Bekeerd

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

ajax ben jij Moslim?
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Michel schreef:ajax ben jij Moslim?
Weet je allang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Ik snap het probleem niet. De moderators kunnen toch aan de hand van het ip-adres controleren of Serdar gelijk is aan Michel? Dan heb je gelijk zekerheid. Of kunnen ze het ip-adres niet zien?
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

Pilgrim schreef:Ik snap het probleem niet. De moderators kunnen toch aan de hand van het ip-adres controleren of Serdar gelijk is aan Michel? Dan heb je gelijk zekerheid. Of kunnen ze het ip-adres niet zien?
Zo gaat dat op een forum Pilgrim. Ben je zelf moderator op een forum?

Mvg, Polleke
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Polleke schreef:
Pilgrim schreef:Ik snap het probleem niet. De moderators kunnen toch aan de hand van het ip-adres controleren of Serdar gelijk is aan Michel? Dan heb je gelijk zekerheid. Of kunnen ze het ip-adres niet zien?
Zo gaat dat op een forum Pilgrim. Ben je zelf moderator op een forum?

Mvg, Polleke
Nee, ik ben zelf geen moderator.
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Michel schreef:Kan ik uit je reactie halen..Typisch een Westerse vooroordeel over de Islam.
Ok. Laat ons anders gewoon even "de waarheid" over de islam boven brengen. Dit komt, zoals jij zou moeten weten, uit de koran.

1) alle moslims vechten, gebaseerd op racistische (religieuze) motieven
Warfare is ordained for you, though it is hateful unto you. 2:216
(jij bent moslim, waar ga jij gaan vechten ?)

2) moslims dienen terreur te creeeren
I will throw fear into the hearts of those who disbelieve. Then smite the necks and smite of them each finger. 8:12
(ga jij je familie onthoofden ? want dat is wat "allah" vraagt)

3) alle moslims zijn moordenaars
Slay the idolaters wherever ye find them, and take them (captive), and besiege them, and prepare for them each ambush. 9:5
(oftewel de moslims zijn laffe terroristen vers)

4) vrouwen die loslopen mogen verkracht worden, na "gevangennemen"
...

Dus ga je nu afkomen dat dit niet waar is ? Dat jouw islam niet in de koran staat ? Of wat ga je nu doen, Michel ? Ik ben benieuwd.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Eerst was ik een geboren Moslim en nu heet ik ineens Sedar.
Kijken wat er gaat volgen.
Serdar was je juiste vorige naam. Nog een beetje de onnozele uithangen ook.

Wat gaat er volgen, van jouw kant, de gebruikelijke reeks leugens uit de Moslimmond. Van onze kant gaan wij zoals steeds dit proberen weerleggen en aantonen.

Heel voorspelbaar allemaal.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Ik had gisterenavond heel snel wat posten van Michel hier gelezen. Ik weet dat ik toen dacht, dit is geen zuivere koffie. Maar ja, ik ga niet zomaar iemand die hier nieuw is, even beschuldigen van jij bent niet de persoon zoals je je voordoet.

Wat deed mij denken? De eerste al:
Michel schreef:Hoi, ik ben zelf pas bekeerd. Graag zou ik broeders of zusters willen leren kennen die mij de Islam nog beter uitleggen en waarover ik kan praten over de Islam.
Huh? Als je meer wilt weten over de islam, is dit wel een behoorlijke plaats om te doen, wil je echter contact maken met andere broeders en zusters, zijn moslimsites meer aangewezen.
Michel schreef:Wel jammer dat hier behoorlijk wordt gescholden enzo.
Ligt eraan wat je schelden noemt. Er zijn wat mensen op dit forum, zowel niet als wel moslims, die elkaar minder vriendelijk tegemoet treden, maar echt schelden, daar ken ik maar drie posters tot nu toe die dat doen, meerderheid moslim. Maar, als je dat zou hebben ontdekt, dan moet je al een tijd meelezen, zoals ik heb gedaan voordat ik mij hier had aangemeld. Als moslimzijnde, weet je dus waar je terecht komt.
Michel schreef:Met mij prima hoor, alleen een doelloos leven, zonder inhoud en het besef dat God wel bestaat. Daarin heb ik nooit getwijfeld. Het Christendom is voor mij nooit de ware geloof geweest. Heb mij nooit kunnen vinden in het Christendom. De Islam is zuiver en monotheïstisch en de basis daarvan is de Koran.
Alarmbellen gaan nog meer rinkelen. Doelloos leven, zonder inhoud (het typische vooroordeel). Christendom niet monotheïstisch. Dingdong!!Dat zeggen alleen mensen, die zelf moslim zijn vanaf geboorte, of eventueel, maar al minder, al ze zonder geloof zijn en later bekeerd tot de islam. Geen christen of ex-christen, haalt het in zijn hoofd om dat geloof niet monotheïstisch te noemen.

Toen wist ik al, there is something rotten. Zeker toen hij de drie eenheid op zijn manier uitlegde, een ex-christen kan dat nooit zo doen. Ik ben geen christen, maar ik kan dat zelfs beter.
Michel schreef:Voor een niet-Nederlander die niet in Nederland is geboren (Italiaan/Griek) blijft dat de-het gedoe af en toe nog eens lastig hangen. Maar ik werk eraan. Ga ook meer met Marokkanen en Turken om dan met Nederlanders. Vind ze gezelliger en warmer.
Definitief, de ontmaskering was daar voor mij. Italianen, maar zeker vooral de grieken, hebben totaal niet veel op met marokkanen en turken. Grieken en turken, zijn als water en vuur.

Nu, vanavond, ik de posten verder heb gelezen, zie ik dat Nadia beweert dat Michel Serdar is. Ik moet zeggen, ze zou wel eens groot gelijk daarin kunnen hebben. Maar dat Michel niet een pas bekeerde moslim is, maar al veel langer, zoniet een geboren, dat staat voor mij als een paal boven water.

Als het echt Serdar is, dan vind ik dat echt laag. Had dan teruggekeerd, maar je dan niet voorgedaan als pas bekeerde moslim.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Als het echt Serdar is, dan vind ik dat echt laag. Had dan teruggekeerd, maar je dan niet voorgedaan als pas bekeerde moslim.
Misleiding en Taqiyah. + de Moslimposters een kortstondige roes bezorgen. Bekeerde Christen: Hoera! Hoera! Hoera!

Wat kun je anders verwachten van de volgelingen van een enkel zichzelf genoegzame God. Een God, niet vatbaar voor rede en logica, die enkel doet waar hij op dat ogenblik zin in heeft.

Slechte manieren geven makkelijker door dan goede. Dit geldt evenzeer voor de relatie mens/God als voor de relatie mens/mens.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

freya,

ik weet het zeker en daarom begon ik er over......check check. :wink:
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

Dankjewel Nadia :wink:

Vraag aan ajax; waarom weet jij nu ineens de drie-eenheid uit te leggen (zonder het zelf kennelijk te snappen; het is uberboeiend te discussieren over 3 'dingen' die eigelijk 1 zijn) terwijl je elders op het forum beweert dat christenen polytheisten zijn??
En het feit dat je Ariel's post hebt gequote zonder er iets aan toe te voegen, betekent dat dat je de belijdenis hebt opgezegd? :D

Helaas heb ik niet helemaal kunnen volgen hoe Serdar's schrijfstijl is, dus ik weet ook niet of Michel dezelfde persoon is. Maar dat kan achterhaald worden, IP-tracing :wink:
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

Ilona schreef:Dankjewel Nadia :wink:

Vraag aan ajax; waarom weet jij nu ineens de drie-eenheid uit te leggen (zonder het zelf kennelijk te snappen; het is uberboeiend te discussieren over 3 'dingen' die eigelijk 1 zijn) terwijl je elders op het forum beweert dat christenen polytheisten zijn??
En het feit dat je Ariel's post hebt gequote zonder er iets aan toe te voegen, betekent dat dat je de belijdenis hebt opgezegd? :D

Helaas heb ik niet helemaal kunnen volgen hoe Serdar's schrijfstijl is, dus ik weet ook niet of Michel dezelfde persoon is. Maar dat kan achterhaald worden, IP-tracing :wink:
Ik heb nog nooit beweerd dat christenen polytheisten zijn anders quote je het maar ik wist al lang wat de 3eenheid is hoef je mij echt niet uit te leggen en misschien moet je de Quote van mij goed bestuderen want ik heb het hier en daar wat aangepast.
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

ajax schreef:
Ilona schreef:Dankjewel Nadia :wink:

Vraag aan ajax; waarom weet jij nu ineens de drie-eenheid uit te leggen (zonder het zelf kennelijk te snappen; het is uberboeiend te discussieren over 3 'dingen' die eigelijk 1 zijn) terwijl je elders op het forum beweert dat christenen polytheisten zijn??
En het feit dat je Ariel's post hebt gequote zonder er iets aan toe te voegen, betekent dat dat je de belijdenis hebt opgezegd? :D

Helaas heb ik niet helemaal kunnen volgen hoe Serdar's schrijfstijl is, dus ik weet ook niet of Michel dezelfde persoon is. Maar dat kan achterhaald worden, IP-tracing :wink:
Ik heb nog nooit beweerd dat christenen polytheisten zijn anders quote je het maar ik wist al lang wat de 3eenheid is hoef je mij echt niet uit te leggen en misschien moet je de Quote van mij goed bestuderen want ik heb het hier en daar wat aangepast.
Gebruik in het vervolg alsjeblieft interpunctie :x
Maar vertel mij dan eens; islam versus christendom, wáárom in Godsnaam islam?
Gebruikersavatar
Steffi
Berichten: 464
Lid geworden op: wo apr 18, 2007 11:33 am
Locatie: Borgerhout (België)

Bericht door Steffi »

salaam aleykum michel,

alles goed met je ? Welkom op dit forum.
Hoe lang ben je al bekeerd?
wa3salaam,
Souhaila,
x
Love is like war..Easy to start..difficult to end.. impossible to forget..
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Hoe lang ben je al bekeerd?
Die bekeerling is als Moslim geboren.
Snel door de mand gevallen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

Ilona schreef:
ajax schreef:
Ilona schreef:Dankjewel Nadia :wink:

Vraag aan ajax; waarom weet jij nu ineens de drie-eenheid uit te leggen (zonder het zelf kennelijk te snappen; het is uberboeiend te discussieren over 3 'dingen' die eigelijk 1 zijn) terwijl je elders op het forum beweert dat christenen polytheisten zijn??
En het feit dat je Ariel's post hebt gequote zonder er iets aan toe te voegen, betekent dat dat je de belijdenis hebt opgezegd? :D

Helaas heb ik niet helemaal kunnen volgen hoe Serdar's schrijfstijl is, dus ik weet ook niet of Michel dezelfde persoon is. Maar dat kan achterhaald worden, IP-tracing :wink:
Ik heb nog nooit beweerd dat christenen polytheisten zijn anders quote je het maar ik wist al lang wat de 3eenheid is hoef je mij echt niet uit te leggen en misschien moet je de Quote van mij goed bestuderen want ik heb het hier en daar wat aangepast.
Gebruik in het vervolg alsjeblieft interpunctie :x
Maar vertel mij dan eens; islam versus christendom, wáárom in Godsnaam islam?
Ik vind deze beter en eerlijk klinken:)

Ik geloof in God de Vader, de Almachtige, Schepper van de hemel en de aarde.
En in Jezus Christus, zijn Gezalfde.
die ontvangen is van de Heilige Geest, geboren uit de maagd Maria;
die gered is van de kruisiging,opgevaren naar de hemel, en zit aan de rechterhand van God, de almachtige Vader;
vandaar zal Hij komen om te oordelen de levenden en de doden.
Ik geloof in de Heilige Geest van God
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

ajax schreef:Ik vind deze beter en eerlijk klinken:)

Ik geloof in God de Vader, de Almachtige, Schepper van de hemel en de aarde.
En in Jezus Christus, zijn Gezalfde.
die ontvangen is van de Heilige Geest, geboren uit de maagd Maria;
die gered is van de kruisiging,opgevaren naar de hemel, en zit aan de rechterhand van God, de almachtige Vader;
vandaar zal Hij komen om te oordelen de levenden en de doden.
Ik geloof in de Heilige Geest van God
En wat is het aandeel van mohammed hierin?
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

Ilona schreef:
ajax schreef:Ik vind deze beter en eerlijk klinken:)

Ik geloof in God de Vader, de Almachtige, Schepper van de hemel en de aarde.
En in Jezus Christus, zijn Gezalfde.
die ontvangen is van de Heilige Geest, geboren uit de maagd Maria;
die gered is van de kruisiging,opgevaren naar de hemel, en zit aan de rechterhand van God, de almachtige Vader;
vandaar zal Hij komen om te oordelen de levenden en de doden.
Ik geloof in de Heilige Geest van God
En wat is het aandeel van mohammed hierin?
Mohammed s.a.w als boodschapper van God net als alle voorgaande profeten.
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

ajax schreef:
Ilona schreef:
ajax schreef:Ik vind deze beter en eerlijk klinken:)

Ik geloof in God de Vader, de Almachtige, Schepper van de hemel en de aarde.
En in Jezus Christus, zijn Gezalfde.
die ontvangen is van de Heilige Geest, geboren uit de maagd Maria;
die gered is van de kruisiging,opgevaren naar de hemel, en zit aan de rechterhand van God, de almachtige Vader;
vandaar zal Hij komen om te oordelen de levenden en de doden.
Ik geloof in de Heilige Geest van God
En wat is het aandeel van mohammed hierin?
Mohammed s.a.w als boodschapper van God net als alle voorgaande profeten.
En waarom overtreft hij Jezus, als Jezus aan de rechterhand van God zit/is?
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

Ilona schreef:
ajax schreef:
Ilona schreef: En wat is het aandeel van mohammed hierin?
Mohammed s.a.w als boodschapper van God net als alle voorgaande profeten.
En waarom overtreft hij Jezus, als Jezus aan de rechterhand van God zit/is?

Waar overtref hij Jezus vzmh?
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

ajax schreef:
Ilona schreef:
ajax schreef: Mohammed s.a.w als boodschapper van God net als alle voorgaande profeten.
En waarom overtreft hij Jezus, als Jezus aan de rechterhand van God zit/is?

Waar overtref hij Jezus vzmh?
Ja, waarom zou mohammed beter zijn dan Jezus, als Jezus aan de rechterhand van God zit/is? Geen hogere plek dan dat toch?
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

Zijn taken zijn belangerijker
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

ajax schreef: [Zijn taken zijn belangerijker
ooh dus haat en verdeeldheid verspreiden is beter dan de mensen zonder enig verdeeldheid liefde te leren.
zo zo, dat is nog een wijze uitspraak.

jij weet niet wat jezus inhoud ajax anders zou je zoiets niet eens durven te zeggen.
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

Beter lezen nadia :wink:
Ik zeg dat Jezus vzmh belangerijke taken heeft
A proud amazigh!
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Ajax
Ik zeg dat Jezus vzmh belangerijke taken heeft
Zou je dan niet beter het voorbeeld van jezus volgen in plaats van dat van mohamed ? :shock:
Plaats reactie