Moslim forums

Moderator: M

Falastine
Berichten: 31
Lid geworden op: za jun 24, 2006 8:20 pm

Bericht door Falastine »

Hahaha 200 leden willen de snelst groeiende godsdienst op aarde uitroeien succes nog maar 1.400.000.000 mensen te gaan!
Sharia mooiste wat er is!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Falastine schreef:Hahaha 200 leden willen de snelst groeiende godsdienst op aarde uitroeien succes nog maar 1.400.000.000 mensen te gaan!
Wij willen geen moslims uit roeien Falastine.
Wij denken niet zoals jullie.
Ik weet dat sommige hardcore moslims graag wat ongelovige willen uitroeien , maar vergelijk ons aub niet met moslims.
Ik krijg koppijn als ik er aan denk.
En wat betreft die 1.400.000.000 ... dat zijn er minder hoor.
Misschien 1 miljard, maar dan heb je het wel gehad.
En dat 1 miljard is druk bezig om zich zelf uit te roeien. daar hebben jullie geen hulp van ons bij nodig.

Hoeveel doden zijn er deze maand in irak gevallen?
Weet jij het?

Vriendelijke groet.
Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Falastine
Berichten: 31
Lid geworden op: za jun 24, 2006 8:20 pm

Bericht door Falastine »

Ariel schreef:
Falastine schreef:Hahaha 200 leden willen de snelst groeiende godsdienst op aarde uitroeien succes nog maar 1.400.000.000 mensen te gaan!
Wij willen geen moslims uit roeien Falastine.
Wij denken niet zoals jullie.
Ik weet dat sommige hardcore moslims graag wat ongelovige willen uitroeien , maar vergelijk ons aub niet met moslims.
Ik krijg koppijn als ik er aan denk.
En wat betreft die 1.400.000.000 ... dat zijn er minder hoor.
Misschien 1 miljard, maar dan heb je het wel gehad.
En dat 1 miljard is druk bezig om zich zelf uit te roeien. daar hebben jullie geen hulp van ons bij nodig.

Hoeveel doden zijn er deze maand in irak gevallen?
Weet jij het?

Vriendelijke groet.
Ariel.
Owwww die doden in Irak die zijn begonnen volgens mij toen er een man kwam door Jezus geinspireerd om DEMOCRATIE EN VREDE te brengen. Juist ja Bush haha maar goed Alhamdoullilah zie ik in mijn omgeving steeds meer mensen die de islam strenger belijden door site's als dit en geenstijl en dergelijke dus ga vooral allemaal zo door en straks heb ik het perfecte islamitische leger dat de strijd aan kan :D

tegen onrecht!
Sharia mooiste wat er is!
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Falastine schreef:
Ariel schreef:
Falastine schreef:Hahaha 200 leden willen de snelst groeiende godsdienst op aarde uitroeien succes nog maar 1.400.000.000 mensen te gaan!
Wij willen geen moslims uit roeien Falastine.
Wij denken niet zoals jullie.
Ik weet dat sommige hardcore moslims graag wat ongelovige willen uitroeien , maar vergelijk ons aub niet met moslims.
Ik krijg koppijn als ik er aan denk.
En wat betreft die 1.400.000.000 ... dat zijn er minder hoor.
Misschien 1 miljard, maar dan heb je het wel gehad.
En dat 1 miljard is druk bezig om zich zelf uit te roeien. daar hebben jullie geen hulp van ons bij nodig.

Hoeveel doden zijn er deze maand in irak gevallen?
Weet jij het?

Vriendelijke groet.
Ariel.
Owwww die doden in Irak die zijn begonnen volgens mij toen er een man kwam door Jezus geinspireerd om DEMOCRATIE EN VREDE te brengen. Juist ja Bush haha maar goed Alhamdoullilah zie ik in mijn omgeving steeds meer mensen die de islam strenger belijden door site's als dit en geenstijl en dergelijke dus ga vooral allemaal zo door en straks heb ik het perfecte islamitische leger dat de strijd aan kan :D

tegen onrecht!
Heb je ook gekeken in India, Bangla Desh, Darfur, Thailand, Enz. Enz. Enz

Dat is ook de schuld van uuuuh Israel, uuuuh Bush, uuuuh Joden, uuuuuuuuuh Faith Freedom. DAT IS HET FAITH FREEDOM.

Hoe Fait FreeDOM kun je zijn!!!!
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Vreemdeling
Berichten: 48
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 10:55 pm

Bericht door Vreemdeling »

Wat een grap zeg. Houdt jullie je bezig met je eigen levens dat is al een puinhoop op zich (als je kafier bent). Niemand heeft jullie gevraagd om de oww zo onderdrukte moslims te bevrijden. We zijn echt niet op zoek naar ongelovige redders. We zijn juist opzoek naar een Khalief (een Islamitische redder) die de islaam zal versterken.
Vreemdeling
Berichten: 48
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 10:55 pm

Bericht door Vreemdeling »

Falastine schreef:Hahaha 200 leden willen de snelst groeiende godsdienst op aarde uitroeien succes nog maar 1.400.000.000 mensen te gaan!
Ze willen eerst proberen om ons te bevrijden, en daarna uitroeien. Ze zijn in Palestina, Afghanistaan en iraak alvast begonnen met het uitroei gedeelte.
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Vreemdeling schreef:
Falastine schreef:Hahaha 200 leden willen de snelst groeiende godsdienst op aarde uitroeien succes nog maar 1.400.000.000 mensen te gaan!
Ze willen eerst proberen om ons te bevrijden, en daarna uitroeien. Ze zijn in Palestina, Afghanistaan en iraak alvast begonnen met het uitroei gedeelte.
Ten eerste zie je onder Falastine staan - geband, racist -

Ten tweede, ik zie geen "uitroeiing" in Palestina, Afghanistan, Irak, integendeel, die regio's kennen zelfs een bevolkingsgroei. Rare manier van genocide.

ik zie het wel in Darfur.

Overigens, Vreemdeling, ik hoop dat je nooit het ware gelaat van de Islam onder een Khalief zult moeten ontwaren, maar kunt blijven leven in een seculiere staat met gelijke rechten.

mvg,
ketter
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Mahalingam
Berichten: 52142
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

Vreemdeling schreef:[...]We zijn juist opzoek naar een Khalief (een Islamitische redder) die de islaam zal versterken.
Al nagevraagd bij 'gevonden voorwerpen'? (dit is een grapje)
Er is wel een klein probleempje met kaliefen: ze hebben zo'n korte levensduur. (zie geschiedenis)
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

Vreemdeling schreef:Wat een grap zeg. Houdt jullie je bezig met je eigen levens dat is al een puinhoop op zich (als je kafier bent). Niemand heeft jullie gevraagd om de oww zo onderdrukte moslims te bevrijden. We zijn echt niet op zoek naar ongelovige redders. We zijn juist opzoek naar een Khalief (een Islamitische redder) die de islaam zal versterken.
En? Lukt dat een beetje?
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

Mahalingam schreef:
Vreemdeling schreef:[...]We zijn juist opzoek naar een Khalief (een Islamitische redder) die de islaam zal versterken.
Al nagevraagd bij 'gevonden voorwerpen'? (dit is een grapje)
Er is wel een klein probleempje met kaliefen: ze hebben zo'n korte levensduur. (zie geschiedenis)
Tja. De vriendjes van Mohammed waren al geen haar beter dan hij.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
*moslima*
Berichten: 201
Lid geworden op: zo mei 06, 2007 7:25 pm

Bericht door *moslima* »

Ik moet heel eerlijk zeggen dat de eerste post mij een beetje een vieze smaak in mijn mond gaf. Ik vond het erg superieur klinken. :? Ventileer wat je wil ventileren, maar de toon maakt wel de muziek zeg. :?
Kom even spieken hier.
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Wat vind je dan van de toon van moslims, in deze thread?
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Falastine schreef:"Sharia mooiste wat er is!"
Kun je uitleggen wat jij zo mooi vind aan de sharia Falastine?
*moslima*
Berichten: 201
Lid geworden op: zo mei 06, 2007 7:25 pm

Bericht door *moslima* »

Freya schreef:Wat vind je dan van de toon van moslims, in deze thread?
Ik haakte al af bij de eerste post die er was. Overigens: two wrongs....
Ik vind trouwens dat iedereen moet opletten niet te arrogant te zijn. De visie op leven die je hebt kan volgens jezelf wel de beste zijn, maar dat betekent niet dat je dat anderen door de strot hoeft te duwen en arrogant hoeft te zijn.
Kom even spieken hier.
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

*moslima* schreef:
Freya schreef:Wat vind je dan van de toon van moslims, in deze thread?
Ik haakte al af bij de eerste post die er was. Overigens: two wrongs....
Ik vind trouwens dat iedereen moet opletten niet te arrogant te zijn. De visie op leven die je hebt kan volgens jezelf wel de beste zijn, maar dat betekent niet dat je dat anderen door de strot hoeft te duwen en arrogant hoeft te zijn.
Daar zit wel wat in, moet ik zeggen. Het vervelende is, dat veel moslims die op deze site zijn langsgekomen en weer weg zijn, of er steeds nog zijn, dat principe ook niet hoog in het vaandel hebben staan. Vaak wordt de discussie, die eerst nog met argumenten werden gevoerd, hun te veel en antwoorden heel rascistisch, gaan opeens dingen erbij halen, dat wij ongelovigen slechte mensen zijn, want we gaan vreemd, naar de hoeren, drinken alcohol, zijn pedofielen, moorden moslims uit, kruistochten, kolonisaties. En passant worden de joden er dan ook bijgehaald en is men blij, als er ergens amerikaanse soldaten worden gedood. (ik verzin dit echt niet!).

Kortom, wij ongelovigen zijn blind voor de waarheid van Allah, Mohammed en Koran en willen dat express ook niet zien, wij zijn kufars, die de waarheid bedekken.

Dit is geen onzin wat ik uitkraam, dat is echt, wat de meeste moslims tot vandaag aan toe, hier op dit forum schrijven.

Daarom, moslima, hoop ik oprecht, dat jij dat niet doet en zo te zien, ziet het daar ook niet naar uit, gezien de berichten die je tot nu toe hebt geschreven.

Voor de volledigheid moet ik er wel bijzetten, dat er ook niet-moslims op dit forum zijn, een zeer kleine minderheid, die ook niet echt respectvol zijn in hun uitlatingen. Ongetwijfeld, zal ik ook wel berichten hebben geschreven, die jij misschien arrogantie vind uitstralen. Maar dan vraag ik je ook beleefd, om de reacties van moslims daarvoor te lezen, zodat je kan lezen, hoe dit wordt veroorzaakt. Waar twee gedachten lijnrecht tegen over elkaar zijn, daar treed toch onbewust polarisatie op.
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

Freya schreef:Kortom, wij ongelovigen zijn blind voor de waarheid van Allah, Mohammed en Koran en willen dat express ook niet zien, wij zijn kufars, die de waarheid bedekken.
Tja. Dat is wellicht het meest in het oog lopende kenmerk van geloofsfanaten: het onvermogen om een afwijkende mening te zien als niet meer dan een afwijkende mening.
Het is ook meteen het meest gevaarlijke aspect van elke religie of ideologie dat ze de andersdenkenden nogal snel criminaliseren. Hoeveel honderden miljoenen mensen wel niet vermoord zijn als gevolg van een dergelijke, bijna krankzinnige geestesgesteldheid, durf ik niet te schatten.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
*moslima*
Berichten: 201
Lid geworden op: zo mei 06, 2007 7:25 pm

Bericht door *moslima* »

Freya schreef:
*moslima* schreef:
Freya schreef:Wat vind je dan van de toon van moslims, in deze thread?
Ik haakte al af bij de eerste post die er was. Overigens: two wrongs....
Ik vind trouwens dat iedereen moet opletten niet te arrogant te zijn. De visie op leven die je hebt kan volgens jezelf wel de beste zijn, maar dat betekent niet dat je dat anderen door de strot hoeft te duwen en arrogant hoeft te zijn.
Daar zit wel wat in, moet ik zeggen. Het vervelende is, dat veel moslims die op deze site zijn langsgekomen en weer weg zijn, of er steeds nog zijn, dat principe ook niet hoog in het vaandel hebben staan. Vaak wordt de discussie, die eerst nog met argumenten werden gevoerd, hun te veel en antwoorden heel rascistisch, gaan opeens dingen erbij halen, dat wij ongelovigen slechte mensen zijn, want we gaan vreemd, naar de hoeren, drinken alcohol, zijn pedofielen, moorden moslims uit, kruistochten, kolonisaties. En passant worden de joden er dan ook bijgehaald en is men blij, als er ergens amerikaanse soldaten worden gedood. (ik verzin dit echt niet!).

Kortom, wij ongelovigen zijn blind voor de waarheid van Allah, Mohammed en Koran en willen dat express ook niet zien, wij zijn kufars, die de waarheid bedekken.

Dit is geen onzin wat ik uitkraam, dat is echt, wat de meeste moslims tot vandaag aan toe, hier op dit forum schrijven.

Daarom, moslima, hoop ik oprecht, dat jij dat niet doet en zo te zien, ziet het daar ook niet naar uit, gezien de berichten die je tot nu toe hebt geschreven.

Voor de volledigheid moet ik er wel bijzetten, dat er ook niet-moslims op dit forum zijn, een zeer kleine minderheid, die ook niet echt respectvol zijn in hun uitlatingen. Ongetwijfeld, zal ik ook wel berichten hebben geschreven, die jij misschien arrogantie vind uitstralen. Maar dan vraag ik je ook beleefd, om de reacties van moslims daarvoor te lezen, zodat je kan lezen, hoe dit wordt veroorzaakt. Waar twee gedachten lijnrecht tegen over elkaar zijn, daar treed toch onbewust polarisatie op.
Ik ben al driftig aan het lezen, heb alleen niet de tijd om écht inhoudelijk te reageren. Maar ik hoop en bid echt dat ik ook uitdraag wat ik predik. Ik wil hier ook graag wat van horen als ik dat niet doe.
Ik weet wel wat je bedoelt, dat sommigen (moslims of niet-moslims) absoluut een onprettige houding hebben in gesprekken, maar dat betekent niet dat het ok om het zelf ook te doen.
En: dat jij of anderen geen moslim zijn, is jouw recht. Je bent mijn bezit niet, dat ik wat kan zeggen over wat jij denkt of niet. Ik kan je eventueel vertellen waarom ik denk zoals ik denk, maar verder niet.
Kom even spieken hier.
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

*moslima* schreef:Ik ben al driftig aan het lezen, heb alleen niet de tijd om écht inhoudelijk te reageren. Maar ik hoop en bid echt dat ik ook uitdraag wat ik predik. Ik wil hier ook graag wat van horen als ik dat niet doe.
Ik weet wel wat je bedoelt, dat sommigen (moslims of niet-moslims) absoluut een onprettige houding hebben in gesprekken, maar dat betekent niet dat het ok om het zelf ook te doen.
En: dat jij of anderen geen moslim zijn, is jouw recht. Je bent mijn bezit niet, dat ik wat kan zeggen over wat jij denkt of niet. Ik kan je eventueel vertellen waarom ik denk zoals ik denk, maar verder niet.
Fantastisch, ik hoop dat je een tijd blijft, want deze uitspraak, mag ik wel.
*moslima*
Berichten: 201
Lid geworden op: zo mei 06, 2007 7:25 pm

Bericht door *moslima* »

Freya schreef:
*moslima* schreef:Ik ben al driftig aan het lezen, heb alleen niet de tijd om écht inhoudelijk te reageren. Maar ik hoop en bid echt dat ik ook uitdraag wat ik predik. Ik wil hier ook graag wat van horen als ik dat niet doe.
Ik weet wel wat je bedoelt, dat sommigen (moslims of niet-moslims) absoluut een onprettige houding hebben in gesprekken, maar dat betekent niet dat het ok om het zelf ook te doen.
En: dat jij of anderen geen moslim zijn, is jouw recht. Je bent mijn bezit niet, dat ik wat kan zeggen over wat jij denkt of niet. Ik kan je eventueel vertellen waarom ik denk zoals ik denk, maar verder niet.
Fantastisch, ik hoop dat je een tijd blijft, want deze uitspraak, mag ik wel.
Dank je wel voor je reactie. :)
Kom even spieken hier.
Gebruikersavatar
Rust
Berichten: 444
Lid geworden op: do apr 12, 2007 10:04 pm

Bericht door Rust »

Ariel schreef:moslims graag wat ongelovige willen uitroeien , maar vergelijk ons aub niet met moslims.
Wat ben jij een vuile rat... bah
"Hij wiens hart Allah voor de Islam heeft verruimd is in het licht van zijn Heer." (Quran 39:22)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89714
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Rust schreef:
Ariel schreef:moslims graag wat ongelovige willen uitroeien , maar vergelijk ons aub niet met moslims.
Wat ben jij een vuile rat... bah

Wel graag de gehele zin quoten Rust.
welkom thuis trouwens.
Ik weet dat sommige hardcore moslims graag wat ongelovige willen uitroeien , maar vergelijk ons aub niet met moslims.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
weda
Berichten: 948
Lid geworden op: wo feb 11, 2004 10:39 am
Locatie: haar
Contacteer:

Bericht door weda »

sorry hoor rust, maar gezien de woorden, aangehaald door ariel, ben je zelf een RAT. wees een keer eerlijk.... quote beter.
wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.
Gebruikersavatar
Rust
Berichten: 444
Lid geworden op: do apr 12, 2007 10:04 pm

Bericht door Rust »

Ariel schreef:
Falastine schreef:Hahaha 200 leden willen de snelst groeiende godsdienst op aarde uitroeien succes nog maar 1.400.000.000 mensen te gaan!
Wij denken niet zoals jullie.
Ik weet dat sommige hardcore moslims graag wat ongelovige willen uitroeien , maar vergelijk ons aub niet met moslims.
Je blijft een vuile rat... bah

............./´¯/)..............(\¯`\
............/....//..............\\....\
.........../....//................\\....\
...../´¯/..../´¯\.........../¯`\....\¯`\
.././.../..../..../.|_......_|.\....\....\...\.\..
(.(....(....(..../.)..)..(..(.\....)....)....).)
.\................\/.../....\...\/................/
..\................. /........\................../
....\..............(............)..............
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Ik wist niet eens, dat dit zo bestond. Rust, niet bepaald islamitisch van jou!
Linda Danvers
Berichten: 2931
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 10:14 am

Bericht door Linda Danvers »

Beste Rust en Weda,

Gescheld en andere grofheid zijn een teken dat je door je argumenten heen bent.

Elke keer dat je doorgaat met schelden en obscene gebaren maken, ben je alleen maar je eigen onvermogen aan het etaleren.
Ariel schreef:moslims graag wat ongelovige willen uitroeien , maar vergelijk ons aub niet met moslims.
Alle Moslims op een hoop gooien is ook niet eerlijk.

Met vriendelijke groet,

Linda
Plaats reactie