Speciale versie van Windows voor moslims

Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Speciale versie van Windows voor moslims

Bericht door Polleke »

Nu verkrijgbaar bij ToysforBoys.nl en de betere speciaal zaak!

Afbeelding
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

Hij is wel goed
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

:roll2: :laugh1:

Hoe geniaal bedacht :lol:
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Zou ook zulk een versie wilen.
Undercover op Moslimforums
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Speciale versie van Windows voor moslims

Bericht door Hamid »

Polleke schreef:Nu verkrijgbaar bij ToysforBoys.nl en de betere speciaal zaak!

Afbeelding
Ik kan hier echt niet om lachen. Jullie doen echt alles om Islam belachelijk te maken. Wat een onzin.
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Bericht door Ruth »

komop Hamid. tis grappig bedoeld. Heb je dan helemaal geen humor??
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Speciale versie van Windows voor moslims

Bericht door Polleke »

Hamid schreef:
Polleke schreef:Nu verkrijgbaar bij ToysforBoys.nl en de betere speciaal zaak!

Afbeelding
Ik kan hier echt niet om lachen. Jullie doen echt alles om Islam belachelijk te maken. Wat een onzin.
Treur niet, Hamid, binnenkort komt de Taliban versie uit!

Mvg, Polleke
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Speciale versie van Windows voor moslims

Bericht door Hamid »

Polleke schreef:
Hamid schreef:
Polleke schreef:Nu verkrijgbaar bij ToysforBoys.nl en de betere speciaal zaak!

Afbeelding
Ik kan hier echt niet om lachen. Jullie doen echt alles om Islam belachelijk te maken. Wat een onzin.
Treur niet, Hamid, binnenkort komt de Taliban versie uit!

Mvg, Polleke
Ik hoop dat die versie dan een goede burqa aan heeft, dan kunnen jullie lekker niet zien wat er achter zit. ha ha ha ha
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

Ruth schreef:komop Hamid. tis grappig bedoeld. Heb je dan helemaal geen humor??
Zou je ook zo reageren als ze met een Christelijke versie komen?
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

ajax schreef:Hij is wel goed
Dit valt me tegen van je Ajax. Ze willen hiermee ons voor de gek zetten. Dat moeten we niet pikken.
Niet geschoten is altijd mis :lol:
*moslima*
Berichten: 201
Lid geworden op: zo mei 06, 2007 7:25 pm

Bericht door *moslima* »

ajax schreef:Hij is wel goed
Ik moet er ook wel om lachen. :lol:
Kom even spieken hier.
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

Hamid schreef:
ajax schreef:Hij is wel goed
Dit valt me tegen van je Ajax. Ze willen hiermee ons voor de gek zetten. Dat moeten we niet pikken.
Ewa safi het is maar een image ik kan er wel om lachen omdat het niet zo is
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Re: Speciale versie van Windows voor moslims

Bericht door Afghan »

Polleke schreef:Nu verkrijgbaar bij ToysforBoys.nl en de betere speciaal zaak!

Afbeelding
Hoi Polleke,
Hoe kom je hieraan? Dit is wel heel erg grappig. Alleen vind ik het wel een beetje aanstootgevend voor onze Moslim vrienden. Reactie van Hamid kan iik daarom goed begrijpen, maar van de andere kant zie ik dat Ajax en Moslima de humor achter dit wel kunnen begrijpen.
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

Ik ben benieuwd hoe de christelijke versie hiervan eruit zou zien Hamid :D
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

Hoi Polleke,
Hoe kom je hieraan? Dit is wel heel erg grappig. Alleen vind ik het wel een beetje aanstootgevend voor onze Moslim vrienden. Reactie van Hamid kan iik daarom goed begrijpen, maar van de andere kant zie ik dat Ajax en Moslima de humor achter dit wel kunnen begrijpen.
Hoi Afghan,

Ik kwam het tegen op Internet en heb het bewaard op de harde schijf. Als ik de bron vind vermeld ik deze zeker. Ik vind die Hamid wel een erge zuurpruim. Volgens mij is het een salafie, hij commandeert zijn zus die achter het toetsenbord zit.... :shock:

Mvg, Polleke
Gebruikersavatar
Persian_revenge
Berichten: 782
Lid geworden op: za dec 03, 2005 4:32 pm
Locatie: Londonistan

Bericht door Persian_revenge »

Het is wel een beetje " a cheap shot".

Toch vind ik het bizar dat onze Afghaanse vrienden hier beledigd zijn. Laat Arabieren daarop reageren, alsof Islam onze godsdienst is. Kom aan jongens ....heeft Islam niet genoeg ravage teweeggebracht in jullie en mijn land?

"Doostan Eslam dine Bigaaneh ast. Shoma in ra key mikhahied befahmied?"
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Bericht door Afghan »

Ilona schreef:Ik ben benieuwd hoe de christelijke versie hiervan eruit zou zien Hamid :D
Hopelijk is het dan niet van de zwartekousen kerk, want dan heb je alleen een zwarte scherm met witte strepen :lol:
Afghan
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Bericht door Afghan »

Persian_revenge schreef:Het is wel een beetje " a cheap shot".

Toch vind ik het bizar dat onze Afghaanse vrienden hier beledigd zijn. Laat Arabieren daarop reageren, alsof Islam onze godsdienst is. Kom aan jongens ....heeft Islam niet genoeg ravage teweeggebracht in jullie en mijn land?

"Doostan Eslam dine Bigaaneh ast. Shoma in ra key mikhahied befahmied?"
Hoi Persian_revenge,
Ik kon er wel om lachen hoor, maar ik kan ook goed voorstellen dat Hamid daar een beetje moeite mee heeft.
Ik ben het met jou eens dat Islam een geloof is dat vanuit de woestijn van Arabie met geweld in onze landen binnengedrongen is.
Waarom heb je eigenlijk Persian Revenge als je nick naam gekozen?
Ik ben een grote fan van Bahram Mushery van www.Kavehroom.com
Hij is goed in het uitleggen van de geschidenis van Islam.
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Bericht door Afghan »

Polleke schreef:
Hoi Polleke,
Hoe kom je hieraan? Dit is wel heel erg grappig. Alleen vind ik het wel een beetje aanstootgevend voor onze Moslim vrienden. Reactie van Hamid kan iik daarom goed begrijpen, maar van de andere kant zie ik dat Ajax en Moslima de humor achter dit wel kunnen begrijpen.
Hoi Afghan,

Ik kwam het tegen op Internet en heb het bewaard op de harde schijf. Als ik de bron vind vermeld ik deze zeker. Ik vind die Hamid wel een erge zuurpruim. Volgens mij is het een salafie, hij commandeert zijn zus die achter het toetsenbord zit.... :shock:

Mvg, Polleke
Hoi Polleke,
Als je de engelse versie hiervan hebt, dan zou ik dat aan mijn vrienden in Afghanistan willen sturen. Die zullen het heel leuk vinden.
Hamid is geen zuurpruim hoor, hij voelt zich een beetje te verantwoordelijk voor de zaak van Islam en Moslims. Ik las dat hij zelfs Ajax hierover heeft aangesproken. Ik geloof zeker dat er nog hoop is voor Hamid. Hij moet gewoon even wennen aan dit forum. Laten we hem die ruimte geven.
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

Afghan schreef:
Polleke schreef:
Hoi Polleke,
Hoe kom je hieraan? Dit is wel heel erg grappig. Alleen vind ik het wel een beetje aanstootgevend voor onze Moslim vrienden. Reactie van Hamid kan iik daarom goed begrijpen, maar van de andere kant zie ik dat Ajax en Moslima de humor achter dit wel kunnen begrijpen.
Hoi Afghan,

Ik kwam het tegen op Internet en heb het bewaard op de harde schijf. Als ik de bron vind vermeld ik deze zeker. Ik vind die Hamid wel een erge zuurpruim. Volgens mij is het een salafie, hij commandeert zijn zus die achter het toetsenbord zit.... :shock:

Mvg, Polleke
Hoi Polleke,
Als je de engelse versie hiervan hebt, dan zou ik dat aan mijn vrienden in Afghanistan willen sturen. Die zullen het heel leuk vinden.
Hamid is geen zuurpruim hoor, hij voelt zich een beetje te verantwoordelijk voor de zaak van Islam en Moslims. Ik las dat hij zelfs Ajax hierover heeft aangesproken. Ik geloof zeker dat er nog hoop is voor Hamid. Hij moet gewoon even wennen aan dit forum. Laten we hem die ruimte geven.
Waarvoor heeft hij hoop nodig?
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Bericht door Afghan »

Hoi Polleke,
Als je de engelse versie hiervan hebt, dan zou ik dat aan mijn vrienden in Afghanistan willen sturen. Die zullen het heel leuk vinden.
Hamid is geen zuurpruim hoor, hij voelt zich een beetje te verantwoordelijk voor de zaak van Islam en Moslims. Ik las dat hij zelfs Ajax hierover heeft aangesproken. Ik geloof zeker dat er nog hoop is voor Hamid. Hij moet gewoon even wennen aan dit forum. Laten we hem die ruimte geven.

Waarvoor heeft hij hoop nodig?
Zodat hij net zoals jou en ik om deze soort grapjes kan lachen.
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Bericht door Ruth »

christelijke humor:

Een dorpspredikant besloot de zondagsdienst een keer over te slaan en trok de heuvels in om op beren te jagen. Halverwege een gevaarlijke kronkel in het pad, botste hij tegen een beer aan waardoor hij met zijn geweer van de berghelling tuimelde. VOor hij er erg in had, ging zijn geweer de ene kant op en hij de andere; hij landde op een rots en brak beide benen. Dat was het goede nieuws. Het slechte nieuws was de woeste beer die op hem af kwam stormen terwijl hij zich niet kon verroeren.
'O Heer', bad de predikant, 'het spijt me zo dat ik de dienst heb overgeslagen om te gaan jagen. Vergeef me alstublieft en vervul deze ene wens: maakt U alstublieft een christen van die beer die daar op me afkomt. Alstublieft Heer!'
Datzelfde moment kwam de beer abrupt tot stilstand, viel op zijn knieën, deed zijn klauwen samen en begon, vlak voor de voeten van de predikant, hardop te bidden: "Here, zegen deze spijzen..."
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Bericht door Afghan »

Ruth schreef:christelijke humor:

Een dorpspredikant besloot de zondagsdienst een keer over te slaan en trok de heuvels in om op beren te jagen. Halverwege een gevaarlijke kronkel in het pad, botste hij tegen een beer aan waardoor hij met zijn geweer van de berghelling tuimelde. VOor hij er erg in had, ging zijn geweer de ene kant op en hij de andere; hij landde op een rots en brak beide benen. Dat was het goede nieuws. Het slechte nieuws was de woeste beer die op hem af kwam stormen terwijl hij zich niet kon verroeren.
'O Heer', bad de predikant, 'het spijt me zo dat ik de dienst heb overgeslagen om te gaan jagen. Vergeef me alstublieft en vervul deze ene wens: maakt U alstublieft een christen van die beer die daar op me afkomt. Alstublieft Heer!'
Datzelfde moment kwam de beer abrupt tot stilstand, viel op zijn knieën, deed zijn klauwen samen en begon, vlak voor de voeten van de predikant, hardop te bidden: "Here, zegen deze spijzen..."
Hoi Ruth,
Ik heb enorm gelachen om dit grapje. Ik hoop dat onze Muslim vrienden ook met grapje over Imaam komen, anders zal ik het namens hun doen.
Afghan
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

Ilona schreef:Ik ben benieuwd hoe de christelijke versie hiervan eruit zou zien Hamid :D
Ik wil niet andere mensen belachelijk maken. Ze moeten een keer ophouden met dit soort "vragen om moeilijkheden" methode.
Hebben ze echt niets geleerd van de deense situatie?
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

Ik kon er wel smakelijk om lachen. Alhoewel ik wel iets heb aan toe te voegen.


Namelijk het feit dat ze ''Vraag Allah'' beter hadden kunnen veranderen in ''Raadpleeg de Koran.'' Dat is eigenlijk het enigste wat ik tever vind gaan.


Groetjes van Chaimae op Ajax's account.
A proud amazigh!
Plaats reactie