voorstellen

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Ashadoe schreef:je bent mijn broeder en daar gaat het om.
Enig idee hoeveeel moordenaars er onder jouw 'broeders' rondlopen in de wereld?

Ben je daar ook zo blij mee?
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

Roelof schreef:
Ashadoe schreef:je bent mijn broeder en daar gaat het om.
Enig idee hoeveeel moordenaars er onder jouw 'broeders' rondlopen in de wereld?

Ben je daar ook zo blij mee?
en hebben jullie dan wel schone handen?
Dat geloof je toch niet?
Hamid
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ashadoe schreef: Bani-Israel, ik weet niet precies wat Sefardisch is, dat moet je me maar een keer uitleggen :wink:, maar wat het ook is; je bent mijn broeder en daar gaat het om.
Moge God jou je ogen openen. Amen. .
Bani-Israel is dit niet, maar het maakt jou niet uit of deze Joodse heer een serie moordenaar, dief, verkrachter,of een ander ziek persoon is,
zolang hij Moslim is hij je lief.
Je broeder. :yuk:
Wat een mentaliteit heb jij je zelf aangemeten Ashadoe.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BaniIsrael
Berichten: 297
Lid geworden op: wo mei 23, 2007 8:50 pm
Locatie: Te grote avatar verwijderd.

Bericht door BaniIsrael »

Ariel schreef:
Ashadoe schreef: Bani-Israel, ik weet niet precies wat Sefardisch is, dat moet je me maar een keer uitleggen :wink:, maar wat het ook is; je bent mijn broeder en daar gaat het om.
Moge God jou je ogen openen. Amen. .
Bani-Israel is dit niet, maar het maakt jou niet uit of deze Joodse heer een serie moordenaar, dief, verkrachter,of een ander ziek persoon is,
zolang hij Moslim is hij je lief.
Je broeder. :yuk:
Wat een mentaliteit heb jij je zelf aangemeten Ashadoe.
Ariel je moet begrijpen dat we broeders en zusters in Islam zijn, onze etnische achtergrond is hierin niet belangrijk!
O Israel Waarom bent Gij zo? O Israel waarom heeft U de Almachtige teleurgesteld? O Israel wanneer komt Gij weer tot inkeer?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ik snap wat ze bedoelt BaniIsrael, maar begrijpen doe ik het niet.
je bent mijn broeder en daar gaat het om.
Wat je ook doet, wat je ook van plan ben om te doen, al vermoord je de halve wereld... je bent mijn broeder en daar gaat het om...

Ik zou dat niet eens van mijn zoon kunnen zeggen als die een serie moordenaar zou zijn.

Ik zeg niet dat jij een slecht mens ben, maar "je bent mijn broeder en daar gaat het om" schiet bij mij in het verkeerde keelgat.

Het geeft niet jongens als jullie treinen opblazen, het geeft niet jongens als jullie vliegtuigen de twin towers in laten vliegen, het geeft niet hoor as jullie je eigen volk uitmoorden...."je bent mijn broeder en daar gaat het om. "
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Hamid schreef:
Roelof schreef:
Ashadoe schreef:je bent mijn broeder en daar gaat het om.
Enig idee hoeveeel moordenaars er onder jouw 'broeders' rondlopen in de wereld?

Ben je daar ook zo blij mee?
en hebben jullie dan wel schone handen?
Dat geloof je toch niet?
Hamid
Ik heb geen broeders die moorden...
Ashadoe
Berichten: 483
Lid geworden op: di mei 08, 2007 5:32 pm

Bericht door Ashadoe »

Ariel schreef:Ik snap wat ze bedoelt BaniIsrael, maar begrijpen doe ik het niet.
je bent mijn broeder en daar gaat het om.
Wat je ook doet, wat je ook van plan ben om te doen, al vermoord je de halve wereld... je bent mijn broeder en daar gaat het om...

Ik zou dat niet eens van mijn zoon kunnen zeggen als die een serie moordenaar zou zijn.

Ik zeg niet dat jij een slecht mens ben, maar "je bent mijn broeder en daar gaat het om" schiet bij mij in het verkeerde keelgat.

Het geeft niet jongens als jullie treinen opblazen, het geeft niet jongens als jullie vliegtuigen de twin towers in laten vliegen, het geeft niet hoor as jullie je eigen volk uitmoorden...."je bent mijn broeder en daar gaat het om. "
Ach kom op Ariel, even serieus,

Ga je nou om dat ene zinnetje je druk maken? Je weet wat ik ermee bedoelde; het was puur om mijn broeder te begroeten.
Bani-Israel, ik weet niet precies wat Sefardisch is, dat moet je me maar een keer uitleggen , maar wat het ook is; je bent mijn broeder en daar gaat het om.


Ik wist niet wat Sefardisch betekende, maar omdat hij moslim is, wist ik dat hij een broeder was. "maar wat het ook is" betekendt in die zin: wat je volk/nationalteit ook is, je bent mijn broeder en broeder/zusterschap is belangrijk in islaam.

Ik heb de woorden aanslagen, opblazen en vliegtuigen etc. niet eens in mijn mond gehad! Het was gewoon een begroeting naar mijn broeder, waar maak jij je druk om?
Je overdrijft echt.


Mvg,

Ashadoe
Allah is de Alwetende!
Gebruikersavatar
Hamid
Berichten: 260
Lid geworden op: zo apr 22, 2007 11:23 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Hamid »

Roelof schreef:
Hamid schreef:
Roelof schreef: Enig idee hoeveeel moordenaars er onder jouw 'broeders' rondlopen in de wereld?

Ben je daar ook zo blij mee?
en hebben jullie dan wel schone handen?
Dat geloof je toch niet?
Hamid
Ik heb geen broeders die moorden...
Nee, jullie gebruiken andere termen voor moorden, dus in die zin ja, je hebt gelijjk. Maak de kat maar wijs met deze onzin.
Niet geschoten is altijd mis :lol:
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Hamid schreef:"jullie gebruiken andere termen voor moorden"
:shock: Zoals?

Mohammedanen beschouwen moordenaars als helden (net als de verdorven ideologie die zij aanbidden), elk weldenkend mens dat in liefde is opgegroeid en zijn medemens niet haat of beoordeeld om zijn levensovertuiging beschouwd een moordenaar als een misdadiger.

Dat is de grootste reden dat de islam niet afkomstig is van een liefdevolle god, maar van een verdorven menselijke zieke geest uit de middeleeuwen...
Ashadoe
Berichten: 483
Lid geworden op: di mei 08, 2007 5:32 pm

Bericht door Ashadoe »

Roelof schreef:
Hamid schreef:"jullie gebruiken andere termen voor moorden"
:shock: Zoals?

Mohammedanen beschouwen moordenaars als helden (net als de verdorven ideologie die zij aanbidden), elk weldenkend mens dat in liefde is opgegroeid en zijn medemens niet haat of beoordeeld om zijn levensovertuiging beschouwd een moordenaar als een misdadiger.

Dat is de grootste reden dat de islam niet afkomstig is van een liefdevolle god, maar van een verdorven menselijke zieke geest uit de middeleeuwen...
Wij zien moordenaars niet als helden. Op moord staat een grote straf.
Jij denkt veel te zwart wit Roelof; als het niet goed is, dan is het slecht.
Allah is de Alwetende!
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Ashadoe schreef:
Roelof schreef:
Hamid schreef:"jullie gebruiken andere termen voor moorden"
:shock: Zoals?

Mohammedanen beschouwen moordenaars als helden (net als de verdorven ideologie die zij aanbidden), elk weldenkend mens dat in liefde is opgegroeid en zijn medemens niet haat of beoordeeld om zijn levensovertuiging beschouwd een moordenaar als een misdadiger.

Dat is de grootste reden dat de islam niet afkomstig is van een liefdevolle god, maar van een verdorven menselijke zieke geest uit de middeleeuwen...
Wij zien moordenaars niet als helden. Op moord staat een grote straf.
Jij denkt veel te zwart wit Roelof; als het niet goed is, dan is het slecht.
Jij bent zeker de aanslagen van 9/11 vergeten?

De hele islamitische wereld vierde feest toen er duizenden onschuldige mensen op één dag om het leven kwamen door gewelddadige aanslagen van mensen die jij als broeders beschouwd...

Of moet ik de versen uit de koran die aanzetten tot strijd en moord voor de zoveelste maal quoten?
Versen waarin jouw god aangeeft dat strijders in zijn ogen de hoogste rang hebben.

Een liefdevolle god zet zijn schepping niet aan tot vernietiging, ook niet uit vergelding (wraak).
Een liefdevolle god zou streven naar vrede en naasteliefde...
Ashadoe
Berichten: 483
Lid geworden op: di mei 08, 2007 5:32 pm

Bericht door Ashadoe »

Roelof schreef:
Ashadoe schreef: Wij zien moordenaars niet als helden. Op moord staat een grote straf.
Jij denkt veel te zwart wit Roelof; als het niet goed is, dan is het slecht.
Jij bent zeker de aanslagen van 9/11 vergeten?
De hele islamitische wereld vierde feest toen er duizenden onschuldige mensen op één dag om het leven kwamen door gewelddadige aanslagen van mensen die jij als broeders beschouwd...
Je maakt een grapje, neem ik aan. :?
Denk je serieus dat de hele islamitische wereld er blij mee was dat de islaam in een slecht licht werd gezet, dat islaam vanaf die dag met terrorisme werd vergeleken, dat de hele islamitsiche wereld als verantwoordelijk werd gezien voor de duizenden slachtoffers?
Tussen die duizenden slachtoffers zaten ook onschuldige moslims hoor!
Allah is de Alwetende!
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Denk je serieus dat de hele islamitische wereld er blij mee was dat de islaam in een slecht licht werd gezet, dat islaam vanaf die dag met terrorisme werd vergeleken,
Dat begrip kwam later. Toen is de Islamitische wereld begonnen met het in elkaar flansen van samenzweringstheorien.
Tussen die duizenden slachtoffers zaten ook onschuldige moslims hoor!
Die hebben het geluk gevonden, martelaar te zijn en zijn dus gelukkig bij Allah.
Het ware geluk voor een Moslim komt na de dood, pas in het paradijs vind de Moslim vrede en geluk.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Ashadoe schreef:
Roelof schreef:
Ashadoe schreef: Wij zien moordenaars niet als helden. Op moord staat een grote straf.
Jij denkt veel te zwart wit Roelof; als het niet goed is, dan is het slecht.
Jij bent zeker de aanslagen van 9/11 vergeten?
De hele islamitische wereld vierde feest toen er duizenden onschuldige mensen op één dag om het leven kwamen door gewelddadige aanslagen van mensen die jij als broeders beschouwd...
Je maakt een grapje, neem ik aan. :?
Denk je serieus dat de hele islamitische wereld er blij mee was dat de islaam in een slecht licht werd gezet, dat islaam vanaf die dag met terrorisme werd vergeleken, dat de hele islamitsiche wereld als verantwoordelijk werd gezien voor de duizenden slachtoffers?
Ik kan me de beelden van de feestende mohammedanen nog heel goed herinneren Ashadoe!

En natuurlijk is de hele islamitische wereld verantwoordelijk voor dit soort van terrorisme.
Door het aanbidden en naleven van de verdorven ideologie van een middeleeuwse zieke geest die mensen aanzet tot de meest gruwelijke daden houd ook jij een mythe in stand die de wereld tot op de dag van vandaag niets als ellende bezorgt.

Een ieder met een beetje gevoel voor zijn medemens wil niets te maken hebben met deze sekte die wereldwijd zoveel haat en bloedvergieten veroorzaakt.
Islamitische terroristen zuigen de aanleiding voor hun daden echt niet uit hun duim lieve schat, die komt namelijk rechtstreeks uit het boek wat ook jij als het woord van een god beschouwd.

Ik zou mijn ogen uit m'n kop schamen als ik 5X per dag op m'n knieën lag om de god die dit veroorzaakt te aanbidden...
Tussen die duizenden slachtoffers zaten ook onschuldige moslims hoor!
Er vallen dagelijks islamitische slachtoffers door de gewelddadigheden van hun eigen geloofsgenoten meisje..., geweld, moord en doodslag is nu eenmaal inherent aan de islam...
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Ashadoe schreef:
Roelof schreef:
Ashadoe schreef: Wij zien moordenaars niet als helden. Op moord staat een grote straf.
Jij denkt veel te zwart wit Roelof; als het niet goed is, dan is het slecht.
Jij bent zeker de aanslagen van 9/11 vergeten?
De hele islamitische wereld vierde feest toen er duizenden onschuldige mensen op één dag om het leven kwamen door gewelddadige aanslagen van mensen die jij als broeders beschouwd...
Je maakt een grapje, neem ik aan. :?
Denk je serieus dat de hele islamitische wereld er blij mee was dat de islaam in een slecht licht werd gezet, dat islaam vanaf die dag met terrorisme werd vergeleken, dat de hele islamitsiche wereld als verantwoordelijk werd gezien voor de duizenden slachtoffers?
Tussen die duizenden slachtoffers zaten ook onschuldige moslims hoor!
Dat is geen grap, over de hele wereld werd er door moslims gefeest. Schapen werden geslacht, met vuurwerk en geschiet. Ook in Nederland werd danig gefeest. Daar zijn beelden van. Ik heb ze toen gezien, maar jij schijnbaar niet. Ik heb laatst nog via de computer, een aflevering gezien van cola en couscous. Een meisje van Ghanese afkomst, die nog met tranen in haar ogen vertelde, dat toen zij op school kwam, na 9/11, haar islamitische vriendinnen, zich vrolijk maakten om de aanslag. Eindelijk, de VS, krijgt een pak slaag. Op dat moment voelde zij niets meer dan walging voor haar vriendinnen en klasgenoten.
Ashadoe
Berichten: 483
Lid geworden op: di mei 08, 2007 5:32 pm

Bericht door Ashadoe »

Freya schreef:
Ashadoe schreef:
Roelof schreef: Jij bent zeker de aanslagen van 9/11 vergeten?
De hele islamitische wereld vierde feest toen er duizenden onschuldige mensen op één dag om het leven kwamen door gewelddadige aanslagen van mensen die jij als broeders beschouwd...
Je maakt een grapje, neem ik aan. :?
Denk je serieus dat de hele islamitische wereld er blij mee was dat de islaam in een slecht licht werd gezet, dat islaam vanaf die dag met terrorisme werd vergeleken, dat de hele islamitsiche wereld als verantwoordelijk werd gezien voor de duizenden slachtoffers?
Tussen die duizenden slachtoffers zaten ook onschuldige moslims hoor!
Dat is geen grap, over de hele wereld werd er door moslims gefeest. Schapen werden geslacht, met vuurwerk en geschiet. Ook in Nederland werd danig gefeest. Daar zijn beelden van. Ik heb ze toen gezien, maar jij schijnbaar niet. Ik heb laatst nog via de computer, een aflevering gezien van cola en couscous. Een meisje van Ghanese afkomst, die nog met tranen in haar ogen vertelde, dat toen zij op school kwam, na 9/11, haar islamitische vriendinnen, zich vrolijk maakten om de aanslag. Eindelijk, de VS, krijgt een pak slaag. Op dat moment voelde zij niets meer dan walging voor haar vriendinnen en klasgenoten.
Ik kan je verzekeren dat er ook genoeg moslims zijn geweest die niet blij waren (en zelfs boos/geschokt) met de aanslagen.
Allah is de Alwetende!
Alba
Berichten: 729
Lid geworden op: zo sep 03, 2006 4:11 pm
Locatie: Aarde

Bericht door Alba »

Ik kan je verzekeren dat er ook genoeg moslims zijn geweest die niet blij waren (en zelfs boos/geschokt) met de aanslagen.
en:
Denk je serieus dat de hele islamitische wereld er blij mee was dat de islaam in een slecht licht werd gezet, dat islaam vanaf die dag met terrorisme werd vergeleken, dat de hele islamitsiche wereld als verantwoordelijk werd gezien voor de duizenden slachtoffers?
Beste Ashadoe,

Dus als ik jou goed begrijp, waren ze boos vanwege het feit, dat de islam in een kwaad daglicht werd gesteld. En niet omdat er duizenden mensen op een gruwelijke wijze zijn omgekomen. Want dat is wat jij schrijft: ze maakten zich druk om hun 'goede' naam, niet om wat er daadwerkelijk gebeurd is: een stel zieke geesten die in naam van een nog zieker godje een hoop mensen met zich meesleuren in de dood.
Ashadoe
Berichten: 483
Lid geworden op: di mei 08, 2007 5:32 pm

Bericht door Ashadoe »

Alba schreef:
Ik kan je verzekeren dat er ook genoeg moslims zijn geweest die niet blij waren (en zelfs boos/geschokt) met de aanslagen.
en:
Denk je serieus dat de hele islamitische wereld er blij mee was dat de islaam in een slecht licht werd gezet, dat islaam vanaf die dag met terrorisme werd vergeleken, dat de hele islamitsiche wereld als verantwoordelijk werd gezien voor de duizenden slachtoffers?
Beste Ashadoe,

Dus als ik jou goed begrijp, waren ze boos vanwege het feit, dat de islam in een kwaad daglicht werd gesteld. En niet omdat er duizenden mensen op een gruwelijke wijze zijn omgekomen. Want dat is wat jij schrijft: ze maakten zich druk om hun 'goede' naam, niet om wat er daadwerkelijk gebeurd is: een stel zieke geesten die in naam van een nog zieker godje een hoop mensen met zich meesleuren in de dood.
Natuurlijk ging het hen ook om de duizenden mensen die onnodig aan hun eind waren gekomen! Heb ik ergens gezegd dat ze zich niet druk maakte om de slachtoffers? Dat het ze niet kon schelen dat er duizenden mensen waren omgekomen en dat alleen de naam telde? Heb ik dat ergens gezegd?
Nee..Nou dan!
Allah is de Alwetende!
Alba
Berichten: 729
Lid geworden op: zo sep 03, 2006 4:11 pm
Locatie: Aarde

Bericht door Alba »

Natuurlijk ging het hen ook om de duizenden mensen die onnodig aan hun eind waren gekomen! Heb ik ergens gezegd dat ze zich niet druk maakte om de slachtoffers? Dat het ze niet kon schelen dat er duizenden mensen waren omgekomen en dat alleen de naam telde? Heb ik dat ergens gezegd?
Nee..Nou dan!
Nee, je hebt niet gezegd, dat ze zich niet druk maakten om de slachtoffers, of dat het ze niet kon schelen. Je hebt echter aangegeven, dat:
Denk je serieus dat de hele islamitische wereld er blij mee was dat de islaam in een slecht licht werd gezet, dat islaam vanaf die dag met terrorisme werd vergeleken, dat de hele islamitsiche wereld als verantwoordelijk werd gezien voor de duizenden slachtoffers?
De compassie met de slachtoffers ben ik in jouw stuk nergens tegen gekomen.
Ashadoe
Berichten: 483
Lid geworden op: di mei 08, 2007 5:32 pm

Bericht door Ashadoe »

Alba schreef:
Natuurlijk ging het hen ook om de duizenden mensen die onnodig aan hun eind waren gekomen! Heb ik ergens gezegd dat ze zich niet druk maakte om de slachtoffers? Dat het ze niet kon schelen dat er duizenden mensen waren omgekomen en dat alleen de naam telde? Heb ik dat ergens gezegd?
Nee..Nou dan!
Nee, je hebt niet gezegd, dat ze zich niet druk maakten om de slachtoffers, of dat het ze niet kon schelen. Je hebt echter aangegeven, dat:
Denk je serieus dat de hele islamitische wereld er blij mee was dat de islaam in een slecht licht werd gezet, dat islaam vanaf die dag met terrorisme werd vergeleken, dat de hele islamitsiche wereld als verantwoordelijk werd gezien voor de duizenden slachtoffers?
De compassie met de slachtoffers ben ik in jouw stuk nergens tegen gekomen.
Het ging er toen over dat Roelof zei dat de islaam moordenaars als helden ziet, net als bij 9/11. En ik probeerde hem in te laten zien dat dat niet zo is.

Maar goed, als ik niet duidelijk ben geweest;
Veel moslims waren geschokt over de duizenden onschuldige slachtoffers.
Dat een gedeelte van de islamitische wereld feestvierde, dat wordt gezegd, daar weet ik niets van. Misschien dat gedeelte in Afghanistan waar Osama Bin Laden zich bevond met zijn Al-Qaida strijdertjes.
Allah is de Alwetende!
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Ashadoe schreef:
Alba schreef:
Natuurlijk ging het hen ook om de duizenden mensen die onnodig aan hun eind waren gekomen! Heb ik ergens gezegd dat ze zich niet druk maakte om de slachtoffers? Dat het ze niet kon schelen dat er duizenden mensen waren omgekomen en dat alleen de naam telde? Heb ik dat ergens gezegd?
Nee..Nou dan!
Nee, je hebt niet gezegd, dat ze zich niet druk maakten om de slachtoffers, of dat het ze niet kon schelen. Je hebt echter aangegeven, dat:
Denk je serieus dat de hele islamitische wereld er blij mee was dat de islaam in een slecht licht werd gezet, dat islaam vanaf die dag met terrorisme werd vergeleken, dat de hele islamitsiche wereld als verantwoordelijk werd gezien voor de duizenden slachtoffers?
De compassie met de slachtoffers ben ik in jouw stuk nergens tegen gekomen.
Het ging er toen over dat Roelof zei dat de islaam moordenaars als helden ziet, net als bij 9/11. En ik probeerde hem in te laten zien dat dat niet zo is.

Maar goed, als ik niet duidelijk ben geweest;
Veel moslims waren geschokt over de duizenden onschuldige slachtoffers.
Dat een gedeelte van de islamitische wereld feestvierde, dat wordt gezegd, daar weet ik niets van. Misschien dat gedeelte in Afghanistan waar Osama Bin Laden zich bevond met zijn Al-Qaida strijdertjes.
Je betn een grote schijnheil.
Overal in Nederland kwamen de moslims de straat op om het te vieren. Wat dacht je van de Hoefkade in den Haag waar gewoon openlijk werd gezongen en feestgevierd.

Je moet je ogen wel heel goed dicht hebben gehouden als je dat niet hebt gezien hier in Nederland.

En als de moslims dat zo vreselijk afkeurde waarom hebben ze dat dan niet gezegd.......
Warom heeft geen enkele moslimorganisatie zijn afschuw uitgesproken over deze verderfelijke/duivelse daad.

Gelukkig ben jij een goed mens en probeer jij je geloofsgenoten te verdedigen. Maar daar hoort bewust liegen niet bij meisje!!!!

Met vr.gr.

Thomas
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Alba
Berichten: 729
Lid geworden op: zo sep 03, 2006 4:11 pm
Locatie: Aarde

Bericht door Alba »

En als de moslims dat zo vreselijk afkeurde waarom hebben ze dat dan niet gezegd.......
Warom heeft geen enkele moslimorganisatie zijn afschuw uitgesproken over deze verderfelijke/duivelse daad.
Precies, Thomas, dat was ook mijn punt, hetgeen Ashadoe pas na twee keer schrijven van mijn kant doorhad. Compassie en empathie is kennelijk moeilijk voor een moslim; de enige (krokodillen-)tranen die ik tegenkwam waren van Chaimae.
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

Voor degenen die de zwaarste zonden en gruweldaden vermijden en die wanneer zij vertoornd zijn, vergeven;

En voor degenen die naar hun Heer luisteren en hun gebeden houden en wier manier van handelen een zaak van wederzijds overleg is en voor degenen die geven van hetgeen waarmee Wij hen hebben voorzien;

En voor degenen die, als een aanval hen treft, zich verdedigen.

Doch de vergelding van het kwade is het daaraan gelijke; maar wie vergeeft en verbetering voor ogen houdt, zijn loon rust bij Allah. Voorzeker, Hij houdt niet van de onrechtvaardigen.

Maar er is geen verwijt tegen hen die zich verdedigen nadat hun onrecht is aangedaan.

Het verwijt is slechts tegen hen, die de mensen onrecht aandoen en ten onrechte in het land opstand veroorzaken. Dezen zullen een pijnlijke straf ontvangen.

En hij die geduldig is en vergeeft, - dat is voorzeker een (teken) van een sterk karakter.

Hij die Allah laat dwalen, zal buiten Hem geen beschermer hebben. En gij zult de onrechtvaardigen zien die, wanneer zij de straf zullen aanschouwen, zeggen: "Is er geen weg tot terugkeer?"


Diegene die 9/11 zijn geen Moslims!!!!!!!
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

ajax schreef:Diegene die 9/11 zijn geen Moslims!!!!!!!
Zucht! Ben jij ook al zo'n geval die gelooft, dat de amerikanen of joden, de daders zijn?
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

ajax schreef: Diegene die 9/11 zijn geen Moslims!!!!!!!
En een kafir die steelt is geen kafir.. :roll:
Amorele atheistische nitwit
Plaats reactie