Hallo

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Illona, Ik ben van mening dat Teva Teff zich keurig en beschaafd gedraagt.
Hij is anti religie, maar dat wil niet zeggen dat hij leutert.
Het is zijn goed recht om hier zijn mening te geven.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

Ilona schreef:Sorry aan iedereen, maar ik kan de reactie van Hamid begrijpen. Steeds maar weer dat geleuter van die Teff erdoorheen. Het begint mij echt te irriteren, dat iemand zo stug blijft weigeren zijn vooroordelen aan de kant te zetten om iets fenomenologisch te bekijken. Meneertje kan wel zeggen dat je je islamitische bril af moet zetten om iets te bekijken, maar dan moet ik ook kunnen zeggen dat hij zijn atheistisch brilletje af moet zetten :mad:

Teff, jouw reacties zijn uitermate vervelend. Reageer ajb beschaafd. Als je dat niet doet, kun je ook geen beschaafde reacties terugverwachten.
Eindelijk iemand die wel verstandig is. Mijn dank voor je goede uitleg. Ik was gewoon heel kwaad dat zij om de hoek kwam kijken en dan ook tussen mij en mijn landgenoot probeerde de zaken troebel te maken. Ik hoop echt dat ze bij mij uit de buurt blijft.
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

Monique schreef:
Hamid schreef: Wat zit je te zeuren? ik heb toch uitgelegd wat ik bedoelde en Ajax heeft het ook duidelijk gemaakt. Ik ben hier nieuw, maar jij toch niet. Je kan toch mijn antwoord aan BFA lezen of wil je andere dingen horen?
Ik wil graag dat je eerlijk bent. Alle atheisten betitelen als "lager dan honden" alleen maar omdat je tef niet mag slaat natuurlijk nergens op.
Wanneer je iets tegen tef hebt dan noem je hem maar "lager dan een hond" maar laat atheisten er aub buiten.
Of.... kun je niet buiten "religies" om denken? Mensen bestaan niet... enkel religies en atheisten?

Ik heb een gruwelijke hekel aan mijn buurman... ik vind hem een kl**tzak.... hij is moslim... mag ik nu zeggen dat alle moslims kl**tzakken zijn?
(het woordje moslim kun je uiteraard vervangen door wat je maar wilt)

Mij gaat het erom dat ik graag zie dat mensen als individuen gezien en behandeld worden.

Maar.. ik heb begrepen dat ik toch niet minder dan een hond ben. Ben benieuwd wat de koran daarvan vindt 8)
Ik heb al net uitgelegd dat mijn reactie was tegen Tef en niet andere mensen. Ik heb veel vrienden die Atheist zijn en daar kan ik goed mee omgaan. Ik respecteer hun en zij respecteren mij zoals ik ben. Ik kan niet tegen arrogante mensen.
Wat je buurman betreft, goede en slechte mensen zijn overal, dus ook onder Musllims zul je goede en minder goede mensen treffen. Het is aan jou wat je daarmee doet.
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Hamid schreef:
Ilona schreef:Sorry aan iedereen, maar ik kan de reactie van Hamid begrijpen. Steeds maar weer dat geleuter van die Teff erdoorheen. Het begint mij echt te irriteren, dat iemand zo stug blijft weigeren zijn vooroordelen aan de kant te zetten om iets fenomenologisch te bekijken. Meneertje kan wel zeggen dat je je islamitische bril af moet zetten om iets te bekijken, maar dan moet ik ook kunnen zeggen dat hij zijn atheistisch brilletje af moet zetten :mad:

Teff, jouw reacties zijn uitermate vervelend. Reageer ajb beschaafd. Als je dat niet doet, kun je ook geen beschaafde reacties terugverwachten.
Eindelijk iemand die wel verstandig is. Mijn dank voor je goede uitleg. Ik was gewoon heel kwaad dat zij om de hoek kwam kijken en dan ook tussen mij en mijn landgenoot probeerde de zaken troebel te maken. Ik hoop echt dat ze bij mij uit de buurt blijft.
En wat gaat de moslim die mij minder dan een hond vindt dan met mij doen?
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Hamid schreef:Ik heb al net uitgelegd dat mijn reactie was tegen Tef en niet andere mensen. Ik heb veel vrienden die Atheist zijn en daar kan ik goed mee omgaan. Ik respecteer hun en zij respecteren mij zoals ik ben. Ik kan niet tegen arrogante mensen.
Wat je buurman betreft, goede en slechte mensen zijn overal, dus ook onder Musllims zul je goede en minder goede mensen treffen. Het is aan jou wat je daarmee doet.
En toch zeg je: "Atheïsten zijn minder dan honden".
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

Ariel schreef:Illona, Ik ben van mening dat Teva Teff zich keurig en beschaafd gedraagt.
Hij is anti religie, maar dat wil niet zeggen dat hij leutert.
Het is zijn goed recht om hier zijn mening te geven.
Dag wasmiddel,
Wie heeft jou gevraagd om Tef Tef te verdedigen? Trouwens ik wist niet dat het om een hij ging, ik dacht dat het een zij was. Dat is nog erger.
Hij is niet anti religie, hij is duidelijk anti Islam en ik heb duidelijk aangegeven dat ik geen behoefte heb om haar reacties te krijgen. Heb ik hier een misdaad gepleegd?
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Hamid schreef:
Ariel schreef:Illona, Ik ben van mening dat Teva Teff zich keurig en beschaafd gedraagt.
Hij is anti religie, maar dat wil niet zeggen dat hij leutert.
Het is zijn goed recht om hier zijn mening te geven.
Dag wasmiddel,
Wie heeft jou gevraagd om Tef Tef te verdedigen? Trouwens ik wist niet dat het om een hij ging, ik dacht dat het een zij was. Dat is nog erger.
Hij is niet anti religie, hij is duidelijk anti Islam en ik heb duidelijk aangegeven dat ik geen behoefte heb om haar reacties te krijgen. Heb ik hier een misdaad gepleegd?
Het getuigt niet van beschaving iemand minder dan een hond te noemen.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Hamid schreef:
Ariel schreef:Illona, Ik ben van mening dat Teva Teff zich keurig en beschaafd gedraagt.
Hij is anti religie, maar dat wil niet zeggen dat hij leutert.
Het is zijn goed recht om hier zijn mening te geven.
Dag wasmiddel,
Wie heeft jou gevraagd om Tef Tef te verdedigen? Trouwens ik wist niet dat het om een hij ging, ik dacht dat het een zij was. Dat is nog erger.
Hij is niet anti religie, hij is duidelijk anti Islam en ik heb duidelijk aangegeven dat ik geen behoefte heb om haar reacties te krijgen. Heb ik hier een misdaad gepleegd?
Ik snap dit ook niet.
Is het nou erger om tegen een vrouw te zeggen dat zij minder dan een hond is?
Of tegen een man?
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

Ik ben niet van mening dat atheisten minder zijn dan honden.
Ik vind echter wel dat Teva niet mag claimen dat moslims onbeschaafd zijn als hij er zelf ook moeite mee heeft beschaafd te reageren op posts.
Ariel, ik ben niet van mening dat Teva zich keurig en beschaafd gedraagt. Ik wil best wat quotes zoeken, maar niet nu. Teva is nauwelijks aardig geweest, tegen niemand.
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

Teva Teff schreef:
Hamid schreef:
Ariel schreef:Illona, Ik ben van mening dat Teva Teff zich keurig en beschaafd gedraagt.
Hij is anti religie, maar dat wil niet zeggen dat hij leutert.
Het is zijn goed recht om hier zijn mening te geven.
Dag wasmiddel,
Wie heeft jou gevraagd om Tef Tef te verdedigen? Trouwens ik wist niet dat het om een hij ging, ik dacht dat het een zij was. Dat is nog erger.
Hij is niet anti religie, hij is duidelijk anti Islam en ik heb duidelijk aangegeven dat ik geen behoefte heb om haar reacties te krijgen. Heb ik hier een misdaad gepleegd?
Het getuigt niet van beschaving iemand minder dan een hond te noemen.
Je weet echt niet van ophouden he?
Ik zeg niets meer en sterker nog, ik ga nu weg. Kan mijn tijd beter gebruiken.
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Trotse-Moslim
Berichten: 381
Lid geworden op: wo jan 24, 2007 12:34 am

Bericht door Trotse-Moslim »

Laten we rekening ermee houden met z'n allen de sociale gedragsetiquette te hanteren. Ik bedoel, kwaad bestrijd men niet met kwaad.

Bvd,

Abdelkarim
En verdraag met geduld alles wat zij (de ongelovigen) zeggen; en verlaat hen op gepaste wijze. (73:10). Contra principia negantem disputari non potest
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Ilona schreef:Ik ben niet van mening dat atheisten minder zijn dan honden.
Ik vind echter wel dat Teva niet mag claimen dat moslims onbeschaafd zijn als hij er zelf ook moeite mee heeft beschaafd te reageren op posts.
Ariel, ik ben niet van mening dat Teva zich keurig en beschaafd gedraagt. Ik wil best wat quotes zoeken, maar niet nu. Teva is nauwelijks aardig geweest, tegen niemand.
En dan mag ik zeggen dat jouw mening niet van redelijk en gezond verstand getuigt.

Ik heb gisteren nog een kus van Nadia gekregen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Hamid schreef: Dag wasmiddel,
Wie heeft jou gevraagd om Tef Tef te verdedigen? Trouwens ik wist niet dat het om een hij ging, ik dacht dat het een zij was. Dat is nog erger.
Hij is niet anti religie, hij is duidelijk anti Islam en ik heb duidelijk aangegeven dat ik geen behoefte heb om haar reacties te krijgen. Heb ik hier een misdaad gepleegd?

Beste Hamid.
Ik geloof dat Teva een man is, maar ik kan het natuurlijk fout hebben.
Teva Teff, heeft jou met respect behandeld tot nu toe.
Dat laat maar weer eens duidelijk blijken dat een atheïst een beter mens kan zijn dan een knorrige chagrijnige moslim die zijn gelijk niet kan halen.

Natuurlijk is Teva anti Islam. Net zoals de meeste leden van dit forum.
Wie kan er nou pro islam zijn als je leest wat voor nare dingen er in de koran staan.
Niemand toch?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Hamid schreef:
Je weet echt niet van ophouden he?
Ik zeg niets meer en sterker nog, ik ga nu weg. Kan mijn tijd beter gebruiken.
Ik vind het best, het staat genoteerd.
Hamid de moslim vindt atheïsten minder dan honden.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ilona schreef:Ik ben niet van mening dat atheisten minder zijn dan honden.
Ik vind echter wel dat Teva niet mag claimen dat moslims onbeschaafd zijn als hij er zelf ook moeite mee heeft beschaafd te reageren op posts.
Ariel, ik ben niet van mening dat Teva zich keurig en beschaafd gedraagt. Ik wil best wat quotes zoeken, maar niet nu. Teva is nauwelijks aardig geweest, tegen niemand.
De laatste paar dagen heeft Teva zich als een heer gedragen Ilona.
Het heeft geen zin om terug te kijken naar het verleden.
Teva is hier niet om aardig te zijn, maar om Islam aan de kaak te stellen. Net zoals jij.
En als hij dat op een aardige en lieve manier doet is dat mooi meegenomen, maar niet iedereen is het zelfde.
Hij is anti religie, en dat moet je kunnen accepteren. Net zoals jij je standpunt mag verdedigen, is dat ook zijn goed recht.

Vriendelijke groet.
Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

Ketter is ook anti-religie. Thomas ook. En wel meerderen, maar Teva is de enige waaraan ik me echt heb gestoord.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ilona schreef:Ketter is ook anti-religie. Thomas ook. En wel meerderen, maar Teva is de enige waaraan ik me echt heb gestoord.
Dat is jammer illona.
Ik mag je graag. Dat weet je. Ik heb niks tegen jou, ik heb niks tegen Christenen, ( ik noem mezelf een Christen)
Maar als een Christen behoor jij nu als eerste je hand naar Teva uitsteken.
Dat leert Jezus ons toch?
Kom op meisje... Make it up with him.

knuf.
Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

Mag dat wel met een kind van de duivel?
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

ajax schreef:Mag dat wel met een kind van de duivel?
In het Christendom wel ajax.
Het is zelf een "plicht" om dat als goed Christen te doen.
Christus preekte liefde.

Tja.... :shock: dat is wat anders in Islam.
Daar worden moslims geleerd om ongelovige te haten.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Re: van Afghan Voor Hamid

Bericht door Afghan »

Poe he Fahim,
Ik weet niet wat ik moet zeggen, Je hebt wel veel meegemaakt, maar toch geloof ik dat al deze negatieve ervaring met je zogenaamde Moslim landgenoten alsnog jou geen reden kan of mag geven om zo negatief over Islam te denken. Al die mensen (nep Moslims) zullen op een dag gestraft worden door God. Daarom had je toch bij Islam moeten blijven.
Beste Hamid,
Bedankt voor je reactie en begrip. Mijn vrienden van destijds waren geen zogenaamde Moslims. Ze waren praktiserende moslims. Ik was zelf ook een praktiserende moslim, dus ging ik ook met soortgelijke mensen om. tenslotte soort zoekt soort.
Hoe dan ook, ik heb die mensen al lang vergeven en koester geen enkele gevoelens van bitterheid tegen hun. Ik hoop wel dat ze ooit een keer ophouden met hun laster praktijk. Ik heb tot nu toe diverse keren een dreigbrief ontvangen en geloof dat zij achter die brieven zitten. Ik kan het alleen niet bewijzen.
In ieder geval wil ik duidelijk maken dat ze geen nep moslims zijn. Als ze dat horen, zullen ze echt ontploffen :lol:
Ik heb nog een vraagje. Wat heb je met je Koran Sharif boeken gedaan? heb je ze nog? en vooral je Tafseer Sharif boeken? als je ze niet nodig hebt, mag ik ze van je krijgen? ik weet welke boeken je bedoelt. Wij hadden thuis in Afghanistan precies hetzelfde boeken. Ze zijn heel goed en uitgebereid. Als je ze toch niet meer nodig heb, dan wil ik ze graag hebben. Ik hoop dat je ze niet weggegooid hebt.
De koran boeken en ook de 7 volume van Tafseer dat mijn eigendom was, werd door een groep Afghaanse moslims in beslag genomen. Ze kwamen een keer bij mij aan de deur en eisten ze die boeken op. Ik had geen kans om de politie te bellen of iemand anders om hulp te roepen, dus heb ik met pijn in mijn hart afstand moeten doen van al die boeken. Ik heb later zelf een Koran in het Nederlands aangeschaft, als je die kunt gebruiken, wil ik het best naar je sturen. Laat me je adres of het adres van de moskee weten en ik zal het menteen morgen naar je versturen.
Ik wil ook de rest van je verhaal horen, maar door mijn drukke leven, kan ik niet beloven dat ik snel zou reageren.
Ik kom niet eens aan de andere topic's in dit forum toe, maar daar heb ik ook eigenlijk geen interesse in en ook geen tijd.
Ik begrijp het heel goed dat je niet elke dag op het forum kunt komen, dus maak je daar geen zorgen over. Ik ben heel blij dat je vandaag al gereageerd hebt. Ik ben ook niet zo snel met posten, zoals vele anderen hier doen. Ik hoop wel dat je steeds even een kijkje komt nemen, wanneer je daar de tijf voor hebt.

Ik las jou communicatie met Teva Teff. Houd s.v.p. je hoofd koel. Het heeft geen zin om meteen zo kwaad te worden. Soms gaat iemand gewoon proberen om jou uit je tent te lokken, ga daar goed mee om en maak het leven niet onaangenaam voor jezelf en of anderen. Als een opmerking van iemand jou niet bevalt, zeg het gewoon dat je het niet leuk vind, maar ga niet meteen schelden. Vergeet niet dat je een zoon van Afghanistan bent en de indruk dat je hier achterlaat, gaat de mening van mensen over ons volk beinvloeden. Laten we dus ons best om ee positieve indruk hier achter te laten.
Ik zie dat mijn broeder Ajax ook veel met je geschreven heeft, dat vind ik heel goed. Zie je dat hij ook moeilijke dingen heeft meegemaakt, maar toch is hij een Moslim gebleven. Dat is precies wat ik ook graag van jou verwacht. Je kan nog terug en als je daarbij hulp nodig hebt, weet ik zeker dat er mensen zijn die je kunnen helpen.
Bedankt voor je aanmoediging om terug te keren naar Islam. Ik waardeer je zorg om mij heel erg, maar helaas moet ik dit uitnodiging afwijzen. Ik ga je later uitleggen waarom ik niet terug wil naar Islam.
Ik zal voor je bidden dat Allah toch nog een teken of wonder aan jou zou geven dat je terug mag keren tot Islam. Ik heb je verhaal uitgeprint en zal ik vanavond aan mijn Surinaamse vrienden in de Moskee geven. Als je wil, je bent welkom om ons bij de Moskee op te zoeken. Ik weet niet veel over Koran Sharif, maar mijn vrienden weten dat wel en zij zullen zeker bereid zijn om jou te helpen. Ik dwing je niet, dat laat ik aan jezelf over. Mocht je dat willen, dan kan ik je mijn telefoon nummer sturen via personlijk bericht.
Hamid
Bedankt dat je over mij aan je Surinaamse vrienden hebt verteld. Nodig ze uit om deel te nemen in dit forum en dan wil ik zeker met hun van gedachte wisselen. Ik zie het helaas niet zitten om een bezoekje te komen brengen aan de Moskee. Jou intenties kunnen heel goed zijn, maar ik heb in de afgelopen 20 jaar veel nare dingen meegemaakt met praktiserende moslims en dus ben ik een beetje op mijn hoede. Wie weet kunnen we elkaar ooit ontmoeten ergens in de nabije toekomst. Laten we eerst hier met elkaar schrijven. Ik wil je ook per PM mijn email adres aan je geven zodat je buiten dit forum ook mij kunt schrijven. Ik heb ook veel Farsi boeken. Ik kan je de titels per email doorgeven en op je eigen verzoek kan ik dan voor je regelen dat je het toegestuurd krijgt.
Dit was het voor nu. Ik wens je heel veel leesplezier hier in dit forum en ook veel sterkte met je werk.
Met vriendelijke groeten,
Fahim
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

Ariel schreef:
Ilona schreef:Ketter is ook anti-religie. Thomas ook. En wel meerderen, maar Teva is de enige waaraan ik me echt heb gestoord.
Dat is jammer illona.
Ik mag je graag. Dat weet je. Ik heb niks tegen jou, ik heb niks tegen Christenen, ( ik noem mezelf een Christen)
Maar als een Christen behoor jij nu als eerste je hand naar Teva uitsteken.
Dat leert Jezus ons toch?
Kom op meisje... Make it up with him.

knuf.
Ariel.
Ik heb geen ruzie of zo. Ik zeg alleen dat het postgedrag van Teva mij niet aanstaat. Dat hij zich tegenspreekt, maar het niet toe wilt geven, alleen maar vanuit zijn eigen visie redeneert, nooit de moeite neemt vanuit andere religies te redeneren (wat belangrijk is, als je de islam moreelwilt kunnen verwerpen)

Ik hoef niks goed te maken, het is niet zo dat Teva en ik mekaar niet uit kunnen staan :wink:
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Ilona schreef:
Ariel schreef:
Ilona schreef:Ketter is ook anti-religie. Thomas ook. En wel meerderen, maar Teva is de enige waaraan ik me echt heb gestoord.
Dat is jammer illona.
Ik mag je graag. Dat weet je. Ik heb niks tegen jou, ik heb niks tegen Christenen, ( ik noem mezelf een Christen)
Maar als een Christen behoor jij nu als eerste je hand naar Teva uitsteken.
Dat leert Jezus ons toch?
Kom op meisje... Make it up with him.

knuf.
Ariel.
Ik heb geen ruzie of zo. Ik zeg alleen dat het postgedrag van Teva mij niet aanstaat. Dat hij zich tegenspreekt, maar het niet toe wilt geven, alleen maar vanuit zijn eigen visie redeneert, nooit de moeite neemt vanuit andere religies te redeneren (wat belangrijk is, als je de islam moreelwilt kunnen verwerpen)

Ik hoef niks goed te maken, het is niet zo dat Teva en ik mekaar niet uit kunnen staan :wink:
Dit vind ik nou een hele rare reactie.
Zeker omdat het je nog een ene keer is gelukt om te onderbouwen wat je hier beweert.
Maar goed, gisteren een kus van Nadia, vandaag een compliment van Ariel dat ik me als een beschaafde heer gedraag, daar kan de volkomen foute karakterveroordeling van je toch niets meer aan af doen.
Dat je Hamids aanduiding niet wilt veroordelen, integendeel zelfs, ontkracht toch al elke in de wilde weg bewering van je.
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Bericht door Afghan »

Maar goed, gisteren een kus van Nadia, vandaag een compliment van Ariel dat ik me als een beschaafde heer gedraag, daar kan de volkomen foute karakterveroordeling van je toch niets meer aan af doen.
Dat je Hamids aanduiding niet wilt veroordelen, integendeel zelfs, ontkracht toch al elke in de wilde weg bewering van je.
Beste Teva Teff,
Ik heb jou communicatie met Hamid en anderen vanavond gelezen. Ik wil geen partij voor iemand kiezen en als je het goed hebt gelezen heb ik Hamid ook gevraagd om op te letten met zijn opmerkingen tegenover jou en andere forum leden.
Ik begrijp Ilona enigzins wel. Ze wil duidelijk maken dat het niet nodig is om moslims meteen aan te vallen met kwetsende woorden en opmerkingen. Hamid heeft in een slechte bui een keer een rare opmerking gemaakt, maar jij bleef dat herhalen en ik kan me heel goed voorstellen dat dit alleen ergernis en irritatie voortbrengt.
Ik ben van mening dat niemand het recht heeft om een ander met vernederende woorden te bombarderen, niet de moslims, niet de Christenen en niet de Atheisten kortom niemand heeft hier baat bij om scheldpartijen of sarcastische opmerkingen te moeten aanhoren.
Als het jou een goed gevoel geeft, wil ik namens Hamid excuses aan je vragen voor de opmerkingen m.b.t. hond enz.
Met vriendelijke groeten,
Afghan
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Afghan schreef:
Maar goed, gisteren een kus van Nadia, vandaag een compliment van Ariel dat ik me als een beschaafde heer gedraag, daar kan de volkomen foute karakterveroordeling van je toch niets meer aan af doen.
Dat je Hamids aanduiding niet wilt veroordelen, integendeel zelfs, ontkracht toch al elke in de wilde weg bewering van je.
Beste Teva Teff,
Ik heb jou communicatie met Hamid en anderen vanavond gelezen. Ik wil geen partij voor iemand kiezen en als je het goed hebt gelezen heb ik Hamid ook gevraagd om op te letten met zijn opmerkingen tegenover jou en andere forum leden.
Ik begrijp Ilona enigzins wel. Ze wil duidelijk maken dat het niet nodig is om moslims meteen aan te vallen met kwetsende woorden en opmerkingen. Hamid heeft in een slechte bui een keer een rare opmerking gemaakt, maar jij bleef dat herhalen en ik kan me heel goed voorstellen dat dit alleen ergernis en irritatie voortbrengt.
Ik ben van mening dat niemand het recht heeft om een ander met vernederende woorden te bombarderen, niet de moslims, niet de Christenen en niet de Atheisten kortom niemand heeft hier baat bij om scheldpartijen of sarcastische opmerkingen te moeten aanhoren.
Als het jou een goed gevoel geeft, wil ik namens Hamid excuses aan je vragen voor de opmerkingen m.b.t. hond enz.
Met vriendelijke groeten,
Afghan
Excuses namens iemand, ik doe daar niet aan.
Ik hou er trouwens ook niet zo van, excuses en sorry's na bewuste acties. En dan is het feit dat ze dan ook vaak ongemeend zijn niet eens het eerste wat mij dan tegenstaat.
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Re: van Afghan Voor Hamid

Bericht door Hamid »

Hallo Fahim,
Ik heb je verhaal gelezen en volgens mij heeft het geen zin om de rest van je verhaal te horen. Je hebt een keuze gemaakt op basis van hoe een aantal mensen met jou omgegaan zijn. Ik zeg het nogmaals dat je hierin een grote fout hebt gemaakt.
Mijn Surinaamse vrienden hadden geen zin om bij dit forum te komen. Ze hebben mij ook gevraagd om te stoppen, maar ik wil toch even doorgaan zodat ik weet dat ik alles heb gedaan om jou terug te brengen bij de enige ware geloof.
Jammer dat je de Tafseer Sharif boeken niet meer hebt. Ik had daar echt veel belang bij. Niets aan te doen.
Als je Islamitische boeken in onze taal hebt, dan wil ik graag dat van je krijgen, maar geen Christelijke lektuur. Daar heb ik geen zin in.
Dat was het dan.
Groetjes
Hamid
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Plaats reactie