Slaven

Plaats reactie
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Slaven

Bericht door Amazigh »

Had toch gelijk Jezus had gewoon slaven

Ik noem u niet meer slaven, want de slaaf weet niet, wat zijn heer doet; maar u heb Ik vrienden genoemd, omdat Ik alles, wat Ik van mijn Vader gehoord heb, u heb bekend gemaakt.
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Re: Slaven

Bericht door Thomas »

ajax schreef:Had toch gelijk Jezus had gewoon slaven

Ik noem u niet meer slaven, want de slaaf weet niet, wat zijn heer doet; maar u heb Ik vrienden genoemd, omdat Ik alles, wat Ik van mijn Vader gehoord heb, u heb bekend gemaakt.
Zullen we Jezus nu ff laten rusten.
zullen we weer verder gaan over Allah en Mohammed.

Dit is een (anti)islamsite en geen chistensite.

Als je rookgordijnen wilt gaan leggen moet je een vuurtje gaan stoken op de Brummelsche hei!!!!!!!!!!

Thomas
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Het is een feit dat Jezus geen slaven had! De tekst suggereert echter dat hij zijn discipelen in het begin slaven noemde. Mogelijk een incorrecte vertaling van 'dienaren'? De term 'slaaf' had in de Oudheid niet de negatieve connotatie die het vandaag heeft. :?
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Bericht door Amazigh »

Pilgrim schreef:Het is een feit dat Jezus geen slaven had! De tekst suggereert echter dat hij zijn discipelen in het begin slaven noemde. Mogelijk een incorrecte vertaling van 'dienaren'? De term 'slaaf' had in de Oudheid niet de negatieve connotatie die het vandaag heeft. :?
Zal zeker maar het is toch geen probleem
Leviticus 25:44
A proud amazigh!
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: Slaven

Bericht door Amazigh »

Thomas schreef:
ajax schreef:Had toch gelijk Jezus had gewoon slaven

Ik noem u niet meer slaven, want de slaaf weet niet, wat zijn heer doet; maar u heb Ik vrienden genoemd, omdat Ik alles, wat Ik van mijn Vader gehoord heb, u heb bekend gemaakt.
Zullen we Jezus nu ff laten rusten.
zullen we weer verder gaan over Allah en Mohammed.

Dit is een (anti)islamsite en geen chistensite.

Als je rookgordijnen wilt gaan leggen moet je een vuurtje gaan stoken op de Brummelsche hei!!!!!!!!!!

Thomas
Vandaar dat ik het ook heb geplaatst bij 'Andere Godsdiensten'
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Re: Slaven

Bericht door Thomas »

ajax schreef:
Thomas schreef:
ajax schreef:Had toch gelijk Jezus had gewoon slaven

Ik noem u niet meer slaven, want de slaaf weet niet, wat zijn heer doet; maar u heb Ik vrienden genoemd, omdat Ik alles, wat Ik van mijn Vader gehoord heb, u heb bekend gemaakt.
Zullen we Jezus nu ff laten rusten.
zullen we weer verder gaan over Allah en Mohammed.

Dit is een (anti)islamsite en geen chistensite.

Als je rookgordijnen wilt gaan leggen moet je een vuurtje gaan stoken op de Brummelsche hei!!!!!!!!!!

Thomas
Vandaar dat ik het ook heb geplaatst bij 'Andere Godsdiensten'
Heb jij een punt.

Maar ik wordt zo moe van al die moslims die altijd een rookgordijn optrekken doot met het chistendom te beginnen. Op die manier de aandacht afleidend van de Islam.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
droevie
Berichten: 275
Lid geworden op: vr apr 20, 2007 8:59 pm

Re: Slaven

Bericht door droevie »

ajax schreef:
Thomas schreef:
ajax schreef:Had toch gelijk Jezus had gewoon slaven

Ik noem u niet meer slaven, want de slaaf weet niet, wat zijn heer doet; maar u heb Ik vrienden genoemd, omdat Ik alles, wat Ik van mijn Vader gehoord heb, u heb bekend gemaakt.
Zullen we Jezus nu ff laten rusten.
zullen we weer verder gaan over Allah en Mohammed.

Dit is een (anti)islamsite en geen chistensite.

Als je rookgordijnen wilt gaan leggen moet je een vuurtje gaan stoken op de Brummelsche hei!!!!!!!!!!

Thomas


Vandaar dat ik het ook heb geplaatst bij 'Andere Godsdiensten'

En de Meester dient zijn slaven?
28 gelijk de Zoon des mensen niet gekomen is om Zich te laten dienen, maar om te dienen en zijn leven te geven als losprijs voor velen.

Hmm, ik denk niet dat Mohammed zo'n meester was :wink:
Welke gewoon sex had met zijn slavin Maria al-Qibtiyya.

Aboe Sirma zei tot Aboe Sa’ied al Choedri: “O Aboe Sa’ied, hoorde je Allah’s gezant spreken over al-azl (coïtus interruptus)?” Hij zei: “Ja”, en voegde eraan toe: “We gingen weg met Allah’s gezant op expeditie naar de Moestalik en namen enkele uitstekende Arabische vrouwen gevangen, en we begeerden hen want we leden aan de afwezigheid van onze vrouwen, (maar terzelfder tijd) begeerden we ook losgeld voor hen. Dus we besloten om seksuele gemeenschap met hen te hebben en azl na te leven”( het terugtrekken van het mannelijke seksuele orgaan voor de uitstorting van sperma om conceptie te voorkomen). Maar we zeiden: “Wij zijn een daad aan het doen waarbij Allah’s gezant onder ons is, waarom vragen we hem niet?” Dus we vroegen Allah’s gezant en hij zei: “Het maakt niet uit als je het niet doet, want iedere ziel die voor de Dag van Opstanding geboren moet worden zal geboren worden
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: Slaven

Bericht door Amazigh »

droevie schreef:
ajax schreef:
Thomas schreef: Zullen we Jezus nu ff laten rusten.
zullen we weer verder gaan over Allah en Mohammed.

Dit is een (anti)islamsite en geen chistensite.

Als je rookgordijnen wilt gaan leggen moet je een vuurtje gaan stoken op de Brummelsche hei!!!!!!!!!!

Thomas


Vandaar dat ik het ook heb geplaatst bij 'Andere Godsdiensten'

En de Meester dient zijn slaven?
28 gelijk de Zoon des mensen niet gekomen is om Zich te laten dienen, maar om te dienen en zijn leven te geven als losprijs voor velen.

Hmm, ik denk niet dat Mohammed zo'n meester was :wink:
Welke gewoon sex had met zijn slavin Maria al-Qibtiyya.

Aboe Sirma zei tot Aboe Sa’ied al Choedri: “O Aboe Sa’ied, hoorde je Allah’s gezant spreken over al-azl (coïtus interruptus)?” Hij zei: “Ja”, en voegde eraan toe: “We gingen weg met Allah’s gezant op expeditie naar de Moestalik en namen enkele uitstekende Arabische vrouwen gevangen, en we begeerden hen want we leden aan de afwezigheid van onze vrouwen, (maar terzelfder tijd) begeerden we ook losgeld voor hen. Dus we besloten om seksuele gemeenschap met hen te hebben en azl na te leven”( het terugtrekken van het mannelijke seksuele orgaan voor de uitstorting van sperma om conceptie te voorkomen). Maar we zeiden: “Wij zijn een daad aan het doen waarbij Allah’s gezant onder ons is, waarom vragen we hem niet?” Dus we vroegen Allah’s gezant en hij zei: “Het maakt niet uit als je het niet doet, want iedere ziel die voor de Dag van Opstanding geboren moet worden zal geboren worden
Vandaar dat ze hem regelmatig Here noemen en hem dienen keer op keer Jezus stelt daar een voorbeeld voor de kruisiging niet het overige dus wat jij denk.

Sorry maar waar staat in de hadith dat Mohammed s.a.w daaraan meedeed?Er staat alleen z,n metgezellen
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Slaven

Bericht door Pilgrim »

ajax schreef:Sorry maar waar staat in de hadith dat Mohammed s.a.w daaraan meedeed? Er staat alleen z,n metgezellen
Nou en! Hij geeft wel toestemming aan zijn soldaten om de gevangen genomen vrouwen te verkrachten. :mad:
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: Slaven

Bericht door Amazigh »

Pilgrim schreef:
ajax schreef:Sorry maar waar staat in de hadith dat Mohammed s.a.w daaraan meedeed? Er staat alleen z,n metgezellen
Nou en! Hij geeft wel toestemming aan zijn soldaten om de gevangen genomen vrouwen te verkrachten. :mad:
Verkrachten is als de vrouw geen toestemming geeft oftewel onder dwang dus staat daar onder dwang? a big fat no
Dat was de regel wie wint krijgt de buit in dit geval de vrouwen als Mohammed s.a.w verloren had hadden zij hun vrouwen gepakt dan was je niet boos he.
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Slaven

Bericht door Ariel »

ajax schreef: Verkrachten is als de vrouw geen toestemming geeft oftewel onder dwang dus staat daar onder dwang? a big fat no
Dat was de regel wie wint krijgt de buit in dit geval de vrouwen als Mohammed s.a.w verloren had hadden zij hun vrouwen gepakt dan was je niet boos he.
Lieve ajax.
Denk jij dat deze vrouwen gewillig seks hadden met de soldaten van Mohammed?
En kan jij je niet indenken dat alle verkrachtingen verkeerd zijn? Ook als de tegenpartij dit gedaan had? :evil:
Dus als ik het goed bgrijp mogen Amerikaanse soldaten rustig de vrouwen in Irak verkrachten?
Die hebben tenslotte gewonnnen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: Slaven

Bericht door Amazigh »

Ariel schreef:
ajax schreef: Verkrachten is als de vrouw geen toestemming geeft oftewel onder dwang dus staat daar onder dwang? a big fat no
Dat was de regel wie wint krijgt de buit in dit geval de vrouwen als Mohammed s.a.w verloren had hadden zij hun vrouwen gepakt dan was je niet boos he.
Lieve ajax.
Denk jij dat deze vrouwen gewillig seks hadden met de soldaten van Mohammed?
En kan jij je niet indenken dat alle verkrachtingen verkeerd zijn? Ook als de tegenpartij dit gedaan had? :evil:
Dus als ik het goed bgrijp mogen Amerikaanse soldaten rustig de vrouwen in Irak verkrachten?
Die hebben tenslotte gewonnnen.
Als je bewijs hebt dat ze het niet wilde laat het maar zien.
Sorry maar onschuldigen vermoorden zonder reden is wat anders dan schuldigen vermoorden of niet soms?
Wat amerika nu doet is aanval geen verdediging of ben je blind?
A proud amazigh!
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Re: Slaven

Bericht door tomc »

ajax schreef:
Ariel schreef:Lieve ajax.
Denk jij dat deze vrouwen gewillig seks hadden met de soldaten van Mohammed?
En kan jij je niet indenken dat alle verkrachtingen verkeerd zijn? Ook als de tegenpartij dit gedaan had? :evil:
Dus als ik het goed bgrijp mogen Amerikaanse soldaten rustig de vrouwen in Irak verkrachten?
Die hebben tenslotte gewonnnen.
Ik heb even Ariel herhaalt want je geeft geen antwoord. Probeer noges. Vergeet ook niet dat moslimpjes moeten hun pedofiele profeet imiteren he, ajax. Vergeet niet je nichtjes te verkrachten, of je komt nog in de hel.

moslimlogica volgens ajax : minderjarige nichtjes verkrachten = "genade voor de wereld"
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: Slaven

Bericht door Amazigh »

tomc schreef:
ajax schreef:
Ariel schreef:Lieve ajax.
Denk jij dat deze vrouwen gewillig seks hadden met de soldaten van Mohammed?
En kan jij je niet indenken dat alle verkrachtingen verkeerd zijn? Ook als de tegenpartij dit gedaan had? :evil:
Dus als ik het goed bgrijp mogen Amerikaanse soldaten rustig de vrouwen in Irak verkrachten?
Die hebben tenslotte gewonnnen.
Gelul van een ventje tomc

Heb je bewijs dat de vrouwen niet wilde neuken?
A proud amazigh!
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

Precies dat dat voor jouw uitmaakt. Ja er is bewijs dat die vrouwen dat niet wilden. Laten we eens een experiment uitvoeren.

Ik kom naar jouw huis. Ik maak jouw en je pa en gelijk welke andere man in de omgeving af, en dan vraag ik aan een "profeet" of ik sex met je zus mag hebben.

En die profeet zegt "ja". Dus dat is geen verkrachting dan ? Vertel eens beste ajax.

Waarom volg jij eigenlijk de pedofiele profeet ? Vertel eens.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Slaven

Bericht door Ariel »

ajax schreef:
Ariel schreef: Lieve ajax.
Denk jij dat deze vrouwen gewillig seks hadden met de soldaten van Mohammed?
En kan jij je niet indenken dat alle verkrachtingen verkeerd zijn? Ook als de tegenpartij dit gedaan had? :evil:
Dus als ik het goed bgrijp mogen Amerikaanse soldaten rustig de vrouwen in Irak verkrachten?
Die hebben tenslotte gewonnnen.
Als je bewijs hebt dat ze het niet wilde laat het maar zien.
Sorry maar onschuldigen vermoorden zonder reden is wat anders dan schuldigen vermoorden of niet soms?
Wat amerika nu doet is aanval geen verdediging of ben je blind?
Nee hoor. Ik ben niet blind.
Ook Mohammed viel andere stammen aan. Hij deed het in de naam van Allah, maar hij viel wel aan.
Het heeft geen nu om het je weer te vertellen, want je had de verhalen van Mohammed en zijn misdaden als honderd keer kunnen lezen.
Mo viel aan. Niks verdediging.
En zijn de vrouwen in Irak onschuldiger dan de vrouwen in Medina?
Trouwens, de Amerikanen proberen Irak te helpen.
Moslims vermoorden Moslims in Irak.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Slaven

Bericht door Pilgrim »

ajax schreef:
tomc schreef:
ajax schreef:
Gelul van een ventje tomc

Heb je bewijs dat de vrouwen niet wilde voortplanten?
Geloof je werkelijk dat die gevangen genomen vrouwen graag seks wilden hebben met de soldaten van Mohammed, nadat die hun mannen vermoord hadden? Moeten we daar echt een bewijs van hun ongenoegen van geven????!!! :question:
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Re: Slaven

Bericht door stropke »

ajax schreef:
Pilgrim schreef:
ajax schreef:Sorry maar waar staat in de hadith dat Mohammed s.a.w daaraan meedeed? Er staat alleen z,n metgezellen
Nou en! Hij geeft wel toestemming aan zijn soldaten om de gevangen genomen vrouwen te verkrachten. :mad:
Verkrachten is als de vrouw geen toestemming geeft oftewel onder dwang dus staat daar onder dwang? a big fat no
Dat was de regel wie wint krijgt de buit in dit geval de vrouwen als Mohammed s.a.w verloren had hadden zij hun vrouwen gepakt dan was je niet boos he.
Voilá hier weer het bewijs dat vrouwen in de ogen van moslims geen mens zijn, maar buit. Verhaaltjes en soerakes over gelijkheid van man&vrouw in de islam???
Allemaal dikke vette zeeeeeeeeever en bullshit.
Maak dat voortaan de kat wijs, Ajax, maar mij niet.
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Plaats reactie