Alle hens aan dek!

Moderator: M

Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Alle hens aan dek!

Bericht door Dutch »

Eindelijk is ons nederlandstalig FFI forum dan weer actief!

Omdat we enkele maanden stillagen moeten we nu achterstand inhalen en ons forum overal promoten.
We waren juist lekker bezig, kregen meer en meer leden en discussies en nu is alles weer een beetje achterop geraakt.

Wie heeft er goede ideeën om de boel weer écht op gang te helpen?
Alle hens aan dek!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Allereerst, heel fijn dat ons Nederlandstalig forum weer actief is. Het duurde even, maar dankzij onze Amerikaanse vriend doubting_thomas draaien we nu weer volop.
Hij heeft er voor gezorgd dat we nu ( hopelijk) onbezorgd dit forum kunnen gebruiken. We hebben zelfs ons eigen plekje onder de zon. FFI is de trotse eigenaar van een eigen server. ( Zeg ik dat goed?)

Dutch, Ik heb er over nagedacht. We moeten inderdaad meer leden gaan werven, en we hebben onze Moslim vrienden nodig om discussies te voeren.
Wat denken jullie van het idee om de redacties van Fok, Geen stijl en …Dutchreport te benaderen en ze vragen om een artikel te schrijven over FFI en te zeggen dat het Nederlandse forum na een lange afwezigheid weer actief is.
We kunnen ook Afshin Ellian benaderen. Die heeft ook een eigen website. Het lijkt me interessant als hij eens voor ons forum wil schrijven, of nog beter, zo nu en dan eens deel wil nemen aan de discussies.

Misschien kunnen leden van dit forum, die ook op Islamitische forums posten even tussen neus en lippen zeggen dat elke Moslim van harte welkom is op ons forum, en dat we graag van gedachten willen wisselen op FFI.

Dit zijn zomaar een paar ideeën. Ik hoop dat de rest van de leden ook ideeën op tafel leggen.

Ariel
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

Het zal wel weer een tijdje duren eer de vaste of frequente bezoekers doorhebben dat het Forum weer in de lucht is...
En voor de rest heb je een punt dat de bekendheid wat vergroot zou moeten worden om de boel hier levend te houden.
Ik zal zelf waar ik kan het forum op een positieve manier in de aandacht brengen (niet zoals die malloot op het gastenboek van www.polderislam.tk).

Ook zal ik blijven posten (hetgeen in totaal toch wel een behoorlijk aantal begint te worden). Gedurende de tijd dat het Forum down was waren er genoeg momenten waarop ik baalde dat ik mijn ei niet kwijt kon. Maar gelukkig is dat nu weer mogelijk! :)

Met vriendelijke groet, Sjeng
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
Gebruikersavatar
Hamsa
Berichten: 525
Lid geworden op: za jan 25, 2003 7:45 am

Bericht door Hamsa »

Het webadres van polderislam is veranderd:
http://home.wanadoo.nl/jurjen.aandewiel/polderislam/
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

Met betrekking tot de promotie van het FFI Nederlands Forum: ik heb verzoek tot plaatsing van een link naar dit forum gestuurd naar enkele startpagina's, namelijk http://islam.pagina.nl en http://islam.startkabel.nl/.
Bij eventuele plaatsing kunnen zulk soort verwijzingen aardig wat bezoekers opleveren.

Gr., Sjeng
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Prima Sjeng!

Zelf heb ik de gewoonte om in de openbare bibliotheken die ik bezoek gewoon reepjes papier achter te laten met de vermelding "waarheid over de islam? http://www.faithfreedom.org" in de boeken aangaande godsdienst.
Eén bibliothecaresse betrapte me daarbij, ging de FFI-site bezoeken...en doet nu dapper mee! :D
Alle beetjes helpen!
Heb zelfs al op een arabische lijnvlucht mensen naar FFI verwezen op een discrete manier. :evil:
unholy
Berichten: 912
Lid geworden op: do dec 09, 2004 11:02 pm

Bericht door unholy »

He, gelukkig zijn we weer terug in de ether, was al bang aan het worden.

Nu alle rood gemarkeerde topics nog doorlezen :wink:
nina
Berichten: 1884
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 10:53 pm

Bericht door nina »

Sorry voor het demotiveren... maar ik vraag me af of ik niet beter iets anders kan doen met mijn tijd. Als ik het gevoel heb dat ik een steentje kan bijdragen en er iemand mee help, dan doe ik het graag.

Als hier moslims komen om mee te discussiëren vind ik dit ook okee, al kan ik dat net zo goed doen op een moslimforum. Maar ik heb liever het gevoel dat er (ex)moslims zijn die op de een of andere manier behoefte hebben aan een forum als dit, maar in al de tijd dat ik hier heb gepost heb ik daar nog niets van gemerkt.

Ben ik hier dan alleen om de frustratie van Nederlanders te ontluchten? Dan vind ik het 500 posts en bijna 3 jaar later wel voldoende, en draag ik de fakkel over aan nieuwe mensen hier.

Ik zie twee mogelijkheden: of er zijn helemaal geen exmoslims of onderdrukte moslims die behoefte hebben aan dit forum, en dan is dit forum voor mij tijdverspilling. (Als het erom gaat islamitisch geweld aan de kaak te stellen doe ik het liever niet op dit forum, daar kan ik vrijuit over babbelen in mijn eigen omgeving.)

De andere mogelijkheid is dat er wél (ex)moslims zijn die vreselijke last hebben van intimidatie en geweld uit hun omgeving, maar ze willen dit zelf niet naar buiten brengen. Dan heb ik er ook niet langer zin om de kastanjes voor ze uit het vuur te halen, want door de islam te bekritiseren word ik verguisd. Vind ik niet erg, als ik maar tenminste het gevoel heb dat ik er iemand mee help. En dat heb ik dus niet.

Dus voor wie doe ik dit?
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

Beste nina,

Mijn persoonlijk motivering is de vrije meningsuiting hoog te houden.
De moord op Theo van Gogh heeft mij op dit forum gebracht.
Hij werd een jaar geleden vermoord omdat hij openlijk (terechte) kritiek uitte op de islam.
Daarom vind ik dat de islam overstelpt met kritiek moet worden, zodat het via de harde weg leert met kritiek om te gaan (althans dat hoop ik).
En deze kritiek is bovendien hard nodig.
Vele praktijken zijn achterlijk, terrorisme wordt door de islam gelegitimeerd.
Je kunt je afvragen hoeveel mensen je werkelijk met dit forum bereikt.
Maar feit blijft dat kritische dingen over de islam gezegd moeten kunnen worden, en daar hoop ik (voorlopig) elke dag via dit forum acte de presence aan te kunnen geven. Aldus mijn persoonlijke motivering.

Ik kan me voorstellen dat je na 3 jaar posten denkt dat het wel genoeg is. Eigenlijk denk ik over een jaartje het bijltje er ook maar bij te gooien, als mijn studie voltooid is en ik hoogstwaarschijnlijk aan het werk ga.. Er is meer dan de islam in het leven, en eigenlijk is de islam jouw tijd en aandacht niet waardig. Dit soort dingen denk ik ook wel eens, en ik verwacht dan ook niet mijn hele leven hier op het forum te zullen doorbrengen.
Zolang er maar mensen zijn die het stokje doorgeven, en ik vind dat jij na 3 jaar wel genoeg je best gedaan. Laat die fucking islam voor wat het is, met dit forum komt het wel goed..

Groetjes, Sjeng
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Beste Nina,

Het gebeurt inderdaad wel vaker dat mensen het moe worden om steeds maar de indruk te hebben tegen islam-windmolens te vechten. Een tijdje rusten en dit forum mijden kan dan een oplossing zijn. Later met hernieuwde krachten posten is dan een mogelijkheid.

FFI heeft minstens 3 doelgroepen :
1. ex-moslims, en die zijn er meer dan je zou denken, ook al maken ze zichzelf niet altijd kenbaar.
2. gewone westerlingen en moslims die tot nu toe de islam niet écht kenden, via dit forum kennis opdoen en vroeg of laat de waarheid zien
3. mensen die de islam willen uit de wereld helpen en hier munitie en motivatie vinden

Dit forum krijgt enorm veel gasten op bezoek, die weinig of helemaal niet posten, maar onze informatie wél gebruiken, dat is ook zeer belangrijk!

Hou je taai beste Nina en laat toch nog van je horen!
Bedankt voor je inzet!

Dutch
nina
Berichten: 1884
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 10:53 pm

Bericht door nina »

Hai Sjeng en Dutch, bedankt voor jullie begrip hiervoor.
Sjeng schreef:Daarom vind ik dat de islam overstelpt met kritiek moet worden, zodat het via de harde weg leert met kritiek om te gaan (althans dat hoop ik).
Dit is ook mijn opvatting, en dat doe ik dan ook. Ik vind dat ook een beetje jammer van mijn tijd, maar het is zo bizar als je alles kan bespreken en naar de negatieve kanten ervan kan wijzen, maar zogauw je dit over de islam doet, roep je hele heftige emoties op. Daardoor denk je al gauw, ojee, dit is zeker kwetsend, laat ik maar niet doorgaan. Maar ik geef er niet aan toe.
Over mijn cultuur kun je alles tegen me zeggen omdat ik niet zo gauw ben gekwetst. Moet ik dan een andere cultuur ophemelen alleen maar vanwege de agressie en emotie die kritiek oproept? Nee toch?

Het is wel moeilijk, want mensen zijn juist geneigd om een gesprek de andere richting uit te sturen als je merkt dat iemand erbij geëmotioneerd raakt. Je moet dus eigenlijk heel bot zijn, en tegen de beleefdheid ingaan.
Maar feit blijft dat kritische dingen over de islam gezegd moeten kunnen worden, en daar hoop ik (voorlopig) elke dag via dit forum acte de presence aan te kunnen geven.
Zelf ga ik dit maar eens doen via andere wegen.
Zolang er maar mensen zijn die het stokje doorgeven, en ik vind dat jij na 3 jaar wel genoeg je best gedaan.
Jij hebt zeker ook je best gedaan, met zoveel bijdragen. :D Het verbaast me niet te horen dat je studeert, ik had ook zoveel internetenergie tijdens mijn studie.
Er is nooit veel op al je bijdragen gereageerd, helaas, maar misschien komt dat in de toekomst ook wel goed. Er onstaat in elk geval wel een beeld door. :)
nina
Berichten: 1884
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 10:53 pm

Bericht door nina »

Dutch schreef:Het gebeurt inderdaad wel vaker dat mensen het moe worden om steeds maar de indruk te hebben tegen islam-windmolens te vechten. Een tijdje rusten en dit forum mijden kan dan een oplossing zijn. Later met hernieuwde krachten posten is dan een mogelijkheid.
Het is zeker waar dat ik het gevoel heb tegen windmolens te vechten. Ik zou ook denken dat ik mezelf een rad voor ogen draai, als ik niet zoveel gruwelijke ooggetuigenverslagen en andere wanhoopsverhalen had gelezen waardoor ik denk dat er wel degelijk iets ernstigs mis is.

Toch vind ik dat moslims of exmoslims in Nederland zelf ook met hun verhalen naar buiten moeten komen. Nu krijg je het rare effect dat een Nederlander de keel wordt doorgesneden vanwege zijn kritiek, en dat er nog wordt gezegd dat het zijn eigen schuld is ook. Waarom zou je je als Nederlander sowieso nog druk maken over de ellende en onderdrukking die in gesloten moslimkringen voorkomt, als moslims er zelf over zwijgen?
Je bent super ongeloofwaardig als Nederlander die zulke dingen aankaart, omdat er geen moslim of exmoslim te vinden is die achter je staat, en zegt dat dergelijke dingen inderdaad gebeuren.
Dit forum krijgt enorm veel gasten op bezoek, die weinig of helemaal niet posten, maar onze informatie wél gebruiken, dat is ook zeer belangrijk!
Goed, als dit dan per ongeluk wordt gelezen door mensen uit islamitische kringen die iets weten over sociale druk en andere problemen (van school weghalen en uithuwelijken van jonge meisjes, meisjes uithuwelijken in polygamie, opsluiting etc), vraag ik bij deze er zelf eens iets over te vertellen. :P
Want als je er als Nederlander iets over zegt, en er is geen moslim of exmoslim te vinden die het toelicht, word je gewoon in een onderbuikhoekje neergezet en je wordt door niemand meer serieus genomen.

Hoe dan ook, ik stop hier inderdaad een tijdje, en ga eens op een andere manier de discussie aan.

Ik wens iedereen hier een gelukkige toekomst, ook het forum zelf.
Ik zal in elk geval nog eens langskomen, zeker om de verhalen te lezen van mensen die in moslimlanden wonen, zoals Dutch, Indobelg en anderen.

Groetjes, Nina.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Lieve Nina.
Gun jezelf een poosje rust en kom dan alsjeblieft weer terug.
We kunnen je niet missen.
Ik begrijp dat je dat je forum en Islam moe bent. Dat kan gebeuren.
Je hebt heel veel energie in dit forum gestoken, en nu is het tijd om je batterijen op te laden.
We zullen je missen, en ik hoop dat je weer snel terug komt.
Wat we nodig hebben zijn Moslims waar we een leuke discussie mee kunnen voeren.
Ik ben er zeker van als die weer terug komen dat er dan wat meer leven in de brouwerij komt.
En dan krijg jij ook weer zin in een goed verbaal gevecht.
Het is niet leuk om tegen je tegen je zelf te praten om het zomaar even te zeggen.
Gelukkig hebben we nog een paar trouwe posters die interessante artikelen plaatsen.
Ik wens jou ook het allerbeste toe Nina..
Zoals ik al zei… neem de tijd voor jezelf, en kom daarna gewoon weer lekker terug.
We zullen je missen.

Groetjes.
Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ik heb een uitnodiging geplaatst op
http://www.islamenburgerschap.nl/discus ... sp?cbid=18
Ik hoop dat er reacties op komen.
Hallo.
Mijn naam is Ariel.
Wij willen graag Moslims en niet Moslims uitnodigen om samen met ons van gedachten te wisselen.
Daarom nodig ik een ieder uit om eens een discussie aan te gaan op ons forum.
Het is altijd leuk om eens kennis te maken met leden van een ander forum.
Wie weet kunnen we wat van elkaar leren.
Jullie zijn van harte welkom op het Nederlandstalige forum van FAITH FREEDOM INTERNATIONAL.

http://www.dutch.faithfreedom.org/forum/index.php


Vriendelijke groeten.

Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
nina
Berichten: 1884
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 10:53 pm

Bericht door nina »

Hai Ariël, nog bedankt voor je bemoedigende woorden. :D
Ik zal er nog eens over denken wat ik precies zal doen. Ik ben het wel met Dutch eens dat een doel van het forum is informatie te geven over de islam, maar wat mij onzeker maakt is dat alleen maar Nederlanders en Belgen informatie hierover geven.
De ervaringen van mensen die in moslimlanden wonen vind ik erg belangrijk, maar wat ik zelf allemaal zeg komt allemaal voort uit zelfstudie, en dan zou het wel leuk zijn als moslims of exmoslims hierop reageerden. Anders krijg ik het gevoel dat ik alleen maar bezig ben met een kruistocht, terwijl ik wil communiceren met mensen.

Er is trouwens nog een minpuntje aan een forum, misschien weet iemand hiervoor nog een oplossing. Er is hier veel geplaatst over de islam en Mohammed waaruit blijkt dat Mohammed een gewelddadige en gevaarlijke figuur was, en dat de islam helemaal niet zo'n vredelievende godsdienst is. Ook hebben diverse mensen artikelen vertaald. Maar omdat het een forum is, verdwijnt al deze info steeds weer naar onderen.
Het lijkt mij handiger als er ergens een pagina is waar artikelen kunnen worden geplaatst met een index, zodat ze altijd toegankelijk blijven.

Ik wil bij deze dus serieus stoppen op dit forum, maar als hierover nog iemand een idee heeft, waar we zulke artikelen kunnen plaatsen, dan wil ik daar nog wel iets aan bijdragen, zoals vertalen en schrijven.
nina
Berichten: 1884
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 10:53 pm

Bericht door nina »

Hai Ariël, nog bedankt voor je bemoedigende en vriendelijke woorden. :D
Ik zal er nog eens over denken wat ik precies zal doen. Ik ben het wel met Dutch eens dat een doel van het forum is informatie te geven over de islam, maar wat mij onzeker maakt is dat alleen maar Nederlanders en Belgen informatie hierover geven.
De ervaringen van mensen die in moslimlanden wonen vind ik erg belangrijk, maar wat ik zelf allemaal zeg komt allemaal voort uit zelfstudie, en dan zou het wel leuk zijn als moslims of exmoslims hierop reageerden. Anders krijg ik het gevoel dat ik alleen maar bezig ben met een kruistocht, terwijl ik wil communiceren met mensen.

Er is trouwens nog een minpuntje aan een forum, misschien weet iemand hiervoor nog een oplossing. Er is hier veel geplaatst over de islam en Mohammed waaruit blijkt dat Mohammed een gewelddadige en gevaarlijke figuur was, en dat de islam helemaal niet zo'n vredelievende godsdienst is. Ook hebben diverse mensen artikelen vertaald. Maar omdat het een forum is, verdwijnt al deze info steeds weer naar onderen.
Het lijkt mij handiger als er ergens een pagina is waar artikelen kunnen worden geplaatst met een index, zodat ze altijd toegankelijk blijven.

Ik wil bij deze dus serieus stoppen op dit forum, maar als hierover nog iemand een idee heeft, waar we zulke artikelen kunnen plaatsen, dan wil ik daar nog wel iets aan bijdragen, zoals vertalen en schrijven.
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

Hoi nina en overige FFI'ers,

Je kunt een webpagina aanmaken met links naar (Nederlandstalige) artikelen die het verdienen speciaal onder de aandacht gebracht te worden. Neem als voorbeeld bijvoorbeeld hoe het Duitse Forum dit heeft aangepakt...
Wat je ook kunt doen is dat je een speciale lijst van artikelen "sticky" maakt, en zo bovenaan de lijst blijven, ongeacht wat erna wordt gepost.
Goed dat je de hele gang van zaken eens kritisch tegen het licht houdt!

Gr, Sjeng
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

PS: we zouden een een post kunnen openen waarin we allemaal ons persoonlijke lijstje met artikelen die wij een 'must' vinden kunnen posten , waaruit we dan de uiteindelijke lijst met artikelen kiezen om specifiek onder de aandacht te brengen.
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Dit is een prima idee!
Alle suggesties welkom, welke artikelen willen jullie "sticky" zien?
unholy
Berichten: 912
Lid geworden op: do dec 09, 2004 11:02 pm

Bericht door unholy »

Een voorbeeld zou al kunnen zijn Israel Palestina, zou gaa ik er nog een paar verzinnen....moet nu ff slapen :wink:
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

Wat ook bijzondere aandacht verdient is http://www.skepticsannotatedbible.com/quran/index.htm
Misschien voor het Nederlandse publiek niet het meest toegankelijk omdat de site in het engels is, maar toch wel een handige site voor mensen die de koran beter willen begrijpen.
Er is aandacht voor de goede én de slechte koranverzen...
er is aandacht voor de tegenstrijdigheden in de koran... (bijvoorbeeld: http://www.skepticsannotatedbible.com/q ... /free.html )
dus in mijn opzicht zeer evenwichtig.
belangrijke link dus!
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Re: Alle hens aan dek!

Bericht door stropke »

Dutch schreef:Eindelijk is ons nederlandstalig FFI forum dan weer actief!

Omdat we enkele maanden stillagen moeten we nu achterstand inhalen en ons forum overal promoten.
We waren juist lekker bezig, kregen meer en meer leden en discussies en nu is alles weer een beetje achterop geraakt.

Wie heeft er goede ideeën om de boel weer écht op gang te helpen?
Alle hens aan dek!
Ja idd maar ik neem ff hier persoonlijk contact met Dutch. Het opgegeven mailadres werkt niet, berichten worden niet doorgezonden en geeft mailadres als niet bestaand aan. Mijn eerste bericht is wel gekomen en heb RE gehad en vanaf toen wou ik tweede bricht zenden en lukt nie meer. Wat gaat er fout :?: :?:
Grtjs Stropke :wink:
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Alle hens aan dek!

Bericht door Ariel »

stropke schreef:
Dutch schreef:Eindelijk is ons nederlandstalig FFI forum dan weer actief!

Omdat we enkele maanden stillagen moeten we nu achterstand inhalen en ons forum overal promoten.
We waren juist lekker bezig, kregen meer en meer leden en discussies en nu is alles weer een beetje achterop geraakt.

Wie heeft er goede ideeën om de boel weer écht op gang te helpen?
Alle hens aan dek!
Ja idd maar ik neem ff hier persoonlijk contact met Dutch. Het opgegeven mailadres werkt niet, berichten worden niet doorgezonden en geeft mailadres als niet bestaand aan. Mijn eerste bericht is wel gekomen en heb RE gehad en vanaf toen wou ik tweede bricht zenden en lukt nie meer. Wat gaat er fout :?: :?:
Grtjs Stropke :wink:
Ik denk dat je Dutch beter een PM kan sturen stropke.
Die leest ze. Als je dan een fout melding krijgt moet je daar niks van aantrekken, want je bericht is wel doorgekomen.

groetjes.
Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Germen Roding
Berichten: 29
Lid geworden op: vr okt 28, 2005 12:43 pm

Bericht door Germen Roding »

Het probleem met artikelen e.d. is dat ze te lang zijn om grote schaal te verspreiden. Ik zit meer te denken aan een soort korte folder o.i.d. die we overal in weg kunnen smokkelen. Leuk is bijvoorbeeld "islam is vrede" en het andere politiek correcte gezwam te contrasteren met bijv. bloederige foto's en koran- en hadithteksten.
et ceterum censeo islam delendam esse
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Hallo Germen,

Was vandaag aan het nadenken over hoe FFI te promoten.
Inderdaad, we moeten een duidelijke bondige flyer maken die we overal kunnen ophangen, uitdelen, ter beschikking stellen, tussenstoppen, enz. om iedereen te wijzen op de mogelijkheid dat islam rationeel en integer kan uitgeschakeld worden.
Kan er iemand zoiets uitdokteren? Kunnen we dan zelf afprinten en verdelen, alle baten helpen!

Heb zelf al iets in die richting ondernomen in de lokale bibliotheken.
Plaats reactie