'Heeft u gedroomd van een Man in het wit?'

Dit forum is alleen bedoeld voor getuigenissen van ex Moslims en de moderator heeft het recht zonder enige voorkennis alle off-topic threads verplaatsen in daarvoor bestemde folders.
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

@nadia de intellectueel,

Er wordt hier zovaak vinger gewezen naar anderen en de wandaden en het rotzooi van Christenen worden door de leden hier ook vaak goedgepraat met achterlijke "argumenten".
Zelfreflectie mag wel, is gezond. Ik zeg niet dat het niet bij andere religies niet voorkomen, maar binnen het Christendom is dit een zeer vaak voorkomend verschijnsel. Dit is gewoon een feit.

Ik heb eerder heel uitvoerig de Goddelijke Drieëenheid uitgelegd, en weet dat zelfs veel beter dan een standaard Christen.
Zoiets staat niet in de Bijbel en geen één profeet van God heeft God in 3 Personen uitgedragen. Dit is de leer van de anti-christ.

Salaam,
Serdar.
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

Serdar,

Jij moet ophouden met dat getreiter van NADIA DE INTERLECTUEEL.
JIj kunt niet meer dan op mijn persoon in te gaan en daar heb ik nu onderhand genoeg van.

Ik schakel nu de moderator in want je bent al een paar keer zo bezig geweest.
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

nadia schreef:Serdar,

Jij moet ophouden met dat getreiter van NADIA DE INTERLECTUEEL.
JIj kunt niet meer dan op mijn persoon in te gaan en daar heb ik nu onderhand genoeg van.

Ik schakel nu de moderator in want je bent al een paar keer zo bezig geweest.
Ik vind je slim, mag ik dat niet uiten dan? :shock:
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Serdar schreef:
nadia schreef:Serdar,

Jij moet ophouden met dat getreiter van NADIA DE INTERLECTUEEL.
JIj kunt niet meer dan op mijn persoon in te gaan en daar heb ik nu onderhand genoeg van.

Ik schakel nu de moderator in want je bent al een paar keer zo bezig geweest.
Ik vind je slim, mag ik dat niet uiten dan? :shock:
Serdar, je sarcasme is makkelijk te herkennen. Ik ben er ook al het onderwerp van geweest.
Ik ken het soort van technieken al die Moslims gebruiken als ze een discussie te moeilijk vinden, dus ik trek eht me niet aan. Maar hou daarmee gewoon toch op.
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

@Ketter,

Er is geen sprake van discussie nu.
Discussie heb ik vaak zat gevoerd hier, maar wordt er moe van omdat mensen het niet willen begrijpen en monoloog verder willen gaan door hun eigen harde hoofd.
Ik discussier met mensen om dingen duidelijk te maken, niet om mensen proberen te overtuigen van mijn geloofbelijdenis of wat dan ook.
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

Serdar schreef:@nadia de intellectueel,

Er wordt hier zovaak vinger gewezen naar anderen en de wandaden en het rotzooi van Christenen worden door de leden hier ook vaak goedgepraat met achterlijke "argumenten".
Zelfreflectie mag wel, is gezond. Ik zeg niet dat het niet bij andere religies niet voorkomen, maar binnen het Christendom is dit een zeer vaak voorkomend verschijnsel. Dit is gewoon een feit.
Ik heb eerder heel uitvoerig de Goddelijke Drieëenheid uitgelegd, en weet dat zelfs veel beter dan een standaard Christen.
Zoiets staat niet in de Bijbel en geen één profeet van God heeft God in 3 Personen uitgedragen. Dit is de leer van de anti-christ.

Salaam,
Serdar.
bla bla bla....
waarom reageer jij niet op de wandaden die ik je aanreik wat zich binnen de islam gebeurt als we het over sexueel misbruik hebben.
kan het je geen moer schelen, zeg het dan gewoon want daar lijkt het wel op.
dus nogmaals, ook in de islam (moskee, moslims etc) neukt men onschuldige kinderen en niet zo'n beetje ook niet, ook dit is een feit,zeer waarschijnlijk veel meer dan waar dan ook op de wereld.
dat we dit niet dagelijks horen komt omdat door doofstomme moslims die het onderwerp sexueel misbruik niet op kaart willen zetten omdat dit de islam ten schande zou maken en ook dit is een feit.
over de 3 goden verhaal ga ik verder niet in, als jij het inderdaad
begrepen zou hebben dan zou jij het 3 goden verhaal veel en veel anders naar voren hebben gebracht, ook dit is een toetsbare feit.

over mij persoon, je praat nonsens met je "IK VIND JE SLIM MAG IK DAT NIET UITEN DAN".
dat weet jij heel goed.
Laatst gewijzigd door nadia op wo mei 02, 2007 9:06 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Serdar schreef:@Ketter,

Er is geen sprake van discussie nu.
Discussie heb ik vaak zat gevoerd hier, maar wordt er moe van omdat mensen het niet willen begrijpen en monoloog verder willen gaan door hun eigen harde hoofd.
Ik discussier met mensen om dingen duidelijk te maken, niet om mensen proberen te overtuigen van mijn geloofbelijdenis of wat dan ook.
Serdar,

Wij hebben een andere leefwereld dan jij. En als het over geloof gaat zit het nu éénmaal keihard in de mens ingebakken dat hij/zij dat niet snel opgeeft.

Wetenschappers hebben zelfs het gebied in de hersenen gevonden waar het zit.

Dus door "ons" harde hoofd, dat van jou en dat van mij, zal jij en zal ik niet snel geraken.

Dat inzicht alléén al geeft me al een ander zicht op religie dan jij. Jij ziet het als "de waarheid", ik zie het als een menselijk gebrek. Jij aanvaard alles in je kader van religie, ik ben agnost: ik aanvaard haast niets van supernatuurlijke uitlatingen.

Als je een beetje van de mensheid houdt, hou je daar rekening mee. Ik heb geleerd mensen te respecteren die hun geloof met vuur verdedigen. Ik vind dat beter dan mensen zonder principes. Verwacht alleen niet van mij dat ik je gelijk ga geven. Ik aanvaard alleen harde, wetenschappelijke argumenten of goed gefundeerde morele argumenten met duidelijk maatschappelijk bewijs dat het werkt. Tja, jij noemt dat "mierenneuken". :)

mvg,
Ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
nimda
Berichten: 336
Lid geworden op: za mar 03, 2007 6:42 am

Bericht door nimda »

nadia schreef:
Serdar schreef:
<onzin gesnipped>
bla bla bla....
waarom reageer jij niet op de wandaden die ik je aanreik wat zich binnen de islam gebeurt als we het over sexueel misbruik hebben.
kan het je geen moer schelen, zeg het dan gewoon want daar lijkt het wel op.
dus nogmaals, ook in de islam (moskee, moslims etc) neukt men onschuldige kinderen en niet zo'n beetje ook niet, ook dit is een feit,zeer waarschijnlijk veel meer dan waar dan ook op de wereld.
dat we dit niet dagelijks horen komt omdat door doofstomme moslims die het onderwerp sexueel misbruik niet op kaart willen zetten omdat dit de islam ten schande zou maken en ook dit is een feit.
over de 3 goden verhaal ga ik verder niet in, als jij het inderdaad
begrepen zou hebben dan zou jij het 3 goden verhaal veel en veel anders naar voren hebben gebracht, ook dit is een toetsbare feit.

over mij persoon, je praat nonsens met je "IK VIND JE SLIM MAG IK DAT NIET UITEN DAN".
dat weet jij heel goed.
In feite wordt pedofilie zelfs geinstitutionaliseerd in moslimlanden zoals saoudi-arabie:
de bron is in het duits, sorry:

http://www.islaminstitut.de/Nachrichten ... 6a6.0.html
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

nadia schreef:
Serdar schreef:@nadia de intellectueel,

Er wordt hier zovaak vinger gewezen naar anderen en de wandaden en het rotzooi van Christenen worden door de leden hier ook vaak goedgepraat met achterlijke "argumenten".
Zelfreflectie mag wel, is gezond. Ik zeg niet dat het niet bij andere religies niet voorkomen, maar binnen het Christendom is dit een zeer vaak voorkomend verschijnsel. Dit is gewoon een feit.
Ik heb eerder heel uitvoerig de Goddelijke Drieëenheid uitgelegd, en weet dat zelfs veel beter dan een standaard Christen.
Zoiets staat niet in de Bijbel en geen één profeet van God heeft God in 3 Personen uitgedragen. Dit is de leer van de anti-christ.

Salaam,
Serdar.
bla bla bla....
waarom reageer jij niet op de wandaden die ik je aanreik wat zich binnen de islam gebeurt als we het over sexueel misbruik hebben.
kan het je geen moer schelen, zeg het dan gewoon want daar lijkt het wel op.
dus nogmaals, ook in de islam (moskee, moslims etc) neukt men onschuldige kinderen en niet zo'n beetje ook niet, ook dit is een feit,zeer waarschijnlijk veel meer dan waar dan ook op de wereld.
dat we dit niet dagelijks horen komt omdat door doofstomme moslims die het onderwerp sexueel misbruik niet op kaart willen zetten omdat dit de islam ten schande zou maken en ook dit is een feit.
over de 3 goden verhaal ga ik verder niet in, als jij het inderdaad
begrepen zou hebben dan zou jij het 3 goden verhaal veel en veel anders naar voren hebben gebracht, ook dit is een toetsbare feit.

over mij persoon, je praat nonsens met je "IK VIND JE SLIM MAG IK DAT NIET UITEN DAN".
dat weet jij heel goed.
:sleeping:
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Serdar schreef:
nadia schreef:
Serdar schreef:@nadia de intellectueel,

Er wordt hier zovaak vinger gewezen naar anderen en de wandaden en het rotzooi van Christenen worden door de leden hier ook vaak goedgepraat met achterlijke "argumenten".
Zelfreflectie mag wel, is gezond. Ik zeg niet dat het niet bij andere religies niet voorkomen, maar binnen het Christendom is dit een zeer vaak voorkomend verschijnsel. Dit is gewoon een feit.
Ik heb eerder heel uitvoerig de Goddelijke Drieëenheid uitgelegd, en weet dat zelfs veel beter dan een standaard Christen.
Zoiets staat niet in de Bijbel en geen één profeet van God heeft God in 3 Personen uitgedragen. Dit is de leer van de anti-christ.

Salaam,
Serdar.
bla bla bla....
waarom reageer jij niet op de wandaden die ik je aanreik wat zich binnen de islam gebeurt als we het over sexueel misbruik hebben.
kan het je geen moer schelen, zeg het dan gewoon want daar lijkt het wel op.
dus nogmaals, ook in de islam (moskee, moslims etc) neukt men onschuldige kinderen en niet zo'n beetje ook niet, ook dit is een feit,zeer waarschijnlijk veel meer dan waar dan ook op de wereld.
dat we dit niet dagelijks horen komt omdat door doofstomme moslims die het onderwerp sexueel misbruik niet op kaart willen zetten omdat dit de islam ten schande zou maken en ook dit is een feit.
over de 3 goden verhaal ga ik verder niet in, als jij het inderdaad
begrepen zou hebben dan zou jij het 3 goden verhaal veel en veel anders naar voren hebben gebracht, ook dit is een toetsbare feit.

over mij persoon, je praat nonsens met je "IK VIND JE SLIM MAG IK DAT NIET UITEN DAN".
dat weet jij heel goed.
:sleeping:
Goede inhoudelijke reactie Serdar. Terwijl Nadia toch een behoorlijke aanklacht neer geschreven heeft tegen de islam!!!!!!!!!!!

Ik zou als ik jou was toch nog maar een poging wagen.
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

Serdar,


jij begon te wijzen met een feit dat kleine jongens door christenen sexueel misbruikt worden en dan kom ik met mijn menselijke reactie dat dit in en in fout is, (jammer dat jij dat niet uit jezelf doet) ik ben er dus grof op tegen en dat blijft ook zo, wie het ook doet.

Daarna begin ik jou aan te geven dat zulke wandaden zich ook binnen de islamitsche gemeenschap tot in de moskee toe gebeuren en dan ben je ineens ZUCHTIG, komaan zeg.
Ik lieg niet hier niet over, noch wil ik de islam zwart maken, dat doet de islam op heel veel andere punten zef al, de islam heeft mijn mening daar echt niet voor nodig.

Waar zijn je gegeven menselijke hersens en niet te vergeten je menselijke gevoelens gebleven als je na verschilende posten zo luchtig (zucht) doet over iets wat zeer onmenselijk is, zowel bij christenen als bij moslims en eigenlijk overal.

de moslims om mij heen zijn woest als ik ze vertel wat voor wandaden de vele moslimmannen er op nahouden en jij zucht !!
In en in diep triest sorry !!

jij bent toch een kerel met ballen, laat dat ook zien in positieve zin,Spreek je op zijn minst uit voor je medemoslimskids die helaas door doofstomme en blindziende zoals vele kop in het zand stekenden moslims zich gedragen.
Kinderen die het slachtoffer zijn van zulke wandaden interreseert je blijkbaar niet waar het nu op lijkt.
Dat moslimkinderen met bosjes verkracht worden doet je dus niks, meer kan ik niet uit je antwoorden halen.

Ook jij hebt misschien kinderen of gaat ze nog krijgen dus dat stoer gezucht van jou gaat je misschien ooit heel duur komen te staan.
"What comes around goes around"
Bijvoorbeeld waneer het je eigen kinderen gaat overkomen, wat ik je overigens niet toewens.

Als medemens vraag ik je dit en ik hoop dat het niet al te veel gevraagd is.

neem dus als je enigzins kan jou deel van de verantwoordelijkheid en geef op zijn minst een glasheldere en eerlijke mening over allerlei sexueel misbruik gebeurtenissen binnen het islamitisch gemeenschap wat zich zelf tot in de MOSKEE afspeelt.

Mvg
Nadia

@ Thanks Thomas..
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

@nadia,

Ik zeg toch dat het overal en bij elk groep en volk wel voorkomt?
Ook bij Moslims, ook bij Joden, ook bij Hindoestanen, ook bij Boedhisten, ook bij Jehova getuigen, ook bij Atheïsten..Bij iedereen wel..
Waar ik alleen op wilde doelen is dat het binnen de katholieke kerk schokkend vaak voorkomt.
Je kan je hoofd hiervoor niet in het zand steken, het is gewoon een harde feit. En nee, ik zeg ook niet dat het Christendom dit goedkeurt.

Salaam,
Serdar.
Gebruikersavatar
nimda
Berichten: 336
Lid geworden op: za mar 03, 2007 6:42 am

Bericht door nimda »

Serdar schreef:@nadia,

Ik zeg toch dat het overal en bij elk groep en volk wel voorkomt?
Ook bij Moslims, ook bij Joden, ook bij Hindoestanen, ook bij Boedhisten, ook bij Jehova getuigen, ook bij Atheïsten..Bij iedereen wel..
Waar ik alleen op wilde doelen is dat het binnen de katholieke kerk schokkend vaak voorkomt.
Je kan je hoofd hiervoor niet in het zand steken, het is gewoon een harde feit. En nee, ik zeg ook niet dat het Christendom dit goedkeurt.

Salaam,
Serdar.
Kan je aub de boedhisten buiten je nazistische oproep laten aub.

Wij ronselen niet, bedreigen niemand met hellevuur, of proberen niemand te verleiden met een hoerenkast met
72 hoeren, en 18 schandknapen. Als je moet braken, doe het aub thuis en vervuil internet niet met je vuiligheid.

en, Ja zolang er menselijke mensen zijn zal er weerstand zijn tegen je
ingebeelde god-tyran.

Getekend, de menselijke menselijkheid.
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

@nimda,

Kun je je achterlijke opmerkingen achter je laten?
Wellicht weten onreine polytheïsten zoals jij niks anders dan wat in hun lege hoofd is ingestampt door jullie kruisaanbidders.

Hoerenkast?
Het maatschappij waarin jij leeft is één grote hoerenkast, dus op zich is het Paradijs nog niet vreemd genoeg.
Wij hoeven tenminste niet te twijfelen wie onze vader is, zoals Westerse bastaardkinderen zoals jij.

Salaam,
Serdar.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Serdar schreef:@nimda,

Kun je je achterlijke opmerkingen achter je laten?
Wellicht weten onreine polytheïsten zoals jij niks anders dan wat in hun lege hoofd is ingestampt door jullie kruisaanbidders.

Hoerenkast?
Het maatschappij waarin jij leeft is één grote hoerenkast, dus op zich is het Paradijs nog niet vreemd genoeg.
Wij hoeven tenminste niet te twijfelen wie onze vader is, zoals Westerse bastaardkinderen zoals jij.

Salaam,
Serdar.
Mooi gezegd, Serdar.
Alleen jammer dat je turk en/of moslim moet zijn om dit mooi te vinden.
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

Wat zou je mooi moeten vinden als je een Turk/Moslim zou zijn?
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Serdar schreef:Wat zou je mooi moeten vinden als je een Turk/Moslim zou zijn?
Volgens mij vinden turken dit fijn om tegen normale nederlanders te zeggen.
Wij hoeven tenminste niet te twijfelen wie onze vader is, zoals Westerse bastaardkinderen zoals jij.
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

Teva Teff schreef:
Serdar schreef:Wat zou je mooi moeten vinden als je een Turk/Moslim zou zijn?
Volgens mij vinden turken dit fijn om tegen normale nederlanders te zeggen.
Wij hoeven tenminste niet te twijfelen wie onze vader is, zoals Westerse bastaardkinderen zoals jij.
Ik weet niet wat jij onder "normale" en "abnormale" Nederlanders verstaat..!
Wat Nederlanders fijn en heerlijk vinden om tegen Turken/Moslims te zeggen heb ik al genoeg ervaart. Onder andere ook hier op het forum.
Tja, of je het fijn vindt of niet. Helaas is het wel zo.

Een maatschappij waar het doodnormaal is om te gaan samenwonen zonder te trouwen, waar overspel doodnormaal is, en waar het ook doodnormaal is en dat ze zelfs daarover trots mee opscheppen dat een jongen of een meisje met hoeveel X aantal meisjes/jongens in bed heeft gelegen en ze de tel niet meer bij kunnen houden..
De vader van het meisje thuis rustig en op zijn gemak zijn krant leest terwijl zijn dochter een trio uitoefent in haar kamer met 2,3 jongens tegelijk..Tja..
Een maatschappij dat mensen dom en achterlijk vindt, omdat ze zulke dingen fout en onjuist vinden..
Van zulken zou ik liever niet de zoon willen zijn, en dat meen ik echt serieus..
Tja, triest helaas, maar ze kiezen er zelf voor, voor dit levensstijl..
Gebruikersavatar
nimda
Berichten: 336
Lid geworden op: za mar 03, 2007 6:42 am

Bericht door nimda »

Serdar schreef:
Teva Teff schreef:
Serdar schreef:Wat zou je mooi moeten vinden als je een Turk/Moslim zou zijn?
Volgens mij vinden turken dit fijn om tegen normale nederlanders te zeggen.
Wij hoeven tenminste niet te twijfelen wie onze vader is, zoals Westerse bastaardkinderen zoals jij.
Ik weet niet wat jij onder "normale" en "abnormale" Nederlanders verstaat..!
Wat Nederlanders fijn en heerlijk vinden om tegen Turken/Moslims te zeggen heb ik al genoeg ervaart. Onder andere ook hier op het forum.
Tja, of je het fijn vindt of niet. Helaas is het wel zo.

Een maatschappij waar het doodnormaal is om te gaan samenwonen zonder te trouwen, waar overspel doodnormaal is, en waar het ook doodnormaal is en dat ze zelfs daarover trots mee opscheppen dat een jongen of een meisje met hoeveel X aantal meisjes/jongens in bed heeft gelegen en ze de tel niet meer bij kunnen houden..
De vader van het meisje thuis rustig en op zijn gemak zijn krant leest terwijl zijn dochter een trio uitoefent in haar kamer met 2,3 jongens tegelijk..Tja..
Een maatschappij dat mensen dom en achterlijk vindt, omdat ze zulke dingen fout en onjuist vinden..
Van zulken zou ik liever niet de zoon willen zijn, en dat meen ik echt serieus..
Tja, triest helaas, maar ze kiezen er zelf voor, voor dit levensstijl..
Heb je ergens een bron om deze beweringen te onderschijven of ben je weer uit je spreekwoordelijke nek aan het kletsen.
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

Bron? :razz:

Durf je dat nog te vragen, of te ontkennen?
Ik leef in Nederland, wellicht jij in België. Maar ook dat zal niet uitmaken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

In mijn omgeving en millieu gebeuren dit soort zaken niet hoor Serdar.
Ik weet niet met wie jij omgaat?
Heb je verkeerde vrienden?

Vriendelijke groet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
nimda
Berichten: 336
Lid geworden op: za mar 03, 2007 6:42 am

Bericht door nimda »

Serdar schreef:Bron? :razz:

Durf je dat nog te vragen, of te ontkennen?
Ik leef in Nederland, wellicht jij in België. Maar ook dat zal niet uitmaken.
Natuurlijk durf ik dat te vragen, al zet je er nog honderd idiote emoticons bij.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Serdar schreef: Wij hoeven tenminste niet te twijfelen wie onze vader is, zoals Westerse bastaardkinderen zoals jij.

Salaam,
Serdar.
Dit soort turkse vuilbekkerij kwam ik vaak op de turkse site Lokum tegen.
Ben jij een vuilbekkende lokumturk, Serdar?
Gebruikersavatar
Aidan
Berichten: 49
Lid geworden op: wo aug 02, 2006 11:23 am
Locatie: Antwerpen

Bericht door Aidan »

Hoi Serdar,
Serdar schreef:Ik weet niet wat jij onder "normale" en "abnormale" Nederlanders verstaat..!
Wat Nederlanders fijn en heerlijk vinden om tegen Turken/Moslims te zeggen heb ik al genoeg ervaart. Onder andere ook hier op het forum.
Tja, of je het fijn vindt of niet. Helaas is het wel zo.
Ik vind het zeer jammer dat mensen zich zo tegen je gedragen, Serdar.
Serdar schreef: Een maatschappij waar het doodnormaal is om te gaan samenwonen zonder te trouwen, waar overspel doodnormaal is, en waar het ook doodnormaal is en dat ze zelfs daarover trots mee opscheppen dat een jongen of een meisje met hoeveel X aantal meisjes/jongens in bed heeft gelegen en ze de tel niet meer bij kunnen houden..
De vader van het meisje thuis rustig en op zijn gemak zijn krant leest terwijl zijn dochter een trio uitoefent in haar kamer met 2,3 jongens tegelijk..Tja..
Een maatschappij dat mensen dom en achterlijk vindt, omdat ze zulke dingen fout en onjuist vinden..
Van zulken zou ik liever niet de zoon willen zijn, en dat meen ik echt serieus..
Tja, triest helaas, maar ze kiezen er zelf voor, voor dit levensstijl..
Het is gevaarlijk om te goochelen met veronderstellingen. Dat het geen taboe is lijkt me correct maar vermijd die veralgemeningen want ik denk dat weinigen zo'n gedrag gaan goedpraten. Ik betreur het wel dat sommige mensen te weinig zelfdiscipline hebben om losbandig gedrag te vermijden. Het is alsof sommigen zich op de verkeerde manier van hun onzekerheden willen ontdoen. Het komt hier in Antwerpen nochtans ook voor bij jonge Moslimmannen. Een religie aanhangen heeft daar dus blijkbaar weinig invloed op.

Ik ben absoluut voor discipline, ook tijdens de opvoeding. Het is de basis die ons door het leven draagt dus moeten we het niet als een last zien die we met ons moeten meesleuren. Het is wel zo dat men discipline niet moet verwarren met strenge regels aan iemand opleggen in naam van God want dan kweek je meer schijnheiligheid dan oprechtheid.

Met respect,
Aidan
When we're deluded there's a world to escape. When we're aware there's nothing to escape.
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

Godsdiensten scheppen op over bekeerlingen en willen daarmee bewijzen dat zij de juiste godsdients hebben en de ander niet.



Groetjes,
C.
A proud amazigh!
Plaats reactie