wat gebeurt daar in Nederland?

Plaats reactie
Maroc_21
Berichten: 1813
Lid geworden op: di feb 01, 2005 10:30 am

wat gebeurt daar in Nederland?

Bericht door Maroc_21 »

Ik ben nu momenteel in een internet-cafe in Al Jadida, een Marokkaanse stadje aan de kust van de Atlatische Oceaan. Nieuwsgierig naar wat in Nederland gaande is! Of er enig vooruitgang wordt geboekt of is het nog steeds dezelfde haat? De telegraaf.nl gekeken en het volgende in koeie letters staat te lezen:

Twee kinderen overleden na familiedrama
Man doodt zoontje en dochtertje van zijn vriendin

Man wil zichzelf en vriendin in brand steken

Arrestaties in zaak Gijs van Dam jr.

Dode vrouw op parkeerplaats is Rotterdamse

EN HIER MOET IK VRESELIJK OMLACHEN
Noodweer veroorzaakt flink schade


Ik begin nu te twijfelen of ik terug kom. Ik heb het hier naar me zin 8)
Laatst gewijzigd door Maroc_21 op ma aug 01, 2005 10:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Zeg: “Als jullie Allah liefhebben, volgt mij dan en Allah zal jullie liefhebben en jullie zonden vergeven" (Koran3:31)
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: wat gebeurt daar in Nederland?

Bericht door Monique »

Maroc_21 schreef:
Ik begin nu te twijfelen of ik terug kom. Ik heb het hier naar me zin 8)
Make my day... Afbeelding
Amorele atheistische nitwit
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

of is het nog steeds dezelfde haat
De enige haat die gekweekt wordt is de haat die uitgaat van de verschrikkelijke aanslagen gepleegd door groepjes moslimterroristen.
Al hetgene dat een reactie daarop is, valt natuurlijk ook te betreuren, maar een haatvolle islam roept helaas ook haat op. Hoe begrijpelijk dit ook mag zijn, het is natuurlijk niet goed te praten.
Toch lijkt het mij beter naar de wortels van dit probleem te kijken: de islamitische doctrine.
Als de islam werkelijk eens vreedzaam zal worden (ipv het alleen hard te roepen, en het begrip 'vrede' ook verbreedt tot oprechte vrede met de 'ongelovigen') dan zul je zien dat de door jou aangehaalde 'haat' als sneeuw voor de zon verdwijnt.
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
unholy
Berichten: 912
Lid geworden op: do dec 09, 2004 11:02 pm

Re: wat gebeurt daar in Nederland?

Bericht door unholy »

Maroc_21 schreef:Ik begin nu te twijfelen of ik terug kom. Ik heb het hier naar me zin 8)
Lekker blijven, waarom naar dat verderfelijke Nederland terug, je kunt je uitkering toch ook meenemen naar Marokko ?
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Re: wat gebeurt daar in Nederland?

Bericht door Iznogoodh »

Maroc_21 schreef:Ik ben nu momenteel in een internet-cafe in Al Jadida, een Marokkaanse stadje aan de kust van de Atlatische Oceaan. Nieuwsgierig naar wat in Nederland gaande is! Of er enig vooruitgang wordt geboekt of is het nog steeds dezelfde haat? De telegraaf.nl gekeken en het volgende in koeie letters staat te lezen:

Twee kinderen overleden na familiedrama
Man doodt zoontje en dochtertje van zijn vriendin

Man wil zichzelf en vriendin in brand steken

Arrestaties in zaak Gijs van Dam jr.

Dode vrouw op parkeerplaats is Rotterdamse

EN HIER MOET IK VRESELIJK OMLACHEN
Noodweer veroorzaakt flink schade


Ik begin nu te twijfelen of ik terug kom. Ik heb het hier naar me zin 8)
Net het journaal gezien over Marokkanen die willen weten waar hun dierbaren zij die onder het regime van de oude oude Marokkaanse koning spoorloos zijn verdwenen nadat ze waren opgepakt door Marokkaanse autoriteiten.


Iznogoodh
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Plaats reactie