Mogen sekshuizen van de islam?

Plaats reactie
Hujac2
Berichten: 4
Lid geworden op: do mei 10, 2007 11:27 am

Mogen sekshuizen van de islam?

Bericht door Hujac2 »

Is het in de Islam toegestaan om sekshuizen te laten bestaan of zelfs er bezoeken aan te brengen? Of eist de Islam dat die huizen uitgeroeid worden: zelfs als ze illegaal ingericht worden als paren club?
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

Waarom stel je deze vraag? In elke Abrahamistische religie is prostitutie illegaal.

De praktijk van alle dag is anders; zowel in westerse als islamitsche landen vond je volop 'sekshuizen'. Veelal is de vrouw gedwongen, omdat ze geen middelen van bestaan heeft, verstoten is, na een echtscheiding zonder inkomen zit etc etc.

Dus waarom stel je deze vraag?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

En wat heeft dit onderwerp met Islam in het nieuws te maken?
Er is niets nieuws aan prostitutie.
Prostitutie is bijna zo oud als de wereld bestaat.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

Er zijn al genoeg pooiers
A proud amazigh!
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Polleke schreef:Waarom stel je deze vraag? In elke Abrahamistische religie is prostitutie illegaal.
Dat is niet waar. Vergeet niet dat islam slavernij verplicht maakt he. En welke vrouwen waren ook weeral "toegaleten" voor moslims ? Slavinnen.

In het oude testament wordt slavernij min-of-meer, zij het niet expliciet, een zonde verklaart. Uiteraard verwerpen de moslims dit. Mohamed hemzelf was een slavenhandelaar en "aanvaardde" en gaf vrouwen als geschenk. Valt dit niet onder prostitutie ? Het is anders helemaal hetzelfde, behalve dat de vrouw niet betaald wordt.

Met andere woorden. Indien je in "oorlog" bent (wat dat ook moge betekenen) of verklaart (het is perfect toegestaan om mensen met wie je een vredesverdrag hebt aan te vallen remember) mag je "hun" vrouwen ontvoeren en tewerkstellen als hoeren.

Ook zijn er alternatieve manieren om vrouwen slaven te maken. Zo kan je je dochter slavin laten worden als "afbetaling" voor een moord, of andere misdaad.

Islam is de enige abrahamische religie die prostitutie legaal maakt. In het Christendom is het expliciet verboden, en is de gelijkheid van alle mensen gegarandeerd. In het Jodendom is het veel minder expliciet, maar de Joodse wet "hint" heel erg hard naar gelijkheid tussen alle mensen.

Noteer dat bijvoorbeeld die vrouwelijke soldate van de Britten heel de tijd NAAKT werd vastgehouden in haar cel. Om maar een voorbeeld te geven over hoe het in de praktijk gaat. Alle dit is denk ik een van de denkbeelden die van de poco-gekken komen.

Daarboven is er toegelaten prostitutie "binnen het huwelijk". De Shi'a doen dit door middel van het Mutaa, en de Sunni door een extra contract af te sluiten met de man en de "eigenaar" van de vrouw dat de man verplicht is te scheiden na een zekere termijn (de Sunni ontkennen enkel dat zo'n scheidingsverplichting in het huwelijkscontract zelf mag staan, maar er mag gerust scheiding op zeker moment gecontracteerd worden, gewoon niet met een vrouw). Betaling gebeurd door middel van de "bruidsschat" die de eigenaar van de vrouw mag houden.
Hujac2
Berichten: 4
Lid geworden op: do mei 10, 2007 11:27 am

en geen problemen met nieuwe paren clubs ?

Bericht door Hujac2 »

Dus als ik het goed begrijp dan is er geen probleem dat er een nieuwe paren club wordt geopend in een stad waar veel allochtonen (lees moslims) wonen? Wat in Delft stat te gebeuren.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Daarboven is er toegelaten prostitutie "binnen het huwelijk". De Shi'a doen dit door middel van het Mutaa, en de Sunni door een extra contract af te sluiten met de man en de "eigenaar" van de vrouw
Deze dingen maken van Islam de grootste pooierorganiatie ter wereld.
Dus als ik het goed begrijp dan is er geen probleem dat er een nieuwe paren club wordt geopend in een stad waar veel allochtonen (lees moslims) wonen? Wat in Delft stat te gebeuren.
Plaats 2 verschillende pooierorganisaties te dicht bij elkaar, je hebt oorlog.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Trotse-Moslim
Berichten: 381
Lid geworden op: wo jan 24, 2007 12:34 am

Re: en geen problemen met nieuwe paren clubs ?

Bericht door Trotse-Moslim »

Hujac2 schreef:Dus als ik het goed begrijp dan is er geen probleem dat er een nieuwe paren club wordt geopend in een stad waar veel allochtonen (lees moslims) wonen? Wat in Delft stat te gebeuren.
Als men een sexhuis opent vindt daar een vorm van 'zina' plaats (nog wel de ergste vorm van zina, sex met degene waar geen sex mee geoorloofd is) dit is de grootSTE zonde in de islam na 'shirk' (afgodenaanbidder).
En verdraag met geduld alles wat zij (de ongelovigen) zeggen; en verlaat hen op gepaste wijze. (73:10). Contra principia negantem disputari non potest
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

dit is de grootSTE zonde in de islam
De Imam krijgt zijn % niet.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Patrick
Berichten: 383
Lid geworden op: di jan 21, 2003 10:23 pm

Bericht door Patrick »

Op LBC, de Libanese zender (een soort van arabische VTM) verschijnen wel eens langbenige, kortgerokte zangeresjes met diepe décolté. Hun zangkwaliteiten zijn matig, hun succes echter niet. Niet al die zangeressen zijn Christelijk. Er is bijvoorbeeld ook een shia, die met haar privéjet en privépiloot regalmatig een bezoekje brengt aan S. Arabië om daar haar hoge benen te tonen tegen dollars. Om maar te zeggen dat sommigen niet kunnen wachten tot na de dood. :)
Polleke
Berichten: 3234
Lid geworden op: ma sep 04, 2006 3:07 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Polleke »

Polleke schreef:
Waarom stel je deze vraag? In elke Abrahamistische religie is prostitutie illegaal.
Dat is niet waar. Vergeet niet dat islam slavernij verplicht maakt he. En welke vrouwen waren ook weeral "toegaleten" voor moslims ? Slavinnen.


Het is maar hoe je dingen benoemt. In veel islamitische gezinnen is de vrouw een geïnstitutionaliseerde hoer. Ik net het boek van Norma Khouri gelezen, over een eremoord in Jordanië. In de (islamitische) traditie is een vrouw een bezielde baarmoeder.
Dus als ik het goed begrijp dan is er geen probleem dat er een nieuwe paren club wordt geopend in een stad waar veel allochtonen (lees moslims) wonen? Wat in Delft stat te gebeuren.
Je vraag was of zoiets in de islam was toegestaan. In Nederland heeft de visie van de islam geen gezag behalve binnen de 4 muren van je huis, zolang het niet in strijd is met de Nederlandse wetgeving. Hoe anderen hun tijd besteden gaat jou niks aan.
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Verband tussen islam en sexhuizen ?! :shock:

Eigenlijk wel ja, de islamitische jennah (paradijs) is één groot sexhuis voor de vrome moslimman die erin verzeilt...
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Re: en geen problemen met nieuwe paren clubs ?

Bericht door tomc »

Hujac2 schreef:Dus als ik het goed begrijp dan is er geen probleem dat er een nieuwe paren club wordt geopend in een stad waar veel allochtonen (lees moslims) wonen? Wat in Delft stat te gebeuren.
Buiten het racisme van de moslims, en hun vrees dat hun vrouwen daarmee wordt getoond dat mannen ook aardig kunnen zijn, hebben ze daar niets op tegen.

Met andere woorden : verwacht u aan bommen. Ze gaan dit afschilderen als "zina". Maar dat klopt niet. De islam (en de koran bedoel ik dan, hadith komen er zelfs niet bij kijken) aanvaard immers specifiek het recht van elke man om een niet-moslim vrouw te neuken (EN te verkrachten in de meeste stromingen).

Saudi Arabie was tot nog geen 30 jaar terug een serieus oversexte maatschappij hoor.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Test:
Neuken
Lul lullig lulligste kut vagina penis
kont geitenneuker
Constatering
Crackjunk
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Sommige woorden worden ongevraagd vervangen door andere woorden.
Dat vind ik een beetje vreemd.
Bizar was het om te ontdekken dat het woord 'constatering' voor de FFI-moderator een verschrikkelijk schuttingtaalwoord was, daarvoor in de plaats kwam het woord 'knuffel'.
Hujac2
Berichten: 4
Lid geworden op: do mei 10, 2007 11:27 am

Bericht door Hujac2 »

OKay dan. Ik wil dat dat huis dus gewoon even een tegenslag krijgt. Een auto die er binnenrijdt of zo. Wie heeft iedeeeen?
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Ik stel voor dat we die mensen dat gewoon laten doen. Ze zullen heus wel zien waar dit soort clubs toe leidt.

Gelukkig zal het hun niet maken. Maar wat er gebeurd, is in God's handen, en dat is waar het thuishoort. Niet in jouw of mijn of gelijk wie zijn handen. Zolang ze niemand fysiek lastigvallen, doen ze maar wat ze willen op prive eigendom.

Als jij niet wilt zelf beslissen wat je doet, geen persoonlijke vrijheid wilt, ga dan in zuid-afghanistan wonen he.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Hujac2 schreef:OKay dan. Ik wil dat dat huis dus gewoon even een tegenslag krijgt. Een auto die er binnenrijdt of zo. Wie heeft iedeeeen?
Wat let je om een bomgordel om te doen en jezelf op te offeren voor Allah Hujac2.
Dan kom je daarna gelijk terecht in je hemelse bordeel.
72 maagden wachten daar op, en een eeuwig durende erectie.
Waarom zou ik mijn auto voor Allah opofferen? Allah wil een ziekte in mijn hart maken, dus waarom zou ik mijn best voor hem doen?

Ik wens je sterkte met je strijd. Ik vind de gedachte van jou walgelijk.
Vriendelijke groet.
Ariel
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

OKay dan. Ik wil dat dat huis dus gewoon even een tegenslag krijgt. Een auto die er binnenrijdt of zo.
Wat hebben jullie toch tegen het feit dat mensen, met wederzijdse toestemming elkaar plezier bezorgen?

Is jullie leven zo grijs en kleurloos geworden van alle angsten die jullie jezelf aandoen, dat het verhevendste op aard verworden is tot het brengen van pijn en vernietiging?

Alle plezier is Haram in jullie religie.
Het enige punt waar jullie religie gelijkheid tussen mensen erkent is in het wegnemen van genot en plezier bij iedereen op Aarde.
Wat voor een bende perverten zijn jullie toch.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Trotse-Moslim
Berichten: 381
Lid geworden op: wo jan 24, 2007 12:34 am

Bericht door Trotse-Moslim »

Hij/zij is geen moslim hoor.

Hij/zij is een Traditionele Christen.
En verdraag met geduld alles wat zij (de ongelovigen) zeggen; en verlaat hen op gepaste wijze. (73:10). Contra principia negantem disputari non potest
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Hij/zij is een Traditionele Christen.
En dan ? Wat maakt dat voor verschil ? Mijn mening blijft toch dezelfde ?
Trotse-Moslim
Berichten: 381
Lid geworden op: wo jan 24, 2007 12:34 am

Bericht door Trotse-Moslim »

Dutch schreef:
Hij/zij is een Traditionele Christen.
En dan ? Wat maakt dat voor verschil ? Mijn mening blijft toch dezelfde ?
Ik had het tegen de mensen die dachten dat hij/zij moslim(a) is :)
En verdraag met geduld alles wat zij (de ongelovigen) zeggen; en verlaat hen op gepaste wijze. (73:10). Contra principia negantem disputari non potest
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Hujac2 schreef:OKay dan. Ik wil dat dat huis dus gewoon even een tegenslag krijgt. Een auto die er binnenrijdt of zo. Wie heeft iedeeeen?
Waarom verhuis je niet naar Staphorst?
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Trotse-Moslim schreef:Hij/zij is geen moslim hoor.

Hij/zij is een Traditionele Christen.
Als dit zo is, dan neem ik het haar/hem dubbel zo kwalijk.

Schande. :twisted:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie