(Video) Twee Amerikanen vinden de waarheid en worden moslim!

Dit forum is alleen bedoeld voor getuigenissen van ex Moslims en de moderator heeft het recht zonder enige voorkennis alle off-topic threads verplaatsen in daarvoor bestemde folders.
lastbreath
Berichten: 16
Lid geworden op: vr mei 11, 2007 11:06 am

Bericht door lastbreath »

[/quote]
Gelukkig weten de niet-islam-onderworpenen wel beter dan jij.[/quote]
Ik weet niet wat je probeert te zeggen, maar wat ik zeg is geen verzinsel ofso en staat in de geschiedenis boeken en een geschiedenis kan je niet veranderen....
weda
Berichten: 948
Lid geworden op: wo feb 11, 2004 10:39 am
Locatie: haar
Contacteer:

Bericht door weda »

lastbreath schreef:
weda schreef:
Michel schreef:Ik snap de kreet van "dreiging" van de niet-Moslims niet.
Hoe kan nou iets (=Islam, Koran) dreigends zijn dat volgens hun (=niet-Moslims) verzonnen en buiten waarheid is?

Waarom zou ik, als Moslim zijnde, datgene wat er in de boeken van de Hindoestanen of Boedhisten zou staan nou als een dreiging zien aangezien ik er toch niet in geloof en dat het voor mij geen enkel waarde heeft?

dat is het. jij als moslim zijnde hoeft niet te vrezen voor hindoes of boedhisten. in hun boeken zul je niet lezen: vermoord de moslims. daarom hoef je ook niet bang te zijn. in de koran lezen wij dat moslims de niet moslims moet vermoorden. weet je nog: na de heilige maand, mag je weer moorden??

jammer dat jij en soortgenoten niet in de boeken van hindoes of boedhisten gelooft, de wereld zou vrediger zijn.
Wat je hierboven post lijkt op een blinde dat iets probeert te lezen :) je begrijpt je eigen boek niet eens of misschien heb je het niet eens gelezen hoe wil je dan de koran begrijpen ? en dan nog deze doorvertellen.. Jij kijkt met een bril dat haat wilt zaaien daarom denk je dat er in de koran staat dat je mag moorden. Waarom vermoord ik dan niemand..?? en niet nu komen met bin laden en al die rare figuren.. Bush is toch ook een christenen en in israel geloven ze in de jodendom Ik kan ook zeggen dat zij dit doen volgens hun geschriften de bijbel en Tevrad. Karel de grote was ook een christenen, net zoals de romeinen en de grieken, die zoveel kruistochten hebben gehouden. STAAT DIT OOK GESCHREVEN in de BIJBEL? wou ISA a.s dat jullie dit moesten doen>??
Zie je ik kan ook zwart maken met paar tikjes op mijn toetsenbord, maar wat bereik ik ermee NIETS . Jij valt de islam aan maar je komt geen 1 stap verder je gaat juist achteruit. Weet je wanneer je groter word in iemands ogen? als je andersmans geloof respecteert dat doet de Islam als je dit wilt zien natuurlijk.

PS kom niet iets vertellen over de hindoes of boedisten zonder te wten wat zij wel niet hebben gedaan ...

lastbreath,
lees beter. jij en je koran zijn vol met haat en geweld. volgens mij moet je de koran beter lezen.
kun je mij vertellen wat de hindoes en boedhisten gedaan hebben. jij lult uit je nek.

en bovendien, waar blijkt uit dat ik mijn eigen boeken niet heb begrepen en of niet gelezen?

waarom vermoordt jij niemand? omdat jij de koran niet kent en daarom misschien een goed mens bent. als je de koran zou kennen, dan was je in staat om iemand te vermoorden.

wat bush en anderen doen, betekent niet dat geweld in de koran gerechtvaardigd is. geweld is FOUT, maakt niet uit wie het doet.
wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

Ach ja, ik kan niet echt meer opgewonden raken van moslimmafkezen die alle andersdenkenden zonder reden blind noemen.
Gebruikersavatar
Bernie
Berichten: 434
Lid geworden op: do aug 10, 2006 8:59 pm

Bericht door Bernie »

@ Lastbreath:
Het is makkelijk om altijd weer over kruistochten uit de middeleeuwen te beginnen, of over Israel. Jezus roept op te bidden voor je vijand, niet om zijn kop eraf te hakken. Inderdaad: niet iedereen houdt / hield zich daaraan, geweld zit in de mens.

Maar goed te weten dat jij niet voor geweld tegen atheisten of andersgelovigen bent. Ik sluit me dan ook aan bij het eerdere advies de koran en de hadith eens goed door te nemen. Dan kun je zelf oordelen of jouw religie aansluit bij dit idee. Op dit forum kom je trouwens al erg veel hadiths en koranteksten tegen die het antwoord geven.

Succes!
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

lastbreath schreef:Zie je ik kan ook zwart maken met paar tikjes op mijn toetsenbord, maar wat bereik ik ermee NIETS . Jij valt de islam aan maar je komt geen 1 stap verder je gaat juist achteruit. Weet je wanneer je groter word in iemands ogen? als je andersmans geloof respecteert dat doet de Islam als je dit wilt zien natuurlijk.
Leer nou eindelijk eens fatsoenlijk Nederlands. Je schrijft werkelijk als een varken.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
lastbreath
Berichten: 16
Lid geworden op: vr mei 11, 2007 11:06 am

Bericht door lastbreath »

lastbreath,
lees beter. jij en je koran zijn vol met haat en geweld. volgens mij moet je de koran beter lezen.
kun je mij vertellen wat de hindoes en boedhisten gedaan hebben. jij lult uit je nek.

en bovendien, waar blijkt uit dat ik mijn eigen boeken niet heb begrepen en of niet gelezen?

waarom vermoordt jij niemand? omdat jij de koran niet kent en daarom misschien een goed mens bent. als je de koran zou kennen, dan was je in staat om iemand te vermoorden.

wat bush en anderen doen, betekent niet dat geweld in de koran gerechtvaardigd is. geweld is FOUT, maakt niet uit wie het doet.[/quote]
Er zijn miljoenen moslims in de wereld niemand begrijpt de koran behalve jij he :) dus al die moslims die zeggen je mag niet moorden begrijpen de koran niet en jij wel :P als jij je boeken hebt gelezen en je weet dat jou geloof de waarheid is waarom vind je het erg dat ik dan moslim ben. het moet jou eigenlijk niets schelen . jou zondes zijn toch al weg jezus is toch gekruisigt en al je zondes zijn weg nu kan je lekker zuipen en chillen in deze wereld want jezus heeft jou gered.
Is wel leuk dat je de islam en de koran probeert te begrijpen maakt mij juist heel erg blij.. je begrijpt het maar je kan er niets aan veranderen adt maakt het nog leuker :)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89724
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

[quote="lastbreath"

Er zijn miljoenen moslims in de wereld niemand begrijpt de koran behalve jij he :) dus al die moslims die zeggen je mag niet moorden begrijpen de koran niet en jij wel :P als jij je boeken hebt gelezen en je weet dat jou geloof de waarheid is waarom vind je het erg dat ik dan moslim ben. het moet jou eigenlijk niets schelen . jou zondes zijn toch al weg jezus is toch gekruisigt en al je zondes zijn weg nu kan je lekker zuipen en chillen in deze wereld want jezus heeft jou gered.
Is wel leuk dat je de islam en de koran probeert te begrijpen maakt mij juist heel erg blij.. je begrijpt het maar je kan er niets aan veranderen adt maakt het nog leuker :)
Weet je wat vreemd is lastbreath, dat is dat alleen moslims die in het westen wonen de islam begrijpen.
Raar, want in Islamitische landen wordt de koran heel anders begrepen zoals jij hem begrijpt.
Heel raar. Zijn al deze moslims verkeerd bezig? Zijn het geen goede Moslims?

En wat betreft dat Jezus alle zonde op zich genomen heeft ( ook jouw zonde, want het maakt Jezus niet uit wat voor geloof iemand aanhangt) en dat jij dat verwerpt, dat is zo hypocriet…
Want mijn beste, als jij op Hadj gaat, dan zijn jouw zonde ook vergeven.
Je hoeft alleen maar elk jaar op hadj te gaan, en voor de rest als een beest te leven, en al je zonde zijn weg…
Het is nog beste al je tijdens je hadj dood gaat, want dan kom je nog gelijk in de hemel ook.

Wat leuk dat jij Jezus probeert te begrijpen. Dat maakt mij juist heel erg blij.. je begrijpt het ( denk je :evil: ) maar je kan er niets aan veranderen dat maakt het nog leuker

Vriendelijke groet.
Ariel
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

lastbreath schreef:Weet je wanneer je groter word in iemands ogen? als je andersmans geloof respecteert dat doet de Islam als je dit wilt zien natuurlijk.
2.120: En de Joden en de Christenen zullen je nooit welgezind zijn, tenzij je hun godsdienst belijdt. Zeg: "Voorzeker, God's leiding is de Merkelijke leiding". En, indien je hun wensen volgt, nadat de kennis tot je is gekomen, zul je aan God Vriend noch Helper hebben.

2.221: En huw geen afgodendienaressen voordat zij geloven; waarlijk een gelovige slavin is beter, dan een afgodendienares, ofschoon zij je mag behagen. En huw haar (gelovige vrouwen) niet aan afgodendienaren uit, voordat zij geloven; waarlijk een gelovige slaaf is beter, dan een afgodendienaar, ofschoon hij je mag behagen. Zij noden tot het Vuur, maar God noodt je tot de Hemel en tot vergiffenis door Zijn gebod. En Hij maakt Zijn tekenen aan de mensen duidelijk, opdat zij lering zullen trekken.

3.85: En wie een andere godsdienst zoekt dan de Islam, het zal van hem niet worden aanvaard en hij zal in het Hiernamaals onder de verliezers zijn.

3.118: O gij die gelooft, neemt buiten uw volk geen ander tot intieme vrienden; zij zullen niet in gebreke blijven u te benadelen. Zij houden van leedvermaak. Nijd laten zij blijken en wat hun innerlijk verbergt is nog erger. Wij hebben u onze geboden duidelijk gemaakt, indien je ze wilt begrijpen.

4.89: Zij wensen dat gij verwerpt, evenals zij hebben verworpen, zodat gij aan hen gelijk zult worden. Neemt derhalve geen vrienden uit hun midden totdat zij voor de zaak van God werken. En indien zij tot vijandschap vervallen, grijpt hen dan en doodt hen waar gij hen ook vindt; en neemt vriend noch helper uit hun midden.

8.22: Voorzeker, erger dan de beesten zijn in de ogen van God de doven en de stommen die niet willen begrijpen.

8.55: Voorzeker, in de ogen van God zijn zij, die (de waarheid) verwerpen erger dan beesten want zij willen niet geloven.

9.5: O, jij die gelooft, bestrijdt de ongelovigen die in uw nabijheid zijn en laat hen hardheid in u vinden en weet, dat God met de godvruchtigen is
Kennelijk heeft de term "respect" in de islam wel een heel erg vreemde betekenis... :roll:
Plaats reactie