submission 2

Plaats reactie
Okan S.
Berichten: 6
Lid geworden op: do nov 17, 2005 6:36 pm

submission 2

Bericht door Okan S. »

Maroc_21
Berichten: 1813
Lid geworden op: di feb 01, 2005 10:30 am

Bericht door Maroc_21 »

Afbeelding
Van mij mag ze filmen wat ze maar wil...Ze mag van mij ook een naakte andertentie plaatsen waarin ze een partner zoek. Niet dat ik haar naakt wil zien! ik weet dan zeker dat ik drie dagen geen eetlust meer heb..bah
Zeg: “Als jullie Allah liefhebben, volgt mij dan en Allah zal jullie liefhebben en jullie zonden vergeven" (Koran3:31)
unholy
Berichten: 912
Lid geworden op: do dec 09, 2004 11:02 pm

Bericht door unholy »

Maroc, jij vind vrouwen eng he, hoe komt dat? :wink:
Maroc_21
Berichten: 1813
Lid geworden op: di feb 01, 2005 10:30 am

Bericht door Maroc_21 »

unholy schreef:Maroc, jij vind vrouwen eng he, hoe komt dat? :wink:
hahah ik moest wel lachen! Nee hoor ik heb niks tegen het vrouwelijk geslacht. Geloof me als er geen vrouwen in de wereld waren was het leven een stukje onaangenamer!
Zeg: “Als jullie Allah liefhebben, volgt mij dan en Allah zal jullie liefhebben en jullie zonden vergeven" (Koran3:31)
unholy
Berichten: 912
Lid geworden op: do dec 09, 2004 11:02 pm

Bericht door unholy »

Maroc_21 schreef:hahah ik moest wel lachen! Nee hoor ik heb niks tegen het vrouwelijk geslacht. Geloof me als er geen vrouwen in de wereld waren was het leven een stukje onaangenamer!
Sterker nog, er zouden geeneens mensen zijn!
Maroc_21
Berichten: 1813
Lid geworden op: di feb 01, 2005 10:30 am

Bericht door Maroc_21 »

unholy schreef: Sterker nog, er zouden geeneens mensen zijn!
In de veronderstelling dat het wel zonder vrouw kan.. Je kan altijd biologische eicellen kweken. We hebben die vrouwen echt niet nodig om te bestaan.
Zeg: “Als jullie Allah liefhebben, volgt mij dan en Allah zal jullie liefhebben en jullie zonden vergeven" (Koran3:31)
unholy
Berichten: 912
Lid geworden op: do dec 09, 2004 11:02 pm

Bericht door unholy »

Maroc, één ding bewonder ik in jouw, je eindeloze creativiteit, je zou daar eens wat meer mee moeten doen, kunstenaar of zoiets? :wink:
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

Maroc_21 schreef:Afbeelding
Van mij mag ze filmen wat ze maar wil...Ze mag van mij ook een naakte andertentie plaatsen waarin ze een partner zoek. Niet dat ik haar naakt wil zien! ik weet dan zeker dat ik drie dagen geen eetlust meer heb..bah
Maroc, volgens mij heb je jezelf ontwikkeld tot een liberale moslim! Ik ben blij te zien dat je het principe van vrijheid van meningsuiting ook zo belangrijk vindt. Doet mij goed, mijn dag is gemaakt iig!!
Maroc_21
Berichten: 1813
Lid geworden op: di feb 01, 2005 10:30 am

Bericht door Maroc_21 »

Sjeng schreef:Maroc, volgens mij heb je jezelf ontwikkeld tot een liberale moslim! Ik ben blij te zien dat je het principe van vrijheid van meningsuiting ook zo belangrijk vindt. Doet mij goed, mijn dag is gemaakt iig!!
Volgens mij vind je integenstelling tot Unholly goed dat ik haar vrouwelijke naaktheid onsmakelijk vind. Unholly wat moeten we over Sjeng niet denken?
Zeg: “Als jullie Allah liefhebben, volgt mij dan en Allah zal jullie liefhebben en jullie zonden vergeven" (Koran3:31)
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

Maroc_21 schreef:
Sjeng schreef:Maroc, volgens mij heb je jezelf ontwikkeld tot een liberale moslim! Ik ben blij te zien dat je het principe van vrijheid van meningsuiting ook zo belangrijk vindt. Doet mij goed, mijn dag is gemaakt iig!!
Volgens mij vind je integenstelling tot Unholly goed dat ik haar vrouwelijke naaktheid onsmakelijk vind. Unholly wat moeten we over Sjeng niet denken?
Over smaak valt niet te twisten :P
Maroc_21
Berichten: 1813
Lid geworden op: di feb 01, 2005 10:30 am

Bericht door Maroc_21 »

Sjeng schreef: Over smaak valt niet te twisten :P
Ik ben blij dat je het op dit vlak het met me eens bent! 8)
Zeg: “Als jullie Allah liefhebben, volgt mij dan en Allah zal jullie liefhebben en jullie zonden vergeven" (Koran3:31)
Plaats reactie