdrukken. Als je de verantwoordelijkheid wil dragen om de enige waarheid te verkondigen dan moet je in staat zijn je ego op te offeren. Aangezien iedere Godsdienst verwachtingen heeft zoals ‘erin geloven’ helpt het ons daarbij niet. Of een God die buiten mijn realiteit staat bestaat of niet is hier op aarde in mijn realiteit voor mij van geen belang. Dat anderen erin willen geloven of niet is hun zaak maar wat ik absurd vind is dat de mensen blijven zoeken achter antwoorden in een Bijbel of een Koran terwijl ze de voor de handliggende antwoorden in de praktijk gewoon negeren wanneer actie moet ondernomen worden...

Met respect,
Aidan
Sta me toe er nog een kleinigheidje aan toe te voegen…

Op het forum wordt heel veel gebruik gemaakt van verzen om standpunten te verdedigen of argumenten kracht bij te zetten. Ik merk dat de moslims de meer negatieve verzen gaan verdedigen door bijvoorbeeld de vertaling uit het Arabisch in twijfel te trekken of als niet geheel correct te bestempelen. Ook de context waarin die verzen moeten gezien worden zou bij niet-moslims tot verkeerde interpretaties leiden. Aangezien zoiets weinig ruimte laat voor een eerlijke en waardevolle discussie over de inhoud van de Koran en de noodzaak van de Islam, onthoud ik mij meestal ook van het gebruik van verzen in mijn eigen posts. Ik zou het dan ook ten zeerste appreciëren mochten de moslims ook eens een keer met de eigen woorden hun geloof verwoorden en te antwoorden op de inhoud van een post zelf in plaats van een vers neer te plakken die voor de niet-moslim de absolute waarheid moet voorstellen…

Met respect,
Aidan
When we're deluded there's a world to escape. When we're aware there's nothing to escape.
mohyouknow19
Berichten: 437
Lid geworden op: ma apr 23, 2007 12:09 pm
Locatie: Zaandam
Contacteer:

Bericht door mohyouknow19 »

nimda schreef:
nimda schreef:@mohyouknow19

Voor je weer in een hysterische woedeaanval overgaat, waar een kleuter nog wat van kan leren, zou je beter de islam beter leren kennen ipv je alleen maar te baseren op een propagandafilmpje.

1) Het verhaal van de lafhartige mood op Asma Bint Marwan opgedragen door de pedofeet is in een Sirah vermeld:
Link
Zie ook Ibn Ishaq's "Sirah Rasul Allah"

2) Het verhaal van de lafhartige mood op Abu AFak opgedragen door de pedofeet is in de islamitische geschiedschrijving vermeld op verschillende plaatsen :
Link
Zie ook :
Ibn Ishaq, Sirat Rasul Allah ("The Life Of the Prophet of God"), p.675
en
Ibn Sa'd, Kitab al Tabaqat al Kabir (The book of The Major Classes), Volume 2, (2), p.32

3) Het verhaal van de lafhartige moord op 600-900 ongewapende gevangenen, de eerste genocide op Joden.
Link
Zie ook Ibn Hisham: de biografie van de profeet; deel 2 pag. 40 en 41

4) Het verhaal van Aisha, het 9-jarige kinderbruidje van de pedofeet.
Link
Zie ook:
Sahih Muslim Book 008, Number 3310
Sahih Bukhari Volume 7, Book 62, Number 64,65
Sunan Abu-Dawud Book 41, Number 4915, 4916 and 4917

5) Het verhaal waar de begeerten van de pedofeet op de vrouw van zijn aangenomen zoon (Zaynab bint Jahsh) opgewekt worden, en deze dwingt zijn vrouw te scheiden om met haar te kunnen trouwen.
Link
Zie ook Koran 33:36,37
en
Sahih Muslim, Book 008, Number 3330

enz. enz.

Dat al deze feiten in je propagandafilmpje niet voorkomen bewijst dat het propaganda was. Al deze feiten (en nog vele anderen, zoals bv. de vele verhalen over de overvallen op karavanen, de plunderingen en het verdelen van de buit) zijn afkomstig uit islamitische bronnen.
Doe aub een beetje opzoekingswerk ipv zomaar wat uit je nek te kletsen en andere mensen die wetenschappelijk onderzoek doen te overstelpen met een stortvloed van scheldwoorden.
M19, waarom zijn deze feiten, opgeschreven door moslims, niet opgenomen in je propagandafilm?

MMmmmmm?

(het geluid van krekels op de achtergrond)

Eindelijk kom je met iets goeds ik zal het onderzoeken je hoort snel van mij .

vriendelijke groeten mohyouknow ik ga gelijk aan de slag.

bedankt dat je met boeken en feiten komt zo wil ik discusieren en je kan gewoon profeet zeggen je hoeft geen pedofeet te zeggen dat vindt jij meschien maar ik niet.
laten we gewoon op een normale manier discusieren en niet schelden en vloeken, oke

nogmaals met vriendeljke groeten mohyouknow19
Voorzeker, zij, die de tekenen van God verwerpen, zullen een strenge straf ontvangen; God is machtig, de Heer der Vergelding
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Mo19: en wij zullen blijven jullie uitdagen , wat je ook doet jullie kunnen er niet tegen ik blijf hier tot dat jullie rechtvaardig en eerlijk werken.
dan zal ik meschien weg gaan uit deze site anders blijf ik jullie tegenwerken dag en nacht.
Mo... wat bedoel je met "rechtvaardig en eerlijk werken?
Amorele atheistische nitwit
mohyouknow19
Berichten: 437
Lid geworden op: ma apr 23, 2007 12:09 pm
Locatie: Zaandam
Contacteer:

Bericht door mohyouknow19 »

mohyouknow19 schreef:
Dit zal je niet meer horen over de film heb je niks meer tezeggen en over de moord op Asma en Abu ' Afak. en de gencocide dit weerlegd al jullie leugens over de islam.
de waarheid is verdraagzaam als je begrijpt ik heb namelijk bewijs.
dat dit niet waar kan zijn .


IK ZELF DENK DAT HIER DE DISCUSSIE OVER DE ISLAM ZAL OPHOUDEN WANT IK HEB NAMELIJK BEWIJS:
Ik zal bewijs zoeken over het geloof totdat ik niet meer kan want wat god zond is perfect kijk alleen naar de schepping van de hemelen en de aarde . dan weet je genoeg dit verhaal spreekt alles tegen wat jij beweert.

De Moord van Abu ' Afak: Waar is Isnad?

Volgens Ibn Sa'd en Ibn Ishaq, was Abu ' Afak een 120 jaar oude Joodse mens die Prophet (P) mondeling had misbruikt, zodat lanceerden de laatstgenoemden een inval onder het bevel van Salha Ibn ' Umar om hem te doden. Wij weten dat Ibn Ishaq in de 2de helft van de 2de eeuw na Hijra leefde, evenals al-Waqi waarvan Ibn gestorven Sa'd (230 A.H.) het verhaal van Abu ' Afak kopieerde.

Zoals hierboven verklaard, moet de ketting van verslaggevers van het verhaal van ooggetuigen van de gebeurtenis tot Ibn Ishaq of al-Waqi worden onderzocht en worden geverifieerd. Zo, is onze wettige vraag: waar is isnad (d.w.z., ketting van verslaggevers)?

Jammer genoeg, verstrekken de verwijzingen van Sahih dergelijke informatie niet. Eigenlijk, worden wij verteld dat dit verhaal geen isnad bij allen heeft; noch had Ibn Ishaq (of zijn discipel Ibn Hisham) noch al-Waqi (of zijn discipel Ibn Sa'd) een dergelijk ding verstrekt! In dit geval, wordt het verhaal geschat door hadithgeleerden als "…of geen basis", erop wijzend dat het de laagste graad van kritiek betreffende zijn isnad heeft bereikt. Dit is in feite een juiste wetenschappelijke positie omdat wij een dergelijk problematisch verhaal zonder bewijsmateriaal niet kunnen goedkeuren.

Kortom, hebben wij geen verplichting om een dergelijk ongefundeerd verhaal — goed te keuren; volgens wetenschappelijke criteria van hadithkritiek — welke vreemd in de 2de helft van de 2de eeuw na Hijra was verschenen. Wij worden daarom verplicht om het verhaal van de moord van Abu ' Afak door Salha Ibn ' Umar bij het bevel te verwerpen Prophet?s.

De Moord van Asma ': Ware Verhaal of Vervalsing?

Fundamenteel is de last dat Prophet (P) tot de moord van Asma ' opdracht had gegeven toen zij hem met haar poezie beledigde. Aangezien het gewoonlijk het geval is waar de geschiedenis van Islam en het karakter van Prophet (P) betrokken is, wordt het verlaten aan de Moslims om wat licht op authenticiteit van het verhaal te werpen waarin dit incident door de bronnen wordt gemeld en opleidt de missionarissen in kwesties zij geen aanwijzing waarover hebben.

Het verhaal van de moord van Asma ' bint Marwan wordt vermeld door Ibn Sa'd in Kitab bij-Tabaqat al-Kabir 3 en door de auteur van kinz-ul-'Ummal onder nummer 44131 wie het aan Ibn Sa'd, Ibn ' Adiyy en Ibn ' Asaker toeschrijft. Wat interessant is is dat Ibn ' Adiyy het in zijn boek al-Kamel op gezag van Ja'far Ibn Ahmad Ibn Muhammad Ibn As-Sabah op gezag van Muhammad Ibn Ibrahim Ash-Shami op gezag van Muhammad Ibn Al-Hajjaj Al-Lakhmi op gezag van Mujalid op gezag van as-Shu'abi op gezag van Ibn ' Abbas vermeldt, en voegde dat toe

…this isnad (ketting van verslaggevers) wordt niet verteld op gezag van Mujalid maar door Muhammad Ibn Al-Hajjaj en zij allen (andere verslaggevers in de ketting) beschuldigen Muhammad Ibn Al-Hajjaj van het smeden van het. 4

Het wordt ook gemeld door Ibn al-gawzi in al-'Ilal 5 en is vermeld onder andere ontsierde rapporten. Zo volgens zijn isnad is het rapport gesmeed - omdat één van zijn verslaggevers voor het vervaardigen hadith bekend is. Vandaar, wordt een dergelijk verhaal verworpen en is beter van wordt gezet in het afval kan.

Prophetic Houding ten opzichte van Vrouwen en Oude Mannen in Oorlog

Hier gaan wij authentieke Sunnah van Heilige Prophet (P) betreffende vrouwen en oude mannen in oorlog bespreken. Geen ongefundeerde of gesmede rapporten worden hier toegestaan; wij zullen slechts authentieke rapporten tonen.

Kortom, belemmert authentieke Sunnah van Prophet (P) de moord van vrouwen in oorlog.

De vertelde bak Malik van Ana: Een Joodse vrouw bracht een vergiftigd (gekookt) schaap voor Prophet die van het at. Zij werd gebracht aan Prophet en hij werd gevraagd, "zullen wij haar?" doden Hij zei, "Nr." Ik bleef het effect zien van het vergift op het gehemelte van de mond van Apostle God?s. 6

Prophet (P) weigerde om een vrouw te doden die opzettelijk probeerde om hem te vergiftigen, maar de Christelijke missionarissen, door een vervaardigd verhaal te gebruiken, wil ons geloven dat hij tot de moord van een vrouw opdracht gaf die hem slechts mondeling misbruikte.

Vertelde Ibn ' Umar: De boodschapper van God (de vrede is op hem) zag corpse van een vrouw die in één van de invallen was gedood, en hij keurde het af en verbood de moord van vrouwen en kinderen. 7

Wegens dit verbod, geleerden van Abu Hanifah madhab (school van gedachte) hebben verklaard dat apostate de vrouwen niet moeten worden gedood omdat Prophet (P) de moord van vrouwen verbood, en aangezien het verbod het omvat apostate vrouwen algemeen is. 8

Zelfs daarna de Prophet's nalating, blijft zijn Sunnah die door de Moslims wordt bewaard:

Abu Bakr adviseerde Yazid: "Ik adviseer u tien dingen: Dood vrouwen of kinderen of geen oude, zwakke persoon. Verminder geen vruchtendragende bomen. Vernietig geen gewoonde in plaats. Slacht schapen of geen kameel behalve voedsel. Brand geen bijen en verspreid hen niet. Steel niet van booty, en niet ben laf." 9

Conclusie

Westelijke Orientalist Bernard Lewis neemt nota van dat

Van een vroege datum erkenden de Moslimgeleerden het gevaar van valse verklaring en vandaar valse doctrine, en ontwikkelden een gedetailleerde wetenschap voor het kritiseren van traditie. 10


Wij hebben hun wetenschappelijke methodologie gebruikt om de valse verhalen bloot te stellen die aan Prophet (P) over de zogenaamde moord van Abu ' Afak en Asma ' bint Marwan worden toegeschreven. Het onderzoek van isnad (d.w.z., ketting van rapporten) heeft de onbetrouwbaarheid van beide verhalen geopenbaard. Ook, heeft een onderzoek van matn (d.w.z., tekst) hun onvermijdelijke tegenspraak met krachtig authentieke tradities en vastgestelde Islamitische beginselen geopenbaard. ' Abd Rahman I. Doi had verklaard dat:

Wat betreft Matn, worden de volgende principes van kritiek van Hadith bepaald:

(1) Hadith zou niet met de tekst of het onderwijs van Qur'an of de toegelaten basisprincipes van Islam moeten strijdig zijn.
(2) Hadith zou niet tegen dictates van reden of wetten van aard en gemeenschappelijke ervaring moeten zijn.
(3) Hadith zou niet met de Tradities moeten strijdig zijn die reeds door autoriteiten als betrouwbaar en authentiek door alle principes toe te passen zijn goedgekeurd.
(4) Hadith die het lof en de voortreffelijkheid van om het even welke stam, plaats of personen zingt zou over het algemeen moeten worden verworpen
(5) Hadith die de data en de minieme details van de toekomstige gebeurtenissen bevat zou moeten worden verworpen.
(6) Hadith die sommige opmerkingen van Prophet bevatten die niet in overeenstemming met het Islamitische geloof van Prophethood en de positie van Heilige Prophet zijn of dergelijke uitdrukkingen zoals niet aan hem kan geschikt zijn zouden, moeten worden verworpen. 11

Maar de critici kunnen een bezwaar hebben: als deze verhalen vals zijn, dan waarom zij worden vermeld in Islamitische verwijzingen in de eerste plaats? In reactie, hebben wij vroeger de positie van geleerde Moslimgeleerden naar deze verwijzingen in de biografieën getoond, de waarvan auteurs gebruikten om honderden rapporten te vertellen zonder zich het controleren van hen of het baseren op ernstige kritiek. Deze bepaalde verhalen bewezen zelfs hun onwetenschappelijke methodologie omdat zij zonder isnad bij allen worden gemeld. Dit is uiterst onregelmatig van om het even welke respectable geleerde. Ibn Jarir bij-Tabari (224-310 A.H.) in zijn encyclopedisch boek van geschiedenis Tarikh al-Umam wa al-Mulid om vermelding van deze verhalen niet bij allen ondanks het feit dat te geven hij veel minder significante rapporten in zijn werk had vermeld.

Vandaar, gebaseerd op het empirische bewijsmateriaal, kunnen wij daarom besluiten dat de zogenaamde "moord" van Abu ' Afak en Asma ' bint Marwan respectievelijk inherent vals is en was nooit gebeurd. Dit werpt zeker de moersleutel in het werk van de conclusies van de missionaris, dat op niets dan haat gebaseerd is, paranoia en de vreemdelingenhaat naar verkiest Apostle van God, Muhammad (P).

En Allah kent beste.



Ibn Kathir, al-Ba'ith al-Hadi (maktabat-ons-Sunnah, Kaïro, Egypte), p. 28 [rug]
Bernard Lewis, Islam in Geschiedenis (het Open Publiceren van het Hof, 1993), blz. 104-105 [rug]
Ibn Sa'd, Kitab bij-Tabaqat al-Kabir, Volume 1, blz. 27-28 [rug]
Ibn ' Adiyy, al-Kamel, Volume 6, p. 145 [rug]
Ibn al-gawzi, al-'Ilal, Volume 1, p. 279 [rug]
Sahih al-bukhari, Volume 3, Bk. 47, Nr. 786 [rug]
Ibid., Volume 4, Bk. 52, Nr. 257 & 258, zien ook Mutta Malik, Boek 21, Sectie 3, Nummer 9 [rug]
Al-Hasafky, Sharh advertentie-durr-Gr-Mukhtar, Volume 1, p. 483 [rug]
Mutta Malik, Boek 21, Sectie 3, Nummer 10 [rug]
Bernard Lewis, op. CIT., pp.104-105 [rug]
' Abd Rahman I. Doi, Inleiding aan Hadith (A.S. Nordeen, 2001

Met vriendelijke groeten mohyouknow19,

Kom met alles wat je wilt ik zal je tegenspreken en je fouten corrigeren en de rechtvaardigheid en eerlijkheid volgen,

Met vriendelijke groeten mohuouknow19.

Ohja en als jullie iets willen weten over de islam ik ben bereidt om jullie het te vertellen.
Ik zal daarin ook me best doen, ik hou van de rechtvaardigen .
Voorzeker, zij, die de tekenen van God verwerpen, zullen een strenge straf ontvangen; God is machtig, de Heer der Vergelding
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Het is geen bewijs.
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Het is sowieso niet leesbaar, heel slecht nederlands, geen touw aan vast te knopen. En het bewijs, waar is dat? Zeker zoek, want ik zie het niet. Waarschijnlijk vertaald met babelfish van een engelstalige islamitische site, even zoeken:
Voila:http://www.answering-christianity.com/k ... illing.htm
of http://www.geocities.com/noorullahwebsi ... -kill.html
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

mohyouknow19 schreef:
Monique schreef: Mo19....Islamleer?
Jullie kunnen dit ook niet beantwoorden? :cry:
ik begrijp niet wat je precies bedoelt met dat moslimvrouwen meer rechten hebben dan jij .
Volgens mij heb ik duidelijk gezegd wat ik bedoel?
Wat is er niet te begrijpen aan: "Ik vraag er maar 1... meer niet... 1 miezerig rechtje uit die lange lijst van rechten die ik niet heb." ?
De profeet(vzmh) zij mannen en vrouwen hebben even veel rechten .maar ze moeten wel het verbond met Allah (sbht) nakomen.
Dan zal het hem wel zitten in dat "verbond met allah".
Ik heb namelijk geen verbond met allah...ben dus geen moslima en heb dus (kennelijk) minder rechten dan aan moslima.
Dus... 1 recht dat ik niet heb en een moslima wel, aub ?

Dat gedichtje geeft geen antwoord op mijn vraag.

Ik zal nog even een uitleg geven van mijn vraag (de zoveelste keer, het staat al tig keer op FFI en een uitgebreide uitleg in DIT topic), in de hoop dat het dit keer eens NIET genegeerd wordt.
Ik vraag dit dus omdat de claim van moslims niet begrijp die stelt dat de islam vrouwen rechten gegeven hebben waar een kafir vrouw slechts van kan dromen. Dat moslima's zeggen dat ze mede moslima zijn doordat ze meer rechten hebben dan wanneer ze kafir zouden zijn. Dat moslims claimen dat de islam vrouwen "bevrijdt" etc etc..

Ik wil daar dan graag 1 voorbeeldje van hebben.

Is dat teveel gevraagd? Ik theorie klinkt het allemaal heel leuk en aardig maar uiteraard is alleen de PRAKTIJK die telt.
Dus....1 voorbeeldje slecht.
Dank u.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

mohyouknow19 schreef:
(1) Hadith zou niet met de tekst of het onderwijs van Qur'an of de toegelaten basisprincipes van Islam moeten strijdig zijn.
(2) Hadith zou niet tegen dictates van reden of wetten van aard en gemeenschappelijke ervaring moeten zijn.
(3) Hadith zou niet met de Tradities moeten strijdig zijn die reeds door autoriteiten als betrouwbaar en authentiek door alle principes toe te passen zijn goedgekeurd.
(4) Hadith die het lof en de voortreffelijkheid van om het even welke stam, plaats of personen zingt zou over het algemeen moeten worden verworpen
(5) Hadith die de data en de minieme details van de toekomstige gebeurtenissen bevat zou moeten worden verworpen.
(6) Hadith die sommige opmerkingen van Prophet bevatten die niet in overeenstemming met het Islamitische geloof van Prophethood en de positie van Heilige Prophet zijn of dergelijke uitdrukkingen zoals niet aan hem kan geschikt zijn zouden, moeten worden verworpen.
Ik hoop dat je het inziet, moh, maar hadith verwerpen omdat het de moslimgemeenschap niet uitkomt maakt deze gemeenschap wat dat betreft dus wel ongeloofwaardig.

mohyouknow19 schreef:Kom met alles wat je wilt ik zal je tegenspreken en je fouten corrigeren en de rechtvaardigheid en eerlijkheid volgen,
Tegenspreken om tegen te spreken getuigt absoluut niet van eerlijkheid en ook niet rechtvaardigheid.

mvg,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
mohyouknow19
Berichten: 437
Lid geworden op: ma apr 23, 2007 12:09 pm
Locatie: Zaandam
Contacteer:

Bericht door mohyouknow19 »

Aidan schreef:Hoi Mohyouknow19,
mohyouknow19 schreef:Ik heb niks te zeggen tegen jullie, ik zal me niet verlagen naar jullie nivo,

Ik heb veel tekst geschreven en niemand van jullie kon dit tegenwerken.

zware afgunst , Jaloerzie.
Ik hou van mijn geloof en ik ben geboren als moslim en niet bekeerd.
onthoudt dat ik geef nu lezingen over de islam .
aan jongeren om ze over ons geloof te vertellen.
Ik heb zelf , de ongelovigen uitgedaagd om een dischussie over geloof maar ze konden niet
Beste Aidan ik begrijp hoe je erover denkt maar je weet niet wat hiervoor af is gegaan .
Ik denk dat je dat ook moet lezen zoals wat teva teff plaats.
ze zegt dat ik brabbel , en onzin schrijft terwijl ik dat met goede opgebouwde argumenten doe en bewijs.

Heb je ook mijn post gelezen ? Ik hoop dat je alleszins niet de indruk had dat ik je wou beledigen...

Uj weet niet welke post meschien dat ik het niet gelezen had .
Aidan schreef:
Hoi Mohyouknow19,
Ik zie dat je intenties goedbedoeld zijn…
Het is belangrijk dat we bewust worden van de échte aard van alle dingen,dat we ze accepteren en dat we ons niet laten verblinden door egoïstische verlangens,dromen en illusies. Hoe groot jouw overtuiging ook mag zijn,een bescheiden iemand roept het eigen ‘geloof’ niet uit tot absolute waarheid. Vergeet niet dat veel mensen praten over Gods woord terwijl het eigenlijk hun eigen interpretatie is uit een boek dat door de speling van het lot als de wil van God wordt beschouwd. Hoe kan iemand die verblind wordt door eigen interpretaties de werkelijke aard van de dingen op een hoger niveau aanschouwen ?

Beste vriend
Ik volg niks anders dan de koran en de suna overgeleverd door de metgezelen en bevestigd door de groote geleerden buchari en moeslim.
en dit zijn geen eigen interpertaties dit is wat jij beweerd .
de islam is 1 Ummah,
maar helaas heb je mensen die in de naam van Allah vechten en niet voor Allah.
ik ben iemand die voor Allah en de profeet vecht , met woorden of met daden, lezingen geven, mijn geloof kenbaarmaken, leugens tegenspreken en corrigeren.
zie je niet zelf ik neem het op tegen 5 gasten op dit forum

ze mogen zeggen wat ze willen ik heb daar respect voor maar als ze gaan beledigen dan houdt het op is gewoon zware afgunst en dat weet je zelf ook, moge allah mij leiden op het rechte pad (amin).


Religie stimuleert de mens niet om zelf bewust te worden van de waarde van juist handelen maar dwingt zijn volgelingen in een bepaald patroon. Ik wens jouw Godsbeeld niet te verwerpen maar men moet zich afvragen of het wel nodig is om een God ter vereren om in zijn/haar gratie te vallen. De geloofsbelevenis van ieder mens is uiteindelijk niet meer dan een persoonlijke zaak. Ernaar streven een goed mens te zijn wordt door religie niet bevorderd wanneer we niet voor onszelf leren denken en zelf niet de verantwoordelijkheden leren nemen voor onze handelingen. Het is belangrijk dat we als individu beseffen wat juist is en wat niet,wat nodig is en wat overbodig is. Dat kan je door jezelf in vraag te stellen, door je acties te observeren, door te kijken en te luisteren...

God bestaat , het woord van god bestaat, de tekenen van god bestaan.
En god heeft dat duidelijk gemaakt lees de koran dan weet je genoeg beste aidan hier heb ik een link .


http://www.dekoraan.nl/surah/al-haaqah.htm?from=4

http://www.dekoraan.nl/surah/as-sajda.htm?from=2


Na meer dan duizend jaar Islam en Christendom moeten we durven toegeven dat ze beiden als inspiratiebron gefaald hebben. Angst en liefde voor een God heeft al heel wat onschuldig bloed doen vloeien. Wij mensen zijn simpelweg te beperkt om een mogelijke boodschap van God in vrede te verspreiden. Die beperking zorgt voor misbruik en misinterpretaties. Het is eerder een middel geweest om te moorden en te verdrukken. Als je de verantwoordelijkheid wil dragen om de enige waarheid te verkondigen dan moet je in staat zijn je ego op te offeren. Aangezien iedere Godsdienst verwachtingen heeft zoals ‘erin geloven’ helpt het ons daarbij niet. Of een God die buiten mijn realiteit staat bestaat of niet is hier op aarde in mijn realiteit voor mij van geen belang. Dat anderen erin willen geloven of niet is hun zaak maar wat ik absurd vind is dat de mensen blijven zoeken achter antwoorden in een Bijbel of een Koran terwijl ze de voor de handliggende antwoorden in de praktijk gewoon negeren wanneer actie moet ondernomen worden...

Na meer dan duizend jaren kent de islam meer dan 1,3 biljoen volgenlingen , de christen meer dan 2 biljoen volgeling.
de woord van god is bewaardt gebleven kijk deze vers midden stuk tot einde zegt genoeg beste vriend.

http://www.dekoraan.nl/surah/as-sajda.htm?from=2


Met respect,
Aidan
Sta me toe er nog een kleinigheidje aan toe te voegen…
Op het forum wordt heel veel gebruik gemaakt van verzen om standpunten te verdedigen of argumenten kracht bij te zetten. Ik merk dat de moslims de meer negatieve verzen gaan verdedigen door bijvoorbeeld de vertaling uit het Arabisch in twijfel te trekken of als niet geheel correct te bestempelen. Ook de context waarin die verzen moeten gezien worden zou bij niet-moslims tot verkeerde interpretaties leiden. Aangezien zoiets weinig ruimte laat voor een eerlijke en waardevolle discussie over de inhoud van de Koran en de noodzaak van de Islam, onthoud ik mij meestal ook van het gebruik van verzen in mijn eigen posts. Ik zou het dan ook ten zeerste appreciëren mochten de moslims ook eens een keer met de eigen woorden hun geloof verwoorden en te antwoorden op de inhoud van een post zelf in plaats van een vers neer te plakken die voor de niet-moslim de absolute waarheid moet voorstellen


Ik vertel over de schepping, Allah de koran en de suna.
en ik blijf het erover hebben zij zijn degene die leugens toekenen aan ons geloof en lees het volgende goed wat ik schrijf.
en als er een conflict is tussen moslims en andere groeperingen, dan gaan we met elkaar in gesprek op een welgemanierde wijze en op een gerespecteerde wijze. en aan de hand van de wijze.

maar als een blijkt dat de persoon hardnekkig is en uit is op conflicten en ruzie en begint met gescheldt en getier.
dan lopen wij weg ,wij maken de waarheid (ons gelooft) bekent,aan de mensen. maar we gaan niet met hem zitten vechten we gaan ons niet verlagen tot zijn nivo.
dit is onze manage.wil je praten je bent welkom , kom .
maar laat je niet minachtend uit over andere mensen , praat op een gepaste manier gerespecteerde manier kom met je bewijzen.
zelfs god leert ons hoe wij een discussie moeten aangaan wij moeten met onze bewijzen kommen en niet alleen praten op basis van
verlangens ,van begeertes ,lusten noem het maar ,nee
ga de discussie aan met wie dan ook op een goede wijze.

Dus wij vermijden conflicten.

met vriendelijke groeten mohyouknow19

en wie leugens over ons geloof toekent die zullen wij weerlegen en tegenspreken.




Met respect,
Aidan
Voorzeker, zij, die de tekenen van God verwerpen, zullen een strenge straf ontvangen; God is machtig, de Heer der Vergelding
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Freya schreef:Het is sowieso niet leesbaar, heel slecht nederlands, geen touw aan vast te knopen. En het bewijs, waar is dat? Zeker zoek, want ik zie het niet. Waarschijnlijk vertaald met babelfish van een engelstalige islamitische site, even zoeken:
Voila:http://www.answering-christianity.com/k ... illing.htm
of http://www.geocities.com/noorullahwebsi ... -kill.html
Islambrabbelarij overtuigt niet.
Nu dit probleem: Hoe maak je dat M19 duidelijk?
Gebruikersavatar
nimda
Berichten: 336
Lid geworden op: za mar 03, 2007 6:42 am

Bericht door nimda »

M91 schreef:IK ZELF DENK DAT HIER DE DISCUSSIE OVER DE ISLAM ZAL OPHOUDEN WANT IK HEB NAMELIJK BEWIJS:
Je bewijs is niet meer en niet minder dan knip en plakwerk van een site die zelfs de authoriteit van een van de eerste en meest volledige biografen van de pedofeet in twijfel trekt: Ibn Ishaq

Hier heb je letterlijk, met taalfouten en onlogische uitspraken incluis je hele boeltje geplagieerd, zonder vermelding van bron:

http://www.bismikaallahuma.org/archives ... marwan/nl/

Vanaf ongeveer het midden van de pagina heb je alles klakkeloos gecopieerd (en waarschijnlijk nog niet eens gelezen ook, anders had je wat opzoekingen gedaan over de biografie van de pedofeet).

GAME OVER

PLAY AGAIN

INSERT COIN [ ]
mohyouknow19
Berichten: 437
Lid geworden op: ma apr 23, 2007 12:09 pm
Locatie: Zaandam
Contacteer:

Bericht door mohyouknow19 »

Ketter schreef:
mohyouknow19 schreef:
(1) Hadith zou niet met de tekst of het onderwijs van Qur'an of de toegelaten basisprincipes van Islam moeten strijdig zijn.
(2) Hadith zou niet tegen dictates van reden of wetten van aard en gemeenschappelijke ervaring moeten zijn.
(3) Hadith zou niet met de Tradities moeten strijdig zijn die reeds door autoriteiten als betrouwbaar en authentiek door alle principes toe te passen zijn goedgekeurd.
(4) Hadith die het lof en de voortreffelijkheid van om het even welke stam, plaats of personen zingt zou over het algemeen moeten worden verworpen
(5) Hadith die de data en de minieme details van de toekomstige gebeurtenissen bevat zou moeten worden verworpen.
(6) Hadith die sommige opmerkingen van Prophet bevatten die niet in overeenstemming met het Islamitische geloof van Prophethood en de positie van Heilige Prophet zijn of dergelijke uitdrukkingen zoals niet aan hem kan geschikt zijn zouden, moeten worden verworpen.
Ik hoop dat je het inziet, moh, maar hadith verwerpen omdat het de moslimgemeenschap niet uitkomt maakt deze gemeenschap wat dat betreft dus wel ongeloofwaardig.
Wij verwerpen de hadith niet wij moeten zeker maar dan ook zeker weten dat de profeet dit heeft gezegd en overgeleverd .
dus het moet geloofwaardig zijn en het is ook geloofwaardig want alleen wat echt is dat wordt laten zien en waar twijfel uit bestaat wordt verworpen .
neem alleen de uitspraken van imaam malik over hij zij namelijk als over een overlevering twijfel bestaat of niet sterk is wordt die verworpen .
alleen de sterke bewijzen , gelden want wij moeten zeker zijn dat dit de woorden zijn van mohammed (vzmh).
En hij vrede zij met hem zij degene die een leugen over mij vertelt kan verzekeren op een plekje in het vuur.


mohyouknow19 schreef:Kom met alles wat je wilt ik zal je tegenspreken en je fouten corrigeren en de rechtvaardigheid en eerlijkheid volgen,
Tegenspreken om tegen te spreken getuigt absoluut niet van eerlijkheid en ook niet rechtvaardigheid.

Wat jij vindt jouw feest , kom met argumenten en feiten.
als jouw leugens dat je toekent aan ons geloof echt zijn kom met bewijs.

Ik geloof er namelijk geen een haartje van jullie proberen zoveel schade aan ons geloof te berokken en de islam zwart te maken.
en dan kom jij vertellen tegen mij wie hier rechtvaardig is en eerlijk.

Het woord van god is de waarheid,

en degene die de vermaning volgen zij zullen slagen maar doe geen moeite god heeft in de koran geschreven.

Zeker, zij die (de waarheid) verwerpen, het is hun om het even, of je hen waarschuwt of niet - zij zullen niet geloven

Vriendelijke groeten mohyouknow19

mvg,
Ketter
Voorzeker, zij, die de tekenen van God verwerpen, zullen een strenge straf ontvangen; God is machtig, de Heer der Vergelding
mohyouknow19
Berichten: 437
Lid geworden op: ma apr 23, 2007 12:09 pm
Locatie: Zaandam
Contacteer:

Bericht door mohyouknow19 »

nimda schreef:
M91 schreef:IK ZELF DENK DAT HIER DE DISCUSSIE OVER DE ISLAM ZAL OPHOUDEN WANT IK HEB NAMELIJK BEWIJS:
Je bewijs is niet meer en niet minder dan knip en plakwerk van een site die zelfs de authoriteit van een van de eerste en meest volledige biografen van de pedofeet in twijfel trekt: Ibn Ishaq

Hier heb je letterlijk, met taalfouten en onlogische uitspraken incluis je hele boeltje geplagieerd, zonder vermelding van bron:

http://www.bismikaallahuma.org/archives ... marwan/nl/

Vanaf ongeveer het midden van de pagina heb je alles klakkeloos gecopieerd (en waarschijnlijk nog niet eens gelezen ook, anders had je wat opzoekingen gedaan over de biografie van de pedofeet).

JIJ game over


Waar is bewijs hier hij heeft de site zelf gegeven de bronvermelding staat onderaan.
en ik heb het gelezen en gekopieerd hoe wist ik anders dat dit over asma bint marwan ging.
heb ik dit niet eerst gelezen, hoe dom kan je zijn, wat ik denk echt dom,
En het is mijn lieve profeet (vzmh) .
maar je kan er niet tegen daarom ga je schelden )afgunst en hoogmoed niet anders verworden.

internetsite lees dit allemaal want dit is de waarheid niet de leugens van ongelovige mensen die de islam proberen te schadden en zwart proberen te maken moge jullie insallah rechtgelijden zijn.

Hij geeft zelf het goede voorbeeld door de site te openbaren aan de mensen , geluk dat je met helpt hier heb je de link


http://www.bismikaallahuma.org/archives ... marwan/nl/

Lees maar dit heb ik gekopieerd, bronvermelding, feiten en alles staat erbij met vriendelijke groeten mohyouknow19


kom met alles wat je wilt ik ben namelijk nooit game over .
ik kan fouten maken , iedere mens maakt namelijk fouten .
en ik verbeter het dan weer gewoon .

Play the next time better

met vriendelijke groeten mohyouknow19
Laatst gewijzigd door mohyouknow19 op wo mei 02, 2007 11:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Voorzeker, zij, die de tekenen van God verwerpen, zullen een strenge straf ontvangen; God is machtig, de Heer der Vergelding
Vreemdeling
Berichten: 48
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 10:55 pm

Bericht door Vreemdeling »

Monique schreef:
Monique schreef:Mijn vraag is dus niet zo vreemd en moet al helemaal niet moeilijk te beantwoorden zijn... immers... een stokpaardje van moslims id de claim dat moslima's meer rechten hebben dan ik.
Ik vraag er maar 1... meer niet... 1 miezerig rechtje uit die lange lijst van rechten die ik niet heb.
Waarom moeten moslims mij het antwoord schuldig blijven?

Kun jij mij hierop antoord geven?
Of... misschien islamleer met zijn geleerden?
Ik wacht al jaren.. :cry:
Mo19....Islamleer?
Jullie kunnen dit ook niet beantwoorden? :cry:
Ik als Moslimvrouw zou jij vraag kunnen beantwoorden. De Islaam geeft de vrouw heel veel rechten, een heel simpele is een stemrecht. Dat lijkt nu wel heel normaal in het westen om te stemmen. Maar dit was voor vrouwen pas mogelijk als eerste in Finland in 1906, een eeuw geleden pas! Voor moslimvrouwen was dit 1400 eeuwen geleden al het geval dat zij stemrecht gekregen, met de komst van de Islaam. Ik heb hier een rijtje opgesomt van de rechten die een moslimvrouw heeft, en vanwaar westerse vrouwen enkel van kunnen dromen. Al deze zaken hieronder zijn gebasseerd op bronnen vanuit de Islaam, en dus authentiek.

Dit zijn enkele rechten, die de Moslimvrouwen hebben!

1. Het RECHT en de plicht om onderwijs te verwerven.

2. Het RECHT haar eigen onafhankelijk bezit te hebben.

3. Het RECHT te werken [ baan of zaken ] om geld te verdienen, dat zij
het houdt.

4. Het RECHT op gelijke beloning voor gelijke akte en/of het werk.

5. Het RECHT haar mening te geven.

6. Het RECHT te debatteren en\of verdedigen van haar doel of haar advies ten gehore brengen

7. Het RECHT sinds 1.421 jaren te stemmen.

8. Het RECHT op voorzieningen van haar echtgenoot voor al haar behoeften
en meer.

9. Het RECHT huwelijksvoorwaarden van haar keus te bespreken.

10. Het RECHT scheiding uit haar echtgenoot te verkrijgen, zelf omdat zei hem eenvoudig niet mag. In Islam is de scheiding veronderstelt een laatste redmiddel te zijn.

11. Het RECHT om al haar eigen geld te houden. (Zij is niet verantwoordelijk voor onderhoud van familie).

12.Het RECHT om seksuele tevredenheid van haar echtgenoot te krijgen

13.Het RECHT op zeggenschap van haar de kinderen te krijgen in het geval van scheiding (tenzij zij hen om geldige redenen niet kan opvoeden).

14.Het RECHT om een echtgenoot te kiezen van haar keus.

15.Het RECHT om te weigeren van een voorgesteld en/of uitgehuwelijkt worden.

16. Het RECHT te hertrouwen na een scheiding of na het overlijden van haar man.



VRIJSTELLINGEN DIE AAN VROUWEN IN BEPAALDE OMSTANDIGHEID WORDEN GEGEVEN.
De vrouwen zijn vrijgesteld van:

1. Het vasten als zij zwanger is, nog borstvoeding moet geven of menstrueert.
2. Bidden wanneer zij menstrueert of nog als zij nog bloed na de bevalling.
3. De verplichting om gemeenschappelijke gebeden in de moskee op Vrijdagen bij te
wonen.
4. Zij zijn niet verplicht om als militairen aan de defensie van Islam
deel te nemen, hoewel zij niet verboden om zijn dit te doen.

Maar in normale omstandigheden worden zij toegestaan om alle dingen te doen dat de mannen doen.

Zelfs wanneer zij menstrueren, op speciale dagen, zoals de twee Eid feesten, worden zij nog toegestaan om naar de gebeden te komen, en menstruerende vrouwen kunnen aan de meeste activiteiten van de Hajj bedevaart mee te doen.

De Islamitische wetten vereist niet dat de vrouwen tot huishoudelijke plichten zouden moeten worden beperkt.

De moslim vrouwen hebben [ en zijn eveneens ] leide Islamitische provincies [ en staten eveneens ], zoals Arwa bint Ahmad, die als gouverneur van Yemen onder Fatimid Khalifahs diende in de vijfde en zesde eeuw.

Noem een andere godsdienst, politieke theorie, of filosofie die een dergelijke algemeenheid aan vrouwen geeft door haar totale controle van haar leven en zaken te geven.?????????
Plaats reactie