DEEL 2. Allah pleegt overspel (The shit in religion)

Is de islamitische openbaring uniform? Wordt deze door alle gelovigen op dezelfde manier geïnterpreteerd? Hoe denken anderen zoals de Arabist HANS JANSEN over de islam?
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

DEEL 2. Allah pleegt overspel (The shit in religion)

Bericht door hans van de mortel »

KORAN ALS GOEDKOOP AFTREKSEL VAN BIJBEL VERKLAARD.

DEEL 2. God pleegt overspel. (christenen en moslims keuren het goed)

Die Jezus toch. Hij genas blinden en doven. Maakte gestorven geliefden weer levend. En dat alles dankzij die goedtierende Allah. Geweldig toch. Jammer voor Mohammed, die had het nakijken. Kon niet lezen noch schrijven. Jammer, maar helaas pindakaas. Alleen maar oorlog voeren, geweld uitdragen en jonge vrouwen verkrachten. Zijn lust en zijn leven. Jezus daarentegen als orthodoxe jood, deed geen vlieg kwaad en verkrachtte geen minderjarige vrouwen. Hij stierf een vroegtijdige dood. Mohammed stelde daarom ook in Allah's ogen niks voor.
Daarom luisteren wij liever naar wat de woorden van Allah waren met betrekking tot zijn geliefde profeet Jezus. Dat de Mohammedanen deze koranteksten aan hun laars lappen tekent nogmaals hun grenzeloze onnozelheid en achtelijkheid tegenover Allah.

Maar . . . van datzelfde euvel hebben ook de Jehovah's getuigen en R.K.-katholieke kerkgangers last. Wat te denken van die goddeloze middeleeuwse processies die vandaag-de-dag nog steeds gehouden worden in Portugal, Spanje en het Zuid-amerikaanse halfrond onder het goedkeurende oog van een halfinvalide paus die ook niet meer weet waar hij het zoeken moet met al die vieze pedofiele 'goddelijke' verkrachters onder zijn herderlijke hoeders van het geloof. Jehovah's, katholieken en Mohammedanen die elkaar beslist niet liggen, zijn echter uit hetzelfde hout gesneden. Zij zijn allebei fundamentalistisch geschoold door onwetendheid, hen opgelegd door kwaadwillende organisaties die alleen maar uit zijn op macht en onwetendheid. Macht en nog eens macht.

De geschiedenis is ons voorbeeld en Mohammed de onwetende is slechts het vergankelijke succes uit een verre historie waar we het mee moeten doen. Alleen, de christelijke doctrine valt ons gelukkig niet meer lastig met hun gewelddadige acties. De islam doet dat wel, zonder een enkel protest van zogenaamde goedwillende Mohammedanen. Maar wijst men met de vinger naar ene Mohammed, dan breekt de pleures uit onder Mohammedanen in de wereld. Alsof Allah zelf niet in staat is om orde op zaken te stellen. Ik heb nog nooit zo'n goddeloze horde waanzinnigen bij elkaar getroffen als de leden van de nietszeggende islam. Omdat Allah liever lui dan moe is nemen over de hele wereld in Allah teleurgestelde Mohammedanen, zelf het heft in handen en veroorzaken een nietaflatende geweldspiraal onder alles wat mens is, inclusief hun eigen geloofsgenoten van jong tot oud. Iedereen wordt opgeofferd aan hun god van razernij. Allah dus, die zelf vredig en rustig ligt te pitten van zijn zevende dag na de schepping.

De christenheid predikt tegenwoordig in heel de wereld vooruitgang, hoe slecht en verdorven ze ook geweest moge zijn. De islam daarentegen gaat maar door met het onophoudelijk prediken van achterlijkheid en geweld. Alleen zo kunnen de histerische immams blijvend macht uitoefenen over de horde analfabeten die de islam rijk is en die misschien uit hun macht dreigen te ontsnappen

Wie bij Mohammed zweert, zweert nog steeds bij de achtelijkheid uit die tijd: tentbewoners, geitenneukers en dronkaards. Vandaar dat toendertijd alcohol verboden werd. Maar wijn is een geneeskrachtig middel voor de gezondheid. Maar tja, Mohammedanen, hoe dom ze ook zijn, weten alles beter en dat leidt maar tot één ding: minderwaardigheidscomplex, schelden, rotzooi maken, niet willen leren en geweld uitdragen. En dat alles uit naam van de nietszeggende analfabete profeet die nooit ene moer geprofeteerd heeft, maar uitsluitend geweld heeft verspreid.

Terug naar Jezus, de ware profeet uit de koran. Sura (40)45 - Toen de engelen zeiden: ”O, Marjam, Allah kondigt u aan een gezagswoord van Hem; zijn naam is de Masih Isa, zoon van Marjam; hoog aangezien in het nabije en het latere leven, en behorende tot de naastgestelden. - (41)46 - En hij zal tot de mensen spreken in de wieg en als volwassene, en zal zijn van de rechtschapenen. - (42) 47 - Zij zeide: Mijn Heer, hoe zou ik een kind kunnen verkrijgen, daar toch geen menselijk wezen mij heeft aangeroerd. - Hij zeide: Aldus; Allah schept wat Hij wil; wanneer Hij besloten is een zaak te beschikken, dan zegt Hij slechts tot deze: Word! - en zij wordt. (@, 117; 19, 35; 40, 68)

Maria de verloofde van Jozef werd niet door het zaad van Jozef bevrucht, maar door Allah. Toe maar. Allah had zeker een van zijn geile buien toen hij zijn verderfelijke gedrag tentoonspreidde. Hoe dan ook, Jezus is door de bevruchting van Allah tot stand gekomen en blijkbaar niet door Jozef of wie dan ook (hahaaahhha). De vader van Mohammed had slechts woestijnsperma tot zijn beschikking. Allah had klaarblijkelijk een voorliefde voor Jezus en niet voor Mohammed. Het lijkt dan ook dat alles aangaande Mohammed op islamitische histerie berust en niet op historisch begrip van de werkelijkheid. De koran is niets anders dan een armoedig samenraapsel van de thora, de psalmen en de evangelieën met daarbij wat eigen bedachte verzinsels van Mohammed die goed in zijn kraam te pas kwamen. Daarna is de koran aangepast, zijn teksten weggelaten en gewijzigd. Vandaar dat de koran slechts eenvijtigste deel van de thora tot en met de evangelieën bevat. Zo'n analfabeet als Mohammed kon zelfs met de hulp van Allah maar bitter weinig onthouden.
Tel uit je winst . . . met slechts armoede in verstand. De wijsheid was Mohammed niet vergund, maar Jezus. Getuige het sperma van Allah.

Pffffft,
Hans van de Mortel,

Met humor uiteraard, liefdevolle genegenheid voor iedereen, en met een open deur naar de waarheid en verstand.
Laatst gewijzigd door hans van de mortel op za aug 25, 2007 4:59 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Ashadoe
Berichten: 483
Lid geworden op: di mei 08, 2007 5:32 pm

Bericht door Ashadoe »

Je bent vrij om je mening te geven, maar een beetje minder kan wel hoor, je hebt het over mijn God en Zijn profeten die je lekker aan het beledigen bent!
Allah is de Alwetende!
Dutch
Berichten: 3285
Lid geworden op: ma jan 20, 2003 7:10 pm
Locatie: Darul Hourria

Bericht door Dutch »

Ashadoe, "jouw" god ? Ik dacht dat er maar 1 god was en dat die de god van alle mensen was ? :shock:
Zelfde verhaal voor de profeten...

allah is de maangod van de arabieren, een nuttig werktuig in handen van het arabische imperialisme.

Een mening kan niet "meer" of "minder" zijn, een mening is een mening en eenieder heeft recht op de zijne/hare.
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Ashadoe schreef:Je bent vrij om je mening te geven, maar een beetje minder kan wel hoor, je hebt het over mijn God en Zijn profeten die je lekker aan het beledigen bent!
Zeg eens Ashadoe, dat zeg je natuurlijk ook tegen jouw almachtige in één van je verplichte dagelijkse gebeden over soera 8 vers 22 en 55 waar de ongelovige met erger dan een beest wordt vergeleken.

Dan zeg je natuurlijk ook tegen allah dat het wel een beetje minder kan met het beledigen van je medemens...
Gebruikersavatar
Freya
Berichten: 1229
Lid geworden op: wo apr 25, 2007 2:57 pm

Bericht door Freya »

Hans heeft tenminste de bijbel, de thora en de koran en nog veel meer grondig bestudeerd. Hij was zelf een jehovah getuige geweest.

Ashadoe, hij heeft meer bestudeerd dan jij ooit zal doen, getuige enkele van jouw posten, die verraden dat jij nog veel moet leren over de Islam!
mootjemo
Berichten: 32
Lid geworden op: do mei 24, 2007 12:10 pm

Bericht door mootjemo »

Hansje toch, kan je met niks anders komen dan zo een mooie prachtige slaapverhaal???

-de profeet heeft nooit verkracht, of geplunderd. Voordat hij ook maar enkel openbaring kreeg, werd hij al Eerlijke, Waarheidzegger en Oprechte genoemd.
Vergeet niet dat mensen zoals jij, christenen, joden en ongelovigen van alles en nog wat, geld, juwelen, goud, bij hem spaarden. zelfs na zijn openbaring kwamen ze nog bij hem geld neerzetten.

Als hij niet oprecht was, en een plunderaar was, en kleine meisjes verkrachtte zou niemand bij hem in de buurt komen en zouden niet zoveel moslims als nu bestaan hebben.
heb jij wel enig onderbouwing voor je strontverhaal?

En hoe durf je het woord sperma van god in je mond te nemen? zoals je kon lezen wat je zelf hebt geschreven, Hij zei wees en het was er. Hij zei tegen Jezus wees en hij was er, zoals hij Adam, zonder vader ook maar ook zonder moeder heeft geschapen....
Teva Teff

Bericht door Teva Teff »

mootjemo schreef:Hansje toch, kan je met niks anders komen dan zo een mooie prachtige slaapverhaal???

-de profeet heeft nooit verkracht, of geplunderd. Voordat hij ook maar enkel openbaring kreeg, werd hij al Eerlijke, Waarheidzegger en Oprechte genoemd.
Vergeet niet dat mensen zoals jij, christenen, joden en ongelovigen van alles en nog wat, geld, juwelen, goud, bij hem spaarden. zelfs na zijn openbaring kwamen ze nog bij hem geld neerzetten.

Als hij niet oprecht was, en een plunderaar was, en kleine meisjes verkrachtte zou niemand bij hem in de buurt komen en zouden niet zoveel moslims als nu bestaan hebben.
heb jij wel enig onderbouwing voor je strontverhaal?

En hoe durf je het woord sperma van god in je mond te nemen? zoals je kon lezen wat je zelf hebt geschreven, Hij zei wees en het was er. Hij zei tegen Jezus wees en hij was er, zoals hij Adam, zonder vader ook maar ook zonder moeder heeft geschapen....
En toch is het allemaal waar.
Hij was echt een woestijnschoft, een struikrover, dief, leugenaar en verkrachter. En vooral een laffe moordenaar.
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

mootjemo praat veel maar zegt niets... :wink:

Ik kan ook wel zegeen (schrijven) dat Pol Pot, Adolf Hitler, of Saddam Hoessein geen mens iets hebben aangedaan, maar zonder dit soort van uitspraken met inhoudelijke bewijzen te onderbouwen zal niemand mij geloven omdat de realiteit geheel anders is.

Ieder mens met een gezond stel hersens dat de koran leest zal beamen dat deze tot onderdrukking, discriminatie, haat, moord en doodslag, en het gebruik van geweld aanzettende ideologie bedacht moet zijn door een zieke verdorven geest die puur en alleen uit was op macht.

Macht op mensen proberen uit te oefenen door ze bang te maken met vreselijke straffen na de dood voor degene die niet volgens de regels van Mo's ideologie leven, en de mensen die in de macht van deze ideologie zijn aanzetten tot (gewelddadige) strijd tegen degene die zich er niet door laten onderdrukken om die zo ook in de macht te krijgen.

We kunnen dus rustig stellen dat de bedenker van de islam een grote machtswellusteling was die over lijken gaat om zijn doel te bereiken.
Tellen we daar de wetenschap bij op dat deze figuur zich ook nog eens vergreep aan een negenjarig kind, en er geen enkel probleem mee had om een slavin te verkrachten, dan weet een ieder dat de status "misdadiger" beter bij zo'n figuur past dan 'heilige profeet'.

Gelukkig zijn we vandaag de dag wijzer en plaatsen we dit soort mensen waar ze horen "achter slot en grendel", omdat we ze verafschuwen in plaats van ze te aanbidden...
Gebruikersavatar
Thomas
Berichten: 3890
Lid geworden op: wo apr 12, 2006 3:53 pm
Locatie: De Sleutelstad

Bericht door Thomas »

En nog leuker motjemoo.....
het staat allemaal in de koran en haddiths.
En dan gebruiken we slecht die haddiths die door moslims als algemeen ware haddiths worden beschouwd. Nl. die van Muslim en Buhkari. Ok, ik geeft toe.... af en toe maken we een uitstapje naar Ibn Ishak maar toch....

Leuk he, Je eigen klassiekers vertellen het verhaal van deze pedo-roverhoofdman die van moorden en verkrachten zijn beroep heeft gemaakt.

Met vr.gr.

Thomas
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Gebruikersavatar
ChechenMaga
Berichten: 318
Lid geworden op: za apr 14, 2007 12:13 pm

Bericht door ChechenMaga »

mootjemo schreef:Hansje toch, kan je met niks anders komen dan zo een mooie prachtige slaapverhaal???

-de profeet heeft nooit verkracht, of geplunderd. Voordat hij ook maar enkel openbaring kreeg, werd hij al Eerlijke, Waarheidzegger en Oprechte genoemd.
Vergeet niet dat mensen zoals jij, christenen, joden en ongelovigen van alles en nog wat, geld, juwelen, goud, bij hem spaarden. zelfs na zijn openbaring kwamen ze nog bij hem geld neerzetten.

Als hij niet oprecht was, en een plunderaar was, en kleine meisjes verkrachtte zou niemand bij hem in de buurt komen en zouden niet zoveel moslims als nu bestaan hebben.
heb jij wel enig onderbouwing voor je strontverhaal?
Assalamu `alaykum wa rahmatullahi wa barakatuhu, aghy.
Verlaag niet tot hun niveau, aghy. Zulke mensen bestonden in de tijd van Rasulullah (saw), bestaan nu en zullen bestaan. Jahannam is niet voor niks voor de djinn en mensen.
Op Yawm Al-Qiyamah zullen er getuigen zijn.
En kijk hier maar, naar Qur'an Al-Karim:
In naam van Allah, de Barmhartige, de Genadevolle.

1. Alif Laam Miem.

2. Dit is een volmaakt Boek, daaraan is geen twijfel, een richtsnoer voor de godvrezenden.

3. Die in het onzienlijke geloven en het gebed houden en die weldoen met hetgeen Wij hun hebben geschonken.

4. En die geloven in hetgeen u is geopenbaard en in hetgeen vóór u is geopenbaard, en een standvastig vertrouwen hebben in dat wat komen zal.

5. Zij zijn het, die de leiding van hun Heer volgen en dezen zullen slagen.

6. Zeker, zij die (de Waarheid) verwerpen, het is hun om het even, of gij hen waarschuwt, of dat gij hen niet waarschuwt - zij zullen niet geloven.
Wa`alaykum assalam wa rahmatullahi wa barakatuhu.
En zeg: "De Waarheid is gekomen en de valsheid is ten onder gegaan. Voorwaar, de valsheid gaat ten onder." (17:81)
tomc
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo feb 21, 2007 11:55 pm

Bericht door tomc »

ChechenMaga, als de pedofiele profeet niemand verkracht heeft, kom jij dan ook eens jouw 9 jarig zusje in mijn slaapkamer afleveren tegen haar wil ? Ik zal haar ook "niet" verkrachten.

Of ben je het oneens met dit soort gedrag ? Waarom mag de pedofiele profeet het dan wel en ik niet ? Vertel mij eens, want ik ben zeer benieuwd.
Gebruikersavatar
ChechenMaga
Berichten: 318
Lid geworden op: za apr 14, 2007 12:13 pm

Bericht door ChechenMaga »

tomc schreef:ChechenMaga, als de pedofiele profeet niemand verkracht heeft, kom jij dan ook eens jouw 9 jarig zusje in mijn slaapkamer afleveren tegen haar wil ? Ik zal haar ook "niet" verkrachten.

Of ben je het oneens met dit soort gedrag ? Waarom mag de pedofiele profeet het dan wel en ik niet ? Vertel mij eens, want ik ben zeer benieuwd.
Er is veel keer gezegd geweest waarom jullie het fout zien.
Jullie loochenen alles wat tegenstrijdig is met je mening.
En zeg: "De Waarheid is gekomen en de valsheid is ten onder gegaan. Voorwaar, de valsheid gaat ten onder." (17:81)
droevie
Berichten: 275
Lid geworden op: vr apr 20, 2007 8:59 pm

Bericht door droevie »

ChechenMaga schreef:
tomc schreef:ChechenMaga, als de pedofiele profeet niemand verkracht heeft, kom jij dan ook eens jouw 9 jarig zusje in mijn slaapkamer afleveren tegen haar wil ? Ik zal haar ook "niet" verkrachten.

Of ben je het oneens met dit soort gedrag ? Waarom mag de pedofiele profeet het dan wel en ik niet ? Vertel mij eens, want ik ben zeer benieuwd.
Er is veel keer gezegd geweest waarom jullie het fout zien.
Jullie loochenen alles wat tegenstrijdig is met je mening.

Maar dat vinden 'wij' van 'jullie'(om in termen van jullie, wij e.d. te spreken)..

Puntje bij paaltje.. wij (jullie en ons) vinden er maar wat van.. :shock:
Gebruikersavatar
ChechenMaga
Berichten: 318
Lid geworden op: za apr 14, 2007 12:13 pm

Bericht door ChechenMaga »

droevie schreef:
ChechenMaga schreef:
tomc schreef:ChechenMaga, als de pedofiele profeet niemand verkracht heeft, kom jij dan ook eens jouw 9 jarig zusje in mijn slaapkamer afleveren tegen haar wil ? Ik zal haar ook "niet" verkrachten.

Of ben je het oneens met dit soort gedrag ? Waarom mag de pedofiele profeet het dan wel en ik niet ? Vertel mij eens, want ik ben zeer benieuwd.
Er is veel keer gezegd geweest waarom jullie het fout zien.
Jullie loochenen alles wat tegenstrijdig is met je mening.

Maar dat vinden 'wij' van 'jullie'(om in termen van jullie, wij e.d. te spreken)..

Puntje bij paaltje.. wij (jullie en ons) vinden er maar wat van.. :shock:
:roll:
Ik wil geen discussies. Er zijn vele keren discussies gevoerd. Hier, op andere sites, engelstalige sites, zelfs op youtube...
Is nutteloos. En nu moet ik leren voor mijn voorexamen.
Prettige dag verder.
En zeg: "De Waarheid is gekomen en de valsheid is ten onder gegaan. Voorwaar, de valsheid gaat ten onder." (17:81)
droevie
Berichten: 275
Lid geworden op: vr apr 20, 2007 8:59 pm

Bericht door droevie »

ChechenMaga schreef:
droevie schreef:
ChechenMaga schreef: Er is veel keer gezegd geweest waarom jullie het fout zien.
Jullie loochenen alles wat tegenstrijdig is met je mening.

Maar dat vinden 'wij' van 'jullie'(om in termen van jullie, wij e.d. te spreken)..

Puntje bij paaltje.. wij (jullie en ons) vinden er maar wat van.. :shock:
:roll:
Ik wil geen discussies. Er zijn vele keren discussies gevoerd. Hier, op andere sites, engelstalige sites, zelfs op youtube...
Is nutteloos. En nu moet ik leren voor mijn voorexamen.
Prettige dag verder.

Dan VIND ik dat jij moet slagen :wink:
s6
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

droevie schreef:
ChechenMaga schreef:
tomc schreef:ChechenMaga, als de pedofiele profeet niemand verkracht heeft, kom jij dan ook eens jouw 9 jarig zusje in mijn slaapkamer afleveren tegen haar wil ? Ik zal haar ook "niet" verkrachten.

Of ben je het oneens met dit soort gedrag ? Waarom mag de pedofiele profeet het dan wel en ik niet ? Vertel mij eens, want ik ben zeer benieuwd.
Er is veel keer gezegd geweest waarom jullie het fout zien.
Jullie loochenen alles wat tegenstrijdig is met je mening.

Maar dat vinden 'wij' van 'jullie'(om in termen van jullie, wij e.d. te spreken)..

Puntje bij paaltje.. wij (jullie en ons) vinden er maar wat van.. :shock:
Dat "wij-zij" gevoel komt uit de koran droevie.

Het wordt de onderdanen van de islam opgedrongen:
De (schijn)heilige koran schreef:
2.221. En huw geen afgodendienaressen voordat zij geloven; waarlijk een gelovige slavin is beter, dan een afgodendienares, ofschoon zij je mag behagen. En huw haar (gelovige vrouwen) niet aan afgodendienaren uit, voordat zij geloven; waarlijk een gelovige slaaf is beter, dan een afgodendienaar, ofschoon hij je mag behagen. Zij noden tot het Vuur, maar God noodt je tot de Hemel en tot vergiffenis door Zijn gebod. En Hij maakt Zijn tekenen aan de mensen duidelijk, opdat zij lering zullen trekken.

3.110: Gij (Moslims) bent het beste volk dat voor de mensheid (ter lering) is verwekt; je gebiedt wat goed is, verbiedt wat kwaad is en gelooft in God. En, indien de mensen van het Boek hadden geloofd, zou het zeker beter voor hen zijn geweest. Sommigen hunner zijn gelovigen, maar de meesten hunner zijn overtreders.

3.118: O gij die gelooft, neemt buiten uw volk geen ander tot intieme vrienden[/u][/b]; zij zullen niet in gebreke blijven u te benadelen. Zij houden van leedvermaak. Nijd laten zij blijken en wat hun innerlijk verbergt is nog erger. Wij hebben u onze geboden duidelijk gemaakt, indien je ze wilt begrijpen.

2.120. En de Joden en de Christenen zullen je nooit welgezind zijn, tenzij je hun godsdienst belijdt. Zeg: "Voorzeker, God's leiding is de Merkelijke leiding". En, indien je hun wensen volgt, nadat de kennis tot je is gekomen, zul je aan God Vriend noch Helper hebben.

3.85. En wie een andere godsdienst zoekt dan de Islam, het zal van hem niet worden aanvaard en hij zal in het Hiernamaals onder de verliezers zijn.

8.22: Voorzeker, erger dan de beesten zijn in de ogen van God de doven en de stommen die niet willen begrijpen.

8.55: Voorzeker, in de ogen van God zijn zij, die (de waarheid) verwerpen erger dan beesten want zij willen niet geloven.
En dan praten we nog niet eens over de verzen die aanzetten tot strijd tegen iedereen die zich niet door pedoMo's verdorven ideologie laat onderdrukken, het als openlijke vijand beschouwen van iedereen die zich niet door pedoMo's verdorven ideologie laat onderdrukken, en de aanzet tot moord op iedereen die zich niet door pedoMo's verdorven ideologie laat onderdrukken.
Of de manier waarin de vrouw een underdog positie bekleed ten opzichte van een man onder de mensen die in de macht zijn van pedoMo's verdorven ideologie.

De islam is de ergste vorm van discriminatie die ik ken...
droevie
Berichten: 275
Lid geworden op: vr apr 20, 2007 8:59 pm

Bericht door droevie »

Of het de ergste vorm is van discriminatie, dat weet ik niet.. Door de eeuwen heen, zijn er talloze vormen geweest van discriminatie.. welke niet Islamities waren.
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Klopt, maar jij wilt niet weten hoeveel slachtoffers de islam in de 1400 jaar dat het bestaat op zijn naam heeft staan.

En het gaat nog dagelijks door...
Gebruikersavatar
ChechenMaga
Berichten: 318
Lid geworden op: za apr 14, 2007 12:13 pm

Bericht door ChechenMaga »

Roelof schreef:Klopt, maar jij wilt niet weten hoeveel slachtoffers de islam in de 1400 jaar dat het bestaat op zijn naam heeft staan.

En het gaat nog dagelijks door...
En de kruistochten en Hitler/Stalin/...
Tuurlijk waren er slachtoffers. Ze waren niet allemaal 'vroom' he.
Steek alles maar op de moslims. :D
droevie schreef:Of het de ergste vorm is van discriminatie, dat weet ik niet.. Door de eeuwen heen, zijn er talloze vormen geweest van discriminatie.. welke niet Islamities waren.
Laat hem... als hij bewijzen krijgt, zal hij nog niet geloven.
En zeg: "De Waarheid is gekomen en de valsheid is ten onder gegaan. Voorwaar, de valsheid gaat ten onder." (17:81)
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

ChechenMaga schreef:
Roelof schreef:Klopt, maar jij wilt niet weten hoeveel slachtoffers de islam in de 1400 jaar dat het bestaat op zijn naam heeft staan.

En het gaat nog dagelijks door...
En de kruistochten en Hitler/Stalin/...
Tuurlijk waren er slachtoffers. Ze waren niet allemaal 'vroom' he.
Steek alles maar op de moslims. :D
Die waren tijdelijk, de pedoMo aanhangers zijn al 1400 jaar bezig...

Bovendien...
Oorzaak van de kruistochten

Het beslissende verlies van het Byzantijnse leger tegen de Seltsjoekse Turken in de Slag bij Manzikert in 1071 zorgde voor de eerste bedes om hulp en troepen uit het westen. Het was dus niet alleen het heroveren van Jeruzalem, maar ook het bijstaan van het Byzantijnse leger tegen de Turken, het voorkomen van gebiedsuitbreiding van de islam, en het vergroten van de invloed van het westen in het oosten, waar op gemikt werd. De bede om hulp die keizer Alexius I van Byzantium in 1095 naar het westen stuurde was overigens eerder bedoeld als een verzoek om meer huurlingen en zeker niet om wat er door de paus en vele landhongerige edelen van gemaakt werd. De keizer zat dan ook flink met de kruisvaarders in zijn maag.

Vanuit het westen zelf was de voornaamste reden voor de kruistochten waarschijnlijk het feit dat de Seltsjoeken, nadat ze Palestina veroverd hadden, christelijke pelgrimages naar Jeruzalem en andere steden moeilijk of zelfs onmogelijk maakten. Dit was in de voorgaande tijd wel mogelijk geweest, alhoewel het gebied onder islamitisch bestuur stond.


Bron: WikipediA
En klik ook even op het onderstaande plaatje: (Bevat schokkende beelden!)
  • Afbeelding
droevie schreef:Of het de ergste vorm is van discriminatie, dat weet ik niet.. Door de eeuwen heen, zijn er talloze vormen geweest van discriminatie.. welke niet Islamities waren.
Laat hem... als hij bewijzen krijgt, zal hij nog niet geloven.
"Geloven" heeft niets met "zeker weten" te maken...
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

ChechenMaga schreef:
Roelof schreef:Klopt, maar jij wilt niet weten hoeveel slachtoffers de islam in de 1400 jaar dat het bestaat op zijn naam heeft staan.

En het gaat nog dagelijks door...
En de kruistochten en Hitler/Stalin/...
Tuurlijk waren er slachtoffers. Ze waren niet allemaal 'vroom' he.
Steek alles maar op de moslims. :D
Het probleem is dat Moslims nooit zullen erkennen dat de verspreiding van hun geloof met veel geweld gepaard ging.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Gebruikersavatar
ChechenMaga
Berichten: 318
Lid geworden op: za apr 14, 2007 12:13 pm

Bericht door ChechenMaga »

Iznogoodh schreef:
ChechenMaga schreef:
Roelof schreef:Klopt, maar jij wilt niet weten hoeveel slachtoffers de islam in de 1400 jaar dat het bestaat op zijn naam heeft staan.

En het gaat nog dagelijks door...
En de kruistochten en Hitler/Stalin/...
Tuurlijk waren er slachtoffers. Ze waren niet allemaal 'vroom' he.
Steek alles maar op de moslims. :D
Het probleem is dat Moslims nooit zullen erkennen dat de verspreiding van hun geloof met veel geweld gepaard ging.
Volgens u zijn er veel wereldoorlogen geweest. :)

@Roelof:
Ik heb zulke foto's al gezien. :)
Bedankt voor de herinnering.

En nu denkt u dat ik dat ook wil, zoals zij protesteren en zulke dingen doen?
En moslims vragen zich ook af waarom velen hen haten. :roll:
We moeten eerst zulke mensen laten zien dat wat zij doen niet goed is.

Ik ben wel niet tegen als dat 'leger' tegen de bezetters/onderdrukkers (VS, Rusland, Israel,...) vecht. :)
Laatst gewijzigd door ChechenMaga op do jun 07, 2007 6:14 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
En zeg: "De Waarheid is gekomen en de valsheid is ten onder gegaan. Voorwaar, de valsheid gaat ten onder." (17:81)
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

ChechenMaga schreef:
Iznogoodh schreef:
ChechenMaga schreef: En de kruistochten en Hitler/Stalin/...
Tuurlijk waren er slachtoffers. Ze waren niet allemaal 'vroom' he.
Steek alles maar op de moslims. :D
Het probleem is dat Moslims nooit zullen erkennen dat de verspreiding van hun geloof met veel geweld gepaard ging.
Volgens u zijn er veel wereldoorlogen geweest. :)
Dat zeg ik niet met betrekking tot Moslims. Maar evenzogoed is de Islam met veel geweld verspreid.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Gebruikersavatar
ChechenMaga
Berichten: 318
Lid geworden op: za apr 14, 2007 12:13 pm

Bericht door ChechenMaga »

Iznogoodh schreef:
ChechenMaga schreef:Volgens u zijn er veel wereldoorlogen geweest. :)
Dat zeg ik niet met betrekking tot Moslims. Maar evenzogoed is de Islam met veel geweld verspreid.
Geloof ik best...
Ik ken de geschiedenis niet. :smile:
En zeg: "De Waarheid is gekomen en de valsheid is ten onder gegaan. Voorwaar, de valsheid gaat ten onder." (17:81)
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

ChechenMaga schreef:
Iznogoodh schreef:
ChechenMaga schreef:Volgens u zijn er veel wereldoorlogen geweest. :)
Dat zeg ik niet met betrekking tot Moslims. Maar evenzogoed is de Islam met veel geweld verspreid.
Geloof ik best...
Ik ken de geschiedenis niet. :smile:
Gelieve dan de boekjes eens te lezen. Er is bij wijze van spreken geen volk en geen religie die niet op enig moment bloed aan de handen had.
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
Plaats reactie