voorstellen

Hier kunnen nieuwe forummers zichzelf even voorstellen als ze dat willen. Alvast van harte welkom, ongeacht je culturele, religieuze,...wat dan ook achtergrond!
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Ashadoe schreef:Een beetje raar; De rechter geeft je geen straf???
Tuurlijk krijgt een moordenaar straf.
Het liefst levenslang, want dat verdient ie!
Je hebt het nu over een menselijke rechter schatje.
Als jij een echte moslim bent bestaat er voor jouw maar 1 rechter...
Maar als de moordenaar is zijn cel zit en hij smeekt Allah om vergiffenis, dan zal Allah hem, inshallah, vergeven. Maar denk je dan dat hij *poef* weer buiten staat? Nee natuurlijk niet!
Lijkt me logisch..., aangezien allah alleen tussen de oortjes van de mensen die voor de islam kruipen bestaat...
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

ajax schreef:
Alba schreef:@Ashadoe, ga je ervan uit, dat het voor het slachtoffer nodig is zijn leven te beteren? Hoe zit dat dan met jonge kinderen die slachtoffer zijn van moord of doodgereden worden door automobilisten die, al dan niet dronken, veel te hard rijden? Ik mis opnieuw compassie voor de slachtoffers bij jou, jammer. :cry:
Wat bedoel je met jonge kinderen?
Lieve ajax.
Ben je nou dom, of doe je net alsof je dom bent.
Ik weet het niet meer.
Of schrijf je zomaar iets omdat je niet weet wat je schrijven moet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Ik heb het al vaker gezegd Ariel, als moslims de woorden van hun almachtige op dezelfde manier lezen als die van gewone stervelingen...
Alba
Berichten: 729
Lid geworden op: zo sep 03, 2006 4:11 pm
Locatie: Aarde

Bericht door Alba »

@Ajax, in theorie is iedereen onder de 18 jaar een kind. En als je daar ver onder zit, bv. je bent 5 of 3 of 8, dan ben je een jong kind. Duidelijk? :wink:
Ashadoe
Berichten: 483
Lid geworden op: di mei 08, 2007 5:32 pm

Bericht door Ashadoe »

Alba schreef:@Ajax, in theorie is iedereen onder de 18 jaar een kind. En als je daar ver onder zit, bv. je bent 5 of 3 of 8, dan ben je een jong kind. Duidelijk? :wink:
Dat lijkt me wel duidelijk :smile:
Allah is de Alwetende!
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Wat is eigenlijk je echte naam Ashadoe?
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Wat is eigenlijk je echte naam Ashadoe?
Verboden vraag, naar iemands echte identiteit vissen is onfatsoenlijk.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Ik ben die ik was en nu ben ik die is

Bericht door hans van de mortel »

Ik had niks met religie. En zeker niet met het christendom. Een en al oorlog, corruptie, afpersing, uitbuiting, huichelarij en een cintinu proces van brute overtreding in de menselijke geschiedenis. Ach, ik heb nu eenmaal interesse in geschiedenis. De islam, daar had toen niemand last van in het Westen.

Toen ging ik op zoek naar God. Was tot oktober vorig jaar twaalf jaar lid van de Jehovah's Getuigen. Heb mij de bijbel - op eigen verzoek - laten aanpraten. Tot ik besloot alles eens goed te gaan onderzoeken. Dat duurde ongeveer een jaar en toen wist ik het, wegwezen vanuit deze levensbeangstigende sekte. Aardige mensen hoor, daar niet van, maar in feite net zo doorgedraaid en vernield in de geest als alle nog praktiserende katholieken en Mohammedanen bij elkaar. Ik viel van de ene verbazing in de andere. Tjonge, tjonge, wat was ik al die tijd toch een goedgelovige sukkel op zoek naar God.

Ik heb de koran, de bijbel, en de thora in huis. By the way, de bijbel is v i j f t i g keer zo dik qua inhoud als de koran. De bijbel is een boek, de koran eerder een strooifolder voor kinderen uit groep 3. Ik heb geprobeerd contact met God te zoeken, maar niemand weet waar zijn domicilie is en wat zijn mobiele nummer is. Alles wat beweert wordt door mensen dient onderzocht te worden en getoetst aan de tijdgeest, willen we overleven. De gemiddelde Mohammedaan is onzeker, onderzoekt niks, neemt alle dommigheid van zijn geloof klakkelos over, komt om van de minderwaardigheids- gevoelens en angsten. Is niet bereid te argumenteren en na te denken. Datzelfde geldt exact hetzelfde voor een Jehovah's Getuige. Mohammedanen en Jehovah's Getuigen. Kent u het verschil? Ze zijn allebei levensgevaarlijk fundamentalistisch. Maar Jehovah's Getuigen in de hele wereld vallen niet op, behalve dan door hun vreedzame retoriek. De islam daarentegen is herkenbaar aan hun middeleeuwse klederdracht en hun agressieve en ophitsende retoriek. Met beide groeperingen valt echter geen zinnig woord te praten. De JG's mijden mij dan ook als de pest. Ze zijn bang voor mij geworden. Want ik heb ze ontmaskerd als een bedrieglijke organisatie. Precies zoals de islam. Dat valt niet te ontkennen.

Wil men ware vrede op aarde, dan zal men alle religie moeten verbieden. Mijn persoonlijke conclusie na gedegen onderzoek luidt: Laat God met rust. Hij is niet in een vakje te plaatsen binnen de geest van de sterfelijke mens. En alles wat over hem geschreven is, is uit het brein van despotische machthebbers ontsproten, inclusief meneer Mozes. En Jezus? Ach dat was niets meer en minder dan een geschiedkundige misslukkeling.

Dat de verlichting en liefde moge zegevieren, en wij elkaar het licht in de ogen mogen gunnen. Dat wetenschap eindelijk aanvaard wordt door de islam en niet verworpen. Want Allah laat al eeuwen zien dat het slecht gesteld is met de islam die NIET in het vrije westen gehuisvest is. Allah geeft duidelijk aan dat hij zijn handen teruggetrokken heeft van mensen die hem keer op keer belachelijk maken zoals de islam doet. Dat betekent vooruitgang. Met dank aan Allah. Allah akbar (God is groot), maar helaas niet voor de islam.
Niet het onzinnige geklets over Mohammed, Jezus of God verbetert de wereld, maar het gezonde verstand op zoek naar innerlijke vrede. Wie God aanvaart, doet dat in zijn binnenste, in stilte, zodat anderen daar geen overlast van hebben. Mocht er toch een Mohammedaan of Jehovah's Getuige zijn die onlangs nog Mohammed, Jezus of Allah gezien of gesproken heeft, laat hij mij dat dan weten. Ik heb namelijk nog wat onbeantwoorde vragen.

Met gevoel voor humor, onbekommerd,
Hans van de Mortel[/u][/b]
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

Dag Hans, welkom hier.

Je kleine betog hierboven: goed aan elkaar gemorteld.

Lijkt of dit forum nog wat aan je zullen hebben.

Groetjes en veel plezier hier verder,
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Goeie post Hans.
Ik ben het volkomen met je eens.
Nogmaals welkom.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Welkom Hans.
Goed verhaal en ik ben blij dat je er zonder kleerscheuren uitgekomen bent.
Amorele atheistische nitwit
Ashadoe
Berichten: 483
Lid geworden op: di mei 08, 2007 5:32 pm

Bericht door Ashadoe »

En welkom Hans,

Ik zie je nog wel op het forum denk ik :wink:
Allah is de Alwetende!
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Welkom Hans.

Er komen hier hoe langer hoe meer zeer interessante mensen bij.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Re: Ik ben die ik was en nu ben ik die is

Bericht door Roelof »

Welkom Hans, ik heb zo'n idee dat jouw kijk op religie redelijk overeen komt met de mijne. Afbeelding
hans van de mortel schreef:de bijbel is v i j f t i g keer zo dik qua inhoud als de koran. De bijbel is een boek, de koran eerder een strooifolder voor kinderen uit groep 3.
:laugh1:

Dat verklaard meteen de mate van intelligentie waar de gemiddelde aanhanger van die 'strooifolder' over beschikt... :wink:
Laatst gewijzigd door Roelof op zo jun 03, 2007 5:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

Prima stuk Hans.
En nog een geluk dat je hebt kunnen ontsnappen aan die gekken.
Welkom!!!!

Met vr.gr.

Thomas
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Mooi gedaan, Hans!
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

De gemiddelde Mohammedaan is onzeker, onderzoekt niks, neemt alle dommigheid van zijn geloof klakkelos over, komt om van de minderwaardigheids- gevoelens en angsten. Is niet bereid te argumenteren en na te denken. Datzelfde geldt exact hetzelfde voor een Jehovah's Getuige. Mohammedanen en Jehovah's Getuigen. Kent u het verschil? Ze zijn allebei levensgevaarlijk fundamentalistisch. Maar Jehovah's Getuigen in de hele wereld vallen niet op, behalve dan door hun vreedzame retoriek. De islam daarentegen is herkenbaar aan hun middeleeuwse klederdracht en hun agressieve en ophitsende retoriek. Met beide groeperingen valt echter geen zinnig woord te praten.
Hans, welkom hier en ik ben het volledig eens met jouw "introductietekst" !
Blij dat jouw gezond verstand de bovenhand haalde.
Hoop hier nog veel van je te lezen.
anna
Berichten: 331
Lid geworden op: za feb 17, 2007 1:32 am

Bericht door anna »

Welkom Hans

Wel, je bent wel door de mallemolen van welhaast all religies gegaan. :D

Er is echter een enorm (!) verschil tussen de Leer van Christus (Christus = het N.T.) en de wrede, intolerante, discriminerende, haatdragende 'Allah' in de Koran (veel daarin geplagiariseerd uit het O.T.) Met de Leer van Christus is in essentie niets mis mee want daarin slechts Liefde en Hoop voor de mensheid - en daar valt niet aan te tornen en staat buiten of je wel/niet in Christus geloofd. Dat christenen er een potje van gemaakt hebben staat buiten die Leer.

Hét verschil tussen de Islam/Koran en Jezus-Christus is de Parabel van de Overspelige vrouw' die je zeker kent en waarin Jezus die vrouw van stenigen behoedde met: 'Hij die zonder zonden is mag de eerste steen werpen' - terwijl Mohammed haar zou hebben laten stenigen (en wat helaas nog gebeurd in de Islam).
Plaats reactie