''Altijd positief blijven denken.''

Moderator: M

Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

ajax schreef:Dat is het ook. Voor hetzelfde geldt was Jezus VZMH nooit verraden en opgehangen. Dan zou Jezus VZMH zijn missie hebben kunnen voltooien en was Mohammed VZMH wellicht nooit op aarde gekomen.
Jezus opgehangen? Dat geloven moslims toch niet?! Jezus heeft zijn missie wel voltooid, lees maar in de evangeliën. Of geloof je dat die ook allemaal vervalst zijn? Dat van die vervalsing geloofden zelfs beroemde moslimgeleerden niet.
ajax schreef:Moslims geloven in het ware Christendom en Jodendom, zeg ik altijd..
Moslims geloven in bedrog!
ajax schreef:Ik heb de Bijbel alwel gelezen. En ben tot de conlusie gekomen dat dit onmogelijk het woord van God kan zijn, in tegenstelling tot de Koran.
Ik geloof je, eerlijk gezegd, niet zo erg dat je de Bijbel gelezen hebt, anders had je wel duidelijk gelezen dat Jezus zijn missie voltooid had.
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

Jezus opgehangen? Dat geloven moslims toch niet?! Jezus heeft zijn missie wel voltooid, lees maar in de evangeliën. Of geloof je dat die ook allemaal vervalst zijn? Dat van die vervalsing geloofden zelfs beroemde moslimgeleerden niet.
Jezus zou worden opgehangen en is door Allah SWT gered. Hij heeft Jezus VZMH tot zich genomen en Jezus VZMH zal terugkomen op aarde om af te rekenen met de Dajaal.


Moslims geloven in bedrog!

Tsjah, dat zeg jij. Wie ben ik om jou hiervan tegen te houden.


Ik geloof je, eerlijk gezegd, niet zo erg dat je de Bijbel gelezen hebt, anders had je wel duidelijk gelezen dat Jezus zijn missie voltooid had.
Dan niet he. :wink: Jezus VZMH heeft zijn missie voltooid volgens de Bijbel, maar zoals je weet geloof ik niet in de waarheidsgehalte van de Bijbel en daarmee dus ook niet dat Jezus VZMH zijn missie heeft voltooid. Dat bedoelde ik. :oops:
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

@Chaimae,

Vreemd om te denken dat Mohammed betrouwbaarder is dan de vele auteurs van de Bijbel. Mohammed stond zelf bekend als bedrieger bij zijn veldtochten:

Sahih Bukhari 4.52.269: De profeet zei: Oorlog is bedrog. Het woord van de profeet is dus niet veel waard!!

Wat als de Koran zelf bedrog is? Ook Mohammed zelf komt dus niet met bewijzen voor vervalsingen van de Bijbel. De vermeende vervalsingen, waar de moslims christenen van beschuldigen, dateren van honderden jaren voor Mohammed. Vreemd dat christenen zo ver voor Mohammed zijn komst al probeerden te verdoezelen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Chaimae, ik ben bereid veel te geloven, maar niet dat Mohammed een echte profeet was. In de Bijbel staat dat een profeet altijd getoetst moet worden, i.v.m. bedriegers en Mohammed doortstaat die toets niet. Hij voldoet niet aan het criterium voor een echte profeet, noch in zijn gedrag, noch in zijn boodschap. Het is volslagen onmogelijk dat deze pedofiele roofmoordenaar een echte profeet is!! :twisted:
Laatst gewijzigd door Anonymous op vr mei 11, 2007 10:33 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Re: ''Altijd positief blijven denken.''

Bericht door Hamid »

ajax schreef:
Afghan schreef:
Dus nu is mijn vraag aan jullie.. we moeten het eens van de positieve kant bekijken. Altijd positief blijven denken, toch? Noem eens aan aantal positieve aspecten.
Ik ga een paar weken zwaar denken hierover en als ik het weet dan kom ik je zeker blij maken met positieve aspecten. :turban:
Afghan

In afwachting..


Chaimae.
Ik ben nogsteed aan het nadenken . . . .

Nou.....dit kan wel heel lang duren hoor :lol:
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Gebruikersavatar
Afghan
Berichten: 589
Lid geworden op: za aug 26, 2006 8:19 pm
Locatie: Uruzgan
Contacteer:

Re: ''Altijd positief blijven denken.''

Bericht door Afghan »

Nou.....dit kan wel heel lang duren hoor :lol:
Beste Hamid,
Waarom denk je dat het heel lang kan duren?
Ik wilde gewoon een beetje sarcastisch zijn. Sorry dat ik het moet zeggen, maar ik kan geen positieve aspecten in Islam vinden. Als jij er een weet, dan laat het me dat weten.
Met vriendelijke groeten
Fahim
Islam veroorzaakt blindheid. Wie wil er nog blind worden?
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Re: ''Altijd positief blijven denken.''

Bericht door Hamid »

Afghan schreef:
. . . . dit kan wel heel lang duren hoor :lol:
Beste Hamid,
Waarom denk je dat het heel lang kan duren?
Ik wilde gewoon een beetje sarcastisch zijn. Sorry dat ik het moet zeggen, maar ik kan geen positieve aspecten in Islam vinden. Als jij er een weet, dan laat het me dat weten.
Met vriendelijke groeten
Fahim
Ik bedoel het ook sarcastisch. Kun je wel nadenken? :lol:
Niet geschoten is altijd mis :lol:
droevie
Berichten: 275
Lid geworden op: vr apr 20, 2007 8:59 pm

Bericht door droevie »

Ik bedoel het ook sarcastisch. Kun je wel nadenken?
Ik haat mijn vijanden, maar mijn vijanden hebben mij eerst gehaat
snap ut onderschrift niet :huh:
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

Pilgrim schreef:Chaimae, ik ben bereid veel te geloven, maar niet dat Mohammed een echte profeet was. In de Bijbel staat dat een profeet altijd getoetst moet worden, i.v.m. bedriegers en Mohammed doortstaat die toets niet. Hij voldoet niet aan het criterium voor een echte profeet, noch in zijn gedrag, noch in zijn boodschap. Het is volslagen onmogelijk dat deze pedofiele roofmoordenaar een echte profeet is!! :twisted:
Bestaat er zoiets belachelijks als een ballotagecommissie voor profeten?
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

droevie schreef:
Ik bedoel het ook sarcastisch. Kun je wel nadenken?
Ik haat mijn vijanden, maar mijn vijanden hebben mij eerst gehaat
snap ut onderschrift niet :huh:
Ok ok, ik zal iets anders bedenken voor mijn onderschrift. Dit is dan het bewijs dat ik wel kan nadenken. Ben je dan blij? of blijf je alsnog droevig :lol:
Laatst gewijzigd door Hamid op za mei 12, 2007 12:00 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Iznogoodh schreef:
Pilgrim schreef:Chaimae, ik ben bereid veel te geloven, maar niet dat Mohammed een echte profeet was. In de Bijbel staat dat een profeet altijd getoetst moet worden, i.v.m. bedriegers en Mohammed doortstaat die toets niet. Hij voldoet niet aan het criterium voor een echte profeet, noch in zijn gedrag, noch in zijn boodschap. Het is volslagen onmogelijk dat deze pedofiele roofmoordenaar een echte profeet is!! :twisted:
Bestaat er zoiets belachelijks als een ballotagecommissie voor profeten?
Ja, dat zijn wij!
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

Pilgrim schreef:Chaimae, ik ben bereid veel te geloven, maar niet dat Mohammed een echte profeet was. In de Bijbel staat dat een profeet altijd getoetst moet worden, i.v.m. bedriegers en Mohammed doortstaat die toets niet. Hij voldoet niet aan het criterium voor een echte profeet, noch in zijn gedrag, noch in zijn boodschap. Het is volslagen onmogelijk dat deze pedofiele roofmoordenaar een echte profeet is!! :twisted:
Vertel?
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

ajax schreef:
Pilgrim schreef:Chaimae, ik ben bereid veel te geloven, maar niet dat Mohammed een echte profeet was. In de Bijbel staat dat een profeet altijd getoetst moet worden, i.v.m. bedriegers en Mohammed doortstaat die toets niet. Hij voldoet niet aan het criterium voor een echte profeet, noch in zijn gedrag, noch in zijn boodschap. Het is volslagen onmogelijk dat deze pedofiele roofmoordenaar een echte profeet is!! :twisted:
Vertel?
Wat? Ben jij nu Chaimae of Ajax? Als jij Chaimae bent laat dat dan zien, want dit wekt verwarring.
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

Pilgrim schreef:
ajax schreef:
Pilgrim schreef:Chaimae, ik ben bereid veel te geloven, maar niet dat Mohammed een echte profeet was. In de Bijbel staat dat een profeet altijd getoetst moet worden, i.v.m. bedriegers en Mohammed doortstaat die toets niet. Hij voldoet niet aan het criterium voor een echte profeet, noch in zijn gedrag, noch in zijn boodschap. Het is volslagen onmogelijk dat deze pedofiele roofmoordenaar een echte profeet is!! :twisted:
Vertel?
Wat? Ben jij nu Chaimae of Ajax? Als jij Chaimae bent laat dat dan zien, want dit wekt verwarring.
Ik ben ajax ik wil gewoon een antwoord is toch niet te veel gevraagd?
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89705
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Lieve ajax.
Je moet je account niet meer uitlenen aan Chaimae.
Het is heel lief van je, maar het wekt verwarring.
Ik heb Chaimae haar account weer actief gemaakt. Vertel haar dat maar.

Vriendelijke groet.
Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

ajax schreef:
Pilgrim schreef:
ajax schreef: Vertel?
Wat? Ben jij nu Chaimae of Ajax? Als jij Chaimae bent laat dat dan zien, want dit wekt verwarring.
Ik ben ajax ik wil gewoon een antwoord is toch niet te veel gevraagd?
Nee hoor. Wat wil je precies weten?
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

Pilgrim schreef:
ajax schreef:
Pilgrim schreef: Wat? Ben jij nu Chaimae of Ajax? Als jij Chaimae bent laat dat dan zien, want dit wekt verwarring.
Ik ben ajax ik wil gewoon een antwoord is toch niet te veel gevraagd?
Nee hoor. Wat wil je precies weten?
Waarom Mohammed s.a.w geen profeet is?
A proud amazigh!
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

Ariel schreef:Lieve ajax.
Je moet je account niet meer uitlenen aan Chaimae.
Het is heel lief van je, maar het wekt verwarring.
Ik heb Chaimae haar account weer actief gemaakt. Vertel haar dat maar.

Vriendelijke groet.
Ariel.
Ze is niet online
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

ajax schreef:
Pilgrim schreef:
ajax schreef: Ik ben ajax ik wil gewoon een antwoord is toch niet te veel gevraagd?
Nee hoor. Wat wil je precies weten?
Waarom Mohammed s.a.w geen profeet is?
Precies zoals ik zei. Zijn gewelddadige gedrag (roofovervallen, verkrachtingen, massamoorden) en ook zijn boodschap zijn in strijd met dat van een klassieke profeet. Zie hiervoor ook mijn eerdere post aan Chaimae in deze topic. Het was een profeet ook verboden te vechten en het was in het Joodse geloof trouwens ook streng verboden om anderen het geloof met geweld op te leggen. Verder breekt hij met de traditie van het Joodse geloof en sticht een nieuwe godsdienst waarbij Jezus een profeet wordt die in zijn schaduw staat. Jezus brak bijvoorbeeld niet met het Joodse geloof. Nergens kun je lezen dat hij daar afstand van neemt, maar Mohammed doet dat wel. Verder komt er van zijn profetieën niets uit en dat is haast wel het belangrijkste kriterium. Zie hier voor de volgende website;

http://www.answering-islam.org/Dutch/

Kijk onder de rubriek 'Mohammed' onder de topic 'Mohammeds valse profetieën'. Hier kun je lezen dat Mohammed voorspelde dat de wereld 500 jaar na zijn komst zou vergaan en dat de verovering van Constantinopel spoedig zou plaatsvinden en de komst van de Djaddjal (Antichrist) binnen een periode van zeven maanden na de val van Constantinopel. Constantinopel werd pas overgenomen door de moslims in mei 1453 na Christus (ook ver voorbij de periode dat de wereld zou vergaan!) en van een Djaddal was geen sprake.

Dit zegt het “Boek” hier over: Deut. 18: 22: Als een profeet spreekt in de naam des Heren en zijn woord wordt niet vervuld en komt niet uit, dan is dit een woord, dat de Here niet gesproken heeft; in overmoed heeft de profeet het gesproken, gij zult voor hem niet vrezen. (Is dit ook een vervalsing?)

De ECHTE profeten waren Joodse zieners die een teruggetrokken bestaan hadden en politieke macht meden. Dat zien we immers niet terug bij Mohammed. Hij werd een machthebber van een groot rijk, waarbij hij veel geweld gebruikte. Hij had bijvoorbeeld ook sluipmoordenaars in dienst om critici en politieke tegenstanders uit te schakelen.
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Pilgrim schreef: Kijk onder de rubriek 'Mohammed' onder de topic 'Mohammeds valse profetieën'. Hier kun je lezen dat Mohammed voorspelde dat de wereld 500 jaar na zijn komst zou vergaan en dat de verovering van Constantinopel spoedig zou plaatsvinden en de komst van de Djaddjal (Antichrist) binnen een periode van zeven maanden na de val van Constantinopel. Constantinopel werd pas overgenomen door de moslims in mei 1453 na Christus (ook ver voorbij de periode dat de wereld zou vergaan!) en van een Djaddal was geen sprake.

Dit zegt het “Boek” hier over: Deut. 18: 22: Als een profeet spreekt in de naam des Heren en zijn woord wordt niet vervuld en komt niet uit, dan is dit een woord, dat de Here niet gesproken heeft; in overmoed heeft de profeet het gesproken, gij zult voor hem niet vrezen. (Is dit ook een vervalsing?)

De ECHTE profeten waren Joodse zieners die een teruggetrokken bestaan hadden en politieke macht meden. Dat zien we immers niet terug bij Mohammed. Hij werd een machthebber van een groot rijk, waarbij hij veel geweld gebruikte. Hij had bijvoorbeeld ook sluipmoordenaars in dienst om critici en politieke tegenstanders uit te schakelen.
Zeer onthullend! Bedankt.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

ajax schreef:
Pilgrim schreef:Chaimae, ik ben bereid veel te geloven, maar niet dat Mohammed een echte profeet was. In de Bijbel staat dat een profeet altijd getoetst moet worden, i.v.m. bedriegers en Mohammed doortstaat die toets niet. Hij voldoet niet aan het criterium voor een echte profeet, noch in zijn gedrag, noch in zijn boodschap. Het is volslagen onmogelijk dat deze pedofiele roofmoordenaar een echte profeet is!! :twisted:

En wat is daarvan de reden? Mohammed VZMH was niet uit op macht, noch op rijkdom. :)
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Chaimae schreef:
Pilgrim schreef:Chaimae, ik ben bereid veel te geloven, maar niet dat Mohammed een echte profeet was. In de Bijbel staat dat een profeet altijd getoetst moet worden, i.v.m. bedriegers en Mohammed doortstaat die toets niet. Hij voldoet niet aan het criterium voor een echte profeet, noch in zijn gedrag, noch in zijn boodschap. Het is volslagen onmogelijk dat deze pedofiele roofmoordenaar een echte profeet is!! :twisted:

En wat is daarvan de reden? Mohammed VZMH was niet uit op macht, noch op rijkdom. :)
Ajax vroeg hetzelfde en ik heb daar in mijn vorige post al antwoord op gegeven. Mohammed was wel degelijk uit op rijkdom en macht!! Hij begon als roverhoofdman en eindigde als machthebber van een groot rijk. De Islam diende als bindmiddel om het rijk bijeen te houden en uit te breiden, ongeveer op dezelfde manier als het communisme en het nazisme dat gedaan hebben.

Hier nog een artikel over het “humane” karakter van de profeet en zijn streven naar rijkdom:
“…In veel gevallen was het voordeliger dat de overwonnen mensen niet bekeerd werden tot Islam, maar vermoord werden, zodat de eigendommen als buit in beslag genomen konden worden en hun vrouwen en kinderen als slaven gebruikt konden worden. Dit bracht de 'boodschapper van God' enorme welvaart, een welvaart die hij anders gemist zou hebben. Als mensen de keus gegeven zou worden, zouden ze uit pure angst voor de wrede consequenties van je niet bekeren, gekozen hebben voor Islam. Dit zou moslims de kans ontnomen hebben hen te beroven, met verlies aan winst als gevolg. Daarom vond Mohammed het niet nodig waarschuwende signalen af te geven aan Bani Mustaliq, zoals hij nooit waarschuwde, maar verrassingsaanvallen uitvoerde.

Muslim, een andere biograaf van Mohammed vertelt:
"Ibn Aun vertelde: Ik schreef Nafi om te vragen of het nodig was om de ongelovigen een uitnodiging te sturen om zich tot Islam te bekeren, voordat we hen in de strijd zouden ontmoeten. Hij antwoordde mij dat het in de prille dagen van Islam nodig was. De boodschapper van God (vrede zij met hem) voerde een roofoverval op Banu Mustaliq uit, terwijl ze argeloos het vee lieten drinken uit de poelen. Hij doodde hen die vochten, en nam de rest gevangen. Op die dag veroverde hij Juwairiyah bint al-Harith. Nafi zei dat deze traditie aan hem duidelijk gemaakt was door Abdullah b. Umar die zich onder de aanvallers bevond. (boek 19, nummer 4292)

Moslimstrijders hebben deze 'goede gewoonte' van Mohammed (Sunnah: voorbeelden door Mohammed gesteld) voortgezet na zijn dood. Als een moslimleger een stad binnentrok was het de eerste drie dagen niemand toegestaan zich tot Islam te bekeren! In deze drie dagen konden de moslims zoveel mensen afslachten als ze wilden, hun eigendommen inpikken, de vrouwen verkrachten en evenals de kinderen tot slaaf maken. Pas als het aantal inwoners van een stad was gedecimeerd en alle vrouwen en kinderen die als slaaf konden fungeren, gevangengenomen waren, begon het schrikbewind van islamisering met de wrede keuze tussen bekering tot Islam of de dood, voor de overwonnen mannen….” (van Ali Sina van Faith Freedom International).
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

Ik heb profeteen van Mohammed s.a.w hier voor je

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... php?t=3255

Hij heeft geen valse profeteen gedaan Jezus daarintegen wel moet je die link ook?

Ja moordenaar zie mijn topic God van Liefde en wat Mozes allemaal gedaan had geen probleem he :wink:
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

ajax schreef:Ik heb profeteen van Mohammed s.a.w hier voor je

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... php?t=3255

Hij heeft geen valse profeteen gedaan Jezus daarintegen wel moet je die link ook?

Ja moordenaar zie mijn topic God van Liefde en wat Mozes allemaal gedaan had geen probleem he :wink:
Die topic over die zogenaamde profetieën is dus al uitgebreid behandeld. Voorspellingen dat het bloedvergieten zal toenemen en dat er zware regenbuien zullen komen zijn dusdanig algemeen en vaag dat ze altijd wel een keer zullen uitkomen. Bovendien verdenk ik Mohammed van jatwerk. En zelfs al zou hij enkele voorspellende gaven gehad hebben (door de hulp van djinns), dan maakt hem dat nog niet tot een profeet van God. Dat zie je soms ook bij waarzeggers en indiase wondermannen. In mijn vorige topic heb ik trouwens duidelijk gemaakt dat verscheidene van zijn profetieën, zoals het einde der tijden en de val van Constantinopel gewoon vals zijn. Verder was Mozes geen profeet en heeft Jezus voor zover ik weet geen valse profetieën geen gedaan. Ook de voorspelde verwoesting van Jeruzalem is goed uitgekomen. Je topic 'God van Liefde' heb ik gemist, dus ik weet niet waar ik die zo snel kan vinden.
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

Pilgrim schreef:
ajax schreef:Ik heb profeteen van Mohammed s.a.w hier voor je

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... php?t=3255

Hij heeft geen valse profeteen gedaan Jezus daarintegen wel moet je die link ook?

Ja moordenaar zie mijn topic God van Liefde en wat Mozes allemaal gedaan had geen probleem he :wink:
Die topic over die zogenaamde profetieën is dus al uitgebreid behandeld. Voorspellingen dat het bloedvergieten zal toenemen en dat er zware regenbuien zullen komen zijn dusdanig algemeen en vaag dat ze altijd wel een keer zullen uitkomen. Bovendien verdenk ik Mohammed van jatwerk. En zelfs al zou hij enkele voorspellende gaven gehad hebben (door de hulp van djinns), dan maakt hem dat nog niet tot een profeet van God. Dat zie je soms ook bij waarzeggers en indiase wondermannen. In mijn vorige topic heb ik trouwens duidelijk gemaakt dat verscheidene van zijn profetieën, zoals het einde der tijden en de val van Constantinopel gewoon vals zijn.
Welke topic was dat, Pilgrim? Ik ben er wel nieuwsgierig naar.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Plaats reactie