voorstellen

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Het lijkt er effectief op dat JIJ de koran niet gelezen hebt Asahdoe.
als je het hier over de sharia hebt, kan ik je zeggen dat daar eerste een proces van te voren bij te pas komt en dat ze dat niet zomaar doen.
Ik mag hieruit toch opmaken dat indien de sharia rechter het "misdrijf" bewezen acht dat het voor jou geen reet uitmaakt of mensen handen en voeten worden afgehakt, doodgestenigd of onthoofd?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Trotse-Moslim
Berichten: 381
Lid geworden op: wo jan 24, 2007 12:34 am

Bericht door Trotse-Moslim »

circe schreef:Het lijkt er effectief op dat JIJ de koran niet gelezen hebt Asahdoe.
als je het hier over de sharia hebt, kan ik je zeggen dat daar eerste een proces van te voren bij te pas komt en dat ze dat niet zomaar doen.
Ik mag hieruit toch opmaken dat indien de sharia rechter het "misdrijf" bewezen acht dat het voor jou geen reet uitmaakt of mensen handen en voeten worden afgehakt, doodgestenigd of onthoofd?
Zoals Saddam (ra) is onthoofd? Door een rechtbank die NIET de sharia naleeft.

Ik heb gemerkt dat veel mensen het in zijn geval niet erg vonden, is dat misschien meten met 2 maten?
En verdraag met geduld alles wat zij (de ongelovigen) zeggen; en verlaat hen op gepaste wijze. (73:10). Contra principia negantem disputari non potest
Teva Teff

Re: voorstellen

Bericht door Teva Teff »

Ashadoe schreef:As-salamoe ‘aleikoem wa rahmatullahi wa barakatoehoe* broeders en zusters in islam,

Ik ben Ashadoe, ik ben 16 jaar en moslim.
Ik ben op mijn veertiende begonnen met islam, maar nu ben ik het geworden.
Ik wist niet dat je je moest voorstellen, dus doe ik nu maar :smile:


Ik hoop dat we veel van elkaar zullen leren op dit forum.

wasalaam** & totziens,

Ashadoe








*Vrede zij met jou en Allah's barmhartigheid en Zijn zegeningen
**vrede ;)
Ik heb van jou geleerd dat het lezen in de achterlijke koran in normaal meisje in een moslimbarbaar kan veranderen.
Rot maar op met je achterlijke Sharia!
Ashadoe
Berichten: 483
Lid geworden op: di mei 08, 2007 5:32 pm

Bericht door Ashadoe »

circe schreef:Het lijkt er effectief op dat JIJ de koran niet gelezen hebt Asahdoe.
als je het hier over de sharia hebt, kan ik je zeggen dat daar eerste een proces van te voren bij te pas komt en dat ze dat niet zomaar doen.
Ik mag hieruit toch opmaken dat indien de sharia rechter het "misdrijf" bewezen acht dat het voor jou geen reet uitmaakt of mensen handen en voeten worden afgehakt, doodgestenigd of onthoofd?
Oke, ten eerste; ff chilluh joh! :boxing:

Lees dit eerst maar even; http://nl.wikipedia.org/wiki/Sharia#Strafrecht

Mvg,

Ashadoe
Allah is de Alwetende!
Ashadoe
Berichten: 483
Lid geworden op: di mei 08, 2007 5:32 pm

Re: voorstellen

Bericht door Ashadoe »

Teva Teff schreef:Ik heb van jou geleerd dat het lezen in de achterlijke koran in normaal meisje in een moslimbarbaar kan veranderen.
Rot maar op met je achterlijke Sharia!
En weg was het geduld, de vriendelijkheid en het respect!
Nu gaan wel schelden? :swordfight:
Nergens voor nodig!
Allah is de Alwetende!
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:
Het oké is als een overspelige vrouw gestenigd word,
Ashadoe schreef:
Als je het hier over de sharia hebt, kan ik je zeggen dat daar eerste een proces van te voren bij te pas komt en dat ze dat niet zomaar doen.
Dit maakt jou een 16-jarig moslimmonster.
Trotse-Moslim
Berichten: 381
Lid geworden op: wo jan 24, 2007 12:34 am

Re: voorstellen

Bericht door Trotse-Moslim »

Ashadoe schreef:
Teva Teff schreef:Ik heb van jou geleerd dat het lezen in de achterlijke koran in normaal meisje in een moslimbarbaar kan veranderen.
Rot maar op met je achterlijke Sharia!
En weg was het geduld, de vriendelijkheid en het respect!
Nu gaan wel schelden? :swordfight:
Nergens voor nodig!
En Garde! :lol:
En verdraag met geduld alles wat zij (de ongelovigen) zeggen; en verlaat hen op gepaste wijze. (73:10). Contra principia negantem disputari non potest
Teva Teff

Re: voorstellen

Bericht door Teva Teff »

Trotse-Moslim schreef:
Ashadoe schreef:
Teva Teff schreef:Ik heb van jou geleerd dat het lezen in de achterlijke koran in normaal meisje in een moslimbarbaar kan veranderen.
Rot maar op met je achterlijke Sharia!
En weg was het geduld, de vriendelijkheid en het respect!
Nu gaan wel schelden? :swordfight:
Nergens voor nodig!
En Garde! :lol:
Ik heb trouwens nooit respect voor achterlijke religieuzen.
Ashadoe
Berichten: 483
Lid geworden op: di mei 08, 2007 5:32 pm

Re: voorstellen

Bericht door Ashadoe »

Trotse-Moslim schreef:
Ashadoe schreef:
Teva Teff schreef:Ik heb van jou geleerd dat het lezen in de achterlijke koran in normaal meisje in een moslimbarbaar kan veranderen.
Rot maar op met je achterlijke Sharia!
En weg was het geduld, de vriendelijkheid en het respect!
Nu gaan wel schelden? :swordfight:
Nergens voor nodig!
En Garde! :lol:
Touché! :wink:
Allah is de Alwetende!
Trotse-Moslim
Berichten: 381
Lid geworden op: wo jan 24, 2007 12:34 am

Re: voorstellen

Bericht door Trotse-Moslim »

Teva Teff schreef:
Trotse-Moslim schreef:
Ashadoe schreef: En weg was het geduld, de vriendelijkheid en het respect!
Nu gaan wel schelden? :swordfight:
Nergens voor nodig!
En Garde! :lol:
Ik heb trouwens nooit respect voor achterlijke religieuzen.
Ik heb respect voor iedereen

Omdat we allen mensen zijn, betekent het dat we elkaar met respect dienen te behandelen en elkaar te behandelen zoals je zelf behandeld wenst te worden.
En verdraag met geduld alles wat zij (de ongelovigen) zeggen; en verlaat hen op gepaste wijze. (73:10). Contra principia negantem disputari non potest
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Dit maakt jou een 16-jarig moslimmonster.
Wat wil je: als de indoctrinatie komt voor de jaren van verstand, blijft het verstand altijd weg.

Verstand weg, dan kan je niet ontdekken dat het ontbreekt.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Re: voorstellen

Bericht door Roelof »

Trotse-Moslim schreef:Ik heb respect voor iedereen

Omdat we allen mensen zijn, betekent het dat we elkaar met respect dienen te behandelen en elkaar te behandelen zoals je zelf behandeld wenst te worden.
"Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet."

Mooie tekst (zeker voor een aanhanger van de islam).
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

In bevestigenden zin komen deze woorden voor in Mattheus VII vs. 12 en Luc. VI, 31: En gelijk gij wilt dat u de menschen doen zullen, doet gij hun ook desgelijks; mlat. quod tibi vis, mihi fac, quod non tibi vis mihi non fac; non facias aliis hoc quod fieri tibi non vis (Werner, 58; 83); Brederoo I, 292, vs. 572: Dat ghy niet wilt dat u gheschiet, en doet sulcks an een ander niet; De Brune, 139:

Al wat ghy wilt dat u gheschije,
Doet dat een ander van uw zije.
V.d. Venne, 198: Gaet juyst voor, als je selfs soudt willen naerkomen. Zie verder Harrebomée III, 19; Zeeman, 156; Wander V, 389: Was du nicht willst, das dir geschicht, das thu auch einem andern nicht.
:wink:
Ashadoe
Berichten: 483
Lid geworden op: di mei 08, 2007 5:32 pm

Re: voorstellen

Bericht door Ashadoe »

Trotse-Moslim schreef: Ik heb respect voor iedereen

Omdat we allen mensen zijn, betekent het dat we elkaar met respect dienen te behandelen en elkaar te behandelen zoals je zelf behandeld wenst te worden.
Idd 8)
Allah is de Alwetende!
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Idd
Verklaar dan eens waar jouw goedkeuring van handen en voeten afhakken in dit 'behandelen zoals je zelf wil behandelt worden' past.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Trotse-Moslim
Berichten: 381
Lid geworden op: wo jan 24, 2007 12:34 am

Re: voorstellen

Bericht door Trotse-Moslim »

Teva Teff schreef:
Trotse-Moslim schreef:
Ashadoe schreef: En weg was het geduld, de vriendelijkheid en het respect!
Nu gaan wel schelden? :swordfight:
Nergens voor nodig!
En Garde! :lol:
Ik heb trouwens nooit respect voor achterlijke religieuzen.
Maakt niet uit, ik blijf wel altijd respect hebben voor jou als Teva Teff oftewel als mens-zijnde (niet altijd voor jou uitspraken). :P
En verdraag met geduld alles wat zij (de ongelovigen) zeggen; en verlaat hen op gepaste wijze. (73:10). Contra principia negantem disputari non potest
Trotse-Moslim
Berichten: 381
Lid geworden op: wo jan 24, 2007 12:34 am

Bericht door Trotse-Moslim »

BFA schreef:
Idd
Verklaar dan eens waar jouw goedkeuring van handen en voeten afhakken in dit 'behandelen zoals je zelf wil behandelt worden' past.
Als ik iets heeeeeeeel ergs heb gedaan wil ik daar zodanig voor gestraft wordt dan ik dat nooit meer (kan) doe(n).

Zo behandel ik ook graag andere mensen :evil:

Ten tweede hak ik geen handen of voeten af hoor (afgezien van het feit dat ik dat niet eens mag), dus voor mij hoef je niet bang te zijn :P Evenals voor alle moslims in NL.
En verdraag met geduld alles wat zij (de ongelovigen) zeggen; en verlaat hen op gepaste wijze. (73:10). Contra principia negantem disputari non potest
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Trotse-Moslim schreef:dus voor mij hoef je niet bang te zijn. Evenals voor alle moslims in NL.
Bull shit Trotse-Moslim.
Kijk maar naar de Hofstadgroep......
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Linda Danvers
Berichten: 2931
Lid geworden op: wo feb 01, 2006 10:14 am

Bericht door Linda Danvers »

Thomas schreef:
Trotse-Moslim schreef:dus voor mij hoef je niet bang te zijn. Evenals voor alle moslims in NL.
Bull shit Trotse-Moslim.
Kijk maar naar de Hofstadgroep......
Trotse Moslim kan uiteraard niet voor alle Moslims spreken.

De Hofstad groep is niet representatief. Als de gemiddelde Moslims even radicaal was en ietsje slimmer dan deze club hadden we hier al een grootschalige burgeroorlog.

Ik hoop dat alle toekomstige terroristen in ons land even klunzig zullen zijn als Samir Azzouz. Zoveel geluk zullen we niet hebben, maar tot nu toe zijn we beter af dan het Verenigd Koninkrijk en Frankrijk.
Laatst gewijzigd door Linda Danvers op zo mei 20, 2007 11:54 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Linda Danvers schreef:
Thomas schreef:
Trotse-Moslim schreef:dus voor mij hoef je niet bang te zijn. Evenals voor alle moslims in NL.
Bull shit Trotse-Moslim.
Kijk maar naar de Hofstadgroep......
Trotse Moslim kan uiteraard niet voor alle Moslims spreken.

De Hofstad groep is niet representatief. Ik hoop wel dat alle toekomstige terroristen in ons land even klunzig zullen zijn als Samir Azzouz. Zoveel geluk zullen we niet hebben, maar tot nu toe zijn we beter af dan het Verenigd Koninkrijk en Frankrijk.
Hij kan zeker niet voor alle moslims spreken Linda maar toch deed hij dat.
En dat heb ik hem aangetoond.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Ik kom even terug bij Ashadoe.

Hoe kan je nu akkoord gaan met het afhakken van handen, voeten,...en het stenigen, opsluiten, met de zweep slaan,... tot de dood erop volgt.
Vind je dit niet barbaars ?
Zijn er geen andere meer humane oplossingen voor het straffen van boosdoeners ?

Ashadoe, je bent een luxe-moslima, je bent veilig onder de seculiere wetgeving in Nederland. Door jouw houding maak je het lijden van zoveel vrouwen die dit geluk niet hebben belachelijk en doe je ook alsof het niet zou bestaan... Hiervoor dien jij je te schamen !

Het is niet omdat jij de suikerversie van de islam slikt dat die ook overeenkomt met de werkelijkheid van de échte islam.

Ashadoe, ben je al genoeg geïndoctrineerd om ook de polygamie van de islam te aanvaarden ? Of wacht je daar nog effe mee ?
Trotse-Moslim
Berichten: 381
Lid geworden op: wo jan 24, 2007 12:34 am

Bericht door Trotse-Moslim »

Thomas schreef:
Trotse-Moslim schreef:dus voor mij hoef je niet bang te zijn. Evenals voor alle moslims in NL.
Bull shit Trotse-Moslim.
Kijk maar naar de Hofstadgroep......
Dat zijn een groepje mensen met dezelfde ideologie, oftewel zoals de AIVD ze noemde, 'een sekte'.

Evenals dat bijv. 'The Children of God' een sekte is (zie voor meer info. over hun op http://nl.wikipedia.org/wiki/Children_of_God) ik zag net een reportage over hun op TV, vandaar deze voorbeeld.

(Aanrader: door het woord 'stierenmest' maar dan in het Engels te vervangen door bijv. 'dat klopt volgens mij niet' zou het jou veel meer sieren, want zoals Loesje op een poster aan de muur zegt: 'Bescheidenheid siert de mens ... en Loesje de muren :lol: ) Bescheidenheid is tevens een goede eigenschap in de islaam, dan ben je tegelijkertijd ook stiekem een beetje moslim, 2 vliegen in 1 klap :)
En verdraag met geduld alles wat zij (de ongelovigen) zeggen; en verlaat hen op gepaste wijze. (73:10). Contra principia negantem disputari non potest
Ashadoe
Berichten: 483
Lid geworden op: di mei 08, 2007 5:32 pm

Bericht door Ashadoe »

Dutch schreef:Ik kom even terug bij Ashadoe.

Hoe kan je nu akkoord gaan met het afhakken van handen, voeten,...en het stenigen, opsluiten, met de zweep slaan,... tot de dood erop volgt.
Vind je dit niet barbaars ?
Zijn er geen andere meer humane oplossingen voor het straffen van boosdoeners ?

Ashadoe, je bent een luxe-moslima, je bent veilig onder de seculiere wetgeving in Nederland. Door jouw houding maak je het lijden van zoveel vrouwen die dit geluk niet hebben belachelijk en doe je ook alsof het niet zou bestaan... Hiervoor dien jij je te schamen !

Het is niet omdat jij de suikerversie van de islam slikt dat die ook overeenkomt met de werkelijkheid van de échte islam.

Ashadoe, ben je al genoeg geïndoctrineerd om ook de polygamie van de islam te aanvaarden ? Of wacht je daar nog effe mee ?
Beste Dutch,

Waarom zou ik me moeten schamen dat ik wel "geluk" heb en andere niet? Zou ik me ook moeten schamen dat ik te eten heb hier en andere jongeren in derde wereld landen niet?

Barbaars vraag je me...Vind jij het niet barbaars dat er wordt gestolen, er wordt gemoord en er wordt verkracht? Als je dat bewust doet, weet je dat er een straf op staat.

Je kan met me in discussie gaan Dutch en ik heb mijn tegenwoord klaar,
Het is alleen dat jij dat woord altijd zal afkraken, wat ik ook zeg.

Dat jij niet gelooft (of in een ander geloof gelooft?) dat accepteer ik en respecteer ik. Probeer ik je te overtuigen om van alles af te stappen en over te gaan op iets, waar je niet in gelooft??
Probeer ik jou over te halen moslim te worden?
Nee, natuurlijk niet. Als jij niet wilt geloven in de koran, wie ben ik dan je te dwingen?

Waarom doe je dat dan wel bij mij?
Waarom probeer je mij van mijn geloof af te laten stappen?
Dit gaat je niet lukken, Dutch; Ik geloof in Allah en in Zijn Profeet en in de Koran.
Laat mij in mijn waarde; dat laat ik jou immers ook.

Jouw woorden doen mij geen kwaad en overtuigen mij niet!

Met vriendelijke groet,

Ashadoe
Allah is de Alwetende!
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Iemand die het afhakken van ledematen en steniging van overspeligen goedkeurt, verdient geen respect.
Integendeel dergelijke onbeschaafde achterlijken dient elke normale te bespugen.
Trotse-Moslim
Berichten: 381
Lid geworden op: wo jan 24, 2007 12:34 am

Bericht door Trotse-Moslim »

Ashadoe schreef:
Dutch schreef:Ik kom even terug bij Ashadoe.

Hoe kan je nu akkoord gaan met het afhakken van handen, voeten,...en het stenigen, opsluiten, met de zweep slaan,... tot de dood erop volgt.
Vind je dit niet barbaars ?
Zijn er geen andere meer humane oplossingen voor het straffen van boosdoeners ?

Ashadoe, je bent een luxe-moslima, je bent veilig onder de seculiere wetgeving in Nederland. Door jouw houding maak je het lijden van zoveel vrouwen die dit geluk niet hebben belachelijk en doe je ook alsof het niet zou bestaan... Hiervoor dien jij je te schamen !

Het is niet omdat jij de suikerversie van de islam slikt dat die ook overeenkomt met de werkelijkheid van de échte islam.

Ashadoe, ben je al genoeg geïndoctrineerd om ook de polygamie van de islam te aanvaarden ? Of wacht je daar nog effe mee ?
Beste Dutch,

Waarom zou ik me moeten schamen dat ik wel "geluk" heb en andere niet? Zou ik me ook moeten schamen dat ik te eten heb hier en andere jongeren in derde wereld landen niet?

Barbaars vraag je me...Vind jij het niet barbaars dat er wordt gestolen, er wordt gemoord en er wordt verkracht? Als je dat bewust doet, weet je dat er een straf op staat.

Je kan met me in discussie gaan Dutch en ik heb mijn tegenwoord klaar,
Het is alleen dat jij dat woord altijd zal afkraken, wat ik ook zeg.

Dat jij niet gelooft (of in een ander geloof gelooft?) dat accepteer ik en respecteer ik. Probeer ik je te overtuigen om van alles af te stappen en over te gaan op iets, waar je niet in gelooft??
Probeer ik jou over te halen moslim te worden?
Nee, natuurlijk niet. Als jij niet wilt geloven in de koran, wie ben ik dan je te dwingen?

Waarom doe je dat dan wel bij mij?
Waarom probeer je mij van mijn geloof af te laten stappen?
Dit gaat je niet lukken, Dutch; Ik geloof in Allah en in Zijn Profeet en in de Koran.
Laat mij in mijn waarde; dat laat ik jou immers ook.

Jouw woorden doen mij geen kwaad en overtuigen mij niet!

Met vriendelijke groet,

Ashadoe
Beste Dutch,

Ashadoe heeft net onder woorden gebracht wat ik altijd al dacht over jou. Ik bedoel, ik heb respect voor jou als persoon en mens-zijde. Evenals voor jou keuzes. Maar we moeten elkaar niet proberen over te halen of elkaar een bepaalde ideologie proberen op te dringen.

We zijn moslims, fijn. Dat blijven we ook. Dus heeft het geen zin om de zogenaamde "negatieve" kanten van de islaam aan het daglicht te brengen. Ik bedoel, wat probeer je daarmee te bereiken? We weten wat je doelstellingen zijn (hetzelfde doelstellingen van deze site en forum) en we weten dat je een andere ideologie hebt. Wij respecteren dat en graag vragen wij hetzelfde terug. Ook al respecteer je onze keuze niet, respecteer ons dan om wie we zijn, nl. mensen van vlees, bloed, hart, gevoelens, etc.

Hoe zou jij het vinden als ik continu hetgeen waar je 100% voor staat en waar je zoveel van houdt (meer dan van je ouders) constant onder een slecht daglicht te brengen en probeer te beledigen etc.?

Ik hoop dat je er ooit over nadenkt.

Met vriendelijke groet,

Abdelkarim.

Ps. Voor de rest heb ik niks tegen jou als persoon-zijnde hoor, ik hou van jou omwille van Allah (swt) en ik wil dat je gelukkig bent, vandaar deze nogal felle post om jou te laten nadenken waar je mee bezig bent, zodat je OOK gelukkig kan zijn :-) (Want als jij gelukkig bent, ben ik dat ook)
En verdraag met geduld alles wat zij (de ongelovigen) zeggen; en verlaat hen op gepaste wijze. (73:10). Contra principia negantem disputari non potest
Trotse-Moslim
Berichten: 381
Lid geworden op: wo jan 24, 2007 12:34 am

Bericht door Trotse-Moslim »

Thomas schreef:
Linda Danvers schreef:
Thomas schreef: Bull shit Trotse-Moslim.
Kijk maar naar de Hofstadgroep......
Trotse Moslim kan uiteraard niet voor alle Moslims spreken.

De Hofstad groep is niet representatief. Ik hoop wel dat alle toekomstige terroristen in ons land even klunzig zullen zijn als Samir Azzouz. Zoveel geluk zullen we niet hebben, maar tot nu toe zijn we beter af dan het Verenigd Koninkrijk en Frankrijk.
Hij kan zeker niet voor alle moslims spreken Linda maar toch deed hij dat.
En dat heb ik hem aangetoond.
Ik kan niet voor ALLE moslims spreken, dat is onmogelijk. Ik zeg alleen af en toe wat wel of niet islamitisch verantwoord is om te doen.
En verdraag met geduld alles wat zij (de ongelovigen) zeggen; en verlaat hen op gepaste wijze. (73:10). Contra principia negantem disputari non potest
Plaats reactie