(Video) Twee Amerikanen vinden de waarheid en worden moslim!

Dit forum is alleen bedoeld voor getuigenissen van ex Moslims en de moderator heeft het recht zonder enige voorkennis alle off-topic threads verplaatsen in daarvoor bestemde folders.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

(Video) Twee Amerikanen vinden de waarheid en worden moslim!

Bericht door Lodewijk Nasser »

Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Miep
Berichten: 668
Lid geworden op: wo dec 06, 2006 12:16 am

Bericht door Miep »

Ja geloof jij het?
God liefhebben boven alles en je naaste alsjezelf.
Gebruikersavatar
Lodewijk Nasser
Berichten: 5870
Lid geworden op: ma aug 14, 2006 1:58 am
Contacteer:

Bericht door Lodewijk Nasser »

Ben je nu dom of extreem dom?
Tussen droom en daad staan wetten in de weg en praktische bezwaren.
Willem Elsschot (1882-1960)
Miep
Berichten: 668
Lid geworden op: wo dec 06, 2006 12:16 am

Bericht door Miep »

blond
God liefhebben boven alles en je naaste alsjezelf.
ric0
Berichten: 355
Lid geworden op: do nov 09, 2006 3:16 am

Bericht door ric0 »

Two Fox News journalists, who were held by Palestinian militants for nearly two weeks, were released by their abductors Sunday. Correspondent Steve Centanni, 60, and cameraman Olaf Wiig, 36, were dropped off at Gaza City's Beach Hotel by Palestinian security officials.After his release, Centanni told Fox News that during his capture, he was at times held face down in a dark garage, bound in painful positions, and that he and Wiig were forced at gunpoint to make statements, including that they had converted to Islam.

"I'm a little emotional because this is overwhelming, but I'm fine," Centanni said. "I'm so happy to be freed."
When you believe in all the good things of the Gospel and reject everything you think is bad.You don't believe the Gospel but you believe yourself...(augustine)
RwinaKozinaBatataDellahBe
Berichten: 92
Lid geworden op: za feb 03, 2007 9:59 pm

Bericht door RwinaKozinaBatataDellahBe »

en wat is het probleem ?
hier geleerden in het christendom gaan naar islam
check this:
www.islamtomorrow.com
ric0
Berichten: 355
Lid geworden op: do nov 09, 2006 3:16 am

Bericht door ric0 »

Ik heb je site bekeken....
Mag ik vragen waar die zogenaamde geleerde staan?

of bedoel je Yusuf Estes......
\Ja ik ben bekend met het verhaal van deze preker(geen priester,iedereen kan preker woorden,heb je totaal geen opleiding voor nodif)...Zijn verhalen zijn tegenstrijdig met elkaar,Eerst zegt hij dat hij oprecht geloofde in zijn getuigenis maar toen er in een publiekelijk debat werd gevraagd wat voor christen hij was zei hij...Dat hij zijn broeders vaak benadeelde...Hij verkocht hun spullen en hij hield het grootste gedeelte van het geld...Maar nu was hij niet meer zo...Nu is hij moslim zei hij.......

Dus alleen als je moslim bent kan je/moet je eerlijk zijn???

ja een eerlijk en betrouwbaar man :shock:

Voormalig zanger Cat stevens....Kan Ik kort over zijn,Hij is geen geleerde..Hij is gewoon een zanger

Eindelijk een echte 'Geleerde" gevonden
Prof. Keldani, a former Catholic bishop, accepted Islam in 1904 and adopted a Muslim name 'Abdul-Ahad Dawud

Jammer dat dit in 1904 was...Geen echte recente bekeering dus

Daarna staat er een getuigenis van een 15 jarig meisje....
Moet ik hier echt beargumenteren dat zijn geen geleerde is???

en de 4e en laatste getuigenis is wederom van een vrouw....
Ook dit is geen geleerde...dit had je geweten als je de daadwerkelijke getuigenis had gelezen.....
When you believe in all the good things of the Gospel and reject everything you think is bad.You don't believe the Gospel but you believe yourself...(augustine)
Gebruikersavatar
nadia
Berichten: 2237
Lid geworden op: vr sep 01, 2006 5:16 am

Bericht door nadia »

RwinaKozinaBatataDellahBe schreef:en wat is het probleem ?
hier geleerden in het christendom gaan naar islam
check this:
www.islamtomorrow.com
vertel eens, Rwina,

waarom kiezen zij voor de islam & kun jij je eigen geloof niet beter promoten dan je tot nu toe gedaan hebt.
komaan, je krijgt hemelse punten als je zieltjes wint, doe wat meer je best zou ik zeggen.

ik heb je nu 2 vragen gesteld, en vele andere op andere topics maar helaas krijg ik geen fatsoenlijk reactie. (typisch dat vele geloofgenoten op jou lijken)
je bent zo niet echt representatief bezig, vind je wel, voor ons "marokkanen" ....

heb je geen vrienden met meer kennis enof vrienden die wat opener/eerlijker zijn, stuur ze dan hier naartoe.

gr nadia
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

nadia schreef:
RwinaKozinaBatataDellahBe schreef:en wat is het probleem ?
hier geleerden in het christendom gaan naar islam
check this:
www.islamtomorrow.com
vertel eens, Rwina,

waarom kiezen zij voor de islam & kun jij je eigen geloof niet beter promoten dan je tot nu toe gedaan hebt.
komaan, je krijgt hemelse punten als je zieltjes wint, doe wat meer je best zou ik zeggen.

ik heb je nu 2 vragen gesteld, en vele andere op andere topics maar helaas krijg ik geen fatsoenlijk reactie. (typisch dat vele geloofgenoten op jou lijken)
je bent zo niet echt representatief bezig, vind je wel, voor ons "marokkanen" ....

heb je geen vrienden met meer kennis enof vrienden die wat opener/eerlijker zijn, stuur ze dan hier naartoe.

gr nadia
Jij een marokkaan hahahaha :lol:

leuk grapje
Linda Danvers
Berichten: 2931
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 10:14 am

Bericht door Linda Danvers »

Bekering onder dwang is rechtsgeldig volgens de Sharia.

Mohammed gaf de inwoners van Mekka ook de keus tussen bekering of de dood. Als je door Moedjahedien gevangen wordt genomen is er standaard de keus tussen bekering, slavernij of de dood.

Als deze Palestijnen alle Amerikanen als vijanden beschouwen is deze manier van handelen volkomen te rechtvaardigen op basis van de vroegste bronnen over het leven van Mohammed. Bovendien hebben Moslimkrijgers eeuwenlang gevangen genomen niet-Moslims onder dwang bekeerd. Daar is dus een eeuwenlang precedent voor.
Laatst gewijzigd door Linda Danvers op do mar 08, 2007 6:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

ajax schreef: Jij een marokkaan hahahaha :lol:

leuk grapje
Raar maar waar.
Het feit dat Nadia Marokkaanse is, kan bevestigd worden door verschillende van onze forum leden.
Die hebben haar namelijk in levende lijve ontmoet, en volgens deze leden ziet ze er erg Marokkaans uit.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Linda Danvers
Berichten: 2931
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 10:14 am

Bericht door Linda Danvers »

Ariel schreef:
ajax schreef: Jij een marokkaan hahahaha :lol:

leuk grapje
Raar maar waar.
Het feit dat Nadia Marokkaanse is, kan bevestigd worden door verschillende van onze forum leden.
Die hebben haar namelijk in levende lijve ontmoet, en volgens deze leden ziet ze er erg Marokkaans uit.
Als hij Nadia niet gelooft, pech gehad.
Hij is een trol.
Wat maakt het uit.
Servant
Berichten: 7
Lid geworden op: vr apr 27, 2007 1:07 pm

Beste Nadia

Bericht door Servant »

wee degene die het wereldse leven verkiezen boven het hiernamaals,
Dat jezelf Ex moslim noemt hier en nu zal je duur komen te staan in het hiernamaals toch wil ik je erop wijzen dat de deur van Vergiffenis staat altijd open, weet ook dat islam door veel landgenoeten noet tot de puntjes wordt uit gewerkt dat komt omdat de meeste zich niet voor 100 % overgeven aan Allah.

Ik wil afsluiten met dat ik zal bidden voor je wallah want ik zie je liever als zuster in deen en in het het paradijs in het hiernamaals

MVG Dienaar...
In the name of Allah, Most Gracious, Most Merciful.

[1] Say: He is Allah, the One and Only;

[2] Allah, the Eternal, Absolute;

[3] He begetteth not, nor is He begotten;

[4] And there is none like unto Him.
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Re: Beste Nadia

Bericht door Ketter »

Servant schreef:wee degene die het wereldse leven verkiezen boven het hiernamaals,
Jaaa, dreiging is de modus operandi van Islam.
Maar wee diegene die de Islam volgt, want hij zit in een machtscarroussel van mensen, niet van God.
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Re: Beste Nadia

Bericht door Iznogoodh »

Servant schreef:wee degene die het wereldse leven verkiezen boven het hiernamaals,
Oh, wat zijn we bang. En die arme Servant denkt toch werkelijk dat hij indruk maakt.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

Ik snap de kreet van "dreiging" van de niet-Moslims niet.
Hoe kan nou iets (=Islam, Koran) dreigends zijn dat volgens hun (=niet-Moslims) verzonnen en buiten waarheid is?

Waarom zou ik, als Moslim zijnde, datgene wat er in de boeken van de Hindoestanen of Boedhisten zou staan nou als een dreiging zien aangezien ik er toch niet in geloof en dat het voor mij geen enkel waarde heeft?
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Michel schreef:Ik snap de kreet van "dreiging" van de niet-Moslims niet.
Hoe kan nou iets (=Islam, Koran) dreigends zijn dat volgens hun (=niet-Moslims) verzonnen en buiten waarheid is?
Omdat er moslims zijn die er wel in geloven en errug weinig vertrouwen in hun allah hebben en daarom maar vast de "hel" naar de kafir toe willen brengen.

Wanneer moslims alleen maar zeggen: "je gaat naat de hel" en dan rustig verder de geiten gaan hoeden zal er niemand een wenkbrouw bewegen en er smakelijk om lachen. Maar, helaas... gebeurt zoiets niet....helaas is het de opdracht van iedere moslim om de islam op aarde te laten zegevieren. En... dat kan alleen middels geweld.

Het gaat er dus niet om of kafir in die onzin geloven...het gaat erom dat moslims er wel in geloven.
Amorele atheistische nitwit
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

Wat voor een flauwekul praat jij nou?
Dus het probleem is dat Moslims moeten geloven zoals ze niet zelf willen maar hoe jullie willen?
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Michel schreef:Wat voor een flauwekul praat jij nou?
Dus het probleem is dat Moslims moeten geloven zoals ze niet zelf willen maar hoe jullie willen?
Heb je het tegen mij?
Zo ja, dan verzoek ik je nogmaals te lezen en dan te reageren.
Zo te zien heb je niet gezien wat ik geschreven heb.
Amorele atheistische nitwit
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

Ariel schreef:
ajax schreef: Jij een marokkaan hahahaha :lol:

leuk grapje
Raar maar waar.
Het feit dat Nadia Marokkaanse is, kan bevestigd worden door verschillende van onze forum leden.
Die hebben haar namelijk in levende lijve ontmoet, en volgens deze leden ziet ze er erg Marokkaans uit.
Wel erg laag raar dat men via internet gaat daten.
Wat zal de beweegredenen zijn eigenlijk?
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Michel schreef:Ik snap de kreet van "dreiging" van de niet-Moslims niet.
Hoe kan nou iets (=Islam, Koran) dreigends zijn dat volgens hun (=niet-Moslims) verzonnen en buiten waarheid is?

Waarom zou ik, als Moslim zijnde, datgene wat er in de boeken van de Hindoestanen of Boedhisten zou staan nou als een dreiging zien aangezien ik er toch niet in geloof en dat het voor mij geen enkel waarde heeft?
De redenen dat de Islam een gevaar voor de kufrs is, is de volgende. Twee elementen maken de Islam gevaarlijk:
1. Aanzetten tot haat tegen Christenen, Joden en ongelovigen (respectievelijk “zwijnen, apen en demonen”; soera 5 vers 60). De koran is waarschijnlijk het meest antisemitische boek ter wereld;
2. Totalitair karakter.

Wat het totalitaire karakter betreft. Moslims streven naar een islamitische staat. Als Nederland een islamitische staat wordt zijn er voor niet-moslims de volgende opties:
1. moslim worden;
2. vluchten (alleen in vroeg stadium vaak met achterlating van bezit);
3. dhimmi worden (2e rangsburgerschap; dit geldt alleen voor Joden en Christenen). Als dhimmi heb je minder rechten en sta je bloot aan vernederingen door moslims;
4. liquidatie van kufrs die geen recht hebben op de dhimmistatus.

Moslims geloven in deze totalitaire ideologie van haat en worden daardoor een gevaar voor de niet-moslims.
weda
Berichten: 948
Lid geworden op: wo feb 11, 2004 10:39 am
Locatie: haar
Contacteer:

Bericht door weda »

Michel schreef:Ik snap de kreet van "dreiging" van de niet-Moslims niet.
Hoe kan nou iets (=Islam, Koran) dreigends zijn dat volgens hun (=niet-Moslims) verzonnen en buiten waarheid is?

Waarom zou ik, als Moslim zijnde, datgene wat er in de boeken van de Hindoestanen of Boedhisten zou staan nou als een dreiging zien aangezien ik er toch niet in geloof en dat het voor mij geen enkel waarde heeft?

dat is het. jij als moslim zijnde hoeft niet te vrezen voor hindoes of boedhisten. in hun boeken zul je niet lezen: vermoord de moslims. daarom hoef je ook niet bang te zijn. in de koran lezen wij dat moslims de niet moslims moet vermoorden. weet je nog: na de heilige maand, mag je weer moorden??

jammer dat jij en soortgenoten niet in de boeken van hindoes of boedhisten gelooft, de wereld zou vrediger zijn.
wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.
lastbreath
Berichten: 16
Lid geworden op: vr mei 11, 2007 11:06 am

Bericht door lastbreath »

Linda Danvers schreef:Bekering onder dwang is rechtsgeldig volgens de Sharia.

Mohammed gaf de inwoners van Mekka ook de keus tussen bekering of de dood. Als je door Moedjahedien gevangen wordt genomen is er standaard de keus tussen bekering, slavernij of de dood.

Als deze Palestijnen alle Amerikanen als vijanden beschouwen is deze manier van handelen volkomen te rechtvaardigen op basis van de vroegste bronnen over het leven van Mohammed. Bovendien hebben Moslimkrijgers eeuwenlang gevangen genomen niet-Moslims onder dwang bekeerd. Daar is dus een eeuwenlang precedent voor.
Sorry maar ik wil ff iets corrigeren dat je hierboven hebt gepost. het is niet waar wat je hierboven zegt. de gewone volk niet-moslims mochten gewoon hun geloof houden en samen met de moslims leven. alleen de krijgsgevangen kregen een kans van ons profeet om zich te bekeren tot de islam en als dit niet gebeurde werden ze gedood.Deze krijgsgevangen hadden zoveel erge misdaden tegen de moslims gepleegd normaal gesproken hadden ze de dood meer dan verdient, maar subhanALlah kregen ze nog een kans van ons profeet VZMH..
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

lastbreath schreef:
Linda Danvers schreef:Bekering onder dwang is rechtsgeldig volgens de Sharia.

Mohammed gaf de inwoners van Mekka ook de keus tussen bekering of de dood. Als je door Moedjahedien gevangen wordt genomen is er standaard de keus tussen bekering, slavernij of de dood.

Als deze Palestijnen alle Amerikanen als vijanden beschouwen is deze manier van handelen volkomen te rechtvaardigen op basis van de vroegste bronnen over het leven van Mohammed. Bovendien hebben Moslimkrijgers eeuwenlang gevangen genomen niet-Moslims onder dwang bekeerd. Daar is dus een eeuwenlang precedent voor.
Sorry maar ik wil ff iets corrigeren dat je hierboven hebt gepost. het is niet waar wat je hierboven zegt. de gewone volk niet-moslims mochten gewoon hun geloof houden en samen met de moslims leven. alleen de krijgsgevangen kregen een kans van ons profeet om zich te bekeren tot de islam en als dit niet gebeurde werden ze gedood.Deze krijgsgevangen hadden zoveel erge misdaden tegen de moslims gepleegd normaal gesproken hadden ze de dood meer dan verdient, maar subhanALlah kregen ze nog een kans van ons profeet VZMH..
Gelukkig weten de niet-islam-onderworpenen wel beter dan jij.
lastbreath
Berichten: 16
Lid geworden op: vr mei 11, 2007 11:06 am

Bericht door lastbreath »

weda schreef:
Michel schreef:Ik snap de kreet van "dreiging" van de niet-Moslims niet.
Hoe kan nou iets (=Islam, Koran) dreigends zijn dat volgens hun (=niet-Moslims) verzonnen en buiten waarheid is?

Waarom zou ik, als Moslim zijnde, datgene wat er in de boeken van de Hindoestanen of Boedhisten zou staan nou als een dreiging zien aangezien ik er toch niet in geloof en dat het voor mij geen enkel waarde heeft?

dat is het. jij als moslim zijnde hoeft niet te vrezen voor hindoes of boedhisten. in hun boeken zul je niet lezen: vermoord de moslims. daarom hoef je ook niet bang te zijn. in de koran lezen wij dat moslims de niet moslims moet vermoorden. weet je nog: na de heilige maand, mag je weer moorden??

jammer dat jij en soortgenoten niet in de boeken van hindoes of boedhisten gelooft, de wereld zou vrediger zijn.
Wat je hierboven post lijkt op een blinde dat iets probeert te lezen :) je begrijpt je eigen boek niet eens of misschien heb je het niet eens gelezen hoe wil je dan de koran begrijpen ? en dan nog deze doorvertellen.. Jij kijkt met een bril dat haat wilt zaaien daarom denk je dat er in de koran staat dat je mag moorden. Waarom vermoord ik dan niemand..?? en niet nu komen met bin laden en al die rare figuren.. Bush is toch ook een christenen en in israel geloven ze in de jodendom Ik kan ook zeggen dat zij dit doen volgens hun geschriften de bijbel en Tevrad. Karel de grote was ook een christenen, net zoals de romeinen en de grieken, die zoveel kruistochten hebben gehouden. STAAT DIT OOK GESCHREVEN in de BIJBEL? wou ISA a.s dat jullie dit moesten doen>??
Zie je ik kan ook zwart maken met paar tikjes op mijn toetsenbord, maar wat bereik ik ermee NIETS . Jij valt de islam aan maar je komt geen 1 stap verder je gaat juist achteruit. Weet je wanneer je groter word in iemands ogen? als je andersmans geloof respecteert dat doet de Islam als je dit wilt zien natuurlijk.

PS kom niet iets vertellen over de hindoes of boedisten zonder te wten wat zij wel niet hebben gedaan ...
Plaats reactie