Vraagje aan moslims

Is de islamitische openbaring uniform? Wordt deze door alle gelovigen op dezelfde manier geïnterpreteerd? Hoe denken anderen zoals de Arabist HANS JANSEN over de islam?
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

De wereld om ons heen is het bewijs, kom niet met domme Youtube promotiefilmpjes..

Het kankergezwel dat jullie hier op de wereld veroorzaken moet vernietigd worden. En inshallah zullen we dat doen, en voorgoed!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Je hebt niet eens gekeken naar het filmpje.
Je durft niet, omdat je weet dat ik de waarheid spreek.
En ja, de moslim in dit filmpje zegt hetzelfde als jij.

Undercover Mosque
Part 1 :
http://www.youtube.com/watch?v=peFQWuk4nuo

Part 2 :
http://www.youtube.com/watch?v=MuCLC8kjWCI

Part 3 :
http://www.youtube.com/watch?v=x5t5EqWX92k

Part 4 :
http://www.youtube.com/watch?v=yMztM0Z7BYE

Part 5 :
http://www.youtube.com/watch?v=V4Zv3BUmwqs

Part 6 :
http://www.youtube.com/watch?v=KvjvNScmTQA

Het kankergezwel dat jullie hier op de wereld veroorzaken moet vernietigd worden. En inshallah zullen we dat doen, en voorgoed!
Laatst gewijzigd door Ariel op di mei 22, 2007 12:28 am, 1 keer totaal gewijzigd.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

Pilgrim schreef:
....n ons wraak zal zoet zijn. Volledige vernietiging!!!
Echt een geloof waarin wraak centraal staat. Echte massamoordenaars die moslims, net als een grote voorbeeld Mohammed! :mad:
De miljoenen onschuldige Moslims, waaronder kinderen, vrouwen en bejaarden die jullie in Palestina, Irak, Tjechjenië en alle andere Islamitische landen vermoorden zullen volledig betaald worden!!

De Islam groeit en wordt alleen maar sterker als het wordt onderdrukt en als het wordt getracht te worden vernietigd, de geschiedenis heeft dat geleerd aan ons.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Michel schreef:De wereld om ons heen is het bewijs, kom niet met domme Youtube promotiefilmpjes..

Het kankergezwel dat jullie hier op de wereld veroorzaken moet vernietigd worden. En inshallah zullen we dat doen, en voorgoed!
Zo denk ik ook over de Islam en met heel wat meer reden. De Islam zet aan tot haat tegen niet-moslim en jij demonstreert dat goed. :angry:
Laatst gewijzigd door Anonymous op di mei 22, 2007 12:30 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
sprot
Berichten: 4146
Lid geworden op: ma jan 27, 2003 11:25 pm
Locatie: Hel
Contacteer:

Bericht door sprot »

Al meer palestijnen die elkaar vermoord hebben dan christenen of joden hebben ngedaan ..; en nu opnieuw in Libanon ..... ook christenen ??
200.000 doden in Algerije ??? Joden, christenen, ... ?? Darfour ??? enz .... We moeten nog geen 10 jaar terug gaan .....

De meeste moslimdoden zijn veroorzaakt door moslims !!!!
Laatst gewijzigd door sprot op di mei 22, 2007 12:31 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Niet schelden Pilgrim.
Verlaag je niet naar zijn niveau.
Haal het weg.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Ariel schreef:Niet schelden Pilgrim.
Verlaag je niet naar zijn niveau.
Haal het weg.
Zo beter? Een echte moslim, die Serdar.
Serdar
Berichten: 1120
Lid geworden op: wo jan 22, 2003 7:34 pm

Bericht door Serdar »

Ariel schreef:Niet schelden Pilgrim.
Verlaag je niet naar zijn niveau.
Haal het weg.
Hebben jullie wel een niveau, als een hond kon praten zou hij bevestigen dat hij meer inhoud had dan jullie. Stelletje Bushsperma's..
Gebruikersavatar
sprot
Berichten: 4146
Lid geworden op: ma jan 27, 2003 11:25 pm
Locatie: Hel
Contacteer:

Bericht door sprot »

Bushsperma's :razz:
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Michel schreef:Hebben jullie wel een niveau, als een hond kon praten zou hij bevestigen dat hij meer inhoud had dan jullie. Stelletje Bushsperma's..
Heb je al gekeken Michel.
De kwijl komt uit hun mond als ze ons vervloeken.

Undercover Mosque
Part 1 :
http://www.youtube.com/watch?v=peFQWuk4nuo

Part 2 :
http://www.youtube.com/watch?v=MuCLC8kjWCI

Part 3 :
http://www.youtube.com/watch?v=x5t5EqWX92k

Part 4 :
http://www.youtube.com/watch?v=yMztM0Z7BYE

Part 5 :
http://www.youtube.com/watch?v=V4Zv3BUmwqs

Part 6 :
http://www.youtube.com/watch?v=KvjvNScmTQA
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
sprot
Berichten: 4146
Lid geworden op: ma jan 27, 2003 11:25 pm
Locatie: Hel
Contacteer:

Bericht door sprot »

Oplossing voor uw kort lontje ...

Push-up zwembroek voor man
Vrouwen hebben de Wonderbra, mannen de Wonderjock. Na het succes van de push-up onderbroek is er nu een zwembroek die het zaakje omhoog stuwt !
Afbeelding
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Michel schreef:Het kankergezwel dat jullie hier op de wereld veroorzaken moet vernietigd worden. En inshallah zullen we dat doen, en voorgoed!
Jakkes, het ware gezicht van deze zogenaamde vredelievende moslim! Met zijn eerdere uitspraken, ook over vrouwen, heeft Serdar/Michel al aangegeven dat hij absoluut niet past in deze samenleving. Met zijn verwrongen blik, niet rechtdoende aan de werkelijke feiten.

Hij is als een rotte appel, die de resterende appels aan het infecteren is.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Freya schreef:
Michel schreef:Het kankergezwel dat jullie hier op de wereld veroorzaken moet vernietigd worden. En inshallah zullen we dat doen, en voorgoed!
Jakkes, het ware gezicht van deze zogenaamde vredelievende moslim! Met zijn eerdere uitspraken, ook over vrouwen, heeft Serdar/Michel al aangegeven dat hij absoluut niet past in deze samenleving. Met zijn verwrongen blik, niet rechtdoende aan de werkelijke feiten.

Hij is als een rotte appel, die de resterende appels aan het infecteren is.
Ja en je merkt ook dat hij uiteraard niet loyaal is aan Nederland. Het is het recht van de 'eerst ingezetene' dat ze van immigranten mogen eisen dat ze loyaal zijn aan hun nieuwe vaderland en ONZE norman en waarden respecteren. Maar Serdar wil ons alleen maar vernietigen. Wat doet hij hier dan nog? Het wordt tijd dat hij opkrast. Niet alleen van dit forum, maar ook uit Nederland!
Gebruikersavatar
Steffi
Berichten: 464
Lid geworden op: wo apr 18, 2007 11:33 am
Locatie: Borgerhout (België)

Bericht door Steffi »

Hebben jullie wel een niveau, als een hond kon praten zou hij bevestigen dat hij meer inhoud had dan jullie. Stelletje Bushsperma's..
En ik denk dat een varken meer inhoud heeft dan jij michel,ben er zelfs zeker van..

Doordat jij degene bent die begint te schelden,omdat hij merkt dat wat de andere zeggen waarheid is,denk ik dat jou niveau wat lager ligt dan het onze..
Love is like war..Easy to start..difficult to end.. impossible to forget..
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

maverlarry schreef:Waarom de islam? Er zijn hier op aarde zat mongolen zoals jij die denken het allemaal te weten. Als jij echt zo bijgogem bent of denkt te zijn, leer arabisch en ga de qor'aan lezen! Niet zo'n wazige vertaling ofzo want dat is eigenlijk gewoon een interpretatie. Dus leer arabisch en oordeel dan zelf!
En wat zou dat opleveren volgens jou?
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

Michel schreef:En ja, ook al willen jullie dat, dan nog zullen Moslims hun geloof nooit opgeven NOOIT!
We hebben hiervoor veel geleden, vele offers gebracht en levens gegeven en zullen dat ongetwijfeld altijd blijven doen.
Hemel! Heb je erg veel geleden?
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

Michel schreef:Ik word liever door zulken als jullie als "dom" betiteld dan dat ik zo'n dief en rover zou zijn als jullie voorouders.
Zei Michel terwijl hij zijn hand gretig ophield voor ons geld.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

Michel schreef:
Roelof schreef:Zie je dat communiceren zonder schelden veel leuker en leerzamer is... :wink:
Heb daar geen probleem mee hoor, soms maken ze zo'n beleefde en rustige jongen als mij tot een monster.
Je bent gewoon een leugenachtige, religieuze Moslimfanaat die ijskoud beweert dat alle westerse vrouwen h.o.e.r.e.n zijn. Je bent gewoon een vies mannetje.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
weda
Berichten: 948
Lid geworden op: wo feb 11, 2004 10:39 am
Locatie: haar
Contacteer:

Bericht door weda »

Iznogoodh schreef:
Michel schreef:Ik word liever door zulken als jullie als "dom" betiteld dan dat ik zo'n dief en rover zou zijn als jullie voorouders.
Zei Michel terwijl hij zijn hand gretig ophield voor ons geld.
dief en rover??? komt mij bekend voor!!!!. O, ja dat was mohammed. jouw voorouder voldoet aan deze specificatie. wat nu, michel.
wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Michel schreef:
Roelof schreef:
Michel schreef:Roelof,

Teksten uit zijn context halen is zeer vals!
Dat was een reactie op de groffe schelding en beledigingen van fucmoh.
Was volledig verdiend.
Waar heeft fucmoh jouw voor uitgemaakt dan?
Kun je dat misschien even quoten...

Bovendien zijn teksten als
  • "daarom n-e-u-k-e-n ze niet in het rond zoals jullie hoeremoeders en zusters."
    "Westerse vrouwen zijn hoeren, dat is een feit."
    "Jullie zijn vervloekt door God"
Behoorlijk algemeen/generaliserend te noemen, en dus zeker niet alleen aan fucmoh gericht...
Hij scheld continu mijn geloof uit, zoals velen hier.
Hij moet leren anderen te respecteren, blijkbaar te kort aan opvoeding.
Niemand is verplicht om jullie denkwijze, visie of geloof aan te hangen.

Hij is zelf alleen maar generaliserend bezig over Moslims. Maar dat is niet belangrijk voor jou, ook dat is begrijpelijk.
Ow..., en jij bent niet generaliserend bezig? :roll:

Moslims zijn mensen, en mensen zijn verschillend.
Er is maar één islam, en wat deze sekte in de wereld aanricht weten we inmiddels maar al te goed:
  • Afbeelding
Het is aan jou om te beoordelen wat het echte kankergezwel is...
Milinda
Berichten: 4
Lid geworden op: do mei 17, 2007 9:57 am
Locatie: Amsterdam

Re: Vraagje aan moslims

Bericht door Milinda »

Monique schreef:Beste moslimvrienden,

Ik heb een vraagje. Misschien zal dit vraagje sommigen "dom" in de oren klinken...maar... het is niet anders.

Ik heb nu een aantal jaren hier op FFI de bijdragen van vele moslims mogen bewonderen. 1 ding komt steeds terug en ik heb geen flauw idee waarom.
De reden van de "strijd" die moslims voeren tegen kafir (=iedere niet moslim) is gebaseerd op het feit dat niet-moslims niet in allah geloven. Sommigen geloven in God, anderen in Boeddha, weer anderen in een andere "godheid" en velen in geen enkele "godheid".

Ikzelf bijvoorbeeld geloof in geen enkele "godheid". Dat anderen in "godheden" geloven doet mij helemaal niets. Ieder zijn meug. Maakt mij niet uit.... whatever. Doe je best. Geloof in 10 of 1 godheid.. mij om het even.

Ik snap dus niet dat moslims zo'n moeite hebben met het feit dat niet iedereen in allah/mohammed/koran gelooft. Ik zie het probleem niet. Wat maakt het uit? Wat maakt het uit dat ik niet in allah geloof? Wat voor vreselijks doe ik moslims hiermee aan? Wat voor "last" hebben moslims van mij? Zo veel "last" kennelijk dat "ze" mij de meest vreselijke dingen toewensen... hier en in het hiernamaals (waar ik dus niet in geloof, maar dat doet er niet toe).

Hoe "vreselijk" zou het zijn wanneer ik naast een islamitisch gezin zou wonen? Op welke wijze zou ik dat gezin "storen" in hun geloofsbeleving? Zo erg "storen" dat ik zou moeten branden in de hel, dat mij niet eens "vrede" toegewenst mag worden?
Ik zou geen enkele "last" hebben wanneer mijn buren allah/god/boeddha zouden aanbidden en eren. Ik zit in een ander huis en merk het dus niet eens.
Dus... waarin zit de "last" die ik (kennelijk) veroorzaak voor moslims?
Op welke wijze verhinder ik (kennelijk) de geloofsbeleving van moslims?

Ik wil heel graag weten WAAROM moslims niet-moslims zo verafschuwen. WAAROM verwensen zij niet-moslims de meest vreselijke dingen toe?

Ik zou dolgraag een antwoord willen hebben van de hier aanwezige moslims zodat ik het misschien een beetje ga begrijpen?
Ik wil jullie wel verzoeken om niet met koran/bijbel teksten aan te komen want ik vraag het jullie persoonlijk. Ik hoop dus ook op een persoonlijk antwoord.

Bij voorbaat dank.
Zie de heiden en ongelovige, de honing druipt uit hun mond, maar hun hart is vol van lage lusten. Zie toe op den Islamiet en gij ziet hem biddend en smekend voor zijn zieleheil :crying: :evil:

DenIslamietZalOverwinnen!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Vraagje aan moslims

Bericht door Ariel »

Milinda schreef: Zie de heiden en ongelovige, de honing druipt uit hun mond, maar hun hart is vol van lage lusten. Zie toe op den Islamiet en gij ziet hem biddend en smekend voor zijn zieleheil :crying: :evil:

DenIslamietZalOverwinnen!
www.dizo.nl
Het zou beter zijn als je eens wat meer aan een ander dacht en minder aan jezelf.


Naastenliefde
Dan zal de Koning tegen wie rechts van hem staan zeggen :
"Mijn Vader heeft u gezegend. Kom en neem bezit van het koninkrijk dat voor u gemaakt is vanaf de schepping der wereld.
Want ik had honger en u hebt mij te eten gegeven.
Ik had dorst en u hebt mij te drinken gegeven.
Ik was vreemdeling u had mij opgenomen.
Ik was naakt en u gaf mij kleren.
Ik was ziek en u verzorgde mij.
Ik was in de gevangenis en u hebt mij bezocht."

En de rechtvaardigen zullen hem vragen :
"Heer, wij hebben u nooit dorstig of hongerig gezien.
Hoe hebben wij u dan te eten of te drinken kunnen geven ?
Wij hebben nooit gezien dat u vluchteling was of schamel gekleed ging.
Wij hebben nooit gezien dat u ziek was of in de gevangenis zat.
Hoe hebben wij u dan kunnen bezoeken ?"


Dan zal de Koning antwoorden :
"Luister goed naar wat ik u zeg :
Al wat u gedaan hebt voor een van mijn broeders hier, al was het de onbelangrijkste, hebt u voor mij gedaan."
(Mattheüs 25 : 35 t/m 40)
En dit geldt dan niet alleen voor Moslims, maar voor de gehele mensheid.
De arrogantie waar Moslims zich mee bedienen om zalverige woorden te gebruiken en tegelijk zo harteloos als een ijskoude isberg te zijn.

Bah..... :yuk:

Je zou je wat meer aan de woorden van Jezus moeten houden, en minder aan de woorden van Mohammed.
Sahih Bukhari V9 B84 #58 wrote:
Abu Musa said, "I came to the Prophet along with two men (from the tribe) of Ash'ariyin, one on my right and the other on my left, while Allah's Apostle was brushing his teeth (with a Siwak), and both men asked him for some employment. The Prophet said, 'O Abu Musa (O 'Abdullah bin Qais!).' I said, 'By Him Who sent you with the Truth, these two men did not tell me what was in their hearts and I did not feel (realize) that they were seeking employment.' As if I were looking now at his Siwak being drawn to a corner under his lips, and he said, 'We never (or, we do not) appoint for our affairs anyone who seeks to be employed. But O Abu Musa! (or 'Abdullah bin Qais!) Go to Yemen.'" The Prophet then sent Mu'adh bin Jabal after him and when Mu'adh reached him, he spread out a cushion for him and requested him to get down (and sit on the cushion). Behold: There was a fettered man beside Abu Muisa. Mu'adh asked, "Who is this (man)?" Abu Muisa said, "He was a Jew and became a Muslim and then reverted back to Judaism." Then Abu Muisa requested Mu'adh to sit down but Mu'adh said, "I will not sit down till he has been killed. This is the judgment of Allah and His Apostle (for such cases) and repeated it thrice. Then Abu Musa ordered that the man be killed, and he was killed. Abu Musa added, "Then we discussed the night prayers and one of us said, 'I pray and sleep, and I hope that Allah will reward me for my sleep as well as for my prayers.'"
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Vraagje aan moslims

Bericht door hans van de mortel »

Hoe word ik moslim anno 2009?

Een prangende vraag voor wie na jarenlange studie van de koran en idem dito onderricht door de wijzen uit het oosten overtuigd is geworden dat niet alleen het zijn van een goed mens voldoende is in het leven, maar dat je moslim mogen noemen pas bewijst dat je je tot de gekwalificeerde en bevoorrechte top van de mensheid mag rekenen.

Dit soort randdebiele gedachten wordt doodleuk verkondigd door mensen die zich - geloof het of niet - zichzelf als serieus beschouwen. Het is de waan van alledag. De waan uit de wereld van armoede, onnozelheid, kommer en kwel en vooral ongeletterdheid. Islam dus. Wat proberen sommige mensen nu van hun leven te maken? Anderen lastig vallen met pietpraat, onzin en hinderlijke eigenwijzigheden van het verstrooide moslimverstand?

De volslagen van de pot gerukte middeleeuws georiënteerde dwaas kan nu lezen hoe hij voor een dubbeltje op de EERSTE RANG MAG ZITTEN. En ik maakte maar een scherts inleiding. Want om moslim te worden hoef je niet zo intelligent te zijn als een varken. Welnee! Graag laat ik nu de Stichting Ahmadiyya Isha’at-i-Islam aan het woord.
“Broeders in de islam! Jullie worden moslims door enkele woorden op te zeggen, de kalima genoemd:
Lā ilāha illa ’llāh Muhammadu ’r rasūlu ’llāh. Er is geen god dan Allah; Mohammed is de Boodschapper van Allah.”
Dus beste mensen. In de kappersstoel ben je al gauw 30 euro kwijt en zeker 25 minuten. Om moslim te worden ben je in nog geen DRIE seconden geknipt en geschoren! Ik heb het uitgetest, en het is ook nog GRATIS!

U begrijpt hiermee zeker wel dat moslim zijn niets maar dan ook totaal niets voorstelt en te betekenen heeft. Moslim zijn betekent van nul en gener waarde zijn, die op geen enkele manier serieus bij kan dragen aan een proces van verstandig zelfstandig kunnen denken en leven in de kenniseconomie van de hedendaagse moderne beschaving. Ik heb het over 2009 en niet over het jaar 600.

Islam? Bij islam ontvangt u een kompleet stoffig en roestig pakket van goed beschermde achterlijkheid! Normaal krijgt u één, hooguit twee jaar garantie egens op. Islam is uniek in de wereld en geeft als traditionele woestijnreligie eeuwige garantie op hun achterlijksbesef.

O ja. Voor wie nog niet genoeg gelachen heeft met islam. Deze stichting claimt op de Hoe word ik moslim tekst ook nog eens het copyright. Het is maar dat u het weet. Zeg dus nooit tegen een moslim in spe welke tekst hij uit moet spreken om moslim te worden, zonder daarbij te vergeten het nadrukkelijke copyright te vermelden van deze ’verlichte’ stichting die blijkbaar nog altijd met kaarslicht werkt om het gat in de poort te vinden waar hun sleutel van alwetendheid op moet passen om toetreding te verschaffen tot de hogere regionen van de ware achterlijkheid zoals geopenbaard in de koran door de eerste de beste arabische pedofiele kamelenjunk en liefhebber van meerdere vrouwen in de leeftijdscategorie 6-50 jaar. :ohmy:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Vraagje aan moslims

Bericht door hans van de mortel »

O o o! Ik vergat de onderste paragraaf mee te nemen. Wat zijn we toch met z’n allen een stelletje onreine viezerikken. Moslims uiteraard uitgezonderd! Lees nog maar eens mee!
“Broeders in de islam! Jullie worden moslims door enkele woorden op te zeggen, de kalima genoemd:
Lā ilāha illa ’llāh Muhammadu ’r rasūlu ’llāh
Er is geen god dan Allah; Mohammed is de Boodschapper van Allah.
 
Door deze woorden uit te spreken wordt een mens verondersteld radicaal veranderd te zijn. Hij was een Kāfir, nu is hij een moslim; hij was onrein, nu is hij rein. …
Over discriminatie gesproken! Wie beledigt nu eigenlijk wie in deze wereld? Dat komt van de islam vandaan! Al 1400 jaar niet aflatend beledigen en terroriseren van niet gelovigen! Racisme! Haat zaaien naar andersdenkenden. Geen respect tonen! Beledigen van andere religies! Walgelijke arrogantie van een meer dan achterlijke primitieve onderontwikkelde samenleving uit de zandbak van het arabische heidenisme die met godslasterlijke rituelen doorspekt met achterlijk bijgeloof ons proberen de maat te nemen.

Waar blijft die MID nu, de opsporingsratten van de Nederlandse Gestapo? Zijn ze soms alleen op zoek naar zielige kwetsbare allahtone islamaanhangers om die te beschermen voor hun eigen godsdienstwaanzinnige onbeschofte gedrag? Omdat ze zo onderontwikkeld kwetsbaar zijn? :sly:

Wij zijn onrein. Zij zijn rein. Hoe verzin je zoiets vanuit de varkensstallen van al die islamitische landen? Hopelijk heeft u in een islamitisch land nooit uw behoefte buiten een door westerse ongelovige kapitalisten gebouwd vijfsterren hotel moeten doen. :knorrie:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Nick
Berichten: 166
Lid geworden op: do jul 09, 2009 8:14 am

Re:

Bericht door Nick »

ajax schreef:
Monique schreef:Ajax, lees het nog eens?
Je geeft namelijk geen antwoord op wat ik vraag.

Ik vraag welk PROBLEEM moslims hebben met niet-moslims. Zo'n groot probleem dat ze hen de meest vreselijke dingen toewensen.

Jouw antwoord zou kunnen op de vraag: "waar willen moslims kafir voor behoeden?"
DAT vraag ik echter niet.
Wij mogen niemand uitschelden of vreselijke dingen toewensen
Maar moslims dreigen de niet moslims wel met de dag des oordeels, de niet gelovigen zouden hun straf dan krijgen.
Iemand die zoiets doet, is volgens mij geen echte moslim, volgens jou wel?
Plaats reactie